Gazeta Învățământului, 1966 (Anul 18, nr. 832-879)

1966-08-12 / nr. 860

Centrele și  Printr-un ordin al Ministrului Invățămîntului s-au stabilit centrele și președinții comisiilor pentru examenele de bacalaureat de la liceele de cultură generală și de la liceele de artă, precum și pentru examenele de diplomă de la liceele pedagogice de învățători, educatoare și institutele pedagogice de învățători din sesiunea august 1966. Examenele încep în toată țara în ziua de 19 august 1986, orele 9 dimineața, cu proba scrisă la limba și literatura română. în vederea pregătirii lucrărilor examenului, președinții comisiilor se vor prezenta la centrele la care au fost numiți în dimineața zilei de 18 august a.c. Se menționează mai jos centrele unde vor funcționa comisiile, școlile care vor prezenta candidați la fiecare centru, precum și președinții comisiilor. Orașul liter . : v București Liceul „Mihail Sadoveanu“ — Comisia nr. 1, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele „M. Sadoveanu“, „I. L. Caragiale“, „Dr. Petru Groza“, nr. 32, 35 și Liceul de muzică nr. 2 (cursuri de zi). Președinte Constantin Ionescu Bujor, prof. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „Mihail Sadoveanu“ — Comisia nr. 2, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele „M. Sadoveanu“, „I. L. Caragiale“, „Dr. Petru Groza“ și nr. 32 (curs seral). Președinte Ștefan Petrescu, prof. univ. matematici, ■ Institutul de construcții București: Liceul „Ion Luca Caragiale“ — Comisia nr. 3, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele „I. L. Caragiale“, „M. Sadoveanu“, „Dr. Petru Groza“, nr. 32 și nr. 35 și Liceul de muzică nr. 2 (cursuri de zi — secția umanistă și restanțierii de la cursurile de zi, secția reală și umanistă). Președinte Aurel Nicolau, prof. univ. fizică, Universitatea București, Liceul nr. 32 — Comisia nr. 4, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 32 și „I. L. Caragiale“ (cursuri serale, restanțieri și fără frecvență). Președinte Ioana Cosma, prof. istorie gr. I, Liceul „Nic. Bălcescu“ București, Liceul „Dimitrie Cantemir“ — Comisia nr. 5 secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele „D. Cantemir“ și „C. A. Rosetti (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Igor Ivanov, conf. univ. chimie, Institutul de construcții București, Liceul „Spiru Haret“ — Comisia nr. 6, secție reală. Se vor prezenta candidați de la: liceele „Spiru Haret“ și nr. 37 (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Mihail Botez, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „Spiru Haret“ — Comisia nr. 7, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele „Spiru Haret“, „D. Cantemir“, „C. A. Rosetti“, nr. 10 și nr. 37 (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Alexandru Nicolescu, prof. univ. matematici, Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul „Emil Racoviță" — Comisia nr. 8, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Emil Racoviță“ (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Izidor Cremel, conf. univ. pedagogie, Universitatea București, Liceul „Mihai Viteazul“ — Comisia nr. 9, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele „Mihai Viteazul“, „Al. Sahia“ și nr. 14 (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Gabriel Sudan, prof. univ. matematici, Institutul de arhitectură „Ion Mincu“ București, Liceul „Mihai Viteazul“ — Comisia nr. 10, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele „Mihai Viteazul“, „Al. Sahia“ și nr. 15 (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președintă Gheorghe Mierlea, prof. filologie, Liceul „I. L. Caragiale“ București, Liceul nr. 15 — Comisia nr. 11, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 15 și nr (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte emerită Stela Manolescu, prof fizică, Liceul nr. 10 București, Liceul nr. 38 — Comisia nr. 12, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 38 (cursuri de zi și serale). Președinte Gheorghe Herman, conf. univ. biologie, Institutul medicofarmaceutic București. Liceul seral de cultură generală — Comisia nr. 13, secție mixtă. Se vor prezenta didtați de la liceele seral cande cultură generală „D. Cantemir“ și „Spiru Haret“ (curs seral, învățămînt fără frecvență și examene de diferență și restanțieri). Președinte Mihai Pasca, conf. univ. fizică, Universitatea București. Liceul „Matei Basarab“ — Comisia nr. 14, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele „M. Basarab“. ,,G. Coșbuc“ și nr. 39 (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Toboșaru, conf. univ. filozofie, Institutul de artă teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale“ București. Liceul „Matei Basarab“ — Comisia nr. 15, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Matei Basarab“ (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Ilinca Tănăsescu, prof. matematici, Liceul nr. 15, București, Liceul „Alex. loan Cuza“ — Comisia nr. 16, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele „Alex. Ioan Cuza“ și „G. Coșbuc“ (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Haralambie Ionescu, conf matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ București, Liceul nr. 39 — Comisia nr. 17, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 39 (curs de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Florea Zara, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „Mihail Eminescu“ — Comisia nr. 18, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele „M. Eminescu“, „Ion Creangă“ și nr. 30 (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Mircea Mancaș, prof. univ. filozofie, Institutul de artă teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale“ București. Liceul „Mihail Eminescu" — Comisia nr. 19, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele „M. Eminescu“, „Ion Creangă“ și nr. 30 (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Vasile Nedelcu, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „Gheorghe Șincai“ — Comisia nr. 20, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Gh. Șincai“ și Liceul de muzică nr. 1 (curs de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Constanța Moruzi, conf. univ. biologie, Universitatea București. Liceul „Gheorghe Șincai“ — Comisia nr. 21, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Gh. Șincai“ și secția serală din comuna 30 Decembrie (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Constantin Ioan, prof. univ. fizică, Institutul Agronomic „Nicolae Bălcescu“ București, Liceul „Gheorghe Lazăr" — Comisia nr. 22, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Gheorghe Lazăr“ (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Elena Nicolaescu, prof. gr. I matematică, Liceul nr. 15 București, Liceul „Gheorghe Lazăr“ — Comisia nr. 23, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele „Gh. Lazăr“ și nr. 36 (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gheorghe Palade, prof. univ. fizică, Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul „Dimitrie Bolintineanu“ — Comisia nr. 24, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Viorel Alecu, prof. gr. I, Liceul „Emil Racoviță“ București, Liceul „Dimitrie Bolintineanu" — Comisia nr. 25, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „D. Bolintineanu“ (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Emil Stancu, prof. pedagogie gr. II, Liceul „M. Basarab“ București, Liceul nr. 27 — Comisia nr. 26, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 27 (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Simona Popp, conf. univ. matematici, Universitatea București, Liceul nr. 36 — Comisia nr. 27, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 36 (curs seral și restanțieri). Președinte Leo Gruia, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul nr. 36 — Comisia nr. 28, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 36 (curs seral și restanțieri). Președinte Ilie Ilasievici, prof. matematici gr. I, Liceul nr. 38 București, Liceul „Nicolae Bălcescu“ — Comisia nr. 29, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Nic. Bălcescu“ și Liceul nr. 21 (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Marioara Iordan, prof. emerit — matematici, Liceul nr. 39 București, Liceul „Nicolae Bălcescu“—Comisia nr. 30, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Nic. Bălcescu“, Liceul de arte plastice și Liceul nr. 25 (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Constantin Bender, conf. pedagogie, Institutul de perfecționare a cadrelor didactice București, Liceul „Tudor Vladimirescu“ — Comisia nr. 31, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „T. Vladimirescu“ (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Elena Rădan, prof. matematici Liceul nr. 30 București, Liceul nr. 33 București — Comisia nr. 32 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 33, nr. 31 și Liceul „T. Vladimirescu“ (curs de zi, învățămînt fără frecvență, și restanțieri). Președinte Haralambie Chirilei prof. univ. biologie Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ București, Liceul „Ion Neculce" — Comisia nr. 33 secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele „Ion Neculce“ și nr. 6 (cursuri de zi și serale). Președinte Constantin Disescu, prof. univ. fizică Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu“ București. Liceul „Ion Neculce“ — Comisia nr. 34 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele „Ion Neculce“ și nr. 6 (curs de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Maria Petrescu, prof. geografie, Liceul nr. 33 București. Liceul „Aurel Vlaicu“ — Comisia nr. 35 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Aurel Vlaicu“ (curs de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Sergiu Kogălniceanu, prof. univ. chimie Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu“ București. Liceul nr. 40 — Comisia nr. 36 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 40 (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Maria Apostolescu, conf. biologie, Institutul de perfecționare a cadrelor didactice București, Liceul „Mircea cel Bătrîn“ Constanța — Comisia nr. 1, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“, liceele nr. 2 și nr. 3 Constanța (curs de zi și restanțieri). Președinte Alexandru Cristescu, lector univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești, Liceul „Mircea cel Bătrîn“ Constanța — Comisia nr. 2, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“ și Liceul nr. 3 Constanța (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Victor Constantinescu, conf. univ. matematici, Institutul de construcții București, Liceul „Mircea cel Bătrîn“ Constanța — Comisia nr. 3, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“, Liceul nr. 3 și Școala tehnică specială Constanța, liceele Năvodari și (cursuri de zi, serale, Mangalia învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președintelescu, lector univ. Ion Stănciuși. sociale; Institutul de științe economice „V. I. Lenin“ București, Liceul nr. 2 Constanța — Comisia nr. 4, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“ și Liceul nr. 2 Constanța (curs seral și restanțieri). Președinte Nicolae Marin, lector univ. chimie, Universitatea Craiova, Liceul nr. 3 Constanța — Comisia nr. 5, secție reală. Se vor prezentă candidați de la Liceul nr. 3 Constanța, liceele Năvodari, Eforie Sud, Techirghiol și Mangalia (curs de zi și restanțieri). Președinte Vasile Popescu, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul nr. 4 Constanța — Comisia nr. 6, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Constanța (curs de zi și restanțieri). Președinte Ion Moisil, conf. univ. fizică, Universitatea București, Liceul nr. 4 Constanța — Comisia nr. 7, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 și Liceul de muzică și arte plastice Constanța, liceele Năvodari, Mangalia și Eforie Sud (curs de zi și restanțieri). Președinte Ion Berceanu, prof. univ. șt. sociale, Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ București. Regiunea Liceul „Nic. Bălcescu“ Pitești — Comisia nr. 1, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Nic. Bălcescu“ liceele Costești, Mozăceni și Curtea de Argeș (curs de zi și restanțieri). Președinte Virgil M.Atanasiu, conf. fizică, Institutul de perfecționare a cadrelor didactice București, Liceul „Nic. Bălcescu“ Pitești — Comisia nr. 2, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Nic. Bălcescu“, liceele nr. 2 și nr. 3 Pitești, liceele Vedea și Corbeni (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Zamfirescu, conf. univ. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul nr. 2 Pitești — Comisia nr. 3, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Pitești (curs de zi și restanțieri). Președinte - Cornel Stanciu, conf. univ. fizică, Institutul de construcții București, Liceul nr. 2 Pitești, — Comisia nr. 4, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul ,,Nic. Bălcescu“ și liceele nr. 2 și nr. 3 Pitești, liceele Ștefănești, Curtea de Argeș, Corbeni și Costești (curs seral și restanțieri). Președinte Encea Barbu, conf. univ. matematicii Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ București, Liceul nr. 2 Pitești — Comisia nr. 5, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Nic. Bălcescu“ liceele nr. 2 și nr. 3, Liceul de muzică Pitești și Liceul Vedea (curs de zi și restanțieri). Președinte Nicolae Dinculescu, lector univ. filozofie, Institutul de 3 ani Pitești, Liceul nr. 3 Pitești — Comisia nr. 6, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 3 Pitești, liceele Domnești, Corbeni și Vedea (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Dumitru Stoian, lector univ. chimie, Universitatea Craiova, Liceul nr. 3 Pitești — Comisia nr. 7, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Nic. Bălcescu“, liceele nr. 2, nr. 3 Pitești, liceele Curtea de Argeș și Corbeni (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Sabin Antonescu, conf. univ. șt. sociale, Institutul de cultură fizică București. Liceul nr. 1 Cîmpulung Muscel — Comisia nr. 8 secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1 și nr. 2 Cîmpulung-Mușcel (curs de zi). Președinte Gheorghe Negoiță prof. biologie Liceul nr. 2 Rm. Vîlcea, cel Liceul nr. 1 Cîmpulung-Muș— Comisia nr. 9, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1 și nr. 2 Cîmpulung-Mușcel, liceele Rucăr și Stîlpeni (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Augustin Z. N. Pop, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești, Liceul nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 10, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Rm. Vîlcea, liceele Horezu, Călimănești și Drăgășani (curs de zi și restanțieri). Președinte Florea Vasile, lector univ. fizică, Universitatea Craiova, Liceul nr. 2 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 11, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 2 și nr. 1 Rm. cea, liceele Govora, Băbeni Vîlși Brezoi (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Ion Filimon, conf. univ. matematici, Institutul de construcții București, Liceul nr. 2 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 12 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 2 și nr. 1 Rm. Vîlcea, liceele Drăgășani și Horezu (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Lupu, lector univ. pedagogie, Universitatea București. Liceul nr. 1 Slatina — Comisia nr. 13, secție reală. — Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1 și 2 Slatina, liceele Potcoava, Drăgănești-Olt și Văleni (curs de zi). Președinte Osias Sachter, conf. univ. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul nr. 2 Slatina — Comisia nr. 14, secție mixtă. — Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 2 și nr. 1 Slatina, liceele Drăgănești — Olt și Piatra Olt (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). — Președinte Alexandru Juracek, conf. univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești, Liceul Topoloveni — Comisia nr. 15, secție mixtă — Se vor prezenta candidați de la liceele Topoloveni, Găiești și Vișina — (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Marinescu, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Pitești, Regiunea Bacăul§ii Liceul nr. 1 Orașul „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Comisia nr. 1, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Orașul „Gh. (cursuri de zi, Gheorghiu-Dej“ serale și restanțieri). Președinte Marin Cosmescu, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău, Liceul nr. 2 Orașul „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Comisia nr. 2, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Orașul „Gh. Gheorghiu-Dej“ (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Grigore Coban, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul Tg. Ocna — Comisia nr. 3, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Tg. Ocna (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecventă). Președinte Serghei Postolache, prof. matematici gr. II, Liceul nr. 4 Bacău, Liceul Buhuși — Comisia nr. 4, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Buhuși (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Constantin Ciuchi, prof. matematici, Liceul nr. 1, Orașul „Gh. Gheorghiu- Dej“, Liceul nr. 1 Piatra Neamț — Comisia nr. 5, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Piatra Neamț (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Vasile Ștefănoiu, conf. filozofie, Institutul de perfecționare a cadrelor didactice București. ^ Liceul nr. 2 Piatra Neamț — Comisia nr. 6, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Piatra Neamț, liceele Roznov și Bicaz (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Virgil Dron, lector univ. filologie, Universitatea București, Liceul Tg. Neamț — Comisia nr. 7, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Tg. Neamț, Borca și Țibucani (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Marilena Lefter, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău, Liceul Moinești — Comisia nr. 8, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Moinești, Comănești și Boiștea (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Leontina Savin, lector univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău, Liceul nr. 1 Bacău — Comisia nr. 9, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Bacău și Liceul Adjud (curs de zi și restanțieri). Președinte Dumitru Ticulescu, conf. univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău, Liceul nr. 2 Bacău — Comisia nr. 10, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Bacău (curs de zi). Președinte Emanoil Popper, conf. univ. chimie, Institutul politehnic Iași, Liceul nr. 2 Bacău — Comisia nr. 11, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Bacău (curs seral și învățămînt fără frecventă). Președinte Valeriu Pocinog, conf. univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău, Liceul nr. 4 Bacău — Comisia nr. 12, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Bacău (curs de zi și învățămînt fără frecventă). Președinte Alexandru Bucur, prof. filologie Liceul Comănești. Liceul Roman — Comisia nr. 13 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Roman și Săbăoani (curs de zi). Președinte Ioan Grigoriu, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul Roman — Comisia nr. 14, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Roman (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Aurel Zota, prof. matematică-fizică, Liceul Tg. Ocna. Liceul nr 3 Bacău — Comisia nr. 15, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 3, nr. 2 Bacău și Liceul Podul Turcului (curs de zi și restanțieri). Președinte Virgil Antonescu, lector univ. fizică, Universitatea „Alex. I. Cuza“ Iași, Liceul nr. 1 Cransebeș — Comisia nr. 1, sec ie reală. Se vor prezenta cone dați de la liceele nr. 1 și nr. 2 Caransebeș și Liceul Oțelul Roșu — (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Achim Dragomir, lector matematici, Universitatea Timișoara, Liceul Lipova — Comisia nr. 2, secție mixtă cu limbile de predare română și slovacă. Se vor prezenta candidați de la liceele Lipova, Curtici, Pîncota, Nadlac, Vinga și Liceul nr. 1 Pecica — (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Alexandru Crișan, lector univ. filologie Universitatea Timișoara, Liceul Oravița — Comisia nr. 3, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Oravița, Grădinari, Moldova Nouă și Bozovici — (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gheorghe Drebin, lector univ. matematici. Universitatea Timișoara. Liceul Sînnicolaul Mare — Comisia nr. 4, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Sînnicolaul Mare, Periam, Dudești Vechi, Peciul Nou și Jimbolia — (curs de zi și restanțieri). Președinte Ioan Benea, lector univ. filologie Universitatea Timișoara. Liceul nr. 1 Arad — Comisia nr. 5, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4 și nr. 5 Arad — (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Iosif Dich, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 2 Arad — Comisia nr. 6, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4 și nr. 5 Arad — (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Petru Tribunescu, conf. univ. chimie, Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 3 Arad — Comisia nr. 7, secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1, nr. 3 Arad, liceele nr. 1, nr. 10 Timișoara, Liceul nr. 1 Lugoj, Liceul nr. 2 Pecica, Liceul Jimbolia, Liceul Petroșeni — Hunedoara și Liceul „Decebal“ Deva — (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Ladislau Nemeș, lector univ. chimie, Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureș, Liceul nr. 2 Lugoj — Comisia nr. 8, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceul nr. 1, nr. 2 Lugoj, liceele Făget, Nădrag și Mehadica (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Iosif Reichel, prof. univ. chimie. Institutul, politehnic Timișoara. Liceul nr. 1 Lugoj — Comisia nr. 9, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1, nr. 2 Lugoj, liceele Buziaș, Belinț, Făget și Orșova — (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Eugen Kimmel, conf. univ. chimie. Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 1 Reșița — Comisia nr. 10, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Reșița, liceele Bocșa și Anina — (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Valeriu Băbuț, lector univ. matematici, Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 2 Reșița — Comisia nr. 11, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1, nr. 2 Reșița, liceele nr. 1, nr. 2 Caransebeș, liceele Bocșa și Anina — (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Nușa Strat, prof. filologie gr. II, Liceul nr. 5 Timișoara, Liceul nr. 1 Timișoara — Comisia nr. 12, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4, nr. 7, nr. 8, nr. 10 Timișoara, liceele Ciacova, Deta și Gătaia — (curs de zi și restanțieri). Președinte Vasile Mioc, prof. univ. matematici, Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 2 Timișoara — Comisia nr. 13, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Timișoara — (curs seral). Președinte Petre Stanciu, conf. univ. matematici, Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 3 Timișoara — Comisia nr. 14, secție reală cu limbile de predare română și sîrbă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 3 și nr. 10 Timișoara (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Ioan Gh. Stoica, lector univ. filologie, Universitatea Timișoara, Liceul nr. 3 Timișoara — Comisia nr. 15, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4, nr. 5, nr. 6, nr. 10 Timișoara, Liceul de muzică Timișoara, liceele Ciacova și Gătaia (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Elvira Bîtea, prof. emerită filologie, Liceul nr. 10 Timișoara, Liceul nr. 5 Timișoara — Comisia nr. 16, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 5, nr. 1 Timișoara și Liceul Recaș (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Sanciuc Leon, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 10 Timișoara — Comisia nr. 17, secție mixtă cu limba de predare germană. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 10, nr. 2 Timișoara, Liceul nr. 4 Arad, Liceul nr. 1 Lugoj, Liceul Jimbolia și Liceul pedagogic Timișoara. Președinte Iosif Tauber, lector univ. matematici. Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 1 Făgăraș — Comisia nr. 1, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Făgăraș, liceele Agnita, Șercaia și orașul Victoria (curs de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Maria Fanache, prof. gr. 1 filologie. Liceul nr. X Sibiu, Liceul nr. 2 Făgăraș — Comisia nr. 2, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Făgăraș (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Costin Dumitrescu, prof. gr. II matematici, Liceul Cisnădie, Liceul Avrig — Comisia nr. 3, secție reală. Se vor candidați de la liceele prezenta Avrig, Tălmaciu, Săliște și Cisnădie (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Gheorghe Secară, șef lucrări fizică, Institutul politehnic Brașov. Liceul nr. 1. Sibiu — Comisia nr. 4, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1 și nr. 2 Sibiu (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecventă). Președinte Alexandru Vaida, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Brașov. Liceul nr. 3 Sibiu — Comisia nr. 5, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr 3 Sibiu (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Stelian Năstăsoiu, lector univ. fizică, Institutul politehnic Brașov, Liceul Blaj — Comisia nr. 6, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Blaj, Copșa Mică și Dumbrăveni (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Florea Saivan, lector istorie, Institutul de perfecționare a cadrelor didactice Brașov, Liceul Mediaș — Comisia nr. 7, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1 și nr. 2 Mediaș (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Melania Creangă, lector biologie. Institutul de perfecționare a cadrelor didactice Brașov. Liceul nr. 1 Sighișoara — Comisia nr. 8, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1 și nr. 2 Sighișoara și Liceul Rupea (cursuri de zi, serale, învățămint fără frecvență și restanțieri). Președinte Ștefan Iacob, lector filologie, Institutul de perfecționare a cadrelor didactice Brașov, Liceul nr. 2 Sf. Gheorghe — Comisia nr. 9, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1 și nr. 2 Sf. Gheorghe, liceele Feldioara, Lunca Calnicului, Tg. Secuiesc și Covasna (curs de zi, seral, învățămînt fără frecvență și în estanțieri). Președinte Gheorghe Pop, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureș. Liceul nr. 1 Brașov — Comisia nr. 10, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Brașov (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecventă). Președinte Alexandru Todicescu, conf. univ. fizică. Institutul politehnic Brașov. Liceul nr. 3 Brașov — Comisia nr. 11, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 3, nr. 1, nr. 2, nr. 5 și Liceul de muzică Brașov (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Constantin Drăgulescu, prof. filologie, Institutul de perfecționare a cadrelor didactice București: Liceul nr. 4 Brașov — Comisia nr. 12, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Brașov (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Adalgiza Trică, lector univ. chimie, Universitatea București, Liceul nr. 5 Brașov — Comisia nr. 13, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 5 Brașov (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecventă). Președinte Viorica Manu, șef lucrări chimie. Institutul politehnic Brașov. Liceul Codrea — Comisia nr. 14, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele Codlea, Săcele și Zărnești (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecventă). Președinte Ana Serob, prof. chimie. Liceul Rîșnov. Liceul nr. î Sf. Gheorghe — Comisia nr. 15, secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1, nr. 2 Sf. Gheorghe, Liceul nr. 3 Sibiu, Liceul nr. 1 Sighișoara și Liceul Baraolt (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Francisc Barabași, lector univ. șt. sociale, Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureș, Liceul Tg. Secuiesc — Comisia nr. 16, secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la liceele Tg. Secuiesc, Covasna, Săcele și Liceul nr. 5 Brașov (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Imre Asztalos, lector univ. pedagogie, Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureș. Liceul nr. 1 Sibiu — Comisia nr. 17, secție mixtă cu limba de predare germană. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1, nr. 2 Sibiu, Liceul nr. 1 Brașov, Liceul nr. 2 Mediaș, Liceul nr. 2 Sighișoara, Liceul Agnita, Liceul pedagogic Sibiu, Liceul nr. 1 Bistrița, reg. Cluj și Liceul Sebeș, reg. Hunedoara (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Edmond Zambrek, prof. gr. II pedagogie, Liceul nr. 1 Sighișoara, Liceul nr. 4 Brașov , Comisia nr. 18, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Brașov, liceele Predeal și Rîșnov (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecventă restanțieri). Președinte Ioan Roșiman, lector univ., Institutul pedagogic de 3 ani Brașov. Liceul nr. 1 Sibiu — Comisia nr. 19, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3 și nr. 4 Sibiu (curs de zi și restanțieri). Președinte Ion Milreșan, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureș, Regiunea București Liceul Alexandria — Comisia nr. 1, secție mixtă. — Se vor prezenta candidați de la Liceul Alexandria — (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). — Președinte Georgeta Teodorescu, lector fizică, Institutul agronomic „N. Bălcescu“ București, Liceul nr. 1 Călărași — Comisia nr. 2, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Călărași—(cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Emilia Iliescu, conf. univ. biologie, Universitatea București, Liceul nr. 2 Călărași — Comisia nr. 3, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Călărași — (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ilie Stanciu, lector univ. filologie, Universitatea București-Liceul Fetești — Comisia nr. 4, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Fetești — (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Trandafira Petrescu, prof. filologie gr. II., Liceul Răcari, Liceul nr. 1 Giurgiu — Comisia nr. 5, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Giurgiu și Liceul Drăgănești — Vlașca — (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Dumitrache Nițulescu, prof. matematică-fizică gr. II, Liceul nr. 1 Călărași, Liceul nr. 2 Giurgiu — Comisia nr. 6, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Giurgiu și Liceul Călugăreni — (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Victor Păun, lector univ. filologie, Universitatea București, Liceul nr. 1 Oltenița — Comisia nr. 7, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1 și nr. 2 Oltenița — (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri), Președinte Lucia Georgian, lector istorie, Institutul de perfecționare a cadrelor didactice București, Liceul Lchliu — Comisia nr. 8, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Lehliu și Brănești — (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Constantin Baron, prof. matematici — fizică gr. II. Liceul nr. 1 Giurgiu. Liceul Răcari — Comisia nr. 9, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Răcari, Buftea și Snagov — (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ilie Mihalache, prof. matematică-fizică, Liceul nr. 2 Roșiori, Liceul nr. 1 Roșiori — Comisia nr. 10, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1 și nr. 2 Roșiori — (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gheorghe Cosma, conf. univ- fizică, Universitatea București, Liceul Slobozia — Comisia nr. 11, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Slobozia și Căzănești — (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri. Președinte Dumitru Panaitescu, lector univ. filologie, Universitatea București, Liceul Titu — Comisia nr. 12, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Titu și Bolintin Vale — (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Eliza Bichman, lector istorie, Institutul de perfecționare a cadrelor didactice București, Liceul Turnu Măgurele — Comisia nr. 13, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Turnu Măgurele și Salcia — (curs de zi și restanțieri). Președinte Petra Vlaicu, prof. istorie gr. II, Liceul nr. 2 Giurgiu, Liceul Urziceni — Comisia nr. 14, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Urziceni și Fierbinți — (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). • Președinte Gheorghe Murărașu, prof. istorie gr. II, Liceul Snagov, Liceul Videle — Comisia nr. 15, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Videle și Oltenia (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Constantin Picoș, lector univ. biologie, Universitatea București. Liceul Zimnicea — Comisia nr. 16, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Zimnicea și (cursuri de zi, serale, Piatra — învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Mihai Apostolescu, lector univ. filologie, Universitatea București, Liceul „Avram Iancu" Aiud — Comisia nr. 1, secție mixtă cu limbile de predare română și maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Avram Iancu“, Liceul „Bethlen Gabor“ Aiud și Liceul Ocna Mureș (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Dumitru Todoran, prof. univ. pedagogie Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 1 Bistrița — Comisia nr. 2, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1, nr. 2 Bistrița, liceele Prundul Bîrgăului Teaca (cursuri de zi, serale, înșivățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Pompiliu Dumitrecu, conf. univ. lb. română, Universitatea „Babeș- Bolyai“ Cluj, Liceul nr. 1 Dej — Comisia nr. 3, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1 și nr. 2 Dej (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ioan Bulzan, lector univ. șt. sociale, Institutul de perfecționare a cadrelor didactice Cluj, Liceul nr. 2 Dej — Comisia nr. 4, secție reală cu limbile de predare română și maghiară. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1, nr. 2 Dej, Liceul nr. 2 Bistrița, Liceul „Petru Maior“ Gherla, liceele Beclean, Ghibou și Ileanda (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Francisc Székely, prof. chimie. Liceul nr. 11 Cluj, Liceul „Ana Ipătescu“ Gherla — Comisia nr. 5, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Ana Ipătescu“, Liceul „Petru Maior“ Gherla și Liceul Mociu (cursuri de ziraje, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Vasile Fărcaș, prof. pedagogie. Liceul Zalău. Liceul „G. Coșbuc“ Năsăud. Comisia nr. 6, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2, Liceul „G. Coșbuc“ Năsăud și Liceul Sîngiorz-Băi (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ioan Cîmpian, prof. istorie, Liceul nr. 15 Cluj. Liceul Zalău — Comisia nr. 7, secție mixtă, cu limbile de predare română și maghiară. Se vor prezenta candidați de la liceele: Zalău și Jibou (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Andrei Bodor, prof. istorie, Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. Liceul „Mihai Viteazul“ Turda — Comisia nr. 8, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Viteazul“ Turda (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Marcel Rădulescu, lector univ. matematici, Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj, Liceul „Mihai Viteazul“ Turda — Comisia nr. 9 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Turda, Liceul nr. 3 Cîmpia Turzii, liceele Iara, Cîmpeni, Abrud și Baia de Arieș (curs de zi, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Ioan Stan, lector univ. matematici, Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 Turda — Comisia nr. 10, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2, Liceul „M. Viteazul“ Turda, Liceul nr. 3 Cîmpia Turzii, liceele Cîmpeni și Abrud (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Ioan Mesaroșiu, conf. univ. filozofie, Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj, Liceul „Ady-Șincai“ Cluj — Comisia nr. 11, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 6, nr. 10, nr. 12, nr. 14, nr. 15, nr. 16, Liceul „Ady- Șincai“, Liceul „G. Coșbuc“, Liceul ,,E. Racoviță“, Liceul „G. Barițiu“, Liceul „N. Bălcescu“, Liceul „M. Eminescu“ Cluj (curs de zi și restanțieri). Președinte Traian Tretia, conf. univ. șt. naturale, Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj, Liceul „G. Coșbuc" Cluj — Comisia nr. 12, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 10, nr. 12, Liceul „Ady-Șincai“, Liceul „G. Coșbuc“, Liceul „G. Barițiu“, Liceul „N. Bălcescu“, Liceul „M. Eminescu“, Liceul de muzică, Liceul de coregrafie, Liceul de arte plastice Cluj, liceele Huedin și Gilău (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Eugen Cîmpeanu, conf. univ. lb. română, Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj, Liceul „G. Barițiu“ Cluj — Comisia nr. 13, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 7, nr. 10, nr. 12, Liceul „Ady-Șincai“ și Liceul „G. Barițiu“ Cluj (curs seral și restanțieri). Președinte Alexandru Nicula, lector univ. fizică, Universitatea „Babeș Bolyai“ Cluj, Liceul „Emil Racoviță" Cluj — Comisia nr. 14, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „E. Racoviță“ și Liceul :,M. Eminescu“ Cluj (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Dumitru Isac conf. univ. filozofie Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. nr. Liceul nr. 7 Cluj — Comisia 15 secție reală cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 3, nr. 7, nr. 10, nr. 11, nr. 12, nr. 14, Liceul „Ady-Șincai“ și Liceul „N. Bălcescu“ Cluj (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Edmund Felszegy prof. univ. chimie Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj, Liceul nr. 11 Cluj — Comisia nr. 16 secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 3, nr. 7, nr. 10, nr. 11, nr. 15, nr. 16, Liceul „Ady- Șincai“, Liceul „Nic. Bălcescu" Cluj, Liceul Huedin și Liceul „M. Viteazul“ Turda (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Iosif Tóth prof. univ. filozofie Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 Beiuș — Comisia nr. 1, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 2, nr. 1 Beiuș și Liceul „Dr. P. Groza“ (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gheorghe Toma, lector univ. filozofie, Universitatea „Babeș-Bolyai" Cluj, Liceul nr. 1 Beiuș — Comisia nr. 2, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Beiuș (curs de zi, învățământ fără frecvență și restanțieri). Președinte Ioan Irimie, lector univ. filozofie, Universitatea „Babeș-Bolyai" Cluj. Liceul încu — Comisia nr. 3, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Ineu, Chișineu Criș, Sîntana, Gurahonț și Sebiș (curs de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Ștefan Bitan, lector univ. filologie, Universitatea „Babeș-Bolyai" Cluj. Liceul Marghita — Comisia nr. 4, secție reală cu limbile de predare română și maghiară. Se vor prezenta, candidați de la liceele Marghita, Valea lui Mihai, Săcuieni și Popești (curs de zi, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Vasile Roșu, prof. matematici, Liceul nr. 1 Oradea Liceul Salonta — Comisia nr. 5, secție mixtă cu limbile de predare română și maghiară. Se vor prezenta candidați de la liceele Salonta și Ținea (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Antin Dringa, prof. matematici. Liceul nr. 1 Oradea. Liceul Simleu — Comisia nr. 6, secție mixtă cu limbile de predare română și maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceul Șimleu (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Alexa Csetri, conf. univ. istorie. Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. (Continuare în pag. a 6-a) președinții comisiilor examenului de bacalaureat DIN SESIUNEA AUGUST 1966