Romănulŭ, iunie 1861 (Anul 5, nr. 152-180)

1861-06-29 / nr. 180

toate articlele Ianuarie. No. 1. 1. Revistă politică de C. A. Rosetti. 2. Revista anului 1860 de X. 3. Un protest al d. M. Kinezu în contra scrterii judecătorilor, subt titlul „Ce devin legile când Ministru le calcă.“ 4. O epistolă a d. C. D. Aricescu prin care apăra pe d. C. Fussea atacat ca funcționar de un anonim. 5. Felurimi. 6. Varietate. Ieria de d. Iernescu (Winterhalder). No. 2. 3. 1. Depoștă telegrfică. 2. Revistă politică de idem. 3. Sciii politice. 4. Libertatea Individuale de d. Cesar Bolliac. 5. Corespondința particulară a Românului din Constantinopole. 6. Varietăți, „Nouă și însemnată creațiune a Ministrului din întru, „(în care se vorbește despre modul cel rea cu care Ministru tratesă Pressa) de C. A. Rosetti. 7. Foiță, Medicul Satului. No. 4. 1. Depește telegrafice. 2. Revistă politică de idem. 3. Sciri din afară. 4. Bilandul Anului 1860 de Ion Brătianu 5. Froeptul de Adressă către Tron al Commissiunii Adunărei. 6. Lipsele de d. Ștefan D. Greceanu. 7. Foița, Medicul Satului. Noi. 1. Revista politică de idem. 2. Depește telegrafice. 3. Bilandul anului 1860 de Ion Brătianu. 4. Estrase din ciiarie străine. 5. Proces verbal al Adunării. 6. Spionul fără lefă de C. A.R. 7. Relațiuni mercantile de Winterhal. No. 6. 1. Revistă politică de idem. 2. Estrase din chiame străine. 3. Bilandul anului 1860 de I. Brătianu. 4. Adunarea naționale. 5. Spionul fără lofa de C. A. R. No. 7. 8. 1. Revistă politică de idem. 2. Adunarea naționale. 3. Foița Istoria lui Nicolae Mavrogeni. No. 9. 10. 1. Revista polit. de idem. 2. Scrii din afară. 3. Bilandul anului 1860 de I. Brătianu. 4. Epist. politică către d. Grig. Marghiloman de C. A. R. 5. Adunarea Naționale. No. 11. 1- Rev. polit. de idem. 2. Sciri din afară. 3. Starea politică a Austriei supt Schmerling de C. A. Rosetti 4. Comunea de Winterhalder. 5. Căușele demissiunii sale de D. Turnescu. 6. Foița, Mavrogenii. No. 12. 1. Revistă politică id. 2. Știri politice. 3. Paștele de Winterhalder. 4. Proces verbal al Adunării Naționale. 5. Foiță Nicolae Mavrogeni. No. 13. 1. Revistă politică id. 2. Libertatea individuale de C. Bolliac. 3. Proces verbale al Adunării Naționale. No. 14. 1. Revistă politică id. 2. Sciri politice. 3. Comunea de Winterhalder 4. Felurimi. 5. Foiță Nie. Mavrogeni. No. 15. 1. Revistă politică io. 3. Proces verbale al Adunării Naționale. Supliment, dare de seamă a komitatului asociațiuniiparului Românul. No. 16-17. 1. Revistă politică. 2. Sciri politice. 3. Adunarea și Ministeriul de C. A. Rosetti. 4. Despre Ungaria și Austria. 5. Proces verbale al Adunării Naționale. 6. Despre o scrisoareă a d-lui Nicu Rosetti în cestiunea arhimandritului Robeanu de la Tîrșior. No. 18. Revistă politică id. 2. Libertatea individuale de Cesar Bolliac. 3. Epistolă deschisă către d. Barbu Katargiu de un pigmeu. 4. Secestre și licitațiuni. 5. Foiță, Nicoară Mavrocordat, și alte materie publicate în țiliarul de la 1 Iamiarnîi pînă la 1 Iulie. No. 19. 1. Revistă politică. 2. Sciri politice. 3. Asociațiuni de asigurare mutuale de Winterhalder. 4. Proces verbale al Adunării Naționale. No. 20. 1. Revistă politică. 2. Proces verbale al Adunării naționale. O scrisoareă lui Garibaldi către asociațiunea comitatelor de ajutoarie. 4. Romunen de Winterhalder. 5. Industria Naționale de D. Nedelcovici. 6. Petițiuni mercantili. 7. Poesiă către d. C. A. Rosetti de D. B. No. 21. 1. Revista politică. 2. Libertatea individuale de C. Bolliac. 3. Proces verbale al Adunării Naționale? No. 22. Depoșiă telegrafice. 2. Revistă politică. 3. Comunea de Winterhalder. 4. Despre organisarea puterii armate de*. 5. Felurimi. O Forță, Nicoară Mavrogeni. No. 23-24. 1. Revistă politică. C. A.R. 2. Sciri politice. 3. Sentința asupra intîmplărilor onor. Curților Unite. 4. Proces verbale al Adunării Naționale. No. 25-26. 1. Depește telegrafice. 2. Revistă politică. 3. Discursul d-lui Mălinescu în numele Comisii Centrale către Măria Sa în ziua de 24 Ianuarie. 4. Sciri politice. 5. Imposițiunea timbrului. 6. Imperiul Austriei, împrumutul de 30 milioane fiorini. 7. Forță, Nicoară Mavrogeni. No. 27. 1. Depoștă telegrafice. 2. Revista politică. 3. Sciri politice. 4. Libertatea individuale de Bolliac. 5. Libertatea presei, prefață din cartea d-lui Schammannis. 6. Scrisoareă a d-lui C. G. Cantacusino contra abusului de putere al administrării de Praova. 7. O călătorie spre descoperirea bunului gust de Iernescu. No. 28. 1. Revistă politică. 2. Industria naționale de Winterhalder. 3. Corespondință particulară a Românului din Focșani. 4. Proces verbale al Adunării Naționale. No. 29. Revistă politică. 2. Sciri politice. 3. Procesul între d. A. Sturza și monastirile sf. loan și sf. George. 4. Salubritatea de doctorul Felix. 5. Procesul acuzaților din Craiova, pledoaria d-lui Vernescu. No. 30-31. 1. Depește telegrafice. 2. Revistă politică G. A. R. 3. Cuvîntul lui Napoleone III la deschiderea Camerei. 4. Sciri politice. 5. Adunarea și Ministeriul din Iași de C. A. Rosetti. 6. Proces verbale al Adunării Naționale. 7. Supliment, scrisoarea d-lui Davila către d. Turnescu. Februarie. No. 32. 1. Revistă politică id. 2. Raportul Ministeriului către Domnitor pentru disolverea Adunării. 3. Programa Ministeriului din Iași de C. A. Rosetti. 4. Legiuirea contribuțiunii personale de Melic. 5. Petițiunea dată Adunării de 5 cetățeni din Ploesci în privința celor ce au suferit în timpul evenimentelor de acolo. No. 33 1. Depește telegrafice. 2. Revistă politică. 3. Sciri politice. 4. Comunea de Winterhalder. 5. Raportul secțiunii Adunării din Iași pentru darea în judecată a Ministeriului iepurianu. 6. D-lor starosti și comercianți de C. A. Rosetti. 7. Apel la opiniunea publică de C. P. Tărtășescu, No. 34-35. 1. Revistă politică. 2. Sciri politice. 3. Corespondință particulară a Românului din Constantinopole. 4. Libertatea individuale de C. Bolliac. 5. Scrisoarea din Pipesci despre înscrierile în lista electorale. 6. Foița, Felice. No. 36. 1. Depește telegrafice. 2. Revistă politică. 3. Protocolul Adunării Naționale din Transilvania. 4. Adresa Adunării Naționale spre răspuns la discursul Tronului, primită cu 42 voturi contra 20. 5. Poesiă, Adunării Naționale din Sibiiu de Densușianu. 6. Relațiuni mercantile. 7. Foiță, Felice, No. 37-38. 1. Revistă politică. 2. Comunea de Winterhalder. 3. Legalitatea și defectuositatea proectului de alegere a Mitropoliților și Episcopilor de Arhimandritul Neofit Schriban. 4. Felurimi. 5. Foiță, Felice. No. 39. 1. Depește telegrafice. 2. Revistă politică C. A. R. 3. Sciri politice. 4. Drepturi și Datorie de C. A. Rosetti. 4. Scrisoareă a d-lui Margiloman și respins de C. A. Rosetti. 5. Carnavalul de Iernescu. 6. Foița, Felice. No. 40. 1. Revistă politică. 2. Către alegători de Cormenin. 3. Comunea de Winterhalder. 4. Acte Oficiali. 5. Scrisoari către abonații 4’arielor Păcală și Nichipercea de Pantazi Gicia. 6. Către d. Davila de Turnescu. No. 41- 1. Revistă. 2. Monastirile din țară Românească de Bolliac. 3. Sciri politice. 4. Respuns la articolul d-lui Melic despre contribuțiune de C. Bălcescu. 5. Relațiuni mercantili. 6. Foița, Felice. No. 42. 1. Depește telegrafice. 2. Revistă politică C. A. R. 3. Sciri politice. 4. Corespodință particulară a Românului din Viena. 5. Listele electorale de C. A. Rosetti. 6. Petițiune către d. Ministru justiției de 15 cetățeni contra tribunalului de Praova. 7. Dare de seamă a Adunării din Iași după cjiariul Trecutul. 8. Felurimi. No. 44. 1. Revistă politică. 2. Estrase din ziarie străine și sciii politice. 3. Comunea de Winterhalder. 4. Salubritatea de doctoriul Felix. 5. Catîrul cu clopoței fabulă de G. Alessandrescu. No. 44-45. 1. Revistă politică C. A. R. 2. Scri polit. 3. Principiul de Naționalitate de Winterhalder. 4. Franța, Roma și Italia, estrase din broșiura d-lui de la Guérronniére. 5. Scrisoară de C. Grigorescu. 6. Foița, Felice. No. 46. 1. Depește telegrafice. 2. Revistă politică. 3. Unde mergem de C. A. Rosetti. 4. Franța, Roma și Italia. 5. Foița, Felice. No. 47. 1- Revistă politică. 2. Sciri politice. 3. Unde mergem? de C. A. Rosetti. 4. Despre broșiura d-lui Lagueronniére din Wanderer. 5. Felurimi. 6. Relațiuni mercantile. 7. Forța, Felice. No. 48. 1. Rev. polit. C. A.R. 2. Discursul Tronului Italiei la deschiderea parlamentului italian. 3. Unde mergem? C. A. R. 4. O scrisoară a unui abonat prin care spune că primul memoriu despre unire s’a dat de d. Știrbeiu. 4. Meiul murind fabulă de G. Alessandrescu. 5. Foița, Felice. No. 49. 1. Depește telegrafice. 2. Revistă politică. 3. Propunere făcută în Comisia Centrale în privința disolverii Adunării. 4. Estras din Constituționael. 5. Monastirile din țara Românească de C. Bolliac. 6. Felurimi. 7. Foița, Felice. No. 50. 1. Revistă politică id. 2. Sciri politice. 3. Monastirile din țara Românească. 4. D-lui Davila de doctoru Turnescu. 5. Relațiuni mercantile. 6. Foița, Felice No. 51-52. 1. Depește telegrafice. 2. Revistă politică. 3. Sciri politice. 4. Partidi naționale în Divanul ad-hoc și adunările elective de I. Brătianu. 5. Petițiunea a uor din Prava către Domnitor contra ilegalităților tribunalului în contestări. No. 53. 1. Revistă politică id. 2. Sciri politice. 3. Revistă chiarelor din Iași. 4. Despre disolverea Adunării și despre alegeri de Sc. Crețulescu. 5. Scrisoare din Vlașca contra ilegalităților în înscrieri de P. Naum. 6. doue scrisorie în privința pensionatului de fete din orașiul Ocna. 7. Foița, Felice. No. 54. 1. Depește telegrafice. 2. Revistă politică id. 3. Sciri politice. 4. Flagele comerciului de Winterhalder. 5. Listele electorale din Vlașca de I. Melic. 6. Foița, Felice. No. 55. 1. Revistă politică id. 2. Sciri politice. 3. Ministeriul și Adunarea disolută de Dim. Brătianu. 4. Listele electorale din Vlașca de I. Melic. 5. Felurimi. 6. Un proiect pentru înființarea unei noue contribuțiuni de Iernescu. No. 56. 1. Depește telegrafice. 2. Revistă politică. 3. Sciri politice. 4. Monastirile din țara Românească de C. Bolliac. 5. Scrisoare a d-lui Berindei în privința umedității închisorilor în cari se află d-nii Orășianu, Ionescu și Valentinjaim. 6. D-lui Turnescu de Consiliul Medicale. 7. Foița, Felice. No. 57. 1. Revistă politică id. 2. Sciii din Iași. 3. Estras din Wanderer. 4. Situațiunea de C. A. Rosetti. 5. Listele electorale din Vlașca de Melic. 5. Apel pentru inundații din Galați de Jacson. 7. Foița, Felice. No. 58-59. 1. Depește telegrafice. 2. Revistă politică id. 3. Situațiunea de C. A. Rosetti. 4. Listele electorale din Vlașca de Melic. 5. Beiul de la Tunis de C. A. Rosetti. 6. Listele electorale din Praova de Arion. ß.Romanul“ Martie. No. 60. 1. Revistă politică. Listele electorale din Praova de Ant. Arion. 3. desbaterile adresei în senatul francez. No. 61. 1. Revistă politică. 2. Sciri politice. 3. Adresă de felicitare a Municipalității din Bucuresci către consulul Italiei. 4. Listele electorale din Praova. 5. Desbaterile Adresei în Senatul francez. 6. Majorității onor. Consiliu medicale de Turnescu. No. 62. 1. Depește telegrafice. 2. Revistă politică. 3. Sciri politice. 4. Flagele comerciului de Winterhalder. 5. Listele electorale din Praova de Aur. Arion. 6. Desbaterile adresei în senatul francei