Romănulŭ, decembrie 1863 (Anul 7)

1863-12-30

Rosetti, dupe gazeta Tribunalelor. 5 Călătorie aeriană a lui Nadar. 6 Theatru Romănii, lupta femeiloră. 20. — 1 Revistă: despre epistola d. Ion Ghica adresată supt prefectului de Marginea. 2 Circularea Min. către Municipalitatea din Iași. 3. Estrase. 4. A doua epistolă către primul Ministru de C. A. R. 5 Studii constituționale: epistola D. I Ioan Ghica către D. N. Râmnicenu sunt prefecții de Marginea. 6 Corespondința din Iași asupra Municipalității de C. I. 7 Fără delegile financiare I. I. (Convenția) 8 Cumfi ar trebui remaniată carta Europei dupe L’Opinion National. 9 Felurimi. 21 — 22.—1 Revista, asupra cestiunii polone. 2 Estrase. 3 Iacobinismul în Romania. N. 4 Camerile de Comercia de A. Vericanu. 5 Corespondință din Iași asupra prefectului de Gorji. F. 6 Theatru Romănă. 7 Felurimi. 23. — 1 Revistă: asupra convocărei Cameriî ordinară, era nu estra ordinară. 2 Principiile și logica protivnicilor noștrii. C. A. R. 3 estrase. 4 Priviri restrospective asupra insurecțiunei polone, (dupe foia francesă și englesî). 5. Bulet. Agricolă, comisia agricolă din Vlașca. I. 1- 6 Ferurimi. 24. — 1 Revistă. Unde va merge guvernulă d. Cogălniceanu ? 2 Estrasă din Independința Belgică asupra înțelegeriloră puteriloră a face să note notă Rusii în chestia polonă. 3. Cuiefonie, codri viseză. C. A. Rosetti, 4 Estrase. 5 Corespondință din Iași Asupra strîngeri dăriloră prin ilegalități. N. N. 6 Priviri retrospective asupra insurecțiunii polone (dupe sorginți francesi și englesi). 7 Atrocități și brutalități în Polonia făcute de Ruși. 8 Scrisorea D. M. Rămnicanu asupra art. D. I. I. despre vinderea păduriloru. 9 Acte oficiali. 25. — 1 Revista asupra raportului Minis de interne către Dornnă pentru înființarea unei înalte comisiuni pentru îmbunătățirea Iașiului. C. A. R. 2 Periclele stărei actuali Radion. 3 Scrisorea D. Carada și respunsului d. Rosetti. 4 Cestiunea impositeloră: Corespondința între d. M. Sturza și casierul împlinitoră de imposite. 5. Corespondința din Viena asupra stării Europei în chestiunea resbelului poloniei. 6 Estrase. 7 Buletină Comerciale I.I. 8 Scrisorea din Pesta a D. P. Rosetti că nu și a dată dimisiunea din postii ce ocupă. 9 Felurimi. 26. — 1 Estrasă dupe discursul Im. Napoleone, depește oficiale. 2 Revistă asupra politicei francese și engleze în cesiia polonă. 3 Corespondință particulariă din Iași asupra vinderii Zarzavatului, copie dupe suplica servitorilorăramului decanică către consiliu de min. 4 Periclele stării actase artel de Radion. 5 Estrase. 6 Buletinulă Agricolă de I. I. 7 Felurimi. 27__28 — 29. — 1 Depeșie: Estrasă din disc. îm. Napoleone, depeșea redacției. 2 Revistă, asupra discursului lui Napoleone. 3 Periclele stărea actuale de Radion. 4 Alegerile în Prusia. 5 Estrase. 6 Justiția militariă, memoră, procesură d. Saegiu. 7 Tetrului Boselă, mă omă din uimică. 30. — 1 Revistă: Asupra desciderei adunării și calea care trebue se ia nouă ministeriă. 2 Periclele stării actuale, art. IV, de Radion. 3 justiția militariă, procesulă d-lui Saegiu. 4 Scrisorea d. N. Bosie, respinsă la o corespondința din Iași. 5 Demisiunea d. Romanescu către ministerul justiției. 6 Scrisori ale Red. către D. E din Ploesci și M. și N. din Tecuciu. 31. 1 Revista congresulă Europiană și noi. 2 Epistola III către Primul Minisru de C. A. Rosetti. 3 Corespondința din Craiova asupra invasiunii streiniloră din Austria în țară de C. 4. Estrase. 5 Scrisorea d. D. J. Țigara asupra procesului d-nei Zulnia Sturza și casa Fără. 6 justiția militară, procesulă d. Saegiu. 7 Buletină comerciale, adresa președintelui Municipală din Ploesci, și a membrilor de la munic. Buzeu. 8 Tabla de praciurile cu cari s’aă vîndută productele prin mai multe tîrguri. 9 Scrisórea către una anonimă. 10 Respunsură d. N. Grosu grădinarului din Iași lasă corespondința asupra vîmfării zarzavatului. 2. — 1 Revistă: nepublicarea legei de ne- 1 compatibilitate. 2. 1)iarnele streine despre discursulă împ. Napoleone. 3 A patra epistolă către primul- minis, de C. A. Rosetti. 4 Reapărerea Reformei. 5 Respunsulă d. Strajă către D. Țigara. 6 Buletină comerciale. 7 Respunsulu d. Z. Moldovanu lasă corespondința din Iași. 8 Refusulă de imposite ață d. S. Miclescu. 9 Felurimi. 3. 1 Revistă: Starea scoleloră din Iași și cerce d. E. de Girardin asupra discursului îm. Napoleone. 2 Mesagiul Domnitorului la deschiderea Camerei. 3 Partidele în a doua cameră Prusiana (L’Europe). 4 Instrucțiunea publică de 1.1. 5 Responsură d. Țigara către d. Strajă. 6 Remășițele lui Nicolae Bălcescu și testamentul ă scă de N. Ionescu. 7 Felurimi. 4—5.— 1 Revistă: asupra impresiunei cea produsă discursulă împăr. Napoleone în Europa. 2 Estrase. 3 Schițe pentru organisarea comunei de N. 4 Corespondință din Iași asupra stării scolelor din Iași. 5 Prădările ce se facă în Tecuciu, dupe Scris, a mai multor cetățeni. 6. — 1 Revistă:despre poloni. 2 Adunarea, alegerea biuroului. 3 Programa Ministerului. 4 Discursul Tronului de Radu Ionescu. 5 Estrase 6 Studii asupra discursului împ. Napoleone de J. I. și Țarele streine. 7 Relațiunî mercantile. 7. — 1 Revistă asupra demisiunii d. G. Lahovari. 2 Estrase. 3 Demisia d. Gr. I. Lahovari din postură de judecătoră. 4 Mesagiul Tronului, a cincea epistolă către primul Ministru, de C. A. Rosetti. 5 Estrase. 6 Tratatul de la 1815. 7 Schițe pentru organisarea comunei. 8 Buletin comerciale, jurnalulă memb. Municipali, din Ploesci și adresa către Redacțiune. 9 Scris. d. V. Bucșenescu asupra corespondintelui din Iași. 8. — 1 Revistă: camera s’a ocupată de legea de pensii, despre studiere d. Ubicini asupra serbiei, despre discursul tronului. 2 Mesagiul tronului, urmare din a cincea epistolă către primul Min., de C. A. Rosetti. 3 Staturile independenți ale Europei orientale Serbia, dupe Perseveranza, de A. Ubicini. 4 Acte oficiale. 13 Buletin Comerciale. 6 Scalele Duminicale de M. Fugel. 9 —10. — 1 Revistă, asupra sentenței Franței contra nostru, politica revoluționarie a Rusiei. 2 Adurarea, verificarea titliștilor, dep., citirea raportului pentru încuviințarea strîngerea impositelor de guvernă și raportul de D. Steriade. 3. Estrase. 4 Sentința Europei de C. A R. 5 Cuvîntul Francese asupra situațiunii lumei. 6 Discursul lui Napoleone și opinia Țareloră. 7 Buletină Comerciale. 11 —12.—.1 Revistă asupra Congresului propusă de împ. Napoleone. 2 Estrase. 3 Sentința Europei, scrisorea a șesea către primul Min. de C. A. R. 4 Falimentele de Winterhalderă. 5 Adunarea, discuția asupra creditului de a strînge impozite pe trei luni. 6 Viitorul congresă Europeni. 13. — 1 Revistă, binefacerile Buletinului comerciale, seriî streine. 2 D. Cogălniceanu și cu alițiunea de Radu Ionescu. 3 Corespondință din Iași, asupra comisiei pentru exprimarea dorințelor meșteniloră de G. Z. 4 Buletină Agricolă de I. I. 5 Către direcția poștei de C. A. R. 6 Plîngerea d. M. C. Cogălniceni din Ploesci contra Prefectului. 7 Buletin Comerciale 8 Felurimi. 14. 1 Revista guvernulu n’a dată nici ună proeptu de lege, starea poloniei în facia europei. 2. Estrase. 3 Dați constituția de Radu Ionescu. 4 Corespondință din Iași, respinsă D-lui. Bosie, de N. N. 5 Cele din urmă arestări în Polonia (dupe Wanderer). 6 Asociațiunea pentru Scóla comerciale I. I. 7 Scrisorea d. Periețianu și Zanfirescu contra Prefectură de Teleorman. 8 Relații mercantili. 9 Acte oficiali. 15. — 1 Revistă ce lucreză Camera în Secțiuni. 2 Estrase. 3 Ministerială trecută acuzată de Min. actuale, de Radu Ionescu. 4 Succesiunea în Danemarca. 5 Acte oficiale. 6 Relațiuni mercantili. 7 Buletină comerciale 8 Felurimi. 16. — 1 Revistă: respinsă la aceia cariocă că e demagogic cănd i serămuse se dea uă pușcă in măna fiecărui țerană, de C. A. R. 2 Risipirea banilor publici de Radu Ionescu. 3 Estrase. 4 Moneta Romană de Winterhalder 5 Scrisorea d. I. Haralambie din Botoșani că i s’a ridicată nișce vite de d. N. Docan dupe moșie. 6 Scris. d. avocată A. Manoli în cestia procesului Z. Sturza și casa Fara. 7 Acte oficiali. 8 Felurimi. 17. — 1 Revistă: asupra unei corespondințe din Iași care cere între îmbunătățiri, și curtea de Casație se se mute în Iașî. 2 Buletin comerciale du pe La Presse. 3 Se lămurimă de C. A. R. 4 Corespondința din Iașî despre trecerea curții de Casație la Iași de B. 5 Estrase. 6 Buletinulă agricolă de I. I. 7 Estrase. 8 Buletin comerciale. 18—19. — 1 Revistă asupra notei Rusiei în cestia Monase închinate. 2 Adunarea lucreza ’n secții că nare proepte de legi. 3 Ună actă arbitrariă, de Radu Ionescu. 4 Estrase. 5 Corespondință din Iași asupra adunării comisiei pentru îmbunătățirea Iașiului de N. N. 6 Notele Rusiei în cestia monastirilor închinate. 7 Resbelă sau pace. 8 Acte oficiali. 9 Mulțumirile cetățenilor din Botoșiani către profes. I. Georgescu. 20. — 1 Revistă: De patru incizie cea făcută ministerulă Cogălniceanu. 2 Estrase. 3 Adunarea acusată, de R. Ionescu. 4 Europa și congresul, după (La France). 5 Urmările rusesci, dupe (Times). 6 Acte oficiale. 7 O esplicațiune a d-lui Serurie, în privința d-lui Gr. Cuza. 8 Scrisorea cătorva cetățeni din Fălticeni pentru abusurile ce a făcută polițaiură cu ocasiunea alegerilor municipali. 9 Abusul prefectului de Muscelă YAj Strîngerea impositului. 10 Buletinul comercial süu Felurimi. 21. — 1 Revistă: Asupra proectului de adresă al Camerei. 2 Desmințirea dată de Monitorul Țariului La Nation. 3 Proiectul de adresă ală Adunării. 4 Studii financiare de I. I. 5 Noule speranțe ale profesorului Thury de Geneva, dupe La Franca. 22—23 — 1 Revista: Asupra memoriului și proiectului de Constituțiune din Nation. 2 Adunarea electivă: Proiectele ce i s’aă dată. 3. înaltă Trădare, de R. Ionescu. 4 Corespondință din Viena: Asupra politicei germane de H. Bresnițiu. 5 Estrase. 6 Lipsesc instrucțiune publice, de Winterhalder. 7 Buletină Comerciale. 8 Scrisorea d-lui Petrescu contra subprefectului C. Prijbenu. 9. Nouă Țară „România Mililitară. 10 Felurimi. 24. — 1 Revistă: Lipsa abținuților din cameră. Drepturile adunării. C. A. R. 2 Scrisorea împăratului Napoleone către Engliteza și respunsulă lordului Rusell. 3 Libertate și Glorie. Controlă și Progresă, de C. A. R. 4 Proiectul de Constituțiune dupe La Nation. 5 Scrisorea d-lui Prim-star este către Ministerul de Comerciă, prin care îi arată că Comisia însărcinată pentru desvoltarea Comerciului a încetată de la 1860. 6 Buletină agricolă. III art. de I. I. 7 Ce <Teo La France despre noi. 8 Acte oficiali. 25 — 26 — 1 Revivistă: Ce <Teo streinii despre noi. Cine ne-a adusă în starea de anarhia 2 Estrase. 3 Despotismu și lașitate de R. Ionescu. 4 Starea cestianei Holsteine, dupe Débats. 5 Buletină financiară de I. I. 6 Scrisorea d-lui Costescu pentru revenirea sa la Cameră. 7 Buletin Comerciale. 8 Corespondință din Iași asupra d-lui. Abazi și Carus subprefectură ocolului Gigia. 9 Acte oficiali. 10 Felurimi. 27 — 1 Revista: 2 Adresa Adunărei, C. A. R. 3 Adresa Abținuțiloră. I. art. de R. Ionescu 4. Amendamentă la proiectul de respinsă la discursul tronului. 5 Despre înarmarea țerei. 6 Scrisorea d-lui I. Grecianu, respinsă la Foia volantă: Abuzurile unui prefect ă. 7 Acte oficiale. 28. — 1 Revista: Mai mulți din deputații Camerei sunt datori statului. Ministerul și Adunarea. Ce voră cei 37. 2 Estrase. 3 Adresa abținuților, Hart. R. Ionescu. 4 Cerce Debates despre noi. 5 Corespondință din Iași. Despre alegerea municipală, de N. N. 6 Adunarea electivă, discursul primului Ministru. 29. — 1 Revistă: Situațiunea politicei europene. 2 Desmințirea ce dă Tarele streine Monitoriului nostru, în cestra proiectului de Constituțiune. 3 Adresa abținuțiloră. HI art. R. Ionescu. 4 Estrase. 5 Studii financiare de I. I. 6 Scala și Viața, dupe Wander. 7 Buletin Comerciale. 30. — 1 Revista: Asupra noului proiectă de adresă. 2 Adunarea electivă. Noulă proiectă de adresă ale Comisiei. 3 Estrase. 4 Căile ferate Române de Winterhalder. 5 Starea lucrurilor în Polonia, dupe Presa streină. 6 Memorii asupra abusurilor din Romanațî cu ocasiunea recrutațiunii. De G. Vlădoianu. 7 Scrisorea d-lui I. Marghiloman, prin care arată, că nu e datoră statului. 8 Scrisorea d-lui Petru Cosmiță din Brăila, prin care arată că casa Englesă pentru imprumutu este falsă. 9 Buletin Comercială. 1. — 1 Revista Europa se pregătește de resbelă. 2 Adunarea electivă. Asupra stării datoriilor tesaurului. Căți deputați sunt datori tesaurului. 3 Corespondință din Paris. Impresiunea cea făcută cuvîntul lui Napoleon despre România, de C. 4 Estrase. 5 Corespondință din Iași, asupra balotării municipale, de N. N. 6 Buletină agricolă, IV. art. I. I. 7 Petiția d-lui A. Manoli DECEMBRE, către Ministerul Justiții asupra casării mesajurilor. 2 — 3. — 1. Revistă. Asupra împrumutului de 50 Milione. 2 Adunarea electivă. Ședința din 2 Decembre. Cererea primului ministru de a se amâna discuția adresei , și propunerea d-lui Rosetti prin cari cere de la Cameră a se încuviința. 3 împrumutură Lefevre, de 50 milione, de Winterhalderă. 4 Raportulă Comisii financiare însărcinată a cerceta împrumutură. 5 Adunarea electivă, ședința de la 22. Discursul d-lor M. Costache și Cogălniceni. 6 Polonia și causa ordinii Sf. Marc Girardin. 4. 1 Revistă: Cerce foile streine despre proiectul de Constituțiune din Nation. 2 Estrase. 3 Responsură Minist, de finanțe că n’află că statulă are a lua 108 milione, ci 8 milione. 4 Buletină financiară, împrumutură de 50 milione, de I. I. 5 Adunarea electivă. Discursul d-loră Otetelișanu și Apostoléiul. 6 Scrisorea d-lui Cozadini care ace că nu e datoră statului. 7 Relațiuni mercantile. 8 Scrisori din Fălticeni asupra unei volante. Abusurile unui prefect fi. 9 Scrisorea d-lui Călin din Iași asupra alegerii primului Staroste. 5. — 1 Revistă: Care este conflictulă între puterea legislativă și puterea esecutivă, C. A. R. 2 Estrase. 3 împrumutură de 10 milione, I. I. 4 Adunarea electivă, discuțiune asupra împrumutului 6. — 1 Revistă: Cerce foile streine despre noi și Monitoru să tace. 2 Estrase. 3 împrumuturi de 50 milione, de P. Iacovenco. 4 Scrisorea d-lui V. Crețenu, asupra arestărei sale. 5 Despre înarmarea țerei. II art. 6 Scala comerciale. Winterhalder. 7 Buletin comercial. 8 Scrisori din Fălticeni în contra unei volante. Abusurile unui prefect ă. 9 Felurimi. 7 — 8. — 1 Revistă: Asupra proiectului de Constituțiune din La Nation. 2 Adunarea electivă, asupra desbaterea pentru inviolabilitatea domiciliului și libertatea individuale. 3 Estrase. 4 Reînființarea dreptului de esportațiune. I. I. 5 Dumă stimă a încuragia industria naționale, Winterhalder. 6 Scrisorea d-lui N. Milo, care ace că nu e datoră statului. 7 Scrisorea d-lui N. Bosie, respunzundă Corespondintelui N. N. din Iași. 8 Scrisorea d-lui N. Georgiu, asupra abusurilor și incendiurilor ce se face în plasa Sabarului. 9 Felurimi. 9 —10. — 1 Revistă: asupra stărei finanțeloră nóstre. 2 Situațiunea principatelor dupe presa din Viena. 3 Estrase. 4 Redacțiunea Romanului către abonații săi, C. A. R. 5 împrumutură de 50 milione, Winterhalder. Scrisorea mai multoră Scolari cari arată în ce stare se află sculele. 7 Buletină Comerciale. 11.— 1 Revistă: Asupra crediteloră ce cere ministerul de interne. Ceea ce cere Camera de la guvernă. 2 Estrase. 3 Adunarea și Ministerul actuale, I art. R. Ionescu. 4 Corespondință din Iași, asupra mezatului Germăneștilor. N. N. 5 Raportă asupra proiectelor, de inviolabilitatea domiciliului și asigurarea libertăților publice, de B. Boerescu. 6 îmbunătățirea agriculturei, I. I. 7 Scrisorea d-lui N. Catargiu, care spune că nu e datoră Statului. 8 Serbaterea sf. Sava. 12. — 1 Revistă: Ce cere Camera de la guvern și guvernulă nu-î dă. Cerce Țarele streine despre noi. 2 Adunarea. Ce proiecte s’arată Adunărea. 3 Estrase. 4 A 7-a epistolă către primul- ministru, C. A. R. 5 Raportul comitetului delegaților de secțiuni din Adunare pentru proiectul de lege asupra pensiiloră, G. M. Ghica. 6 Buletină Comerciale. 7 Sentința curții de Casațiune prin care suntă acitați membrii Tribunalului de Romanațî. 8 Scrisorea d-lui M. S. Malbim, pentru polonezi. 13. — 1 Revista: Asupra desbaterii din adunare a inviolabilităței domiciliului și libertăței individuale 2 Adunarea electivă: Ședința de mercur, R. Ionescu. 3 Estrase. 4 Proiecte de lege asupra pensiiloră. 14.— 1 Revistă: votulă pentru monastirile Ție închinate. Raportul către Domnitoră și proiectul de lege pentru secularizare. 2 Adunarea electivă, ședința de la 11 Decembre. Desbaterea proiectului de inviolabilitatea domiciliului și libertatea idividuale. 3 Scrisorea d-lui V. Alexandrescu, către avocații Cerne și Criste. 4 Buletină Comerciale. 5 Mulțumirile fraților Brăești către doctorul Al. Teodori. 15 — 1 Revistă: Ce face Adunarea legiuitore. Seri d’afară. 2 Corespondință din Iași. Protestulă a 140 alegători municipali către minis, din năutru asupra balotagiului. 3 Adunarea electivă, ședință de la 13 Decembre, asupra secularizărea monastiriloră. 4 Buletină comercială. 5 Scrisorea d-lui P. Dimitrescu din Pitești asupra directorului prefecturei. 6 Felurimi. 16—17. — 1 Revistă: Guvernul Rom nu încuviințăză înodtarea liniei ferate de la 3 nu roșu, stricarea comisiunei de iluminare cu g a orașului, cererea de la Adunare a mai mult credite estraordinare. 2 Depeși de mulțumire c.; cameră și guvernă pentru secularizasarea mons riloră. 3 Estrase. 4 Adunarea electivă, ședința la 13, Desbaterea asupra secularisărei monasteră. 18 1 Revistă: Sciri d’afară asupre timei Holsteinului 2 A 7-a epistolă către prim ministru, de C. A. R. 31 Notițiî statistice România, I. I. 4 Buletină Comerciale. 5 Scris d-lui P. Ghica, asupra Corespondentului din N. N. 19. — 1 Revistă: Piuiturile pe undeva ce drumulă de seră. 2 Vîndirea Ghemănesci, scrisóre către D. P. Ghica, de d. C. A. Rol 3 Adunarea electivă, ședința de la 14 Deceni' discuțiune asupra proiectelor, de inviolabilii domiciliului și libertatea individuală, discu s d-lui Ministru justiții și ală d-lui Costaforu. 20. — 1 Revista: Asupra Calendareloru lian și gregoriană, și stricarea balotării făcute Municipalitatea din Iași. 2 Sciii d’afară. 3 C spendință din Iași, asupra stricării balota municipală din Iași, II. NI. 4 Scrisórea d-ln tetelișanu, asupra stării tesaurului publică. 5 letină financiara, I. I. 6 Adunarea electivă, dința de la 14 Decembre. Discuțiunea asupra ar telor, de inviolabilitatea domiciliului și liberte individuale, discursul d-lui Cogălnicenu. 7 . sorea d-lui Eduardu Chem prin care spun n’a avută a face cu D. Alexandrescu. 8 Pe d-lui Periețeanu către minist, de interna întra prefectului de Teleorman. 21. — 1 Revista. Asupra stării în ea află Moldovia. 2 Estrase. 3 Adunarea er ședința de la 14. Discuțiune asupra proiect de inviolabilitatea domiciliului și libertatea viztuală. 4 Scrisorea domnului Cernătescu , D. Popasă. 22. — 1 Revistă, votulă camerei pentr sființarea mai multor schituri din 1860, și ora bisericii Maicii Domnului din Craiova. 2 municatură minist. Kulteloră pentru revocare crărilorii privitóre la schitulă Hărșova. 3 Est 4 Adunarea și ministeriul actuale. N art. Enescu. 5 Asupra împrumutului de 50 miliei Iacovenco. 6 Buletină comercială, condițiuni, admitere în corporațiunea brutariloră din P 7 Scrisórea d-lui Tomulescu din Giurgiu asu focului ce i s’apusă. 23 — 24. — 1 Revistă: Cercetat despre luarea monastirilor închinate și ce celelalte Tarie streine. 2 Cestiunea căiloră te, Winterhalder. 3 Buletii J BB financiariu, 1 îmbunătățirea agriculturei 5 Invitare mercianțiloră de Primură staroste, spre ațelege în privința căraușiloră austriacă. 25. — 1 Revistă. Ce lucreză călugării în streinătate. Sciri d’afară. 2 Proclamațiun Cosută către unguri. 3 Adunarea acordă nului ună împrumută de 70 mii lei. 4 Cescăiloră ferate, N art. Winterhalder. 5 Sei d-lui Arion asupra vătămării ce face comun tualele consiliu municipală. 6 Avisulă redacs supra epistolelor și reclamăriloră. 7 Imprumi de 50 milione, respinsă la d. Iacovencu, Wi halder. 8 Buletină Comercială. 26 — 27 — 28 — 29. — 1 Revistă: S. unui turcă cu firmană, scrri d’afară. 2 Cer carea Minist, culteloră privitore la schiturile Monastirile cele mici. 3 Studii finanțiare, art. deficitele budgetului Moldovei, I. I. 4 litatea serviciilor, C. A. R. 5 Korespon din Iași, Impresiunea ce a făcută secularisarea nastirilor, despre balotagială urmată la în calitate. 6 învețeminte naționali, ună român pată din Siberia St. Popescu. 7 Scrisorea Velcea din Tîrgu Neamțu, prin care Țce Cogălniceanu merge totă pe calea d. Crezzun 8 Asasinatură doctorului Leibel. 30—61 4 Revistă: Asupra compani jefuite din Iași, și asupra nuoilor și credite de guvernală. 2. Șji cuicetamă totă ca se stemă totă, E. Ionescu. 3 Korespondință di na, asupra politicei lui Napoleonă în cesia stem, și asupra proiectului de constituțiuni La Nation. 4 Estrase. 5 Invitația primului roste către starostii din București spre merge la 1 Ianuariu la Paiață. 6 1 pendință din Iași asupra balotagiului m pasă și asupra d-lui Pantazi Ghica. N. > Scrisorea d-lui N. Abază, în cestia licitații mănesci. 8 Scrisorea pentru redacție și petițire ministru ale d-lui Christodor Cerchez în viața devastărilor cansate în districtulă Nc din pricina inundării. 9 Scrisorea D-lui Ilie Ibeanu, contra d-lui Petrescu. 10 Scrisorea Prijbenu, respinsă d-lui Petrescu. A NOEMBRE. 1. — 1 Revistă: pregătirea Turciei de resbelă, stricarea licitației gasului dată D. Tetonan, ordina circularie a min. de fin. pentru oprirea urmăritoră perceperii impositelor. 2 Discursul im. Napoleone. 3 Estrase. 4 Comuna de V. 5 Fapte none de brutalitatea Rusescă în Polonia. 6 Copie dupe petiția preotului Ion Burgă către Ministerul de interne. Copie dupe petiția ursoieniloră, către min. de interne. Copie dupe petiția usoieniloră cage minis. Justiției. 7 Relațiunî mercantili. 8 Felurimi. Tipografia C. A. ROSETTI ulitxn Fortuni (Colmala) Nr. 15 fm.