Gazeta Învățământului, 1970 (Anul 22, nr. 1024-1069)

1970-06-12 / nr. 1046

Proletari din toate tarile, unifi-va ! GAZETA INVATAMINTULUI Anul XXII Nr. 1046 EDITATĂ DE MINISTERUL ÎNVĂȚĂMÎNTULUI ȘI COMITETUL UNIUNII SINDICATELOR DIN ÎNVĂȚĂMÎNT ȘI CULTURĂ Vineri 12 iunie 1970 8 pagini 25 bani fai ție. — - '------------------ -V*;* CU PRIVIRE LA DESFĂȘURAREA EXAMENULUI DE BACALAUREAT ÎN SESIUNEA IUNIE 1970 Examenul de bacalaureat (sesiunea de vară) se desfășoară în perioada 18—28 iunie a. c. Probele scrise se vor desfășura în felul următor : 18 iunie — la literatura română-20 iunie — la matematică (secția reală) și limba străină sau limba latină (secția umanistă). 22 iunie — la literatura maternă pentru absolvenții liceelor cu predare în limbile naționalităților conlocuitoare. Examinarea orală va începe după o pauză de 1—2 zile de la ultima lucrare scrisă și se va face succesiv, pe obiecte, în zile diferite, după programul stabilit de comisia de examen, asigurîndu-se cel puțin o zi liberă intre obiecte pentru fiecare serie de candidați. ________________ CENTRELE ȘI PREȘEDINȚII COMISIILOR EXAMENULUI DE BACALAUREAT — DIN SESIUNEA IUNIE 1970 — MUNICIPIUL BUCUREȘTI Liceul „M. Sadoveanu“, comisia nr. 1 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul „Mihail Sadoveanu" (cursuri de zi). Președinte Zapan Mihai — prof. univ. dr. chimie — Institutul de petrol, gaze și geologie — București, Liceul „M. Sadoveanu", comisia nr. 2 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul „Mihail Sadoveanu“ (cursuri serale). Președinte Luca Constantin, conf univ. dr. chimie — Universitatea București, Liceul „M. nr. 3 — reală. Sadoveanu“, comisia limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul „Mihail Sadoveanu" (cursuri de zi și serale). Președinte Hop Simona — conf. univ. dr. mecanică — Universitatea București, Liceul „M. Sadoveanu“, comisia nr. 4 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidați de la Liceul „Mihail Sadoveanu“ (cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Gheorghiu Constanța — prof. dr. chimie — Universitatea București, Liceul „I. L. Caragiale", comisia nr. 5 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul „I. L. Caragiale“ (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Dragomir Virgil, prof. univ. matematici — Institutul de construcții București, Liceul „I. L. Caragiale", comisia nr. 6 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la liceele ..I. L. Caragiale" și nr. 35. (Cursuri de zi). Președinte Bucur Florica, conf. univ. dr. matematici — Institutul de construcții București, Liceul „I. L. Caragiale", comisia nr. 7 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceele „I. L. Caragiale“ și nr. 35. (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Petrie Aron, conf. univ. dr. istoriei Universitatea București, Liceul „I. L. Caragiale", comisia nr. 8 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul „I. L. Caragiale“. (Cursuri serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Isopescu Alexandru — conf. univ. matematică — Academia de studii economice — București, Liceul nr. 24, comisia nr. 9 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 24. (Cursuri de zi). Președinte C. Ionescu-Bujor, prof. univ. matematici — Institutul politehnic București, Liceul „Dr. Petru Groza", comisia nr. 10 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul „Dr. Petru Groza". (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Frineu Paul, conf. univ. dr. matematici Institutul Politehnic — București, Liceul „Dr. Petru Groza", comisia nr. 11 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul „Dr. P. Groza“. (Cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Palade Gheorghe, prof. univ. fizică — Institutul de petrol, gaze și geologie — București, Liceul nr. 32, comisia nr. 12 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 32. (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Camboli Dimitrie, conf. univ. dr Chimie — Institutul politehnic București, Liceul nr. 32, comisia nr. 13 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 32 (Cursuri serale și invățămînt fără frecvență). "Președinte Enesa Barbu, conf. univj matematici.— ,Ins sitului politehnic — București, Liceul nr. 32, comisia nr. 14 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 32. (Cursuri de zi: învățămint fără frecvență și restanțieri). Președinte Toboșaru Ion, prof. univ. dr. filologie — Institutul de artă teatrală „I. L. Caragiale" — București. Liceul C. A. Rosetti, comisia nr. 15 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul C. A. Rosetti. (Cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Caragheorghe Emil — prof. univ. matematici — Institutul politehnic București. Liceul C. A. Rosetti, comisia nr. 18 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidați de la Liceul C. A. Rosetti. (Cursuri de zil. învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Manea* Mircea, prof. univ. dr. filologie — institutul de artă teatrală „I. L. Caragiale“ — București. Liceul I. Kosmodemianskaia, comisia nr. 17 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Z. Kosmodemianskaia (cursuri de zi și restanțieri). Președinte Ștefan Rilola, conf. univ. dr. docent biochimie. Universitatea București. Liceul D. Cantemir, comisia nr. 13 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul D. Cantemir. (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Manoliu Ion, prof. univ. matematici, Institutul de construcții București, Liceul D. Cantemir, comisia nr. 19 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul D. Cantemir. (Cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență, restanțieri). Președinte Lăcătușu Matilda, conf. univ. dr. șt. biologice — Universitatea București, Liceul D. Cantemir, comisia nr. 20 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul D. Cantemir (candidații care au absolvit liceul prin examene de diferență). Președinte Picoș Costică, conf. univ. dr. șt. biologice — Universitatea București, Liceul Spiru Haret, comisia nr. 21 —reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Spiru Haret. (Cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Filimon Ion, prof. univ. dr. matematici — Institutul de construcții București, Liceul Spiru Haret, comisia nr. 22 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Spiru Haret. (Cursuri de zi, învățămînt fără frefcvență și restanțieri). Președinte Rusu Florența, prof. univ. socialism—T.E.F.S. București, Liceul Spiru Haret, comisia nr. 23 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Spiru Haret. (Cursuri serale). Președinte Voinea Nicolae, conf. univ. dr. chimie — Institutul de construcții București, Liceul nr. 37, comisia nr. 24 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 37. (Cursuri de zi). Președinte Alexiu Iulian, conf. univ. matematici — Institutul de construcții București, Liceul nr. 37, comisia nr. 25 — mixită, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 37. (Cursuri de zi și restanțieri) Președinte Gogălniceanu Sergiu, prof. univ. dr. chimie — Institutul agronomic „N. Bălcescu" — București. Liceul E. Racoviță, comisia nr. 26 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul E. Racoviță. (Cursuri de zi). Președinte Cornea Paul, conf. univ. filologie — Universitatea — București. Liceul E. Racoviță, comisia nr. 27 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul E. Racoviță (învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Petrea Ion, conf. univ. dr. fizică — Universitatea — București. Liceul E. Racoviță, comisia nr. 28 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul E. Racoviță. (Cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Cremer Isidor, conf. univ. pedagogie — Universitatea — București, Liceul E. Racoviță, comisia nr. 29 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul E. Racoviță. (Cursuri serale). Președinte Apostolescu Marin, conf. univ. șt. biologice — I.C.P.P.D. -București, Liceul M. Viteazul, comisia nr. 30 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul M. Viteazul. (Cursuri de zi). Președinte Gheorghiu Th. Gheorghe — prof univ. dr. doc. matematică — Trist RutuT Zilnic București, Liceul M. Viteazul, comisia nr. 31 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul M. Viteazul. (Cursuri de zi). Președinte Matei Ion, conf. univ. matematici — Institutul de construcții București, Liceul M. Viteazul, comisia nr. 32 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul M. Viteazul. (Cursuri de zi). Președinte Petre Augustin, prof. univ. dr. doc. matematici — Institutul politehnic București, Liceul M. Viteazul, comisia nr. 33 — reală, limba de predare românăgreacă. Se vor prezenta candidații de la liceele M. Viteazul și nr. 14. (Cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Botez Mihail — prof. dr. matematici — Institutul politehnic — București, Liceul M. Viteazul, comisia nr. 34 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul M. Viteazul. (Cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Bojin Alexandru, conf. univ. dr. filologie — I.C.P.P.D. — București. Liceul M. Viteazul, comisia nr. 35 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul M. Viteazul. (Cursuri serale și restanțieri). Președinte Boțea Emil, prof. univ. matematici — Institutul de construcții — București. Liceul nr. 15, comisia nr. 36 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 15. (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Vrînceanu Gheorghe, conf. univ. dr. matematici — Institutul de construcții București. Liceul nr. 15, comisia nr. 37 — reală, limba de predare română-maghiară. Se vor prezenta candidații de la Liceele nr. 15 și nr. 9. (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Cozma Gheorghe — conf. univ. fizică — Universitatea București, Liceul nr. 15, comisia nr. 38 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 15. (Cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Vascenco Victor, conf. univ. dr. filologie — Universitatea București, Liceul nr. 15, comisia nr. 39 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 15. (Cursuri serale și învățămînt fără frecvență). Președinte Alea Eugen, conf. univ. matematică — Institutul de construcții București, Liceul G. Coșbuc, comisia nr. 40 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul G. Coșbuc. (Cursuri de zi și serale). Președinte Beleș Ion, conf. univ. matematici — Institutul de construcții București, Liceul G. Coșbuc, comisia nr. 41 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul G. Coșbuc (Cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri).. Președinte Moisil Gheorghe, prof. univ. dr. fizică —. Institutul politehnic București, Liceul Alex. Sahia, comisia nr. 42 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Alex. Sahia, (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Anghelescu Dan, conf. univ. dr. fizică — Institutul politehnic București, Liceul Alex. Sahia, comisia nr. 43 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Alex. Sahia. (Cursuri serale și restanțieri). Președinte DulămițS Titi — conf. univ. dr. fizică — Institutul politehnic — București, Liceul 23 August, comisia nr. 44 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul 23 August. (Cursuri ,je zi și restanțieri). Președinte Vasilescu Vasile, prof. univ. dr. șt. biologice — I.M.F. București. Liceul 23 August., v.,... ișia. 145 - reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul 23 August (Cursuri serale). Președinte Pimsner Victor, conf. univ. matematici — Institutul politehnic București. Liceul seral de cultură generală, comisia nr. 46 — reala, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul seral de cultură generală (Cursuri serale). Președinte Vasiliu Chiriac — conf. de matematici — Institutul politehnic București. Liceul seral de cultură generală, comisia nr. 47 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul seral de cultură generală (Cursuri serale). Președinte Ștefănescu Dan, conf. univ. matematici — Institutul politehnic București. Liceul seral de cultură generală, comisia nr. 48 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul seral de cultură generală (Cursuri serale și restanțieri). Președinte Gavrilaș I, conf. univ. matematici — Institutul politehnic București, Liceul Alex. I. Cuza, comisia nr. 49 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Alex. I. Cuza (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Ionescu Dan, conf. univ. dr. matematici — Institutul politehnic — București, Liceul Alex. I. Cuza, comisia nr. 50 - mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Alex. I. Cuza (Cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Tuchel Nicolae, conf. univ. dr. chimie — IM.F. București, Liceul M. Basarab, comisia nr. 51 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul M. Basarab. (Cursuri de zi). Președinte Barbălat Ion, prof. univ. matematici — Institutul de construcții București. Liceul M. Basarab, comisia nr. 62 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul M. Basarab (Cursuri serale). Președinte Bolgiu Ovidiu, prof. univ. fizică — Institutul Politehnic București. Liceul M. Basarab, comisia nr. 53 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul M. Basarab. (Cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ștefănoiu Vasile, conf. univ. filozofie — I.C.P.P.D. — București Liceul M. Basarab, comisia nr. 54 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul M. Basarab, (Cursuri de zi, serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Petru Radu, conf. Univ. fizică — Institutul de construcții București, Liceul nr. 39, comisia nr. S5 — mixtă, limba de,, predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 39. (Cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri) Președinte Dobrescu Luigi, conf. univ. din tehnologie — Academia de științe economice București, Liceul nr. 39, comisia nr. 56 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la liceele nr. 39 și nr. 43. (Cursuri de zi, serale, Învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Bulborea Ion, prof. univ. dr. ec. politică Universitatea — București, Liceul M. Eminescu, comisia nr. 57 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul M. Eminescu (Cursuri de zi). Președinte Ivanov Igor — conf. univ. chimie — Institutul de construcții București, Liceul M. Eminescu, comisia nr. 58 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul M. Eminescu. (Cursuri de zi, serale, invățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Dobrescu Andrei, conf. univ. dr. matematici — învătut"' fi-- 'pnstrit't’.î Br.'urești , Liceul M. Eminescu, comisia nr. 59 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul M. Eminescu. (Cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Kovács Adalbert, conf. univ. dr. filologie — Universitatea — București, Liceul 1. Creangă, comisia nr. 60 — reală, limba de predare româna. Se vor prezenta candidații de la Liceul I. Creangă. (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Armeanu Virgil, prof. univ. dr. chimie, Academia de Studii Economice — București: Liceul I. Creangă, comisia nr. 61 — umanistă, limba de predare română. .Se vor prezenta candidații de la Liceul I. Creangă (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Popescu Grigore, conf. univ. soc. științific I.M.F. București. Liceul Gh. Șincai, comisia nr. 62 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Gh. Șincai (Cursuri de zi). Președinte Gabriel Sudan, prof. dr. doc. matematici — Institutul de arhitectură „I. Mincu“ București. Liceul Gh. Șincai, comisia nr. 63 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Gh. Șincai. (Cursuri serale). Președinte Mărculețiu Victor, conf. univ. chimie — Institutul politehnic — București. Liceul Gh. Șincai, comisia nr. 64 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Gh. Șincai (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Florinescu, conf. univ. filozofie — Geor- Institutul de cultură fizică și sport — București Liceul Gh. Șincai, comisia nr. 65 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Gh. Șincai. (Cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Pascu Mihai — conf. univ. fizică — I.C.P.P.D. București, Liceul nr. 36, comisia nr. 66 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 30. (Cursuri de zi și serale). Președinte Zeveleanu Constantin — conf. univ. matematici — Institutul de construcții București Liceul nr. 30, comisia nr. 67 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 30. (Cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Alexandru Dumitru, conf. univ. geografie — Academia de Studii Economice — București, Liceul nr. 41, comisia nr. 68 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 41. (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Iovn Mircea, prof. univ. dr. chimie — Universitatea — București, Liceul Gh. Lazăr, comisia nr. 69 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Gh. Lazăr. (Cursuri de zi). Președinte Țițeica Radu, prof. dr. fizică — Institutul de petrol, gaze și geologie — București, Liceul Gh. Lazăr, comisia nr. 70 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Gh. Lazăr. (Cursuri de zi). Președinte Kreindler Oscar, prof. univ. matematici — Institutul politehnic — București, Liceul Gh. Lazăr, comisia nr. 71 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Gh. Lazăr. (Cursuri serale, învățământ fără frecvență și restanțieri). Președinte Oprea Florea, prof. univ. dr. chimie — Institutul Politehnic — București, Liceul Gh. Lazăr, comisia nr. 72 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Gh. Lazăr. (Cursuri de zi). Președinte Trăsnea Ovidiu, conf. univ. dr. șt. sociale — Universitatea — București, Liceul Gh. Lazăr, comisia nr. 73 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul Gh. Lazăr. (Cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Rabega Constantin — prof. dr. doc. chimie — Universitatea — București, Liceul D. Bolintineanu, comisia nr. 74 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul D. Bolintineanu. (Cursuri de zi). Președinte Stoica Marius — conf. univ. dr. matematici — Institutul Politehnic — București, Liceul D. Bolintineanu, comisia nr. 75 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul D. Bolintineanu. . (Cursuri serale și restanțieri). Președinte Sachter Ozias, conf. univ. matematici — Institutul Politehnic — București, Liceul D. Bolintineanu, comisia nr. 76 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul D. Bolintineanu. (Cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri).. Președinte 1 Antonescu Sabin, conf. univ. ec. politică — Institutul Politehnic — București, Liceul G. Călinescu, comisia nr. 77 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul G. Călinescu. (Cursuri de zi restanțieri). Președinte Dalban Consstantin, conf. univ. dr. matematici — Institutul de construcții București, Liceul G. Călinescu, comisia nr. 78 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul G. Călinescu (Cursuri serale și restanțieri). Președinte Cucurezeanu Ilie, conf. univ. fizică — Institutul Politehnic — București, Liceul G. Călinescu, comisia nr. 79 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul G. Călinescu. (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Grigorescu Victor—conf. univ. dr. economie politică — Institutul de medicină și farmacie — București, Liceul nr. 36, comisia nr. 80 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 36 (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Dumitrescu Dan, prof. univ. dr. matematici — Institutul de construcții — București. Liceul nr. 36, comisia nr. 81 — mixtă, limba de predare română Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 36 (Cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Cotigaru Unirii, conf. univ. ing. — Academia de studii economice — București, Liceul N. Bălcescu, comisia nr. 82 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul N. Bălcescu (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Bîrcă Gălățeanu — prof. dr. doc. fizică — Institutul politehnic București, Liceul N. Bălcescu, comisia nr. 83 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul N. Bălcescu (Cursuri de zi). Președinte Vladimirescu Ion, prof. univ. dr. matematici — Institutul de construcții București, Liceul N. Bălcescu, comisia nr. 84, — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul N. Bălcescu (Cursuri de zi și serale). Președinte Ungureanu Ion, conf. univ. dr. matematici — Institutul de construcții București, Liceul N. Bălcescu, comisia 85 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul N. Bălcescu (Cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Strihan Andrei, prof. univ. dr. estetică — Institutul de artă teatrală „Nl. Caragiale" — București, Liceul T. Vladimirescu, comisia nr. 86 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul T. Vladimirescu (Cursuri de zi). Președinte Guță Crăciun, conf univ. dr. matematici — Institutul politehnic București, Liceul T. Vladimirescu, comisia nr. 87 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de<■ Liceul T. Vladimirescu (Cursuri serale, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte Ursea Vasile, conf. univ. dr. matematici — Institutul de construcții București, Liceul T. Vladimirescu, comisia nr. 88 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul T. Vladimirescu (Cursuri de zi, învățămînt fără frecvență și restanțieri). Președinte : Hanganu Gheorghe, conf. univ. dr. filologie — Institutul politehnic București, Liceul nr. 21, comisia nr. 89 — reală, limba de predare germană. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 21 (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Hollinger Abraham, conf. univ. dr. matematici — Univanitatea București lă, Liceul nr. 25, comisia nr. 90 — realimba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 25 (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Nissim Alexandru, conf. univ. dr. matematici — Institutul de construcții București, Liceul nr. 25, comisia nr. 91 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 25 (Cursuri serale). Președinte Wisner Paul, conf. univ. dr. matematici — Institutul de construcții București, Liceul nr. 25, comisia nr. 92 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidați de la Liceul nr. 25 (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Ionescu Virgil, conf. univ. matematică — Institutul de construcții București, Liceul nr. 31, comisia nr. 93 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 31 (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Ieremia Tiberiu, conf. univ. dr. șt. biologice — I.M.F. București, Liceul nr. 83, comisia nr. 94 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 33 (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Șerbănescu Ana, conf. univ. dr. chimie — Institutul petrol, gaze, geologie — București, Liceul nr. 33, comisia nr. 95 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 33 (Cursuri de zi, serale și restanțieri). Președinte Dinu Mircea, prof. univ. dr. filozofie, Institutul agronomic „N. Bălcescu“ — București, Liceul nr. 42, comisia nr. 96 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul nr. 42 (Cursuri de zi și restanțieri). Președinte Nicolescu Lili Jeanne, conf. univ. dr. matematici. Institutul politehnic București. Liceul I. Neculce, comisia nr. 97 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidații de la Liceul I. Neculce. (Cursuri de zi). Președinte Soare Mircea, conf. univ. dr. doc. matematici — Institutul de construcții București, Liceul I. Neculce, comisia nr. 98 — reală, limba de predare româna. Se vor prezenta candidații de la Liceul I. Neculce (Cursuri serale). Președinte Bobeica Traian, conf univ. mecanică — Universitatea București. (Continuare în pag. 2-a)