Desbaterile Adunării Deputaților, ianuarie 1914 (Anul 1914, nr. 13-18)

1914-01-22 / nr. 17

DESBATERILE ADUNĂRII DEPUTAȚILOR 22 ianuarie 1914 352 județul Ilfov, împământenirea cu dispensă de stagiu. Raportor, Moruzi. D. vice-președinte . D-lor deputați, vă rog ca odata cu votarea acestui indigenat să votăm și recunoașterile din lista No. 1, al cărui raport i se va da celire acum. — Se dă cetire următorului raport și proiect de lege : Domnilor deputați. Conform art. 89 bis din regulamentul Adunării deputaților, comisiunea d-voastre de indigenare întrunindu-se în număr regulamentar, sub președinția d-lui Dimitropol B., a luat în cercetare, conform art. 9 din Constituțiune, cererile de recunoaștere a calității de cetățean român ale d-lor : 1. Silvestru Frățilă, român din Transilvania, domiciliat în comuna Ploiești. 2. Ion Grama, român din Transilvania, domiciliat în comuna Predeal. 3. Ion Bărbulescu, român din Transilvania, domiciliat în comuna Izlaz, județul Brăila. 4. Ion G. Poppa, român din Transilvania, domiciliat în comuna Vălenii-de-Munte, județul Prahova. 5. Nicolae Ion Iosif Tomescu, român din Transilvania, domiciliat în comuna Câmpulung. 6. Ion Petre Hanciu, român din Transilvania, domiciliat în comuna Câmpulung. 7. Achim Ion laru, român din Transilvania, domiciliat in comuna Voinești, județul Muscel. 8. I. Gonciaru, român din Banat, domiciliat în comuna Sinaia. 9. Ion Steriu, român din Macedonia, domiciliat în comuna Urlați, județul Prahova. 10. Ion Dornianu, român din Bucovina, domiciliat în comuna Fălticeni, județul Suceava. 11. Ștefan R. Băncilă, român din Transilvania, domiciliat în comuna Pucioasa, județul Dâmbovița. 12. Ioan I. Cârnu Munteanu, român din Transilvania, domiciliat in comuna Țigănești, județul Ilfov. 13. Victor St. Pop, român din Banat, domiciliat in comuna Iași. 14. Gostea Teodoru, român din Macedonia, domiciliat în comuna Atârnați, județul Teleorman. 15. Ismola Ioan Hașu, român din Transilvania, domiciliat în comuna Roșiorii-de-Vede, județul Teleorman. 16. Gheorghe Hașu, român din Transilvania, domiciliat in comuna Pitești. 17. Panaitopol Constantin, fiu de român din Macedonia,domiciliat in comuna Hotarele, județul Ilfov. 18. Panaitopol Nicolae, fiu de român din Macedonia, domiciliat în comuna Hotarele, județul Ilfov. 19. Dumitru C. Popa, român din Transilvania, domiciliat in comuna Pitești. 20. Nicolae I. Manițiu, român din Transilvania, domiciliat în comuna Broșteni, județul Vâlcea. 21. Constantin Economu, român din Macedonia, domiciliat in comuna Mănăstirea, județul Ialomița. 22. Ioan Ionașcu, român din Transilvania, domiciliat in comuna București. 23. Cotimanis Gh. Aristotel, român din Macedonia, domiciliat în comuna Plosca, județul Teleorman. 24. Ghimbășeanu Dumitru, român din Transilvania, domiciliat in comuna Azuga, județul Prahova. 25. Adrian Pârgariu, român din Banat, domiciliat în comuna Bozioru, județul Buzău. Față cu aceste constatări, comisiunea, in unanimitatea membrilor prezenți, a admis cererile mai sus arătate, și, prin subsemnatul raportor, se supune deliberărilor d-voastre următoarele legi și proiecte de legi. Raportor: AL. MUȘĂTESCU,