Sălăjeanul, aprilie-iunie 2015 (Anul 12, nr. 2605-2663)

2015-05-13 / nr. 2631

Sălăjeanul www.salajeanul.ro 101, 14 mai 2015 ACTUALITATE/EVENIMENT Educație : ISU organizează concursul „Cu viața mea apăr viața” Ca în fiecare an, Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Porolissum", împreună cu Inspectoratul Școlar Județean Sălaj va organiza și desfășura concursurile cu cercurile tehniceaplicative de elevi „Prietenii pompierilor” și „Cu viața mea apăr viața”. stfel, luni, 18 mai 2015, se va derula concursul „Cu viața mea apăr viața”, iar în data de 19 mai 2015 va fi organizată competiția „Prietenii pompierilor”. Cele două activități au caracter educativ și tehnico-aplicativ, având ca scop dezvoltarea capacității elevilor de a înțelege pericolele generate de situațiile de urgență. Echipajele vor avea de înfruntat probe scrise și practice. Primele trei echipe clasate vor primi cupe și diplome. Anca OLĂHUȚA Facilități . Serie nouă de bilete de tratament Sălăjenii care vor să plece la tratament își pot depune cereri pentru cea de-a VII-a serie de bilete de tratament. în total, în această serie sunt disponibile peste 180 de bilete. Reprezentanții Casei Județene de Pensii Sălaj informează că pentru seria a VII-a, Casei Județene de Pensii Sălaj i-au fost repartizate 185 de bilete, în următoarele stațiuni: 1 Mai, Bizușa, Buziaș, Căciulata, Covasna, Eforie Nord, Felix, Geoagiu, Govora, Herculane, Mangalia, Moneasa, Ocna Șugatag, Olănești, Sângeorz, Saturn, Sovata, Turda, Tușnad, Tășnad și Vatra Dornei, cu începere din 23, 24, 25 mai (în funcție de stațiune). Potrivit Alinei Tămaș de la Compartimentul Comunicare și Relații Publice, sejurul asigurat printr-un bilet de tratament este de 16 zile și include atât cazarea cu trei mese pe zi, cât și tratamentul pentru 12 zile. De precizat ar fi și faptul că, până în prezent, la Casa Județeană de Pensii Sălaj au fost depuse 2.226 de cereri privind acordarea biletelor de tratament. C.PUIE > PUBLICITATE Grădina Poporului Zalău Vă transformă emoțiile, preocupările, grijile într-un eveniment modern, prin profesionalismul unei echipe briliante. ^ v