România Liberă, august 1949 (Anul 7, Nr. 1518-1542)

1949-08-23 / nr. 1536

PAGWA S-a ICOLMbUI LIBERĂ» (Urmare din pag. 3-a) Viscofil, București; Rosingei Eugen, mecanic, Viscofil, București; popa Gheorghe, electrician, Dacia Filatură, București; Nicolae Mircea, ajustor, Grivița-Locom,, București; Stanciu Alexandru, lăcătuș, Nz. 23 August, București; Petre Gheorghe, raboteur Nz. 23 August, București; Ionaș Maximilian, director, Soc. Electricitate, București; Matei Zile, turnător, U.. C. B., București; Schönberger, Isidor, director, S. M. T., Timișoara; Ciuceanu Gh. Dumitru nicuitor, Constanța; Cristea V. Ion, tâmplar, Șantierul Naval, Ilfov-Oltenița; Barca Iosif, cond. telinia, Bacău; Boca Ion, morar, Bacău; Jurca Nicolae, Prahova; Mihăilesc, Lacu, tinichigiu, Prahova; Boca Ladislau, director, 1 Iunie, Târnava Mare; Popa Pop Ion II, șef tapițer, Reșița; Gropșan Dumitru, mr. jurnalist, Reșița; Popa Sorin, inginer, Metrom, Brașov; Mitrtiș Stan, ing. electr., Muzeul Agricol, București; Bădiceanu Gheorghe, Mine și Petrol, București; Roseu I. Ionel, director, Mine și Petrol, București; Macovei Gheorghe, Mine și Petrol, București; Godarcea Alexandru, director, Mine și Petrol, București; Ștefănescu Dumitru, director, Mine și Petrol, București; Mauriciu Vescan, compozitor, București; Drăgănescu Victor, general-maior, București; Dobre Nicolae, colonel, București; Dragan Ilie, colonel, București; Dumitru Pascu Atanasse, maior, București: Nedelcu Mihai, colonel, București; Neacșu Alexandru, locot.-colonel, București* Ștrul Mauriciu, locotcolonel, București; Crăciun Gheorghe, locot.-colonel, București; Voiculescu Ervin, locot.-colonel, Bucuaceșiuj Dincă Tudor, locot.-colonel, București; Petrescu Gheorghe, maior, București; Stoilescu Comat, maior, București; Niculescu Ștefan, maior, București; Covaci Mihai, căpitan, București; Falcovici Iosif, căpitan, București; Filip Aurel, locot.-colonel, București; Matei Paraschiva, țesătoare, FRB București; Ciobanu Ion, București; Kessler Ionas, director, Dep. GOSp. Locale, București; Mănoiu Alex, dir. adjunct, Dep. Gosp. Locale, București; Gonciaru- Petre, București; Tănăsescu Mihai, București; Sima Ion, București; Constantinescu Cristache, București; Calomfirescu Grigore, București; Alexiu Constantin, București; Todiriu Ismail, București; Tănăsescu Vasile, București; Teodorescu Eugen, București; Brecher Ion, București; popa Arghir, București; Șerbănescu Constantin, București; Mantu Gheorghe, București; Niculescu Stelian, București; Sasovici Richard, București; Nistor Alexandru, București; Iordache Vasile, București; Gologan Dumitru, București; Pasăre Gheorghe, București; Mag Andrei, București; Roșianu Alexandru, București; Bălăci Gheorghe, București; Negrea Vasile, București; Andrei Alexandru, București; Lucian Eugen, București; Drăgoi Șerban, București; Mollova Ion, București; Marcovici Clara, București; Câmpeanu Puiu, București; Voiculescu Nicolae, București; Bălan Ștefan, inginer, București; Bălăceanu Petre, București; Bernadiu Gabriela, Ministerul Sănătății, Brcureștii; Anasttasiu Geta, București; Borzoiu Rodica, Cooperație, București; Mănescu Corneliu, colonel, București; Cutoiu Vasile, colonel, București; Neagu Andrei, colonel, București; Dinu D. Stelian, maior, București; Cibu Iean, maior, București; Antoniu I. Alexandru, maior, București; Ghemaru S. load, maior, București; Cârje I. Vasile, căpitan, București; Jóra P. Gheorghe, maistru T. A.; Dorneanu Gh. Gheorghe, sinstr. milit. cl. I. strungar fier; Tărlungă I. Gheorghe, maistru cl. II, mecanic marină; Alexa I. Nichifor sinstr. cl. I. Av. Mec. Turn.; Cuzic C. Constantin, maistru civil geniu, strungar fier; Siegfrid T. Wolfinger, funcționar civil, A.: Dir. Scenă; Nițescu Anton, București; Vasiliu Mihai, București; Zaharia Dumitru, București; Andrei Gheorghe, București; Novac Mauriciu, București; Dan Silviu, București; Safir Leopold, București; Becheanu Ana, București; Grigore Marin, București; Anderco Idsir, București; Draghiel Gheorghe București; Bratu Gheorghe, București; Niță Vasile, București; Rungescu Nicolae, București; Moisescu Anton, București; Roman Gheorghe, București; Vanghele Panait, București; Farcaș Teodor București; Malița Mircea București; Daia Grigore, București; Florea Emil, București; Matei Nicolae, București; Năstase Ion, Dâmbovița; Cornățeanu Aurel, Maramureș; Nicu Dumitru, Putna; Frățilă Alexandru, Deva; Samson Zaharia, Brăila; Foocșeneanu Dumitru, Tutova; Eftimie Ion, Vlașca; Ionescu Ilie, Reșița; Kelemen Petre, Someș; Fogei Adolf, Turda; Bocz Carol, Târnava-Mare; Chirtu Gheorghe, București; Paloș Gheorghe Gorj; Goldberger Adalbert, Sălaj; Talkacs Belasz, București; Petruș Ion, Arad; Roventa Grigore, București; Vass Ion, Cluj; Bugeanu Constantin, director Operă, Cluj; Gal Ștefan, Brașov; Baciu Ion București; Anghel Gh. ajustor AcîTA București; Bunea Alexandru, meșter fierar, vasile Roeită; Dan Mirțea bobinator, I. E. J., București; Rapan Aurora, fileatoare , S* bucurești Gheorghe cu lot, lăcătuș, S. E. T.; Vlădescu Ana, tesatoare, Texacom, București; Bădăuțu Ion, invalid muncitor, Ministerty Murcii; Vișinescu Ion, turnător, Timpuri Noi București; Lăptucă Constantin, strungar, Timpuri Noi, București; panait Ștefan, fierari Steaua Roșie, București; Rădulescu , Merta, filatoare, Dâmbovița, Bucuești; Lupulori, frezor, Steaua Ro Pe>, București; Barbălată Margareta țesătoare, Răscoala 1907, București- Iliescu Constantin, cazangiu, Vulcan București; Iarmacov Ion, tâmplar, vestitorul, București; Panaitidhe Cristian, ing. șef, Ind. Bumbacului, București; Fredterieh Tell, mec. preciz., Talpa București; Neamțu Maria, țesătoare, Flamura Roșie, București; Tofan Constantin, maistru mec . A I. T., București; Kis Dumitru, electrician, Dacia Filatura, Bucuri; Meng ascarol, m. strungar, M M. I. T., București; Pali Vasile, mecanic, Laminorul, București; similon Ernest, tipograf. Tip Universe, București; Filip Ion, lăcătuș. Den. be. CFR, București; Meleșteul Tudor mecanic auto., Rata, Filam; Dezradec Petre, const. mec., 23 August, București; Zoia Teodor lăcătuș, Uz. 23 August, București; Bereu Nathan, inginer, Uz. 23 August, București; Cojocaru Dumitru, I tâmplar, Uz. 23 August, București; Fryfick Teodor, Botoșani; Breoa Gheorghe, lăcătuș vag., uzinele 23 August, București; Badea Dumitru, lăcătuș nnt., Uz. 23 August, București; Cazacu Leonidia, electrician, Uz. 23 August, București; Doibrescu Gh., strungar, Uz. 23 August, București; Mătase Ion, inginer șef, Uz. 28 August, București; Marele Nicolae, electrician, Soc. Electr., București; Kortopan Gh., Inginer, Soc. Efectr., București; Rădoiu Jile, mecanic, Soc. Electr., București; Dorobanți Alex., șofeur, Soc. Electr., București; Scărlătescu Gh. inginer, Soc. Electr., București; Pitușca Ilie, strungar S. T. B., București; Teclu Constantin, m. strungar, St. T. B., București; Hasan Dumitru, bobinator, S. T. B., București; Petre Tudor, fierar, S. T. B., București; Sasa Profira, lucrătoare, Adesgo, București; Popescu Eftimie, m. mecanic, Tars, București; Dlugaci Aurel, m. mecanic, Adesgo, București; Mustăciosu Florea, m. mecanic precizie, P. T. T., București; Hanganu Dumitru, mecanic precizie, P. T. T. București; Munteanu Constantin, mecanic precizie, P. T. T., București; Ion. D. Gheorghe, electrician, P.T.T., București; Adascalîței Constantin, m ortopedist, asist, ext., București; Pagu Dumitru, Oțelul Roșu, Severin; Varzsani Geza, lumînator, Uz. Ciocanul, Nadrag, Sile Nicolae, fochist, Dep. C. F. R. Caransebeș, Severin; Jilac Alexandru, Severin; Maer Augustin, Ocna-Mureș, Alba; Enghi Ștefan, ajust. mec., Loda, Ocna-Mureș, Alba; Migrea Simion, miner, Roșia Montană, Alba; Ionescu Constantin, mec. loc. C. F. R., Romanați; Zivideanu Nicolae, muncit, agricol, C. A. S., Piatra-Sat, Romanați; Hodoșiu Julius, matrițier, Covurlui; Boris Dumitru, ajust. mec., Șanț, 7 ÎNov, Covurlui; Stamate Atleta, textilistă, Flandra, Covurlui; Kiss Elisabeta, textilistă, Fusul, Covurlui; Fanfilescu Dumitru, lăcătuș, C. F. R., Timiș; Duicu, Constantin, fierar, Timiș; Olac Mihai, lăcătuș, Electro-Banat, Timiș; Cadar Iosif, mecanic, G A. S., Brabaț, Timiș; Maxim Vlad, Timiș; Biro Iosif, revizor tehnic, Centru Mașini Agricole Timiș; Virag Augustin, Caraș; Milencovici Ilie, Caraș; Popescu Ernest, Botoșani; Ionescu Gh. Ion, Botoșani; Abramovici Sedi, Botoșani; Spiridonica Constantin, Baia; I Negru; Anton, Constanța; Gheorghe Nicolae, director, Dir. Agricolă Constanta; Ion T. Maria, muncitoare, Fabrica Fer., Cerna-Voda; Imex Mihail, Giuc; Marcian Mihail, tâmplar, Ceadlâul Fălciu; Liciu Alexandru, tractorist, S. M. T. Huși, Fălciu; Dobra Gheorghe, tractorist, G. A. S., Spanțov, Ilfov; Florea Dumitru, Bacău; Costenca Alexandru, Bacău; Munteanu Ion, miner, Leorda, Bacău; Colpos Grigore, Asău, Bacău; Simon Herescu, director I. P. E. I. L. Bacău; Bara Gheorghe topitor furnalist, Uzinele Victoria Calan, Hunedoara, Deva; Ferecan Nicolae, director Uz. Cugir Hunedoara, Deva; popa loan, turnător, IMS Cugir, Hunedoara Deva; Cocier Ilie, Hunedoara Deva; Finta Adalbert, director, Victoria Calan, Hunedoara, Deva; Suciu loan, miner expl. v.arsului Criscior, Hunedoara, Deva; Drăgoiu Anton, Hunedoara, Deva; Panait Pativa Pantelimon , Ploești; Popoia Viorica, invalid muncitor Ministerul Muncii: Bănica Ion, Tudor, Lipănești, Prahova, Boldești; Mihai Vasile, Cazangiu, Rafinăria Standard, Prahova, Boldești, Albu Gh., Tudorache, Ploești; Stângă Ion, maistru mecanic, Prahova; Andrei Gheorghe, mecanic, Prahova, Boldești; Mihail Nicolae, sondor, Prahova Boldești; Mateescu nicolae, inginer chimist,Raf. Standard, Prahova, Boldești; Scutaru Cassian director, Fabrica Geamuri, Mediaș; Nagy Iosif, director, Zorile Roșii, Mediaș; Chiriac Teodora, Fabrica Buhuși, Neamț; Bostan Profira, Fabrica Buhuși, Neamț; Chelbeja Ioana, plutașe, V. Bistriței,Neamț; Scarba Ludovic, Neamț; Radu Const, plugar, Rășcani Vaslui; Mardare Aurica, tractoristă, S. M. T. Moara Grecilor, Vaslui; Raul Gh., președ. Com. Prov. oraș Vaslui; Popa Elena lucrătoare, Fabrica Ena, corn. Galați, Făgăraș; Ilie N. Tănase, croitor, Fabrica Confecții 1 Mai, R.-Sărat; Mendelsohn Fiscer, ing. chim., Raf. Muntenia, R.-Sărat; Pei Roman, încărc. ing. cherestea, Sadova, CLung Mold.; Mihalea Gratian, muncitor, Mina Avrița, C.Lung, Iacobeni; Maroși Dominic, șef schimb, bechipa lui Pop Ludovic, Valea Jiului; Halmi Iosif, miner, Valea Jiului; Rinichi Maria, Valea Jiului; Cuciterpa Emil, șef grupă, Valea Jiului; Iancu Iosif, Valea Jiului; Gheorghe C. Gh., dir, C. M. R. Ciulnița, Iatorpița; Culeas tru, mec. elec. Dep. C. F. R., Fetești, Ialomița; Fleancu Igh., dir. silvicultură, jud. Gorj; Filip Gh., Uzinele Sadu, Gorj; Gomos Ștefan, dir., Fabrica ulei, Carei-Sălaj; Astelianu Iosif, C. A. S., Dereușa—i Sălaj; Enache Alexandru, șofer, Vâlcea; Toth Carol, Județul Vâlcea; Ademescu Gheorghe, fierar, I. P. E. I. L., Brezoiu- Vîlcea; Grigoraș Gheorghe, mecanic lob. C. F. R., Dolj; Ene A. Ion, textilist, Fab. Oltenia-Dolj; Manea Ana, mlîncit., C.A.M., Dolj; Sidhoșid Carol, miner, Salinele Rapid, Odorhei; Demeter Lajos, muncîtor, Uz. Vlahița Odorhei; Tokos;Augustin, minermuncitor, Minele Lueta, Odorhei; Carap Daniel, cond. Uz. Vlahița, Odorheiu; Bodor Moise, județul Odorhei; Lupu Ioachim, miner, I. S. S. Hunedoara, Deva; Munteanu Abel, prim topitor, Hunedoara, Deva; Stanciu Nic., turnător, Hunedoara, Deva; Boșica Gheorghe, dir. adj., Hunedoara, Deva; Ghiță Marin, județul Tecuci; Anghel Ion, județul Tecuci;Nelepcu const., mec. trad., S. M. T. Tecuci; Teodorescu Ion, dir. șantierul Dinamica, Mehedinți; Cojocaru Stan, dir. Direcția Silvică, Mehedinți; Ionescu Ionel, Grupul Nr. 1, Brăila; Popiacov Mihai, Industria Sârmii, Brăila; Patrichi Ion, președ. Comit. Prof. Brăila; Năstase Petre, cadastru, Teleorman; Niculae Nic., mec. C. F. R., Teleorman; Chitiță Gh., Roșiorii de Vede, Teleorman; Stănescu M. Theodor, șef siloz, T. Măgurele-Teleorman; Oprișan Gheorghe, asesor popular, Reșița; Ponoran Mihai, Intr. Reșița, Reșița; Groescu Constantin, miner, Reșița; Obradovici loan, inginer, Reșița, Reșița; Rădulescu Livia, funcț. Reșița, Reșița; Sfetcu Margareta, strungar, Reșița, Reșița; Prusec Iosif, inginer oțelar, Reșița, Reșița; Niță Gheorghe, Inginer, Șanț, Văliug, Reșița; Gudea Ilie, Reșița, Harabagiu Victor, ajustor mecanic, I. M. S., Roman; Nica Ion, muncitor, Ilie Pîntilie, Roman; Scutaru Nicolae, matrițer, I. M. S., Roman; Uța Gheorghe, șef cultural, G. A. S., Roman; Precul Borising, chimist, Răsăritul, Roman; Vulcu Vasile, turnător, Sovromtractor, Brașov; Trifu Vasile, turnător, Sovromtractor, Brașov; Dușa Nicolae, zidar cuptoare, Sovromtractor, Brașov; Zamfir Ion, fierar, Steagul Roșu, Brașov; Angheloiu Ion, Steagul Roșu, Brașov; Todi Carolina, sudoriță, Steagul Roșu, Brașov; pantea Ion, turnător, fontă, Steagul Roșu, Brașov; Brăncilă Teodor, tâmplar, Steagul Roșu, Brașov; Carol Augustin, rectificator, Uz. 6 Martie, Brașov; Sebî Ana, cauciuc, Brașov; Șerban Marin, județul Brașov; Lucaci Dumitru, Brașov; Brătescu Crăciun, șef secție turnătorie, Uz. Breiner Bela, Brașov; Balaș Albert, Temelia, Brașov; Szigyarto Maria, mecanic ajustor, Uz. Tex. Gh. Doja, Trei-Scaune; Gaspar Alexandru, ing. chimist, Uz. Tex. Gh. Doja, Trei- Scaune; Szabó Iosif, muncitor, C. F. R., Trei Scaune; Iacob Dezideriu, lăcătuș, Fab. Solidarității, Bihor; Lazăr, Leon, Putna; Coridrea Gh., Futna; Radu Gh., tractorist, SMT Florești-Putrea; Marin Istrate, Olt; Greavu Maria, Sibiu; Marineat Gh. lui Vle, Maramureș; Chirilă Iosif, Maramureș; Moise Ilie, Tutova; Ene Ion, mec. loc., Buzău; Ruscior Vasile, șef secție, Com Prov. Suceava; Stoica Emanoil, Tutova; Hilsenrad Tobias, director, Fab. Străduința, Ițcani, suceava; Căpățână Stan, ajustor mecanic, Vlașca; Tone Constantin, mecanic șef, Cond. Petrol, Muntenia; Kovaci Carol, județul Cluj; Hedesiu Macarie, țăran sărac, Gosp. Col. Cluj; Szekeli Ion, mentor C. F. R., Cluj; Pop Gheorghe, maestru, At. C.F.R., Cluj; Licker Ecaterina, croitoreasă, Herbac Ianoș, Cluj; Szőke Mozeș, muncitor, Victoria, Cluj; Kalinovschi Bela, director, Menajul, Cluj; Nistor Rozalia, textilistă, Țesătura, Iași; Balan Maria, țesătoare, Iași; Popescu Maria, țesătoare, Moldova Tricotaj, Iași; Albu Ana, țesătoare, Textila Roșie, Iași; Cușnir Gheorghe, strungar,C. F. R., Iași; Marcu Moise, director, Victoria, Iași; Bartos Eugen, muncit, ajut., at. C. F. R., Iași; Covaci Gheorghe, redactor scriitor, Mureș; Balint Ștefan, tâmplar mecanic, R.A.T.A., Mureș; Sándor Iosif, mecanic loc. C. F. R., Mureș; Boldur Gheorghe, inginer agronom, Arad; Marcovici Iuliana, urzătoare, Teba, Aradi; Panait Sava, lăcătuș, Flamura Roșie, Arad; Chifor Nicolae, mec. loc. C F. R., Dej Someș; Ceascaom Nicolae, muncitor, Salina Ocna, Someș; Constantinescu Dumitru, mecanic, Cariera de piatră Măcin, Tulcea; Floroiu Florian, miner, Muscel; Lupeanu Gh. Nicolae, Muscel; Georgescu Dumitru, ajustor, Muscel; Popovîci Mîrcea, inginer, Muscel; Raduțu Aurel, subinginer, I. P. E. I. L. N. 1, Argeș; Georgescu Ion, strungar fier, C. F. R. Pitești, Argeș; Bratu Ion, județul Argeș; Dinca Ion, textiliat, 11 Iunie, Căvana, Argeș; Mateîca Marin, mecanic, Sovrompetrol, Gura Ocniței, Preda Nicolae, electrician, Petrol Muntenia, Gura Ocniței, Dâmbovița; Stăncioiu Ion, frezor, Uz.Metale de Stat, Târgoviște, Dâmbovița; Cucerzan Vasile, șef echipă, Uz. Carbid, Târnava Mică; Covaci Francisc, șef atel, Ardeleana, Târnava Mică; Surducan Ion, lăcătuș, Union, Satu Mare; Nubert Iuliu, miner, Petroșani, Baia Mare, Satu Mare, Miclea Alexa, miner, Cavnic, Satu Mare; Chirica Gheorghe, director, Ministere, Compescaria, București; Popescu Dumitru, șef serv., Ministere, Compescaria, București; Popescu Gheorghe, județul Turda; Drăgan Alexandru, desp. laminoare, Industria Sârmei, Turda; Mureșan Ion (a lui Iuliu), lăcătuș, Ind. Sârmei, Turda; Kerestes Rusalim, muncitor, Fabrica de Sticlă, Turda; Vlaicu Marcel, O.S.P., București; Egon Horn, O.S.P., București; Melega Valeria, București; Baghina Gheorghe, Min. Finanțe, București; Pologhi Nicolae, medic, Min. Sănătății, București; Lungu Ștefan (Lang), director, Comerț Exterior, București; Marton Ștefan, Ministerul Industriei, București; Mănescu Manea, C. S. P., București; Reziicenco Constantin, șef serviciu, Planif. Min. Ind., București; Efraim Rudolf, cons., C. S. P., București; Ganițchi Sergiu, Planificare, București; Ionete Constantin, dir. adj., Cadre Finanțe, București; Faeiu Gheorghe, consilier, Min. Comerț și Alim., București; Alexandru Mihai, ministru adj., Min. Comerț și Alim., București; Smelas Alexandru, București; Ehrenfeld Ludovic, dir adj., Condemn, București; Șerban Bazil, consilier, leg. M. A. E., București; Columban Ștefan, M. A. E., Hacker Gheorghe, București; Friedman Amalia, București; Sara Suhaia, București; Roban Maria, gazetar, Viata Sindicală, București; Nedelcu Șerban, gazetar, Fr. Fiugarilor, București; Breazu Marcel, gazetar, Scânteia Tineretului; Maximilian Schulman, graver-sculptor; Horvath Imre, poet, Oradea; Hofman Isidor (Doru), caricaturist, București; Demetrius Lucia, scriitoare; Manoliu Mihai, profesor, Fac Horticultura; Soos Ileana, profesoară, Univ. Bolyai, Cluj; Camil Petrescu, scriitor, București; Petriuc (Petcu) Mihail, Planificare, București; Chișe D. Dumitru, secret, general, Dir. Contab. M. A. I.; Tudor Ela. Sfetea, dir. adj., Dir. Sanitară M. A. I.; Georgescu Ștefan, șef serv., Dir. Adrivă M. A. I.; Cernea Ioan, funcționar, Adiția Centrală M. A. I; Marzac Alexandru, colonel; Hartau Gheorghe, locot.; Rabînovici Heinrich, arhit.; Popescu Gogu, colonel; Caransec Iosif, colonel; Panderea Nicolae, lt. col.; Jurim Alexandru, lt. col.; Popic Isac, lt. col.; Popescu, Dumitru, maior; Isac Adalbert, maior; Fucs Beriș, maior; Crișan loan, maior; Vardan Maximilian, maior; Schnerbach Martin, căpitan; Dumitrescu Buletinul Oficial de ieri publică Decretul Prezidiului Marii Adunări Naționale prin care se acordă Ordinul „Steaua Republicii populare Române, CLASA II-a Tovarășilor; Jianu Marin, ministru adjunct; Toma Alexandru, academician, București; Bârlădeanu Alexandru, ministru, Comerțul Exterior, București, CLASA III-a Tănăsescu Stelian, ministru adjunct, Ministerul Afacerilor Interne; Nicolschi Alexandru, general maior; Mazuru Vladimir, general maior, București; Moise Virgil, București; Leibovici Penchas, București; Constantinescu Ion, București; Nicolau Victor, București; Olteanu Dumitru, București; Dr. Dimitriu Constantin, București; Mainschi Vasile, București; Vițianu Solvan, București; Demeter _ Alexandru, București; Stere Nichifor, Bacău; Seciu Ștefan, general maior, București; Popescu Nicolae, general maior, București; Nicolaescu Constantin, maior, București; Mars Aurel, maior, București; Gutan Alexandru, maior, București; Gligor Victor, maior, București; Doican Nicolae, căpitan, București; Dobre Dionisie, căpitan, București; Garabedian Cricov, căpitan, București; Bujor Mihalache, căpitan, București; Vidrașcu Gheorghe, București; Dinu Negreanu, București; Popescu Ion Puțuri, București; Music Mihai, București; Rădulescu Gogu, București; Frunză Vasile, maior, București; Jifcovici Mifco, București; Ionescu Dionisie, București; Lăzăreanu Barbu, academician, București; G-ral Locot; Stanciu Edmond; G-ral locot. Pârvulescu Nicolae; G-ral Precup Victor. CLASA IV-a Revi Elena, București; G raur Alexandru, profesor universitar, București; Alămaru Rubin, București; Ursulescu Constantin, București; Mata Alexandru, deputat; Adrian Dumitru, București; Bălteanu Mihail lt.-col., București; Mateescu Nicolae, căpitan, București; Savenco Ilarion, căpitan, București; Popa Iov, locot., București; Mărgineanu Vasile plot. mnjt., București; Rosenfeld Zoltan, prot. maj., București; Leibovici Merică; Perahim Juleș; Rusu Ichim, București; Popescu Anton; Trifon Trifon; Teișanu Eugen; Fechner Simion; Hollinger Isidor; Lăzăreanu Alexandru, București; Radosavetcaia Ghiță; Cruceanu Mihail, București; Stere Gheorghe, București; Mureșan Tamara, București; Alexiu Paul, general locot., București; Gavrilescu Alexandru, general locot., București; Nicolaide Grigore, colonel, București Ionescu S. Constantin, colonel, București; paraschiv V. Tiberiu, lt.-col. medic, București; Dumitrescu A. Petre, lt.-col medic, București; Enescu N. loan, lt.-col. marină, București; Tutoveanu P. loan, lt.-col. infant., București; Ardeleanu I. Aurel, lt -col. infant.; Ionescu I. Constantin, lt.-col. inf.; Moisescu P. Ilie Șt.Col. Inf.; Teodorescu Șt. Alexandru, maior; Nicolae Gh. Constantin, cpt. inf.; Col. Smirnov L. Constantin, artilerie; Col. Petrescu V. Virgil; Col. Stanciu Constantin; Col. Sava*A. Vasile, medic; Col. Toescu D. Louis, artilerie; Lt. Col. Zănescu V. loan, inf.; Lt. col. Ruset P. loan, triedic; Lt. col. Gale3 Lt. Ștefan, veterinar; Lt. col. Malinovski Serghie, înf.; Lt. col. Adam Lucian, inf.; Lt. col. Popovici St. Aurel, artilerie; Maior av. Nicolae St. Traian; Maior Bejan R. Constantin, inf.; Maior Covrig N. Constantin, înf.; Maior Popescu P. St. loan, artilerie; Căp. Olaru St. Leonida, artilerie; Căp. Sandru T. Constantin, artilerie; Mureșanu Gh. Gheorghe, artilerie; Căp. Constantinescu I. Nicolae, artilerie; Soldat Marin N- Ilie, cavalerie; prot. Bocanteanu Gheorghe, cavalerie; Caporal Ghiță Gheorghe, cavalerie; Caporal Ignea N. Năstase, dorob.; Soldat Carpa losif, dorob.; Soldat Bola lanos, dorob.; Soldat Butureanu Mihali infanterie; Soldat Popescu N. Nicolae, geniu; Csobot Emeric, insp. gerv rii. București. K CLASA V-a Kleinerman Lazăr, București; Predules Const. București; Torok losif, București; Gherman Mircea, București; Sulica Marin, București; Ganet Nicolae, București; Orsa Victor, București; Steskal William, Caraș; Gartner Andrei, Sibiu; Petre Ion, Argeș; Sandu Constantin, Mehedinți; Zlater Nicolae, Alba; Tschadesch Willi (Ciadas Wili), Teleorman; Oproiu Vasile, Ialomița; Matei Ștefan, Ilfov; Duidescu Stan, București; Jianu Tatu Anton, București; Galan V. Emil, București; Fischhof Irina Elisabeta, Timișoara; Balankca Marin, Constanța; Varagancsik Gustav, Ciuc; Varagancsik Ștefan. Cîuc; Benke Iosif, Ciuci; Florescu Gh., Prahova; Kaufman Emanoil, București; Fata Nicolae, Prahova; Șoimui Ana, București; Lenis Victor, Sălaj; Zanian Mircea, Dolj; Vida Gheza, sculptor; Satu Mare; Năstăsescu Petre, șef planificare, Argeș; Gelu Filip; Baciu Dumitru, București; Picalschi Alfons, București; Tănase Borțoi, București; Vițianu Rene, București; Roman Hortensia, București; Răbotos Emeric, ziarist; Călugăru Ion, scriitor, București; Finți Alexandru, București; Paraschivescu Miron Radu, scriitor; Isac Martin, Reșița; Ionescu Damian, Dâmbovița; Iuliu Petre, Argeș; Comișei Pantelimon, general maior; Contu Alexandru, maior Negulisi Teodor, lt.-col.; Coles Corneliu g-ral maior; Dănescu Mihai lt. col.; Popescu I. Mihail, căpitan; Cantor Dumitru, căpitan; Tudor Elena, director; Diaconescu N. Tudor; Ilinca loan, maior; Matei Neagu, maior; Constantinescu Dumitru, maior; Alexandrescu R. Victor, colonel; Vlasu N .Vasile, col. magistr., Cluj; Florescu Th. Mihail, colonel; Vistig Eugen, maior; Briceag Nicolae, maior; ciupagea Andrei, căpitan; Caranicolov Boris, căpitan; Andreescu Mătușei, căpitan; Sican Gheorghe, căpitan; Istoc Gheorghe, locot.; Vaculin Andrei, locot.; Maer Lazăr, locot.; Bocinenco Nicolae, locot.; Valter Alexandru, subit.; Aron Octavian, subit.; Enache loan, sublt.; Titeanu Dumitru, subit.; Sarchiz Jean, subit.; Chilug Vasile, plot major; Filoreanu Gheorghe, locot. col.; Tesa Nicolae, Brașov; Câmpeanu Nicolae, Reșița; Nicolai de Grigore, colonel; Lupescu N. C. Titus, lt. col.; Pursa Eugen M., lt. col.; Teodorescu Gh. Vintilă, lt. col.; Nicolae D. Marin, lt. col.; Vasiliu St. Alexandru, col.;Neamțu D. Alexandru, lt. col.; Manta Virgil, lt. Col.; Rusu M. loan lt. col.; Rabela V. Teodor, lt. col. Iliescu R. Napoleon, lt. col.; Sicorschi A. Vitalie, lt. col.; Zaharia Gheorghiu, lt. col.; Șerbu Gabriel, lt. col.; Stanciu I. Emil, maior; Crisante T. Adrian, maior; Fotache I. Gheorghe, maior; Giuglea N. Cicerone, maior; Ionescu Teodor, maior; Pană în, maior; Mălăianu petre, maior; Mastacan Gh. Nicolae, maior; Gata Edgar, maior; Dull I. Octavian, maior; Vereș V. Gavril, cpt.; Ghiban I. Constantin, cpt.; Răduț I. Petre cpt.; Tăușan M. Gheorghe, căpitan; Steiner Ludovic, cpt.; Varadi D. Maximilian, cpt.; Premier I. MiNicolae II, căpitan; Broker Jean, căpitan; Ciociuloan, colonel; Zamfir Laurian, lt. col.; Popiceanu Gheorghe, lt. col.; Georgescu Petre, intend. locot. col.; Parpala Petre, maior; Martin Florian, milițian; Pro- san Nicolae, director penit.; Popescu D. Aurel, lt.; Ignat I. Remus, locot; Ivănuș Petre, maistru pr. clasa II; Uiu Petre, maistru pr. cl. II; Bîdlitz Zoltán; Zaharia Gheorghe, socot. col.; Arsenie Gheorghe, Argeș; Vieru Milu, vicepreședintele Comit. Radiodifuziune; Ing. Gros Ernes, din tehnic Comit. Radiodifuziune: Poi noran losif, hail, cpt.; Agafițe M. Mihail, cpt. Popa C. Constantin, cpt.; Vasile L Grigore, cpt.; Alexa Gr. Corneliu, cpt.; Stanciu I. Gheorghe, cpt.; Stu>păru E. loan, cpt.; Georgescu Gh. Alexandru, cpt.; Crăciun I. Gheorghe cpt.; Harnagea V. Gheorghe, locot.; Sorescu Marin, locot.; Trofin I. Virgil, locot.; Radu Armand, director,București; Florea Cornel, maior; Dulgheru Radu, București; Szabó Eugen, București; Mateescu Alex, București; Costache Petre, București Niculescu Nicolae, București; Lowy, Alfred, București; Pop Aurel, București; Rosenblau Adalbert, București Balca Mihai, București; Racz Gh., București; Marton Ghizela, București; Covaci Plus, București; Klein Mihai, Satu Mare; Pop Alexandru, Sălaj; Gamboș Mihai, Mureș; Bădet Ion, Ialomița; Niculescu Gheorghe, R. Vâlcea; Hențescu Moritz, București; Cristian Iosif, Buzău; Teodorescu Traian, București; Munteanu Iohan, București; Beram Carol, București; Daru Vasile, București; Crișan Adalbert, Alba; Danilov Vasile, Covurlui; Virag Augustin, Caraș; Munteanu Mihai, Caraș; Roznatovschi Tudor,Constanța; Cazan Ștefan, Fălciu; Frenkel Aurel, Bacău; Baisan Nicolae, Bacău; Nițescu Maria, Ilfov; Chipăruș Octavian, Baia; Patilineț Vasile, Deva; Dobre Dumitru, Deva; Lazăr Gheorghe, Prahova; Kadar Alexandru, Prahova; Damian Vasile, Romanț; Teodorescu Sandu R. Sărat; Miclescu Iancu, Neamț; Balaban Vasile, Neamț; Niculescu Dida, Făgăraș; Onofrei Teodor, C.Lung Moldov.; Szigheti Alexandru, Valea Jiului- Coconet Maria, Valea Jiului; Dumitru C. S. Tudor, (Mitu Răduț), Ialomița; Handoreanu C-tin, Vâlcea; Vitușinschi Vladislav, Vâlcea; Ancuța Gheorghe, Dolj; Keitzel Iosif, Odorhei; Cristescu Toma, Mehedinți; Dăesciu Vasilica, Mehedinți; Ionescu Ion, Mehedinți; Dăescu Vasile, Mehedinți; Cristoru C-tin, Reșița; Toțka Ludovic, Reșița; Nicolau Ion, Roman; Radu Cernea (Zweiseack Isac), Brașov; Dragomiir Vasile, Brașov; Kelement Iuliu, Trei Scaune; Toth Gheza, Trei Scaune; Kiss Vasile, Bihor; Chordan Ion, Bihor; Filipaș Ludovic, Bihor; Baia Elisabeta, Bihor; Druță Florian, Bihor: Kogălniceanu Traian, Putna; Mogoș Iosif, Năsăud; Wasserman Henriette, Buzău, Larger Carol, Buzău; Arsene Stan, Olt; Saviton Mara, Sibiu; Solomon Desideriu, Sibiu; Baschir Teodor, Rădăuți; Dejen Dumitru, Cluj; Abraham Olga, Cluj; Kiss Adalbert, Cluj; Moldovan Vasile, Cluj; Lessner Levi, Iași; Nagy Mihai, Mureș; Câmpeanu Constantin Mureș; Rotaru Petre, Arad; Trofiman Ștefan, Tulcea; Miroiu Traian, Muscel; Ispas Florea, Muscel; Munteanu Traian, Dâmbovița; Georgescu Victoria, Dâmbovița; Augustin Gheorghe, Tr. Mică; Avram Iandu, Stănculești, Turda; Câmpian Grigore, Satu Mare; Levay Vasile, inginer, Satu Mare; Doctor Zoj Apostol, București; Catrina Gheorghe, București; Dranca Ion, București; Dunăreanu Horia, București; Halmas Gheorghe, Cluj; Halanai Aristide, conf univ., București; Liman Horia, publicist, Contemporanul, București; Ghere Mihai, Timișoara; Broder Zalman, Dorohoi; Diaconescu Elena; Dolj Emanoil loan lt. col.; Mărășescu Grigore, maior; Mureșanu C. loan, maior; Nicu Andrei, căpitan; Gavrilov Alexandru, locot.; Cârstea Stan, locot.; Popescu A. Gheorghe, lt. col.; David C. Gh., loco/ col.; Olteanu Mihail, locot. col.;Lupșor Nicolae, maior; Dumbra(Continuare în pagina 7-a) TRĂIASCĂ SCUMPA NOASTRĂ PATRIE, REPUBLICA POPULARĂ ROMÂNĂ ! ------------- -------------- . ............... .....................— , .... . ----------- ■ 'ii I......- ■ ----------------- ■ -------------- - 1 ............... LISTA CELOR DECORAȚI CU „ORDINUL MUNCII LISTA CILOR DECORAȚI CU ORDINUL «STEAUA REPUBLICII POPULARE ROMÂNE» - Eri, în Palatul Marei Adunări Naționale, a avut loc solemnitatea înmânării ordinului „Apărarea Patriei”, „Ordinului Muncii“ și ordinului „Steaua Republicii Populare Române”, celor decorați cu prilejul zilei de 23 August 1949. Dela stânga la dreapta: 1) Tov. Sorin Toma, membru în C. C. al P. M. R., redactor responsabil al ziarului „Scânteia” primește ordinul „Apărarea Patriei”- clasa I, acordat ziarului „Scânteia”; 2. Tov. Niculae Bellu, redactor responsabil, primește ordinul „Apărarea Patriei” clasa I acordat ziarului „România Liberă”; 3) Tov. Rițul Lughian, viceprreșed linte al Comitetului pentru radioficare și radiodifuziune, primește ordinul „Apărarea Patriei“ clasa 1 acordat postului de radio „România Liberă”; 4) Tov, general maior Mircea Haupt primește ordinul „Apărarea Patriei” clasa I acordat corpului de tancuri „Tudor Vadimirescu-Debrețin”; 5) Tov. general colonel Em. Bodnăraș decorează cu ordinul „Steaua Republicii Populare Române“ pe veteranii războiului de la 1877,