Gazeta Învățământului, 1963 (Anul 15, nr. 689-735)

1963-06-12 / nr. 712

(Continuare in pag. Sf. Centrele și președinții comisiilor examenului de maturitate (Urmare din pag. 4). Grupul școlar M. L — Comisia nr. 66 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Grupul școlar M. L (curs de zi). Președinte Gruia Leon, conferențiar matematici, Institutul politehnic București. ORAȘ CONSTANȚA Școala medie nr. 1 Constanța — Comisia nr. 1 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Constanța (curs de zi). Președinte Dobrescu Purice Lucia, conf. univ. matematică, Institutul de petrol gaze și geologie, București. Școala medie nr. 1 Constanța — Comisia nr. 2 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 și Școala medie nr. 2 Constanța (curs de zi). Președinte Toth Emeric conf. univ. matematici: Universitatea București. Școala medie nr. 3 Constanța — Comisia nr. 3 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 Constanța (curs de zi). Președinte Flexi Sofia, lector univ. matematică, Institutul politehnic București, Școala medie nr. 3 Constanța — Comisia nr. 4 — secție reală. S Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 Constanța, Școala medie Eforie Sud și Școala medie Mangalia (curs de zi). Președinte Tîrnoveanu Mircea, conf. univ. matematică, Institutul politehnic București, Școala medie nr. 3 Constanța — Comisia nr. 5 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3, Școala medie nr. 1 și Școala tehnică specială nr. 17 Constanța (curs de zi și restanțieri). Președinte Negoiu Ion, lector univ. istorie, Universitatea București, Școala medio nr. 3 Constanța — Comisia nr. 6 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1, 2 și 3 Constanța și Școala medie Eforie Sud (curs de zi și restanțieri). Președinte Dron Virgil, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani București. REGIUNEA ARGEȘ Școala medie nr. 1 Pitești — Comisia nr. 1 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte Tănăsescu Aurelian, conf. univ. matematică, Institutul de arhitectură „Ion Mincu" București, Școala medie nr. 1 Pitești — Comisia nr. 2 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Pitești (curs de zi). Președinte Dragnea Ovidiu, conf. univ. fizică, Institutul de construcții București, Școala medie nr. 1 Pitești — Comisia nr. 3 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr.1 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte Nicolaescu Nicolae, prof. pedagogie, directorul Școlii medii nr. 2 C. Lung Muscel. Școala medie nr. 2 Pitești — Comisia nr. 4 — secția reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Pitești (curs de zi). Președinte Stăncioiu Ion conf. univ. matematici, Institutul politehnic București. Școala medie nr. 2 Pitești — Comisia nr. 5 — secția umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Pitești și de la Școala medie din Topoloveni(curs de zi și restanțieri). Președinte Caroni Cecilia lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala medie nr. 2 Pitești — Comisia nr. 6 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Pitești și de la Școala medie Topoloveni (curs de zi și restanțieri). Președinte Micu Dumitru (Chiș), lector univ. filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 3 Pitești — Comisia nr. 7 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte Ceaușescu Ion, prof. geografie, directorul Școlii medii nr. 1 Rm. Vîlcea. Școala medie nr. 3 Pitești — Comisia nr. 8 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 Pitești și de la Școala medie Costești (curs de zi și restanțieri). Președinte Luca Constantin șef de lucrări chimie, Universitatea București, Școala medie nr. 3 Pitești — Comisia nr. 9 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte Chelărescu Gheorghe prof șt. naturale, directorul Școlii medii Drăgușani. Școala medie nr. 1 Câmpulung — Comisia nr. 10 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Cîmpulung (curs de zi și restanțieri). Președinte Arginteanu Constantin, lector univ. matematici I.S.E. „V. I. Lenin“ București, Școala medie nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr. 11 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Cîmpulung și Școala tehnică nr. 13 Cîmpulung (curs de zi și restanțieri). Președinte Pascaru Ion conf. univ. chimie, Institutul politehnic București, Școala medie nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr. 12 secția umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Cîmpulung (curs de zi și restanțieri). Președinte Păunescu Marin, prof. pedagogie-psihologie, director adjunct Școala medie nr. 1 din Pitești. Școala medie Găești — Comisia nr. 13 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Găești (curs de zi și restanțieri). Președinte Todor Ioan, prof. univ. șt. naturale. Institutul pedagogic de 3 ani Pitești. Școala medie Curtea de Argeș — Comisia nr. 14 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie C. de Argeș (curs de zi). Președinte Berceanu Ion conf. univ. științe sociale. Institutul agronomic „N. Bălcescu" București. Școala medie Curtea de Argeș — Comisia nr. 15 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie C. de Argeș (curs de zi și restanțieri). Președinte Ioniță Gheorghe, lector univ. chimie, Institutul politehnic București. Școala medie Slatina — Comisia nr. 16 — secție reală. Se vor prezenta candidați de zi Școala medie Slatina (curs de zi și restanțieri). Președinte Ionescu Dumitru, conf. univ. matematici, Institutul politehnic București. Școala medie Slatina — Comisia nr. 17 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Slatina și Școala medie Drăgănești- Olt (curs de zi și restanțieri). Președinte Rîureanu Ovidiu, lector univ. filologie. Institutul pedagogic de 3 ani Pitești, Școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 18 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea (curs de zi și restanțieri). Președinte Slavic Desdemona, prof geografie, directoare adjunctă Școala medie nr. 2 Pitești. Școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 19 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 2 Rm. Vîlcea (curs de zi și restanțieri). Președinte Pleșu Vasile prof. geografie, directorul Școlii medii nr. 1 Cîmpulung Muscel. Școala medie nr. 2 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 20 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Rm. Vîlcea (curs de zi și restanțieri). Președinte Tache T. Voicu, șef de lucrări matematici, Institutul politehnic București. Școala medie nr. 2 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 21 — secția reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Rm. Vîlcea și Școala medie Băbeni (curs de zi). Președinte Ciofn Angela, șef de lucrări chimie, Institutul agronomic „N. Bălcescu“ București. Școala medie Drăgășani — Comisia nr. 22 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Drăgășani (curs de zi și restanțieri). Președinte Cristescu Alexandru, lector univ. șt. naturale, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești. Școala medie Horezu — Comisia nr. 23 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Horezu (curs de zi și restanțieri). Președinte Dinu Ion, prof. limba romina, directond Școlii medii nr. 3 Pitești. REGIUNEA BACĂU Școala medie nr. 1 Bacău — Comisia nr. 1 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Bacău (curs de zi și restanțirei). Președinte Ciobanu Constantin, conf univ. fizică, Institutul politehnic Iași, Școala medie nr. 1 Bacău — Comisia nr. 2 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Bacău și Școala medie Buhuși (curs de zi și restanțieri). Președinte Carp Maria, șef de lucrări chimie, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași, Școala medie nr. 1 Bacău — Comisia nr. 3 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Bacău (curs de zi și restanțieri). Președinte Cozma Vasile, conf. univ. economie politică, Universitatea „Al. I. Cuza" Iași. Școala medie nr. 2 Bacău — Comisia nr. 4 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Bacău (curs de zi și restanțieri). Președinte Linde Cristian, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Iași, Școala medie nr. 2 Bacău — Comisia nr. 5 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Bacău (curs de zi și restanțieri). Președinte Rusu Ilie Gheorghe, lector univ. fizică, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași, Școala medie nr. 2 Bacău — Comisia nr. 6 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Bacău (curs de zi și restanțieri). Președinte Carpov Maria, lector univ. filologie, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași. Școala medie Tg. Ocna — Comisia nr. 7 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Tg. Ocna (curs de zi și restanțieri). Președinte Popescu Petre, prof. istorie, directorul Școlii medii nr. 1 Bacău. Școala medie Moinești — Comisia nr. 8 — secția mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Moinești (curs de zi și restanțieri). Președinte Vlad C-tin, prof. limba romina, directorul Școlii medii nr. 4 Bacău. Școala medie Comănești — Comisia nr. 9 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Comănești (curs de zi și restanțieri). Președinte Goldhagen Enric, lector univ. matematică, Universitatea „Al. I. Cuza" Iași, Școala medie Onești — Comisia nr. 10 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Onești (curs de zi și restanțieri). Președinte Husar Alexandru, lector univ. filologie, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași, Școala medie nr. 1 P. Neamț — Comisia nr. 11 — secția mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 P. Neamț (curs de zi și restanțieri). Președinte Hîrjoabă Ion, șef de lucrări geografie, Universitatea „AL . Cuza" Iași, Școala medie nr. 2 P. Neamț — Comisia nr. 12 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 P. Neamț (curs de zi și restanțieri). Președinte Zota Alexandru, prof. matematică, directorul Școlii medii Tg. Ocna. Școala medie Bicaz — Comisia nr. 13 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Bicaz și Școala medie Borca (curs de zi și restanțieri). Președinte Solomon Libertina, lector univ. științe naturale, Institutul pedagogic de 3 ani Iași, Școala medie Tg. Neamț — Comisia nr. 14 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Tg. Neamț (curs de zi și restanțieri). Președinte Leonte Liviu, lector univ. filologie, Universitatea „Al. I. Cuza” Iași, Liceul mixt Roman —• Comisia nr. 15 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceul Roman (curs de zi și restanțieri). Președinte Sandulovici Radu, lector univ. fizică, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași, Liceul mixt Roman — Comisia nr. 16 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Roman (curs de zi și restanțieri). Președinte Topală Napoleon, șef de lucrări șt naturale, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași, Școala medie Adjud — Comisia nr. 17 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Adjud și Școala medie Podul Turcului (curs de zi și restanțieri). Președinte Acrîșmăriței Nicolae, prof. șt. naturale, directorul Școlii medii nr. 1 P. Neamț. REGIUNEA BANAT Școala medie nr. 1 Caransebeș — Comisia nr. 1 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Caransebeș și Școala medie Oțelul Roșu (curs de zi și restanțieri). Președinte Ostrogovich George, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Timișoara, Școala medie nr. 2 Caransebeș — Comisia nr. 2 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Caransebeș (curs de zi și restanțieri). Președinte Kimmel Eugen, conf. univ. chimie, Institutul politehnic Timișoara, Școala medie Ciacova — Comisia nr. 3 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie din Ciacova, Școala medie din Gătaia și Școala medie din Deta (oras de zi și restanțieri). Președinte Achim Dragomir, lector univ. matematici, Universitatea Timișoara, Școala medie Lipova — Comisia nr. 4 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Lipova (curs de zi și restanțieri). Președinte Popescu Marfa, lector univ. matematici, Institutul politehnic Timișoara. Școala medie Oravița — Comisia nr. 5 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Oravița și Școala medie Anina (curs de zi și restanțieri). Președinte Brîndea Liviu, șef de lucrări matematici, Institutul politehnic Timișoara, Școala medie Oravița — Comisia nr. 6 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Oravița și de la Școala medie Bozovici (curs de zi și restanțieri). Președinte Vlad Elena, prof. limba romînă, directoarea Școlii medii nr. 2 Caransebeș. Școala medie Orșova — Comisia nr. 7, secție reală. Se vor prezența candidați de la Școala medie Orșova și de la Școala medie Moldova Nouă (curs de zi și restanțieri). Președinte Gheorghe Dreein, lector univ. matematici, Universitatea Timișoara, Școala medie Sînnicolaul Mare — Comisia nr. 8, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Sînnicolaul Mare și Școala medie nr. 1 Pecica (curs de zi și restanțieri). Președinte Maria Bica, lector univ. matematică, Universitatea Timișoara. Școala medie Jimbolia — Comisia nr. 9, secție reală. Se vor prezenta candidații de la Școala medie Jimbolia (curs de zi și restanțieri). Președinte Stuiber Francisc, prof. matematici, directorul Școlii medii nr. 1 Caransebeș. Școala medie nr. 1 Arad — Comisia nr. 10, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Arad (curs de zi și restanțieri). Președinte Bălan Trandafir, prof. matematici, directori Școlii medii nr. 1 Timișoara. Școala medie nr. 1 Arad __ Comisia nr. 11, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Arad (curs de zi și restanțieri). Președinte Tiberiu Tora, lector univ. fizică, Universitatea Timișoara. Școala medie nr. 2 Arad — Comisia nr. 12, secție reală, cu limba de predare romînă și slovacă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Arad și Școala medie Nădlac (curs de zi și restanțieri). Președinte Adamir Pavel, prof. istorie, directorul Școlii medii Nădlac. Școala medie nr. 2 Arad — Comisia nr. 13, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Arad (curs de zi și restanțieri). Președinte Gropșiann Zeno, conf. univ. chimie, Institutul politehnic Timișoara. Școala medie nr. 3 Arad — Comisia nr. 14, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 Arad (curs de zi și restanțieri). Președinte Sabliei Dușan, prof. limba romînă, directorul liceului nr. 1 Timișoara. Școala medie nr. 3 Arad — Comisia nr. 15, secție mixtă cu limba de predare maghiară Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 Arad (curs de zi). Președinte Gocoman Palma, lector, univ. istorie, Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureș. Școala medie nr. 1 Arad — Comisia nr. 16, secție reală, cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Arad, de la Școala medie nr. 2 Pecica și de la Școala medie nr. 3 Arad (curs de zi și restanțieri). Președinte Berinde Gheorghe, prof. științe sociale, director adjunct la Liceul nr. 1 Lugoj, Liceul nr. 1 Lugoj — Comisia nr. 17, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Lugoj, Liceul nr. 1 Lugoj și Școala medie Făget (curs de zi și restanțieri). Președinte Brașovan Ioan, prof. matematici, director adjunct la Școala medie nr. 2 Arad, Școala medie nr. 1 Lugoj. — Comisia nr. 18, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Lugoj, Liceul nr. 1 Lugoj, Școala medie Nădrag și Școala medie Buziaș, (curs de zi și restanțeri). Președinte Gora Victoria, prof. limba franceză, directoarea Școlii medii nr. 3 Timișoara, Liceul Reșița — Comisia nr. 19, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul mixt Reșița (curs de zi și restanțieri). Președinte Petre Murariu, conf. univ. matematici, Universitatea Timișoara, Liceul mixt Reșița — Comisia nr. 20, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul mixt Reșița și Școala medie Bocșa (curs de zi și restanțieri). Președinte Toma Ioan, conf. univ. chimie, Institutul politehnic Timișoara. Școala medie nr. 1 Timișoara —• Comisia nr. 21, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 și Școala medie nr. 3 Timișoara (curs de zi și restanțieri). Președinte Drăgulescu Coriolan, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Timișoara, Școala medie nr. 1 Timișoara —* Comisia nr. 22, secție mixtă, limbă de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Timișoara (curs de zi și restanțieri). Președinte Redon Iosif, prof. chimie, directorul Școlii medii nr. 3 Arad. Școala medie nr. 2 Timișoara —* Comisia nr. 23, secție mixtă, limba de predare germană. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Timișoara, Școala medie Lipova și Școala medie nr. 4 Arad (curs de zi și restanțieri). Președinte Reichel Iosif, prof. univ. chimie, Institut politehnic Timișoara.