Monitorul de Sibiu, iunie 2001 (Anul 4, nr. 776-801)

2001-06-11 / nr. 784

MONITORUL DE SIBIU - luni, 11 iunie 2001 Românul continuă încă un an la Galatasaray Lucescu a refuzat oferta de a prelua FC Porto . Marius Niculae este prea scump pentru vicecampioana Turciei Antrenorul român Mircea Lucescu a refuzat oferta de a prelua conducerea tehnică a echipei FC Porto, a anunțat, ieri, publicația turcă „Star*‘. ..Am cîteva proiecte pe care doresc să le realizez la Galatasaray", a precizat Lucescu pentru cotidianul citat. De asemenea, Mircea Lucescu a declarat intr-un interviu apărut, duminică, in cotidianul turc „Fanatik“, că va rămîne încă un an la conducerea tehnică a formației Galatasaray. „Luni mă întorc la Istanbul, iar marți voi avea o întrevedere cu responsabilii grupării Galatasaray pentru a face un bilanț al situației actuale a echipei. Nu plec nicăieri, mai rămîn un an antrenorul formației Galatasaray", a spus Lucescu. Tehnicianul român a precizat că gruparea Galatasaray nu poate realiza transferuri cu ușurință din cauza crizei financiare cu care clubul turc se confruntă. "„Le-am dat responsabililor clubului, înainte de a pleca din Istanbul, lista cu jucătorii pe care Galatasaray trebuie să-i achiziționeze. Dar deocamdată nu se știe care sunt jucătorii care vor pleca de la echipa Galatasaray. Indiferent de ceea ce se va întîmpla, în ciuda problemelor cu care ne confruntăm, noi vom fi fideli programului pe care l-am stabilit și vom începe, pe data de 27 iunie, pregătirile pentru noul sezon competițional", a menționat Lucescu. Antrenorul român a declarat că este foarte greu să se găsească un jucător care să poată suplini, în formația Galatasaray, lipsa lui Gheorghe Hagi. „Este dificil să găsim un jucător de valoarea lui Hagi, însă căutările continuă. Românul Marius Niculae, care poate fi o variantă bună, este un jucător foarte scump. Pînă și jucătorii din Turcia sunt scumpi. Discut această problemă în fiecare zi cu responsabilii clubului Galatasaray, în care am mare încredere și sunt convins că ei vor rezolva această situație în modul cel mai bun", a spus Lucescu. Antrenorul Galatei a menționat că echipa pe care o pregătește a fost, în sezonul competițional care s-a încheiat, victima greșelilor de arbitraj: „ în anul următor ne așteaptă o nouă cursă pentru cîștigarea campionatului și cei care țin la echipa Galatasaray trebuie să aibă încredere în noi și să ne fie alături ", a precizat antrenorul român. Bakayoko, în vizorul Galatei Galatasaray intenționează să-l achiziționeze pe jucătorul formației Olympique Marseille, Ibrahim Bakayoko, a anunțat, ieri, cotidianul „Star“. Responsabili clubului din Istanbul vor avea, miercuri, o întrevedere cu jucătorul formației Bayern München Berkant Golitan, în cursul căreia va fi realizat transferul fotbalistului la echipa Galatasaray. Publicația „Fanatik“ notează că Berkant va fi transferat la gruparea turcă, pentru o perioadă de doi ani, în schimbul sumei de un milion de mărci germane. Potrivit cotidianului „Fanatik“, jucătorul israelian al formației Celtic Glasgow,Eyal Berkovici, a declarat că a primit o ofertă de transfer de la clubul Galatasaray. Berkovici a precizat că nu dorește ca, în timp ce echipa conaționalului său Haim Revivo, Fenerbahce, se află pe prima poziție în clasamentul campionatului Turciei, formația care intenționează să-l achiziționeze să fie pe locul doi în ierarhia respectivă. Responsabilii clubului Galatasaray au declarat că Eyal Berkovici este numai un nume pe o listă de 158 de jucători vizați de clubul turc. Cotidianul „Sabah“ notează că gruparea Galatasaray nu va primi nici o sumă pentru transferul jucătorului Fatih Akyel la formația Real Mallorca. „Ar fi trebuit să primim patru milioane de dolari, dar, pînă în acest moment, nu avem nici un semnal. Fatih a plecat, ca și Okan și Emre, fără ca clubul Galatasaray să aibă șansa de a cîștiga ceva din aceste transferuri", a declarat vicepreședintele clubului turc, Ali Durusi. Potrivit publicației, Jotomac“, antrenorul român Mircea Lucescu a cerut conducerii grupării Galatasaray să se gândească foarte bine înainte de a realiza un transfer. „Datorită noilor reglementări FIFA este ușor să achiziționezi orice jucător dorești. Pentru a putea profita de o asfel de situație, trebuie să nu ne grăbim, întotdeauna este mai bine să fii atent decât să greșești pentru că te-ai grăbit", a spus Lucescu. 13 Vacanță binemeritată ■ .......— 9 ----------Hagi se află în Insulele Caraibe Gheorghe Hagi (foto) se află, împreună cu soția sa, Marilena, în vacanță în Insulele Caraibe, informează „Fotomac“. Potrivit cotidianului citat, Gheorghe Hagi a declarat că din ziua în care și-a început cariera de fotbalist și pînă în prezent s-a aflat sub un stres continuu și că simte nevoia unei destinderi. „Eram obosit atît fizic, cit și psihic. Sunt convins că retragerea mea din activitatea de fotbalist a fost facută la momentul oportun. Dacă eu nu m-aș fi lăsat de fotbal, fotbalul m-ar fi lăsat pe mine", a spus Hagi. Fostul internațional român a precizat că este imposibil să se despartă de lumea fotbalului pentru o perioadă mai lungă de timp. „ Pînă în prezent nu i-am putut dedica soției mele suficient timp. Acum profit de această pauză pentru a fi alături de ea și pentru a-mi îmbunătăți starea psihică", a menționat Hagi. Internet Service Provider tel/tac232942 1232944 Cotidianul Monitorul și agenția de turism Transilvania Holiday Travels organizează un concurs de pescuit sportiv ! In 16 iunie, pe balta Colun, jud. Sibiu, cu următoarele premii: ^ Marele premiu in valoare de 4.300.000 lei constând din: cort de două persoane, doi saci de dormit, două saltele izoprene, o lampă cort, umbrelă soare și un scaun pescar. Premiul I - echipament de pescuit in valoare de 2.500.000 lei Premiul II - echipament de pescuit in valoare de 2.000.000 lei Premiul III - echipament de pescuit in valoare de 1.500.000 lei Premii pentru cel mai bătrân pescar, cel mai tânăr pescar și pentru cea mai buna pescariță, cate 1.000.000 lei fiecare. IC.MMUMUM Setsebort Kessler * te Romexterra in&ifti&Kisr ' ssssfr' Sponsori media: Pentru informații suplimentare sunați la Monitorul de Sibiu - 21.81.71