Kamikaze, ianuarie-iunie 2016 (Anul 7, nr. 1-26)

2016-05-11 / nr. 19

» CSM București a câștigat Liga Campionilor la handbal feminin. » Simona Halep a câștigat turneul de la Madrid. La fotbal cu piciorul, România e varză. Am arătat din nou că noi, românii, suntem foarte buni la …— pus mâna. ___ Ma bucur ✓— că m-a invitat domnul Țiriac ia turneul ăsta organizat de dânsul la Madrid, unde am și câștigat. O să mai vin la turnee de-ale lui. Uite, la iarnă m-a invitat la turneul de la V Bale, unde tragem cu racheta în niște __ mistreți. BLOGUL OFFLINE AL LUI DAN VOICULESCU întâlnire cu Dan Voiculescu Nu împart oamenii în prieteni și dușmani, ci în oameni pe care i tem și pe care nu item. Nu împart oamenii în prieteni și dușmani, ci în oameni care mă lingușesc și oameni care nu mă lingușesc. Fenechiu Relu este pe cale să își reducă din pedeapsă grație harului său de inventator. Ceea ce îmi amintește, tot în vederea eliberării condiționate, că și eu sunt inventator. Am inventat apa caldă. Aici, în închisoare. Până să ajung eu aici, proștii ăștia se aplecau după săpun cu apă rece. Eu am descoperit că celălalt robinet de la duș e pentru apă caldă, ceea ce, bineînțeles, a dat un nou suflu. Cum adică ce suflu? Mă aplec după săpun și suflu cât mă țin plămânii. Tot eu am inventat și mersul pe jos. Până să fiu eu băgat la închisoare de comandoul lui Băsescu, proștii ăștia de la Rahova stăteau toată ziua în celulă, pentru că nu știau taina mersului pe jos. Când le-am arătat eu cum se merge pe jos, au fost atât de bucuroși încât au vrut să mă pupe în cur. Dar nici asta nu știau cum se face, atât erau de proști. Așa că a trebuit să-l chem pe maestrul Gâdea pentru o demonstrație. » Dar cea mai mare invenție a mea în pușcărie a fost privitul cu scop. Până să vin eu aici, proștii ăștia se uitau în gol de dimineață până seara. Acum se uită la Antena 3. Și cred că nu mi se pare doar mie că, de când se uită la Antena 3, țara a început să se miște! Ca o concluzie, invențiile mele din pușcărie sunt chiar peste peste cărțile publicate, ca valoare intelectuală. Free Felix! ÎPS Daniel: „Noi nu diluăm apa sfințită. Aveți încredere în biserici, nu în spitale!" „Ce vedeți în sticlele acestea, la numai 5 lei jumătatea de litru, este apă sfințită pură, de la robinet. Amin!" a declarat patriarhul Daniel în timp ce transforma apa în bani doar cu puterea minții lui de businessman. Știu că Hexi Pharma a fost descoperită că a diluat substanțele dezinfectante vîndute spitalelor, dar nu e posibil să fie vorba de ceva homeopatie? Că așa funcționează homeopatia: diluezi de zeci și sute de ori o substanță, sperînd că apa rămasă în urma diluării ține minte cum lucra compusul activ și se sesisează din oficiu, lucrînd ca suplinitor. (TIBICODOREAN] Radu Mazăre s-a angajat la faraon După cum se știe, după ce Radu Măzăre s-a ocupat de turismul de pe litoral, în Constanța au năvălit turiștii mai ceva ca pelerinii la Mecca. Este motivul pentru care Bonduelle de trei papuci ar fi semnat un contract de consulanță tocmai la dracu în praznic. Radu Măzăre va fi consultant pentru dezvoltarea urbană și turistică, undeva la Mare Roșie. Ca Moise. Ne pleacă valorile. Așa ne trebuie dacă nu știm să le prețuim cum se cuvine. Singura necunoscută, Răducu va evolua acolo în costumele de papagal de la Constanța sau va apela la resurse locale? Cum, necum, drum bun, Radule, cale bătută. Și să ne trimiți niște ilustrate cu piramide sau cu ce gagici umblă pe coloase, mai dezbrăcate. WeÜlAI CONSTaMIÍ MUJÍTEA ÍÍŰ