Gazeta Învățământului, 1964 (Anul 16, nr. 736-783)

1964-06-12 / nr. 759

(urmare din pag. 4-a) (Continuare în pag. 6-a) PAGINA 5 zi). Președinte Dragu Ion, prof. istoric, director Școala medie „I. Neculce“, București, Școala medie „D. Bolintineanu“ — Comisia nr. 79 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Bolintineanu“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Costea Mihai, prof. soc. științific, director Școala medie „Mihai Viteazul“, București; Școala medie „D. Bolintineanu“ — Comisia nr. 80 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Bolintineanu“ (curs de zi). Președinte Moisescu Vasile, lector univ. filologie, Institutul de Artă teatrală „I. L. Caragiale“, București, Școala medie „D. Bolintineanu“ — Comisia nr. 81 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Dobroiu Eugen, lector univ. filologie Universitatea București, Școala medie „D. Bolintineanu“ — Comisia nr. 82 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Bolintineanu“ (curs fără frecvență). Președinte Mocanu Constantin, lector univ. geografie, Institutul de Științe Economice „V. I Lenin“, București, Școala medie nr. 25 — Comisia nr. 83 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 25 și medie 31 (curs de zi și restanțieri). Președinte Rădulescu Marin, conf. univ. filologie, Universitatea București, Școala medie nr. 25 — Comisia nr. 84 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 25 (curs seral și restanțieri). Președinte: Murariu Constantin, prof. gr. II lb. romina, Școala medie nr. 39 București, Școala medie nr. 25 — Comisia nr. 85 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 25 (curs seral și restanțieri). Președinte Gogălniceanu Sergiu, conf. univ. chimie Institutul Agronomic „N. Bălcescu“, București, Școala medie nr. 25 — Comisia nr. 86 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 25 și medie 31 (curs de zi). Președinte Rădulescu Silvia, prof. gr. II șt. naturale, Școala medie „Dr. Petru Groza“, București, Școala medie „Al. I. Cuza“ — Comisia nr. 87 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Al. I. Cuza“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Flexi Sofia, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic București, Școala medie „Al. I. Cuza“ — Comisia nr. 88 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Al. I. Cuza“ (cursuri de zi și serale). Președinte Stan Aurelian, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic, București. Școala medie „Al. I. Cuza“ — Comisia nr. 89 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „G. Coșbuc“ și medie „Al. I. Cuza“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Cozmița Ana, prof. filozofie, director Școala medie nr. 27 București; Școala medie nr. 27 — Comisia nr. 90 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 27 (curs de zi). Președinte Nisimus Pascal, prof. soc. științific, director Școala medie „G. Coșbuc“, București, Școala medie nr. 27 — Comisia nr. 91 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 27 (curs de zi și restanțieri). Președinte Bucur Florie?, lector univ. matematici, Institutul Construcții București, Școala medie nr. 27 — Comisia nr. 92 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 27 (curs de zi și restanțieri). Președinte Blideanu Elena, prof. gr. II șt. sociale, Școala medie „Matei Basarab" București, Școala medie nr. 27 — Comisia nr. 93, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 27 (curs seral și restanțieri). Președinte Șerbănescu Constantin, prof. șt. naturale, director adjunct Școala medie „M. Sadoveanu“ București. Școala medie „Dr. Petru Groza" — Comisia nr. 94, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Dr. Petru Groza“ (curs de zi). Președinte Petrescu Gheorghe, prof. univ. fizică, Universitatea București. Școala medie „Dr. Petru Groza" — Comisia nr. 95, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Dr. Petru Groza“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Zoe Dumitrescu-Bușulenga, conf. univ. filologie, Universitatea București, Școala medie „Dr. Petru Groza“ — Comisia nr. 96, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Dr. Petru Groza" (curs seral și restanțieri). Președinte Creangă Constantin, prof. univ. chimie, Inst. petrol, gaze și geologie București; Școala medie „Al. Sahia“ — Comisia nr. 97, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Al. Sahia" (curs de zi și restanțieri). Președinte Armeanu Virgil, prof. univ. chimie, Institutul de Științe Economice „V. I. Lenin“ București, Școala medie „Al. Sahia" — Comisia nr. 98, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „Al. Sahia" și medie nr. 38 (curs de zi și restanțieri). Președinte Piru Alexandru, conf. univ. filologie, Universitatea București, Școala medie „Al. Sahia“ — Comisia nr. 99, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Al. Sahia" (curs seral și restanțieri). Președinte Constantinescu Cristian prof. st. naturale director adjunct Școala medie „D. Cantemir“ București, Școala medie Nr. 30 — Comisia Nr. 100 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 30 (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Herman Gheorghe, conf. univ. șt. naturale Institutul de Medicină și Farmacie București. Școala medie nr. 32 — Comisia nr. 101, secțio reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 32 (curs de zi). Președinte Ioan Lucia, șef lucrări chimie, Universitatea București. Școala medie nr. 32 — Comisia nr. 102, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 32 (curs de zi și restanțieri). Președinte Teodorescu Aurelia, prof. istorie, director Școala medie „Spiru Haret" București, Școala medie nr. 32 — Comisia nr. 103, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 32 (curs seral și restanțieri). Președinte Munteanu Elena, prof. filozofie, director Școala medie nr. 9 București, Școala medie nr. 32 — Comisia nr. 104, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 32, medie nr. 35 (program special de educație fizică), (cursuri de zi, fără frecvență și restanțieri). Președinte Drăgoiescu Petre, prof. emerit București. Școala medie „C. A. Rosetti“ — Comisia nr. 105 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „C. A. Rosetti" (curs de zi). Președinte Ailincăi Margareta prof. emerit fizică Școala medie „Dr. Petru Groza" București, Școala medie „C. A. Rosetti“ — Comisia Nr. 106 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „C. A. Rosetti“ (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Sipoș Florica, lector univ. șt. naturale, catedra de metodică, Universitatea București, Școala medie „C. A. Rosetti“ — Comisia nr. 107 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „C. A. Rosetti" (cursuri serale și fără frecvență). Președinte Mancaș Mircea, prof. univ. filologie. Institutul de Artă teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale" București, Școala medie nr. 36 — Comisia nr. 108, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 36 (curs de zi și restanțieri). Președinte Mihăilescu Eugen, conf. univ. matematici, Universitatea București. Școala medie nr. 36 — Comisia nr. 109, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 36 (curs fără frecvență și restanțieri). Președinte Dabija Alexandru, prof. șt. naturale, dir. adj. Școala medie „N. Bălcescu" București, Școala medie nr. 36 — Comisia nr. 110, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 36 (curs seral și restanțieri). Președinte Zapan Gheorghe, prof. univ. psihologie, Universitatea București, Școala medie nr. 36 — Comisia nr. 111, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 36 (curs seral și restanțieri). Președinte Petre Victor, prof. lb. romînă, director Școala medie „Gh. Șincai" București, Școala medie nr. 37 — Comisia nr. 112, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 37 (curs de zi și restanțieri). Președinte Ifrim Mihai, șef lucrări matematici, Institutul de Construcții București. Școala medie nr. 37 — Comisia nr. 113, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 37 (curs de zi și restanțieri). Președinte Grigorescu Ion, prof. șt. naturale, director Școala medie erală de cultură generală București. Școala medie nr. 38 — Comisia nr. 114, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 38 (curs de zi și restanțieri). Președinte Boldan Emil, conf. univ. filologie, Universitatea București. Școala medie Nr. 38 — Comisia Nr. 115 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 38 (curs de zi). Președinte Bughici Ana prof. istoric director Școala medie Nr. 32 București, Școala medie nr. 38 — Comisia nr. 116, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 38 (curs seral și restanțieri). Președinte Bulgaru Brîndușa, prof. matematici, dir. adj. Școala medie „Mihai Viteazul" București, Școala medie nr. 39 — Comisia nr. 117, secția reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 39 (curs de zi). Președinte Popovici Virginia, prof. lb. romînă, director Școala medie nr. 25 București, Școala medie nr. 39 — Comisia nr. 118, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 39 (cursuri serale și fără frecvență). Președinte Grigorescu Victor, lector univ. șt. economice, Institutul Medicofarmaceutic București. Școala medie nr. 40 — Comisia nr. 119, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 40 (curs seral). Președinte Stăncescu Dumitriu, prof. lb. romînă, director Școala medie „Al. I. Cuza" București, Școala medie nr. 40 — Comisia nr. 120, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 40 (curs seral). Președinte Pisoschi Valeriu, lector univ. filologie Institutul Pedagogic de 3 ani București, Școala medie nr. 40 — Comisia nr. 121, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 40 (curs seral). Președinte Teodorescu Georgeta, șef lucrări chimie, Institutul Agronomic „N. Bălcescu" București, Școala medie „Grupul școlar M.I.“ — Comisia nr. 122, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Grupul școlar M.I.“ (Galvani Tei) (curs de zi) Președinte Florioiu Corneliu, prof. geografie, director „Școala medie „A. Vlaicu" București, Școala medie de muzică nr. 1 — Comisia nr. 12, secția umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii de muzică nr. 1 și nr. 2 (curs de zi și restanțieri). Președinte Toboșaru Ion, conf. univ. filologie, Inst. Artă teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale" București. Școala medie de arte plastice — Comisia nr. 124 secția umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie de arte plastice și coregrafie (curs de zi). Președinte Brădățeanu Virgil, conf. univ. Institutul de Artă teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale“ București. Școala medie serală de cultură generală — Comisia nr. 125, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală (curs seral). Președinte Iliescu Victor, prof. matematici, director Școala medie „Gh. Lazăr" București. Școala medie serală de cultură generală — Comisia nr. 126, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală (curs seral). Președinte Țițeica Gabriela, conf. univ. matematici Institutul Politehnic București. Școala medie serală de cultură generală — Comisia nr. 127, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală (curs seral). Președinte Vasilescu Toma, conf. univ. filologie Universitatea București. Școala medie serală de cultură generală — Comisia nr. 128, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală (curs seral). Președinte Claudian Virgil, prof. univ. matematici Institutul Agronomic „N. Bălcescu“ București. Școala medie serală de cultură generală — Comisia nr. 129, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală (curs seral și restanțieri). Președinte Dobrescu Andrei, conf. univ. matematici, Universitatea București. Școala medie serală de cultură generală — Comisia nr. 130, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală (curs fără frecvență). Președinte Popescu Marin, prof. geografie, dir. adj. Școala medie „Dr. Petru Groza" București. Școala medie serală de cultură generală — Comisia nr. 131, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală (curs fără frecvență și restanțieri). Președinte Ionescu Haralambie, conf. univ. matematici Institutul de Științe Economice „V. I. Lenin“ București, Școala medie nr. 10 „I. Kosmodemianskaia" — Comisia nr. 132, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 10 „Z. Kosmodemianskaia“ București (examene de diferență). Președinte Ionescu Bujor Constantin, prof. univ. matematici, Inst. Politehnic București, Școala medie nr. 10 „Z. Kosmodemianskaia“ — Comisia nr. 133, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 10 „Z. Kosmodemeanskaia“ București (examene de diferență). Președinte Nicuță Constantin, prof. univ. soc. științific, Universitatea București, Școala medie nr. 10 „Z. Kosmodemianskaia“ — Comisia nr. 134, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 10 „7. Kosmodemianskaia" București (examene de diferență). Președinte Petrie Aron, conf. univ. istorie, Universitatea București, REGIUNEA ARGEȘ Școala medie nr. 1 Pitești, — Comisia nr. 1, secții reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Pitești (curs de zi). Președinte Bărbulescu Nicolae, conf. univ. chimie, Universitatea București, Școala medie nr. 1 Pitești — Comisia nr. 2, secție reală. Se vor prezenta candidați de Școala medie nr. 1 Pitești (curs de zi și restaurațieri). Președinte Stroescu Gheorghe, prof. gr. II filozofie, Școala medie nr. 2 Rm. Vîlcea. Școala medie nr. 1 Pitești — Comisia nr. 3, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte Farcașiu Viorica, lector univ. filologie Institutul pedagogic de 3 ani Pitești. Școala medie nr. 1 Pitești — Comisia nr. 4, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Pitești (curs seral). Președinte Dragomirescu Gheorghe, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești. Școala medie nr. 1 Pitești — Comisia nr. 5 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Pitești (curs fără frecvență și restanțieri). Președinte Tomescu C., lector univ. chimie Universitatea București. Școala medie nr. 2 Pitești — Comisia nr. 6 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte Iliescu Emilia, conf. univ. șt. naturale, Universitatea București, Școala medie nr. 2 Pitești — Comisia nr. 7, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte Ferarim Veronica, lector univ. fizică, Universitatea București, Școala medie nr. 2 Pitești — Comisia nr. 8, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 2 și nr. 3 Pitești (curs de zi). Președinte Ceaușescu Ion, prof. gr. II, director Școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea. Școala medie nr. 2 Pitești — Comisia nr. 9, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Pitești (curs fără frecvență). Președinte Diaconu Ion, prof. șt. naturale, director Școala medie Drăgănești-Olt. Școala medie nr. 3 Pitești — Comisia nr. 10, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 2 și nr. 3 Pitești (curs seral). Președinte Todor Ion, prof. univ. șt. naturale, Institutul Pedagogic de 3 ani Pitești, Școala medie nr. 3 Pitești — Comisia nr. 11, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte Negoiță Gheorghe, prof. șt. naturale, director Școala medie nr. 2 Rm. Vîlcea. Școala medie nr. 3 Pitești — Comisia nr. 12, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 3 și nr. 2 Pitești (curs fără frecvență și restanțieri). Președinte Achimescu Elena, prof. șt. naturale dir. adjunct. Școala medie Slatina. Școala medie nr. 3 Pitești — Comisia nr. 13, secția umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte Cezar Gheorghe, prof. pedagogie, director Școala medie nr. 2 Slatina. Școala medie serala Ștefănești — Comisia nr. 14, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală Ștefănești (curs seral și restanțieri). Președinte Frîncu Paul, șef lucrări matematici, Institutul Politehnic București. Școala medie Costești — Comisia nr. 15, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Costești și Vedea (cursuri de zi, fără frecvență și restanțieri). Președinte Hadarag Elena, șef lucrări chimic Inst. Agronomic „N. Bălcescu“, București. Școala medie Curtea de Argeș — Comisia nr. 16, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Curtea de Argeș (curs de zi și restanțieri). Președinte Costa Traian, lector univ. filologie, Universitatea București; Școala medie Curtea de Argeș — Comisia nr. 17, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Curtea de Argeș (curs de zi, seral, fără frecvență și restanțieri). Președinte Diță Ion, lector univ. filologie, Universitatea București; Școala medie nr. 1 Slatina — Comisia nr. 18, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Slatina (curs de zi). Președinte Maria Iliescu, prof. geografie, Școala medie nr. 2 Rm. Vîlcea. Școala medie nr. 1 Slatina — Comisia nr. 19, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Slatina (curs de zi și seral). Președinte Slavic Desdemona, prof. geografie, director Școala medie nr. 2 Pitești, Școala medie nr. 1 Slatina — Comisia nr. 20, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Slatina (curs fără frecvență). Președinte Vrabie Gheorghe, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești. Școala medie nr. 1 Slatina — Comisia nr. 21, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 1 Slatina și medie Drăgănești (curs de zi, fără frecvență și restanțieri). Președinte Mazilu Marin, prof. lb. romînă, dir. Școala medie Horezu. Școala medie nr. 1 Slatina — Comisia nr. 22, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Slatina (curs de zi și restanțieri). Președinte Iuracec Alexandru, conf. univ. șt. naturale, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești, Școala medie Drăgășani — Comisia nr. 23, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Drăgășani (curs de zi și restanțieri). Președinte Gabrea Iosif, prof. univ. consultant, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești, Școala medie Drăgășani — Comisia nr. 24, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Drăgășani (curs seral, fără frecvență și restanțieri). Președinte Augustin Z. N. Pop, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești; Școala medie Găești — Comisia nr. 25, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Găești (curs de zi și restanțieri). Președinte Luca Constantin, lector univ. chimie, Universitatea București. Școala medie Topoloveni — Comisia nr. 26, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Topoloveni (curs de zi, fără frecvență și restanțieri). Președinte Apostol Rozica, lector șt. economice, I.P.C.D. București, Școala medie nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr. 27, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Cîmpulung (curs de zi și restanțieri). Președinte Mihăilescu Mihaela, prof. lb. latină, Școala medie nr. 2 Pitești. Școala medie nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr. 28, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Cîmpulung (curs de zi). Președinte Licescu Ștefan, prof. filozofie, director Școala medie Găești. Școala medie nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr. 29, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Cîmpulung (curs de zi). Președinte Arsenescu Gheorghe, prof. filozofie, director Școala medie Topoloveni. Școala medie nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr. 30, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Cîmpulung (curs seral și restanțieri). Președinte Enescu Nicolae, prof. istorie, director Școala medie Costești. Școala medie nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr. 31, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Cîmpulung (curs fără frecvență și restanțieri). Președinte Lupu Ion, lector univ. pedagogie, Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala medie nr. 1 Cîmpulung — Comisia nr. 32, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 1 și Școala tehnică specială Cîmpulung (curs de zi și seral). Președinte Chelărescu Gheorghe, prof. gr. II matematici, director Școala medie Drăgășani. Școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 33, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea (curs de zi). Președinte Dinu Ion, prof. lb. romînă, director Școala medie nr. 3 Pitești. Școala medie nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 34, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 1 Rm. Vîlcea și Școala medie Brezoi (curs de zi și restanțieri). Președinte Popa Gheorghe, prof. șt. naturale, director Școala medie Brezoi.