Scînteia Tineretului, iunie 1960 (Anul 15, nr. 3435-3460)

1960-06-29 / nr. 3459

(Urmare din pag. 2-adidaţii de la Şc. medie muncitorească nr. 3 oraşul Constanţa (cursuri serate şi fără frecvenţă). Preşedinte Coceaşe Iancu, prof., dir. Şcoala medie nr. 2 Constanţa. Şcoala medie nr. 1 oraşul Constanţa — comisia nr. 9 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 din oraşul Constanţa (cursuri, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vascenko Victor, lect univ. filolog Institutul Pedagogic ,,Maxim Gorki" Bucureşti. Regiunea Constanţa Şcoala medie Medgidia — comisia nr. 1 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Medgidia (curs de zi). Preşedinte Stoian Emilia, prof. dir.. Şcoala medie Cerna, vodă. Şcoala medie Medgidia — comisia nr. 2 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Medgidia (cursuri serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tvănescu Magda, şef lucrări chimie Inst. Agronomic Bucureşti. Şcoala medie Cernavodă — comisia nr. 3 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie din Cernavodă şi de la Şcoala medie din Hîrşova (cursuri de zi). Preşedinte Dumitrescu Teodor, lector univ. mat., Inst. Politehnic Galaţi. Şcoala medie Feteşti — comisia nr. 4 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie din Feteşti (cursuri de zi). Preşedinte Apostol David, lect. univ. Şt. sociale Inst. Politehnic Galaţi. Şcoala medie nr. 1 Tulcea — comisia nr. 5 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Tulcea (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mocanu Constantin, lect. univ. Geografie T.S.E. Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Tulcea — comisia nr. 6 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Tulcea şi de la Şcoala medie din Babadag (cursuri de zi, serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Holinger Avram conf. univ. matematică, Univ. C. I. Partion Bucureşti. Şcoala medie Măcin — comisie nr. 7 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie din Măcin (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Poalehogl Gheorghe, lect. univ. filologie Univ. C. I. Parhon Bucureşti. Regiunea Craiova Şcoala medie nr. 1 Craiova — comisia nr. 1 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la şcolile medii nr. 1 şi 2 Craiova (curs de zi). Preşedinte Mihăilescu Ion, prof. univ. St. nat. Inst. Agronomic Craiova. Şcoala medie nr. 1 Craiova — comisia nr. 2 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţii, de la şcoala medie nr. 1 Craiova (curs de zi). Preşedinte Nanu Ion prof. univ. chimie. Inst. Politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 1 Craiova — comisia nr. 3 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcolile medii nr. 1 şi 3 Craiova (curs seral). Preşedinte Firoiu Constantin lector chimie inst. Politehnic Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Craiova — comisia nr. 4 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la şcoala medie nr. 2 Craiova (curs de zi). Preşedinte Rotenstein Bernard conf. univ. chimie Inst. Politehnic Timişoara Şcoala medie nr. 2 Craiova — comisia nr. 5 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţii de la şcoala medie nr. 2 Craiova. Preşedinte Vieroşeianu Iuliu, lector univ. chimie Inst. Ştiinţe Economice Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Craiova — comisia nr. 6 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie muncitorească Craiova (cursuri serale şi fără frecvenţă). Preşedinte Pişcaţi Constantin, conf. univ. matern. Inst. Pedagogic de 3 ani Craiova. Şcoala medie serală Electroputere Craiova — comisia nr. 7 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcoala medie serală Electroputere şi Şcoala medie serală „7 Noiembrie" (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte Popescu Romeo, prof. şt. nat. Craiova. Şcoala medie nr. 2 Craiova — comisia nr. 8 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Craiova. Preşedinte Marinescu Maria prof. direct. Şcolii medii nr. 3 Craiova. Şcoala medie nr. 2 Craiova — comisia nr. 9 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcolile medii nr. 1 şi 2 Craiova (restanţieri). Preşedinte Cocheci Vasile, conf univ. chimie Institutul Politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 3 Craiova — comisia nr. 10 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcoala medie serală Electroputere şi Şcoala medie 3 Craiova (restanţieri) Preşedinte Holan Adrian, lector geografie I.S.E. Bucureşti. Şcoala medie nr. 3 Craiova — comisia nr. 11 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la şcoala medie nr. 3 Craiova (curs de zi). Preşedinte Dalea Ion, lector pedagog. Inst. Ped. Timişoara. Şcoala medie nr. 3 Craiova — comisia nr. 12 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 3 Craiova (curs de zi) Preşedinte Bîtea Ion conferenţiar matematică Inst. Pedagogic Timişoara Şcoala medie nr. 4 Craiova — comisia nr. 13 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 4 Craiova (curs de zi). Preşedinte Moisescu Vasile, lector filologie Inst. Teatru Bucureşti. Şcoala medie nr. 4 Craiova — comisia nr. 14 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 4 Craiova (curs de zi). Preşedinte Lungu Ion, conf. univ. fizică Inst. Agronomic Craiova. Şcoala medie nr. 2 Tg. Jiu — comisia nr. 15 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcolile medii nr. 1, 2 şi 3 din Tg. Jiu (curs de zi). Preşedinte Adam Aurelie, lector filologie Inst Ped. Craiova. Şcoala medie nr. 1 Tg. Jiu — comisia nr. 16 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcolile medii nr. 1, 2 şi 3 din Tg. Jiu (curs de zi). Preşedinte Suciu Iacob, conf univ. mat. Inst. Politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 1 Tg. Jiu — comisia nr. 17 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcolile medii nr. 1, 2 şi 3 din Tg. Jiu (restanţieri). Preşedinte Stancoveanu Gheorghe, conf. univ. pedagogie Inst. Agronomic Craiova. Şcoala medie nr. 2 Tg. Jiu — comisia nr. 18 secţia mixtă Se vor prezenta candidaţii de la Şcolile medii nr. 1 şi 2 din Tg. Jiu Preşedinte Filimon Ion conf. mat. Inst. Construcţii Buc. Şcoala medie nr. 1 Tr. Severin — Comisia nr. 19 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la şcolile medii nr. 1, 2 şi 3 din Tr. Severin (curs de zi). Preşedinte Piru Alexandru, lector univ. filologie Univ. C. I. Parhon Bucureşti. Şcoala medie nr. 3 Tr. Severin — comisia nr. 20 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de La şcolile medii nr. 1, 2 şi 3 din Tr. Severin (curs de zi). Preşedinte Murariu Petre, conf. univ. matern. Inst. Pedag. Timişoara. Şcoala medie nr. 2 Tr. Severin — comisia nr. 21 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcolile medii nr. 1 şi 2 Tr. Severin (cursuri serale şi fără frecvenţă). Preşedinte Năstăsel Dumitru prof dir. Şcoala medie nr. 2 din Craiova. Şcoala medie nr. 2 Tr. Severin — comisia nr. 22 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcolile medii nr. 1, 2 şi 3 din Tr. Severin (restanţieri). Preşedinte Nencîu Constantin conf. univ. matern. Inst. Tudor Vladimirescu Craiova. Şcoala medie Pleniţa — Comisia nr. 23 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcolile medii din Pleniţa şi Cetate (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghiţă Ştefan, conf. univ. fizică Inst. Politehnic Bucureşti. Şcoala medie Băileşti — comisia nr. 24 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Băileşti (curs de zi, seral şi fără frecvenţă). Preşedinte Iordan Petre, lector univ. de la Inst. Agronomic N. Bălcescu Bucureşti. Şcoala medie Bălceşti — comisia nr. 25 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcolile medii din Bălceşti şi Balş (cursuri de zi, serale şi fără frecvenţă). Preşedinte Diaconu C-tin prof. dir. Şcoala medie din Calafat. Şcoala medie Novaci — comisia nr. 26 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie din Novaci (cursuri de zi, serale şi fără frecvenţă). Preşedinte Talabă Ion, prof. dir. Şcoala medie nr. 2 din Tg.Jiu. Şcoala medie Corabia — comisia nr. 27 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie din Corabia (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Petrescu Ion prof. dir. Şcoala medie tir. 1 Craiova. Şcoala medie Filiaşi — comisia nr. 28 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcolile medii din Filiaşi şi Strehaia (cursuri de zi, serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Iliescu Elena şefă de lucrări mat. de la Inst. Agronomic Buc. Şcoala medie nr. 1 Caracal — comisia nr. 29 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcolile medii nr. 1 şi 2 din Caracal (curs de zi). Preşedinte Cucu Silvia lector univ. Filologie — Inst. Teatru Buc. Şcoala medie nr. 2 Caracal — comisia nr. 30 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcolile medii nr. 1 şi 2 din Caracal (curs de zi). Preşedinte Tecuşean Nicolae şef lucrări, matematică, Inst. Agronomic Craiova. Şcoala medie nr. 1 Caracal — comisia nr. 31 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcolile medii nr. 1 şi 2 din Caracal (cursuri serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tacso Gheorghe conf. univ. chimie Inst. politehnic Timişoara. Şcoala medie Calafat — comisia nr. 32 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie din Calafat (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Costea Achin prof. dir. Şcolii medii nr. 1 T. Severin. Regiunea Galaţi Şcoala medie „Vasile Alecsandri“ Galaţi — Comisia nr. 1 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1, Şcoala medie nr. 2 şi de La Şcoala medie nr. 3 Galaţi (curs de zi). Preşedinte Cotruţ Gheorghe prof. univ. chimie Inst. Politehnic Iaşi Şcoala medie „Vasile Alecsandri“ Galaţi — Comisia nr. 2 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie V. Alecsandri (curs de zi şi restanţieri) şi de la Şcoala medie Pechea (cursde zi şi restanţieri). Preşedinte Ghiţescu Viorica, lector univ. Şt. sociale, Inst Politehnic Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Galaţi — Comisia nr. 3 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Galaţi (curs de zi) şi de la Şcoala medie Bujoru (curs de zi). Preşedinte Pop Victor şef lucrări chimie. Inst. Politehnic, Iaşi. Şcoala medie nr. 2 Galaţi , Comisia nr. 4 - secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala muncitorească de 3 ani Galaţi (curs senal şi fără frecvenţă) şi de la Şcoala medie nr. 3 (cursuri fără frecvenţă) Preşedinte Dimofte Gheorghe prof. dir. Şc. medie nr. 1 din Brăila. Şcoala medie nr. 3 Galaţi — Comisia nr. 5 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 3 (curs de zi şi restanţieri) şi de la Şcoala medie nr. 4 (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Picoş Constantin, conf. univ. fizică Inst. Politehnic Iaşi. Şcoala medie nr. 3 Galaţi — Comisia nr. 6 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala serală Soveja, Şcoala serală Cristea Nicolae şi Secţia serală V. Alecsandri. Preşedinte Cristea Liviu şef lucrări matematică Inst. Politehnic Bucureşti. Şcoala medie nr. I Brăila — Comisia nr. 7 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1. Şcoala medie nr. 2 şi de la Şcoala medie nr. 3 Brăila (cursuri de zi). Preşedinte Husa Alexandru, lector filologie Univ. Al. I. Cuza Iaşi. Şcoala medie nr. 2 Brăila — Comisia nr. 8 — secţia mixtă Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 (cursuri de zi şi restanţieri) şi de la Şcoala medie nr. 1 (curs de zi). Preşedinte Cosmn Vasile conf. univ. ştiinţe sociale Univ. Al. I. Cuza, Iaşi, Şc. medie nr. 2 Brăila — Comisia nr. 9 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Brăila (curs de zi) de la Şcoala muncitorească de 3 ani şi de la Şcoala medie Viziru şi lanca (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Bujoreanu David, prof. dir. Şcoala medie nr. 3 Galaţi. Şcoala medie nr. 3 Brăila — Comisia nr 10 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 3 (curs de zi şi restanţieri) şi de la Şcoala medie nr. 3 (cursuri fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Spătaru Elena, prof. dir. Şcoala medie nr. 2 din Galaţi. Şcoala medie nr. 2 Brăila — Comisia nr. II — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 (curs seral şi restanţieri) şi de la Şcoala medie nr. 2 (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Boţ Marcu conf. univ. matematică Inst. Agronomic Iaşi. Şcoala medie nr. 1 Focşani — Comisia nr. 12 — Secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 „Unirea“ (curs de zi şi restanţieri) şi restanţierii secţiei serale. Preşedinte Bîrcă Mihai conf. univ. fizică Inst. Politehnic, Galaţi. Şcoala medie nr. 1 Focşani — Comisia nr. 13 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la secţia serală de pe lingă Şcoala medie „Unirea" şi de la Şcoala medie Vidra (cursuri serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ene Ion, prof. dir. Şcoala medie nr. 2 din Brăila. Şcoala medie nr. 2 Focşani — Comisia nr. 14 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Al. I Cuza (curs de zi şi restanţieri) şi de la Şcoala medie Gugeşti (curs seral). Preşedinte Gîrdei Filimon conf. univ. ştiinţe naturale Univ. Al. I. Cuza Iaşi. Şcoala medie nr. 1 Tecuci — Comisia nr. 15 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Tecuci (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Petronie Gheorghe, prof. dir. şcoala medie de băieţi Focşani. Şcoala medie nr. 2 Tecuci — Comisia nr. 16 — secţia mixtă Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Tecuci (curs de zi şi restanţieri) şi de la Secţia serală de pe Ungă Şcoala medie nr. 2 Tecuci. Preşedinte Randel Mauriciu conf. univ. istorie Univ. C. I. Parhon. Şcoala medie Mărăşeşti — Comisia nr. 17 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Mărăşeşti (curs de zi şi restanţieri) de la Şcoala medie Panciu (curs de zi şi restanţieri) şi de la Şcoala medie Odobeşti (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Neamţu Vasile lector univ. istorie. Univ. Al. I. Cuza Iaşi. Regiunea Hunedoara Şcoala medie Horia, Cloşca şi Crişan din Alba lulia, limba de predare romînă — Comisia nr. 1 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Horia, Cloşca şi Crişan şi Şcoala medie nr. 1 Alba lulia (cursuri de zi, seraie, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte A. Ghitei Gheorghe, directorul Şcolii pedagogice din Deva. Şcoala medie nr. 2 din Alba lulia, limba de predare română — Comisia nr. 2 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Horia, Cloşca şi Crişan şi Şcoala medie nr. 2 din Alba lulia (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Salăgeanu Ion, conf. univ. matematică de la Inst. de mine „Gh. Gheorghiu-Dej", Petroşani. Şcoala medie Teiuş, limba de predare romînă — Comisia nr. 3 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie din Teiuş (cursuri de zi, serate şi restanţieri). Preşedinte Mărculeţiu Victor conf. univ. chimie, Inst. Politehnic, Bucureşti. Şcoala medie Brad, limba de predare română — Comisia nr. 4 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie din Brad şi de la Şcoala serală a întreprinderii miniere Gurabarza (cursuri de zi, serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Pop Aurel, conf. univ. ştiinţe sociale, Inst. mine „Gh. Gheorghiu. Dej“. Şcoala medie O. M. Hunedoara, limba de predare română — Comisia nr. 5 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie O. M. Hunedoara şi de la Şcoala serală a Combinatului siderurgic (cursuri de zi, serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Lascu Tit Liviu, directorul Şcolii medii Horia, Cloşca şi Crişani din Alba lulia. Şcoala medie Aurel Vlaicu Orăştie, limba de predare română — Comisia nr. 6 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Aurel Vlaicu Orăştie (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Masca Gheorghe, conf. matematică de la Inst. de mine „Gh. Gheorghiu Dej", Petroşani. Şcoala medie Cugir, limba de predare română — Comisia nr. 7 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcoala medie Cugir şi de la Şcoala serală a Uzinei metalurgice Cugir (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Georgescu Constantin, directorul şcolii medii din Sebeş. Şcoala medie Sebeş, limba de predare romînă — Comsia nr. 8 — secţia rea-lă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Sebeş (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Degan Cornel, conf. univ. ştiinţe naturale de la Univ. Babeş Bolyai, Cluj. Şcoala medie Sebeş, limba de predare romînă — Comisia nr. 9 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcolile medii din Zlatna şi Sebeş (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Opreanu Maria, lector filologie Univ. Babeş-Bolyai, Cluj. Şcoala medie Simeria, limba de predare română — Comisia nr. 10 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Simeria şi de la Şcoala serală a Atelierelor C.F.R. Simeria (cursuri de zi, serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Stancu Dumitru, conf. univ. matematică, Univ. Babeş Bolyai, Cluj. Şcoala medie Petroşani, limba de predare română — Comisia nr. II — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcolile medii din Haţeg şi Petroşani (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tomescu Ilie, conf. univ ştiinţe sociale de la Inst. de mine „Gh. Gheorghiu-Dej" Petroşani. Şcoala medie Petroşani, limba de predare romînă — Comisia nr. 12 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala serală a C.C.V.I. şi de la Şcoala medie din Lonea (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Luduşan Pavel, directorul Şcolii medii serale din Hunedoara. Şcoala medie Petroşani, limba de predare maghiară — Comisia nr. 13 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Petroşani şi de la Şcoala medie nr. 3 Deva (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Bledy Elisabeta, conf. univ. fizică de la Univ. Babeş-Bolyai, Cluj. Şcoala medie Lupeni, limba de predare română — Comisia nr. 14 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Lupeni şi de la Şcoala serală a întreprinderii miniere Lupeni (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Tăndău Augustin directorul şcolii medii din Hunedoara. Şcoala medie Decebal Deva, limba de predare română — Comisia nr. 15 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Decebal şi de la Şcoala muncitorească de 3 ani din Deva (cursuri de zi, fără frecvenţă şi muncitoreşti). Preşedinte Roşea Dumitru, şef lucrări ştiinţe naturale, Univ. V. Babeş-Bolyai, Cluj. Şcoala medie Dr. Petru Groza Deva, limba de predare română — Comisia nr. 16 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Decebal şi Şcoala medie Dr. Petru Groza (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Negucioiu Aurel conf. univ. ştiinţe sociale de la Univ. Babeş-Bolyai Cluj. Şcoala medie Sebeş secţia cu limba de predare germană — Comisia nr. 17 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie din Sebeş secţia germană şi de la Şcoala medie din Bistriţa, regiunea Cluj — secţia germană (cursuri de zi, serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Eisinger Hans prof. matematică de la Şcoala medie nr. 4 Sibiu. Regiunea Iaşi Şcoala medie nr. 1 Iaşi — Comisia nr. 1 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Iaşi (curs de zi). Preşedinte Ababi Vasile, prof. univ. chimie la Univ. AI. I. Cuza Iaşi Şcoala medie nr. 2 Iaşi — Comisia nr. 2 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de La Şcoala medie nr. 2 Iaşi (curs de zi). Preşedinte Sfeolea Victor, conf. univ. geografie, Univ. AI. I. Cuza, Iaşi. Şcoala medie nr. 2 Iaşi — Comisia nr.3 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 — secţia serală. Preşedinte Şandru Ion prof. univ. geografie, Univ. Al. I. Cuza, Iaşi. Şcoala medie nr. 3 Iaşi — Comisia nr. 4 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 3 (curs de zi). Preşedinte Birsănescu Ştefan, prof. univ. pedagogie, Univ. Al. I. Cuza. Iaşi. Şcoala medie nr. 3 Iaşi — Comisia nr. 5 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1, secţia fără frecvenţă. Preşedinte Ionescu Grigore, directorul Complexului şcolar din Bîrlad. Şcoala medie nr. 4 Iaşi — Comisia nr. 6 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala nr. 4 Iaşi (curs de zi). Preşedinte Răvăruţ Mihai, prof. univ. ştiinţe naturale. Inst. agronomic Iaşi. Şcoala medie nr. 5 Iaşi — Comisia nr. 7 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 7 Iaşi (curs de zi) şi de la Şcoala medie nr. 5 Iaşi (curs de zi). Preşedinte Alexandrescu Dumitru, prof. director Şcoala medie nr. 7 din Iaşi. Şcoala medie nr. 6 Iaşi — Comisia nr. 8 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 6 Iaşi (cursuri de zi) şi de la Şcoala medie mixtă Hîrlău (curs de zi). Preşedinte Stere Ernest, conf. univ. şt. sociale, Univ. Al. I. Cuza Iaşi. Şcoala medie nr. 6 Iaşi — Comisia nr. 9 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 6 — secţia serală. Preşedinte Ciurea Stelian conf. univ. ştiinţe sociale, Univ. Al. I. Cuza Iaşi, Complexul şcolar Bîrlad — Comisia nr. 10 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Complexul şcolar Bîrlad (cursuri de zi). Preşedinte Grîndei Ioan, conf. univ. fizică, Univ.Al. I. Cuza Iaşi, Complexul şcolar Bîrlad — Comisia nr. 11 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Complexul şcolar Bîrlad (curs de zi). Preşedinte Zolineac Corneliu, lector univ. ştiinţe naturale de La Univ. Al. I. Cuza Iaşi. Complexul şcolar Birlad — Comisia nr. 12 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Complexul şcolar Bîrlad (cursuri serale şi fără frecvenţă). Preşedinte Grecu Oiimipia, prof. dir. Şcolii medii nr. 4 Iaşi. Şcoala medie nr. 2 Vaslui — Comisia nr. 13 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Vaslui (curs de zi) şi de la Şcoala medie nr. 1 Vaslui (curs de zi şi fără frecvenţă). Preşedinte Cepăreanu Rodită lector univ. ştiinţe sociale de La inst. Politehnic Iaşi. Şcoala medie nr. 1 Huşi — Comisia nr. 14 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de La Şcoala medie nr. 1 Huşi (curs de zi şi fără frecvenţă) şi de la Şcoala medie nr. 2 Huşi (curs de zi). Preşedinte Crudu Ion, lector univ. matematică, Inst. Politehnic Iaşi. Şcoala medie mixtă Paşcani — Comisia nr. 15 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie mixtă Paşcani (curs de zi şi de la Şcoala serală atelierele C.F.R şi secţia fără frecvenţă). Preşedinte Hogaş Mihai, prof. dir. Şcolii medii nr. 2 din Huşi. Şcoala medie nr. 2 laşi — Comisia nr. 16 — secţia mixtă. be vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 din laşi (curs fără frecvenţă). Preşedinte Buruiană Nicolae, prof. dir. Şcoala medie Paşcani laşi. Regiunea Oradea Şcoala medie nr. 1 Beiuş, limba de predare româa — Comisia nr. 1 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 din Beiuş (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Gherman Oliviu, lector univ. matematică de la Univ. Babeş-Bolyai Cluj. Şcoala medie nr. 2 Beiuş, lunca de predare romină — comisia nr. 2 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcolile medii nr. 1 şi 2 din Beiuş (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Şchiau Octavian, lector univ. filologie, Univ. Babeş Bolyai Cluj.^Şcoala medie Ineu, limba de predare romînă — Comisia nr. 3 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcoala medie lneu (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Popa Eugen, şef lucrări fizică, Inst. Pontehnic Timişoara Şcoala medie Oraşul Dr. Petru Cireza, limba de predare română — Comisia nr. 4 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Dr. Petru Groza (cursuri de zi, serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Pop Vasile, dir. Şcolii medii nr. 1 din Beiuş. Şcoala medie Şimleul Silvaniei, limba de predare româa — Comisia nr. 5 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcolile medii din Şimleul Silvaniei şi din Marghita (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Popa Constantin, lector univ. matematică de La Inst. pedagogic Timişoara. Şcoala medie Şimleul Silvaniei, limba de predare maghiară — Comisia nr. 6 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcolile medii cu limba de predare maghiară din Şimleu şi din Marghita (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Zadăr Anton, dir. Şcolii medii nr 3 Oradea. Şcoala medie nr. 1 Oradea, limba de predare română — Comisia nr. 7 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Oradea şi de la Şcoala medie din Salonta (cursuride zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Anton Ion, conf. univ. matematică, Inst. Politehnic Timişoara, Şcoala medie nr. 1 Oradea, limba de predare română — Comisia nr. 8 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Oradea şi de la Şcoala medie Vadul Crişului (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Rădulescu Marcel, lector univ. matematică, Univ. Babeş-Bolyai Cluj. Şcoala medie nr. 1 Oradea, limba de predare română — Comisia nr. 9 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Oradea (cursuri serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Moldovan Elena, conf. univ. matematică, Univ. Babeş Bolyai Cluj, Şcoala medie nr. 1 Oradea, limba de predare romînă — Comisia nr. 10 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala muncitoreasca de 3 ani Oradea (cursuri serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Zidoveanu Gabriela, şef lucrări ştiinţe naturale, Univ. Babeş-Bolyai Cluj. Şcoala medie nr. 2 Oradea, limba de predare română — Comisia nr. II — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Oradea (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Kişu Ion, lector univ. ped. de la Univ. Babeş Bolyai Cluj. Şcoala medie nr. 2 Oradea, limba de predare maghiară — Comisia nr. 12 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoală medie din Salonta şi Secueni (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Kalic Carol, lector univ. matematică de la Univ. Babeş-Bolyai Cluj. Şcoala medie nr. 3 Oradea, limba de predare maghiară — Comisia nr. 13 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 3 Oradea (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Kelemen Friederic, lector univ. matematică de la Univ. Babeş Bolyai Cluj. Şcoala medie nr. 3 Oradea, limba de predare maghiară — Comisia nr. 14 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 3 din Oradea (cu s de zi). Preşedinte Kekedy Ladislau, conf. univ. chimie de la Univ. Babeş-Bolyai Cluj. Şcoala medie nr. 3 Oradea, limba de predare maghiară — Comisia nr 15— secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 3 şi de la Şcoala muncitorească din Oradea (cursuri serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Kulcsár Géza, conf. univ. chimie de la Univ. Babeş- Bolyai Cluj. Şcoala medie nr. 4 Oradea, limba de predare română — Comisia nr. 16 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 4 Oradea (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Dnaşoveanu Ion, lector filologie, Univ. Babeş Bolyai Cluj. Şcoala medie nr. 4 Oradea, limba de predare maghiară — Comisia nr. 17 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 4 Oradea (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Szabó Iosif şef lucrări ştiinţe naturale de la Univ. Babeş-Bolyai Cluj. Şcoala medie nr. 4 Oradea, limba de predare maghiară — Comisia nr. 18 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 4 Oradea (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Osz Dionisie, lector univ. filologie, Univ. Babeş-Bolyai Cluj. Regiunea Piteşti Şcoala medie nr. 1 Piteşti — Comisia nr. 1 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Piteşti (curs de zi). Preşedinte Chirilei Haralambie, prof. univ. ştiinţe naturale. Inst. Agronomic Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Piteşti — Comisia nr. 2 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Piteşti (curs de zi). Preşedinte Grumwaldt Bertholdt, şef lucrări fizică de la Inst. Politehnic Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Piteşti — Comisia nr. 3 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Piteşti (curs de zi). Preşedinte Popescu Gheorghe, lector univ. ştiinţe sociale, Univ. C. I. Parhon Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Piteşti — Comisia nr. 4 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Piteşti (curs seral) şi secţia serală de la Găvana. Preşedinte Dumitru Tudor, prof. univ. istorie, Univ C. I Parhon, Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Piteşti — Comisia nr. 5 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Piteşti (curs de zi). Preşedinte Marcu Garly conf. univ. Chimiei.M.F. Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Piteşti. — Comisia nr. 6 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Piteşi (curs de zi) Preşedinte Negoiu Dumitru, lector univ. chimie, Univ. C. I. Parhon Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Piteşti — Comisia nr. 7 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 (curs fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Nicolaescu Nicolae, prof. dir. Şcoala medie nr. 2 Cîmpulung. Şcoala medie nr. 1 Piteşti — Comisia nr. 8 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcoala medie muncitorească din Piteşti (curs fără frecvenţă). Preşedinte Dobroiu Eugen, lector univ. filologie, Univ. C. I. Parhon Bucureşti. Şcoala medie nr. 3 Piteşti — Comisia nr. 9 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcolala medie nr. 3 din Piteşti (curs de zi). Preşedinte Părăuşanu Victor, conf. univ. chimie, Inst. Politehnic Bucureşti. Şcoala medie nr. 3 Piteşti — Comisia nr. 10 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 3 Piteşti (curs de zi). Preşedinte Agopian Grigore, conf. univ. matematică, Inst. Şt. Economice Bucureşti. Şcoala medie Găeşti — Comisia nr II — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcoala medie din Găeşti (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Cruceru Constantin lector univ. filologie. Univ. C. I. Partion Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Câmpulung — Comisia nr. 12 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 din Cîmpulung (cursuri de zi, serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Toboşaru Ion, lector univ. filologie, Inst. Teatru Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Cîmpulung — Comisia nr. 13 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la şcoala medie nr. 2 Cîmpulung (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Popovici Mihai, conf. univ. ştiinţe economice. Institutul de ştiinţe economice Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Cimpulung — Comisia nr. 14 — secţia umanistă. Se vor prezente candidaţii de la şcolile medii nr. 1 şi 2 din Cîmpulung (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Stănescu Alex., prof. dir. Şc. medii nr. 2 Piteşti. Şcoala medie Curtea de Argeş — Comisia nr. 15 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie din Curtea de Argeş (cursuri rg zi, fără frecvenţă, restanţieri). Preşedinte Licescu Ştefan, prof. dir. Şcoala medie din Găeşti. Şcoala medie nr. 1 Slatina — Comisia nr. 16 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Slatina (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Hilsemat Andrei, conf. chimie, Inst. Petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Slatina — Comisia nr. 17 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Slatina (curs de zi şi restanţieri)., Preşedinte Munteanu George, lector univ. filologie, Univ. C. I. Parhon, Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Slatina — Comisia nr. 18 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Slatina (curs senal, fără frecvenţă şi restanţieri) şi de La Şcoala medie din Drăgăneşti (curs de zi). Preşedinte Vlad Nicolae, prof. dir. Şcoaa medie nr. 1 din Piteşti. Şcoala medie Drăgăşani — Comisia nr. 19 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie din Drăgăşani (curs de zi). Preşedinte Enescu Nicolae, prof. dir. Şcoala medie din Costeşti. Şcoala medie nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 20 — secţia reală. Se vorprezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 din Rm. Vîlcea (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Popescu Alexe, şef lucrat chimie, Univ. C. I. Parhon Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 21 — secţia umanistă. Se vor prezente candidaţii de la Şcoala medie nr. I Rm. Vîlcea (curs de zi). Preşedinte Poghirc Cicerone, lector univ. filologie, Univ. C. I. Parhon Bucureşti. Şcoala medie nr. I Rm. Vîlcea — Comisia nr. 22 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Rm. Vilcea şi de la Şcoala serală Govora şi Brezoi (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Bogdan Ana, lector univ. psihologie, Univ. C. I. Parhon Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 23 — secţia mixtă Se vor prezente candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 din Rm. Vîlcea (cursuri de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Negresei Dumitru, prof. dir. Şcoala medie din Curtea de Argeş Şcoala medie nr. 2 Rm. Vîlcea — Comisia nr. 24 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Rm. Vîlcea şi de la Şcoala medie din Horezu (cursuri de zi). Preşedinte Giurcăneanu Claudiu, lector univ. geografie, Inst. Şt. Economice Bucureşti, Regiunea Ploeşti Şcoala medie nr. 1 B. P. Haşdeu Buzău — Comisia nr. 1 — ,secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr I B. P. Haşdeu (curs de zi). Preşedinte Palade Gheorghe, conf. univ. fizică, Inst. Petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Şcoala medie nr. I B. P. Haşdeu, Buzău «« Comisia nr. 2 — secţia reală Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. I B. P. Haşdeu secţia serală şi de la secţia Şc. medii de pe lîngă Şcoala pedagogică (curs _de zi) Preşedinte Voicu Iulius, prof. univ. chimie. Univ. C. I. Parhon Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 B. P. Haşdeu, Buzău - Comisia nr. 3 - secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 B. P. Haşdeu (curs de zi). Preşedinte Drîmbă Ovidiu, conf. univ. filologie de la Inst.de Teatru Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 M. Eminescu, Buzău — Comisia nr. 4 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 M. Eminescu (curs de zi). Preşedinte Caton Laurenţiu, prof. univ. chimie, Inst. Politehnic Galaţi, Şcoala medie nr. 2 M. Eminescu, Buzău — Comisia nr. 5 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 M. Eminescu (curs de zi) şi de la Şcolile medii din oraşul Buzău (restanţieri, curs de zi, serale şi fără frecvenţă). Preşedinte Matei Ecaterina, prof. dir. adj. la Şcoala medie nr. 2 Ploeşti. Şcoala medie nr. 2 M. Eminescu Buzău — Comisia nr. 6 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 M. Eminescu (curs de zi şi fără frecvenţă) şi de la şcolile medii din oraşul Buzău (restanţieri, curs de zi, serale şi fără frecvenţă). Preşedinte Rădoi Atena, conf. univ. geografie, Univ. C. I. Parhon Bucureşti. Şcoala medie Păttrlagele, raionul Cislău — Comisia nr. 7 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Păttilagele (curs de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dabija Andrei, prof. dir. adj. Şcoala medie nr. 1 Ploeşti. Şcoala medie nr. 1 Cimpina — Comisia nr. 8 — secţia reală. Se vor prezenta: candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Cîmpina (curs de zi) şi de la Şcoala medie nr. 2 Cîmpiina (curs de zi). Preşedinte Negoiu Ion, lector univ. Istone, Univ. C. I Parhon Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Cîmpina — Comisia nr. 9 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Cîmpina (curs seral şi fără frecvenţă), de la Şcoala medie serală Băicoi şi de la Şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Cîmpina şi Şcoala serală Băicoi (restanţieri, curs de zi, serale şi fără frecvenţă). Preşedinte Ştefănescu Dan, conf. univ. fizică Inst. Politehnie Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Cîmpina — Comisia nr. 10 —, secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Cîmpina (curs de zi) de la Şcoala medie nr. 1 Cîmpina (curs de zi) şi de la Şcolile medii din raionul Omonia (restanţieri curs de zi, serale şi fără frecvenţă). Preşedinte Ghiculescu Gabriela, prof. dir. Şcoala medie nr. 3 Ploeşti. Şcoala inedie Moreni raionul Cîmpina — Comisia nr. 11 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Morerii (curs de zi, seral şi restanţieri) şi de la Şcoala medie serală Filîpeştîi de Pădure (cursuri serale seria 1960 şi restanţieri). Preşedinte Tomescu Ion, prof. dir. Şcoala medie nr. 3 Tîrgovîşte. Şcoala medie Sinaia — Comisia nr. 12 — secţia reală Se vor prezenta candidaţii de la Şcoal medie Sinaia (curs de zi şi restanţieri) de la Şcoala medie Breaza (curs de zi şi restanţieri) şi de la Şcoala medie serală Buşteni (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Rusu Eugen, conf. univ. matematică, Inst. pedagogic Bucureşti. Şcoala medie Pucioasa — Comisia nr. 13 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Pucioasa (curs de zi, fără frecvenţă şi restanţieri) şi de la Şcoala medie serală termocentrala Doiceşti. Preşedinte Bogatu Dumitru, conf. univ. ştiinţe naturale, Inst. Politehnic Galaţi. Şcoala medie Pucioasa — Comisia nr. 14 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Pucioasa (curs de zi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dumitrescu Maria, lector univ. filologie, Inst. Pedagogic M. Gorki Bucureşti. Şcoala medie I. L. Caragiaie Ploeşti — Comisia nr. 15 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie I. L. Caragiaie Ploeşti (curs de zi). Preşedinte Rusescu Corneliu, conf. univ. fizică, ■ Inst. pedagogic Galaţi. Şcoala medie I. L. Caragiaie — Comisia nr. 16 — secţia reală. Se vor prezenta candidate de la Şcoala medie I. L. Caragiaie Ploeşti — secţia serală şi de la şcolile medii din oraşul Ploeşti (restanţieri). Preşedinte Berceanu Ion, conf. univ. şt. sociale, Inst. Politehnic Bucu.Creşti Şcoala medie I. L. Caragiaie Ploeşti — Comisia nr. 17 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie I. L. Caragiaie Ploeşti (curs de zi) şi de la şcolile medii din oraşul Ploeşti (restanţieri). Preşedinte Velichi Constantin, conf. univ. istorie, Univ. C. I. Parhon Bucureşti. Şcoala medie I. L. Caragiaie Ploeşti — Comisia nr. 18 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie I L. Caragiaie Ploeşti (curs fără frecvenţă). Preşedinte Gogălniceanu Sergiu, conf. univ. chimie. Institutul Agronomic N. Bălcescu Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 A. Toma Ploeşti — Comisi I nr. 19, secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 A. Torna (curs de zi). Preşedinte Stih Eugen, prof. univ. matematică. Init Politehnic Oraşul Stalin. Şcoala medie nr. 2 A. Torna Ploeşti — Comisia nr. 20 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 A Torna (curs de zi). Preşedinte Hanges Niculse, conf. univ fizică. Inst. Pedagogic Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 A. Torna Ploeşti, Comisia nr. 21 — secţia mixtă Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala muncitorească de 3 ani (cursuri serate şi fără frecvenţă). Preşedinte Constantinescu Clotilda, prof dir. Şcoala medie nr. 2 din Buzău. Şcoala medie nr. 3 Mihai Viteazul Ploeşti — Comisia nr. 22 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 3 Mihai Viteazul (curs de zi) şi de la Şcoala medie Urlaţi (curs de zi). Preşedinte Arginteanu • Constantin, lector univ. matematică, de la I.S.E. Bucureşti. Şcoala medie nr. 3 Mihai Viteazul Ploeşti — Comisia nr. 23 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 3 Mihai Viteazul Ploeşti (curs de 1 zi). Preşedinte Crejoiu Viorica, lector ■ univ. filologie de la Inst. Politehnic Oraşul Stalin. Şcoala medie nr. 4 Ploeşti — Comisia nr. 24 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 4 Ploeşti (curs de zi). Preşedinte Parpală Vasile, lector univ . fizică de la Inst. Politehnic Oraşul Stalin. Şcoala medie nr. 4 Ploeşti — Comisia nr. 25 - secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoală, media, nr. 4 Ploeşti (curs de zi şi fără frecvenţă). Preşedinte Marineanu Traian, prof. dir. Şcoala medie nr. 2 din Tirgovişte. Şcoala medie nr. 5 Ploeşti, Comisia nr. 26 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 5 — secţia serală de la Şcoala medie serală , Rafinăria 3 - Teleajen, de la Şcoala medie serală Boldeşti., Preşedinte Bîrzea Virgil, prof. dir., Şcoala medie nr. 1 din R. Sărat, Şcoala medie nr. 6 Ploeşti, Comisia nr. 27 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 6 (curs de zi şi serale). Preşedinte Gheracnod Octavia, şefă lucrări ştiinţe naturale, Inst. Politehnic Galaţi. Şcoala medie Văleni de Munte — Comisia nr. 28 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Văleni de Munte (curs de zi, serale şi restanţieri) şi Şcoala medie Slănic (curs de zi). Preşedinte Dăianu Nicolae, lector ştiinţe sociale, Inst. Politehnic Oraşul Stalin. Şcoala medie nr. 1 Al. Vlahuţă R. Sărat — Comisia nr. 29 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Al. Vlahuţă (curs de zi şi serale). Preşef dinte Popescu St. Ioan, şef lucrări univ. chimie. Inst. Politehnic Galaţi. Şcoala medie nr. 2 Ştefan cel Mare R. Sărat — Comisia nr. 30 — secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Ştefan cel Mare (curs de zi) şi de la Şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 R. Sărat (restanţieri). Preşedinte Tane Nicolae, prof. dir. Şcoala pedagogică din Buzău. Şcoala medie nr. 1 Tîrgovişte — Comisia nr. 31 — secţia mixtă. Se vor prezenta Candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Tîrgovişte (curs de zi). Preşedinte Ciofu Angela, şef lucrări univ. chimie, Inst. Agronomic N. Bălcescu Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Tîrgovişte — Comisia nr. 32 — secţia real. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Tîrgovişte (curs de zi) şi de la şcolile medii din oraşul Tîrgovişte (restanţieri)« Preşedinte Lupu Nathan, conf. univ. istorie, Univ. C. I. Parhon Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Tîrgovişte — Comisia nr. 33 — secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala media nr. 2 (curs de zi) de la Şcoala medie nr. 3 (curs de zi) şi de la şcolile medii din oraşul Tîrgovişte (restanţieri).Preşedinte Tache Aurelian, lector univ. ştiinţe sociale, Univ. C. I. Parhon Bucureşti. Şcoala medie nr. 3 Tîrgovişte — Comisia nr. 34 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 3 (curs seral) şi de la Şcoala medie serală Gura Ocniţei. Preşedinte Iavorschi Olimpia, prof. dir Şcoala medie nr. 2 Ploeşti. Şcoala medie nr. 3 Tîrgovişte — Comisia nr. 35 — secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 3 (curs de zi) şi de la Şcoala medie nr. 2 (curs fără frecvenţă). Preşedinte Voichin Irina, prof. dir. Şcoala medie nr. 4 Ploeşti. Regiunea Stalin Şcoala medie nr. 1 Sighişoara — Comisia nr. 1 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala mede nr. 1 Sighişoara (cursuri de zi şi restanţieri) şi de la Şcoala medie mixtă Agnita (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Cosma Bogdan Mara lectură univ. ped. de la Universitatea ,,C. I. Parhon" Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Sighişoara — Comisia nr 2 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcoala, medie nr. 2 Sighişoara (cursuri de z 1. fără frecvenţă şi restanţieri) de la şcoala media Agnita secţia serală, de la Şcoala medie nr. 1 Sighişoara — secţia serală şi de la Şcoala medie Dumbrăveni (cursuri de zi). Preşedinte Posaa Grigore lector univ. geografie. Universtatea Babeş Bolyai Cluj. Şcoala medie nr. 2 Sighişoara — cu limba de predare germană. Comisia nr. 3 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Sighişoara (curs de zi şi restanţieri) şi de la Şcoala medie mixtă Agnita — secţia germană (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Toth Ervin prof. dir. Şc. medie fir. 2 Oraşul Stalin. Şcoala medie nr. 1 Făgăraş — Comisia nr 4 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 1 Făgăraş (cursuri de zi, serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinta Barna Vasile prof. director, şcoala medie nr. 1 din Mediaş. Şcoala medie nr. 2 Făgăraş. Comisia nr. 5 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la şcoala medie nr. 2 Făgăraş( cursuri de zi şi restanţieri) şi de la Şcoala medie Oraşul Victoria (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Vianu Sami conf. univ. istorie de la Universitatea „C. I. Parhon“ Bucureşti. Şcoala medie „Al. Sahia“ Tîrnăveni — Comisia nr. 6 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Tîrnăveni (cursuri de zi, serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinta: Naumescu Mircea conf. univ. fizică de la Institutul Politehnic Oraşul Stalte- Şcoala medie Blaj — Comisia nr. 7 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Blaj (curs de z ). Preşedinte Vidraşcu Maria şef lucrări univ. matematică de la Institutul Politehnic Oraşul Stalin. Şcoala medie nr. 1 Oraşul Mediaş — Comisia nr. 8 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala mede Oraşul Mediaş (curs de zi). Preşedinte Crăciun Rodica prof. dir. Şcoala medie, nr. 5 Sibiu. Şcoala medie nr. 1 Oraşul Mediaş — Comisia nr. 9 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie Oraşul Mediaş (curs de zi fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Stănescu Eugen conf. univ. istorie de la Universitatea ,.C. I. Parhon“ Bucureşti. Şcoala medie nr. I Oraşul Sibiu — Comisia nr. 10 secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. I Sibiu (curs de zi) şi de la Şcoala medie nr. 5 Sibiu (curs de zi). Preşedinte Trăsnea Ovidiu lector univ. pedagogic de la Universitatea ,.C. I. Parhon“ Bucureşti Şcoala medie nr. I Sibiu — Comisia nr II secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. I Stein (curs de azi, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ţonea Iulia lectoră univ. geografie de la Univerisitatea ,.C. I. Parhon“ Bucureşti Şcoala medie nr 3 Sibiu — Comisia nr. 12 secţia reală Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr 3 Sibiu (curs de zi). Preşedinte Găvenea Margareta directoarea Şcolii medii nr. 5 de Oraşul Stalin. Şcoala medie nr. 3 Sibiu — Comisia nr. 13 secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala media nr. 3 Sibiu (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Moarcaş Constantin directorul Şcolii medii nr. 6 din Oraşul Stalin. Şcoala medie nr. 3 Sibiu — Comnissia nr. 14 secţia reală. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 3 Sibiu (curs seral). Preşedinte Munteanu Giuseppe şef lucrări univ. fizică de la Institutul Politehnic Oraşul Stalin. Şcoala medie nr. 2 Sibiu — cu limba CENTRELE ŞI COMISIILE examenului de maturitate din sesiunea iulie 1960 (Continuare in. pag.la)