Monitorul Oficial, Partea 1, decembrie 1939 (Anul 107, nr. 279-301)

1939-12-19 / nr. 294

7250 tire, Dobrogei, Anastasiu, Piața Halei, bulevardul Carol, Regele Ferdinand, Zece Mai, Clotilda general Averescu, Voievodul Mihai, Unirii, I. Sturdza, Leon Sachelarie, Cristoveanm, Războieni, General Averescu, Vasile Alecsandri, calea Mărășești, piața Florescu și Faibiș Klein; b) Categoria II, cele situate pe străzile: Mircea, A. Mureșianu, Traian, Banca Națională, Aurelian, Regina Maria, Cuza-Vodă, Lupașcu, Gh. Buzdugan, General Prezan, Avram Iancu, Maramureș, bulevardul Cozminului, Cantacuzino, M. Eminescu, Xenopol, Costache Radu, Pictor Grigorescu, I. Creangă, B. P. Hașdeu, M. Climescu, P. P. Carp, N. Vlahuță, T. Vladimirescu, Titu Maiorescu, Gh. Coșbuc, Infanteriei, Artileriei, Independenței, Gloriei, A. Constantinescu, Gh. Asachi, Gh. Răileanu, Nistrului, Gh. Lazăr, Gh. Șincai, Alba-Iulia, T. Ionescu, Tisei, Iașilor, Dragoș-Vodă, Dr. Istrati, A. Marghiloman, I. C. Brătianu, Casele Naționale, Basarabiei, Dumbravei, Pavel și Ana Cristea, Doamnei, Ștefan cel Mare, 15 August, calea Oituz, Negel, fundătura Manughevici, General Grigorescu, Busuioc, Alexandru cel Bun, Maior Ene, Dumitru Cantemir și Precista; c) Categoria III, cele situate pe străzile: Poștei, Doamna Ruxandra, Berăriei, trecătoarea Berăriei, Zefirului, Drăgoianu, Zimbrului, Călugăreni, Ocolul Nou, Aprodul Purice, Hatman Berescu, trecătoarea Bârladului, Tirului, fundătura Conachi, Despot-Vodă, Domnița Bălașa, Costache Negri, fundătura Hotin, Logofătul Tăutu, Neagoe-Vodă, Radu Negru, Decebal, Apolodor, Martirul Horia, Martirul Crișan, Martirul Cloșca, Ardealului, Bradului, Bucovinei, Nordului, Dorobanți, Banatului, Veniamin Costache, Casele Naționale, Apusului, Vasile Conta, Cronicarul Neculcea, trecătoarea Dornei, Banul Mărăcine, Vadul Bistriței, trecătoarea Paloșani, Scheea, Turbinei, Vântului, parcul Gherăești, Bogdan-Voevod, b-dul Victoriei, Gr. Neculcea, Iulia Hajdeu, A. Vlaicu, Marconi, Florilor, Tr. Opanece, Rahovei, Valea-Albă, Poetul Grandea, Buna-Vestire, Dumitrașcu, Plevnei, Edison, Ecoului, Tr. Pavată, Cremenea, Petru Rareș, F. Bistriței, Reg. Elisabeta, Miron Costin, Lecca, Tecuciului, calea Romanului, calea Domnească, calea Bârladului, Șerbănești, Luceafărului și Tr. Opanez. Sălile, grădinile și localurile din comuna Tg.Ocna sunt de : a) Categoria I, cele situate pe străzile: Carol și General Grigorescu; b) Categoria II, cele situate pe străzile: Canea, Tisești, Costache Negri, Cpt. Bușilă, Bulevardul Ferdinand, Cpt. Câmpeanu, Gătean, Salinei, Sf.Voievozi, Eminescu, Răducanu și Gării. Sălile, grădinile și localurile din comuna Slănic sunt de : a) Categoria I, cele situate pe străzile : Carol I, (parcul Băi) ; b) Categoria II, cele situate pe strada Carol I, (sat). Sălile, grădinile și localurile din comuna Moinești sunt de : a) Categoria I, cele situate pe strada Regele Ferdinand ; b) Categoria II, cele situate pe străzile: Oituz, Sadoveanu, Alecsandri, Justiției, A. C. Cuza, Regina Maria, Băile Minerale, Cireșoaia, Pr. Mircea, St. Antohhi, loan Palade, Costache Negri, loan Creangă, Sf. Gheorghe, C-tin Brâncoveanu, General Grigorescu și Regele Carol II. Pentru județul Caliacra Decizia Nr. 396.060 din 8 Decemvrie 1939 Sălile, grădinile și localurile din comn. Bazargic sunt de: a) Categoria I cele situate pe străzile : Al. I. Cuza, Principele Carol, Piața Păcii, Principesa Ileana, Principele Ferdinand, Principele Nicolae, Principesa Elisabeta, Regele Carol, Regina Elisabeta, Piața Avântului, Piața Proclamației, Pricipesa Marioara, Romulus, Remus, Viitorul, Al. cel Bun, Aurel Vlaicu, B. P. Hasdeu, Colonel Arion, Const. Brâncoveanu, Cloșca, C. Negri, C. A. Rosetti, Dumbrava Roșie, D. Bolintineanu, Elena Doamna, General Culcer, Gh. Șincai, Imp. Traian, I. C. Brătianu, I. E. Rădulescu, Lascăr Catargiu, Mircea cel Mare, Mihai Viteazul, Matei Basarab, Mihail Eminescu, Neagoe Basarab, Piața Sft. Gheorghe, Principesa Maria, Principele Mircea, Plevnei, Piața Prosperității, Piața Unirii, Rahovei, Soarelui, Vasile Alecsandri, Vasile Conta, Vasile Lupu, V. Mărăcineanu, Vlad Țepeș, Avram Iancu, Andrei B. Șaguna, București, Cezar Boliac, Colonel Petrescu, Cronicara Ureche, Cronicar Niculcea, Dreaptă, Decebal, D. Cantemir, Gr. Alexandrescu, I. Creangă, M. Kogălniceanu, Ovidiu, Horațiu, Petru Maior, Petre și Assan, Petru Rareș, Piața Renașterii, Piața Concordiei, Radu cel Mare, Ștefan cel Mare, Triumfului, Transilvaniei, T. Vladimirescu, Virgilul, Gh. Asache, General Pătrașcu ; b) Categoria TI, cele situate pe străzile: calea Constanței, Dobrogea, Griviței, Piața Gării, Al. Odobescu, Bogdan Vodă, Dorobanți, Gh. Lazăr, calea Silistrei, Ardealului, Anton Pan, Andrei Mureșanu, Basarabiei, Bucovinei, Banatului, Buzești, calea Balcic, Călugăreni, Crișana, Cârlova, Câineni, Dâmboviței, Doamna Cheajna, Egalității, Enache Văcărescu, Frumoasă, Grăniceri, Golești, Horia, Ion Asan, Ton Vodă, T. L. Caragiale, Ion Basarab, Tiristei, Logofătul Conache, Macedoniei, Maramureș, N. Bălcescu, Poradim, Piața Titu Maiorescu, Roșiori, Smârdan, Samuel Micu, șos. Silistrei, Târgului, Vânători, Zimnicei, Al. Xenopol, Alexandru Raiciu, Batovei, B. Delavrancea, Banui Manea, Cristofor Columb, Constantinescu, Carpați, Colonel Velicu, Cart. Calea Vamei, Dr. Babeș, Dunărei, Dragoș Vodă, Eroilor, Enăchiță Văcărescu, General Dragalina, General Poetaș, General Praporgescu, General Presan, str. Ioanițiu, Jeles Abagiei, Justiției, Mărășești, Mărăști, Măgurele, Nistrului, N. Iorga, Oituz, Petre Carp, Preot Gheorghiu, Piața Ecaterina Teodoriu, str. Romană, Silistioarei, Siretului, Titu Liviu, Tacit, Toma Ionescu, Th. Cudalbi, Timișanei și Vlaicu Vodă. Sălile, grădinile și localurile din comn. Balcic sunt de : a) Categoria I cele situate pe străzile : Bursei, Piața Carmen Sylva, b-dul Regina Maria, Dobrogea, Dumbrava Roșie, Frații Buzești, Griviței, I. C. Brătianu, Ion Creangă, I. L. Caragiale, M. Eminescu, Vasile Alecsandri, Romană, Piața Regele Carol, Traian, A. I. Cuza, I. G. Duca, Popa Șapcă, Mihai Bravul, Piața Traian, Gaétan Denis, b-dul Principesa Ileana, B. P. Hasdeu, fundătura C. A. Rosetti, Cezar Boliac, Elena Doamna, fundătura Rovine, Mircea cel Bătrân, Piața Principesa Maria, Principele Carol, Romulus, Rahovei, Sft. Nicolae, Ștefan cel Mare, fundătura Tudor Vladimirescu, Vlad Țepeș, Vasile Lupu, Logofăt Tăutu, Ion Ghica, Macedoniei, Principele Nicolae și C. Angelescu ; b) Categoria II cele situate pe străzile: Alexandra Odobescu, Andrei Mureșeanu, Ac-Bunar, Barbu Catargiu, Bogdan Vodă, Bolintineanu, Bucovinei, C. Brâncoveanu, Costache Negri, Crișana, Basarabiei, Dorobanților, Dragoș Vodă, Dimitrie Cantemir, Decebal, Frații Golești, Gh. Lazăr, Matei Basarab, Mihail Kogălniceanu, Miron Costin, Nicolae Bălcescu, Neagoe Basarab, Olteniei, Principesa Marioara, Plevna, Principele Mircea, Petru Rareș, Roșiorilor, Remus, Șincai, Transilvaniei, Vlaicu Vodă, Vasile Conta, Vânătorilor, Valter Mărăcineanu, Lascăr Catargiu, Fundătura 2 Mai și Piața Principele Ferdinand. ■ Pentru județul Turnei or Decizia Nr. 396.062 din 8 Decemvrie 1939 Sălile, grădinile și localurile din com. Silistra sunt de: a) Categoria I cele situate pe strada Regina Maria; b) Categoria II, cele situate pe strada Petru Rareș. Sălile, grădinile și localurile din com. Turtucaia sunt de : a) Categoria I cele situate pe b-dul Carol ; b) Categoria II, toate sălile, grădinile și localurile situate pe celelalte străzi din comuna Turtucaia. 4 MONITORUL OFICIAL Nr. 294 19 Decemvrie 1959