Gazeta Învățământului, 1965 (Anul 17, nr. 784-830)

1965-08-17 / nr. 813

(Urmare din pag. 8-a) (Continuare în pag. 10-a) Școala medie Nr. 2 Slatina, Comisia Nr. 13 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Nr. 1 și Nr. 2 Slatina, Școlile medii Potcoava și Drăgănești Olt (cursuri de zi). Președinte Maria Iliescu, prof. de lb. română, directoare Școala medie Nr. 2 Rm. Vîlcea. Școala medie Nr. 1 Slatina. Comisia Nr. 14 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Nr. 1 și Nr. 2 Slatina (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gheorghe Popa, prof. geografie, director Școala medie Brezoi. Școala medie Nr. 1 Cîmpulung. Comisia Nr. 15 secția reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 1 Cîmpulung (cursuri de zi). Președinte Alexandru Nicolescu, prof. univ. matematică, Institutul de petrol, gaze și geologie București, Școala medie Nr. 1 Cîmpulung. Comisia Nr. 16 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Nr. 1 Cîmpulung (curs seral, învătămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Basile Tănăsescu, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești, Școala medie Nr. 2 Cîmpulung. Comisia Nr. 17 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Nr. 1 și Nr. 2 Cîmpulung și Școala medie Rucăr (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Ion Marinescu, conf. univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești. Școala medie Drăgășani, Comisia Nr. 18 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie Drăgășani (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Ceaușescu, prof. gr. 1 geografie, director Școala medie Nr. 1 Rm. Vîlcea. Școala medie Găești, Comisia Nr. 19 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Găești și Topoloveni (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Nicolae Dinculescu, lector univ. filozofie. Institutul pedagogic de 3 ani Pitești. Școala medie Curtea de Argeș. Comisia Nr. 20 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școlile medii Curtea de Argeș, Domnești și Corbeni (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Gheorghe Arsenescu, prof. gr. IT filozofie, director Școala medie Topoloveni. REGIUNEA BACĂU Școala medie Moinești. Comisia nr. 1 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Moinești (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Victor Miron, conf. univ. fizică, Institutul pedagogic de 3 ani Iași, Școala medie Comănești, Comisia nr. 2 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Comănești și Boiștea (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Virgil Mitrea, lector univ. fizică, Institutul pedagogic de 3 ani Iași. Școala medie orașul Gheorghe Gheorghiu- Dej. Comisia nr. 3, secție mixtă Se vor prezenta candidați de la școala medie orașul Gheorghe Gheorghiu-Dej (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Maria Frunză, lector univ. filologie, Universitatea „Al. I. Cuza" Iași. Școala medie orașul Gheorghe Gheorghiu- Dej. Comisia nr. 4 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie orașul Gheorghe Gheorghiu-Dej și școala medie Tg. Ocna (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Alexandru Iftimie, prof. gr. II limba română Școala medie nr. 1 Piatra Neamț. Școala medie Adjud. Comisia nr. 5 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Adjud și Podul Turcului (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Gavrilaș, șef lucrări matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" București. Școala medie nr. 1 Bacău. Comisia nr. 6 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 4 Bacău (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Constantin Martiniuc, conf. univ. biologie. Universitatea ,,Al. I. Cuza" Iași. Școala medie nr. 2 Bacău. Comisia nr. 7 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 2 și nr. 3 Bacău (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Victor Sihlea, conf. univ. biologie, Universitatea „Al. I. Cuza" Iași, Școala medie nr. 2 Bacău, Comisia nr. 8, secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Bacău (cursuri serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Lucian Agache, prof. matematică, director adjunct Școala medie Comănești. Școala medie Buhuși. Comisia nr. 9, secție mixtă Se vor prezenta candidați de la școlile medii Buhuși și Râșnov (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Mihai Merțea, lector univ. filozofie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Școala medie nr. 1 Piatra Neamț. Comisia nr. 10, secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Piatra Neamț și școala medie Bicaz (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Aristide Hazgan, conf. filologie, Institutul de perfecționare a cadrelor didactice Iași, Școala medie nr. 2 Piatra Neamț. Comisia nr. 11, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 2 Piatra Neamț (cursuri de zi). Președinte Dumitru Zaharia, prof. gr Tf istorie, director Școala medie nr. 3 Bacău. Școala medie Tg Neamț. Comisia nr. 12 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Tg Neamț și Borca (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gheorghe Straion, prof. gr. II limba română. Școala medie orașul Gheorghe Gheorghiu- Dej. Școala medie Roman. Comisia nr. 13 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Roman și Săbăoani (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Neculai Daran, lector univ. filologie, Universitatea „Al. I. Cuza" Iași. Școala medie Roman. Comisia nr. 14 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie Roman (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Sergiu Postolache, prof. gr. II matematică, Școala medie nr. 4 Bacău. REGIUNEA BANAT Școala medie nr. 1 Caransebeș, Comisia nr. 1, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 2 Caransebeș și Școala medie Oțelul roșu (cursuri de zi, serale, invățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ioan Nanu, prof. univ. chimie, Institutul Politehnic Timișoara Școala medie Lipova, Comisia nr 2, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Lipova și Făget (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri) Președinte Ion Popescu, conf. univ. matematică, Universitatea Timișoara, Școala medie Oravița, Comisia nr. 3, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Oravița, Moldova Nouă și Anna (curs de zi, seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Dan Popescu, prof. gr. Istorie, Școala medie nr. 2 Lugoj, Școala medie Orșova, Comisia nr. 4, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Orșova, Mehadia și Bozovici (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Maria Pricop, prof. șt. biologice, directoare, Școala medie nr. 7 Timișoara. Școala medie Sînnicolau. Comisia nr. 5 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Sînnicolau, Periam și Jimbolia (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Groza, prof. gr. II pedagogie, director Școala medie Oțelul roșu. Școala medie nr. 1 Arad. Comisia nr. 6 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 4 Arad (cursuri de zi, seral și restanțieri). Președinte Ioan Lupescu, prof. univ. fizică, Institutul politehnic Timișoara. Școala medie nr. 1 Arad. Comisia nr. 7 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr.3 Arad și Școala medie nr. 2 Pecica (cursuri de zi, seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Liviu Brîndea, lector univ. matematică, Institutul politehnic Timișoara. Școala medie nr. 2 Arad. Comisia nr 8 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Arad (cursuri de zi, seral și restanțieri). Președinte Trandafir Bălan, prof. gr. II, matematică, director Școala medie nr. 1 Timișoara. Școala medie nr. 3 Arad. Comisia nr. 9 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 Arad (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gheorghe Drecin, lector univ. matematică, Universitatea Timișoara, Școala medie nr. 5 Arad. Comisia nr. 10, secție mixtă cu lb. de predare română și slovacă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 5 Arad, Școala medie nr. 1 Pecica, școlile medii Curtici, Pîncota, Nădlac și Vinga (curs de zi și restanțieri). Președinte Ileana Cemescu, prof. emerită lb. română, Școala medie nr. 4 Timișoara. Școala medie nr. 2 Lugoj, Comisia nr. 11, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 2 Lugoj și Școala medie Nădrag (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Partenie Murariu, lector univ. filologie, Universitatea Timișoara. Școala medie nr. 1 Reșița. Comisia nr. 12, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Reșița (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Iosif Groșanu, lector univ. fizică, Institutul Politehnic Timișoara. Școala medie nr. 1 Reșița, Comisia nr. 13, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 2 Reșița (curs de zi și restanțieri). Președinte Aurel Gruiescu, prof. pedagogie, director Școala medie Făget, Școala medie Bocșa, Comisia nr. 14, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la: școlile medii Bocșa, Gătaia, Deta și Ciacova (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Tiberiu Bulzan, prof. gr. II geografie, director Școala medie nr. 2 Lugoj. Școala medie nr. 1 Timișoara. Comisia nr. 15, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 1 Timișoara (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Iosif Preda, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Timișoara. Școala medie nr. 1 Timișoara. Comisia nr. 16, secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 10 Timișoara, Școala medie nr. 2 Lugoj și Școala medie Jimbolia (curs de zi și restanțieri). Președinte Iosif Redon, prof. dr. II chimie, Școala medie nr. 3 Timișoara. Școala medie nr. 2 Timișoara. Comisia nr. 17, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 2 Timișoara (curs de zi). Președinte Aurel Nanu, prof. univ. fizică, Institutul politehnic Timișoara, Școala medie nr. 2 Timișoara. Comisia nr. 18, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 2 și nr. 6 Timișoara și Școala medie de muzică Timișoara (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Iosif Nichita, lector univ. fizică. Institutul Politehnic Timișoara. Școala medie nr. 3 Timișoara. Comisia nr. 19 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 3 Timișoara și Școala medie Buziaș (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Grigore Ștefan, prof. emerit istorie, Școala pedagogică Arad. Școala medie nr. 5 Timișoara. Comisia nr. 20, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 5 și nr. 8 Timișoara (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Aurel Drenceanu, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Timișoara. Școaal medie nr. 7 Timișoara. Comisia nr. 21 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 7 și nr. 4 Timișoara (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri) Președinte Petre Stanciu, conf. univ. matematică, Universitatea Timișoara, Școala medie nr. 10 Timișoara, Comisia nr 22, secție mixtă cu limba de predare română și sîrbă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr 10 Timișoara (cursuri de zi și restan (ieri). Președinte Dușan Sabuici, progr. IIlb sîrbă, director Școala medie nr. 10 Timișoara Școala medie nr. 10 Timișoara, Comisia nr. 23, secție mixtă cu lb. de predare germană. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 2 și nr. 10 Timișoara, Școala medie nr. 4 Arad Școala medie nr. 2 Lugoj, Școala medie Jimbolia și Școala medie nr. 11 Timișoara — secția pedagogică (curs de zi și restanțieri). Președinte Iosif Dick, prof univ. chimie, Institutul politehnic Timișoara. REGIUNEA BRAȘOV Școala medie nr. 1 Făgăraș. Comisia nr. 1 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 2 Făgăraș, școlile medii orașul Victoria și Agnita (curs de zi și restanțieri). Președinte Aurel Drăgulănescu, conf univ. matematică. Institutul politehnic Brașov. Școala medie Blaj. Comisia nr. 2 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Blaj (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Florea Saivan, lector istoric, Institutul de perfecționare a cadrelor didactice Brașov, Școala medie Cisnădie. Comisia nr. 3 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Avrig, Săliște, Tălmaciu și Cisnădie (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Rodica Ciurea, prof. gr. II matematică, Școala medie nr. 5 Brașov. Școala medie nr. 1 Sighișoara. Comisia nr. 4 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 2 Sighișoara, școlile medii Rupea și Dumbrăveni (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Maria Ploieșteanu, lector univ. matematică, Institutul pedagogic de 3 ani Brașov. Școala medie nr. 2 Sf. Gheorghe. Comisia nr. 5 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 2 Sf. Gheorghe, școlile medii Covasna și Tg. Secuiesc (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Nicolae Drăgan, prof. gr. Istorie. Școala medie nr. 1 Mediaș. Școala medie nr. 2 Mediaș. Comisia nr. 6 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 2 Mediaș (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Maria Fanache, prof. gr. 1 limba română. Școala medie nr. 1 Sibiu. Școala medie nr. 3 Sibiu. Comisia nr. 7 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 2, nr. 3 și nr. 4 Sibiu (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Emil Giurgiu, prof. gr. II limba română. Școala medie nr. 1 Sighișoara. Școala medie nr. 1 Sibiu. Comisia nr. 8 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1, nr. 2, nr. 3 și nr. 4 Sibiu (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Nicolae Ciachir, lector univ. istorie, Universitatea București, Școala medie nr. 3 Sibiu. Comisia nr. 9 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 3 Sibiu (cursuri serale și învățămînt fără frecventă). Președinte Ștefan Iacob, lector filologie, Institutul de perfecționare a cadrelor didactice Brașov. Școala medie nr. 1 Brașov. Comisia nr. 10, secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Brașov și școala medie Săcele (cursuri de zi și serale). Președinte Aurel Rusu, prof. univ. matematică, Institutul politehnic Brașov, Școala medie nr. 1 Brașov, Comisia nr. 11 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1, nr. 3 și nr. 4 Brașov (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Carol Saal, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Brașov. Școala medie nr. 3 Brașov. Comisia nr. 12 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4 și nr. 5 Brașov și școala medie de muzică Brașov (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Petre Sonea, conf. univ. fizică, Institutul politehnic ,,Gh. Gheorghiu-Dej București, Școala medie nr. 4 Brașov. Comisia nr. 13 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 4 Brașov și școala medie Predeal (cursuri de zi și serale). Președinte Aurora Demetrescu, prof. gr. II limba română, Școala medie nr. 3 Sibiu, Școala medie nr. 5 Brașov. Comisia nr. 14 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 5 Brașov (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Ion Manta, prof. univ. chimie. Institutul de medicină și farmacie Cluj. Școala medie Rîșnov. Comisia nr. 15 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Rîșnov, Codlea și Zărnești (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Aurelia Bogdan, prof. limba română, Școala medie orașul Victoria, Școala medie nr. 1 Sf. Gheorghe. Comisia nr. 16, secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 2 Sf. Gheorghe și școala medie Baraolt (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Irina Csampa, prof. emerit istorie-geografie Școala medie Tg. Secuiesc. Școala medie Tg. Secuiesc. Comisia nr. 17, secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Tg. Secuiesc și Covasna (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gavrilă Racz, prof. gr. II chimie, Școala medie nr. 2 Sf. Gheorghe. Școala medie nr. 5 Brașov. Comisia nr. 18 secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 5 Brașov, școala medie nr. 3 Sibiu, școala medie Săcele și școala medie Sighișoara (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Ernest Albert, prof. limba maghiară, Școala medie nr. 1 Sf Gheorghe. Școala medie nr. 1 Brașov. Comisia nr. 19 secție mixtă cu limba de predare germană. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Brașov, școlile medii nr. 1 și nr. 2 Sibiu, școala medie nr. 2 Sighișoara, școala medie nr. 2 Mediaș, școala medie Agnita și școala medie Bistrița, reg. Cluj (cursuri de zi, serale, invățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Iosif Deschei, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Timișoara. REGIUNEA BUCUREȘTI * Școala medie Alexandria. Comisia nr. 1 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Alexandria și Zimnicea (curs de zi). Președinte Mircea Constantinescu, conf. univ. chimie, Institutul de petrol, gaze și geologie București Școala medie Alexandria, Comisia nr. 2 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Alexandria și Zimnicea (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restauieri). Președinte Ion Lupu, lector univ. pedagogie, Institutul pedagogic de 3 ani București. Școala medie Călărași, Comisia nr. 3 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie Călărași (curs de zi). Președinte Dumitru Georgescu, lector univ. fizică, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu" București. Școala medie Călărași. Comisia nr. 4 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie Călărași (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Constantin Baron, prof. gr II fizică, director Școala medie nr. 1 Giurgiu. Școala medie Călărași. Comisia nr. 5 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Călărași (curs de zi și restanțieri). Președinte Dumitru Angelescu, prof. gr. II matematică, director Școala medie Videle. Școala medie Fetești. Comisia nr. 6 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Fetești și Țăndărei (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Elena Iliescu, lector univ. matematică Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu" București. Școala medie nr. 1 Giurgiu. Comisia nr. 7 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Giurgiu (curs de zi, învațămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Constantin Matei, prof. gr. II istorie, director Școala medie Urziceni. Școala medie nr. 1 Giurgiu. Comisia nu 8 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Giurgiu și școala medie Drăgănești (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Emilia Iliescu, conf. univ. biologie, Universitatea București, Școala medie nr. 2 Giurgiu. Comisia nr 9 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Giurgiu (cursuri de zi și serale). Președinte Vasile Ionescu, prof. geografie, director Școala medie Brănești. Școala medie Lehliu. Comisia nr. 10 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Lehliu și Brănești (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Emilia Druc, prof. chimie, director adjunct Școala medie Călărași. Școala medie nr. 1 Oltenița. Comisia nr. 11 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 2 Oltenița (curs de zi). Președinte Emilian Angelescu, lector univ. chimie, Universitatea București, Școala medie nr. 1 Oltenița, Comisia nr. 12 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii nr. 1 și nr. 2 Oltenița (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Alec Hanță, lector univ filologie, Universitatea București Școala medie Răcari. Comisia nr. 13 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Răcari și Snagov (curs de zi și restanțieri). Președinte Gheorghe Cosma, șef lucrări fizică, Universitatea București. Școala medie nr. 1 Roșiori. Comisia nr. 14 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 1 Roșiori (curs de zi, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Virgil Atanasiu, conf. fizică. Institutul de perfecționare a cadrelor didactice București. Școala medie nr. 2 Roșiori. Comisia nr. 15 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 2 Roșiori (cursuri de zi și serale). Președinte Florian Popescu, prof. gr. II lb. română, director adjunct Școala medie Fierbinți. Școala medie Slobozia. Comisia nr. 16 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școala medie Slobozia (curs de zi, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Florian Crețeanu, prof. gr. II lb. română, director adjunct Școala medie Tr. Măgurele. Școala medie Titu. Comisia nr. 17 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Titu, Bolintin Vale și Buftea (curs de zi). Președinte Dumitru Bradu, prof. gr. I istorie, Școala medie nr. 2 Giurgiu. Școala medie Titu. Comisia nr. 18 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Titu, Bolintin Vale și Buftea (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Eugen Pastea, conf. univ. biologie, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu” București. Școala medie Turnu Măgurele. Comisia nr. 19 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie Tr. Măgurele (curs de zi). Președinte Achim Marinescu, lector universitar fizică, Universitatea București, Școala medie Turnu Măgurele. Comisia nr. 20 secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii Tr. Măgurele și Salcia (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Pre PAGINA 9