Evenimentul Zilei, februarie 2014 (Anul 23, nr. 7019-7041)

2014-02-18 / nr. 7032

Declarația zilei ^ Modificările la Constituție puteau să le scrie și niște băieți care stau în Piața Chibrit și fac trafic de etnobotanice." Liberalii, convocați în ședință iar Biroul Politic Național al PNL a fost convocat pentru azi, într-o ședință, la ora 17.00, la Palatul Parlamentului, de către președintele PNL, Crin Antonescu, pentru a obține un vot de încredere asupra mandatului PNL în negocierile din USL. Nici în urma discuției de ieri dintre Victor Ponta și Crin Antonescu privind remanierea guvernamentală nu s-a ajuns la un compromis între cele două părți. Dnn Justiția și Executivul, în conflict Justiția și Executivul sunt din nou în conflict, după ce prefectul județului Suceava nu a pus în executare sentința Curții de Apel Suceava privind constatarea conflictului de interese în care s-a aflat primarul comunei Udești, Săvel Viorel Botezatu. Pentru că prefectul Florin Sinescu a refuzat să emită ordinul de încetare a mandatului de primar al lui Botezatu, Consiliul Superior al Magistraturii s-a plâns vineri Curții Constituționale a României (CCR). CSM a cerut CCR să constate conflictul de natură constituțională dintre cele două puteri. (Violeta Fotache) Actualitate 18.02 Evenimentul zilei, marți, 18 februarie 2014 Principalele ziare de sport din Europa o laudă pe jucătoarea româncă pentru performanța realizată la Doda Mugur Băileșteanu mugur.bailesteanu@evz.ro Adi Dobre adnan.dobre@evz.ro Simona Halep a obținut în Qatar cel mai important succes din cariera de jucătoare de tenis. Sportiva originară din Constanța a câștigat turneul de la Doha (6-2, 6-3 în finala cu nemțoaica Angélique Kerber), cotat în categoria a treia a celor mai importante întreceri din lume, iar performanța ei nu a trecut neobservată. „Poate trece și de Serena Williams” Cele mai importante ziare de sport din Europa au elogiat-o pe Simona după succesul repurtat la Doha. „Halep, pericolul tânăr! Românca în vârstă de 22 de ani a confirmat din plin ascensiunea spectaculoasă pe care a înregistrat - o în 2013. Angélique Kerber a întâlnit un mic demon pe terenul principal de la Doha. Foarte activă în defensivă și intuitivă în atac, Simona Halep s-a impus în două seturi. Românca a fost prea puternică“, a comentat prestigiosul cotidian sportiv L'Equipe. „Simona Halep și-a menținut stilul distrugător care a propulsat-o în pri n Simona Halep a intrat în galeria marilor sportivi români^ FOTO: REUTERS' Simona Halep, „micul demon” care a uimit lumea cele zece jucătoare ale lumii. Ultima sa înfrângere în fața unei rivale din Top Ten a avut loc în august 2013, contra Serenei Williams, la Cincinnati. Cu o evoluție în viteza a cincea, Halep, care a fost numărul unu mondial la juniori, a devenit cea de-a treia reprezentantă a țării sale care intră în primele zece locuri WTA“, a preciziat și publicația spaniolă Marca, iar Gazzetta dello Sport a menționat: „Ascensiunea Simonei Halep nu s-a încheiat! După ce a câștigat șase turnee în 2013, aceasta a încheiat absolut perfect o săptămână la fel de bună în Qatar. Performanța ei va produce un mic cutremur în Top Ten: Halep va urca pe locul 9, în timp ce Sara Errani (n.r. • jucătoarea italiancă pe care Simona a învins-o în „sferturile” turneului de la Doha) va coborî de pe locul 7 până pe 10. Dorința numărul unu a Simonei Halep este câștigarea unei competiții de Grand Slam. Iar fosta mare tenismenă Martina Navratilova se arată convinsă că asta nu reprezintă doar un vis interzis pentru Simona. „Simona ar putea învinge orice jucătoare din Top 5. Dacă își îmbunătățește serviciul, poate trece și de Serena Williams (n.r. - numărul unu mondial)”, a declarat Navratilova, la postul American ESPN. □ 2.739.187 de dolari din tenis Simona Halep e jucătoarea din România cu cele mai mari câștiguri din tenis. Constănțeanca a adunat din circuitul WTA aproape trei milioane de dolari. Mai precis, 2.739.187 Doar triumful de la Doha (a șaptea finală consecutivă câștigată) i-a adus Simonei Halep un premiu de 441.000 de dolarii. Până acum, cea mai bogată tenismenă era Irina Spîrlea, care adunase 2.654 de dolari. Simona a devenit astfel a patra sportivă din România care intră în primele zece jucătoare ale lumii, după Mariana Simionescu, Virginia Ruzici și Irina Spîrlea. PUBLICITĂȚI Abonează-te la Evenimentul zilei și Capital direct de pe tabletă, prin aplicația eChiosc disponibilă acum în AppStore. Scanează cu tableta imaginea de mai su: „Evenimentul zilei" la B1 TV zilnic, ora 11.00 „Evenimentul zilei" TV. Invitații de astăzi sunt loan Stanomir și George Rîpă Ediția de astăzi a emisiunii „Evenimentul zilei“ îi are ca invitați pe loan Stanomir, specialist în drept constituțional, și George Rîpă, publicist „Vocile Dreptei“ In studio se va afla și Mircea Marian, senior editor al EVZ. Principala temă de discuție va fi criza din interiorul USL, generată de numirea în Guvern a lui Klaus Iohannis. Puteți adresa întrebări direct pe evz.ro, în secțiunea comentarii a articolului care va prezenta discuțiile din emisiune, pe adresa de mail online@evz.ro și la telefonul 021.202.2000. Ioan Stanomir George Rîpă