Kamikaze, iulie-decembrie 2012 (Anul 3, nr. 27-52)

2012-07-04 / nr. 27

V POȘTA REDACȚIEI ADRIAN NĂSTASE conducător de doctorat al lui Victor Ponta, cunoscut și ca 20049, că mi-au dat și număr aici ■ Vă scriu de aici, din pușcărie, unde mă implic într-o serie de activități extraconjugale... ăăă... astaaa... extrașcolare. Sunt la clubul de sculptură. Aici, la noi, toți pușcăriașii realizează din miez de pîine și săpun tot felul de sculpturi. Unul a făcut o basculantă, altul o machetă a unei biserici, altul o sculptură cu niște cai. Foarte frumos! Dar mi se pare cam rudimentară arta aceasta figurativă. De aceea, ca să mă ridic deasupra lor și ca să-mi dovedesc superioritatea intelectuală, am realizat și eu din pîine cu scuipat un tratat de drept internațional, o nouă Constituție a României și cîteva repere conceptuale pentru o viitoare fenomenologie a dreptului. Ce credeți? E bine? ■ Domnule Năstase, nu vă coborîți la nivelul lor încercați să sculptați în icre negre, nu în pîine sau mămăligă, ca toți fomiștii. LAURENȚIU BRUTARU apărător al dreptății, dar și mijlocaș la închidere al dreptății sau - de ce nu? - mijlocaș de construcție al dreptății . Am auzit că săptămîna trecută a avut loc în București un mare miting de susținere a lui Adrian Năstase. Ce părere aveți despre astfel de manifestări? ■ Da, știm, a fost vorba de Marșul Diversității sau Day Parade, cum îi mai spune de obicei. Noi n-am fost, dar am auzit că a fost o petrecere reușită. MARIUS DOGARU specialist în medicină naturistă legală ■ Mă interesează ce mai face domnul Adrian Năstase. Va fi mutat în pușcărie? Mai rămîne în Spitalul Penitenciar Rahova? Ce spun medicii? ■ Deocamdată, o comisie de medici specialiști (unii chiar din Austria și Franța) s-a întrunit ca să analizeze situația și să-l sfătuiască pe Năstase în care parte a corpului ar fi mai sănătos să se împuște cînd vor vrea să-l treacă pe celulă. Oamenii sunt niște somități și vă asigurăm că tentativa de sinucidere va decurge cum trebuie. KAMIKAZE PROST RESTANT EDITORIAL KAMIKAZE Victor Ponta 2012 = Ion Iliescu 1991 Tot un drac! Numai că în ’91 era pe dos, președintele voia să-l dea jos pe prim-ministru. Respectând proporțiile, în funcție de PIB, situația era cam aceeași. Nu era criză mondială, dar aveam criză națională că călău! Economiile populației se duseseră pe Bombon și BT, vize de căpșunari încă nu primeam, directorii comuniști, deveniți manageri, își dădeau incompetența. Pregăteau Marele Jaf Industrial Postdecembrist. Investitorii străini se uitau la știrile din România ca la filme de groază, Piața Comună nu avea interlocutori. Toate ne mergeau din rău în mai rău. Ca și acum. Până și lucrătoarele de la APACA erau dezamăgite de premier din cauză că, deși se arătaseră dispuse să renunțe, în anumite condiții, la Kent și la valută, se dovedea că Petre Roman avea în cap să le implementeze alte alea: reforme, stat de drept, integrare euro-atlantică. Huo, perversul dracului! Constituție încă nu aveam, adunarea constituantă făcea ultima rasistolare. La articolul 80 mai trebuia umblat puțin: „Președintele Ion Iliescu reprezintă statul român. Când vrea el. Și unde are chef“. Asta sună ca dracu’! Măi, dragă, mai europenizați-o puțin! Se face, șefu’! Antonie Iorgovan ținea loc de curte constituțională. Nu aveam Antena 3, dar îl aveam pe Cornelius Roșianu. Audiența era formată din aceeași categorie de cetățeni, vorba lui Brucan: „Stupid people“. Debarcarea lui Petre Roman prin decret prezidențial nu ar fi făcut decât să-i crească popularitatea. Lui Traian Băsescu. Se va produce mult mai târziu. Moment în care Ion Iliescu și-a adus aminte de povața lui Maiia Lenin: o uzurpare pașnică o vaci albina fără ceva mișcări de stradă violente. S-a demonstrat și în octombrie 1917, verificase și el în decembrie 1989. Funcționează. Așa că, în 25 septembrie 1991, minerii au fost desantați în București. A doua zi, Sașa Bârlădeanu anunța la TVR demiterea Guvernului Roman. în ianuarie 2012 s-a mai demonstrat o dată că Vladimir Ilici a avut dreptate. A căzut și Guvernul Boc. Prea puțin! Au lipsit vreo doi Frumușanu și Crăiniceanu să cadă și președintele. Deși provocări au fost berechet! Un referendum „democratic“ până în alegerile din toamnă ar fi un dezastru pentru PSD. Băsescu ar plânge, ar declama, ar jongla cu sentimente patriotice. I-ar rupe! Din nou. Nereferendumul iarăși nu-i o soluție. Mai ales pentru Ponta, înseamnă prostii după prostii, abuzuri după abuzuri, înseamnă nana de la Băsescu, de la instituțiile statului și de la societatea civilă. Pe cale de dezmeticire. Mai înseamnă intelectuali și artiști în stradă. Ca-n adevărata Piață a Universității. Și chiar antagonizarea pengiștilor de stânga, care însă cred în democrație, înseamnă deja disprețul mediului academic. Greața îi cuprinde și pe alții. Un referendum după alegeri e absolut tardiv. Tiranul trebuie dat jos acum! Bine observa Cristian Mungiu: „Mai lipsesc doar minerii!“ Nu-i nimic, îi cheamă Victor Ponta, îi tot cheamă, de vreo două săptămâni, iar, cot la cot cu Antena 3. Normal! Pe sub ștacheta ridicată cu Năstase și Vântu, poate trece de-acum lejer și Dan Voiculescu. Așadar, cât îi grija de mare, procesele lui Năstase sunt asemuite cu simulacrele judiciare din anii terorii comuniste. Doi istorici senili confirmă: De greu doar cu pensia! Până și liderul sindical Marius Petcu a devenit erou întemnițat, că nu lua șpagă decât 20.000 de euro/lună. Alo! Sindicatele! Se aude? Vreți s-ajungeți cu el? Moderatorul insinuează categoric: Băsescu = Ceaușescu. O babă nebună, fostă realizatoare TV, plusează: Băsescu = Gh. Gheorghiu-Dej. Ponta însuși mână la luptă: „Președintele ne sabotează tot timpul cu oameni puși în diferite locuri. El nu va ceda puterea indiferent de ce zice poporul. A mai fost un președinte care, în 1989, refuza să lase puterea“. Cât a fost în opoziție, ai fi putut zice că-i benign. Imatur. Mulți sperau că se va face om serios când o parveni la putere. Creativii partidului îi dăduseră de învățat partitura „Băsescu = Ceaușescu = Mubarak = Gaddafi“, el o ținea ranga. Astăzi însă, a persevera în ticăloșie, pe un post cu telespectatori puțini la minte și școală, afectați cel mai rău de criză, cu o afirmație falsă, făcută de chiar primul-ministru al țării, devine extrem de periculos. Băiatu’ este iresponsabil. Recomand debarcarea imediată! Inclusiv USL-ului. Aripa nedementă. Și nefurată, încă, rázván cucui L Redacția Kamikaze www.kmkz.ro You facebook.com/revista.kmkz twitter.com/revkmkz youtube.com/revistakamikaze Aerina Silviu Apostol Domnul Atsushi Marius Bortea [redactor-șef] Silviu Brizu [Chicago] Alexandru Căutiș Razvan Cucui Gabriel Drogeanu [redactor-șef adjunct] Alexandru Duțu - Bărbosu Daniel Goace Alexandru Hâncu Roxana Jipa AugustinJulea Andrei Manțog Alina Moscalu Dragoș Mușat Cătălin Prisacariu [redactor-șef adjunct] Claudiu Radu Dragoș Robatzchi [fotoreporter] Adrian-Nicolae Spîrchez Mircea Toma Marian Turosu Alexandru Vărzaru Concept grafii Octavian Cociș DTP: Ioana Gali [tehnoredactor] Mădălina Cojocaru Corectură: Adrian Crețu Ilustrație: Matei Braneap Vali Chincișan Marketing: Theodora Stoica theodora.stoica@kamikazeonline.ro Distribuție, abonamente: Alexandru Fileu distributie@kamikazeonline.ro abonamente@kamikazeonline.ro 0735.60.10.30 Adresa: strada Pătrașcu Vodă nr. 7, sector 3P București Tel.: 021.230.04.47; fax: 021.230.04.37 redactia@kamikazeonline.ro Publicație auditată pe perioada iulie 2009 — martie 2010