Gazeta Învățământului, 1965 (Anul 17, nr. 784-830)

1965-06-11 / nr. 806

(Continuare în pag. 5-a) CENTRELE ȘI PREȘEDINȚII COMISIILOR EXAMENULUI DE MATURITATE Printr-un ordin al ministrului învățămîntului s-au stabilit centrele și președinții comisiilor pentru examenele de maturitate de la școlile medii de cultură generală și de la școlile medii de artă, precum și pentru examenele de stat de la școlile pedagogice de învățători și educatoare din sesiunea iunie 1965. Examenele încep în toată țara în ziua de 15 iunie 1965, orele 9 dimineața, cu proba scrisă la limba și literatura română. In vederea pregătirii lucrărilor examenului, președinții comisiilor se vor prezenta la centrele la care au fost numiți în dimineața zilei de 14 iunie a. c. Se menționează mai jos centrele unde vor funcționa comisiile, școlile care vor prezenta candidați la fiecare centru, precum și președinții comisiilor. ORAȘUL BUCUREȘTI Școala medie „Mihail Sadoveanu“, Comisia nr. 1 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie :.Mihail Sadoveanu" (curs de zi). Președinte Haralambie Ionescu, prof. univ. matematică, Institutul de Științe Economice „V . Lenin“ București Școala medie „Mihail Sadoveanu“, Comisia nr. 2 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Mihail Sadoveanu" (curs de zi și restanțieri). Președinte Mircea Mancaș, prof. univ. filologie, Institutul de Arte Teatrale și Cinematografie „I. L. Caragiale" București Școala medie „Mihail Sadoveanu". Comisia nr 3 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școlile medii „Mihail Sadoveanu" și „Dr. Petru Groza" (curs de zi și restanțieri). Președinte Ion Filimon, conf. univ. matematică, Institutul de Construcții București Școala medie „Mihail Sadoveanu". Comisia nr. 4 — secție reală Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Mihail Sadoveanu" (curs seral și restanțieri). Președinte Ion Rădulescu, conf. univ geografie, Universitatea București. Școala medie „I. L. Caragiale". Comisia nr. 5 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „I. L. Caragiale" (curs de zi). Președinte Gabriel Sudan, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" București Școala medie „I. L. Caragiale". Comisia nr. 6 — secție reală Se vor prezenta candidați de și la Școala medie „I. L. Caragiale" (curs de zi restanțieri). Președinte George Cristescu, conf. univ. fizică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej” București, Școala medie „I. L. Caragiale". Comisia nr. 7 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „L. Caragiale" (curs de zi și restanțieri) Președinte Mihai Zapan, prof. univ. chimie, institutul de petrol, gaze și geologie București, Școala medie „I. L. Caragiale". Comisia nr. 8 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „I. L. Caragiale" și Școala medie nr. 32 (curs seral și restanțieri). Președinte Ioan Matei, conf. univ matematică. Institutul de Construcții București Școala medie „1. L. Caragiale". Comisia nr. 9 — secție reală Se vor prezenta candidați de la Școala medie „1. L. Caragiale” (învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Cornel Eftimiu, conf univ fizică Universitatea București Școala medie „Dr. Petru Groza". Comisia nr. 10 — secție reală Se vor prezenta candidate de la Școala medie „Dr. Petru Groza" (curs de zi). Președinte Constantin Ionescu Bujor, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej” București Școala medie „Dr. Petru Groza". Comisia nr. 11 — secție umanistă Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Dr. Petru Groza" și Școala medie nr. 35 (curs de zi și restanțieri). Președinte Elena Vianu, conf univ. filologie. Universitatea București, Școala medie „Dr. Petru Groza", Comisia nr. 12 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Dr. Petru Groza" și Școala medie nr. 35 (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Marcel Roșculeț, prof. univ matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" București, Școala medie nr. 32. Comisia nr 13 — secție reală Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 32 (curs de zi). Președinte Constanța Gheorghiu, conf univ. chimie, Universitatea București Școala medie nr. 32. Comisia nr. 14 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 32 (curs de zi și restanțieri). Președinte Tatiana Ciocîrlie Gafar, lector univ istorie, Institutul pedagogic de 3 ani București Școala medie nr. 32, Comisia nr. 15 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 32 (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Brîndușa Bulgaru, prof. matematică, director adj. Școala medie „Mihai Viteazul" București, Școala medie nr. 10. Comisia nr. Î6 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 10 (curs de zi). Președinte Nicolae Mihăilă, conf. univ. matematică, Institutul de științe economice „V. I Lenin" București, Școala medie „Dimitrie Cantemir". Comisia nr. 17 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Dimitrie Cantemir" (curs de zi). Președinte Igor Ivanov, conf. univ. matematică, Institutul de construcții București, Școala medie „Dimitrie Cantemir". Comisia nr. 18— secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Dimitrie Cantemir" (cursuri de zi și serale). Președinte Damian Bogdan, profesor univ istorie, Universitatea București, Școala medie „Spiru Haret", Comisia nr. 19 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Spiru Haret (curs de zi). Președinte George Palade, prof. univ. fizică, Institutul de petrol, gaze și geologie București. Școala medie „Spiru Haret" Comisia nr. 20 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Spiru Haret" (curs de zi). Președinte Cecilia Caroni, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala medie „Spiru Haret“. Comisia nr. 21 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Spira Haret" (curs seral și restanțieri). Președinte Alexandru Dabija, prof. șt. naturale, gr. I, director adj. Școala medie „Nic. Bălcescu" București. Școala medie „Spira Haret“. Comisia nr. 22 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Spiru Haret" (învățămînt fără frecvență) Președinte Gheorghe Herman, conf. univ. biologie, Institutul de medicină și farmacie București, Școala medie „C. A. Rosetti". Comisia nr. 23 — secție reală Se vor prezenta candidați de la Școala medie „C. A. Rosetti (curs de zi) Președinte Aurel Nicolau, prof. univ. fizică Universitatea București Școala medie „C. A. Rosetti". Comisia nr. 24 — secție umanistă Se vor prezenta candidați de la Școala medie ,,C. A. Rosetti" și Școala medie nr. 10 (curs de zi) Președinte Gheorghe Mierlea, prof. filologie, director Școala medie „1 L. Caragiale" București, Școala medie „C. A. Rosetti". Comisia nr 25 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „C. A. Rosetti" (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Elena Blideanu, prof. filozofie. Școala medie „Matei Basarab" București, Școala medie nr. 37. Comisia nr. 26 — secție mixtă Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 37 (curs de zi). Președinte Victor Grigorescu, lector univ științe sociale. Institutul de medicină și farmacie București. Grupul școlar al Ministerului învățămîntului Comisia nr. 27 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Grupul școlar al Ministerului învățămîntului (curs de zi). Președinte Mihail Dragomirescu, lector univ. filologie. Institutul pedagogic de 3 ani București. Grupul școlar al Ministerului învățămîntului, Comisia nr. 28 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Grupul școlar al Ministerului învățămîntului și Școala medie „Dimitrie Cantemir" (curs de zi, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Victor Constantinescu, conf. univ. matematică. Institutul de construcții București Școala medie „Emil Racoviță“. Comisia nr. 29 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Emil Racoviță" (curs de zi). Președinte Ovidiu Dragnea, prof. univ. matematică. Institutul de construcții București. Școala medie „Emil Racoviță" Comisia nr. 30 — secție umanistă Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Emil Racoviță" (curs de zi). Președinte Dumitru Tudor, prof. univ istorie, Universitatea București. Școala medie „Emil Racoviță". Comisia nr. 31 — secție reală Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Emil Racoviță" (curs seral, învățămînt fără Președinte Alexandrina frecvență și restanțieri) Tutoveanu, prof. limba română, gr. I; Școala medie „I. L. Caragiale” București; Școala medie „Mihai Viteazul". Comisia nr. 32 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Mihai Viteazul" (curs de zi și restanțieri). Președinte Aurel Pîrvu, prof. univ. matematică, Institutul de construcții București, Școala medie „Mihai Viteazul". Comisia nr. 33 secție reală cu limba de predare română și greacă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Mihai Viteazul" și Școala medie nr. 14 cu limba de predare greacă (curs de zi) Președinte Felicia Ștef Vanț, lector univ. filologie, Universitatea București, Școala medie „Mihai Viteazul". Comisia nr 34 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Mihai Viteazul" (curs de zi și restanțieri). Președinte Victor Iliescu, prof matematică, director Școala medie „Gheorghe Lazăr" București, Școala medie „Mihai Viteazul". Comisia nr. 35 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Mihai Viteazul" (curs seral și învățămînt fără frecvență). Ivanca Olivolto, profesor matematici Președinte gr. II, Școala medie „Nicolae Bălcescu" București, Școala medie nr. 15, Comisia nr. 36 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 (curs de zi). Președinte Ion Barbălat, prof. univ. matematică. Institutul de construcții București. Școala medie nr. 15. Comisia nr. 37 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 (curs de zi). Președinte Simona Popp, conf. univ matematică. Universitatea București. Școala medie nr. 15, Comisia nr. 38 — secție mixtă cu limba de predare română și maghiară. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 și Școala medie nr. 9 cu limba de predare maghiară (curs de zi și restanțieri). Președinte Liviu Onu, lector univ filologie, Universitatea București. Școala medie nr. 15. Comisia nr. 39 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la școala medie nr. 15 (curs seral și restanțieri). Președinte Ana Ionescu-Țiu, profesor gr. 1 matematici. Școala medie „7. Cosmodemianskaia. Școala medie nr. 15. Comisia nr 40 - secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 15 (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ana Cozmiță, prof. filozofie, directoare Școala medie nr. 27 București. Școala medie „Alex. Sahia“. Comisia nr. 41 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Alex. Sahia" (curs de zi). Președinte Elena Flondor, profesor matematici, gr. II, Școala medie nr. 15 București, Școala medie „Alex. Sahia*. Comisia nr. 42 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Alex. Sahia (curs de zi și restanțieri). Președinte Maria Giurgea, conf. univ. pedagogie, Universitatea București. Școala medie „Alex. Sahia- Comisia nr. 43 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Alex. Sahia (curs seral și restanțieri). Președinte Alice Motaș, profesor matematici, gr. TI Școala medie nr. 15 București. Școala medie nr. 38. Comisia nr. 44 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 38 (curs de zi) Președinte Sandu Răutu, conf. univ. matematică. Institutul de construcții București. Școala medie nr. 38. Comisia nr. 45 — secție reală Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr 38 (curs seral). Președinte Florica Bucur, conf. univ matematică. Institutul de construcții București Școala medie nr. 38. Comisia nr. 46 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr 38 (curs de zi și restanțieri). Președinte Constantin Velichi, conf univ. istorie, Universitatea București. Școala medie serală de cultură generală București. Comisia nr. 47 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultura generală București (curs seral și restanțieri) Președinte Constantin Antonescu, prof univ biologie. Universitatea București. Școala medie serală de cultură generală București. Comisia nr. 48 — secție reală. Se vor prezenta candidații de la Școala medie serală de cultură generală București (curs seral și restanțieri). Președinte Marioara Iordan, prof. matematică, directoare. Școala medie nr 39 București Școala medie serală de cultură generală București. Comisia nr. 49 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală București (curs seral și restanțieri). Președinte Felicia Haica, prof matematică, director adi Școala medie ..Gh Șincai- București Școala medie serală de cultură generală București Comisia nr. 50 — secție reală Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală București (învățămînt fără frecventă și restanțieri) Președinte Cristian Constantinescu, profii biologice, director adj. Școala medie „Dimitrie Cantemir" București Școala medie serală de cultură generală București. Comisia nr. 51 — secție reală Se vor prezenta candidați de la Școala medie serală de cultură generală București (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Ciocîrlan, prof istorie, director Școala medie „Alex. Sahia- București Școala medie „George Coșbuc”. Comisia nr 52 — secție mixtă Se vor prezenta candidați de la Școala medie „George Coșbuc (curs de zi și restanțieri). Președinte Ana Bughici, prof istorie, directoare Școala medie nr. 32 București Școala medie „George Coșbuc". Comisia nr 53 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „George Coșbuc" și Școala medie nr. 39 (curs de zi și restanțieri). Președinte George Potra, prof. istorie gr. I, Școala medie „Aurel Vlaicu" București. Școala medie „George Coșbuc". Comisia nr 54 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „George Coșbuc" (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri) Președinte Constantin Ciurea, prof. matematică, director Școala medie ,T Vladimirescu" București, Școala medie „Matei Basarab", Comisia nr. 55 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Matei Basarab" (curs de zi). Președinte Margareta Giurgea, prof. univ. fizică, Universitatea București, Școala medie „Matei Basarab", Comisia nr. 56 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Matei Basarab" (curs de zi și restanțieri). Președinte Ion Pașcanu, conf. univ. fizică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" București. Școala medie „Matei Basarab". Comisia nr 57 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Matei Basarab (curs de zi și restanțieri).. Președinte Radu Manolescu, lector univ istorie. Universitatea București. Școala medie „Matei Basarab“. Comisia nr. 58 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Matei Basarab" (curs seral și restanțieri). Președinte Mihai Costea, prof. socialism gr. II, director Școala medie „Mihai Viteazul" București Școala medie „Matei Basarab". Comisia nr. 59 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Matei Basarab" (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Grigorescu, prof șt. biologice, gr. II, director Școala medie serală de cultură generală București. Școala medie „Alex. I. Cuza". Comisia nr 60 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Alex. I. Cuza" (curs de zi și restanțieri). Președinte Teodor Burcescu, prof geografic, gr. II, director Școala medie „Dr. Petru Groza" București, Școala medie „Alex. I. Cuza. Comisia nr. 61 — secție mixtă Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Alex . Cuza” (curs de zi, seral și restanțieri). Președinte Florea Stănculescu, prof. istorie, gr. II, Școala medie „Gheorghe Șincai- București, Școala medie nr. 39, Comisia nr. 62 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 39 (curs de zi și restanțieri). Președinte Oscar Kreindler, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu- Dej“ București, Școala medie nr. 39. Comisia nr. 63 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 39 (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ileana Munteanu, prof. I. română, director Școala medie nr. 9 București. Școala medie „Mihail Eminescu". Comisia nr. 64 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Mihail Eminescu (curs de zi și restanțieri). Președinte Ion Berceanu, prof. univ. filozofie, Institutul Agronomic „Nic. Bălcescu- București, Școala medie „Mihail Eminescu". Comisia nr. 65 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Mihail Eminescu (curs de zi). Președinte Dumitru Stăncescu, prof. limba română, director Școala medie „Al. I. Cuza- București, Școala medie „Mihail Eminescu. Comisia nr. 66 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Mihail Eminescu" (curs de zi și restanțieri) Președinte Ion Vicol, profesor emerit, limba franceză Școala medie „Mihai Viteazul-. Școala medie „Mihail Eminescu. Comisia nr. 67 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Mihail Eminescu (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Adalgiza Angelescu, lector univ. chimie. Universitatea București. Școala medie „Ion Creangă" Comisia nr. 68 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Ion Creangă (curs de zi). Președinte Gheorghe Maftei, prof. geografie, director Școala medie nr. 40 București. Școala medie „Ion Creangă“ Comisia nr. 69 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Ion Creangă" (curs de zi și restanțieri). Președinte Ana Pierret Antoniu, conf univ, filologie, Institutul pedagogic de 3 ani București, Școala medie „Ion Creangă. Comisia nr. 70 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Ion Creangă" și Școala medie nr. 30 (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ilinca Tănăsescu, profesor matematici director Școala medie nr. 15 București, Școala medie „Gh. Șincai". Comisia nr. 71 — secție reală Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh Șincai (curs de zi). Președinte Mihai Vasiliu, prof. filozofie, director Școala medie nr. 36 București, Școala medie „Gh. Șincai". Comisia nr. 72 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școala medie „Gh. Șincai (curs de zi). Președinte Ion Chițimia, conf univ filologie. Universitatea București. Școala medie „Gh. Șincai". Comisia nr. 73 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh Șincai (cursuri de zi, serale și restanțieri) Președinte Constantin Petricu, prof. biologie, director Școala medie nr. 37 București. Școala medie „Gh. Șincai". Comisia nr. 74 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Șincai (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri) Președinte Emil Stancu, prof. pedagogie director Școala medie „Matei Basarab" București. Școala medie nr. 30. Comisia nr. 75 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie nr. 30 (curs de zi și restanțieri). Președinte Ion Fati, conf. univ. fizică Institutul de construcții București. Școala medie de muzică nr. 1. Comisia nr. 76 — secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la școlile medii de muzică nr. 1 și 2 (curs de zi). Președinte Viorel Alecu, prof. filologie, director Școala medie „Emil Racoviță” București, Școala medie „Gh. Lazăr”. Comisia nr. 77 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr (curs de zi) Președinte Marius Petrescu, prof. univ. matematică, Institutul de construcții București, Școala medie „Gh. Lazăr”, Comisia nr. 78 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr" (curs de zi). Președinte Mircea Postelnicescu, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu- Dej" București, Școala medie ,,Gh. Lazăr", Comisia nr. 79 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr" (curs de zi și restanțieri). Președinte Alexandru Nicolescu, prof. univ. matematică, Institutul de Detrol, gaze și geologie București, Școala medie „Gh. Lazăr". Comisia nr. 80 —■ secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr” (curs de zi). Președinte Constanța Moruzzi, conf. univ biologie, Universitatea București Școala medie „Gh. Lazăr". Comisia nr. 81 — secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr" (curs de zi, seral și restanțieri). Președinte Florin Georgescu, conf. univ. filozofie, Institutul de cultură fizică București, Școala medie „Gh. Lazăr". Comisia nr 82 — secție reală. Se vor prezenta candidați de la Școala medie „Gh. Lazăr" (învățamînt fără frecvență). Președinte Florea Zara, conf. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej- București Școala medie „ D. Bolintineanu. Comisia nr. 83 — secție reală. Se vor prezenta candidați PAGINA 4