Gazeta Învățământului, 1968 (Anul 20, nr. 928-975)

1968-06-14 / nr. 951

CENTRELE ȘI PREȘEDINȚII COMISIILOR EXAMENULUI DE BACALAUREAT (Urmare din pag. a 3-a restanțieri). Președinte Eugen Paștea, conf univ. dr. docent șt. biologice Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ București. liceul nr. 1 Baia Mare. Comisia nr. 2 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 3 Baia Mare și Liceul din Cavnic (curs seral și învățămînt fără frecvență). Președinte Iuliu Helgiu conf. univ. dr. fizică Universitatea „Babeș Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 3 Baia Mare. Comisia nr. 3 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 3 Baia Mare, liceele din Tg. Lăpuș și Șomcuța Mare (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gheorghe Tohăneanu, conf. univ. filologie Universitatea Timișoara. Liceul nr. 3 Baia Mare. Comisia nr. 4 secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 3 și nr. 1 Baia Mare, liceele din Baia Sprie, Seini și Sighetul Marmației (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Francisc Kovács conf. univ. fizică Institutul politehnic Timișoara. Liceul din Sighetul Marmației. Comisia nr. 5 secție mixtă cu limbile de predare aromână și ucraineană. Se vor prezenta candidați de la Liceul din Sighetul Marmației (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Nicolae Pavliuc conf. univ. dr. filologie Universitatea București. Liceul din Vișeul de Sus. Comisia nr. 6 secție mixtă. Se vor prezenta candidații de la Liceele din Vișeul de Sus, Borșa și secția serală Băile Borșa (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Traian Tretiu conf. univ. șt. biologice Universitatea „Babeș Bolyai“ Cluj. JUDEȚUL MEHEDINȚI Liceul nr. 1 Tr. Severin. Comisia nr. 1 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Tr. Severin și Liceul din Orșova (curs seral). Președinte Nicolae Drăghici, conf. univ. matematici Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. Liceul nr. 3 Tr. Severin. Comisia nr. 2 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 3 Tr. Severin, liceele din Vînju Mare și Sisești (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Virgil Armeanu, prof. univ. dr. docent chimie Academia de studii economice București. Liceul nr. 1 Tr. Severin. Comisia nr. 3 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Licerul nr. 1 Tr. Severin și Liceul din Cujmir (restanțieri). Președinte Gheorghe Rădulescu șef lucrări dr. matematici Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu Dej“ București. Liceul nr. 2 Tr. Severin, Comisia nr. 4 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Tr. Severin, liceele din Baia de Aramă, Strehaia, Cujmir și Orșova (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Hațegan, conf. univ. șt. biologice Universitatea Craiova. JUDEȚUL MUREȘ Liceul nr. 1 Sighișoara. Comisia nr. 1, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 2 Sighișoara (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Constantin Codreanu, conf. univ. dr. fizică. Institutul politehnic Cluj. Liceul nr. 1 Reghin. Comisia nr. 2, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr.1 și nr. 2 Reghin, liceele din Deda și Gurghiu (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Iaroslav Oprea, conf. univ. fizică. Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 1 Reghin, Comisia nr. 3, secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Reghin, Liceul nr. 2 Tirnăveni, liceele din Iernut, Band, Miercurea Nirajului și Singeorgiul de Pădure (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Andrei Kovács lector univ. dr. șt. biologice. Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 1 Tîrnăveni, Comisia nr. 4, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 2 Tîrnăveni, liceele din Bahnea și Sîngiorgiul de Pădure (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ioan Crișan, lector univ. dr. chimie, Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj, Liceul nr. 2 Luduș, Comisia nr. 5, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1, nr. 2 Luduș, liceele din Sărmaș, Iernut, Bîbiu și Band (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Vaier Cristea, lector univ. dr. fizică, Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj, Liceul „Al. Fapiu Ilarian" Tg. Mureș. Comisia nr. 6, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Al. Papiu Ilarian“ și Liceul nr. 4 Tg. Mureș (curs seral și învățămînt fără frecvență). Președinte Ion Munteanu lector univ. dr. matematici, Universitatea „Babeș Bolyai“ Cluj, Liceul „Al. Papiu Ilarian“ Tg. Mureș. Comisia nr. 7, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Al. Papiu Ilarian“, Liceul „Bolyai Farkas“ și Liceul nr. 4 Tg. Mureș (învățămînt fără frecvență și restanțieri), președinte Iuliu Pop, conf. univ. dr. fizică, Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj, Liceul „Bolyai Farkas“ Tg. Mureș, Comisia nr. 8, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Bolyai Farkas“, Liceul „Unirea“ și Liceul nr. 5 Tg. Mureș (restanțieri). Președinte Ion Apostol Popescu, comi. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureș. Liceul „Al. Papiu Ilarian“ Tg. Mureș. Comisia nr. 9 secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Al. Papiu Ilarian“ și Liceul „Bolyai Farkas“ Tg. Mureș (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Béla Kristó, conf. univ. chimie. Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureș. Liceul „Bolyai Farkas“ Tg. Mureș. Comisia nr. 10. Secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Bolyai Farkas“ Tg. Mureș (învățămînt fără frecvență). Președinte Andrei Incze, conf. univ. Universitatea „Babeș Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 4 Tg. Mureș. Comisia nr. 11, secție mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 4, nr 5 și Liceul „Unirea“ Tg. Mureș (curs seral și restanțieri). Președinte Augustin Petre, prof. univ. dr. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu Dej“ București. Liceul de muzică și arte plastice din Tg. Mureș. Comisia nr. 12, secție umanistă cu limbile de predare română și maghiară. Se vor prezenta candidați de la liceul de muzică și arte plastice din Tg. Mureș (curs de zi și restanțieri). Președinte Eugen Molnár conf. univ. geografie, Universitatea „Babeș- Bolyai“ cluj. JUDEȚUL NEAMȚ Liceul „P. Rareș“ Piatra Neamț. Comisia , nr. 1, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „P. Rareș“ Piatra Neamț (curs seral). Președinte Florin Vălu, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Iași, Liceul „P. Rareș“ Piatra Neamț. Comisia nr. 2, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „P. Rareș“ Piatra Neamț, Liceele din Roznov și Bicaz (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Radu Pîrvan, șef lucrări dr. fizică Universitatea București, Liceul ,,P. Rareș“ Piatra Neamț, Comisia nr. 3, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „P. Rareș“ Piatra Neamț, Liceele nr. 1 și nr. 2 Roman, Liceele din Roznov, Bicaz și Tg. Neamț (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Paul Popa, lector univ. dr. filologie Universitatea „Al. I. Cuza" Iași, Liceul nr. 1 Roman. Comisia nr. 4, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul Roman și Liceul din Tg. Neamț (curs seral, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Dinu Wexler, lector univ. dr. matematică Institutul de petrol, gaze și geologie București. Liceul nr. 1 Roman. Comisia nr. 5, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Roman (curs seral). Președinte Mardarie Sorohan, lector univ. dr. fizică Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași. Liceul nr. 1 Roman. Comisia nr. 6 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Roman și Liceul din Tg. Neamț (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Alexandra Poeată, șef lucrări dr. fizică Institutul politehnic Iași. JUDEȚUL OLT Liceul nr. 1 Slatina. Comisia nr. 1 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Slatina, liceele din P Olt și Balș (curs seral, Învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Iancu Sager, conf. univ. matematici, Institutul de construcții București, Liceul nr. 2 Slatina, Comisia nr. 2 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 2 și nr. 1 Slatina, liceele din Balș, Iancu Jianu, Drăgănești și Potcoava (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Negrea, conf. univ. șt. biologice Universitatea Craiova, Liceul nr. 1 Caracal. Comisia nr. 3 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 2 Caracal și Liceul din Corabia (curs seral, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Marin Gîtan, conf. univ. dr. șt. biologice Universitatea Craiova. JUDEȚUL PRAHOVA Liceul nr. 1 Cimpina. Comisia nr. 1 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Cimpina și Liceul din Filipeștii de Pădure (curs seral). Președinte Viorel Dumitraș, prof. univ. matematici Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu Dej“ București. Liceul nr. 2 Cimpina. Comisia nr. 2 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 2 și nr. 1 Cîmpina, liceele din Filipeștii de Pădure, Băicoi și Breaza (curs seral), învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Andrei Hilsenrath, conf. univ. dr. chimie Institutul de petrol Ploiești. Liceul nr. 1 Ploiești. Comisia nr. 3 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Ploiești (curs seral). Președinte Mircea Predeleanu, conf. univ. dr. matematici Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul nr. 1 Ploiești, Comisia nr. 4 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Ploiești, Liceul din Plopeni și secția serală Valea Călugărească (curs seral). Președinte Moise Cuciuc, prof. univ. matematici Institutul de petrol Ploiești, Liceul nr. 1 Ploiești. Comisia nr. 5 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4 și nr. 5 Ploiești, liceele din Urlați și Plopeni (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ionel Gavrilaș, conf. univ. dr. Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" București. Liceul nr. 1 Ploiești. Comisia nr. 6 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele din jud. Prahova (restanțieri). Președinte Zamfir Zorin, conf. univ. dr. istorie Universitatea București. . . Liceul nr. 2 Ploiești. Comisia nr. 7 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Ploiești, liceele din Vălenii de Munte și Slănic (curs seral). Președinte Constantin Ionescu, conf. univ. matematici Institutul de construcții București, Liceul nr. 2 Ploiești, Comisia nr. 8 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 2 și nr. 1 Ploiești, Liceul din Urlați și Liceul de muzică și arte plastice Ploiești (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Savin Bratu, conf. univ. filologie Universitatea București, Liceul nr. 6 Ploiești. Comisia nr. 9 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 6, nr. 3, nr. 4, și nr. 5 Ploiești, liceele din Mizil, Băicoi, Mîneci, Ungureni, Vălenii de Munte și Ciorani (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Andrei Demeter, conf. univ. dr. șt. biologice Institutul de cultură fizică București, Liceul nr. 4 Ploiești. Comisia nr. 10 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 4 Ploiești și Liceul din Urlați (curs seral). Președinte Iorgu Nicula, conf. univ. dr. matematici Institutul de construcții București. Liceul nr. 5 Ploiești. Comisia nr. 11 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 6 Ploiești și secția serală Boldești (cars seral). Președinte Elena Stanciu, conf. univ. chimie. Academia de studii economice București, Liceul din Sinaia. Comisia nr. 12 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele din Sinaia, Bușteni, Comarnic și secția serală Azuga (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Matilda Lăcătușu, conf. univ. dr. șt. biologice Universitatea București. JUDEȚUL SAUAJ Liceul Zalău. Comisia nr. î, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele din Zalău, Cehul Silvaniei, Jibou, Ileanda, Gârbova, Hida și Crasna (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Tiberiu Persecă, conf. univ. dr. șt. biologice Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj, Liceul Șimleul Silvaniei, Comisia nr. 2, secție mixtă cu limbile de predare română și maghiară. Se vor prezenta candidați de la liceele din Șimlleul Silvaniei, Sărmășag, Cehul Silvaniei, Crasna, Sărmășag și Zalău (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Sigismund Szabó, șef lucrări dr. șt. biologice Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. JUDEȚUL SATU MARE Liceul „M. Eminescu“ Satu Mare. Comisia nr. 1, secție reală cu limbile de predare română și maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Eminescu“ și Liceul nr. 2 Satu Mare, liceele din Cărei, Negrești, Ardud și Tășnad (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Andrei Neg, lector univ. dr ,matematică Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj, Liceul „M. Eminescu" Satu Mare, Comisia nr. 2, secția umanistă cu limbile de predare română și maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Eminescu“ și Liceul nr. 2 Satu Mare, liceele din Căței, Negrești, Ardud și Tășnad (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Pal Soni, conf. univ. filologie Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 Satu Mare. Comisia nr. 3, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 Satu Mare (curs seral și restanțieri). Președinte Nicolae Gheorghiu, conf. univ. matematică Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 2 Satu Mare, Comisia nr. 4, secție reală cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 2 și Liceul ,,M. Eminescu“ Satu Mare, liceele din Ardud și Tășnad (curs seral și restanțieri). Președinte Ladislau Szoltok, lector univ. dr. chimie Universitatea ..Babeș- Bolyai“ Cluj. JUDEȚUL SIBIU Liceul nr. 1 Sibiu. Comisia nr. 1, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Sibiu (curs seral). Președinte Aurel Drenceanu, conf. univ. fizică Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 1 Sibiu, Comisia nr. 2, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1, nr. 2 și nr. 3 Sibiu (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Iacob Suciu, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Timișoara. Liceul nr. 3 Sibiu, Comisia nr. 3, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 3 Sibiu (curs seral). Președinte Ioan Pierea, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 1 Mediaș, Comisia nr. 4, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Mediaș și Liceul din Copșa Mică (curs seral). Președinte Aurel Manea, conf. univ. dr. fizică Institutul de mine Fetroșeni, Liceul nr. 2 Mediaș, Comisia nr. 5, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 2 și nr. 1 Mediaș, liceele din Agnita și Copșa Mică (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Viorel Negru, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Timișoara. Liceul din Tălmaciu. Comisia nr. 6, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele din Tălmaciu, Avrig, Ocna Sibiului, Săliște și Cisnădie (curs seral și restanțieri). Președinte Nicolae Bogoevici, conf. univ. dr. fizică Institutul politehnic Timișoara, Liceul pedagogic Sibiu, Comisia nr. 7, secție mixtă cu limba de predare germană. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 1, nr. 2 și liceul pedagogic din Sibiu, Liceul nr. 2 Mediaș, Liceul din Agnita, Liceul nr. 1 Bistrița și Liceul din Sebeș (cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Roland Menges, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic Timișoara. JUDEȚUL SUCEAVA Liceul „Dragoș Vodă" C. Lung Moldovenesc. Comisia nr. 1, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Dragoș Vodă“ C. Lung Moldovenesc, liceele din Vatra Dornei și Moldovița (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Georgeta Dan, conf. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București. Liceul din Gura Humorului, Comisia nr. 2 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele din Gura Humorului, Stulpicani, Solca, Vatra Dornei, Moldovița și Liceul „Dragoș Vodă“ C. Lung Moldovenesc (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Alexandru Zacordoneț, conf. unniv. filologie Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași. *) • Liceul nr. 1 Rădăuți, Comisia nr. 3, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de l la Liceele nr. 1, nr. 2 Rădăuți, liceele din Siret și Vicov (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ioan Boișteanu, șef lucrări dr științe biologice Institutul agronomic „Ion Ionescu de la Brad“ Iași, Liceul „Ștefan cel Mare" Suceava, Comisia nr. 4, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Ștefan cel Mare“, Liceul nr. 2 Suceava și Liceul din Dumbrăveni (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Elvira Botez, conf. univ. dr. matematică Institutul pedagogic de 3 ani Suceava, Liceul nr. 2 Suceava. Comisia nr. S, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele din județul Suceava (restanțieri). Președinte Ion Popescu, lector univ. dr. șt. biologice Universitatea București, Liceul nr. 1 Fălticeni, Comisia nr. 6, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1, nr. 2 Fălticeni, liceele din Drăgușeni, Dolhasca și Liteni (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Laurean Someșan, conf. univ. dr. științe economice Institutul pedagogic de 3 ani Suceava. » JUDEȚUL TELEORMAN Liceul nr. 2 Alexandria. Comisia nr. 1 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 2 Alexandria (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Constantin Beca, conf. univ. Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul nr. 1 Roșiorii de Vede. Comisia nr. 2 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 2 Roșiorii de Vede (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Stan Virgil Gavrilă, conf. univ. st. biologice Institutul Agronomic „Nic. Bălcescu“ București, Liceul „Unirea“ T. Măgurele Comisia nr. 3 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Unirea“ T. Măgurele și Liceul din Salcia (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Mihai Zugravu, conf. univ. Idr. filozofie, Universitatea București, Liceul din Videle. Comisia nr. 4 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele din Videle, Drăgănești Vlașca și Olteni (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Raisa Nanu, conf. univ. filologie Universitatea București, Liceul din Zimnicea. Comisia nr. 5 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul din Zimnicea (învățămînt fără frecvență), liceele din jud. Teleorman (restanțieri). Președinte Simion Căpîlnă, conf. univ. dr. chimie Institutul de medicină și farmacie București. JUDEȚUN TIMIȘ Liceul nr. 1 Timișoara. Comisia nr. 1, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Timișoara și celelalte licee din județ (curs seral și restanțieri). Președinte Pompei Mureșanu, prof. univ. dr. docent chimie Institutul agronomic Timișoara. Liceul nr. 3 Timișoara. Comisia nr. 2, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 3, nr. 4, nr. 7 și nr. 1 Timișoara (curs seral și restanțieri). Președinte Petre Murariu, conf. univ. matematică Universitatea Timișoara, Liceul nr. 3 Timișoara, Comisia nr. 3, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 3 și nr. 6 Timișoara, liceele din Ciacova, Gătaia, Perriam, Recaș, Dudeștii Vechi, Biled și Belinț (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Raul Călinescu, prof. univ. dr. docent șt biologicegeografice Universitatea București, Liceul nr. 5 Timișoara. Comisia nr. 4, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 5 și nr. 8 Timișoara, liceele din Sînnicolaul Mare, Deta.și Peciul Nou (curs seral și restanțieri). Președinte Maria Bica, conf. univ. matematică Universitatea Timișoara. Liceul nr. 10 Timișoara. Comisia nr. 5, secția reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 10 Timișoara (curs seral). Președinte Iosif Preda, conf. univ. fizică Institutul politehnic Timișoara, Liceul nr. 10 Timișoara. Comisia nr. 6, secție mixtă cu limbile de predare română, maghiară și germană. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 10, nr. 1 și nr. 2 Timișoara. Liceul nr. 1 Lugoj. Liceul din Jimbolia și Buziaș (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Iosif Dick, prof.univ. dr. docent chimie Institutul politehnic Timișoara. Liceul de muzică și arte plastice Timișoara. Comisia nr. 7, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul de muzică și arte plastice, liceele nr. 10, nr. 4, nr. 7 și nr. 8 Timișoara, liceele din Deta, Sînnicolaul Mare și Periam (curs de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Victor Iancu, conf. univ. dr. filologie Universitatea Timișoara, Liceul nr. 1 Lugoj. Comisia nr. 8, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 1 și nr. 2 Lugoj, liceele din Nadrag și Făget (curs seral, învățământ fără frecvență și restanțieri). Președinte Paul Tudor, conf. univ. dr. Istorie Academia de studii economice București. JUDEȚUL TULCEA Liceul nr. 1 Tulcea. Comisia nr. 1, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Tulcea și Liceul din Sulina (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Marius Stoica, conf. univ. dr. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej “ București. Liceul nr. 2 Tulcea. Comisia nr. 2, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele din județul Tulcea (restanțieri). Președinte Alexandru Kisling, șef lucrări dr. șt. biologice Institutul de petrol, gaze și geologie București. Liceul din Măcin. Comisia nr. 3, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele din Măcin și Isaccea (restanțieri). Președinte Emil Badea, lector univ. dr. șt. biologice Universitatea Craiova. Liceul din Babadag. Comisia nr. 4, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele din Babadag, Topolog și Jurilovca (curs seral, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Ion Filimon, conf. univ. dr. matematică Institutul de construcții București. JUDEȚUL VASLUI Liceul nr. 1 Bîrlad, Comisia nr. 1, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de l la Liceul nr. 1 Bîrlad, liceele din Murgeni și Pitești (restanțieri). Președinte Carol Holszki, șef lucrări dr. chimie Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul nr. 3 Bîrlad. Comisia nr. 2, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 3 și nr. 2 Bîrlad (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ovidiu Maior, șef lucrări dr. chimie Universitatea București, Liceul nr. 1 Vaslui, Comisia nr. 3, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 1 Vaslui și Liceul din Codăești (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Nicolae Gostar, conf. univ. istorie Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași. Liceul din Negrești. Comisia nr. 4, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul din Negrești (restanțieri). Președinte Cornelia Zolyneak, șef lucrări dr. șt. biologice Universitatea „Al. I. Cuza" Iași, Liceul „Cuza Vodă" Huși, Comisia nr. 5, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Cuza Vodă“ Huși (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Aglaia Chiriță, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic Iași. JUDEȚUL VILCEA Liceul din Drăgășani. Comisia nr. 1 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele din Drăgășani, Bălcești și Oveselu (curs seral,învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Bogdan Bobîrnac, conf. univ. dr. șt. biologice Universitatea Craiova. Liceul „Vasile Roaită" Rm. Vîlcea. Comisia nr. 2 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „V. Roaită“ Rm. Vilcea, liceele din Horezu și Grădiștea (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Viorica Catalani, șef lucrări dr. chimie Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul „Nic. Bălcescu" Rm. Vilcea. Comisia nr. 3 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Nic. Bălcescu“ Rm. Vîlcea (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Nicu Boboc, lector univ. dr. matematici, Universitatea București, Liceul „Nic. Bălcescu" Rm. Vilcea, Comisia nr. 4 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Nic. Bălcescu“ Rm. Vilcea, liceele din Băbeni, Călimănești, Brezoiu și Băile Govora (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Matei, lector univ. dr. șt. biologice Universitatea Craiova. JUDEȚUL VRANCEA Liceul „Unirea“ Focșani. Comisia nr. 1 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Unirea“ și Liceul „Al. I. Cuza“ Focșani, liceele din Odobești, Adjud, Panciu, Mărășești, Vidra și Dumitrești (restanțieri). Președinte Grigore Agopian, conf. univ. matematici Academia de studii economice București, Liceul „Unirea“ Focșani, Comisia nr. 2 secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Unirea“ Focșani, liceele din Adjud, Panciu, Mărășești și Vidra (curs seral și învățămînt fără frecventă). Președinte Aurelian Tănăsescu, conf. univ. matematici Institutul de arhitectură „Ion Mincu“ București, Liceul „Alex. I. Cuza“ Focșani. Comisia nr. 3 secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Al. I. Cuza“ și Liceul „Unirea“ Focșani, liceele din Odobești, Adjud, Panciu și Vidra (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Maria Rădulescu, conf. univ. dr. filologie Universitatea București. MUNICIPIUL BUCUREȘTI Liceul „I. L. Caragiale". Comisia nr. 1, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „I. L. Caragiale“ și Liceul nr. 34 (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Mihai Botez, prof. univ. dr. matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „I. L. Caragiale“. Comisia nr. 2, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „I. L. Caragiale“, Liceul „M. Sadoveanu“, Liceul „Dr. Petru Groza“, liceele nr. 32 nr. 34 și nr. 35 (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Antoneta Antoniu Pierret, conf. univ. dr. filologie Universitatea București, Liceul „M. Sadoveanu“, Comisia nr. 3, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul ,,M. Sadoveanu“, liceele nr. 32, nr. 34 și nr. 35 (curs seral și restanțieri). Președinte Aurel T. Nicolau, prof. univ. dr. docent fizică Universitatea București. Liceul „Dr. Petru Groza“. Comisia nr. 4, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Dr. Petru Groza“ și Liceul nr. 32 (curs seral și restanțieri). Președinte Constantin Ionescu Bujor. prof. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ București. Liceul „D. Cantemir“, Comisia nr. 5, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „D. Cantemir“ și Liceul nr. 10 (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte: Sergiu Gogălniceanu, prof. univ. dr. chimie, Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ București. Liceul „Spiru Haret". Comisia nr. 6, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Spiru Haret“ și Liceul nr. 32 (curs seral și restanțieri). Președinte Gheorghe Palade, prof. univ. fizică Institutul de petrol, gaze și geologie București. Liceul „Spiru Haret“. Comisia nr. 7, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Spiru Haret“ și Liceul nr. 37 (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ion Toboșaru, conf. univ. dr. filozofie Institutul de artă teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale“ București. Liceul „Emil Racoviță". Comisia nr. 8, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Emil Racoviță“ (curs seral). Președinte Cornel Stanciu, conf. univ. dr. matematică Institutul de construcții București , Liceul „Emil Racoviță". Comisia nr. 9 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Emil Racoviță“ (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Florin Georgescu, conf. univ. filozofie. Institutul de cultură fizică București, Liceul „Mihai Viteazul". Comisia nr. 10, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Mihai Viteazul“ (curs seral). Președinte Gabriel Sudan, prof. univ. dr. matematică Institutul de arhitectură „Ion Mincu“ București, Liceul „Mihai Viteazul". Comisia nr. 11, secție mixtă cu limbile de predare română și greacă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Mihai Viteazul“, și Liceul nr. 14 (învățământ fără frecvență și restanțieri). Președinte Aron Petric, conf. univ. istorie Universitatea București, Liceul nr. 15. Comisia nr. 12, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 15 (curs seral și restanțieri). Președinte Constantin Rabega, prof. univ. dr. chimie Universitatea București. Liceul nr. 15. Comisia nr. 13, secție mixtă cu limbile de predare română și maghiară. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 15 și nr. 9 (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Francisc Albert, prof. univ. dr. chimie Institutul politehnic „Gh Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „Alex. Sahia“, Comisia nr. 14, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Alex. Sahia“ și Liceul „23 August“ (curs seral și restanțieri). Președinte Mirco Jivcovici, conf. univ. filologie Universitatea București, Liceul „23 August“, Comisia nr. 15, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „23 August“ (curs seral). Președinte Ovidiu Dragnea, prof. univ. matematică Institutul de construcții București. Liceul seral de cultură generală București. Comisia nr. 16, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul seral de cultură generală București (curs seral). Președinte Mircea Tîrnoveanu, conf. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" București. Liceul seral de cultură generală București. Comisia nr. 17, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul seral de cultură generală București (curs seral). Președinte Mihai Pascu, conf. univ. dr. fizică Universitatea București. Liceul seral de cultură generală București. Comisia nr. 18, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul seral de cultură generală București (curs seral și restanțieri). Președinte Ion Rădulescu, conf. univ. dr. geografie Universitatea București, Liceul „M. Basarab". Comisia nr. 19, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Basarab“ (curs seral). Președinte Gheorghe Constantinescu, prof. univ. Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul „M. Basarab". Comisia nr. 20, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Basarab“ și Liceul „Alex. I. Cuza“ (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Constantin Antonescu, prof. univ. dr. docent șt. biologice Universitatea București, Liceul nr. 39. Comisia nr. 21, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 39 (curs seral și învățămînt fără frecvență). Președinte Haralambie Chirilei, prof. univ. dr. docent șt. biologice Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ București. Liceul „M. Eminescu". Comisia nr. 22, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „M. Eminescu“ (curs seral și învățămînt fără frecvență). Președinte Ion Ionașcu, prof. univ. dr. istorie Universitatea București, Liceul „Gh. Șincai“, Comisia nr. 23, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Gh. Șincai“ (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Constantin Disescu, prof. univ. dr. fizică Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ București, Liceul nr. 30, Comisia nr. 24, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la liceele nr. 30, nr. 41 și Liceul „I. Creangă“ (curs seral și restanțieri). Președinte Alexandru Isopescu, conf. univ. chimie, Academia de studii economice București. Liceul „Gh. Lazăr“. Comisia nr. 25, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Gh. Lazăr“ (curs seral). Președinte Aurel Pirvu, prof. univ. matematică Institutul de construcții București. Liceul „Gh. Lazăr“. Comisia nr. 26, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Gh. Lazăr“ (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Mihai Zapan, prof. univ. dr. docent chimie Institutul de petrol, gaze și geologie București, Liceul „D. Bolintineanu". Comisia nr. 27, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „D. Bolintineanu“ (curs seral, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Sabin Antonescu, conf. univ. științe economice, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul nr. 27, Comisia nr. 28, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr 27 (curs seral și restanțieri) Președinte Sanda Hanganu, conf. univ. dr. matematici, Institutul de construcții București, Liceul nr. 36, Comisia nr. 29, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 36 (curs seral și restanțieri) Președinte Mihai Sarajan, prof. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „Nic. Bălcescu“. Comisia nr. 30, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Nic. Bălcescu“ (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Adrian Ionescu, prof. univ. dr. docent, șt. biologice, Institutul de cultură fizică București, Liceul „T. Vladimirescu“, Comisia nr. 31, secție reală. Se vor prezenta candidați de la Liceul „T. Vladimirescu“ (curs seral). Președinte Dan Ștefănescu, conf univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ București, Liceul „T. Vladimirescu“ Comisia nr. 32, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „T. Vladimirescu“ și Liceul nr. 33 (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Oisie Șafran conf. univ. filozofie, Universitatea București, Liceul nr. 25. Comisia nr. 33, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceele nr. 25 și nr. 31 (curs seral și restanțieri). Președinte Emilia Iliescu, conf. univ. dr. docent șt. biologice Universitatea București. Liceul nr. 40. Comisia nr. 34, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 40 (curs seral, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Dimitrie Camboli, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul nr. 6. Comisia nr. 35, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul pedagogic Aiud. Comisia nr.1 Se vor prezenta candidații de la liceul pedagogic de educatoare cu limba de predare maghiară Aiud, de la Institutul pedagogic de învățători cu limba de predare maghiară Aiud și de la Liceul pedagogic de învățători Abrud (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Zoltán Naclik, conf. univ. dr. pedagogie. Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. Liceul pedagogic Arad. Comisia nr 2 Se vor prezenta candidații de la liceul pedagogic de învățători Arad și de la Liceul pedagogic de educatoare Arad (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Nicolae Apostolescu, prof. univ. pedagogie dr. docent Universitatea Timișoara. Liceul pedagogic Cimpulung Muscel. Comisia nr. 3. Se vor prezenta candidații de la Liceul pedagogic de învățători Cimpulung Mușcel și de la Institutul pedagogic de învățători Cimpulung Mușcel (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Maria Giurgea, conf. univ. dr. pedagogie. Universitatea București, Liceul pedagogic Bacău, Comisia nr. 4. Se vor prezenta candidații de la Liceul pedagogic de învățători Bacău și de la Institutul pedagogic de învățători Bacău (cursuri de zi, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Vasile Pavelcu, prof. univ. dr. docent psihologie Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași. Liceul pedagogic Bacău. Comisia nr. 5. Se vor prezenta candidatele de la Liceul pedagogic de educatoare Bacău (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțiere). Președinte Constantin Pufan, conf univ. dr. psihologie Universitatea București. Liceul pedagogic Oradea. Comisia nr. 6. Se vor prezenta candidații de la Liceul pedagogic de învățători Oradea, de la Liceul pedagogic de educatoare Cărei și de la Institutul pedagogic de învățători Oradea (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ana Tudor Bogdan, conf. univ. dr. psihologie Universitatea București. Liceul pedagogic Cluj. Comisia nr. 7 Se vor prezenta candidații de la Liceul pedagogic de învățători Cluj, de la Liceul pedagogic de învățători Năsăud și de la Institutul pedagogic de învățători Cluj (cursuri de zi, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Dimitrie Todoran, prof univ. dr. pedagogie Universitatea „Babeș-Bolyai“Cluj. Liceul pedagogic Cluj. Comisia nr. 8. Se vor prezenta candidatele de la Liceul pedagogic de educatoare Cluj (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțiere). Președinte Anatolie Chircev, prof. univ. dr. docent psihologic Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. Liceul pedagogic Constanța. Comisia rar. 9. Se vor prezenta candidații de la Liceul pedagogic de învățători Constanța și de la Secția pedagogică de educatoare Constanța, cursuri de zi și restanțieri. Președinte Gheorghe Dumitrescu, conf univ. dr. pedagogie Institutul pedagogic de 3 ani București. Liceul pedagogic Craiova. Comisia rar. 10. Se vor prezenta candidații de la Liceul pedagogic de învățători Craiova Liceul nr. 6 (curs seral și restanțieri. Președinte Igor Ivanov, conf. univ. chimie Institutul de construcții București, Liceul „Aurel Vlaicu“, Comisia nr. 36, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Aurel Vlaicu“ (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Leo Gruia, conf. univ. matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „I. Neculce“, Comisia nr. 37, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „I. Neculce“ (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Gheorghe Th. Gheorghiu, prof. univ. dr. docent matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul de muzică nr. 1, Comisia nr. 38, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceele de muzică nr. 1 și nr. 2 (curs de zi și restanțieri). Președinte Alexandru Trifu, prof. univ. pedagogie psihologie Conservatorul „Ciprian Porumbescu“ București. Liceul de arte plastice, Comisia nr. 39, secție umanistă. Se vor prezenta candidați de la Liceul de arte plastice și Liceul de coregrafie (curs de zi). Președinte Mircea Mancaș, prof. univ. dr. filozofie Institutul de artă teatrală și cinematografică „I. L. Caragiale“ București, Liceul „G. Coșbuc“. Comisia nr. 40, secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „G. Coșbuc“ (curs seral, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Octavian Floarea, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ București, Liceul „D. Cantemir“. Comisia nr. 41 secție mixtă. Se vor prezenta candidați de la Liceul „D. Cantemir“ (examene de diferență). Președinte George Herman, conf. univ. dr. șt. biologice Institutul de medicină și farmacie București, și de la Institutul pedagogic de învățători Craiova (restanțieri). Președinte Alexandra Tohăneanu, conf. univ. pedagogie Institutul de arte plastice „Nic. Grigorescu“ București. Liceul pedagogic „C. Negri“ Galați. Comisia nr. 11. Se vor prezenta candidații de la Liceele pedagogice de învățători și educatoare Galați și de la Institutul pedagogic de învățători Galați (cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Constantin Bender, conf. univ. pedagogie Institutul agronomic „N. Bălcescu“ București. Liceul pedagogic de învățători cu limba de predare maghiară Odorheiul Secuiesc, Comisia nr. 12. Se vor prezenta candidații de la Liceul pedagogic de învățători cu limba de predare română și maghiară Odorheiul Secuiesc și de la Institutul pedagogic de învățători Odorheiul Secuiesc (cursuri de zi, și restantieiri). Președinte Beniamin Zörgő, prof. univ. dr. psihologie Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. Liceul pedagogic Deva. Comisia nr. 13. Se vor prezenta candidații de la Liceul pedagogic de învățători Deva și Sibiu și de la Institutul pedagogic de învățători Deva (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Dumitru Salade, prof. univ. dr. pedagogie Universitatea „Babeș-Bolyai“ Cluj. Liceul pedagogic Sighetul Marmației, Comisia nr. 14. Se vor prezenta candidații de la Liceul pedagogic de învățători Sighetul Marmației, de la Secția pedagogică de învățători și educatoare cu limba de predare ucraineană Sighetul Marmației și de la Institutul pedagogic de învățători Sighetul Marmației (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Maximilian Boroș, lector univ. pedagogie Institutul pedagogic de 3 ani Baia Mare. Liceul pedagogic Suceava. Comisia nr. 15. Se vor prezenta candidații de la Liceul pedagogic de învățători Suceava și de la Secția pedagogică de educatoare Suceava (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Mihai Lorbă, lector univ. dr. filologie. Universitatea „Al. I. Cuza“ Iași. Liceul pedagogic Bîrlad. Comisia rr. 16. Se vor prezenta candidați de la Liceul pedagogic de învățători Bîrlad, de la Secția pedagogică de educatoare Bîrlad și de la Institutul pedagogic de învățători Iași (cursuri de zi, învățămînt fără frecventă și restanțieri). Președinte Silvestru Găină, prof. univ. dr. pedagogie Universitatea „Al. I . Cuza“ Iași. Liceul pedagogic de educatoare București, Comisia nr. 17. Se vor prezenta candidații de la Liceul pedagogic de educatoare București, de la Liceele pedagogice de învățători București și Buzău și de la Institutul pedagogic de învățători București și Buzău (cursuri de zi, învățămînt fană frecvență și restanțieri). Președinte Ursula Schiopu, prof. univ. dr. psihologie Universitatea București. Liceul de cultură generală — Secția pedagogică educatoare Buftea. Comisia nr. 18. Se vor prezenta candidatele de la Secția pedagogică de educatoare Buftea (cursuri de zi). Președinte Steliana Năstăsescu, conf. univ. pedagogie Universitatea București. EXAMENUL DE DIPLOMA LA LICEELE PEDAGOGICE de Învățători și educatoare și la institutele PEDAGOGICE DE ÎNVĂȚĂTORI INSTITUTUL DE ȘTIINȚE PEDAGOGICE ANUNȚA scoaterea la concurs a următoarelor posturi : 1 șef sector cercetare științifică-specialitatea matematică — la Sectorul „Matematică“ ; 1 1 șef sector cercetare științifică-specialitatea limba rusă — la Sectorul „Limbi străine“ ; 1 cercetător științific principal-specialitatea limba română — la Sectorul „Limba română și limbile naționalităților con j locuitoare“ ; 1 cercetător științific principal — specialitatea limba germană — la Sectorul „Limba română și limbile naționalităților conlocuitoare“ ; 1 cercetător științific — specialitatea limba maghiară — la Sectorul „Limba română și limbile naționalităților conlocuitoare“ ; ț Cererile de înscriere la concurs se primesc la Institutul de științe pedagogice din București, str. Sfinții Apostoli j, nr. 14, Serviciul personal, pînă la data de 5 iulie 1968, însoțite de actele prevăzute de Regulamentul privind recrutarea, promovarea și atestarea cadrelor de cercetători științifici din unitățile de cercetare din Republica Socialistă România, publicat în extras în Buletinul Oficial, Partea a III-a, nr. 4 din 8 ianuarie 1968. Concursul va avea loc în ziua de 12 iulie 1968 ora 8 la sediul institutului din București. j Absolvenții fostei școli normale „V. Lupu" din Iași — seriile A. și B. din anul 1930 — sînt rugați să comunice adresele și adeziunea lor pentru întîlnirea ce va avea loc la Iași, în ziua de 14 iulie 1968, pe adresa : TIRON THEODOR Școala generală Prăjești-Traian județul Bacău REDACȚIA ȘI ADMINISTRAȚIA t București, Piața Scînteii nivel Telefon 17.60.20. Abonamentele se fac la oficiile poștale factorii poștali $1 la difuzor! din unitățile de invățămint Tiparul [ Combinatul Poligrafic Cats Setatei] 40.132