Evenimentul Zilei, mai 2014 (Anul 23, nr. 7093-7117)

2014-05-30 / nr. 7116

Sport 30.05. Am simțit nevoia unui antrenor străin, pentru că voiam să văd și mentalitatea din alte țări. " SIMONA HALEP, jucătoare de tenis 4 Alin Petrache va conduce Comitetul Olimpic Sportiv Român Alin Petrache, noul șef al COSR . Președintele Federației Române de Rugby a câștigat, ieri, fără probleme, alegerile organizate pentru conducerea Comitetului Olimpic Sportiv Român Andrei Călin andrei.calin-evz.ro La 37 de ani, Alin Petrache, președintele Federației Române de Rugby, a devenit, ieri, șef al Comitetului Olimpic Sportiv Român. Fostul sportiv a concurat pentru a ocupa locul lăsat liber de Octavian Morariu, fostul președinte al COSR, și a câștigat bătălia cu Octavian Bellu, coordonatorul lotului național feminin de gimnastică, dar și cu Elisabeta Lipă, președintele CS Dinamo. Proiect pe 10 ani Petrache și-a adjudecat victoria fără mari emoții, reușind să adune 143 de voturi. Bellu a adunat 33, iar Lipă 21. Mandatul noului președinte se va întinde pe durata a doi ani, în 2016 urmând să aibă loc noi alegeri. Alin Petrache a prezentat un proiect bine acordat, întins pe o perioadă de 10 ani. Marile priorități sunt legate de relansarea și dezvoltarea sportului de masă, dar și pregătirea Jocurilor Olimpice de la Rio de Janeiro 2016. Pentru că noul proiect îi va consuma o bună parte din timp, Alin Petrache se gândește să renunțe la conducerea FR de Rugby, dar și la funcția de de RBBB putat. Imediat după ce a aflat că a câștigat, proaspătul președinte a spus că i-a surprins numărul mare de voturi primite. „Mă așteptam la o luptă mai strânsă. Am stat în spate și am jucat om la om, cum se spune. Am avut o strategie de modernizare a sportului. Cred că asta a făcut diferența”, a explicat Petrache, Bellu și Lipă au digerat destul de greu rezultatele votului. Antrenorul a spus că nu se poate vorbi despre o înfrângere. „Plec de la COSR cu capul sus. ^ Nu-mi ia nimeni cariera, sunt același care am fost înaintea alegerilor"! a afirmat Bellu, amenințând că ar putea să plece de la lotul național. „Nu sufăr deloc. O sa susțin sportul și în continuare'! a precizat și Lipă. Alin Petrache a transmis un mesaj către cei doi contracandidați, pe care i- a rugat să-l sprijine în noile proiecte. „Suntem o familie mică și trebuie să fim uniți pentru că familia sportului românesc are nevoie de contribuția tuturor membrilor ei. Nu am obținut o victorie împotriva cuiva, îi respect foarte mult pe domnul Bellu și pe doamna Lipă. Prezența lor în Echipa Olimpică a României este esențială pentru a obține rezultate bune la Rio și la competițiile viitoare", a fost mesajul transmis de noul șef al COSR-ului. ifiP Aflați de la expierți români și strâni cât costă procedur” de ce depinde succesul lor, care sunt ultimele,tem a avea proiriif inte ai face șansele zilei GhidiU complet alinier tlist Stil istei www.doctorulzilei.ro ACUM la toate centrele de difuzare a presei, împreună cu Evenimentul zilei