Evenimentul Zilei, noiembrie 2016 (Anul 25, nr. 7856-7877)

2016-11-04 / nr. 7859

SG EVZ Monden Special Vi * Evenimentul zilei, vineri, 4 noiembrie 2016 Kamara are gura mai mare ca Florin Piersic Cântărețul se trage dintr-o mare familie de artiști. Așa a avut ocazia să cunoască încă de mic cele mai mari nume ale scenei Anca Simionescu anca.simionescu@evrrc Strănepot al Măriei Filotti și urmaș al unei familii de politicieni africani, încă de mic Kamara Ghedi, jumătatea de culoare a trupei Alb Negru, s-a învârtit în lumea artistică. „în primul rând vin din familia Filotti, și ceva, ceva miau lăsat și mie moștenire. Bunicul meu, Victor Ionescu, a fost actor și regizor, atât la Teatrul Nottara, cât și la Bulandra, iar bunica mea Ștefania Ignat Coca, a fost balerină. Școala de balet din Galați îi poartă non cântărețul. Kamara este unul dintre cei mai îndrăgiți cântăreți de la noi, însă se știu foarte puținle“, a dezvăluit „L-am văzut în 1997, când m-am reîntors în România. Era chiar i mijlocirii orașului, înconjurat de foarte multă lume de lucruri despre el. De pildă, Kamara este numele său de familie, iar existența artistei s-a împărțit între Guineea Franceză și România, dar și între muzică și actorie. Cântărețul este și un împătimit al fotbalului și joacă în postura de fundaș, în cadul Naționalei Artiștilor. L-a speriat și pe Piersic încă de mic. Kamara l-a cunoscut pe Florin Piersic. „Țin minte că pe la începutul carierei mele i-am luat interviu lui Florin Piersic. Pe marele actor l-am cunoscut încă de când eram copil și am avut ocazia să vorbesc de mai multe ori cu el. Sincer, atât am vorbit, încât am reușit să-l plictisesc. Cred că sunt singura persoană care a reușit să vorbească mai mult ca Florin Piersic“, a spus amuzat artistul Schimb de replici „L-am văzut în 1997, când m-am reîntors în România. Era chiar în mijlocul orașului, pe o stradă din Cluj, înconjurat de foarte multă lume. Se vedea că ar fi vrut să scape, dar nu mai avea pe unde să fugă. Se mai schimbase față de cum îl știam eu de când era mic și i-am spus în glumă: «Florin Piersic, nu?», la care el se uită lung și îmi răspunde ironic: «Nu, fratele lui!», apoi m-a invitat la spectacolele lui, în care joacă absolut geniul». în ceea ce privește actoria, Kamara are mari speranțe că se va reîntoarce pe scenă. „Am jucat în două seriale de la PRO TV și Acasă. Iar acum port niște discuții pentru a urca pe scena unui teatru. în curând, o să vedeți, nu spun mai mult“, a spus el, misterios. □ Kamara, [o vedetă cu multe amintiri . A plâns pe bune în Războiul sexelor în urmă cu mai mulți ani, Kamara s-a alăturat distribuției comediei romantice „Războiul sexelor”, difuzată de Acasă, interpretând rolul unui barman, Horia. El era personajul pe care Filip (Pavel Bartoș) îl angajase în localul său, un tip pus mereu pe glume, al cărui scop în viață era să se distreze”. în „Războiul sexelor”, Kamara a avut parte și de o pățanie: „în serial trebuia să ne luptăm, iar în ziua aceea aveam entorsă la gleznă, în îmbulzeală, cineva din echipă m-a călcat pe gleznă. Atât de tare m-a durut, încât am vărsat lacrimi fără probleme. Practic mi s-a mai deplasat glezna o dată. Nici n-a mai fost nevoie să interpretez, mi-au curs lacrimile pe bune”, a povestit el. Maurice Munteanu: „Asumarea defectelor e cel mai sexi lucru" Fashion editorul Maurice Munteanu, unul dintre temuții membri ai juriului „Bravo, ai stil!“, emisiunea de la Kanal D, a răspuns întrebărilor EVZ despre frumusețe, femei, dar și fascinanta modă a anilor 20. Ce înseamnă să ai stil și ce apreciezi la o concurentă? Cel mai mult apreciez naturalețea și asumarea defectelor. Asumarea aceasta mi se pare cel mai sexi lucru. „Bravo, ai stili este un show foarte urmărit. Dacă ar fi să schimbi ceva, ce anume ai îmbunătăți? Nu cred că lipsește ceva, dar mi-aș dori ca în al doilea sezon, fetele care se înscriu să fie mult mai coerente; intr-adevăr, este mai greu pentru ca ele nu sunt entertaineri, artiste, dansatoare, dar eu mi-aș dori să întâlnesc mai multe caractere puternice. Tema următoarei Gale este „Femeia anilor ’20”: în ceea ce privește stilul, ce au câștigat și ce au pierdut reprezentantele sexului frumos în ultima sută de ani? Cred că s-a pierdut feminitatea și eu simt nostalgic dupa acest lucru, mi se pare totul mult mai uniformizat, mai „gender fluid“. Pe de o parte, este bine, dar pe de alta, este rau pentru nu mai regăsesc deloc tipul acela de nostalgie, erotismul retro. (Anca Simionescu) . Maurice Munteanu un fashiot1 editor care caută naturalețea!