Gazeta matematică și fizică: Seria B, 1959 (Anul 10, nr. 1-12)

1959-06-01 / nr. 6

Grosescu Radu, cl. X liceul militar „Dimitrie Cantemir” Breaza, Vrajitoru Mihai, cl. XI s.m.m. 1 „Avram Iancu” Aiud, Brișcă Virgil, cl. XI s.m. 1 Giurgiu, Premiul II Protopopescu Vladimir, cl. VIII s.m. 36 București, Nicolae Viorel, cl. X s.m. 1 „I. L. Caragiale” Ploești, Nicolescu A. Basarab, cl. X s.m. 1 „I. L. Caragiale” Ploești, Tomescu Ion, cl. X s.m. 1 „I. L. Caragiale” Ploești, Mihail Dan Sorin, cl. X s.m. 1 „I. L. Caragiale” Ploești, Vornicescu Nicolae, cl. XI s.m. 1 Baia Mare, Rică Constantin, cl. XI, s.m. 1 „Nicolae Bălcescu’’ Pitești, Tănasie Constantin, anul I școala de meserii nr. 92 Rîmnicu Vîlcea, Condrea Nicolae, anul II maiștri Centrul școlar petrol-chimie, Cîmpina, Cătină Milan, anul IV școala pedagogică Timișoara, Grigore Mihai, anul IV școala pedagogică Iași, Premiul III Mureșan Tudor, cl. IX s.mr. 1 „Papiu Ilarian” Tirgu Mureș, Arsene Cătălin, cl. IX, s.m. 18 ,,Mihail Eminescu” București, Burghelea Dan, cl. X s.m.m 1 Rîmnicu Vîlcea, Diță Petre, cl. X s.m. 1 „Nicolae Bălcescu" Pitești, loachim Alexandru, cl. X s.m. 1 „Nicolae Bălcescu” București, Tonoiu Mircea, cl. X s.m. 1 „I. L. Caragiale” Ploești, Sirbu Mihai, cl. XI s.m. 1 „G. Bacovia” Bacău, Becheanu Ion Mircea, cl. XI s.m. 1 Slatina, Kreuz Zoltan, anul II școala profesională „G. Dimitrov” Arad, Enache Marin, anul IV școala profesională Timișoara. Menționați la matematică Stoian Manuela cl. VIII s.m. 3 Craiova, Turturică Ion, cl. VIII s.m. 2 „Ion Neculce” București, Moga Paraschiva, cl. VIII s.m. 11 „Dimitrie Cantemir” București, Pescara Ionel, cl. VIII s.m.m. 1 Cîmpulung Muscel, Toth Csaba, cl. VIII s.m. 5 „Unirea” Focșani, Popescu Valentin, cl. IX s.m. 1 „I. L. Caragiale” Ploești, Verona Andrei, cl. IX s.m. 12 București, Ionescu-Bujor Miron, cl. IX, s.m. 13 „Mihai Viteazu” București, Mîrzea Petru Dumitru, cl. IX, s.m. 1 Timișoara, Mira I. Nicolae, cl. IX s.m. 18, București (pentru geometrie), Mofsic Emilian, cl. X s.m. Moreni, Popescu Radu, cl. X s.m. 1 Giurgiu, Răduță Apolodor, cl. X s.m. Bolintinul din Vale (București), Barbu Viorel, cl. XI s.m. „Costache Negruzzi“ Iași Nanu Octavian, cl. XI s.m. 3 Iași, Crinu Mircea, cl. XI s.m. 3 Tîrgoviște, Puri Gerhardt, cl. XI s.m. „Ștefan O. Iosif” Rupea (Stalin), Petju Pintilie, anul II școala profesională de construcții Iași, Epure Constantin, anul II grupul școlar electro-putere Craiova. 373