Evenimentul Zilei, februarie 2018 (Anul 27, nr. 8170-8189)

2018-02-07 / nr. 8174

Sport 7.02. Iemen meniuri tei. Mercuri. 7 februarie 2018 Din păcate, refacerea nu este completă ce eu să pot juca la Cluj, îmi pare rău că nu pot juca pentru România, dar voi fi în tribune pentru a ie încuraja pe fete. SIMONA HALEP, tenismenă Dorinei a scăpat de procesul cu Becali Dorinei Munteanu, fost antrenor al Stelei, a fost dat în judecată de clubul FCSB, din cauza unor declarații făcute anul trecut. Gigi Becali a cerut despăgubiri morale, dar, conform cancan.ro, finanțatorul „roșalbaștrilor” a pierdut în instanță. La fond, cererea a fost respinsă, apoi a urmat apelul, care, de asemenea, a fost respins de Tribunalul București. Astfel, Becali va trebui să achite cheltuieli de judecată în valoare de 3.000 de lei. Chiricheș, rezervă de bază a Napoli Deși n-a reușit să se impună la Napoli, Vlad Chiricheș (foto) va semna prelunggrea contractului până în 2022, anunță presa din Italia. Antrenorul Maurizio Sarri l-a convins pe internaționalul român să rămână la gruparea napoletană, iar Chiricheș va semna zilele viitoare. CFR Cluj vrea să schimbe regulamentul luiliu Mureșan, președintele echipei CFR Cluj, a declarat că se va adresa către LPF, în chestiunea ce vizează înjumătățirea punctelor la finalul sezonului regular. „Vom face o cerere la LPF și nu văd de ce nu s-ar putea schimba acest lucru”, a spus oficialul la Pro X. (Grupaj realizat de Andrei Călin SPORT LA TV 18.00-Telekom Sport 2 - HANDBAL Măgura Cisnădie - HC Zalău 20.30-Eurosport 2-HANDBAL Kiel - Veszprem 21.45 -Digi Sport 1 - FOTBAL Tottenham - Newport 00.00-Digi Sport 4-FOTBAL Rezumate Italia Sorana Cîrstea: „România nu stă în Simona Halep” Alexandru Toader toader.alexandru.)( EronD.roaționala României se pregătește să reintre în jocurile FpH Pun nr... mând ca în acest weekend (10 și 11 februarie) să înfrunte selecționata Canadei, la Cluj-Napoca. Duelul dintre cele două reprezentative se va juca în cadrul Grupei Mondiale II, dar încă o dată, naționala noastră nu va putea conta pe serviciile primei „rachete“ a țării, Simona Halep. Constănțeanca va ratat, astfel, confruntarea cu nord-americancele, dar le va susține pe „tricolore“ din tribunele Sălii Polivalente din Cluj-Napoca. Accidentată la Australian Open, unde a fost Târgovișteanca a uimit, ieri, prin remarca făcută la adresa celei mai bune tenismene a țării. „Tricolorele” vor înfrunta Canada în acest weekend, fără numărul 2 mondial finalistă, Halep nu s-a putut recupera la timp pentru meicul cu Canada. „România poate face trei echipe de Fed Cup, însă, ieri, colega sa din națională, Sorana Cîrstea (locul 38 WTA) a avut o declarație interpretabilă la adresa Simonei, la plecarea spre Cluj-Napoca. „România poate face trei echipe de Fed Cup, România nu stă în Simona Halep, avem destule jucătoare și cred că ar trebui să jucăm cu echipa pe care o avem (...) Cred că ne-am tras una pe alta, iar în momentul ăsta tenisul feminin românesc trece printr-o perioadă excelentă și va continua. A fost o săgeata trimisă către Halep, sau a vrut să-și încurajeze colegele din națională. Halep (2 WTA) și-a motivat recent absența, printrun mesaj postat pe pagina sa de Facebook. „Din păcate refacerea nu este completă (...) îmi pare rău pentru că nu pot să joc pentru România“, a transmis Halep. Contrazisă de Begu Declarația Soranei a fost, însă, în contradicție cu cea a Irinei Begu (37 WTA): „Cu siguranță având numărul 2 mondial și atâtea fete în top 100 putem spera la mai mult. Dar Fed Cup a fost întotdeauna o competiție diferită. Noi considerăm că avem potențial și sperăm să ajungem într-o zi în fazele finale, întotdeauna este greu când nu este Simona Halep“. Pe lângă Begu și Cîrstea, pentru România vor mai evolua Ana Bogdan (86 WTA) și Raluca Olaru (45 WTA la dublu). Deși sunt colege îr^naționala de Fed Cut af României,*" Cîrstea (dreapta) nu s-a ferit să'lf critice pe Halep AMILA i PlAVE« SIMONA HALEP Fed Cud Debutantul Florin Segărceanu visează la finala Fed Cup Irina Begu, Sorana Cîrstea, Ana Bogdan și Raluca Olaru vor fi conduse în disputa cu selecționata Canadei (10- 11 februarie, la Cluj-Napoca) de căpitanul-nejucător Florin Segăceanu (foto) In locul lui „Nasty” în premieră, fostul tenismen se află la cârma „tricolorelor“ înlocuindu-l, astfel, pe Ilie Năstase, suspendat după scandalul de la Mamaia, din timpul întâlnirii de Fed Cup cu Marea Britanie. Segărceanu e convins că are la dispoziție tenismene valoroase și este foarte optimist că România poate ajunge în prima Grupă Mondială și apoi în ultimul act al Fed Cup. „Este greu să alegi, dar în același timp e foarte bine că avem această șansă. Chiar trei echipe nu facem, dar două și jumătate putem avea. E un meci nu foarte dificil prin prisma clasamentului, dar noi mergem cu încredere la Cluj. La ce tot avem și prin faptul că avem și fete care joacă bine la dublu noi putem să ajungem în prima Grupă Mondială și să ne apropiem de finala Fed Cup. Sper să nu avem probleme de sănătate, pentru că tenisul e foarte dur. Vedeți că Simona Halep s-a accidentat și acest lucru i se poate întâmpla oricui“, a afirmat noul căpitan-nejucător al României. (Alexandru Toader)