Evenimentul Zilei, octombrie 2010 (Anul 19, nr. 5992-6017)

2010-10-05 / nr. 5995

EVENIMENT Economia în timp real, pe capital.ro HIHMEE Ziarul „Capital“ are, de ieri, o versiune on-line mai dinamică și mai performantă - www.capital.ro. Ana Zidarescu ana,zidărescu@evz.ro Site-ul www.capital.ro vine cu un format îmbunătățit și accesibil pentru cititorii săi. Știrile de ultimă oră din mediul economic și de afaceri, românesc și internațional, sunt oferite în aceeași abordare editorială profesionistă cu care cititorii s - au obișnuit. „ « Capital» va face același lucru ca și până acum: economie și finanțe într-un limbaj accesibil. Aceasta a fost și poziționarea de la început. Avantajul este că internetul permite ca totul să fie accesibil oricui. Și tot cu ajutorul internetului, «Capital» nu mai este doar un săptămânal de analiză și sinteză, ci este o publicație la zi, care reacționează la fel de repede ca un site de știri“ spune Claudiu Șerban, director general „Editura Evenimentului Capital“ Structurat în patru categorii principale, „Actualitate“ „Banii tăi“ „Business“ și „Special”; siteul www.capital.ro oferă un volum mai mare de informație de ultimă oră pe aceste domenii. Mai elegant și mai organizat Datorită noului design, cele mai importante subiecte ale publicației „Capital“ sunt mai ușor de accesat de către cititori. „Am dat o față mai elegantă și mai organizată site-ului. Iar acest lucru înseamnă că va fi mai ușor pentru cititori să citească și să găsească informațiile. Ca și poziționare editorială nu am realizat schimbări. Modificările țin de fața noului site“, a mai precizat Claudiu Șerban. Modelul ales de redacția „Capital“, pentru noua versiune on-line a publicației, este site-ul cotidianului „Evenimentul zilei“ Lansarea, în martie 2010, a noului site www.evz.ro a fost un succes. Pornind de la această experiență pozitivă, publicația „Capital“ vine astfel cu o noutate pentru cititorii săi din mediul on-line. Importul de experiență de la ediția on - line a cotidianului „Evenimentul zilei“ spre site-ul „Capital“ s-a realizat ținând cont de particularitățile profilului de cititori: „Funcționalitățile site-ului «Capital» au fost testate cu succes pe www.evz.ro. Softul pe care sunt construite cele două siteuri sunt similare. Designul este însă diferit, în funcție de ceea ce am considerat că se potrivește publicului capital.ro. Pe on-line, noul «Capital» este la fel de rapid ca și orice alt site de specialitate“, a concluzionat Claudiu Șerban, director general „Editura Evenimentul și Capital“. Site-ul e accesibil în varianta beta, la adresa beta.capital.ro. SOLUȚIA ANTICRIZĂ A LUI OPRESCU Pensionarii bucureșteni, 77 „amețiți“ cu apa rece Antoaneta Etves antoaneta.etves.evz.ro Pensionarii bucureșten care încasează lunar de la stat 400 de lei ar putea benefick gratuit de apă rece în această iarnă, au decis, zilele trecute mai-marii municipalității. „Această facilitate a fost aprobată prin actul adițional de contracții municipal pentru furnizarea serviciilor de apă/ canal, în limita a 100.000 de euro anual, și va fi valabilă în lunile noiembrie, decembrie și ianuarie. Cererile, însoțite de documente doveditoare (copie contractului de proprietate factura pentru apă, adeverință eliberată de asociația de proprietari, ultimul talon de pensie) se depun la registratura Direcției Generale de Asistență Socială a Municipiului București, de pe Strada Academiei nr. 3-5, sector 3, de luni până vineri, în intervalul orar 8.30- 16.30, au explicat oficialii Primăriei Capitalei. Mai multe alimente de la UE Pe lângă subvenția acordată la apa rece, pensionari, nevoiași vor putea beneficia și de mai multe alimente gratuite de la Uniunea Europeană. Astfel, anul acesta, persoanele aflate în dificultate vor primi câte șase produse (biscuiți, mălai, paste făinoase, lapte praf, făină și zahăr) față de câte două alocate anul trecut (făină și zahăr). Concret, fiecare persoana nevoiașă va primi, începând de astăzi, câte 15 kilograme de făină, un kilogram de zahăr, șapte kilograme de mălai, dar și câte 1,4 kilograme de biscuiți, 3,6 kilograme de paste făinoase și câte un kilogram de lapte praf. Potrivit datelor municipalității, doar în Capitală, vor beneficia de aceste ajutoare 101.000 persoane. La toate acestea se adaugă și cele două mese calde pe zi (prânzul și cina) pe care municipalitatea le va livra la domiciliu celor care nu se pot deplasa. In plus, în parteneriat cu Biserica Ortodoxă Română, primăria va amenaja, în apropierea a patru lăcașe de cult, cantine sociale capabile să asigure masa pentru un total de 800 de persoane. NOU! Din 4 octombrie pe Bl .Interviurile 2+1”, acum și pe TV evz 2+1 talk-show cu Ioana Lupea și Mircea Marian 9 O analiză a celor mai importante evenimente din actualitate, ca să înțelegi ce se întâmplă în politică și în societatea românească. LUNI-JOI 19.00-20.00 La postul Bl |0 PRODUCȚIE Evenimentul U|