Evenimentul Zilei, iulie 2017 (Anul 26, nr. 8023-8043)

2017-07-03 / nr. 8023

Sport 3.07. Evenimentul zilei. Luni, 3 iulie 2017 Un club cu Barcelona nu poate să-l piardă pe Neymar. El este viitorul Barcelonei după Messi. Nu voi sparge seiful pentru a-l transfera pe Neymar. Este imposibil. " JOSE MOURINHO, antrenor la Manchester United Wimbledon, „front” pentru supremația WTA 1 Grand Slam-ul londonez va începe astăzi, iar Simona Halep și Karolina Pliskova se vor lupta pentru a o detrona pe „Angie” Kerber din fruntea ierahiei mondiale Alexandru Toader toader.alexandru@evzerouD.ro Wimbledon 2017 este ocazia perfectă pentru a produce noi schimbări în fruntea clasamentului mondial. Simona Halep și Karolina Pliskova r 9 (Cehia) pândesc prima poziție a ierarhiei, cea pe care în prezent o ocupă germanca Angélique Kerber începând de astăzi, podiumul WTA arată astfel: Kerber (7.035 de puncte), Halep (6.920) și Pliskova (6.855). Cele mai mari șanse la prima poziție le are tenismena din Cehia. Pliskova a câștigat, sâmbătă, turneul de la Eastbourne. Acolo, „Simo“ s-a oprit în „sferturi“, deși putea veni la Londra din postura de lider WTA, dacă ar fi cucerit trofeul în locul cehoaicei. Misiune mai ușoară pentru Karolina în ceea ce privește Wimbledon 2017, lucrurile stau —astfel, Greul cade pe Kerber, dar și pe jucătoarea noastră. Cele două vor trebui să-și apere acum , punctele cucerite la ediția de anul trecut de la Londra. Atunci, " românca a bifat „sferturile“, în timp ce jucătoarea germană a fost finalistă. Așadar, Pliskova nu va avea de apărat puncte la All England Club, deoarece a fost eliminată în turul secund, în urmă cu un an. Pentru a deveni lider WTA, Pliskovei nu-i trebuie decât prezenta în semifinale. Primele două favorite la Wimbledon 2017 sunt Pliskova și Halep. Este pentru prima dată în carieră când „Simo“ se bucură de acest statut. Cea mai bună performanță a ei pe iarba londoneză a avut loc în 2014, fiind semifinalistă Halep debutează astăzi Astăzi. Simona Halep își va începe parcursul la Londra. Constănțeanca se va daSimt că am început să joc bine pe iarbă. Am fost 100% cu totul la Eastbourne și mă simt pregătită pentru Wimbledon/ SIMONA HALEF era, în primul tur, cu Marina Erakovici (Noua Zeelandă, 129 WTA), nu înainte de 15.30 (Eurosport 2). Cele două s-au mai confruntat o singură dată până acum, Halep impunându-se cu 6-2, 3-0 (abandon), la US Open 2015. „Simt că am început să joc bine pe iarbă. Am fost 100% cu totul la Eastbourne și mă simt pregătită pentru Wimbledon“, declara Halep după „sfertul“ pierdut la Eastbourne, în fața Carolinei Wozniacki (6 WTA), scor 7-5,4-6,1-6. Halep și Pliskova, cotate cu cele mai mari șanse la câștigarea trofeului la Wimbledon FOTO: AGERPRES Pe lângă Simona Halep, ceilalți români care evoluează la Wimbledon în acest an s-au relaxat la un grătar, la Londra. „Pre Wimbledon BBQ“ (n.r. - „grătar Pre- Wimbledon“), a scris Horia Tecău, alături de fotografie, pe o rețea de socializare. La petrecere au mai luat parte Sorana Cîrstea, Ana Bogdan și Norris Măgeanu, Horia Tecău, Florin și Daiana Mergea, Andrei Pavel și Marius Comănescu. Revenind la competiție, în primul tur, Begu o va întâlni pe Naomy Broady, Cîrstea va juca împotriva lui Kiki Bertens, Niculescu o va înfrunta pe Magdalena Rybarikova, iar Bogdan pe Ying-Ying Duan. Doar Copil, la simplu Tecău și Mergea vor evolua în proba de dublu, alături de partenerii lor, iar în proba de simplu masculin România are doar un reprezentant, Marius Copil. Acesta va evolua în runda inaugurală împotriva unui adversar venit din calificări, germanul Peter Gosowczyk. (Alexandru Toader)