Monitorul Oficial, Partea 2, august 1930 (nr. 170-194)

1930-08-14 / nr. 181

MONITORUL OFICIAL Nr. 181 14 August 1930 11202 CASA AUTONOMA A PĂDURILOR STATULUI Fondul bisericesc ortodox-român al Bucovinei, Cernăuți Fondul bisericesc ortodox-român al Bucovinei vinde prin licitație (oferte închise) din ocolul silvic Breaza, în 4 loturi din tăiere rasă, cantitatea de aproximativ 10.210 mc lemn de construcție și cherestea esență brad și molid pe tulpină. Ofertele se vor prezentă la 10 Septemvrie 1030, ora 10 dimineața, la administrația fonduluitodox-român al Bucovinei bisericesc orin Cernăuți. Cei interesați primesc informații detaliate la această administrație sau la administrația silvică din Breaza. Nr. 11.883/1930. —Fondul bisericesc ortodox-român al Bucovinei, vinde prin licitație (oferte închise) din ocolul silvic Ciudeiu, în 8 loturi din tăiere rasă, cantitaea de aproximativ 6.640 mc lemn de construcție și cherestea, esență brad și molid, pe tulpină. Ofertele se vor prezentă la 10 Septemvrie 1930, ora 10 dimineața, la administrația fondului bisericesc ortodox-român al Bucovinei din Cernăuți. Cei interesați primesc informații detaliate la această administrație sau la administrația silvică din Ciudeiu. Nr. 11.884/III/930. —Fondul bisericesc ortodox-român al Bucovinei vinde prin licitație (oferte închise) din ocolul silvic Seletin, în 4 loturi din tăiere rasă, cantitatea de aproximativ 11.390 mc lemn de strucție și cherestea, esență brad conși molid, pe tulpină. Ofertele se vor prezentă la 10 Septemvrie 1930, ora 10 dimineața, la administrația fondului bisericesc ortodox-român al Bucovinei din Cernăuți. Cei interesați primesc informații detaliate la această administrație sau la administrația silvică din Seletin. Nr. 11.8S5/III/930. —Fondul bisericesc ortodox-român al Bucovinei, vinde prin licitație (oferte închise), din ocolul silvic Dorna Candrenilor, în 4 loturi din tăiere rasă, cantitatea de aproximativ 10.270 mc lemn de construcție și cherestea, esență brad și molid, pe tulpină. Ofertele se vor prezentă la 10 Septemvrie 1930, ora 10 dimineața, la administrația fondului bisericesc ortodox român al Bucovinei din Cernăuți. Cei interesați primesc informații detaliate la această adiministrație sau la administrația silvică din Dorna Candrenilor. Nr. 11.886/930. —Fondul bisericesc ortodox-român al Bucovinei vinde prin licitație (oferte închise), din ocolul silvic Cârlibaba, în 5 loturi, cantitaea de 10.280 mc lemn de construcție și cherestea, esență brad și molid pe tulpină. Ofertele se vor prezenta la 10 Septemvrie 1930, ora 10 dimineața, la administrația fondului bisericesc ortodox român al Bucovinei din Cernăuți. Cei interesați primesc informații detaliate la această administrație sau la administrația silvică din Cârlibaba. Nr. 11.887/930. —Fondul bisericesc ortodox-român al Bucovinei vinde prin licitație (oferte închise), din ocolul silvic Iacobeni, în 6 loturi, cantitatea de 8.350 mc lemn de construcție și cherestea, esență brad și molid, pe tulpină. Ofertele se vor prezentă la 10 Septemvrie 1930, ora 10 dimineața, la Administrația fonduluitodox-român al Bucovinei bisericesc ordin Cernăuți. Cei interesați primesc informații detailate la această administrație sau la administrația silvică din Iacobeni. Nr. 11.888/930. ADMINISTRAȚIA PESCĂRIILOR ȘI AMELIORAREA REGIUNII INUNDABILE A DUNĂRII „P. A. B. L D.« Se aduce la cunoștința generală că în ziua de 1 Septemvrie a. c., ora 11 dimineața, se va ține a treia licitației publică cu termen scurt, cu oferte închise și sigilate, pentru arendarea pe timp de un an a cherhanalei Statului de la punctul de pescărie Jibrieni din această administrație. Cherhanaua este construită din iernii de brad și stuf, lipită cu pământ, compusă din 2 încăperi, din care una podită cu scânduri și acoperită cu stuf. Licitația se va ține în localul primăriei comunei Jibrieni, județul Ismail. Licitația, în conformitate cu art. 96 din legea contabilității publice, se ține cu oferte închise, iar potrivit art. 99 din aceeaș lege, supraoferte nu se primesc. Concurenții, pentru a fi admiși la licitație, vor depune odată cu oferta și o garanție de 50 la sută din valoarea oferită. Cooperativele vor depune garanția provizorie de 25 la sută, iar când această garanție va fi în efecte de Stat, va trebui depusă dublu, adică 5 la sută, pentru cooperative și 100 la sută pentru particulari. Garanția provizorie trebuie să fie depusă în numerar. . Sunt aplicabile acestei licitațiimî dispozițiunile art. 88—110 din legea contabilității publice. Nr. 4.621. 1930, August 4. CASA AUTONOMA PENTRU OCROTIREA ȘI AJUTORAREA PERSONALULUI O. P. R Marți, 26 August 1930, ora 10 dimineața, la direcțiunea Casei Autonome pentru ocrotirea și ajutorarea personalului C. F. R., din strada Barbu Caitargiu Nr. 18, București, se va ține, licitație publică pentru lucrările de canalizare a cartierului C. F. R., Focșani. Licitația se va ține în conformitate cu art. 88—110 din legea contabilității publice și cu regulamentul de funcționare al Oficiului central de licitație publicat în Monitorul Oficial Nr. 1 din 1 Ianuarie 1930. Persoanele capabile de a licită, conform cu „Condițiune generale de lucrări publice“ și doritoare să liciteze, vor prezentă oferta personal, în ziua licitației sau le vor trimite recomandat, prin poștă, urmând să sosească cu cel puțin 24 ore înaintea licitației la adresa de mai sus. Ofertele vor fi închise în plicuri sigilate și purtând adresa ofertantului. In plic separat, de asemenea sigilat și cu adresa ofertantului, se va pune distanța de depunerea garanției de licitație de 5 la sută din valoarea ofertei’. Ambele plicuri vor fi depuse odată’. Garanția se poate depune și în numerar. Valoarea lucrării este de circa leü 402 364. Termenul de executare va fi 3 luni de la data comunicării aprobării. Pe fiecare plic se va scrie: „Ofertă pentru lucrare de «analizare a cartierului C. F. R., Focșani“. Dosarul lucrării cu măsurătoarea, devizul, planurile, caietele de sarcini și condițiunile generale se pot consultă, și orice informațiuni se pot luă, în fiecare zi de lucru între orele 11—13, direcțiunea tehnica, la adresa de mai sus: M. Nr. 33,214/930.