Gazeta Învățământului, 1964 (Anul 16, nr. 736-783)

1964-08-21 / nr. 765

(Continuare în pag. a 7-a) SUPLIMENT PAGINAL GAZETA INVĂȚAMINTULUI Supliment la nr. 765 CENTRELE ȘI PREȘEDINȚII COMISIILOR EXAMENULUI DE MATURITATE Printr-un ordin al ministrului invățămintului s-au stabilit centrele și președinții comisiilor pentru examenele de maturitate de la școlile medii de cultură generală, de la școlile medii de artă, precum și pentru examenele de stat de la școlile pedagogice de învățători și educatoare din sesiunea august 1964. Examenele încep în toată țara în ziua de 26 august 1964, orele 9 dimineața, cu proba scrisă la limba și literatura romînă. In vederea pregătirii lucrărilor examenelor, președinții comisiilor se vor prezenta la centrele la care au fost numiți în dimineața zilei de 25 august a. c. Se menționează mai jos centrele unde vor funcționa comisiile, școlile care vor prezenta candidați la fiecare centru, precum și președinții comisiilor. ORAȘUL BUCUREȘTI Școala medie „M. Sadoveanu“, nr. 1, secție reală. Se vor prezenta Comisia candidați de la Școala medie ,.„ Sadoveanu“ (curs de zi). Președinte Galbură Gheorghe, prof. univ. matematică, Universitatea București. Școala medie ,.M. Sadoveanu“. Comisia nr. 2, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii ..M. Sadoveanu“, ,.I. L. Caragiale", ,.Dr. Petru Groza“, nr. 32 si 35 si Școala de coregrafie (curs de zi și restanțieri). Președinte Râdulea M. Gheorghe. Prof. istorie. Școala medie „N. Bălcescu“ București Școala medie .,M. Sadoveanu“. Comisia nr. 3. secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie .,M. Sadoveanu“ (curs seral și restanțieri). Președinte D.milă Nicolae, conf. univ. matematică. Institutul politehnic București. Școala medie „I. L. Caragiale“. Comisia nr. 4, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „I. L. Caragiale“. ..Dr. Petru Groza“ și medie nr. 35 (curs de zi și restanțieri). Președinte Mihăileanu Nicolae, prof. univ matematică Universitatea București. Școala medie ,.I. L. Caragiale“. Comisia nr. 5, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie ,.I. L. Caragiale“ (cursuri serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte Tănăsescu Ilinea. Prof. matematică dir. Școala medie nr 15 București. Școala medie nr. 32. Comisia nr. 6, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 32 (cursuri fără frecventă și restanțieri). Președinte Teodorescu Ileana, prof istorie dir. Școala medie „D. Cantemir“ București Școala medie nr. 32. Comisia nr. 7, secție reală Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 32 (curs de zi și restanțieri). Președinte Mocanu Constantin, lector univ. geografie Institutul de științe economice „V. I. Lenin“ București Școala medie „Dr. Petru Groza“. Comisia nr. 8 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „Dr. Petru Groza“ și nr. 32 (curs seral și restanțieri). Președinte Bîrcă Gălăteanu Dumitru, prof. univ. fizică Institutul politehnic București, Școala medie „D. Cantemir“. Comisia nr. 9, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „D. Cantemir“, „C. A. Rosetti“, „Z. Kosmodemianskaia“, „Spiru Haret“ și medie nr 37 (curs de zi și restanțieri). Președinte Ivanov Igor, conf. univ. matematică Institutul de construcții București, Școala medie „Spiru Haret", Comisia nr. 10, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „Spiru Haret“, „D. Cantemir“ și „C . Rosetti“ (curs seral). Președinte Moruzi Constanța, conf. univ. și naturale Universitatea București, Școala medie „Spiru Haret“. Comisia nr. 11, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii .„Spiru Haret“ și „D. Cantemir“ (cursuri fără frecvență). Președinte Buzcescu Teodor, prof. emerit dir. Școala medie „Dr Petru Groza“ București. Școala medie „C. A. Rosetti". Comisia nr. 12, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „C. A. Rosetti“, ,,D. Cantemir“, „Spiru Haret“, „Z. Kosmodemianskaia și nr. 37 (cursuri de zi, fără frecvență și restanțieri). Președinte Picu Alexandru, conf. univ. filologie Universitatea București. Grupul școlar M. I. Comisia nr. 13, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Grupul școlar M I. (curs de zi și restanțieri). Președinte Ciocîrlan Ion, prof. istorie, dir. Școala medie „Al. Sahia“ București. Școala medie „Mihai Viteazul“. Comisia nr. 14, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „M. Viteazul“, „E. Racoviță“ și medie nr. 15 (curs seral). Președinte Gheorghiță Ștefan, conf. univ. matematică Universitatea București, Școala medie nr. 15, Comisia nr. 15, secție reală cu limbile de predare romînă și maghiară. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 15, 9 și medie „M. Viteazul“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Ionescu Haralambie, conf. univ. matematică Institutul politehnic București, Școala medie nr. 15, Comisia nr. 16, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 15, 38, medii „M. Viteazul“, „Al. Sahia", „E. Racoviță“ (curs de zi). Președinte Petre Victor, prof lb. romînă dir. Școala medie „Gh. Șincai“ București, Școala medie nr. 15. Comisia nr. 17, secție reală cu lb. de predare romînă și greacă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 15, 14, medii „E. Racoviță“ și „M. Viteazul“ (cursuri de zi și fără frecvență). Președinte Barbu I. Nicolae, prof. univ. filologie Universitatea București. Școala medie nr. 38. Comisia nr. 18, secție reală Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 38 și medie „Al. Sahia“ (curs seral). Președinte Vasiliu Mihai, prof. șt. sociale dir. Școala medie nr. 36 București. Școala medie nr. 38. Comisia nr. 19, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 38 și ,.Al Sahia“ (curs de zi). Președinte Iliescu Emilia, conf. univ. șt. naturale Universitatea București. Școala medie serală de cultură generală. Comisia nr. 20, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală (curs seral). Președinte Timnoveanu Mircea, conf uniu matematică Institutul politehnic București. Școala medie serală de cultură generală. Comisia nr 21, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală (curs fără frecvență). Președinte Cozmiță Ana, prof. șt. sociale dir. Școala medie nr 27 București. Școala medie serală de cultură generală. Comisia nr 22, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală (curs fără frecventă). Președinte Dinculeanu Nicolae, conf. univ. matematică Universitatea București. Școala medie „G. Coșbuc“, Comisia nr. 23, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „G Coșbuc“, „M. Basarab“, „Al I. Cuza“ și medie nr. 39 (curs de zi și restanțieri) Președinte Mancaș Mircea, prof. univ. filologie Institutul de artă teatrală și cinematografică „I L. Caragiale“ București, Școala medie „Matei Basarab“. Comisia nr. 24, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Matei Basarab“ (curs de zi și seral). Președinte Constantinescu Victor, conf. univ. matematică Institutul de Construcții București, Școala medie „Matei Basarab“, Comisia nr. 25, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „Matei Basarab“ și „G. Coșbuc“ (curs fără frecvență și restanțieri). Președinte Bughici Ana, prof. istorie dir. Școala medie nr. 32 București. Școala medie „Al. Cuza". Comisia nr. 26, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Al. I Cuza“ (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Petrescu Gheorghe, prof. univ. fizică Universitatea București. Școala medie nr. 39. Comisia nr. 27, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 39 (cursuri de zi, serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte Cremer Isidor, conf. univ. pedagogie Institutul politehnic București. Școala medie „M. Eminescu“. Comisia nr. 28, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „M. Eminescu“ și „I. Creangă“ (curs de zi și restanțieri). Președinte Za^in Mihai, prof univ. chimie Institutul de Petrol, Gaze și Geologie București. Școala medie ,,M. Eminescu". Comisia nr. 29, secție reală Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „M. Eminescu“ și „I. Creangă“ (cursuri serale, fără frecvență). Președinte Mărculescu Constantin prof. emerit, dir. adj. Școala medie nr. 15 București. Școala medie „Gh. Șincai“. Comisia nr. 30, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „Gh. Șincai“, „M. Eminescu“, „I. Creangă“, nr. 30 și Școala medie de muzică nr. 1 (curs de zi). Președinte Bărbulescu Dumitru prof. lb. romînă dir. Școala medie nr. 24 București. Școala medie „Gh. Șincai“. Comisia nr. 31, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „Gh Șincai“ și medie nr. 30 (curs de zi). Președinte Cosma Gheorghe, lector univ. fizică Universitatea București, Școala medie „Gh. Șincai“. Comisia nr. 32, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „Gh. Șincai“, medie nr. 30 și secția serală com. 30 Decembrie (cursuri serale și fără frecvență). Președinte Bărbulescu Nicolae, conf. univ. chimie Universitatea București, Școala medie „Gh. Lazăr“, Comisia nr. 33, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr“ (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Toboșaru Ion, conf. univ. filozofie Institutul de artă teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale“ București, Școala medie „Gh. Lazăr". Comisia nr. 34, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr“ (cursuri fără frecvență și restanțieri). Președinte Stancu Emil, prof. pedagogie dir. Școala medie „Matei Basarab“ București, Școala medie „Gh. Lazăr“. Comisia nr. 35, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „Gh. Lazăr“, „D. Bolintineanu“ și medii nr. 27 și 36 (curs de zi și restanțieri) Președinte Christu Jcanu, prof. lb. latină, dir. Școala medie „Z. Kosmodemianskaia“ București. Școala medie „D. Bolintineanu". Comisia nr. 36, secție reală Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Nicolescu Alexandru, prof. univ matematică Institutul petrol, gaze și geologie București. Școala medie „D. Bolintineanu“. Comisia nr. 37, secție reală Se vor prezenta candidați de la Școala medie „D. Bolintineanu“ (cursuri fără frecvență și restanțieri). Președinte Teodorescu Aurelia, prof. istorie dir. Școala medie „Spiru Haret“ București, Școala medie nr. 27. Comisia nr. 38, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 27 (cursuri de zi și serale). Președinte Moisil Gheorghe, conf. univ. fizică Institutul politehnic București, Școala medie nr. 36, Comisia nr. 39, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr 36 (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Stăncescu Dumitru, prof. lb. romînă dir. Școala medie „Al. I. Cuza“ București. Școala medie nr. 36. Comisia nr. 40, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 36 (cursuri serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte Ionescu Stela, conf. univ. matematică Institutul de Construcții București Școala medie „N. Bălcescu“. Comisia nr. 41, secție reală cu lb. de predare romînă și germană. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii ,,„ Bălcescu“ și medie nr. 21 (curs de zi). Președinte Botez Mihail, prof. univ matematică Institutul politehnic București. Școala medie „N. Bălcescu". Comisia nr. 42, secție reală Se vor prezenta candidați de la Școala medie „N. Bălcescu“ (cursuri fără frecvență). Președinte Filimon Ion, conf. univ. matematică Institutul de Construcții București. Școala medie „N. Bălcescu“. Comisia nr. 43, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „N. Bălcescu“ (cursuri serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte Vianu Elena, conf. univ. filologie Universitatea București, Școala medie „N. Bălcescu". Comisia nr. 44, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii ,„N Bălcescu“, „T. Vladimirescu", medii nr. 25, 31 și Școala medie de arte plastice (curs de zi și restanțieri). Președinte Săvulescu Maria, prof. lb. latină dir. Școala medie „I. Creangă“ București. Școala medie „T. Vladimirescu“. Comisia nr. 45, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „T. Vladimirescu“ (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Constantinescu Mircea, conf. univ. chimie Institutul Petrol, Gaze și Geologie București. Școala medie „T. Vladimirescu". Comisia nr. 46, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „T. Vladimirescu“ și medii nr. 25 și 31 (cursuri de zi, fără frecventă și restanțieri). Președinte Petricu Constantin, prof. șt. naturale dir. Școala medie nr. 37 București, Școala medie nr. 25. Comisia nr. 47, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 25 (cursuri de zi și serale). Președinte Micu Dumitru, conf. univ. filologie Universitatea București, Școala medie „I. Neculce“. Comisia nr. 48, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii „I. Neculce", „A. Vlaicu“ și medie nr. 6 (curs de zi și restanțieri). Președinte Bărbulescu Nicolae, prof. univ. fizică Universitatea București. Școala medie „I. Neculce“. Comisia nr. 49, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „I. Neculce" (cursuri serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte Iordan Marin, prof. matematică dir. Școala medie nr. 39 București, Școala medie „A. Vlaicu“. Comisia nr. 50, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „A. Vlaicu“ (cursuri de zi și fără frecvență). Președinte Cristescu Romulus, conf. univ. matematică Universitatea București, Școala medie nr. 6. Comisia nr. 51, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 6 și nr. 40 (cursuri de zi, serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte Iliescu Victor, prof. matematică, dir. Școala medie „Gh. Lazăr“ București. Școala medie „Z. Kosmodemianskaia“. Comisia nr. 52, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Z. Kosmodemianskaia“ și „D. Cantemir“ (examene de diferență). Președinte Drăgoescu Petre, profesor emerit București. ORAȘUL CONSTANȚA Școala medie nr. 1 Constanța. Comisia nr. 1 secția reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 1 și nr. 2 Constanța (curs de zi și restanțieri). Președinte Teodorescu P. P., conf. univ. matematică Universitatea București, Școala medie nr. 1 Constanța. Comisii nr. 2 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 1, 2, 3 si 4 Constanța (curs de zi și restanțieri). Președinte Lungu Ion, prof. gr. II istorie, Școala medie nr. 6 Constanța. Școala medie nr. 1 Constanța. Comisia nr. 3, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 1 Constanța. Năvodari (curs seral și restanțieri). Președinte Pop,rolungi Gheorghe, lector univ filologie Universitatea București. Școala medie nr. 1 Constanța, Comisia nr. 4 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 1 Constanța și Mangalia (curs seral, fără frecvență și restanțieri). Președinte Zaharia Ion, prof emerit dir. Școala medie nr. 4 Constanța. Școala medie nr. 2 Constanța. Comisia nr. 5 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Constanța (curs seral și restanțieri). Președinte Gruia Leon, conf. univ. matematică Institutul politehnic București. Școala medie nr. 3 Constanta. Comisia nr. 6 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 3 și 4 Constanta, Eforie Sud, Năvodari și Mangalia (curs de zi și restanțieri). Președinte Croitoru Vasilica, șef lucrări chimie Universitatea București. REGIUNEA ARGEȘ Școala medie nr. 1 Pitești. Comisia nr. 1 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 1 și nr. 2 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte Vrabie Gheorghe, conf. univ. filologie Institutul pedagogic de 3 ani Pitești. Școala medie nr. 2 Pitești. Comisia nr. 2 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 1 și 2 Pitești și medie Curtea de Argeș (curs de zi și restanțieri). Președinte Ceaușescu Ion, prof. gr. II geografie, dir. Școala medie nr. 1 Em. Vilcea. Școala medie nr. 3 Pitești. Comisia nr. 3 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte Poghirc Cicerone, conf. univ. filologie Universitatea București. Școala medie nr. 1 Pitești, Comisia nr. 4, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 1, 2 și 3 Pitești (cursuri fără frecvență și restanțieri). Președinte Nicolaescu Nicolae, prof. gr. II pedagogie, dir. Școala pedagogică Cîmpulung. Școala medie nr. 2 Pitești. Comisia nr. 5 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 2, 1 și 3 Pitești (curs seral și restanțieri). Președinte Mazilu Marin, prof. lb. romînă-istorie, dir. Școala media Horezu. Școala medie nr. 1 Pitcui, Comisia nr. 6, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Curtea de Argeș, Costești, Vedea și medie serală Ștefunești (cursuri de zi, serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte Stroescu Gheorghe, prof. psihologie Școala medie nr. 1 Rm. Vilcea. Școala medie nr. 1 Rm. Vilcea. Comisia nr. 7 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 1 și 2 Rm. Vilcea și medie Horezu (curs de zi și restanțieri). Președinte Marinescu Himu Maria, lector univ. filologie Universitatea București. Școala medie nr. 2 Rm. Vilcea. Comisia nr. 8 secter reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 2 Rm. Vilcea, Băbeni, Brezoi și Horezu (curs de zi și restanțieri). Președinte Pleșu Vasile, prof geografie dir. Școala medie nr. 1 Cîmpulung. 1 Școala medie nr. 1 Rm. Vilcea. Comisia nr 9 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Rm. Vilcea (curs seral și restanțieri). Președinte Grigorescu Victor, lector univ. șt. sociale Institutul Medico-Farmaceutic București. Școala medie nr. 2 Rm. Vilcea. Comisia nr. 10 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii nr. 2 Rm. Vilcea și Băbeni (cursuri serale, fără frecvență și restanțieri). Președinte Enescu Nicolae, prof gr. II istorie dir. Școala medie Costești. GAZETA INVĂȚĂMINTULUI