Gazeta Învățământului, 1963 (Anul 15, nr. 689-735)

1963-08-20 / nr. 718

(Continuare în pag. II) CENTRELE ȘI PREȘEDINȚII COMISIILOR EXAMENULUI DE MATURITATE Printr-un Ordin al ministrului învățămîntului s-au stabilit centrele și președinții comisiilor pentru examenele de maturitate de la școlile medii de cultură generală și de la școlile medii de artă precum și pentru examenele de stat de la școlile pedagogice de învățători și educatoare din sesiunea august 1963. Examenele încep în toată țara în ziua de 26 august 1963, orele 9 dimineața, cu proba scrisă la limba și literatura romina, în vederea pregătirii lucrărilor examenului, președinții comisiilor se vor prezenta la centrele la care au fost numiți în dimineața zilei de 25 august a.c. Se menționează mai jos centrele unde vor funcționa comisiile, școlile care vor prezenta candidații la fiecare centru, precum și președinții comisiilor. ORAȘ BUCUREȘTI nr. Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ — Comisia 1 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 ,,N. Bălcescu“ (cursuri de zi și serale). Președinte : Antonescu Constantin, prof. univ. — șt. naturale Universitatea București. Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ — Comisia nr. 2 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu" (caruri serale și fără frecvență). Președinte : Iliescu Victor, prof. matematică, dir. Școala medie nr. 22 ,,Gh. Lazăr“ București. Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu“ — Comisia nr. 3 secție mixtă cu limba de predare romînă și germană. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 .,N. Bălcescu“, nr. 24 „V. Alecsandri", nr. 21 și de la Școala medie de arte plastice (cursuri de zi și serale). Președinte : Colbert Bruno, conf. univ. filologie Univ. București. Școala medie nr. 2 „T. Vladimirescu“ — Comisia nr. 4 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 „T. Vladimirescu“ (cursuri de zi, serale și fără frecvență). Președinte : Constantinescu Paul, conf. univ. matematică, Universitatea București. Școala medie nr. 2 „T. Vladimirescu“ — Comisia nr. 5 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 ,,T. Vladimirescu“ (cursuri de zi, serale și fără frecvență). Președinte : Burcescu Teodor, prof. geografie, dir. Școala medie nr. 28 București; Școala medie nr. 3 „I. Neculce“ — Comisia nr. 6 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 „I Neculce“ (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte : Cristescu Romulus, conf. univ. matematică, Universitatea București, Școala medie nr. 3 „I. Neculce" — Comisia nr. 7 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 „I. Neculce" (curs seral). Președinte : Nicolau Aurel, prof. univ. fizică, Universitatea București, Școala medie nr. 4 „A. Vlaicu“ — Comisia nr. 8 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 4 ,,A. Vlaicu“ (curs de zi și restanțieri). Președinte : Teodorescu Petre, conf. univ. matematică, Universitatea București, Școala medie nr. 4 „A. Vlaicu“ — Comisia nr. 9 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 4 ,,A. Vlaicu", nr. 3 „I. Neculce“ și nr. 6 „Ilie Pintilie“ (curs de zi și restanțieri). Președinte : Cristu Jana, prof. 1. latină, dir. Școala medie nr. 10 „Z. Kosmodemianskaia" București, Școala medie nr. 5 ,,M. Sadoveanu“ — Comisia nr. 10 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 5 „M. Sadoveanu“ (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte : Giurgea Margareta, prof. univ. fizică, Universitatea București, Școala medie nr. 5 „M. Sadoveanu“ — Comisia nr. 11 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 5 ,,M. Sadoveanu" și nr. 7 „I. L. Caragiale“ (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte : Stancu Emil, prof. pedagogie, dir. Școala medie nr. 17 „M. Basarab“ București. Școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie“ — Comisia nr. 12 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 6 „Hie Pintilie“ (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte : Pascu Mihail, conf. univ. fizică, Universitatea București, Școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie" — Comisia nr. 13 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 6 „Ilie Pintilie“ (curs seral). Președinte : Petricu Constantin, prof. șt. naturale, dir. Școala medie nr. 37 București, Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale" — Comisia nr. 14 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale“ (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte: Țițeica Gabriela, conf. univ. matematică, Institutul Politehnic București. Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale“ — Comisia nr. 15 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 7 ,,I. L. Caragiale“ (curs seral și restanțieri). Președinte : Mărculețiu Victor, conf. univ. chimie. Institutul Politehnic București. Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale" — Comisia nr. 16 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 7 „I. L. Caragiale“ și nr. 35 (cursuri de zi, serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte : Rădulea Gheorghe, prof. istorie. Școala medie nr. 1 „N. Bălcescu" București. Școala medie nr. 8 „Emil Racoviță“ — Comisia nr. 17 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 8 „Emil Racoviță“ (curs seral). Președinte : Părăușeanu Victor, conf. univ. chimie. Institutul Politehnic București. Școala medie nr. 8 „Emil Racoviță“ — Comisia nr. 18 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 8 „Emil Racoviță“ (cursuri de zi și restanțieri). Președinte: Ciofi Angela, lector univ. chimie. Institutul Agronomic București. Școala medie nr. 10 „Zoia Kosmodemianskaia“ — Comisia nr. 19, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 10 „Zoia Kosmodemianskaia", nr. 11 ,„D. Cantemir“, nr. 12, nr. 34 „C. A. Rosetti“ și nr. 37 (curs de zi și restanțieri). Președinte : Vasiliu Emanoil, conf. univ. filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 11 „D. Cantemir“ — Comisia nr. 20, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 11 „D. Cantemir“ (cursuri de zi și serale). Președinte : Ionescu Haralambie, conf. univ. matematică, Institutul Politehnic București, Școala medie nr. 12 — Comisia nr. 21, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 12 (cursuri de zi și serale). Președinte : Miu Ion, conf. univ. matematică, Institutul Politehnic București, Școala medie nr. 13 ,,M. Viteazul“ — Comisia nr. 22, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 13 „M. Viteazul“ (curs seral și restanțieri). Președinte : Palade Gheorghe, prof. univ. fizică, Institutul de Petrol și Gaze și Geologie București, Școala medie nr. 13 ,,M. Viteazul“ — Comisia nr. 23, secție mixtă cu limbile de predare romînă și greacă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 13 „M. Viteazul“, nr. 14, nr. 29 și nr. 38 (cursuri de zi și restanțieri). Președinte : Marinescu Himu Maria — lector univ. lb. greacă. Universitatea București; Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ — Comisia nr. 24, secția mixtă cu limbile de predare romînă și maghiară. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 15 .,Elena Sîrbu" și nr. 9 (curs de zi). Președinte : Mocanu Constantin, lector univ. geografie. Institutul de Științe Economice București, Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ — Comisia nr. 25, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ (curs seral). Președinte : Mocanu Constantin, conf. univ. matematici. Institutul Politehnic București, Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu" — Comisia nr. 26, secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ (curs seral). Președinte : Boiangiu Dumitru, conf. univ. matematică. Institutul Politehnic București, Școala medie nr. 16 „G. Coșbuc“ — Comisia nr. 27 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 16 „G. Coșbuc“ (cursuri de zi, serale, fără frecvență și restanțieri) Președinte : Poalelungi Gheorghe, lector univ. filologie: Universitatea București, Școala medie nr. 16 „G. Coșbuc“ — Comisia nr. 28, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 16 ,„G. Coșbuc“ (curs seral). Președinte : Mierlea Gheorghe, prof. lb. romînă, dir. Școala medie nr. 7 „I. L. Caragiale“ București, Școala medie nr. 17 „Matei Basarab" — Comisia nr. 29, secția mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 17 „Matei Basarab“ (cursuri de zi, fără frecvență și restanțieri). Președinte : Barbu Nicolae, prof. univ. filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 17 „Matei Basarab" — Comisia nr. 30 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 17 „Matei Basarab“ (curs seral). Președinte : Popescu Vasile, lector univ. pedagogie, I.P.C.D. București. Școala medie nr. 17 „Matei Basarab" — Comisia nr. 31 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 17 „Matei Basarab" (curs seral). Președinte : Constantinescu Victor, conf. univ. matematică, Institutul de Construcții București, Școala medie nr. 18 „M. Eminescu“ — Comisia nr. 32, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 18 „M. Eminescu“ și de la școlile medii de muzică (cursuri de zi, fără frecventă și restanțieri). Președinte : Anghiel Ana, prof. istorie — dir. Școala medie nr. 32 „Filimon Sîrbu" București; Școala medie nr. 18 „M. Eminescu“ — Comisia nr. 33. secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 18 „M. Eminescu“ (curs seral). Președinte : Vîlcu Rodica, conf. univ. chimie. Universitatea București. Școala medie nr. 18 „M. Eminescu“ — Comisia nr. 34. secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 18 „M. Eminescu" (curs seral). Președinte : Tănăsescu Ilinca, prof. matematică, dir. Școala medie nr. 15 „Elena Sîrbu“ București, Școala medie nr. 19 „I. Creangă“ — Comisia nr. 35, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 19 „I. Creangă“ și nr. 30 (curs de zi și restanțieri). Președinte : Savin Bratu, conf. univ. filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 20 „Gh. șincai" — Comisia nr. 36, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ (curs de zi, fără frecvență și restanțieri). Președinte : Teodorescu Ileana, prof. istorie, dir. Școala medie nr. 11 „D. Cantemir“ București, Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ — Comisia nr. 37, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai" și secția serală „30 Decembrie“ (curs seral). Președinte : Mihăilescu Eugen, prof. univ. matematică. Universitatea București, Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ — Comisia nr. 38, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ (curs seral). Președinte : Cosma Gheorghe, lector univ. matematică. Universitatea București, Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ — Comisia nr. 39, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr" (curs de zi și restanțieri). Președinte : Moruzi Constanța, conf. univ. șt. naturale Universitatea București. Școala medie nr. 22,Gh. Lazăr“ — Comisia nr. 40, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 22 „Gh. Lazăr“ nr. 27 și nr. 36 (curs de zi). Președinte : Berta Mihai, prof. univ. istorie — Universitatea București, Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 41, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ (cara seral). Președinte : Răutu Sandu, conf. univ. matematică. Institutul Construcții București, Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr" — Comisia nr. 42, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 22 „Gh. Lazăr“ (cursuri serale și fără frecvență). Președinte : Albert Francisc, conf. univ. chimie — Institutul Politehnic București, Școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“ — Comisia nr. 43, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi serale și fără frecvență). Președinte : Costichel Valeria, conf. univ. istorie Universitatea București, Școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“ — Comisia nr. 44, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 23 „D. Bolintineanu“ (curs seral). Președinte : Alecu Viorel, prof. lb. romînă — dir. Școala medie nr. 8 „E. Racoviță" București, Școala medie nr. 25 — Comisia nr. 45, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 25 (cursuri de zi și serale). Președinte : Nisimus Pascal, prof. soc. științific, dir. Școala medie nr. 16 ,,G. Coșbuc“ București, Școala medie nr. 26 „Al. I. Cuza" — Comisia nr. 46, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 26 „Al. I. Cuza“ (curs de zi și restanțieri). Președinte : Nicu Iulian, lector univ. pedagogie— Conservatorul „Ciprian Porumbescu“ București, Școala medie nr. 26 „Al. I. Cuza" — Comisia nr. 47, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 26 „Al. I. Cuza“ (curs seral). Președinte : Iorgu Stoian, conf. univ. istorie — Universitatea București. Școala medie nr. 27 — Comisia nr. 48, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 27 (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte : Apostol Nicolae, lector univ. șt. sociale — Universitatea București, Școala medie nr. 27 — Comisia nr. 49, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 27 (curs seral). Președinte : Petre Victor, prof lb. romînă, dir. Școala medie nr. 20 „Gh. Șincai“ București, Școala medie nr. 28 „Dr. Petru Groza“ — Comisia nr. 50, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 28 „Dr. P. Groza“ (curs de zi, seral și restanțieri). Președinte : Ioan Constantin, prof. univ. fizică, Institutul Agronomic București, Școala medie nr. 29 — Comisia nr. 51, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 29 (curs seral). Președinte : Drăgan Gleb, conf univ. matematică, Institutul Politehnic București, Școala medie nr. 31 — Comisia nr. 52, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 31 (cursuri de zi și serale). Președinte . Cogălniceanu Sergiu, conf. univ. chimie — Institutul Agronomic București. Școala medie nr. 32 „Filimon Sîrbu“ — Comisia nr. 53 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 32 „Filimon Sîrbu" și nr 28 „Dr. P. Groza“ (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte : Murgoci Adriana, conf. univ. șt. naturale — Universitatea București Școala medie nr. 32 „Filimon Sîrbu“ — Comisia nr. 54, secția reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 32 „Filimon Sîrbu“ (cursuri serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte : Săvulescu Dumitru, prof. lb. romînă — dir. Școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti“ București, Școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti" — Comisia nr. 55, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 34 „C.A. Rosetti“ (curs seral și restanțieri). Președinte : Ivanov Igor, conf. univ. chimie — Institutul de Construcții București, Școala medie nr. 34 „C. A. Rosetti" — Comisia nr. 56, secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 34 „C. A. Rosetti", nr. 10 „Zoia Kosmodemianskaia“, nr. 11 ,,D. Cantemir“, nr. 12 și nr. 37 (cursuri de zi, fără frecvență și restanțieri). Președinte : Naumescu Mircea, conf. univ. fizică — Institutul de Construcții București, Școala medie nr. 36 — Comisia nr. 57, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 36 (cursuri de zi ,serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte : Herman Gheorghe, conf univ. șt. naturale — Institutul de Medicină și Farmacie — București. Școala medie nr. 36 — Comisia nr. 58, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 36 (curs seral). Președinte : Bărbulescu Dumitru, prof lb. romînă — Școala medie nr. 2 „T. Vladimirescu" București, Școala medie nr. 38 — Comisia nr. 59, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 38 (curs seral). Președinte : Toboșaru Ion, lector univ. filologie — Institutul de artă teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale“ București, Școala medie nr. 38 — Comisia nr. 60, secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 38 și nr. 29 (curs seral și restanțieri). Președinte : Abraham Holinger, conf. univ. matematică — Universitatea București, Școala medie nr. 39 — Comisia nr. 61, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 39 (cursuri de zi, serale și fără frecvență). Președinte : Czemel* Isidor, conf. univ. filologie — Institutul Politehnic București. Școala medie nr. 40 — Comisia nr. 62, secția reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 40 (curs seral și fără frecvență). Președinte : Voinea Radu, conf. univ. matematici — Institutul Politehnic București. Școala medie nr. 40 — Comisia nr. 63, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 40 (curs seral). Președinte : Dănila Nicolae, conf. univ. matematică — Institutul Politehnic București. Școala medie nr. 40 — Comisia nr. 64, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 40 (curs seral și restanțieri). Președinte : Vasiliu Mihai, prof. socialism științific — dir. Școala medie nr. 36 București. Școala medie serală de cultură generală — Comisia nr. 65 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală (curs seral). Președinte : Claudian Virgil, prof. univ. matematică — Institutul Agronomic București. Școala medie serală de cultură generală — Comisia nr. 66 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală (curs seral). Președinte : Dinculeanu Nicolae, conf. univ. matematică — Universitatea București. Școala medie serală de cultură generală — Comisia nr. 67 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie serală de cultură generală (curs seral). Președinte : Iordan Marioara, prof. matematica — dir. Școala medie nr. 39 — București. ORAȘ CONSTANȚA Școala medie nr. 1 Constanța — Comisia nr. 1 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Constanța (curs seral). Președinte : Diculescu Leon, conf. univ. filologie Inst. Arhitectură „I. Mincu“ — București. Școala medie nr. 1 Constanta — Comisia nr. 2 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Constanta (cux*s seral). Președinte Boiangiu Ana șef lucrări fizică Inst. Politehnic București. Școala medie nr. 1 Constanta — Comisia nr. 3 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 1 Constanța și de la școlile medii din Năvodari si Mangalia (cursuri serale și fără frecventă). Președinte : Teodoru Irina, lector univ. șt. sociale Inst. Agronomic București. Școala medie nr. 1 Constanta — Comisia nr. 4 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr 2 Constanța și de la șc. medie Mangalia (cursuri serale, fără frecventă și restanțieri) Președinte Ioan Lucia, lector univ chimie Univ. București, Școala medie nr. 2 Constanța — Comisia nr. 5 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Constanța (cursul seral și fără frecvență). Președinte Zaharia Ion, prof. matematică dir. Școala medie nr. 4 — Constanta, Școala medie nr. 2 Constanta — Comisia nr. 6 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Constanta (curs seral). Președinte : Rakopol Petre, prof. matematică Școala medie nr. 1 — Constanța. Școala medie nr. 2 Constanța — Comisia nr. 7 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Constanța (curs seral). Președinte : Fusu Elena, prof. șt. sociale, dir. adj. Școala medie nr. 1 Constanța. Școala medie nr. 3 Constanța, Comisia nr. 8 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1, nr. 2 și nr. 3 Constanța (curs de zi și restanțieri). Președinte : Olaru Valter, lector univ. matematică Universitatea București. Școala medie nr. 3 Constanța — Comisia nr. 9 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1, nr. 2 și nr. 3 Constanța și de la școlile medii Eforie Sud și Mangalia (curs de zi și restanțieri) Președinte : Luca Constantin, lector univ. chimie. Universitatea București. REGIUNEA ARGEȘ Școala medie nr. 1 Pitești — Comisia nr. 1 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 2 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte : Dinculescu Nicolae, lector univ. st. sociale Institutul pedagogic de 3 ani Pitești. Școala medie nr. 3 Pitești. Comisia nr. 2 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 2 și nr. 3 Pitești și de la Școala medie Costești (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Ștefănescu Dan, conf. univ. fizică Institutul politehnic București. Școala medie nr. 2 Pitești — Comisia nr. 3, secție umanistă Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1, nr. 2 și nr. 3 (curs de zi și restanțieri). Președinte : Ungureanu Gheorghe, prof. lb. romînă director Școala medie Slatina. Școala medie nr. 1 Pitești — Comisia nr. 4 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Pitești (curs seral). Președinte : Caroni Cecilia, lector univ. filologie Institutul pedagogic de 3 ani București. Școala medie nr. 1 Pitești — Comisia nr. 9 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Pitești (cursuri serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte : Buga Mihai, șef lucrări matematică Inst Politehnic București. Școala medie nr. 2 Pitești — Comisia nr. 6 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Pitești și de la Secția serală din Gavana (cursuri serale și fără frecvență). Președinte : Iacobescu Gheorghe, șef lucrări fizică Inst. Politehnic București. Școala medie nr. 3 Pitești — Comisia nr. 7 secție reală. Se vor prezennta candidați de la Școala medie nr. 3 Pitești și Școala medie Vedea (cursuri serale și fără frecvență). Președinte : Enescu Nicolae, prof. istorie dir. Școala medie Costești. Școala de cultură generală Ștefănești — Comisia nr. 8 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Secția serală Ștefănești (curs seral și restanțieri). Președinte Bucur Constantin, lector univ. matematică, Inst. Politehnic București. Școala medie Găești — Comisia nr. 9 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii din Găești, Cobia, Topoloveni și Valea Mare (cursuri serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte : Vlad Nicolae, prof. istorie dir. Școala medie nr. 1 Pitești. Școala medie Găești — Comisia nr. 10 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii din Găești și Topoloveni (curs de zi). Președinte : Rîureanu Ovidiu, lector univ. filologie Inst. pedagogic de 3 ani Pitești. Școala medie nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr. 11 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Cîmpulung și Școala tehnică nr. 13 Cîmpulung (curs de zi). Președinte : Safir Mihail, lector univ. filologie Institutul Pedagogic „M Gorki" București, Școala medie nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr. 12 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Cîmpulung (curs seral). Președinte : Arsenescu Gheorghe, prof. matematică dir. Școala medie Topoloveni. Școala medie nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr. 13 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Cîmpulung și de la secțiile serale Stîlpeni și S. Golești (cursuri serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte : Flexi Sofia, lector univ. matematică Institutul Politehnic București. Școala medie Curtea de Argeș — Comisia nr. 14 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie din Curtea de Argeș și de la secția serală Corbeni (cursuri de zi și serale). Președinte : Wexler Dinu, lector univ. matematică, Inst. Petrol, Gaze și Geologie București. Școala medie Curtea de Argeș — Comisia nr. 15 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Curtea de Argeș (cursuri serale, fără frecventă și restanțieri). Președinte : Slavic Desdemona, prof. geografie, dir. Școala medie nr. 2 Pitești. Școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 16 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și 2 Rm. Vîlcea (cura de zi). Președinte : Grigorescu Victor, lector univ. st. economice Inst. Medico-Farmaceutic București, Școala medie nr. 2 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 17 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Rm. Vîlcea și de la secțiile serale Băbeni și Govora (cursuri de zi, serale și fără frecvență). Președinte Chelărescu Gheorghe, prof. șt. naturale, dir. Școala medie Drăgășani. Școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 18 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea (curs seral). Președinte : Iliescu Emilia, lector univ. șt. naturale Univ. București, Școala medie Drăgășani — Comisia nr. 19 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Drăgășani (cursuri de zi, serale, fără frecvență și restanțieri). lomon Ion, prof. șt. naturale. Președinte : Sedic. Școala medie nr. 1 Cîmpulung-Muscel. Școala medie Horezu — Comisia nr. 20 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Horezu (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte : Iliescu Maria, prof. geografie, dir. adj. Școala medie nr. 2 Rm. Vîlcea. Școala medie nr. 1 Slatina — Comisia nr. 21 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 Slatina si din Drăgănești Olt (curs de zi și restanțieri). Președinte Florea Silvia, lector univ. si sociale Inst. Agronomic București. Școala medie nr. 1 Slatina — Comisia nr. 22 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Slatina (curs seral). Președinte : Iliescu Elena, lector univ. matematici Inst. Agronomic București. .. I “