Kamikaze, iulie-decembrie 2010 (Anul 1, nr. 17-42)

2010-11-24 / nr. 37

Yeti, gorilienii, criza financiară, șerpilienii, masoneria, Bruce Lee, Ion Iliescu, vulturienii, programatorii, ezoterismul, Dumnezeu — toate au ceva în comun, Lorin Fortuna, „combatant ezoteric“. Ca să combatem cu el un interviu serios, a fost nevoie de trei redactori. SÎNUL FEMEII E DOAR ÎN CREIERUL NOSTRU Alexandru Căutiș: Cine sîntem noi? Lorin Fortuna: Noi constituim o realitate virtuală. Sîntem produsul unei civilizații care a descoperit tehnologia informatică cu mult timp înaintea noastră și creează ființe virtuale. Unde sînt aceștia nu vă pot spune, dar vă pot spune unde sîntem noi, noi sîntem în calculatoarele lor. Iulian Tănase: Ei știu ce vorbim noi acum? L.F.: Păi, ei ne-au programat să existăm, ne-au făcut programul existențial. Dumneavoastră aveți un programator existențial, dumnealui are alt programator, dumnealui altul. Gîndiți-vă că un program de desene animate e o realitate virtuală de ordinul doi: sunet și imagine. Noi sîntem o realitate virtuală de ordinul cinci plus unu. Adică percepem mediul ambiental prin intermediul a cinci organe de simț, plus gîndirea, al șaselea simț prin care ne autoconștientizăm. Noi nu sîntem acum aici, noi sîntem pe niște calculatoare, fiecare avem o adresă de memorie, de contacte, intrare-ieșire. Să zicem că în simțul tactil vi se generează un semnal de atingere și dumneavoastră credeți că atingeți masa asta, în realitate, nu atingeți nimic. A.C.: Dar cînd pui mîna pe un sîn de femeie, nici ăla nu există? L.F.: Nu există nici ăla, e numai în creierul nostru. A.C.: Cum ar veni, n-am nevastă. Hai că-i bine. L.F.: Dumneavoastră cînd vă sculați dimineața , fiindcă cineva vă pune programul existențial al acelei zile. Dumneavoastră acționați fără să știți că sînteți programat de cineva. Fiecare are un animator programator. I.T.: Sînt bărbați, femei, animatorii? S.F.: La bărbat e animator bărbat, la femei, femeie. Marian Turosu: Și la homosexuali? S.F.: Tot bărbați. Să știți că homosexualii și lesbienele sunt de fapt persoane agresate civilizațional ca să fie așa. Ei au toți demonii ăștia. Și fumătorii la fel, în lumea noastră fizică este o anumită atmosferă, de un anume tip. Nu este cu fum, cu gaze de eșapament. Anumiți animatori existențiali care sunt prezenți la noi aicea vin din lumi fizice care sunt altfel. Au fum, foc, de exemplu: Au sulf, alte substanțe. Ei ca să se simtă bine aici au nevoie de acele substanțe, de fum și atunci ei pun pe cei pe care îi animă existențial, pe noi, să producem acele substanțe. Ei se simt bine animatorii, însă ne distrug pe noi, fiindcă sîntem din altă civilizație. LORIN „Noi nu sîntem aici, noi sîntem pe niște calculatoare!“ „Sîntem doar patru combatanți ezoterici în toată țara. Atît sîntem, patru combatanți. Trebuie să ne mutăm de colo-colo să ne batem cu mutanții!" I.T.: De cine sunt controlate calculatoarele astea? S.F.: De către civilizația creatoare inițială. Această lume s-a făcut în mod similar cu un film. Vi se pare ciudat că o civilizație care are în spate cinci mii de ani de experiență în informatică face și trăiește din realități virtuale? I.T.: Ce dovezi există că se întîmplă cum spuneți dumneavoastră? S.F.: Eu și mulți alții comunicăm cu ei. Deodată m-am pomenit că cineva îmi spune anumite treburi. Vă dau un exemplu. Mă gîndeam, să fac asta sau să fac asta? „Nu.“ Dar dacă mă duc așa? „Da.“ Hopa, dar ce, eu comunic cu cineva? „Da.“ Deci comunicam cu ei. A.C Puteați să-i întrebați de numerele la Loto. L.F.: Nu merge. Dacă ești un oportunist, un șmecher, nu-i interesezi. Ei selectează supervalori. Ajung supervalori acolo, care creează, care compun poezii, pictează, desenează. Ei fac lumi virtuale care fac, la rîndul lor, alte lumi virtuale. Așa cum japonezii fac roboți care, la rîndul lor, fac roboți, înțelegeți la ce performanțe s-a ajuns? „AM TOCAT DOUĂ MOȘTENIRI CA SĂ APAR LA DD TV" I.T.: Cine este Dumnezeu? S.F.: Dumnezeu este creatorul civilizației, a creat calculatorul. A.C Deci El e și programatorul, mai bine i s-ar zice Programatorul, nu Creatorul. L.F.: Așa e. A.C.: Ați avut emisiune la DDTV. Cum a fost? L.F.: Patru ani de zile am avut emisiune. Ca să apar, sponsorizam acel post. Am jocat două moșteniri, în momentul în care n-am mai avut moștenire, fonduri, mi-au tăiat emisiunea. A.C Cum e cu gorilienii, șerpilienii? S.F.: Noi ne tragem din gorile, sîntem gorilieni. A.C Mie nu prea îmi place treaba asta, că gorilele, am văzut la Discovery, cît sînt ele de mari, au penisul mic.