Foae sătească, 1842 (Anul 4, nr. 1-52)

1842-10-11 / nr. 41

țigzi albe, 6 berbeci albi ecruani, 5 berbeci miori albi bărsani, 6 berbeci miori negri țurcani și 6 berbeci albi țigăi, 10 bivoli mari și mici. 1000 merță popușoi cu tahmin, 300 verzi vin socotit în 7 vase, și 1800 ocă hanos. Oct. 7, No. 19,314. pistelt pentru înfunoșriințare terminului ce li se va cere de M judecătorie, sau să vor feri ascuntândusă de a priimi chemarea judecătoriei, prcum aceasta au urmat pănă acum unii din ei. judecătoriia ținutului Bacău. vcl. 5, Ne. Manu. Fiindcă la 11 Noemvrie viitoriu urmează a să regularnci avere răps. Porușii. Ioan Gherghiu din târgul Ocnilor acest țânut, zorilor săi, și spre a să ști de nu mai sant și spre plata credialți creditori, să publică spre înștiințarea unor asemenea, carii se se înfățoșeză la acest Tribunal în terminul arătat. oct. 5. No. Alub. Judecătoriia ținutului Fălciiu. Oct. 1, No. 4422. După cerire Dsale Păhărnicecii Zoița Meluș, s'au scos a să vinde de vecin prin mezat niște case cu grădină i alte hheiuri, ae le are aice în târgul Hușii, pe locul târgului moșie a Sf. Vpisconii, deci să publică în termin de 10 zile spre înștiințare doritorilor mușterei de a le cumpăra, și acelor ce vor fi având vreun feliu de pretenție, ca să se înfățoșeză în acest Tribunal la 25, 26 și 27 a viitoarei luni Noemvrie. Unde vor putea să pmlice forieitatea vinalilor precum și măsurătoarea locului, atât despre cali urmează a să în contractului pe un alt an, să publică spre o așteasta știință, ca așni ce vor fi lovitori de a lua asupră le și arătatele obiecturi. Sfințiia sa Sechelariul Vasili de aice din Iași prin jaloba ce au dat Departamentului arată că la 22 a trebutei luni de pe șăsul Bahluiului i s'au furat traiite cai, deci însămnându să lice părul și semnele acelor cai, să publică spre obșteasca șiință, pentru a lor aflare. Semnele cailor. 1 cal asemenea la păr sur rotat închie, tot 1l. iapă la păr sură închisă rotată, mare la trup, sponatică la coadă, în vârful cozii albă puțin și arăta asum mitai. După hotărârea Divanului țării de Stos din 26 Maiu 1837, urmând a să da în postsie orânda satului Berbincenii de la acest țânut, pe unspânatic la coadă ( albă puțin în vârc) și suptne de trii ani începători de la 22 Neencre iiicoadă stricat de pomi I cal la păr șarg- galbăn, coama și coada albă, la spinare stricat de șă, brea, în frunte și ceas gr. triu, (ca din prețul ce va eși să'și tragă fiege care răzăși parte după pământul ce apare), să publică spre obșteasca știință, ca acii ce vor fi loritori mușterei, să se înfățoșeză în acest Tribunal la 5 a viitoarei luni Poemvrie. Din deala ce urmează în acest Divan în pricina dintre D. Dogl. Costachi Sturza, și între Dlor proprietarii moșiei Cobicenii sunt: Botoșenii, anume Dei Agoaia Zoița Cațichi, Dimitrie Hristea și soțiia lui Mihalaci Gușărescu, pentru împresurară moșei Hlipicenii a Dsale Dogl. Sturza, de cătră moșiia Cobiden, s'au alisurbaricit 5 căilor proprietarii de Coviceni, la toate terminurile ce să însămnează întru căutare acestei pricini, prin feliuri de împleticiri îngăimează de a nu să căuta pricina, deci acum Divanul sorocind din nou căutarea acestei pricini la 20 a curgătoarii luni Octomvrie, pe de o parte s'au scris Miudecătoriei de Botoșeni a face cunoscut numiților proprietari acest termin, iar pe de alta să punjină spre obșteasca știință, că căutarea Vioriia târgului Bărladu. Oct. 5, No. 1014. Fiindcă proaczmii contractului cantariului și a păcurii din acest târg, să împlinește la 1 acestei pricini s'au sorocit la arătata vade, și Ianuarie nul viitor 1813, și de la aceani vreme că de pusă vor înfățoșa proprietarii de Covitepi dună împregiurările de mai sus, pricina să va cerceta și în peființa lor, pe templul art. 371 de Reglement, și tot adtotă urmare să va să se îmfățoșeză în ateistă Jrarie, spre turtire la 10 20 și 30 a viitoarei luni Poemvrie. păzi și când ei proprietarii nu vor voi a da josDivanul Domnesic. Oct. 8, No. 2503.  306 - - - --lĂMTEL Min ZAPLE A-3---