Obiectiv, septembrie 2003 (Anul 2, nr. 259-283)

2003-09-20 / nr. 275

12()lmrtr Sport Magnet de femei Mutu, asaltat de admiratoare într-un club din Londra ■ Fotbalistul român a participat la petrecerea Bambuddha Grove Bachelor, desfășurată la clubul Voyage ■ Potomodelul Jamie Gunns s-a extaziat pur și simplu la vederea atacantului român ■ Componenta trupei Sugababe, Mutya Buena, s-a „dat” și ea la Mutu Jucătorul român al echipei să-și petreacă seara în compania Chelsea, Adrian Mutu, a fost coechipierilor săi, informează asaltut de admiratoare în cotidianul „Daily Minors’, momentul în care a intrat într-un Mutu a participat la peclub din Londra, unde intenționa trecerea Bambuddha Grove Bachelor, desfășurată la clubul Voyage din strada Conduit, din Londra. „Imediat după ce a intrat un club, a fost practic asaltat de toate fetele de acolo. Și ce fotbalist s-ar supăra dacă ar vedea o asemenea reacție la femei? La început, a tratat totul ca pe o glumă, mai ales atunci când fotomodelul Jamie Gunns s-a extaziat pur și simplu la vederea sa”, au declarat surse din cadrul clubului. Cotidianul citat notează că Mutu a avut de a face și cu una dintre componentele trupei Sugababe, Mutya Buena (foto dreapta). ,A fost incredibil să le vezi pe fete cum încercau să-i intre în grații. Ce încercare teribilă pentru el, însă, curajosul jucător a reușit să se descurce. Dar atunci a intrat în scenă Mutya”, scrie ,J Daily Minor” Publicația engleză menționează că Mutya Bueno umbla prin club, fiind machiată foarte puțin. „Faptul că nu era machiată nu a împiedicat-o să încerce să-l cucerească. Mutya se plimba în jurul lui, dar Mutu nu părea interesat de persoana ei. Engleza sa nu este foarte bună sau probabil că el se prefăcea că nu înțelege ce i se spunea Mutu căuta modalități de a scăpa de ea”, a menționat sursa citată. „Daily Mirror” scrie că la un moment dat, Mutu a încercat să implice și alte persoane în conversație. „De fiecare dată când altă fată încerca să-l salute, ea se interpunea între ei. Era jenant numai de privit această scenă; în cele din urmă, lucrurile s-au înrăutățit atât de tare, încât el a fost nevoit să ceară proprietarilor să intre în salonul VIP pentru a le ține la distanță pe Mutya și pe celelalte fete. A fost ridicol. Un fotbalist a avut nevoie de protecție pentru a scăpa de fete”, se subliniază în articolul din „Daily Mirror”. Divizia A Avancronica meciurilor din etapa a VI-a . Derbiul acestei etape se joacă, mâine seară, pe, ,Lia Manoliu”, între Rapid și Universitatea Craiova Poli AEK-FC Național (sâmbătă, ora 16.00 - Prima Ultimul meci disputat între cele două formații: 1-2, la Timișoara, pe 13 aprilie 2003. Arbitri: Augustus Constantin (central) - Eduard Dumitrescu, Silviu Buzămescu Ceahlăul - FC Oradea (sâmbătă,ora 17.00) Primul meci în Divizia A între cele două formații. Arbitri: Alexandru Tudor - Aurel Florescu, Costin Florescu Gloria Bistrița - FC Argeș (sâmbătă, ora 17.00) Ultimul meci disputat la Bistrița între cele două formații: 1-0, pe 7 mai 2003. Arbitri: Anton Heleșteanu - Daniel Diaconu, Cristinel Stărică. Petrolul Ploiești - Oțelul Galați (sâmbătă, ora 1930) Ultima victorie a echipei Oțelul la Ploiești: 2-1 pe 1 mai 2002, în ultimul meci disputat între cele două fomații. Arbitri: Iosif Biro-Cristian Marinescu, Ionel Popa FC Brașov - Farul (duminică, ora 17.00- TVR 1) Ultimul meci disputat de cele două echipe, la Brașov: 2-0, pe 5 octombrie 2002. Arbitri: Alexandru Deaconu - Bogdan Medrea, Miklos Nagy Rapid - Universitatea Craiova (duminică, ora 20.00 -Pro TV) Ultima victorie a echipei Universitatea la București, 2-0, pe 6 aprilie 2003, în ultimul meci disputat de cele două formații pe stadionul „Giulești”. Arbitri: Viorel Anghelinei - Florin Hâncu, Cristian Nica. • Știri pe scurt • Fotbal Chivu vorbește italiana mai bine decât „veteranul” Aldair Cotidianul „Il Messaggero” notează că fundașul român Cristian Chivu vorbește mai bine limba italiană decât brazilianul Aldair, care a evoluat timp de 13 ani la Roma. „Chivu vorbește o italiană surprinzătoare și impresionantă. După două luni la Roma, Cristian vorbește deja mai bine decât Aldah, după 13 ani la Trigoria (n.r. - locul de cantonament al echipei AS Roma)”, se arată într-un articol din cotidianul citat, într-un articol intitulat „Chivu, Roma te iubește”. Chivu spune că, până acum, a învățat singur limba italiană, dar intenționează ca, în viitor, să apeleze și la ajutorul unui profesor. „Eu vorbesc, vorbesc, dar nu știu dacă voi mă înțelegeți”, le-a spus, cu modestie, jucătorul romăn jurnaliștilor italieni. Secundul Rapidului acuză Steaua Antrenorul secund al echipei Rapid, Marian Rada, a declarat, vineri, într-o conferință de presă, că anul acesta „se fac cărțile pentru ca Steaua să câștige campionatul”. „Cred că anul acesta se fac cărțile pentru Steaua. Se face tot posibilul ca Steaua să fie ajutată, pentru că, în ultimii doi ani, nu a câștigat nimic. Mi-e teamă că, dacă se va continua așa, atunci lupta sportivă va trece pe planul doi și ne vom întrece cu cine ajută pe Steaua”, a spus Rada. Tehnicianul rapidist consideră că, din cauza acestui început de campionat pro-Steaua, echipa sa ar trebui să se teamă de arbitraje. Ailton rămâne la Werder Bremen Fotbalistul echipei Werder Bremen, brazilianul Ailton, al cărui contract expiră la finalul acestui sezon, dorește să-și prelungească înțelegerea cu clubul german până în anul 2006, informează „Bild”. „Werder mi-a făcut o ofertă foarte bună. Suntem aproape de a ajunge la un acord”, a declarat atacantul brazilian, în vârstă de 30 de ani. Deși există încă divergențe cu privire la salariu, atacantul crede că acestea se vor rezolva săptămâna viitoare. „Toată lumea de la Bremen mă iubește, prin urmare de ce să plec?”, a spus Ailton. ȚSKA Moscova caută un antrenor ceh Președintele clubului rus ȚSKA Moscova, Evgheni Ginev, s-a deplasat la Praga pentru a negocia angajarea unui antrenor ceh în sezonul viitor, a anunțat cotidianul praghez „Sport”. Doi foști tehnicieni ai formației Sparta Paraga, Jaroslav Hrebik și Jozef Jarabinsky, au fost contactați pentru a prelua echipa moscovită la Nr. 275, sâmbătă, 20 septembrie 2003 Naționala de fotbal Sandu i-a fixat obiectiv lui Iordănescu o nouă calificare ■ Președintele FRF i-a propus lui Iordănescu un nou contract, cu obiectiv calificarea la Cupa Mondială din 2006 ■ Iordănescu mai are și alte oferte ■ Mircea Sandu va face, luni, o conferință de presă în care va dezvălui și discuțiile avute cu oficialii UEFA Selecționerul Anghel Iordănescu (foto) va da un răspuns, luni, președintelui Federației Române de Fotbal (FRF), Mircea Sandu, care i-a propus un nou contract de antrenor al echipei naționale, se arată într-un comunicat remis, ieri, de FRF. Mircea Sandu și Anghel Iordănescu s-au întâlnit, vineri, iar selecționerului i s-a fost propus un contract care să vizeze calificarea la Campionatul Mondial din Germania-2006: „întrucât Iordănescu umează să aibă o întâlnire în cadrul căreia va discuta și despre o altă ofertă, s-a stabilit ca, până luni, 22 septembrie 2003, selecționerul să dea un răspuns la oferta făcută de președintele FRF’, se arată în comunicatul citat. Potrivit acestui comunicat, tema conferinței de presă, care va avea loc luni, la ora 12.00, la Casa Fotbalului, se referă la dialogul avut de Mircea Sandu cu președintele UEFA, Lennart Johansson, și la problema antrenorului echipei naționale de fotbal. Știri pe scurt • Știri pe scurt •Știri pe scurt, care evoluează mijlocașul ceh Jiri Jarosik. Un alt antrenor ceh, Vlastimil Petrzela, conduce în acest sezon formația rusă Zenit St.Petersburg, la care joacă fundașul român Daniel Chiriță. Cupa Davis Australia-Elveția, scor 1-1, în semifinale Reprezentativele de Cupa Davis ale Australiei și Elveției se află la egalitate, scor general 1 -1, într-o întâlnire contând pentru semifinalele Grupei Mondiale a competiției, în cealaltă semifinală a Grupei Mondiale se întâlnesc, la Malaga, selecționatele Spaniei și Argentinei, ibericii conducând cu scorul general de 1-0. Steaua a terminat la egalitate,0-0, cu Apulum Echipa Steaua București a terminat la egalitate, scor 0-0, meciul disputat, vineri, în deplasare, în compania formației Unirea Apulum Alba Iulia, în cadrul etapei a Vl-a a Diviziei A. Mirel Rădoi (Steaua) a primit cartonașul roșu în minutul 75. Arbitrul meciului a anulat un gol gazdelor, marcat de Găldean, în minutul 45, deoarece mingea ieșise în afara terenului înainte de a ajunge la jucătorul lui Apulum. Pagină realizată de Dragoș POPESCU