Desbaterile Adunării Deputaților, ianuarie-martie 1915 (Anul 1915, nr. 18-44)

1915-03-06 / nr. 42

DEZBATERILE ADUNĂRII DEPUTAȚILOR / 6 Martie 1915 543 — Se pune la vot luarea in considerare și se primește. — Se pune la vot lista No. 3 pentru recunoașterea calității de cetățean român ad-lor : Constantin Mânzianu, Anton Mânzatu, Avram A. Lungu, Nicolae Olteanu, Onofrei Ricu, Gheorghe Mossora, Crăciun Vasile, Teodor Gheorghiu, Dionisie D. Popovici, Dumitru Radu, Alexe Ivanicki, Gheorghe G. Albu, Gheorghe D. Albu, Petre Socaciu, Constantin Socaciu, Ion Pârvu, Eftimie C. Antonescu, Mihalache Th. Boga, Teodor Th. Capidan, Pericle Th. Capidan, Dimitrie Axente, Ștefan N. Butu, George S. Olteanu, Octavian Popa, Tatomir B. Gheorghe și rezultatul votului este cel următor : Votanți..............................90 Majoritate regulamentară . 48 Voturi exprimate pentru . 90 De vice-președinte . Lista a fost votată cu unanimitate de 90 voturi. — Se dă cetire următorelor raporte și proiecte de lege : *£>cmuniîct deputați. Conform art. 89 bis din regulamentul Adunării deputaților, comisiunea d-voastră de indigenare, întrunindu-se în număr regulamentar, sub președinția d-lui G. laica, a luat in cercetare, conform art. 9 din Constituțiune, cererile de recunoaștere a calității de cetățean românilor : 1. loan Branea, român din Transilvania, domiciliat in orașul București; 2. Constantin Gh. Dimca, român din Macedonia, domiciliat în orașul București ; 3. loan Ballaban, român din Transilvania, domiciliat în orașul București; 4. Nicolae I. Șiclovan, român din Transilvania, domiciliat în orașul Brăila ; 5. Gheorghe Nacu, domiciliat in orașul Turnu-Severin; 6. Alexandru Tomescu, român din Serbia, domiciliat in orașul București ; 7. Ștefan Gavrilă, român din Transilvania, domiciliat în orașul Giurgiu ; 8. Nicolae Dumitrescu, român din Macedonia, domiciliat în orașul Slatina ; 9. Pandele Dumitrescu, român din Macedonia, domiciliat în orașul Slatina ; 10.. Naum Dumitrescu, român din Macedonia, domiciliat în orașul Slatina; 11. Moise I. Țurloiu, român din Transilvania, domiciliat în comuna Cocargeaua, județul Ialomița ; 12. Nicolae I. Țurloiu, român din Transilvania, domiciliat in comuna Cocargeaua, județul Ialomița ; 13. Iosif I. Găvenea, român din Transilvania, domiciliat în comuna Cocargeaua, județul Ialomița ; 14. Irimia Vasile Cazacu, român din Transilvania, domiciliat in comuna Cocargeaua, județul Ialomița; 15. Ion Stanciu Iacob, român din Transilvania, domiciliat în comuna Cocargeaua, județul Ialomița ; 16. Ion I. Găvenescu, român din Transilvania, domiciliat în comuna Cocargeaua, județul Ialomița ; 17. Costache I. Găvănescu, român din Transilvania, domiciliat în orașul Ploiești; 18. Tullius Gh. Dantze, român din Macedonia, domiciliat în orașul București; 19. Lință Ion, român din Transilvania, domiciliat în orașul București; 20. Ștefan Ion, român din Transilvania, domiciliat în orașul București; 21. Septimiu Pop, român din Transilvania, domiciliat in orașul București ; 22. Pavel Damian, român din Transilvania, domiciliat în orașul București ; 23. Victor Iancovici, român din Transilvania, domiciliat in orașul București; 24. Gheorghe Sibian, român din Transilvania, domiciliat în orașul București ; 25. Gheorghi Nicolai Folică Furcă, român din Macedonia, domiciliat în orașul Alexandria, județul Teleorman. Față cu aceste constatări, comisiunea, în unanimitatea membrilor prezenți, a admis cererile mai sus arătate, și, prin subsemnatul raportor, se supune deliberărilor d-voastre următoarele legi și proiecte de legi. Raportor: IOAN C. MIHAIL.