Evenimentul Zilei, septembrie 2010 (Anul 19, nr. 5966-5991)

2010-09-29 / nr. 5990

TELEVIZIUNE Războiul matinalelor  noi .!«] . Jurnalul informativ „ Știrile Pro TV“ și emisiunea „Neatza“ de pe Antena 1, împart 600.000 de telespectatori Alis Lupu alis.lupu0evz.ro Dimineață de dimineață, cele două televiziuni generaliste, Pro TV și Antena 1, se bat în audiențe cu emisiuni complexe. Matinalul de pe Antena 1 e un „clasic“ dar campion este cel al postului din Pache Protopopescu. Știrile Pro TV de dimineață, cu Mihai Dedu și Andreea Liptak, nu se încadrează nici în formatul unei emisiuni matinale, nici la categoria jurnal clasic de știri. „Oferim informație și povești de viață. Nu avem un format rigid. Glumim între noi, discutăm diverse când ne dăm pasele unul altuia. Pur și simplu suntem naturali, și omul, când se uită la noi, simte că face parte din echipă, zice Andreea Liptak. Vedetele celor două matinale au răspuns la câteva întrebări: «Suntem cu toții prieteni foarte buni“ EVZ: De cât timp sunteți la matinal? Cum este să vă treziți atât de dimineață? Mihai Dedu: Prezentări împreună de mai bine de cinci ani. Eu, personal, am 9 ani de matinal, așa că trezitul este pentru mine ,ceva firesc. Andreea Liptak: Și pentru mine a devenit o obișnuință. Dar ce-mi place cel mai mult este starea pe care o simți atunci când PRO TV,Mihai Dedu și Andreea Liptak ECHIPA ȘI AUDIENȚELE Rating însumat de peste 5% Știrile Pro TV de dimineață, transmise între orele 7.00-10.00 și avându-i prezentatori pe Mihai Dedu, Andreea Liptak, Florin Busuioc (meteo), Nell Sandu (horoscop) și Corina Caragea (sport), obțin în medie 3,8 puncte de rating (433.000 de telespectatori). Matinalul „Neatza cu Răzvan și Dani“ (Antena 1), difuzat de luni până vineri între orele 8.00-10.00 îi are în prim-plan pe Răzvan și Dani, ajutați de asistenta Daniela (meteo) și de bucătarul vlăduț. „Neața“ are un rating mediu de 1,3% (154.000 de telespectatori) vezi dimineața oameni somnoroși îndreptându- se către birou, iar tu deja ești fresh și ai toată ziua la dispoziție să faci exact ceea ce-ți place. Este extraordinar! întotdeauna am crezut că suntem răsfățați cu acest program. Care este primul lucru pe care îl faceți când ajungeți la redacție? Mihai: sau o gură de cafea Andreea, îi pregătesc lui Mihai o gură de cafea (râd amândoi). Glumesc, desigur. Ne uităm peste știri, ne machiem... mai comentăm pe marginea ultimelor evenimente. Dacă ați putea să alegeți între un jurnal de seară și unul matinal, pe care l-ați alege? De cel Mihai. Mie îmi place atât de mult ceea ce fac încât le-aș face pe amândouă. Și, dacă se poate aș vrea și toată echipa de dimineață Andreea, înțeleg ce vrea să spună Mihai. Echipa este totul. Eu cred că prefer matinalul. Cum arată o echipă matinală! Mihai. Suntem cam aceiași, cu mici excepții: trei producători, trei editori, o armată de operatori și corespondenți, cinci asistenți de emisie, trei sunetiști, doi regizori de emisie și mulți alții... Andreea. Suntem exact ca o familie. Deja ne cunoaștem perfect, ne știm calitățile, defectele și funcționăm extraordinar împreună, în spatele camerelor de filmat, sunteți și prieteni sau doar colegi? Mihai: Este un lucru confidențial, asta ar trebui să descopere ceilalți Andreea: Dacă Mihai a răspuns așa, nici eu nu pot să dau din casă. (râde) Mihai. Dincolo de glumă, suntem cu toții prieteni foarte buni. amenzi. Răzvan (primul de sus), Dani Daniela și Vlăduț „NEATZA“ CU RĂZVAN ȘI DANI „ Suntem ca un briceag elvețian - multifuncționali“ 7 7 Răzvan Surdan și Dani Oțil povestesc despre show și echipa acestuia, Cum e viața dis-de-dimineață? Răzvan: Somnoroasă. Eu nu sunt o persoană matinală. Prefer să mă trezesc târziu și să lenevesc mult în pat. Dani. Uneori gri, dar se înseninează pe parcurs, mai ales dacă iese bine emisia. Cel mai greu e să intri în pielea unui optimist dacă ziua precedentă nu ți-a mers sau dacă te trezești „cu fața la cearșaf“ Noroc cu echipa. Nu poți sta supărat mai mult de 5 minute. Viața lângă ei seamănă cu un gâdilat permanent. Care e primul lucru pe care îl faceți la redacție? Răzvan: Povestim mult. E o aglomerare de vicii și mereu suntem în criză de timp. Fetele de la machiaj știu cel mai bine. Dani. Fug la machiaj, pentru că mai am câteva minute. Uneori nici nu intru în redacție, pentru că nu e timp Prefer să nu pregătesc emisia, să nu pară regizată Dacă vi s-ar propune să realizaț o emisiune seara, ați accepta? Răzvan. Nu încurcăm pași firești într-o televiziune. Lucrurile vin de la sine, dar trebuie să aibă o oarecare ordine Mai e până la prime-time. Ma avem multe de învățat. Dani. La 40 de ani, da. Sunt multe lucruri pe care nu le spunem sau facem la „Neatza” știind că publicul e format din mămici, copii... Cum arată o echipă matinală? Răzvan: Depinde. Noi suntem puțini și multifuncționali Suntem ca un briceag elvețian și am învățat să ne bazăm uni pe alții. Dani. Când am fost căutați de Antena prima dată, cineva punea pe hârtie echipa cu care voiam neapărat să venim. La un moment dat, noi terminaserăm, dar persoana care scria, era total nedumerită și nu înțelegea unde e restul, în fața camerelor de filmat păreai o mare gașcă de prieteni. Răzvan: Suntem într-o veșnică tabără la munte. Miercuri, 29 septembrie 2010 I Evenimentul zilei I 23