Evenimentul Zilei, iulie 2011 (Anul 20, nr. 6223-6248)

2011-07-15 / nr. 6235

„Harry Potter“, formula magiei pure PREMIERA. Ultimul film din serie are astăzi premiera pe marile ecrane din România. Film,1n TIMP LIBER VACANȚĂ. Alături de iubitul și fiul său Geanina Varga va pleca la Saint Trapez la sfârșitul lunii iulie „Nemuritorul Florin Piersic EMISIUNE. Actorul își povestește viața în interviul de sâmbătă de la B1 TV. Televiziune. 18 Geanina Varga nu dă sticla pe film IMPLICARE Nou-venită la pupitrul știrilor sportive de la Antena 1, prezentatoarea spune că îi place ce face și că nu vrea să joace în filme Anca Simionescu anca.simionescu@evz.ro L a doar 25 de ani, numele Geaninei Varga este mult vehiculat în showbiz-ul autohton. Fost manechin, tânăra s - a măritat la majorat și a devenit mamă la 21 de ani. La opt luni după cea a născut, Geanina a câștigat concursul de frumusețe Miss Fotomodel România. A mai cochetat cu actoria, a fost prezentatoarea știrilor sportive la Prima TV, și din 16 iunie, aduce informațiile sportive la Observatorul Antenei 1. Divorțată de doi ani, Geanina este iubita omului de afaceri Oliver Arghirescu. Despre noul loc de muncă, dar și despre planuri, Geanina Varga a vorbit într-un interviu pentru EVZ, EVZ: Cum te-au primit colegii? Geanina Varga: M-am simțit bine alături de noii mei colegi, iar primele jurnale au fost mai mult decât frumoase. îmi place foarte mult ceea ce fac, iar schimbarea produsă în viața mea, din punct de vedere profesional, este binemeritată. Te pasionează știrile sportive? Știrile sportive pentru mine reprezintă mai mult decât un simplu jurnal. De mică mi-a plăcut sportul, iar mama îmi spunea mereu să mai las mingea și să fac câte o rochiță păpușilor. Sportul e un virus de care cu greu scapi. Ești o fire sportivă? Da. Dintotdeauna. Pentru mine, mersul la aerobic e o obișnuință și o plăcere! Iar eu fac parte dintre persoanele care nu trăiesc pentru a mânca, ci mănâncă pentru a trăi. Ai primit invitații de la fotbaliști? Se mai întâmplă să primesc și astfel de telefoane, dar sunt foarte diplomată și știu să refuz foarte frumos și oamenii înțeleg că simt într-o relație căreia mă dedic sută la sută. Noi proiecte în film? Am avut ocazia și plăcerea să joc în câteva filme și seriale TV alături de actori foarte buni, de la noi și din afară („Boogie“, „Cu un pas înainte“, „Hellbounds“). La momentul ăsta îmi place prea mult ceea ce fac și cu siguranță aș refuza orice ofertă. Ce-ai accepta de dragul imaginii? Este evident că persoanele publice trebuie să aibă o imagine curată și, de multe ori, de luat ca exemplu de cei care îi urmăresc sau îi apreciază. Eu personal nu aș face niciodată niciun compromis în ceea ce mă privește pentru că naturalețea unui om este cel mai bun atu atunci când apari pe sticlă sau în tabloide. Am o viață frumoasă și foarte liniștită și vreau ca lucrurile să rămână neschimbate indiferent de situație. Totodată sunt conștientă că imaginea pe care ți-o formezi are o mare importanță în credibilitatea pe care o transmiți ca prezentator. I Mama îmi spunea mereu să mai las mingea și să fac câte o rochiță păpușilor.“ GEANINA VARGA prezentatoare FAMILIE „Oliver nu-mi interzice nimic“ Despre iubitul Geaninei, bârfele spun că ar fi gelos, dar prezentatoarea infirmă zvonurile. „Despre Oliver nu pot spune că este gelos, dar pot spune că mă iubește și că mă respectă foarte mult. Nu-mi interzice nimic pentru că știe că are lângă el o femeie care are un job foarte frumos, un copil de crescut și este lângă mine întru totul. Nu ai avea de ce să-mi interzică ceva. Ne înțelegem foarte bine și este cel mai bun prieten al meu“. După doi ani de relație, Oliver a devenit bun prieten cu băiețelul de aproape cinci ani al vedetei. „La început am fost un pic mai reticentă, pentru că este vorba despre ceva mai delicat și am hotărât să iau lucrurile mai ușor. Dar Patrick este un copil foarte inteligent și sensibil și socializează foarte bine și imediat au devenit cei mai buni prieteni. Oliver îi face toate poftele.“ Vineri, 15 iulie 20111 Evenimentul zilei I 15