Evenimentul Zilei, noiembrie 2013 (Anul 22, nr. 6945-6970)

2013-11-05 / nr. 6948

Lj U C Larisa și Andrei, triumf în Elveția Echipa României, formată din gimnaștii Larisa Iordache și Andrei Muntean, a câștigat Cupa Elveției, competiție pentru echipe mixte desfășurată la Zurich. Concursul a programat preliminarii, semifinale și finală, punctajul general fiind stabilit prin adunarea notelor fiecărui component al echipelor până în finală, când totul a pornit de la zero. în finală, Larisa și-a ales bârna, iar Andrei paralelele. Pe podium s-au mai clasat, în ordine, Germania și Elveția. Tecău și Mirin, in urcare șapte locuri Tandemul Horia Tecău-Max Mirnîi, semifinalist luna trecută la turneul de tenis de la Paris-Bercy, a urcat șapte locuri în clasamentul ATP, ajungând pe locul 23. La simplu, Victor Hănescu a mai coborât două poziții și e acum pe locul 79; în prima sază se mai află și Florin Mergea, care a urcat de pe locul 65 pe 62, încă o demisie Alexandru Pelici nu mai e antrenorul echipei FC Brașov. El și-a dat demisia după meciul pierdut duminică seară în Ștefan cel Mare, 1-2 cu Dinamo, partidă în care centralul Cristi Balaj le-a refuzat ardelenilor un penalty în prelungiri. Pelici e al treilea tehnician care părăsește banca brașovenilor în doar 13 etape, în locul său ar putea veni Ilie Stan, ultima oară la Vaslui, Evenimentul zilei, marți, 5 noiembrie 2013 Fotbal Sports 23 „Steaua poate face mai mult decât la București” Fin cunoscător al fotbalului elvețian, Viorel Moldovan e convins că echipa lui Laurențiu Reghecampf poate reuși un rezultat bun mâine seară la Basel, în fața formației bunului său prieten Murat Yakin Adi Dobre adrian.dol â)evz.ro Echipa de fotbal Steaua București pleacă în această dimineață, la ora 10.30, spre Elveția, acolo unde, mâine seară (ora 21.45, în direct, la Dolce Sport 1 și Digi Sport 1), va da piept cu FC Basel, într-o partidă contând pentru etapa a patra a grupelor Ligii Campionilor. Tot în Grupa B se mai joacă meciul Chelsea - Schalke. Steaua are doar un punct și numai o victorie la Basel o mai poate ține în lupta pentru locul trei în grupă. Viorel Moldovan, antrenorul echipei Rapid București, e un bun cunoscător al fotbalului elvețian. Moldovan, 41 de ani, a evoluat în cariera sa la Neuchâtel Xamax, Grasshoppers Zurich și Servette Geneva. Mai mult, actualul tehnician al Rapidului a fost coechipier cu Murat Yakin, antrenorul elvețienilor de la FC Basel. Moldovan și Yakin au evoluat împreună câte un an la Grasshoppers și Fenerbahçe. Cei doi s-au revăzut după 13 ani cu ocazia meciului tur, de la București. „Un adversar redutabil ,Yakin e un antrenor tânăr, care a avut rezultate bune pe unde a fost. E deosebit de exigent, de corect, de vertical. Nu face diferența între jucăușa Campionilor tari. Din acest motiv a intrat în conflict cu veteranii echipei. Murat Yakin pregătește meciurile foarte bine, analizează adversarii“, ne-a mărturisit Viorel Moldovan. Fostul internațional român e convins că Steaua nu va avea meci ușor la Basel, dar crede că echipa lor Laurențiu Reghecampf se poate întoarce cu un rezultat dur din Elveția. „Am spus-o și înainteza meciului de la București, Steaua are în Basel un adversar redutabil. Basel e o echipă solidă, omogenă, care propune un fotbal interesant. Nu întâmplător a învins pe Stamford Bridge (n.1 - 2-1 cu Chelsea în prima etapă). Au însă probleme la meciurile de pe teren propriu. Se descurcă mai greu Cu disciplină tactică, cu ambiție Steaua poate face mai mult decât „ București“, e convins Viorel Moldovan. DIN 6 NOIEMBRIE O NOUĂ CARTE POLIȚISTĂ Prexat+cartfi 3,9 W* MS Fii alături de Simona și Laurențiu i ß 1 caută indiciile și rezolvă cazurile misterioase anchetate de ei UT ■m Acum la chioșcuri Un proiect marca Evenimentul zilei 3 Costel Pantilimon ar putea fi titular la City Liga Campionilor programează astăzi meciurile din etapa a patra în Grupele A, B, C și D. în Grupa A se joacă meciurile Real Sociedad - Manchester United și Șahtior Donețk - Bayer Leverkusen. Clasament: 1. Man. Utd. 7p, 2. Bayer 6. Șahtior 4. Real C. Grupa B: FC Copenhaga - Galatasaray, Juventus - Real Madrid. Clasament: 1. Real 9,2. Galata 4,3. Juve 2. Copenhaga 0. Grupa C. Olympiacos - Benfica. PSG - Anderlecht. Clasament: 1. PSG 9,2. Olympiacos 4,3. Benfica 4 4. Anderlecht 6. Grupa D. Viktoria Plzen - Bayern München, Manchester City - ȚSKA Moscova. Clasament: 1. Bayern 9,2. City 6,3. ȚSKA 3,4. Plzen 0. După prestațiile foarte bune din Cupa Ligii și campionat, Costel Pantilimon ar putea fi titular în poarta lui Manchester City în această seară. Internaționalul român își poate face astfel debutul și în cea mai importantă competiție intercluburi din lume, după ce sâmbătă, la mai bine de doi ani de la transferul la City „Panti” a debutat în Premier League. AJibiul perfect