Gazeta Învățământului, 1962 (Anul 14, nr. 642-688)

1962-08-21 / nr. 671

(Continuare în pag. 11) Examenul de maturitate din sesiunea august 1962 Printr-un Ordin al ministrului învățămîntului s-au stabilit centrele și președinții comisiilor pentru examenele de maturitate de la școlile medii de cultură generală și de la școlile medii de artă, precum și examenele de stat de la școlile pedagogice de învățători și educatoare și de la institutele pedagogice de învățători din sesiunea august 1962. Examenele încep în toată țara în ziua de 26 august 1962, orele Școala medie nr. 1 ,,N. Bălcescu *— Comisia nr. 1 — secție mixtă cu limbile de predare română și germana. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 ,,N. Bălcescu ’, Școala medie nr. 24 „V. Alecsandri“, Școala medie nr. 21 cu limba de predare germană și Școala medie de artă plastică București (cursuri de zi și serale). Președinte Barbu Nicolae, prof. univ. filologie — Universitatea București, Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu'' — Comisia nr. 2 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu’' (curs seral). Președinte Giurgea Margareta, prof. univ. fizică, Universitatea București, Școala medie nr. 2 „T. Vladimirescu“ — Comisia nr. 3 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 „T. Vladimirescu“, Școala medie serală de pe lângă fabrica de confecții și tricotaje București și Școala medie serală „Semănătoarea’’ (cursuri de zi și serale). Președinte Constantinescu Victor, conf. univ. matematici — Institutul de Construcții București, Școala medie nr. 3 „I. Neculce”— Comisia nr. 4 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 „Ion Neculce“, Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu” și Școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie” (curs de zi), Președinte Nistorescu Cornelia, prof. istorie, director Școala pedagogică educatoare București, cu Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaiilă — Comisia nr. 5 — Secție reSe vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu” și Școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie“ (curs de zi). Președinte Pop Simona, conf. univ. matematică — fizică Universitatea București, Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu " București — Comisia nr. 6 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu” și Școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie“ (curs seral). Președinte Gheorghiță Ștefan, conf. univ. matematică — fizică Universitatea București, Școala medie nr. 4 „Aurel Vlaicu“ — Comisia nr. 7 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 „I. Neculce“ și Școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie“ (curs seral). Președinte dr. Bărbulescu Florica, prof. univ chimie, Universitatea București, Școala medie nr. 5 „M. Sadoveanu — Comisia nr. 8 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 5 „M. Sadoveanu”, Școala medie nr. 28 „Dr. Petru Groza“, Școala medie nr. 35 și Școala medie nr. 32 „Filimon Sîrbu" (curs de zi). Președinte Herman Gheorghe, conf. univ. șt. naturale, Institutul Medicofarmaceutic — București, Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale” — Comisia nr. 9 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale” (cursuri de zi și serale). Președinte Moruzi Constanța, conf. univ. șt. naturale — Universitatea București, Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale" — Comisia nr. 10 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale” (curs seral și restanțieri). Președinte Alecu Viorel, prof. lb. romină, director Școala medie nr. 8 „Em. Racoviță"’ București, Școala medie nr. 8 „Emil Racoviță" — Comisia nr. 11 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 8 „Em. Racoviță” (curs seral). Președinte Cazacu Andreian Cabiria, conf. univ. matematici, Universitatea București, Școala medie nr. 11 „D. Cantemir’’ — Comisia nr. 12 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 11 „D. Cantemir", Școala medie nr. 10 „Z. Kosmodemianskaia” și Școala medie nr. 12 (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Călinescu Ana, prof. pedagogie, directoarea Școlii medii nr. 24 „V. Alecsandri” București, Școala medie nr. 12 — Comisia nr. 13 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 12 (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Flexi Sofia, conf. univ. matematici — Institutul Politehnic București, Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul" — Comisia nr. 14 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul”, Școala medie nr. 8 „Em. Racoviță” și Școala medie nr. 29 „Al. Sabia (curs de zi). Președinte Caronl Cecilia, lector, univ. filologie — Institutul pedagogic de 3 ani București. 9 dimineața, cu proba scrisă la limba și literatura romînă. In vederea pregătirii lucrărilor examenului, președinții comisiilor se vor prezenta la centrele la care au fost numiți in dimineața zilei de 25 august a.c. Se menționează mai jos centrele unde vor funcționa comisiile, școlile care vor prezenta candidați la fiecare centru, precum și președinții comisiilor: Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul" — Comisia nr. 15 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul“ și de la Școala medie nr. 8 „Em. Racoviță“ (cursuri de zi și serale). Președinte Iliescu Victor, prof. matematică, director Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr" București, Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul” — Comisia nr. 16 — secție reală cu limbile de predare : română, maghiară și greacă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 13 „Mihai Viteazul”, Școala medie nr. 29 „Al. Sahia”, Școala medie nr. 9 (lb. predare maghiară) și Școala medie nr. 14 (lb. de predare greacă) (curs de zi). Președinte Tomta Vasilescu, lector univ. filologie — Universitatea București, Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ — — Comisia nr. 17 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu (curs de zi). Președinte Murgoci Adriana, conf. univ. șt. naturale — Universitatea București, Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ — Comisia nr. 18 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 „El. Sîrbu” și de la Școala medie serală de pe lingă întreprinderea „Filatura romînă de bumbac" (curs seral). Președinte Țhțeica Radu, prof. univ. fizică — Institutul de petrol, gaze și geologie București, Școala medie nr. 16 „G. Coșbuc” — Comisia nr. 19 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 16 „G. Coșbuc” și de la Școala medie nr. 39 (curs de zi). Președinte Bărbulescu Dumitru, prof. lb. romină, director Școala medie nr. 2 „T. Vladimirescu" București, Școala medie nr. 17 „Matei Basarab” — Comisia nr. 20 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 17 „Matei Basarab” și de la Școala medie serală „Timpuri Noi" (cursuri de zi și serale). Președinte Săvulescu Dumitru, prof. lb. romînă, director Școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti” București, Școala medie nr. 17 „Matei Basarab” — Comisia nr. 21 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 17 „Matei Basarab ", Școala medie nr. 16 „Gh. Coșbuc”, Școala medie nr. 26 „Al. I. Cuza” și Școala medie serală „7 Noiembrie" (cursuri de zi și serale). Președinte Teodorescu Ileana, prof. istorie, directoare Școala medie nr. 11 „D. Cantemir”, Școala medie nr. 18 „Mihail Eminescu” — Comisia nr. 22 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 18 „Mihail Eminescu", Școala medie nr. 19 „Ion Creangă" și Școala medie nr. 30 (curs de zi). Președinte Stan Suciu Marta, prof. univ. chimie — Universitatea București, Școala medie nr. 18 „Mihail Eminescu“ — Comisia nr. 23 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 18 „Mihail Eminescu“, Școala medie nr. 19 „Ion Creangă“ și Școala medie nr. 30 (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Bistrițeanu Alexandru, conf. univ. lb. romînă — Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ — Comisia nr. 24 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ și de la Școala medie nr. 1 de muzică (curs de zi și restanțieri). Președinte Călin Vera, conf. univ. filologie la Universitatea București, Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ — Comisia nr. 25 —■ secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ (curs seral). Președinte Almășanu Silviu, prof. istorie, directorul Școlii medii nr. 3 „I. Neculce“ București, Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ — Comisia nr. 26 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ (curs seral). Președinte Ion Constantin prof. univ. fizică — Institutul agronomic „N. Bălcescu“ București, Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr — Comisia nr. 27 — secția umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr", Școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“, Școala medie nr. 27 și Școala medie nr. 36 (curs de zi și restanțieri). Președinte Mancaș Mircea, prof. univ. lb. română — Institutul de artă teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale“ București, Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr* t— Comisia nr. 28 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ (curs de zi, seral și restanțieri). Președinte Stăncescu Dumitru, prof. lb. romină, director Școala medie nr. 26 „Al. I. Cuza“ București, Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ — Comisia nr. 29 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ (curs seral și restanțieri). Președinte Bărbulescu Nicolae, lector univ, chimie — Universitatea București, Școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“ — Comisia nr. 30 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală „Electromagnetica“ (curs seral și restanțieri). Președinte Petre Victor, prof. lb. romînă director Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ București, Școala medie nr. 25 — Comisia nr. 31 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 25, Școala medie nr. 31 și Școala medie nr. 2 „T. Vladimirescu“ (cursuri de zi și serale). Președinte Popescu Constanța, prof. lb. franceză, director Școala medie nr. 18 „M. Eminescu“ București, Școala medie nr. 26 „Al. I. Cuza“ — Comisia nr. 32 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 26 „Al. I. Cuza“ (cursuri de zi și serale). Președinte Petrescu Maria, prof. geografie, directoare Școala pedagogică învățători București, Școala medie nr. 27 — Comisia nr. 33 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 27 și de la Școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Mihăilescu Eugen, conf. univ. matematici — Universitatea București, Școala medie nr. 27 — Comisia nr. 34 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 27 (curs seral). Președinte Iordan Marioara, prof. matematici, director Școala medie nr. 39 București, Școala medie nr. 32 „Filimon Sîrbu“ — Comisia nr. 35 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 32 „Filimon Sîrbu“, Școala medie serală I.R.E.B. și Școala medie serală de pe lingă Combinatul poligrafic „Casa Scînteii“ (cursuri de zi și serale). Președinte Teodorescu Aurelia, prof. istorie, directoarea Școlii medii nr. 12 — București, Școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti“ Comisia nr. 36 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti“ (cursuri de zi și serale). Președinte Kandel Mauriciu, conf. univ. istorie — Universitatea București, Școala medie nr. 36 — Comisia nr. 37 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 36 (cursuri de zi și prin examene de diferență). Președinte Floroiu Cornelia, prof. geografie — directoarea Școlii medii nr. 4 „A. Vlaicu“ București. Școala medie nr. 36 — Comisia nr. 38 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 36 și de la Școala medie serală de pe lângă Uzinele de utilaj chimic (cursuri de zi, serale, prin examene de diferență și restanțieri). Președinte Tănăsescu Ilinca, prof. matematică, directoarea Școlii medii nr. 15 „El. Sîrbu“ București, Școala medie muncitorească nr. 4 i— Comisia nr. 39 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 4 muncitorească (curs seral). Președinte Popescu Grigore, lector univ. istorie — Institutul pedagogic de 3 ani București. Școala medie muncitorească nr. 11 C.F.R. — Comisia nr. 40 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie muncitorească nr. 11 C.F.R. (curs seral). Președinte Stănculescu Margareta, prof. matematici, directoare adjunctă Școala medie nr. 13 „M. Viteazul“ București, Școala medie muncitorească de pe lângă uzinele „23 August“ — Comisia nr. 41 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie muncitorească de pe lingă uzinele „23 August“ (curs seral). Președinte Ursu Gheorghe, lector univ. lb. romînă — Institutul pedagogic de 3 ani București. REGIUNEA ARGEȘ Școala medie nr. 1 Pitești — Comisia nr. 1 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte Dinculeanu Nicolae, conf. univ. matematici. Universitatea București. Școala medie nr. 2 Pitești — Comisia nr. 2 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Pitești (cursuri de zi și serale). Președinte Munteanu George, lector univ. lb. romînă, — Universitatea București. Școala medie nr. 3 Pitești — Comisia nr. 3 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 3 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte Piru Alexandru, lector univ. lb. romînă, Universitatea București. Școala medie serală Pitești — Comisia nr. 4 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală Pitești, școala medie serală Găvana și școala medie serală Ștefănești (curs seral și restanțieri). Președinte Moisii Ioan, conf. univ. fizică, Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala nr. 1 Pitești — Comisia nr. 5 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Curtea de Argeș și de la școala medie din Topoloveni (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte: Dumitrescu Ana, prof. fizico-chimice, directoare școala medie nr. 1 Ama. Vîlcea. Școala medie nr. 3 Pitești — Comisia nr. 6 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Costești și de la școala medie din Găești (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Mazilu Marin, prof. lb. romină, director școala medie Horezu. Școala medie Câmpulung-Muscel 1— Comisia nr. 7 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Cimpulung-Muscel (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Arsenescu Gheorghe, prof. pedagogie, director școala medie Topoloveni. Școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 8 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea (cursuri de zi și serale). Președinte Vlad Nicolae, prof. istorie, director școala medie nr. 1 Pitești, Școala medie nr. 2 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 9 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Rm. Vîlcea și școala medie din Horezu (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Ioniță Gheorghe, șef lucrări chimie, Institutul politehnic București, Școala medie Slatina — Comisia nr. 10 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie Slatina, școala medie Drăgănești-Olt și școala medie Drăgășani (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Teodorescu Petre, lector univ. matematici, Universitatea București. Școala medie Slatina — Comisia nr. 11 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Slatina și de la școala medie Drăgășani (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Negoiță Gheorghe, prof. șt. naturale, director școala medie nr. 2 Rm. Vîlcea. REGIUNEA BACĂU Școala medie nr. 1 Bacău — Comisia nr. 1 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Bacău și de la școala medie Adjud (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte: Jerina Maria, lector univ. istorie, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași. Școala medie nr. 2 Bacău — Comisia nr. 2 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Bacău și de la școala medie Podul Turcului (cursuri de zi și serale). Președinte Boroianu Constantin, lector univ. lb. romină. Institutul pedagogic de 3 ani București. Școala medie nr. 4 Bacău — Comisia nr. 3 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 4 Bacău și de la școala serală „Steaua Roșie“ (curs seral). Președinte Gheorghiu Constanța, lector univ. chimie, Universitatea București. Școala medie Buhuși — Comisia nr. 4 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie Buhuși și de la școala serală Buhuși (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Acrișmărițel Nicolae, prof. geografie, director școala medie nr. 1 Piatra Neamț. Școala medie Moinești — Comisia nr. 5 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Moinești, școala medie Comănești și de la școala serală Boiștea-Dărmănești (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Grigoriu Geta, prof ul. franceză, director școala medie nr. 2 Piatra Neamț. Școala medie Onești — Comisia nr. 6 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Onești și de la școala medie Tg. Ocna (cursuri de zi și serale). Președinte Diță Ioan, lector univ. filologie, Institutul „Maxim Gorki“ București. Școala medie Onești — nr. 7 — secție reală. Se vor Comisia prezenta candidați de la școala medie Onești (curs seral). Președinte Oprea Panaite, prof. geografie-istorie, rector adjunct școala medie nr. din Bacău. Școala medie nr. 1 Piatra Neamț— Comisia nr. 8 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Piatra Neamț, școala medie Bicaz și școala medie Borca (cursuri de zi și serale). Președinte Filimon Ion, conf. univ. matematici, Institutul de construcții, București, Școala medie nr. 1 Piatra Neamț — Comisia nr. 9 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Piatra Neamț și școala serală Stejarul (curs seral și restanțieri). Președinte Popescu Petre prof. istorie, director școala medie nr. 1 Bacău. Școala medie nr. 2 Piatra Neamț — Comisia nr. 10 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Piatra Neamț și școala medie Tg. Neamț (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Turca Ion, lector univ. soc. științific, Universitatea București, Liceul mixt Roman — Comisia nr. 11 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceul mixt Roman (curs de zi și restanțieri). Președinte Petrea Vasile, lector univ. st. naturale, Universitatea București. Liceul mixt Roman — Comisia nr. 12 — secție reală. Se vor pezenta candidați de la școala medie serală Roman (curs seral). Președinte Vicol Maria, prof. fizică, director școala medie nr. 3 Bacău. REGIUNEA BANAT Școala medie nr. 1 Arad — Comisia nr. 1 — secție mixtă. Se vor pezenta candidați de la școala medie nr. 1 Arad (curs de zi și restanțieri). Președinte Toma Ioan, conf. univ. chimie, Institutul politehnic Timișoara. Școala medie nr. 2 Arad — Comisia nr. 2 — secție mixtă cu limbi de predare română și slovacă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Arad, școala medie nr. 1 Pecica și școala medie Nădlac (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Olteanu Pandele, lector univ. filologie, Universitatea București, Școala medie serală „Gh. Dimitrov“ Arad — Comisia nr. 3 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală „Gh. Dimitrov“ Arad și de la școala medie nr. 3 Arad (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Stulber Francisc, prof. matematici, director școala medie nr. 1 Caransebeș. Școala medie nr. 1 Caransebeș — Comisia nr. 4 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Caransebeș (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Spătaru Ilarian, prof. geografie, director școala medie nr. 1 Arad. Școala medie nr. 1 Caransebeș — Comisia nr. 5 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie Bozovici și de la școala medie Oțelul Roșu (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Bălan Trandafir, prof. matematici, director școala medie nr. 1 Timișoara. Școala medie nr. 2 Caransebeș — Comisia nr. 6 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Caransebeș și de la școala medie Orșova (cursuri de zi, serale, restanțieri și prin examene de diferență). Președinte Dragomir Achim, lector univ. matematici. Institutul pedagogic de 5 ani Timișoara. Liceul nr. 1 Lugoj — Comisia nr. 7 —secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceul nr. 1 Lugoj, școala medie nr. 1 Lugoj, școala medie Făget și școala medie Nădrag (cursuri de zi, serale, restanțieri și prin examene de diferență). Președinte Zăgănescu Mircea, lector univ. fizică. Institutul pedagogic de 5 ani .Timișoara. Liceul nr. 1 Lugoj — Comisia nr. 8 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceul nr. 1 Lugoj și de la școala medie Buziaș (cursuri de zi, serale, restanțieri și prin examene de diferență). Președinte Pop Eugen, lector univ. fizică. Institutul politehnic Timișoara. Școala medie Oravița — Comisia nr. 9 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Oravița, școala medie Moldova Nouă și școala medie Anina (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Ștefan Grigore, prof. istorie, director adjunct, Institutul pedagogic Arad. Școala medie Sînnicolaul Mare — Comisia nr. 10 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie Sînnicolaul Mare și de la școala medie Jimbolia (cursuri de zi, serale, restanțieri și prin examene de diferență). Președinte Bejan Ioan, șef lucrări fizică, Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 1 Reșița — Comisia nr. 11 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceul nr. 1 Reșița și de la școala medie Bocșa (cursuri de zi, serale, restanțieri și prin examene de diferență). Președinte Gruiescu Aurel, prof. pedagogie-psihologie, director școala medie Făget. Școala medie nr. 1 Timișoara — Comisia nr. 12 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Timișoara (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Dick Iosif, prof. univ. chimie. Institutul politehnic Timișoara. Școala medie nr. 1 Timișoara — Comisia nr. 13 — secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Timișoara, școala medie nr. 3 Arad, școala medie nr. 2 Pecica, liceul nr. 1 Timișoara, școala medie nr. 1 Arad și liceul nr. 1 Lugoj (cursuri de zi, serale și restanțieri), Președinte Covacs Zoltán, conf. univ. matematici, Universitatea „Babeș- Bolyai“ Cluj, Școala medie nr. 2 Timișoara — Comisia nr. 14 — secție mixtă cu limbile de predare germană și sîrbâ. La vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Timișoara, liceul nr. Timișoara, școala medie Lipova, liceul 1 nr. 1 Reșița și școala medie Jimbolia (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Binder Ștefan, conf. univ. lb. germană, Institutul pedagogic de 5 ani Timișoara. Școala medie nr. 3 Timișoara —Comisia nr. 15 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 3 Timișoara și de la școala medie nr. 4 Timișoara (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte ORAȘUL BUCUREȘTI