Gazeta Învățământului, 1962 (Anul 14, nr. 642-688)

1962-06-22 / nr. 666

(Continuare în pag. 7) "(Urmare din pag. 5) reia: prof. șt. naturale, adj. școala medie nr. 13 director „Mihai Viteazul“ București, Școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu" — Comisia nr. 72 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“ București (curs de zi). Președinte — Mihăilescu Eugen, prof. univ. matematici, Universitatea București, Școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“ — Comisia nr. 73 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“ București (curs de zi). Președinte — Brăescu Ion, lector univ. filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“ — Comisia nr. 74 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală „Electro-Magnetica“ (curs seral). Președinte — Pop Simona, conf. univ. matematici, Universitatea București. Școala medie nr. 27 — Comisia nr. 75 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 27 București (curs de zi). Președinte — Novac Teodor prof. lb. romînă, inspector secția de învățămînt a raionului Grivița Roșie București. Școala medie nr. 27 — Comisia nr. 76 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 27 București (cursuri de zi și serale). Președinte — Hanganu Sandu lector univ. fizică Institutul construcții București. Școala medie nr. 27 — Comisia nr. 77 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 27 București (curs seral). Președinte — Floroiu Corneliu, prof. geografie, directoare școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ București, Școala medie nr. 27 — Comisia nr. 78 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 27 și nr. 36 București (curs de zi). Președinte — Georgescu Florin lector univ. socialism științific Universitatea București. Școala medie nr. 36 — Comisia nr. 79 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 36 și de la școala medie serală „Utilaj Chimic“ București (cursuri de zi și serale). Președinte Petrie Aron, lector univ. istorie, Universitatea București. Școala medie nr. 36 — Comisia nr. 80 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală „Utilaj Chimic“ București (curs seral). Președinte I— Dumitrescu Gheorghe, lector univ. pedagogie, Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala medie nr. 36 — Comisia nr. 81 — secție reală. Se vor prezenta candidați care au absolvit școala medie prin examene de diferență. Președinte — Rișavi Iosif conf. univ. chimie Institutul pedagogic de 3 ani București. Școala medie nr. 36 — Comisia nr. 82 — secție reală. Se vor prezenta candidați care au absolvit școala medie prin examene de diferență. Președinte — Raul Mihail, conf. univ. chimie, Institutul politehnic București, Școala medie nr. 36 — Comisia nr. 83 — secție reală. Se vor prezenta candidați care au absolvit școala medie prin examene de diferență. Președinte — Iordan Marioara prof. matematici directoare școala medie nr. 39 București; Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ — Comisia nr. 84 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ București (curs de zi). Președinte — Petrescu Gheorghe, prof. univ. matematici, Universitatea București, Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu" — Comisia nr. 85 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ București (curs Președinte — Teodorescu de zi). Georgeta, lector, univ. fizică, Institutul agronomic „N. Bălcescu“ București. Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu" — Comisia nr. 86 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 „N. Bălcescu“ și nr. 24 „V. Alecsandri“ București (curs de zi). Președinte — Popescu Vasile, lector univ. pedagogie, Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu" — Comisia nr. 87 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ (curs seral și restanțieri). Președinte — Almaș Dumitru, conf. univ. istorie, Universitatea București, Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ — Comisia nr. 88 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ București (curs seral și restanțieri). Președinte — Marinescu Stelian, prof. pedagogie romînă, director adjunct Institutul pedagogic de învățători București. Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ — Comisia nr. 89 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ București (curs seral și restanțieri). Președinte — Moruzi Constanța, conf. univ. șt. naturale Universitatea București. Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu" — Comisia nr. 90 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ București (curs seral și restanțieri). Președinte — Simionescu Chică, prof. ec. politică și soc. științific, directorul școlii medii serale „Fabrica de confecții și tricotaje București“. Școala medie nr. 2 „T. Vladimirescu" — Comisia nr. 91 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 „T. Vladimirescu“ București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Teodorescu Aurelia, prof. istorie, directoare școala medie nr. 12 „Spiru Haret“ București. Școala medie nr. 2 „Tudor Vladimirescu" — Comisia nr. 92— secție reală. Se vor prezenta 2 candidați de la școala medie nr. „T. Vladimirescu“ București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Toboșaru Ion, lector univ. filologie, Institutul de arta teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale“, București, Școala medie nr. 25 — Comisia nr. 93 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 25 București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Drimba Ovidiu, conf. univ. filologie, Institutul de artă teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale“ București, Școala medie nr. 25 — Comisia nr. 94 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 25 București (curs seral și restanțieri). Președinte — Leo Stan, lector univ. matematici, Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala medie nr. 21 — Comisia nr. 95 — secție reală, cu limba de predare germană. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 21 București (curs de zi). Președinte — Florescu Constanța, prof. limba germană, inspector secția de învățămînt raionul 23 August București. Școala medie nr. 24 „V. Alecsandri“ — Comisia nr. 96 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 24 „V. Alescandri“ București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Costea Mihai, prof. economie politică, director școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul“ București. Școala medie nr. 31 — Comisia nr. 97 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 31 București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Cosma Ioana prof. istorie dir. școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ București. Școala medie serală „Fabrica de confecții și tricotaje“ — Comisia nr. 98 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală .„Fabrica de confecții și tricotaje“ București (curs seral). Președinte — Chivulescu A. prof. șt. naturale, director școala medie nr. 38 București. Școala medie serală „Fabrica de confecții și tricotaje“ — Comisia nr. 99 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală „Fabrica de confecții și tricotaje“ București (curs seral). Președinte — Antonescu Dumitru, prof. univ. șt. naturale Universitatea București. Școala medie serală „Semănătoarea" — Comisia nr. 100 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală „Semănătoarea“ București (curs seral). Președinte — Dragomirescu Ion lector univ. istorie Institutul pedagogic de 3 ani București. Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ — Comisia nr. 101 — secție reală. Se vor prezenta candidați care au absolvit școala medie prin examene de diferență. Președinte — Almășanu Silviu, prof. istorie, director școala medie nr. 3 „I. Neculce“ București. Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ — Comisia nr. 102 — secție reală. Se vor prezenta candidați care au absolvit școala medie prin examene de diferență. Președinte — Petre Victor, prof. lb. romînă, director școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ București, Școala medie nr. 3 „I. Neculce" — Comisia nr. 103 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 3 „I. Neculce“ București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Popescu Gheorghe, prof. matematică, inspector secția de învățămînt raionul Lenin București. Școala medie nr. 3 „I. Neculce" — Comisia nr. 104 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 3 „I. Neculce“ București (cursuri de zi și serale). Președinte — Caroni Cecilia, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala medie nr. 3 „I. Neculce" — Comisia nr. 105 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 3 „I. Neculce“ București (curs seral și restanțieri). Președinte — Moanță, Aurelia, prof. geografie, toate școala medie nr. 27 direct București. Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ — Comisia nr. 106 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ Bucureștii curs de zi și restanțieri). Președinte — Cristu Jana, prof. I. latină, directoare școala medie nr. 10 „Zoia Kosmodemianskaia“ București, Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ — Comisia nr. 107 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ București (curs de zi). Președinte — Ștefănoiu Vasile, lector socialism științific I.P.C.D. București, Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu" — Comisia nr. 108 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ București (curs de zi și restanțieri). Președinte— Moisil Gheorghe, conf. univ. matematici, Institutul politehnic București. Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ — Comisia nr. 109 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ București (curs seral). Președinte — Zapan Mihai, prof. univ. chimie, Institutul de petrol, gaze și geologie București. Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ — Comisia nr. 110 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ București (curs seral și restanțieri). Președinte — Marineanu Ileana, prof. limba romînă, director adj. școala medie nr. 22 ..Gh. Lazăr“ București. Școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie“ — Comisia nr. 111 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie“ București (curs de zi). Președinte — Filimon Ion, conf. univ. matematici, Institutul de construcții București, Școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie" — Comisia nr. 112 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie“ București (curs de zi și examene de diferență). Președinte— Alecu Viorel, prof. lb. romînă, director școala medie nr. 8 „Emil Racoviță“ București, Școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie" — Comisia nr. 113 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie“ București (curs seral și restanțieri). Președinte — Atanasiu Virgil, conf. fizică I.P.C.D. București. Școala nr. 175 — Comisia nr. 114 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală nr. 11 „C.F.R.“ București (curs seral). Președinte — Cojoc Dumitru, prof. științific, director școala socialism medie serală „Grigore Preoteasa“ București. Școala nr. 175 — Comisia nr. 115 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală nr. 11 „C.F.R.“ București (curs seral și restanțieri). Președinte — Mihalcea Dumitru, prof. istorie, director școala medie serală I.R.E.B. Școala medie de muzică nr. 1 Comisia nr. 116 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie de muzică nr. 1 și de la școala medie de arte plastice București (curs de zi și restanțieri). Președinte — Marcea Pompiliu, lector universitar filologie, Universitatea București. ORAȘUL CONSTANȚA nr. Școala medie nr. 1 — Comisia 1 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Constanța (curs de zi). Președinte Ștefureac Traian conf. univ. șt. naturale Universitatea București. Școala medie nr. 1 — Comisia nr. 2 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Constanța (curs de zi). Președinte Botez Mariana lector filologie Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala medie nr. 2 — Comisia nr. 3 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Constanța (curs de zi). Președinte Poalelungi Gheorghe lector univ. filologie Universitatea București, Școala medie nr. 3 — Comisia nr. 4 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 3 Constanța și de la școala medie Eforie-sud (curs de zi). Președinte Bavaru Severin prof. șt. naturale, director școala medie nr. 2 Constanța. Școala medie nr. 3 — Comisia nr. 5 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 3 Constanța și de la școala medie Eforie-sud (curs de zi). Președinte Vartanezian M. prof. 1. franceză, dir. adj. școala medie nr. 2 Constanța. Școala medie nr. 2 — Comisia nr. 6 —■ secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Constanța (curs seral). Președinte Zaharia Ion prof. matematici, dir. Școala medie nr. 4 Constanța. Școala medie nr. 2 — Comisia nr. 7 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Constanța (curs seral). Președinte Pantelie Florica prof. șt. naturale, dir. adj. Școala pedagogică Constanța. Școala medie nr. 2 — Comisia nr. 8 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Constanța (curs seral). Președinte Lungu Ion prof. istorie, dir. Școala medie nr. 3 Constanța. Școala medie nr. 2 — Comisia nr. 9 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Constanța (curs seral). Președinte Petrea Vasile lector univ. șt. naturale Universitatea București. Școala medie nr. 2 — Comisia nr. 10 — secția reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Constanța (curs seral). Președinte Fusu Elena, prof. filozofie dir. adj. școala medie nr. 1 Constanța. Școala medie nr. 1 — Comisia nr. 11 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Constanța și de la școala medie D.R.N.C. (curs seral și restanțieri). Președinte Arginteanu Constantin lector univ. matematici I.S.E. București. Școala nr. 12 — Comisia nr. 12 — secție reală. Se vor prezenta candidați care au absolvit școala medie prin examene de diferență. Președinte Cruceru Constantin, lector univ. filologie Universitatea București. Școala nr. 12 — Comisia nr. 13 — secție reală. Se vor prezenta candidați care au absolvit școala medie prin examene de diferență. Președinte Oncescu Tatiana lector univ. chimie Universitatea București. Școala nr. 12 — Comisia nr. 14 — secție reală. Se vor prezenta candidați care au absolvit școala medie prin examene de diferență și restanțieri. Președinte Apostol Nicolae lector univ. filozofie Universitatea București; Școala medie Mangalia — Comisia nr. 15 — secție reală. Se vor prezenta candidați care au absolvit școala medie prin examene de diferență și restanțieri — Mangalia. Președinte Pufan Petre lector univ. filozofie Universitatea București. REGIUNEA ARGEȘ Școala medie nr. 1 Pitești — Comisia nr. 1 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Pitești (curs de zi). Președinte — Bărbulescu Florica — prof. univ. chimie Universitatea București. Școala medie nr. 1 Pitești — Comisia nr. 2 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte — Munteanu Octav — conf. univ. șt. naturale Universitatea București, Școala medie nr. 1 Pitești — Comisia nr. 3 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte — Mancaș Mircea — prof. univ. filologie Institutul de artă teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale" București. Școala medie nr. 1 Pitești* Comisia nr. 4 — secție reală. Se vor prezenta candidați de școala medie nr. 1 Pitești (ci seral și restanțieri). Președir Grigoriu Alexandru — co: univ. matematică Universitat București. Școala medie nr. 1 Pitești Comisia nr. 5 — secție rea Se vor prezenta candidați de școala medie nr. 1 Pitești (cu seral și restanțieri). Președin — Ivanov Igor — conf. un chimie Institutul de construc București. Școala medie serală Găva, Pitești — Comisia nr. 6 — seci reală. Se vor prezenta candida de la școala medie serală Goana și de la școala medie seră Ștefănești (curs seral și re tanțieri). Președinte — Arsenesi Gheorghe — prof. pedagogie matematică, director școala mdie Topoloveni. Școala medie nr. 2 Pitești - Comisia nr. 7 — secție reală. 1 vor prezenta candidați de școala medie nr. 2 Pitești (cu de zi). Președinte — Gheorgh Alexandru — prof. univ. fizii Institutul de construcții București. Școala medie nr. 2 Pitești -Comisia nr. 8 — secție reală. S vor prezenta candidați de școala medie nr. 2 Piteș (cursuri de zi, serale, examen de diferență și restanțieri). Predinte — Dumitrescu Ana prof. fizică și chimie, direct; școala medie nr. 1 R. Vilcea. Școala medie nr. 2 Pitești - Comisia nr. 9 — secție umanistă. Se vor prezenta candidații la școala medie nr. 2 Piteș (curs de zi și restanțieri). Președinte — Popescu Constantin - lector pedagogic I.P.C.D. București. Școala medie nr. 3 Pitești - Comisia nr. 10 — secție real. Se vor prezenta candidați de 1 școala medie nr. 3 Pitești (cur de zi și restanțieri). Președint — Mihăilă Nicolae — conf. unimatematică I.S.E. București. Școala medie nr. 3 Pitești - Comisia nr. 11 — secție reali Se vor prezenta candidați de școala medie nr. 3 Pitești (cur de zi și restanțieri). Președinte Enescu Nicolae — prof. istorie, director școala medie Costești. Școala medie Cîmpulung -Comisia nr. 12 — secție reală Se vor prezenta candidați de 1. școala medie Cîmpulung (cur de zi). Președinte — Stănescu Alexandru — prof. matematică director școala medie nr. 2 Pitești. Școala medie Cîmpulung — Comisia nr. 13 — secție reală Se vor prezenta candidați de l; școala medie Cîmpulung (cursur de zi, serale și restanțieri). Președinte — Bucur Constantin — lector univ. matematică Institutul politehnic București. Școala medie Cîmpulung — Comisia nr. 14 — secție reală Se vor prezenta candidați de școala medie Cîmpulung (curs seral). Președinte — Mihăilescu Constantin lector univ. fizică Institutul politehnic București. Școala medie Cîmpulung - Comisia nr. 15 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați dla Școala medie Cîmpulung (curs de zi și restanțieri). Președinte — Vlad Nicolae — prof. istorie, director școala medie nr. 1 Pitești, Școala medie Curtea de Argeș — Comisia nr. 16 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Curtea de Argeș (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte — Ionescu Haralambie — conf. univ. matematici Institutul politehnic București. Școala medie nr. 1 Rîmnicu Vîlcea — Comisia nr. 17 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea (curs de zi). Președinte — Miu Ion, conf. univ. matematici Institutul politehnic București, Școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 18 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Rîmnicu Vîlcea (curs de zi și restanțieri). Președinte — Nicolaescu Nicolae — prof. pedag., director Școala pedagogică Cîmpulung Muscel. Școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 19 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea (curs seral și restanțieri). Președinte — Cristian Liviu — șef lucrări matematici Institutul politehnic București. Școala medie nr. 2 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 20 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la