Minimum, 2008 (Anul 22, nr. 250-261)

2008-05-01 / nr. 254

LUMEA ROMANEASCA . Ieri, vedetele se întâlneau la Capsa; astăzi, la spitalul „Elias” eseu, petrece toate nopțile în spital. Contactată de revista "VIP", aceasta nu a dorit să comenteze starea sănătății soțului ei. "Nu pot să vorbesc cu dumneavoastră în astfel de momente", ne-a spus doamna Nicolaescu, în ce-l privește pe Radu Beligan, acesta suferă, încă, din pricina accidentului de care a avut parte la jumătatea lunii noiembrie, atunci când a căzut pe scări și a suferit un traumatism de coloană cervicală. Din cauza durerilor, maestrul s-a întors de curând la Spitalul Elias. El a ținut tot timpul legătura cu Emilia Popescu și cu Florin Piersic, actorii care au început să joace în țară spectacolul "Străini în noapte", al cărui regizor este maestrul Beligan. Actorul a aflat și el că la același spital este internat și Sergiu Nicolaescu, astfel că s-a interesat de starea sănătății acestuia la soția "Comisarului". O altă personalitate care se află în tratament la Spitalul Elias este scriitorul Fănuș Neagu. Acesta suferă de mai mult timp de artrită și are probleme serioase cu inima. Cu toate acestea, sursele noastre ne-au mărturisit că autorul "Frumoșilor nebuni ai marilor orașe " se află într-o rezervă, doar pentru un control. Ginerele maestrului, Cornel Jianu, ne-a precizat că starea sănătății socrului său este bună. "Socrul meu se simte bine și rămâne, ca întotdeauna, un optimist. Acum i se fac analize, iar dacă se va observa că circulația sângelui este constantă, ar putea fi externat chiar peste câteva zile", ne-a mărturisit ginerele lui Fănuș Neagu.» ■ Ce face un cetățean care a nimerit cu mașina într-un dop de circulație fără de sfârșit, la București sau - vai! - la Tel Aviv? înjură cât îi țin puterile, își blestemă ziua în care s-a născut, strigă "jos guvernul!", își bate copiii (dacă îi are la îndemână) etc. etc. Cunoscutul prezentator de televiziune Dan Negru, de la postul Antena 1, are altă metodă pentru a ieși din încurcătură. MINIMUM nr. 254 - Mai 2008 - Pagina 41 Carmela Popa, de la lunarul "Star", a aflat, din proprie experiență, despre ce e vorba: «Mi-am blestemat zilele vinerea trecută, la o oră de vârf, fiind aflată în traficul infernal din centrul Capitalei, mai exact din Piața Unirii. Gândindu-mă disperată la o soluție de a ieși din acel balamuc, observ încântată că, brusc, circulația începe să funcționeze normal. "Vreun polițist mai isteț", mi-am spus, înaintez ușor-ușor și observ cu stupoare că nu era vorba de nici un polițist. Nu, nici urmă de poliție, ce-mi vedeau ochii refuzam să cred. Eroul din intersecție nu era nimeni altul decât vedeta Antenei 1, Dan Negru. Da, ați citit bine! Negru, în disperarea de a ajunge la serviciu s-o ia pe soția lui, Codruța, și stând blocat vreo oră și jumătate în trafic, s-a hotărât să pună piciorul în prag. Postat țanțoș în mijlocul intersecției, Negru dirija hotărât circulația: "Tu mergi la dreapta, tu mergi înainte, tu stai. Acum, mergi tu la stânga... ". Nu mai conta că bietul om care trebuia să meargă înainte voia să facă dreapta sau că cel care se încadrase stânga a fost nevoit s-o ia înainte. Cert este că traficul a fost descongestionat, iar Sergiu Nicolaescu Fănuș Neagu Dan Negru i se făcuse negru în fața ochilor