Sălăjeanul, august 2005 (Anul 2, nr. 280-306)

2005-08-01 / nr. 280

H opa! Markó Kácsi zice că nu vrea ca nici un ministru al UDMR să fie remaniat. Dl. Cinteză, în continuare, papagal. Că dacă se schimbă un ministru care face reformă, e bas. Dl. Ionuț Popescu, aflat și domnia sa pe lista remaniabililor (după cum scrie scârbavnica de presă), se dă la Tăriceanu, pe motiv de tractoare. Hopa. dl. Eugen Nicolăescu afirmă că d-na Mona Muscă rămâne în continuare propunerea PNL pentru șefia Camerei Deputaților, l-auzi?! Te pomenești că o să demisioneze și de la conducerea Camerei după ce va vota, din nou, împotriva lui Tăriceanu. Mădălin Voicu: „Conducerea PSD, un furuncul cu trei capete” și că unii dintre conducătorii partidului sunt conduși prost de neveste. Sorin Oprescu afirmă că are ceva dreptate Voicu, și „coloană vertebrală”. Hai una și cu Băsescu, El Presidente susține că i-a oprit pe democrați să iasă de la guvernare. După ce l-ar fi șantajat pe Tăriceanu cu ieșirea democraților de la guvernare?! Hai una și cu dl. Codruț Șereș, zălăuan de-al nostru, teoretic, care iată ce grăiește: „Politica este ca un joc de șah, în care toți pionii vor să devină regină”. Dragă Codruț, cred că o să rămâi un pion. Hopa, încă una cu pediștii, care zice ziarul ăla care te face să gândești, „vor cu orice preț să-i bage pe liberali în anticipate". Bine că nu în ceață. Care pediști și liberali nu renunță la preluarea șefiilor de consilii județene conduse de reprezentanți ai PSD, și în Sălaj. Din câte se aude, cine știe, poate fi vorba și de ceva „intoxicare”, postul ar urma să revină PNL (PD are prefect), prim-candidat Cristian Ionescu. Nu știu dacă vor reuși băieții treaba mare, ar fi în schimb cert că se „lucrează” intens. Să vedem ce vor spune băieții de la UDMR, la nivel central, după negocieri intense. Pregătiri de artilerie și în PD Sălaj și în PNL Sălaj, în vederea alegerilor județene. Dacă în PD Sălaj se anunță un război de zile mari Viorel Stanca - Radu Căpîlnașiu, în PNL Sălaj nu-i exclusă o mitraliere Cătălin Micula - Dorel Sabo. Dacă nu cumva alegerile astea interne vor fi decalate sau influențate de alegerile anticipate (nu iau, dacă vor avea loc). Igen, sunt de acord cu marii analiști de pe sticlă. Va fi o „vară fierbinte”, politic. Iar ceea ce s-a întâmplat până acum sunt doar „pregătiri de artilerie”. Iar nici Sălajul nu va scăpa de scandaluri (cel puțin de presă) sau de alte scandaluri. Succes editorial Pregătiri de artilerie Daniel SAUCA ® Vivat Porolissum! Festivalul „Zilele Romane” s-a încheiat, trăiască Festivalul, este de părere „Sălăjeanul”. Cu unele inconveniente, compromisuri comerciale cum ar fi terasele cu mici, fum, bere și manele, sau ne-comerciale, cum ar fi cerșetorii, scandalagiii etc. Zilele Cetății - Festivalul „Zilele Romane" a fost o reușită, fie și numai sub aspectul că a adus delegații străine, turiști din țară și din străinătate și a relansat „concertistic” Zalaul, aducând în fața unui public ale cărui gusturi se orientează spre consum rapid, trupe de geniu și care au făcut istorie. Poate cu promovarea corespunzătoare, cu mai multă experiență în organizarea unui astfel de eveniment, cu concursul mai multor actori locali, Festivalul „Zilele Romane” și moștenirea latină pe care o avem ar reuși să devină un atu de marketing pentru Zalău. 0K © © cr © ® © KL mm COMPLEX COMERCIAL "AMBIENT" Vinde în condiții și la prețuri avantajoase toată gama de materiale de construcții, amenanajări și finisaje • materiale pentru fundații • materiale pentru zidărie și sisteme de acoperiș • materiale pentru amenajări interioare, exterioare și finisaje • instalații sanitare - apă, accesorii • ceramică fină - gresie, faianță • adezivi, ipsos gret •uși din lemn masiv, M.D.F. • sistemul gips-carton, profileți accesorii • lacuri și vopsele • materiale pentru pardoseli: parchet clasic, parchet laminat • materiale hidro-fono termoizolante : i > • produse metalurgice: oțel beton, PC striat, bare • abrazive /■ 1 mm, pentru pe str. 22 Decembrie 1989 (Crasnei) nr. 250 tel. 0260 660 190 • 0260 606 162 Nemulțumiri la Șimleu Silvaniei Mina Sărmășag - SC Sălajul SA Musai afaceri cu Rusia FC Armătura Zalău, în curs valutar EURO USD AUR 3,5237 2,9164 40,0360 vremea Luni Cer senin Maxim 32 ° C Luni noaptea Cer senin Minim 21 ° Cl Biblioteca Ady Endre la sediul UDMR Zalău