România Liberă, august 1965 (Anul 23, nr. 6468-6492)

1965-08-14 / nr. 6479

»România liberă“ nr. 6479 — 14.VIII.1965 — pag. a 2-a (Continuare în pag. a 3-a) CENTRELE ŞI PREŞEDINŢII COMISIILOR DE MATURITATE DIN SESIUNEA AUGUST 1965 Printr-un ordin al ministrului învăţămîntului, s-au stabilit centrele şi preşedinţii comisiilor pentru examenele de maturitate de la şcolile medii de cultură generală şi de la şcolile medii de artă, precum şi pentru examenele de stat de la şcolile pedagogice şi institutele pedagogice de învăţători din sesiunea august 1965. Examenele încep în toată ţara în ziua de 19 august 1965, orele 9 dimineaţa, cu proba scrisă la limba şi literatura română, in vederea pregătirii lucrărilor examenului, preşedinţii comisiilor se vor prezenta la centrele la care au fost numiţi în dimineaţa zilei de 18 august a.c. Se menţionează mai jos: centrele unde vor funcţiona comisiile, şcolile care vor prezenta candidaţi la fiecare centru, precum şi preşedinţii comisiilor. ORAŞUL BUCUREŞTI Şcoala medie „M. Sadoveanu". Comisia nr. 1 secţia reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii ,,M. Sadoveanu" şi „I. L. Caragiale" Bucureşti (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte George Palade, profesor univ. fizică, Institutul de petrol, gaze şi gelogie — Bucureşti. Şcoala medie „I. I. Caragiale", Comisia nr. 2 secţia umanistică. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii „M. Sadoveanu", ,,I. L. Caragiale", ,,Dr. Petru Groza", şcolile medii Nr. 32, Nr. 35 şi şcoala de coregrafie Bucureşti (cursuri de zi). Preşedinte Mircea Naumescu, conf. univ. fizică, Institutul de construcţii Bucureşti. Şcoala medie „I. L. Caragiale", Comisia Nr. 3 secţia reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie „I. L. Caragiale" Bucureşti (cursuri de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Victor Constantinescu, conf. univ. matematică, Institutul de construcţii Bucureşti. Şcoala medie „Dr. Petru Groza", Comisia Nr. 4 secţia reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie ,,Dr. Petru Groza" şi Şcoala medie nr. 32 Bucureşti (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Ion Barbălat prof. univ. matematică, Institutul de construcţii Bucureşti, Şcoala medie Nr. 32, Comisia Nr. 5 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Nr. 32 şi 35 Bucureşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Stăncescu prof. r. română, director şcoala medie Nr. 26 Bucureşti. Şcoala medie nr. 10. Comisia nr. 6 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 10, şcolile medii ,,D. Cantemir" şi „Spiru Haret" Bucureşti (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Simona Pop, conf. univ. fizică, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Dimitrie Cantemir". Comisia nr. 7 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie „Dimitrie Cantemir" Bucureşti (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ana Cozmiţă, prof. filologie, directoare şcoala medie Nr. 27 Bucureşti. Şcoala medie „Spiru Haret". Comisia Nr. 8 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie „Spiru Haret" Bucureşti (curs de Zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Matei conf. univ. matematică, Institutul de construcţii Bucureşti, Şcoala medie „C. A. Rosetti", Comisia Nr. 9 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de, la şcoala medie ,,C. A. Rosetti" Bucureşti (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Emil Stancu prof. pedagogie, director şcoala medie ,,M. Basarab" Bucureşti. Grupul şcolar al Ministerului Invăţămintului. Comisia Nr. 10 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Grupul şcolar al Ministerului Invăţămintului (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Dan Ştefănescu conf. univ. matematici Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti Şcoala medie Nr. 10 , Comisia Nr. 11 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Nr. 10 şi Nr. 37, şcolile medii „D. Cantemir", „Spiru Haret" şi „C. A. Rosetti" Bucureşti (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Gh. Vrînceanu, lector univ. matematică, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Emil Racoviţă". Comisia Nr. 12 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie „Emil Racoviţă“ Bucureşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mihai Vasiliu prof. filozofie director, şcoala medie Nr. 36 Bucureşti. Şcoala medie „Mihai Viteazul" Comisia Nr. 13 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Nr. 15, Nr. 29, şcolile medii „Mihai Viteazul", „Emil Racoviţă" şi „Alex. Sahia" Bucureşti (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Mihai Zapan prof. univ. chimie, Institutul petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Şcoala medie „Mihai Viteazul". Comisia Nr. 14 secţie reală cu limba de predare română şi greacă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie „Mihai Viteazul" şi şcoala medie Nr. 14 Bucureşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Victor Petre prof. lb. română, director şcoala medie „Gh. Şincai" Bucureşti. Şcoala medie Nr. 15, Comisia Nr. 15 secţia reală cu lb. de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 15 şi nr. 9 Bucureşti (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Rizescu, prof. matematică, director Şcoala medie ,,C. A. Rosetti" Bucureşti. Şcoala medie Nr. 38, Comisia Nr. 16 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Nr 38 şi Nr. 29 Bucureşti (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Victor Iliescu prof. matematici, director Şcoala medie „Gheorghe Lazăr" Bucureşti. Şcoala medie serală de cultură generală. Comisia Nr. 17 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie serală de cultură generală Bucureşti (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Gabriela Ţiţeica, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie serală de cultură generală. Comisia Nr. 18 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Nr. 15 şi şcoala medie serală de cultură generală Bucureşti (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ion Rădulescu conf. univ. geografie Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „G. Coşbuc". Comisia Nr. 19 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie „G. Coşbuc" Bucureşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Iancu Sager conf. univ. matematică, Institutul de Construcţii Bucureşti. Şcoala medie „G. Coşbuc". Comisia Nr. 20 secţie umanistă Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Nr. 39, şcolile medii „Matei Basarab" şi „Alex. I. Cuza" Bucureşti (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Andrei Iliescu, conf. univ. biologie, Institutul de cultură fizică, Bucureşti. Şcoala medie „Matei Basarab". Comisia Nr. 21 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie „Matei Basarab" Bucureşti (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Igor Ivanov, conf. univ. matematică, Institutul de construcţii Bucureşti. Şcoala medie „Matei Basarab". Comisia Nr. 22 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii „Matei Basarab" şi „Alex. I. Cuza" Bucureşti (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Constantin Ciurea prof. matematică, director şcoala medie ,,T. Vladimirescu" Bucureşti. Şcoala medie Nr. 39. Comisia Nr. 23 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Nr 39 Bucureşti (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ivanca Olvotto prof. gradul II matematică Şcoala medie „Nicolae Bălcescu" Bucureşti. Şcoala medie „Mihail Eminescu". Comisia Nr. 24 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Nr. 30, şcolile medii „M. Eminescu", „Ion Creangă", „Gh. Şincai", şcolile medii de muzică Nr. 1 şi Nr. 2 Bucureşti (cursuri de zi şi restanţieri), Preşedinte Gheorghe Herman conf. univ. biologie, Institutul de medicină şi farmacie Bucureşti. Şcoala medie „Mihail Eminescu“, Comisia Nr. 25 secţie reală. Se vor prezenta candidat de la şcolile medii „Mihail Eminescu“ şi „Ion Creangă" Bucureşti (cursuri de zi). Preşedinte Constantin Luca, lector univ. chimie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Mihail Eminescu“, Comisia Nr. 26, secţie reală Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii „Mihail Eminescu" şi „Ion Creangă" Bucureşti (curs seral, Învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Mierlea, prof. lb. română, director şcoala medie „I. L. Caragiale" Bucureşti, Şcoala medie „Gh. Şincai“, Comisia Nr. 27, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 30 şi Şcoala medie „Gh. Şincai“ Bucureşti (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gabriel Sudan, prof. univ. matematică Institutul de arhitectură „Ion Mincu" Bucureşti. Şcoala medie „Gh. Şincai", Comisia Nr. 28, secţie reală Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Gh. Şincai“, Şcoala medie nr. 30 şi Secţia medie serală a Şcolii generale de 3 ani Nr. 113 Bucureşti (curs seral, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Eugen Mihăilescu, conf. univ. matematică, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Gh. Lazăr", Comisia Nr. 29, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Gh Lazăr“ şi Şcoala medie Nr. 36 Bucureşti (cursuri de zi, serate şi restanţieri). Preşedinte Maria Bulgărea, prof. gradul II pedagogie, director adjunct, Şcoala medie Nr. 10 Bucureşti. Şcoala medie „Gh. Lazăr“, Comisia Nr. 30, secţie umanistă Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Nr. 27, Nr. 36 şi Şcoala medie „D. Bolintineanu“, Bucureşti (curs de zi). Preşedinte Teodor Burcescu, prof. gradul II geografie, director Şcoala medie „Dr Petru Groza“, Bucureşti. Şcoala medie „Gh. Lazăr“, Comisia Nr. 31, secţie reală Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Gh Lazăr“ şi Şcoala medie Nr. 36, Bucureşti (curse de zi şi restanţieri). Preşedinte M. Postelnicescu, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ Bucureşti. Şcoala medie „Gh. Lazăr“, Comisia Nr. 32, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Gh. Lazăr“, Bucureşti (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Vasile Nedelcu, conf. univ. fizică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“, Bucureşti. Şcoala medie „D. Bolintineanu“, Comisia Nr. 33, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi, de la Şcoala medie ,,D. Bolintineanu“, Bucureşti (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Marioara Iordan, prof. emerit matematică, directoare. Şcoala medie Nr 39, Bucureşti. Şcoala medie „D. Bolintineanu", Comisia Nr. 34, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie ,,D. Bolintineanu“, Bucureşti (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Cornelia Floroiu, prof. geografie, directoare Şcoala medie „Aurel Vlaicu“, Bucureşti. Şcoala medie Nr. 27, Comisia Nr. 35, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Nr. 27, Bucureşti (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Mircea Mancaş, prof. univ. filologie, Institutul de artă teatrală şi cinematografică „I. L. Caragiale“, Bucureşti. Şcoala medie Nr. 36, Comisia Nr. 36, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Nr. 36, Bucureşti (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Constantin Ioan, prof. univ. fizică, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu“, Bucureşti. Şcoala medie Nr. 36, Comisia Nr. 37, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Nr. 36, Bucureşti (curs seral). Preşedinte Constantin Disescu, prof. univ. fizică, institutul agronomic „Nicolae Bǎlcescu“, Bucureşti. Şcoala medie Nr. 36, Comisia Nr. 38, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Nr. 36, Bucureşti (curs seral). Preşedinte Alexandru Dabija, profesor emerit, director adjunct, Şcoala medie „N. Bălcescu“, Bucureşti. Şcoala medie „Nicolae Bălcescu“, Comisia Nr. 39, secţie reală cu lb. de predare română şi germană Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Nicolae Bălcescu“ şi Şcoala medie Nr. 21, Bucureşti (cursuri de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Sevilla Răducanu, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie „Nicolae Bălcescu“, Comisia Nr. 40, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii .Nicolae Bălcescu“, ,,T. Vladimirescu“, Şcolile medii Nr. 25, Nr. 31 şi Şcoala medie de arte plastice Bucureşti (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Jana Cristu, prof. lb. latină, directoare Şcoala medie Nr. 10, Bucureşti Şcoala medie „Nicolae Bălcescu“, Comisia Nr. 41, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Nr. 25, Nr. 31 şi Şcoala medie „Nicolae Bălcescu“, Bucureşti (cursuri de zi, serare şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Elena Flondor, prof. gradul II matematică, Şcoala medie Nr. 15, Bucureşti. Şcoala medie „T. Vladimirescu“, Comisia Nr. 42, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „T. Vladimirescu“, Bucureşti (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Ion Fati, conf. univ. fizică, Institutul de Construcţii, Bucureşti. Şcoala medie „T. Vladimirescu“, Comisia Nr. 43, secţie reală Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie ,,T. Vladimirescu“ şi Şcoala medie Nr 33, Bucureşti (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Gheorghe Maftei, prof. geografie, director Şcoala medie Nr. 40, Bucureşti. Şcoala medie „Ion Neculce". Comisia Nr. 44, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii „Ion Neculce“, „Aurel Vlaicu“ şi Şcoala medie Nr. 6, Bucureşti (cursuri de zi şi restanţieri), Preşedinte Haralambie Chirilei, prof. univ. biologie, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu“, Bucureşti, Şcoala medie „Ion Neculce“, Comisia Nr. 45, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Ion Neculce“ şi Şcoala medie Nr. 40, Bucureşti (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alice Motaş, prof. gradul II matematică, Şcoala medie Nr. 15, Bucureşti, Şcoala medie „Aurel Vlaicu“, Comisia Nr. 46, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Aurel Vlaicu“, Bucureşti (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ilinca Tănăsescu, prof. matematici, directoare Şcoala medie Nr. 15, Bucureşti, Şcoala medie Nr. 6, Comisia Nr. 47, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Nr. 6 şi Nr. 40, Bucureşti (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Th. Gheorghiu, prof. univ. matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“, Bucureşti. Şcoala medie Nr. 10, Comisia Nr. 48, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Nr. 10 şi Şcoala medie „Dimitrie Cantemir“, Bucureşti (examene de diferenţă). Preşedinte Nicolae Bărbulescu, conf. univ. chimie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie Nr. 10, Comisia Nr. 49, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Nr. 10 şi Şcoala medie „D. Cantemir“, Bucureşti (examene de diferenţă), Preşedinte Ion Toboşaru, conf. univ. filozofie, Insstitutul de artă teatrală şi cinematografică „I. L. Caragiale“, Bucureşti. ORAŞUL CONSTANŢA Şcoala medie Nr. 1,Comisia Nr. 1 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Nr. 1 şi Nr. 4 Constanţa (cursuri de zi şi restanţieri), Preşedinte Ion Moisil conf. univ. fizică, Institutul pedagogic de 3 ani Bucureşti, Şcoala medie Nr. 1, Comisia Nr. 2 secţie realii. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Nr. 1 şi Nr. 2 Constanţa, şcoala medie Năvodari şi şcoala tehnică specială Constanţa (curs seral). Preşedinte Georgeta Teodorescu lector univ. fizică Institutul agronomic „Nic. Bălcescu" Bucureşti. Şcoala medie Nr. 1. Comisia Nr. 3 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Nr. 1 Constanţa (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Gheorghe Cristea lector univ. fizică, Institutul pedagogic de 3 ani Bucureşti. Şcoala medie Nr. 1, Comisia Nr. 4 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Nr. 1, Nr. 2 şi Nr. 3 Constanţa (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tacor Tacoman şef lucrări matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie Nr. 2, Comisia Nr. 5 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Nr 2 Constanţa (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Sofia Plexi lector univ, matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej" Bucureşti, Şcoala medie Nr. 3, Comisia Nr 6 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Nr. 3 Constanţa, şcolile medii Năvodari şi Mangalia (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Teodor Teodorescu lector pedagogic, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Şcoala medie Nr. 3, Comisia Nr. 7 secţie mixtă. Se vor prezenta candidişti de la şcoala medie Nr. 3 Constanţa, şcolile medii Năvodari, Mangalia, Techirghiol şi Eforie Sud (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Leon Diculescu conf. univ. filologie, Institutul de arhitectură „Ion Mincu" Bucureşti. REGIUNEA ARGEŞ Şcoala medie Nr. 1 Piteşti. Comisia Nr. 1, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Nr. 1, Piteşti (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Dragomirescu, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani, Piteşti. Şcoala medie Nr. 1, Piteşti. Comisia Nr. 2, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Nr. 1, Nr. 2 şi Nr. 3, Piteşti şi Şcoala medie Ştefăneşti (curs seral, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Augustin Z. N. Pop, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani, Piteşti. Şcoala medie Nr. 3 Piteşti. Comisia Nr. 3 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Nr. 2 şi Nr. 3 Piteşti, Şcolile medii Costeşti şi Vedea (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Vrabie, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic ,de :3 ani Piteşti. Şcoala medie Nr. 2 Piteşti. Comisia Nr. 4 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Nr. 2 Piteşti (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Moisil, conf. univ. fizică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti, Şcoala medie Nr. 3 Piteşti, Comisia Nr. 5 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Nr. 3 Piteşti, Şcolile medii Costeşti şi Vedea (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restantieri). Preşedinte Florea Oprea, conf. univ. chimie, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie Nr. 2 Piteşti. Comisia Nr. 6 secţie reala. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Nr. 1 şi Nr. 2 Piteşti (invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Iuracec, conf. univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Şcoala medie Nr. 1 Rm. Vîlcea. Comisia Nr. 7 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la: Şcoala medie Nr. 1 Rm. Vîlcea şi Şcoala medie Horezu (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Maria Dinescu, lector matematică, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Şcoala medie Nr. 1 Rm. Vîlcea. Comisia Nr. 8 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Nr. 1 şi Nr. 2 Rm. Vilcea şi Şcoala medie Horezu (curs seral, invătămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vasile Pleşu, prof. geografie, director Şcoala medie Nr. 1 Cimpulung-Muscel. Şcoala medie Nr. 2 Rm. Vilcea. Comisia Nr. 9 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Nr. 2 Rm. Vîlcea (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Virgil Dron, lector univ. filologie. Institutul pedagogic de 3 ani Bucureşti. Şcoala medie Nr. 2 Rm. Vilcea. Comisia Nr. 10 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Nr. 1 şi Nr. 2 Rm. Vîlcea şi Şcoala medie Horezu (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Leon Timofte, lector univ. pedagogie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie Nr. 1 Rm. Vilcea. Comisia Nr. 11 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Băbeni, Govora, Călimăneşti şi Brezoi (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Ion Niţescu, prof. gr. II lb. română, director Şcoala medie Nr. 2 Cîmpulung Muscel; Şcoala medie Nr. 1 Slatina. Comisia Nr. 12 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Nr. 1 Slatina (cursuri de zi). Preşedinte Crăciun Guţă, şef lucrări matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti, Şcoala medie Nr. 2 Slatina. Comisia Nr. 13 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Nr. 1 şi Nr. 2 Slatina, Şcolile medii Potcoava şi Drăgăneşti Olt (cursuri de zi). Preşedinte Maria Iliescu, prof. de lb. română, directoare Şcoala medie Nr. 2 Rm. Vilcea. Şcoala medie Nr. 1 Slatina. Comisia Nr. 14 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Nr. 1 şi Nr. 2 Slatina (curs seral, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Popa, prof. geografie, director Şcoala medie Brezoi. Şcoala medie Nr. 1 Cîmpulung. Comisia Nr. 15 secţia reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Nr. 1 Cîmpulung (cursuri de zi). Preşedinte Alexandru Nicolescu, prof. univ. matematică, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Şcoala medie Nr. 1 Cîmpulung. Comisia Nr. 16 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Nr. 1 Cîmpulung (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vasile Tănăsescu, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. . Şcoala medie Nr. 2 Cîmpulung, Comisia Nr. 17 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Nr. 1 şi Nr. 2 Cîmpulung şi Şcoala medie Rucăr (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Ion Marinescu, conf. univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Şcoala medie Drăgăşani. Comisia Nr. 18 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Drăgăşani (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Ceauşescu, prof. gr. I geografie, director Şcoala medie Nr. 1 Rm. Vilcea. Şcoala medie Găeşti. Comisia Nr. 19 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Găeşti şi Topoloveni (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Dinculescu, sector univ. filozofie, Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Şcoala medie Curtea de Argeş. Comisia Nr. 20 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Curtea de Argeş, Domneşti şi Corbeni (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Gheorghe Arsenescu, prof. gr. II filozofie, director Şcoala medie Topoloveni. REGIUNEA BACĂU Şcoala medie Moineşti. Comisia nr. 1 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Moineşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Victor Miron, conf. univ. fizică, Institutul pedagogic de 3 ani Iaşi. Şcoala medie Comăneşti, Comisia nr. 2 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Comăneşti şi Boiştea (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Virgil Mitrea, lector univ. fizică, Institutul pedagogic de 3 ani Iaşi. Şcoala medie oraşul Gheorghe Gheorghiu- Dej. Comisia nr. 3, secţie mixtă Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie oraşul Gheorghe Gheorghiu-Dej (cursuri de zi, serale, învăţământ fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Maria Frunză, lector univ. filologie, Universitatea „Al. T. Cuza" Iaşi. Şcoala medie oraşul Gheorghe Gheorghiu- Dej. Comisia nr. 4 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie oraşul Gheorghe Gheorghiu-Dej şi şcoala medie Tg. Ocna (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Iftimie, prof. gr. IT limba română Şcoala medie nr. 1 Piatra Neamţ, Şcoala, medie Adjud, Comisia nr. 5 -secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Adjud şi Podul Turcului (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Gavrilaş, şef lucrări matematică, Institutul politehnic , „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Bacău. Comisia nr. 6 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 4 Bacău (cursuri de zi restanţieri). Preşedinte Constantin Martiniuc, conf. univ. biologie, Universitatea „Al. I. Cuza" Iaşi. Şcoala medie nr. 2 Bacău. Comisia nr. 7 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 2 şi nr. 3 Bacău (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Victor Sticlea, conf. univ. biologie, Universitatea „Al. I. Cuza" Iaşi. Şcoala medie nr. 2 Bacău. Comisia nr. 8, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 2 Bacău (cursuri serale, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Lucian Agache, prof. matematică, director adjunct Şcoala medie Comăneşti. Şcoala medie Buhuşi. Comisia nr. 9, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Buhuşi şi Râsnov (cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mihai Mertea, lector univ. filozofie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău, Şcoala medie nr. 1 Piatra Neamţ, Comisia nr. 10, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 1 Piatra Neamţ , şi şcoala medie Bicaz (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Aristide Hazgan, conf. filologie, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice, Iaşi. Şcoala medie nr. 2 Piatra Neamţ. Comisia nr. 11, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Piatra Neamţ (cursuri de zi). Preşedinte Dumitru Zaharia, prof. gr. II istorie, director Şcoala, medie nr. 3 Bacău. Şcoala medie Tg. Neamţ. Comisia nr. 12 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Tg. Neamţ şi Borca (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Simion, prof. gr. II limba română, Şcoala medie oraşul Gheorghe Gheorghiu- Dej. Şcoala medie Roman. Comisia nr. 13 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Roman şi Săbăoani (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Neculai Baran, lector univ. filologie, Universitatea „Al. I. Cuza" Iaşi. Şcoala medie Roman. Comisia nr. 14 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Roman (cursuri de zi, serale, Invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Sergiu Postolache, prof. gr. II matematică, Şcoala medie nr. 4 Bacău. REGIUNEA BANAT Şcoala medie nr. 1 Caransebeş. Comisia nr. 1, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Caransebeş şi Şcoala medie Oţelul roşu (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Nanu, prof. univ. chimie, Institutul Politehnic Timişoara Şcoala medie Lipova, Comisia nr. 2, secţie mixtă. Se vor prezenta candidat de la şcolile medii Lipova şi Făget (curs de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri) Preşedinte Ion Popescu, conf. univ. matematică, Universitatea Timişoara, Şcoala medie Oraviţa, Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Oraviţa, Moldova Nouă şiAnina (curs de zi, seral, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dan Popescu, prof. gr. Istorie, Şcoala medie nr. 2 Lugoj, Şcoala medie Orşova, Comisia nr. 4, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Orşova, Mehadia şi Bozovici (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Maria Pricop, prof. şi. biologice, directoare, Şcoala medie nr. 7 Timişoara. Şcoala medie Sinnicolau. Comisia nr. 5 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la: şcolile medii Sinnicolau, Periam şi Jimbolia (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Groza, prof gr. II pedagogie, director Şcoala medie Oţelul roşu. Şcoala medie nr. 1 Arad. Comisia nr. 6 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr 1 şi nr 4 Arad (cursuri de zi, seral şi restanţieri). Preşedinte Ioan Lupescu, prof. univ. fizică, Institutul politehnic Timişoara, Şcoala medie nr. 1 Arad, Comisia nr. 7 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr.3 Arad şi Şcoala medie nr. 2 Pecica (cursuri de zi, seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri), Preşedinte Liviu Brîndea, lector univ. matematică, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 2 Arad. Comisia nr. 8 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Arad (cursuri de zi, seral şi restanţieri). Preşedinte Trandafir Bălan, prof. gr. II, matematică, director Şcoala medie nr. 1 Timişoara, Şcoala medie nr. 3 Arad, Comisia nr. 9 secţie mixtă. Se vor prezenta Candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Arad (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Drecin, lector univ. matematică, Universitatea Timişoara, Şcoala medie nr. 5 Arad, Comisia nr. 10, secţie mixtă cu lb. de predare română şi slovacă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 5 Arad, Şcoala, medie nr. 1 Pecica, şcolile medii Curtici, Pîncota, Nădlac şi Vinga (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ileana Cernescu, prof. emerită 11. română, Şcoala medie nr. 4 Timişoara. Şcoala medie nr. 2 Lugoj. Comisia nr. 11, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Lugoj şi Şcoala medie Nădrag (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Partenie Murariu, lector univ. filologie, Universitatea Timişoara. Şcoala medie nr. 1 Reşiţa. Comisia nr. 12, secţie reală Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Reşiţa (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Iosif Groşanu, lector univ. fizică, Institutul Politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 1 Reşiţa. Comisia nr. 13, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Reşiţa (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Aurel Gruiescu, prof. pedagogie, director Şcoala medie Făget, Şcoala medie Bocşa, Comisia nr. 14, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Bocşa, Gătaia, Deta şi Ciacova (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tiberiu Bulzan, prof. gr. II geografie, director Şcoala medie nr. 2 Lugoj, Şcoala medie nr. 1 Timişoara, Comisia nr. 15, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Timişoara (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Iosif Preda, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Timişoara, Şcoala medie nr. 1 Timişoara, Comisia nr. 16, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 10 Timişoara Şcoala medie nr. 2 Lugoj şi Şcoala medie Jimbolia (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Iosif Rehon, prof. gr. II chimie, Şcoala medie nr. 3 Timişoara. Şcoala medie nr. 2 Timişoara. Comisia nr. 17, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Tiimişoara (curs de zi). Preşedinte Aurel Nanu, prof. univ. fizică, Institutul politehnic Timişoara, Şcoala medie nr. 2 Timişoara. Comisia nr. 18, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 2 şi nr. 6 Timişoara şi Şcoala medie de muzică Timişoara (cursuri de zi, serale şi restanţieri) Preşedinte Iosif Nichita, lector univ. fizică, Institutul Politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 3 Timişoara. Comisia nr. 19 secţie mixtă Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Timişoara şi Şcoala medie Buziaş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără , frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Grigore Ştefan, prof. emerit istorie, Şcoala pedagogică Arad. Şcoala medie nr. 7 Timişoara. Comisia nr. 21, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 5 şi nr. 8 Timişoara (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Aurel Drenceanu, conf. univ. fizică. Institutul politehnic Timişoara. Şcolal medie nr. 7 Timişoara. Comisia nr. 21, secţie mixtă Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 7 şi nr. 4 Timişoara (curs de zi, învăţămim fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Petre Stanciu, conf. univ. matematică, Universitatea Timişoara. Şcoala medie nr. 10 Timişoara. Comisia nr 22, secţie mixtă cu limba de predare română şi sirbă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr 10 Timişoara (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Duşan Sablici, prof. gr. II lb. sirbă, director Şcoala medie nr. 10 Timişoara. Şcoala medie nr. 10 Timişoara. Comisia nr. 23, secţie mixtă cu lb. de predare germană. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 2 şi nr. 10 Timişoara, Şcoala medie nr. 4 Arad, Şcoala medie nr. 2 Lugoj, Şcoala medie Jimbolia şi Şcoala medie nr. 11 Timişoara — secţia pedagogică (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Iosif Dick, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Timişoara, REGIUNEA BRAŞOV Şcoala medie nr. 1 Făgăraş. Comisia nr. 1 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Făgăraş, şcolile medii oraşul Victoria şi Agnita (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Aurel Drăgulănescu, conf. univ. matematică, Institutul politehnic Braşov, Şcoala medie Blaj, Comisia nr. 2 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Blaj (cursuri de zi, serale şi invăţămint fără frecvenţă). Preşedinte Florea Saivan, lector istoric, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Braşov. Şcoala medie Cisnădie. Comisia nr. 3 secţie reală. Se vor prezenta :■ candidaţi de la şcolile medii Avrig, Salişte, Tălmaciu şi Cisnădie (cursuri de zi, serate şi restanţieri). Preşedinte Rodica Ciurea, prof. gr. II matematică, Şcoala medie nr. 5 Braşov. Şcoala medie nr. 1 Sighişoara. Comisia nr. 4 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile, medii nr. 1 şi nr. 2 Sighişoara, şcolile medii Rupea şi Dumbrăveni (cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Maria Ploieşteanu, lector univ. matematică, Institutul pedagogic de 3 ani Braşov, Şcoala medie nr. 2 Sf. Gheorghe, Comisia nr. 5 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Sf. Gheorghe, şcolile medii Covasna şi Tg. Secuiesc (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Drăgan, prof. gr. Istorie,Şcoala medie nr. 1 Mediaş. Şcoala medie nr. 2 Mediaş. Comisia nr. 6 ■secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Mediaş (cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Maria Fanache, prof. gr. I limba română, Şcoala medie nr. 1 Sibiu. Şcoala medie nr. 3 Sibiu. Comisia nr. 7 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2, nr. 3 şi nr. 4 Sibiu (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Emil Giurgiu, prof. gr. II limba română, Şcoala medie nr. 1 Sighişoara, Şcoala medie nr. 1 Sibiu, Comisia nr. 8 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1, nr. 2, nr. 3 şi nr. 4 Sibiu (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Ciachir, lector univ. istorie, Universitatea Bucureşti, Şcoala medie nr. 3 Sibiu. Comisia nr. 9, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 3 Sibiu (cursuri serale şiînvăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ştefan Iacob, lector filologie, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Braşov. Şcoala medie nr. 1 Braşov. Comisia nr. 10, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 1 Braşov şi şcoala medie Săcele (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Aurel Rusu, prof. univ. matematică, Institutul politehnic Braşov. Şcoala medie nr. 1 Braşov. Comisia nr. 11 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi, de la şcolile medii nr. 1, nr. 3 şi nr. 4 Braşov (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Carol Saal, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Braşov. Şcoala medie nr. 3 Braşov. Comisia nr. 12 secţie mixtă. ,Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4 şi nr. 5 Braşov şi şcoala medie de muzică Braşov (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Petre Sonea, conf. univ. fizică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie nr. 4 Braşov. Comisia nr. 13 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 4 Braşov şi şcoala medie Predeal (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Aurora Demetrescu, prof. gr. II limba română, Şcoala medie nr. 3 Sibiu. Şcoala medie nr. 5 Braşov. Comisia nr. 14 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 5 Braşov (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ion Manta, prof. univ. chimie, Institutul de medicină şi farmacie Cluj. Şcoala medie Rîşnov. Comisia nr. 15 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Rîşnov Codrea şi Zărneşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Aurelia Bogdan, prof. limba română, Şcoala medie oraşul Victoria. Şcoala medie nr. 1 Sf. Gheorghe. Comisia nr. 16, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Sf. Gheorghe şi şcoala medie Baraolt (cursuri de zi, serale învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri) Preşedinte Irina Csampo, prof. emerit istorie-geografie Şcoala medie Tg. Secuiesc. Şcoala medie Tg. Secuiesc. Comisia nr. 17, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Tg. Secuiesc şi Covasna (cursuri de zi, învăţămîrnt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gavrilă Racz, prof. gr. Ii chimie, Şcoala medie nr. 2 Sf. Gheorghe, Şcoala medie nr. 5 Braşov. Comisia nr. 18 secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 5 Braşov, şcoala medie nr. 3 Sibiu, şcoala medie Săcele şi şcoala medie Sighişoara (cursuri de zi, serate şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ernest Albert, prof. limba maghiară, •Şcoala medie nr. 1 Sf Gheorghe,, Şcoala medie nr. 1 Braşov, Comisia nr. 19 secţie mixtă, cu limba de predare germană. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 1 Braşov, şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Sibiu, şcoala medie nr. 2 Sighişoara, şcoala medie nr. 2 Mediaş, şcoala medie Agnita şi şcoala medie Bistriţa, reg. Cluj (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Iosif Reschel, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Timişoara. REGIUNEA BUCUREŞTI Şcoala medie Alexandria. Comisia nr. 1 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Alexandria şi Zimnicea (curs de zi). Preşedinte Mircea Constantinescu, conf. univ. chimie, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Şcoala medie Alexandria. Comisia nr. 2 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Alexandria şi Zimnicea (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri), Preşedinte Ion Lupu, lector univ. pedagogie, Institutul pedagogic de 3 ani Bucureşti, Şcoala medie Călăraşi, Comisia nr. , 3 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Călăraşi (curs de zi). Preşedinte Dumitru Georgescu, lector univ. fizică, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu" Bucureşti. Şcoala medie Călăraşi, Comisia nr. 4 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoală medie Călăraşi (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Constantin Baron, prof. gr II fizică, director Şcoala medie nr. 1 Giurgiu. Şcoala medie Călăraşi. Comisia nr. 5 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Călăraşi (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Angelescu, prof. gr. II matematică, director Şcoala medie Videle, Şcoala medie Feteşti. Comisia nr. 6 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Feteşti şi Ţăndărei (cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Elena Iliescu, lector univ. matematică Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu" Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Giurgiu. Comisia nr. 7 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 1 Giurgiu (curs de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Matei, prof. gr. II istorie, director Şcoala medie Urziceni, Şcoala medie nr. 1 Giurgiu, Comisia nr. 8 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 1 Giurgiu şi şcoala medie Drăgăneşti (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Emilia Iliescu, conf. univ. biologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Giurgiu. Comisia nr. 9 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 2 Giurgiu (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Vasile Ionescu, prof. geografie, director Şcoala medie Brăneşti. Şcoala medie Lehliu. Comisia nr. 10 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Lehliu şi Brăneşti (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Emilia Druc, prof. chimie, director adjunct Şcoala medie Călăraşi. Şcoala medie nr. 1 Olteniţa. Comisia nr. 11 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Olteniţa (curs de zi). Preşedinte Emilian Angelescu, lector univ. chimie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Olteniţa. Comisia nr. 12 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Olteniţa (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alee Hanţă, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie Răcari. Comisia nr. 13 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Răcari şi Snagov (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Cosma, şef lucrări fizică, Universitatea Bucureşti.