Gazeta Învățământului, 1967 (Anul 19, nr. 880-927)

1967-05-19 / nr. 899

PAGINA 3 Centrele și președinții comisiilor examenului de bacalaureat (Urmare din pag. a 2-a) reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Bacău (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Gheorghe Cotruț, prof. univ. chimie Institutul politehnic Iași, Liceul nr. 1 Bacău — Comisia nr. 3, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1 și nr. 2 Bacău, (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Filimon Cîrdei, conf. univ. dr. șt. biologice Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași, Liceul nr. 2 Bacău — Comisia nr. 4, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Bacău (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Florin Vălu, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic Iași, Liceul nr. 2 Bacău — Comisia nr. 5, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Bacău (cursuri serale). Președinte Eliza Alexa, conf. univ. dr. șt. biologice Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași, Liceul nr. 3 Bacău — Comisia nr. 6, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 3, nr. 2 și nr. 4 Bacău (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Emanuel Gaiu, conf. matematică Institutul de perfecționare a cadrelor didactice Iași. Liceul nr. 4 Bacău — Comisia nr. 7, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Bacău (cursuri de zi). Președinte Eugen Florea, conf. univ. fizică Institutul politehnic Iași. Liceul nr. 4 Bacău — Comisia nr. 8, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Bacău (cursuri de zi). Președinte Glafira Starostin, lector univ. dr. șt. biologice Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași, Liceul nr. 4 Bacău — Comisia nr. 9 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Bacău (cursuri de zi). Președinte Ioan Antohi, conf. pedagogie Institutul de perfecționare a cadrelor didactice Iași, Liceul Bicaz — Comisia nr. 10, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Bicaz (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Vladimir Boghian, conf. univ. fizică Institutul politehnic . Iași, Liceul Roznov — Comisia nr. 11, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Roznov și Buhuși (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Napoleon Topală, lector univ. dr. șt. biologice Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași. Liceul Buhuși — Comisia nr. 12, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Buhuși (cursuri de zi). Președinte Ștefan Ivășceanu, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Iași. Liceul Comănești — Comisia nr. 13, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul Comănești (cursuri de zi și serale). Președinte Victor Ciubotaru, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Iași, Liceul Comănești — Comisia nr. 14, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Comănești și Boiștea (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Valentin Foșca, lector univ. dr. șt. biologice Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul nr. 1 Orașul „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Comisia nr. 15 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Oraș Gh. Gheorghiu-Dej (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Vasile Prisăcaru, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Iași, Liceul nr. 1 Orașul „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ — Comisia nr. 16, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1 și nr. 2 Orașul „Gh. Gheorghiu-Dej“ și Liceul Tg. Ocna (cursuri serale). Președinte Mihai Cruceanu, lector univ. dr. chimie Universitatea „Al. I. Cuza“, Iași, Liceul nr. 2 Orașul „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ — Comisia nr. 17, secție mixtă. Se vor prezenta 1 candidați de la Liceul nr. 2 Orașul „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ și Liceul Tg. Ocna (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Sergiu Haimovici, lector univ. dr. șt. biologice Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași, Liceul Moinești — Comisia nr. 18, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele Moinești și Zemeș (cursuri de zi și serale). Președinte Irinel Drăgan, conf. univ. dr. matematică Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași, Liceul Moinești — Comisia nr. 19, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Moinești (ceasuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Radu Tudosie, șef lucrări dr. fizică Institutul Politehnic Iași, Liceul nr. 1 P. Neamț — Comisia nr. 20, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 P. Neamț (cursuri serale și fără frecvență). Președinte Cristian Linde, conf. univ. fizică Institutul politehnic Iași, Liceul nr. 1 P. Neamț — Comisia nr. 21, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 P. Neamț (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Dorin Damaschin, lector doctor psihologie Universitatea București, Liceul nr. 2 P. Neamț — Comisia nr. 22, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 P. Neamț (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Ștefania Rusetor, conf. univ. dr. matematică Institutul politehnic Iași, Liceul nr. 2 P. Neamț — Comisia nr. 23, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceul nr. 2 P. Neamț și Liceul Borca (cursuri de zi). Președinte Aurel Loghin, conf. univ. dr. istorie Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași, Liceul Podul Turcului — Comisia nr. 24, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Podul Turcului (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Cleopatra Oprea, șef lucrări dr. fizică Institutul politehnic Iași. Liceul nr. 1 Roman — Comisia nr. 25, secție reală. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1 și nr. 2 Roman (cursuri de zi). Președinte Ilie Bursuc, conf. univ. dr. fizică Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași. Liceul nr. 1 Roman — Comisia nr. 26, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Roman și Liceul Săbăoani (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Victor Bausic, conf. univ. fizică Institutul politehnic Iași, Liceul nr. 2 Roman — Comisia nr. 27, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Roman (cursuri de zi și serale). Președinte Mircea Zugrăvel, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Iași, Liceul Tg. Neamț — Comisia nr. 28, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul Tg. Neamț (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Nicolaei Asandei, conf. univ. dr. fizică Inst. politehnic. Iași, Liceul Tg. Neamț — Comisia nr. 29, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele Tg. Neamț și Țibucani (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Corneliu Zolyneak, lector univ. dr. șt. biologice Universitatea „Al. I. Cuza“. Iași. Liceul Tg. Ocna — Comisia nr. 30, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceul Tg. Ocna (cursuri de zi). Președinte Anton Radu, lector univ. dr. fizică Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași. Regiunea BANAT Liceul Pecica — Comisia nr. 1, secție reală cu limbile de predare română și slovacă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Pecica, liceele Nădlac și Pîncota (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Pandele Olteanu, conf. univ. dr. docent filologie Universitatea București, Liceul Nr. 1 Caransebeș — Comisia nr. 2, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Caransebeș și Liceul Nădrag (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Virgil Barbu, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 1 Caransebeș — Comisia nr. 3, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1, nr. 2 Caransebeș și Liceul Oțelul Roșu (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Eugen Grigorcsik, conf. univ. geografie Universitatea Timișoara, Liceul nr. 2 Caransebeș — Comisia nr. 4, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Caransebeș și Liceul Oțelul Roșu (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Iancu Herescu, conf. univ. chimie Universitatea Timișoara, Liceul Gătaia — Comisia nr. 5, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele Gătaia, Deta și Ciacova (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Ștefan Rozingher, conf. univ. fizică Institutul politehnic Timișoara, Liceul Ciacova — Comisia nr. 6, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Ciacova, Deta și Gătaia (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Maria Mitrănescu, șef lucrări dr. chimie Institutul politehnic Timișoara. Liceul Lipova — Comisia nr. 7, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Lipova (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Ioan Cimponeriu, conf. univ. fizică Institutul politehnic Timișoara. Liceul Moldova Nouă — Comisia nr. 8, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele Moldova Nouă și Berzeasca (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Vlad Văzdăuțeanu, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Timișoara. Liceul Oravița — Comisia nr. 9, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele Oravița și Grădinari (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Eugen Dodon, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Timișoara. Liceul Oravița — Comisia nr. 10, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Oravița, Bozovici și Grădinari (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Ioan Bejan, conf. univ. fizică Institutul politehnic Timișoara. Liceul Orșova — Comisia nr. 11, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Orșova și Mehadia (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Nestor Lupei, conf. univ. dr. șt. biologice Institutul politehnic Timișoara, Liceul Sînnicolaul Mare — Comisia nr. 12, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Sînnicolaul Mare, Dideștii Vechi și Periam (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Aurică Munteanu, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Timișoara, Liceul Jimbolia — Comisia nr. 13, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Jimbolia și Peciul Nou (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Ioan Rădoi, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic Timișoara. Liceul Jimbolia — Comisia nr. 14, secție mixtă cu limba de predare germană. Se vor prezenta candidați de la Liceul Jimbolia și Liceul nr. 1 Lugoj (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Helmuth Theil, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Timișoara. . Liceul nr. 1 Arad — Comisia nr. 15, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 5 Arad (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Nicolae Didu prof. univ. fizică Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 1 Arad — Comisia nr. 16, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 4 Arad (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Iosif Preda, conf. univ. fizică Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 2 Arad — Comisia nr. 17, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 2 și nr. 3 Arad (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Nicolae Barbu prof. univ. dr. docent filologie Universitatea București, Liceul nr. 3 Arad — Comisia nr. 18, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 3 și nr. 2 Arad (cursuri de zi). Președinte Cornel Simoiu, conf. univ. dr. fizică Inst. politehnic Timișoara.Liceul nr. 3 Arad — Comisia nr. 19, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 3 și nr. 2 Arad (cursuri serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Anton Policec, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 3 Arad — Comisia nr. 20, secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 3, nr. 1 Arad și Liceul nr. 2 Pecica (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Alfred Geier, conf. univ. matematică Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 4 Arad — Comisia nr. 21, secție mixtă cu limba de predare română și germană. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Arad, Liceele Curtici și Vinga (cursuri de zi și restanțieri). Președinte David Frenkel, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 5 Arad — Comisia nr. 22, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 5, nr. 1 și nr. 4 Arad (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Victor Săhleanu, conf. univ. dr. docent șt. biologice Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj, Liceul nr. X Lugoj — Comisia nr. 23, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Lugoj și Liceul Buziaș (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Vasile Hoancă, conf. univ. fizică Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 1 Lugoj — Comisia nr. 24, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1, nr. 2 Lugoj, Liceele Belinț și Făget (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Victor Iancu, conf. univ. dr. filologie Universitatea Timișoara. Liceul nr. 2 Lugoj — Comisia nr. 25, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Lugoj, Liceele Belinț și Făget (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Dumitru Ceaușescu, conf. univ. chimie, Universitatea Timișoara, Liceul nr. 1 Reșița — Comisia nr. 26, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Reșița și Liceul Anina (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Ștefan Popovici, conf. univ. chimie Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 1 Reșița — Comisia nr. 27, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Reșița și Liceul Anina (cursuri serale și restanțieri). Președinte Aurel Negreanu, conf. univ. fizică Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 1. Reșița — Comisia nr. 28, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Reșița și Liceul Anina (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Valeria Martilcaș, conf. univ. dr. șt. biologice Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 Reșița — Comisia nr. 29, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Reșița și Liceul Anina (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Marin Trușculescu, conf. univ. fizică Institutul politehnic Timișoara, Liceul Bocșa — Comisia nr. 30, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Bocșa (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Ionel Manoviciu, șef lucrări dr. chimie Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 1. Timișoara — Comisia nr. 31, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 8 Timișoara (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Traian Gîrda, prof. univ. chimie Institutul agronomic Timișoara. Liceul nr. 1 Timișoara — Comisia nr. 32, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 10 Timișoara (cursuri de zi și serale). Președinte Ioan Lupescu, prof. univ. fizică Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 1 Timișoara — Comisia nr 33, secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1, nr. 10 Timișoara, Liceul nr. 1 Lugoj și Liceul Jimbolia (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Gheorghe Facskó, prof. univ. dr. chimie Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 2 Timișoara — Comisia nr. 34, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 2, nr. 4, nr. 6 Timișoara și Liceul Biled (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Constantin Sora, prof. univ. dr. fizică Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 2 Timișoara — Comisia nr. 35, secție mixtă cu limba de predare germană. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 2 și nr. 10 Timișoara (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Iosif Reichel, prof. univ. dr. docent chimie Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 3 Timișoara — Comisia nr. 36, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 3 Timișoara și Liceul Recaș (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Dan Papuc, prof. univ. matematici Universitatea Timișoara. Liceul nr. 3 Timișoara — Comisia nr. 37, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 3 Timișoara (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Mihai Francisc, prof. univ. chimie Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 5 Timișoara — Comisia nr. 38, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 5 și nr. 7 Timișoara (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Vasile Mioc, prof. univ. matematică Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 5 Timișoara — Comisia nr. 39, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 5 și nr. 2 Timișoara (cursuri serale și restanțieri). Președinte Ioan Nanu, prof. univ. dr. docent chimie Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 6 Timișoara — Comisia nr. 40, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 6, nr. 1 și nr. 8 Timișoara (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Eugen Tănase, conf. univ. dr. docent filologie Universitatea Timișoara. Liceul nr. 7 Timișoara — Comisia nr. 41, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 7, nr. 2, nr. 5 Timișoara și Liceul Periam (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Pompei Mureșanu, prof. univ. dr. docent biochimie Institutul agronomic Timișoara. Liceul nr. 10 Timișoara — Comisia nr. 42, secție reală cu limba de predare română și sîrbă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 10 Timișoara (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Iosif Dick, prof. univ. dr. docent chimie Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 10 Timișoara — Comisia nr. 43, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 10 Timișoara (cursuri serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ioan Sauciuc, prof. univ. dr. docent chimie Institutul politehnic Timișoara. Liceul de arte plastice Timișoara — Comisia nr. 44, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul de arte plastice, liceele nr. 4, nr. 3 Timișoara și Liceul Buziaș (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Nicolae Pîrvu, conf. univ. pedagogie Universitatea Timișoara, Liceul Agnita — Comisia nr. 1, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Agnita (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Ioan Tudor, conf. univ. dr. șt. biologice Institutul politehnic Brașov. Liceul Orașul Victoria — Comisia nr. 2, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Oraș Victoria și Șercaia (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Aristide Hasgan, conf. filologie Inst. de perfecționare a cadrelor didactice Iași, Liceul nr. 1 Făgăraș — Comisia nr. 3, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Făgăraș (cursuri de zi, și restanțieri). Președinte Ioan Grecu, prof. univ. dr. chimie Institutul de medicină și farmacie Cluj. Liceul nr. 2 Făgăraș — Comisia nr. 4, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 2 și nr. 1 Făgăraș (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Ana Bogdan, lector univ. dr. psihologie Universitatea București, Liceul Blaj — Comisia nr. 5, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Blaj (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Petre Bărbulescu, șef sector dr. pedagogie Institutul de științe pedagogice București, Liceul Blaj ■— Comisia nr. 6, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Blaj și Copșa Mică (cursuri de zi și serale). Președinte Ioana Ionescu, conf. pedagogie Institutul de perfecționare a cadrelor didactice București: Liceul nr. 1 Sighișoara — Comisia nr. 7, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1, nr. 2 Sighișoara și Liceul Dumbrăveni (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gherman Drăghici, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Brașov. Liceul nr. 1 Sighișoara — Comisia nr. 8, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1, Sighișoara și Liceul Rupea (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Emil Șerban, conf. univ. matematică Institutul politehnic Brașov. Liceul nr. 1 Sighișoara — Comisia nr. 9, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1, nr. 2 Sighișoara, Liceele Dumbrăveni și Rupea (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Maximilian Bendorfeanu, prof. filologie Institutul de perfecționare a cadrelor didactice Cluj. Liceul Tălmaciu — Comisia nr. 10, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele Tălmaciu și Avrig (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Iosif Soare, șef lucrări dr. fizică Institutul politehnic Brașov. Liceul Cisnădie — Comisia nr. 11, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele Cisnădie și Săliște (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Alexandru Vaida, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Brașov. Liceul Tălmaciu — Comisia nr. 12, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Tălmaciu, Ocna Sibiului, Avrig și Cisnădie (cursuri de zi). Președinte Ovidiu Pătruțiu, conf. univ. dr. șt. biologice Institutul politehnic Brașov. Liceul nr. 1 Sf. Gheorghe — Comisia nr. 13, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Feldioara, Tg. Secuiesc și Covasna (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Salomon Sternberg conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu — Dej“ București, Liceul nr. 2 Sf. Gheorghe — Comisia nr. 14, secție reală. Se vor prezenta Candidați de la Liceele nr. 2, nr. 1 Sf. Gheorghe și Liceul Lunca Clinicului (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Jiva Filipovici conf. univ. fizică Institutul politehnic Brașov, Liceul nr. 1 Mediaș — Comisia nr. 15, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Mediaș (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Rostislav Bereziic, conf. univ. fizică Institutul politehnic Brașov, Liceul nr. 2 Mediaș — Comisia nr. 16, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Mediaș (cursuri de zi). Președinte Ioan Simiti conf. univ. dr. chimie Inst. de medicină și farmacie Cluj. Liceul nr. 2 Mediaș — Comisia nr. 17, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 2 și nr. 1 Mediaș (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Liviu Literat, conf. univ. dr. chimie Inst. politehnic Cluj. Liceul nr. 1 Sibiu — Comisia nr. 18, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 2 Sibiu (cursuri de zi). Președinte Margareta Giurgea, prof. univ. dr. docent fizică Universitatea București, Liceul nr. 1 Sibiu — Comisia nr. 19, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Sibiu (cursuri serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte George Palade, prof. univ. fizică Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul nr. 1 Sibiu — Comisia nr. 20, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 2 Sibiu (cursuri de zi și restanțieri). președinte Matei Zahiu, conf. univ. dr. șt. biologice Institutul pedagogic de 3 ani Cluj. Liceul nr. 3 Sibiu — Comisia nr. 21, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 3 Sibiu (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Iosif Antohi, conf. univ. dr. pedagogie Institutul pedagogic de 3 ani Pitești, Liceul nr. 3 Sibiu — Comisia nr. 22, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 3 și nr. 2 Sibiu (cursuri serale și restanțieri). Președinte Dumitru Totoescu, conf. univ. dr. chimie Institutul de petrol, gaze și geologie București. Liceul nr. 1 Brașov — Comisia nr. 23, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Brașov (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Temistocle Redlov, prof. univ. fizică Institutul politehnic Brașov, Liceul nr. 1 Brașov — Comisia nr. 24, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 2 Brașov (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Virgil Galea, prof. univ. dr. docent chimie Inst. de medicină și farmacie Cluj. Liceul nr. 1 Brașov — Comisia nr. 25, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Brașov (cursuri serale). Președinte Alexandru Romanovici, prof. univ. dr. șt. biologice Institutul pedagogic de 3 ani Brașov, Liceul nr. 1 Brașov — Comisia nr. 26, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1, nr. 2 și Liceul de muzică Brașov (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Emilia Milicescu, conf. univ. dr. filologie Institutul de perfecționare a cadrelor didactice Brașov. Liceul nr. 3 Brașov — Comisia nr. 27, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 3 Brașov (cursuri de zi). Președinte Leonida Calancea conf. univ. dr. chimie Institutul agronomic „Dr. P. Groza“ Cluj. Liceul nr. 3 Brașov — Comisia nr. 28, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 3 și nr. 4 Brașov (cursuri serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Constantin Boca conf. univ. șt. biologice Institutul de petrol, gaze și geologie București. Liceul nr. 3 Brașov — Comisia nr. 29, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 3 și nr. 4 Brașov (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Ion Banu, prof. univ. filozofie Universitatea București. Liceul nr. 4 Brașov — Comisia nr. 30, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Brașov (cursuri de zi). Președinte Alexandru Maniu conf. univ. fizică Institutul politehnic Brașov. Liceul nr. 4 Brașov — Comisia nr. 31, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Brașov (cursuri serale). Președinte Aurel Russu, prof. univ. matematică Institutul politehnic Brașov: Liceul nr. 5 Brașov — Comisia nr. 32, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 5 Brașov (cursuri de zi). Președinte Alexandru Todicescu, conf. univ. dr. fizică Inst. politehnic Brașov, Liceul nr. 5 Brașov — Comisia nr. 33, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 5 Brașov (cursuri serale). Președinte Gheorghe Ionescu, conf. univ. fizică Institutul politehnic Brașov, Liceul nr. 5 Brașov — Comisia nr. 34, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 5 Brașov (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Gheorghe N. Dragomirescu, conf. univ. filologie Institutul pedagogic de 3 ani Pitești. Liceul Codlea — Comisia nr. 35, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul Codlea (cursuri de zi și serale). Președinte Leon Livovski, conf. univ. dr. fizică Institutul de petrol, gaze și geologie București. Liceul Rîșnov — Comisia nr. 36, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul Rîșnov (cursuri de zi și serale). Președinte Florin Badea, șef lucrări dr. chimie Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul Săcele — Comisia nr. 37, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul Săcele (cursuri de zi și serale). Președinte Virgil Bogdănescu conf. univ. matematică Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul Zărnești — Comisia nr. 38, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul Zărnești (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Ștefan Toader, șef lucrări dr. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul Predeal — Comisia nr. 39, secția reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul Predeal (cursuri de zi). Președinte Tiberiu Roman, conf. univ. matematică Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul nr. 5 Brașov — Comisia nr. 40, secție reală cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 5 Brașov și Liceul Săcele (cursuri de zi, serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Iuliu Morariu, prof. univ. dr. docent șt. biologice Institutul politehnic Brașov, Liceul nr. 5 brașov — Comisia nr. 41, secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 5 Brașov, Liceul nr. 1 Sighișoara și Liceul nr. 3 Sibiu (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Adalbert Bakó conf. univ. pedagogie Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 1 Sf. Gheorghe — Comisia nr. 42 secție reală cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1, nr. 2 Sf. Gheorghe și Liceul Baraolt (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Carol Holszcky, șef lucrări dr. crinie Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul nr. 2 Sf. Gheorghe — Comisia nr. 43, secție umanistă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 2, nr. 1 Sf. Gheorghe și Liceul Baraolt (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Andrei Dancsuly, prof. univ. dr. pedagogie Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj, Liceul Tg. Secuiesc — Comisia nr. 44, secție reală cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceele Tg. Secuiesc și Covasna (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Alexandru Debreczi conf. univ. filologie Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. Liceul Tg. Secuiesc — Comisia nr. 45, secție umanistă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceele Tg. Secuiesc și Covasna (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Ștefan Gyurko, conf. univ. dr. șt. biologice Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 Mediaș — Comisia nr. 46, secție mixtă cu limba de predare germană. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Mediaș, Liceele Agnita, Sighișoara și Sebeș (reg. Hunedoara) (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Liviu Todor, lector univ. dr. fizică Universitatea București, Liceul nr. 1 Sibiu — Comisia nr. 47, secție mixtă cu limba de predare germană. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 2 Sibiu (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Virgil Olariu, conf. univ. fizică Institutul politehnic Brașov. Liceul nr. 1 Brașov. — Comisia nr. 48, secție mixtă cu limba de predare germană. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Brașov și Liceul Bistrița (reg. Cluj) (cursuri de zi). Președinte Constantin Păunescu, conf. univ. dr. șt. biologice Institutul politehnic Brașov. Liceul Nr. 1 Alexandria. Comisia Nr. 1 secția reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul Nr. 1 Alexandria (cursuri de zi). Președinte Constantin Mocanu, conf. univ. dr. matematică Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ București, Liceul Nr. 1 Alexandria — Comisia Nr. 2 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Nr 1. Alexandria (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Maria Manoliu lector univ. dr. filologie Universitatea București. Liceul nr. 2 Alexandria — Comisia nr. 3 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Nr. 2 și Nr. 1 Alexandria (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Octav Boiangiu, conf. univ. șt. biologie Institutul de științe economice „V. I. Lenin“ București, Liceul Nr. 1 Călărași, Comisia Nr. 4 secția reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul Nr. 1 Călărași (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Constantin Zeveleanu conf. univ., fizică Institutul de construcții București, Liceul Nr. 2 Călărași — Comisia Nr. 5 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul Nr. 2 Călărași (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Candida Gheorghiță, conf. univ. dr. fizică Inst. politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ București , Liceul Nr. 2 Călărași — Comisia Nr. 6, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Nr. 2 și Nr. 1 Călărași (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Eugen Pastea, conf. univ. dr. docent șt. biologice Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ București, Liceul Drăgănești-Vlașca — Comisia Nr. 7 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Drăgănești Vlașca (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Lazăr Dragoș lector univ. dr. matematică Universitatea București. Liceul Fetești — Comisia Nr. 8 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Fetești (cursuri de zi). Președinte Izidor Cremer, conf. univ. pedagogie, Universitatea București. Liceul Fetești — Comisia nr. 9, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Fetești și Țăndărei (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Nicolae Djamo, conf. univ. geografie Inst. de științe economice „V. I. Lenin“ București, Liceul nr. 1 Giurgiu — Comisia nr. 10, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Giurgiu (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Cornelia Moțoc, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ București, Liceul nr. 2 Giurgiu — Comisia nr. 11, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Giurgiu (cursuri de zi și serale). Președinte Dumitru Ionescu, conf. univ. chimie Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ București, Liceul nr. 2 Giurgiu — Comisia nr. 12, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 2 și nr. 1 Giurgiu (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Vasile Cucu conf. univ. geografie Universitatea București, Liceul Călugăreni — Comisia nr. 13 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Călugăreni (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Osiaș Solomon, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ București, Liceul Lehliu — Comisia nr. 14 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Lehliu (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Claudia Panait, lector univ. dr. chimie Universitatea București, Liceul Brănești — Comisia nr. 15 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Brănești (cursuri de zi și învățămînt fără frecvență). Președinte Elena Maftei, conf. univ. pedagogie Universitatea București. Liceul nr. 1 Oltenița — Comisia nr. 16 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Oltenița (cursuri de zi). Președinte Ion M. Miu, conf. univ. matematică Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ București, Liceul nr. 1 Oltenița — Comisia nr. 17 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Oltenița și Liceul Hotarele (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Matilda Caragiu, lector univ. dr. filologie Universitatea București, Liceul nr. 2 Oltenița — Comisia nr. 18, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Oltenița (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Cabiria Andreian, conf. univ. dr. matematică Universitatea București, Liceul Răcari — Comisia nr. 19 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul Răcari (cursuri de zi). Președinte Barbu Teodorescu, conf. univ. dr. filologie Universitatea București. Liceul Buftea — Comisia nr. 20 secție umanistă Se vor prezenta candidați de la Liceele Buftea și Snagov (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Cicerone Poghirc, conf. univ. dr. filologie Universitatea București, Liceul Buftea — Comisia nr. 21 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele Buftea și Snagov (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Nicolae Mihailă conf. univ. matematică Institutul de științe economice „V. I. Lenin“ București. Liceul nr. 1 Roșiorii de Vede — Comisia nr. 22 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 2 Roșiorii de Vede (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Mihai Atanasiu, conf. univ. dr. matematică Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ București. Liceul nr. 1 Roșiorii de Vede — Comisia nr. 23, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 2: Roșiorii de Vede (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Elena Slave, lector univ. dr. filologie Universitatea București. Liceul nr. 2 Roșiorii de Vede — Comisia nr. 24, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Roșiorii de Vede (cursuri de zi și serale). Președinte Paul Iscovici, conf. univ. matematică. Inst. de științe economice „V. I. Lenin“ București, Liceul Slobozia — Comisia nr. 25 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele Slobozia și Căzănești (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Aurelian Tănăsescu, conf. univ. matematică Institutul de arhitectură „Ion Mincu“ București, Liceul Slobozia — Comisia nr. 26 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele Slobozia și Căzănești (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Horia Grigoriu, conf. (Continuare în pag. a 4-a) A \ \\ \ V \\\\ \ ’' V ' v v\