Evenimentul Zilei, noiembrie 2013 (Anul 22, nr. 6945-6970)

2013-11-27 / nr. 6967

14 Actualitate Dezvăluiri Evenimentul zilei miercuri , 27 noiembrie 2012 Atacul sângeros din Cartierul Militari Mama pistolarului l-a blestemat pe Gigi Becali . Vrăjitoarea „Elena din Militari” s-a lăudat că l-a pedepsit pe patronul echipei Steaua, fiindcă nu i-a dat banii ceruți. Familia Chiriță l-a executat silit și pe miliardarul Dinu Patriciu Petrișor Oană Petrișor.canalevz.ro Familia pistolarului care a mutilat, sâmbătă, o tânără de 23 de ani, în cartierul Militari, din Capitală, este recunoscută atât pentru violența de care dă dovadă, cât și pentru renumele mamei lui Mihai Gustin Chiriță, zis „Mario“, arestat după ce a împușcat trei oameni. Elena Chiriță, zisă „Nuți“, este nimeni alta decât vrăjitoarea „Elena din Militari“, cea care a ieșit la rampă, în urmă cu doi ani, spunând că a fost pusă de dansatoarea exotică „Jasmine“ să îl „farmece“ pe „Prințul Țiganilor“, Leo de la Strehaia. „Evenimentul zilei” a aflat că „vrăjitoarea Elena” i-a „descântat” chiar și lui Gigi Becali, dar l-a și blestemat pe acesta după ce patronul echipei „Steaua” București nu i-ar fi dat banii ceruți. Vindeau semințe și flori Despre Elena Chiriță și soțul ei, Tomiță Chiriță, zis „Zingaro“, vecinii spun că au pus stăpânire pe mai multe apartamente și ternuri din cartierul Militari. „Pe vremea comunismului, Nuți vindea semințe, iar Toma vindea flori. Acum, ei au două apartamente, la etajul patru, pe care le-au unit, în blocul ăsta (în fața căruia a avut loc atacul armat - n.r.). Mai au pe Șoseaua Virtuții și în cartierul Brâncuși. Au și trei mașini. De unde au atâția bani dacă nu muncesc?“, se întreabă, revoltată, o pensionară. Apoi, zice vecina, Tomiță are și „pensie de revoluționar“, de 2.600 de lei. Ar fi avut și un restaurant, dar a dat faliment. Cele trei mașini le parchează în fața blocului, pe locurile altora, spun oamenii. „Dacă parchează cineva acolo îl amenință că îi taie roțile, îi sparg geamurile...”, a explicat fecuți vindea semințe, pe timpul comunismului, iar Tomiță vindea flori. Acum, nu muncesc, dar au patru case și trei mașini" VECINA FAMILIEI CHIRIȚĂ, pensionară meia. Un bărbat care a avut de a face cu „clanul Toma“, cum sunt cunoscuți cei din familia Chiriță, a povestit că un vecin a luat bătaie atunci când s-a reclamat la Primăria Sectorului 6. „A sesizat că modifică apartamentele și a cerut să vină inspectorii primăriei să constate dacă e afectată structura de rezistență. Pe vecin i-a bătut, iar pe inspectori nici nu i-a primit în casă”, a povestit bărbatul. L-au executat și pe Patriciu în apropierea blocului de pe Bulevardul Iuliu Maniu, la parterul căruia se află magazinul în fața căruia Maria a împușcat-o pe Daniela Borz, pe tatăl său, fost ofițer SPP, dar și pe un alt bărbat, oamenii spun că familia Chiriță „patronează” un magazin, o florărie și un fast-food. Sunt așezate, „strategic“, în fața cabinetului de avocatură al Florentinei Chiriță, sora lui Mario, aflat într-un bloc. Când am ajuns acolo, o vecină ne-a întrebat: „Sunteți de la Poliție? Că îi tot așteptam și nu au venit până acum“. Femeia spunea că a stat cu frica în sân, de sâmbătă seara și până a doua zi când s-a predat Mario. „Am crezut că s-a ascuns aici, dar Poliția n-a venit nici până azi (luni - n.r.) să caute“, spunea vecina. O reclamă indică, la intrarea în scara blocului, cabinetul de avocatură al Florentinei. Vecinii n-au văzut pe acolo clienți ai surorii lui Mario. O parte din apartament este transformat în magazin de haine second-hand. în fața lui a fost un punct de lucru al lanțului de magazine Micro care a aparținut miliardarului Dinu Patriciu. în instanță, Elena și Tomiță Chiriță au obținut „executarea silită“ a lui Patriciu pentru 13.300 de lei. Acum, acolo se află un fast-food. ABMFI "' l' / O florărie e amplasată strategic în fața cabinetului de avocatură al Florentinei chiriță, în spate, e magazinul de cond-hand și fostul magazin Micro FOTOGRAFII. RĂZVAN VĂLCĂNEAN( Mario Chiriță IfCfoto medalion) s-a predat duminică,1’ziua în care tatăl său §1 Tomiță (primul din stânga) și surorile sale Cristina (cea blondă) și Florentina au fost arestați n Patronul Stelei le-a dat 15.000 de euro La scurt timp după izbucnirea scandalului din cartierul Militari, soldat cu arestarea pistolarului Mario, a surorilor sale, Cristina și Florentina, dar și al tatălui său, Tomiță Chiriță, un cunoscut personaj al lumii mondene a povestit, pentru „Evenimentul zilei”, cum a fost „fermecat” credinciosul Gigi Becali de mama atacatorului, vrăjitoarea „Elena din Militari”, care e analfabetă. El spune că, în anul 2007, Gigi a apelat la „Nuți” pentru rezolvarea unei probleme. „Mi-au povestit chiar ei (membrii familiei Chiriță - n.r.). Nu mai știu dacă avea un necaz sau avea ceva de rezolvat. Ea avea și numărul lui Gigi în mobilul ei, dar și poze cu el”, a relatat bărbatul. A spus că „vrăjitoarea” și încă două „colege de breaslă” l-au dus pe patronul echipei Steaua, noaptea, pe malul Lacului Morii, acolo unde merg, de obicei, ca să „alunge farmecele”. „Nu ți râdea când și-a amintit de Gigi cum s-a speriat, atunci când a început să bolborosească apa”, a mai zis omul; în cele din urmă, lui Gigi i s-a rezolvat problema pentru care venise, dar nu le-a dat vrăjitoarelor „decât” 15.000 de euro. „Erau trei vrăjitoare și ceruseră câteva sute de mii”, a explicat bărbatul. Drept răzbunare, Nuți spunea că l-a blestemat pe Gigi Becali, care a și fost arestat, anul acesta. Tot „Elena din Militari” spunea că este „expert în incantații tămăduitoare” și i-ar f făcut farmece lui Leo de la Strehaia, la cererea dansatoarei Jasmine. Dansatoarea a negat toată povestea. Apoi, a ieșit la iveală că familia Chiriță e în relații strânse cu Leo, iar toată povestea a fost o minciună La vrăjitoarea Nuți (medalion) a apelat și evlaviosul Gigi Becali?