Scînteia Tineretului, iunie 1965 (Anul 21, nr. 4989-5014)

1965-06-11 / nr. 4998

(Continuare in pagina a V-a) CENTRELE ŞI PREŞEDINŢII COMISIILOR EXAMENULUI DE MATURITATE DIN SESIUNEA IUNIE 1965 (Urmare din pagina a III-a) restanţieri). Preşedinte Gabriel Ţepelea, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Şcoala medie nr. 2 Rm. Vîlcea. Comisia nr. 29 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Rm. Vîlcea (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ion Ploscaru, lector univ. filologie, Conservatorul „Ciprian Porumbescu" Bucureşti, Şcoala medie Băbeni. Comisia nr. 30 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Băbeni şi Govora-Băi (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Octavian Floarea, şef lucrări chimie, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoală , medie Călimăneşti. Comisia nr. 31 — secţie reală. .Se, vor prezenta candidaţi de la şcolilemedii Călimăneşti şi Brezoi (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Dorin Cristescu, şef lucrări matematică, Institutul politehnic ,,Gheorghe Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Şcoală medie nr. 1 Slatina. Comisia nr. 32 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Slatina (curs de zi). Preşedinte Gheorghe Iacobescu, şef lucrări matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej” Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Slatina. Comisia nr. 33 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Slatina (curs seral, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mihai Ciobanu, prof. şt. biologice, geografie, director Şcoala medie Călimăneşti. Şcoala medie nr. 2 Slatina. Comisia nr. 34 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolilemedii nr. 1 şi 2 Slatina (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Grigore Lăzărescu, prof. şt. biologice, gr.. II, Şcoala medie nr. 2 Rm. Vîlcea. : Şcoala medie nr. 2 Slatina. Comisia nr. 35 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii nr. 1 şi 2 Slatina şi Şcoala medie Potcoava, (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Arsenescu, prof. filozofie, gr. II, director Şcoala medie Topoloveni. . Şcoala medie Costeşti. Comisia nr. 36 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Costeşti şi Mozăceni Deal (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Borovină, prof. şt. sociale, director Şcoala medie Corbeni. Şcoala medie Curtea de Argeş. Comisia nr. 37 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Curtea de Argeş (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Vasile Popescu, şef lucrări matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie Curtea de Argeş. Comisia nr. 38 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Curtea de Argeş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Augustin Z. N. Pop, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Şcoala medie Curtea de Argeş. Comisia nr. 39 — secţie reală. Sevor prezenta candidaţi de la Şcolile medii Domneşti şi Corbeni (curs de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Lucian Mănescu, prof. matematică, gr. II, Şcoala medie nr. 1 Rm. Vîlcea. Şcoala medie Drăgăneşti Olt. Comisia nr. 40 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Drăgăneşti Olt (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Stroescu, prof. pedagogie-psihhologie, gr. II, Şcoala medie nr. 2 Rm. Vâlcea. Şcoala medie Drăgăşani. Comisia nr. 41 , secţie reală.Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Drăgăşani (curs de zi). Preşedinte Ion Niţescu, prof. 1. română, director Şcoala medie nr.1,2 Cimpuhing-lyluscel. Şcoala medie Drâgăşani. Comisia nr. 42 — secţie "mixtă. Se vor prezenta candidaţi de, la Şcoala medie Drăgăşani (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte losif Antohi, lector univ. pedagogie, Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Şcoala medie Găieşti. Comisia nr. 43 — secţie reală.„Sevor prezenta candidaţi de la Şcoala medie .Găieşti (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Săraru, prof. istorie, gr. II, Şcoala petrol-chimie Platina. Şcoala medie Găieşti. Comisia nr. 44 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala mediei Găieşti (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Chelărescu, prof. ştiinţe biologice, gr. II, director Şcoala medie Drăgăşani. Şcoala medie Topoloveni. Comisia nr. 45 — secţiemixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Topoloveni (curs de şi şi restanţieri). Preşedinte Marin Păunescu, prof. pedagogie, gr. II, Şcoala generală de 8 ani nr. 4 Piteşti. Şcoala medie Topoloveni. Comisia nr. 46 — secţiereală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala,,media Topoloveni (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Bera, lector, univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Şcoala medie Horezu. Comisia nr. 47 — secţie mixtă:Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Horezu (Curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Viorica Fărcă-Şiu, factor univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani, Piteşti, Regiunea Bacău ' \'.'V . .. t '•;(!■. ' Şcoala medie Adjud, Comisia nr. 1, secţia reală- se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Adjud şi Podul Turcului (curs de zi, învăţămînt, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Anatolie Mihul, conf. univ. fizică, Institutul politehnic, Iaşi , Şcoala Ftedie Adjud, Comisia nr. 2, secţie umanista. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile ftedii Adjud şi Podul Turcului (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ohanes Bedighian, lector univ. filologie, Institutul de ştiinţe economice"„V. I. Lenin" Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Bacău, Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 1 Bacău (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ion Cerghit, lector univ. pedagogie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie nr. 2 Bacău, Comisia nr. 4, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr 2 Bacău (curs de zi). Preşedinte Dumitru Mititelu, conf. univ. biologie, Institutul pedagogic de 3 ani Iaşi. Şcoala medie nr. 2 Bacău, Comisia nr. 5, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Bacău (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Marin Cosmescu, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. .•Lt'-' —. Şcoala medie nr. 2 Bacău, Comisia nr 6, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 2 Bacău (curs seral). Preşedinte Ioan Obramiuc, prof. geografie gr. I, Şcoala pedagogică Bacău, Şcoala medie nr. 2 Bacău, Comisia nr. 7, secţiereală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala Triadie nr. 2 Bacău (curs seral, învăţămînt fără frecvvenţă şi restanţieri). Preşedinte Cezar Căşerl^rlefc^'^t. ;un’fir biologie; Institutul pedagogic de 3 ani Bacău, Şcoala medie nr. 3 Bacău, Comisia nr. 8, secţie reală--Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 3 Bacău (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Eugenia Rucinschi, lector univ. chimie, Universitatea „Al. I. Cuza" Iaşi. Şcoala medie nr. 3 Bacău, Comisia nr. 9, secţia umanistă Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr 3 şi nr. 4 Bacău (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Silvia Cucu, lector univ. filologie Institutul de artă teatrală şi cinematografică,,,l. U Caragiale" Bucureşti, Şcoala medie nr. 4 Bacău, Comisia nr. 10, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 4 Bacău (curs de zi). Preşedinte V Vasile Moisescu, lector univ. filologie, Institutul de artă teatrală şi cinematografică „I. L. ISărariare" Bucureşti. Şcoala medie Bicaz, Comisia nr. 11, secţie mixtă "JSe vor prezenta :candidaţi de la şcoala medie,,Bicaz, (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Constantin Vlad, prof limba română, director şcoala medie nr. 4 Bacău. Şcoala medie Buhuşi, Comisia nr. 12, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Buhuşi (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Elena Gheorghiţă, prof. geografie, director adjunct şcoala medie nr. 2 Bacău. Şcoala medie Buhuşi, Comisia nr. 13, secţie reala. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Buhuşi şi Roznov (cursuri de zi şi serale). Preşedinte David Riemer, lector univ. matematică, Universitatea „Al. I. Cuza"-Iaşi. Şcoala medie Comăneşti, Comisia nr. 14, secţie reală Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Comăneşti (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Petre Popescu l„ prof. istorie, director şcoala medie nr. 1 Bacău. Şcoala medie Comăneşti, Comisia nr. 15, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Comăneşti (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Veronica Vicol, prof. Ib latină gr. II. Şcoala medie nr. 2, Piatra Neamţ. Şcoala medie nr. 1, oraşul Gheorghe Gheorghiu Dej, Comisia nr. 16, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 1 oraşul Gheorghe Gheorghiu-Dej (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Maria Jemna, lector univ istorie, Universitatea „Al. I. Cuza"-Iaşi. Şcoala medie nr. 2 oraş Gheorghe Gheorghiu- Dej, Comisia nr. 17, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 oraş Gheorghe Gheorghiu-Dej (curs de zi). Preşedinte Aglaia Cîrja, prof. matematică gr. II, Şcoala medie nr. 2 Bacău Şcoala medie nr. 2 oraş Gheorghe Gheorghiu- Dej, Comisia nr. 18, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 oraş Gheorghe Gheorghiu-Dej (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mihai Mancaş, prof. lb. română gr. II, director şcoala medie Bicaz. Şcoala medie Moineşti, Comisia nr. 19 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Moineşti (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Candiano Leonte, lector univ. chimie, Universitatea „Al. I Cuza" Iaşi. Şcoala medie Moineşti, Comisia nr. 20, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Moineşti (curs de zi şi restanţieri) Preşedinte Geta Grigoriu, prof. emerit, limba franceză. Şcoala medie nr. 2, Piatra Neamţ. Şcoala medie nr. 1, Piatra Neamţ, Comisia nr. 21, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 1 Piatra Neamţ (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Adrian Volcinschi, lector univ. biologie, Universitatea „Al. I. Cuza", Iaşi. Şcoala medie nr. 2 Piatra Neamţ, Comisia nr. 22, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi di. la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Piatra Neamţ (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Maria Iacobeanu, prof. geografie gr. II, director Şcoala pedagogică, Bacău Şcoala medie nr. 2 Piatra Neamţ, Comisia nr. 23, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Piatra Neamţ (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Grigore Coban, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani, Bacău - Şcoala medie Roman, Comisia nr. 24, secţie.. reală Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Roman (curs de zi). Preşedinte Octavia Gheracopol, şef lucrări biologie, Institutul politehnic, Galaţi. Şcoala medie Roman, Comisia nr. 25, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Roman (curs de zi). Preşedinte Dumitru Alistar, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 aniBacău. Şcoala medie Roman, Comisia nr. 26, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Roman şi Săbăoani (curs de zi). Preşedinte Alexandru Bucur, prof. limba rusă- director şcoala medie Comăneşti. , Şcoala medie Roman, Comisia nr 27, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de laşcoala medie Roman (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Ambruş, prof. fizică, director şcoala medie nr. 1, Piatra Neamţ, Şcoala medie Tg. Neamţ, Comisia nr. 28, secţie reală Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Tg. Neamţ (curs de zi). Preşedinte Alexandru Cojocaru, prof. matematică gr. II, şcoala medie Roman. . • .• . •• • i Şcoala medie Tg. Neamţ, Comisia nr. 29, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Tg. Neamţ şi Borca (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşe- dinte Gheorghe Mihalce, prof. matematică-fizi- ică, director adjunct, şcoala medie Roman. Şcoala medie Tg. Ocna, Comisia nr. 30, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Tg. Ocna (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mihai Vadana, prof ştiinţe naturale, director şcoala medie Tg. Neamţ. Regiunea Banat Şcoala medie Nr. 1. Pecica. Comisia Nr. 1, secţie reală cu limba de predare romina şi slovacă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Nr. 1 Pecica şi şcoala medie Nădlac (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Pandele Olteanu, conf. univ. filologie, Universitatea Bucureşti Şcoala medie Vinga, Comisia Nr. 2, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Curtici, Pîncota şi Vinga (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Tatiana Streian, prof. matematică gr. II Şcoala medie Nr. 1 Lugoj. Şcoala medie Bozovici. Comisia Nr. 3, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie BOZOVICI (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Lucia Blaga, prof. matematică, directoare şcoala medie Nr. 2 Timişoara. Şcoala medie Nr. 1 Caransebeş. Comisia Nr. 4 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Nr. 1 Caransebeş (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Ana Şchiopu, prof. istoric gr. II, director adjunct şcoala medie Orşova. Şcoala medie Nr. 2 Caransebeş. Comisia Nr. 5 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Nr. 1 şi Nr. 2 Caransebeş (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Victoria Burtea, prof. şt. biologice gr. II) şcoala medie Nr. 2 Arad -Şcoala medie Oţelul Roşu. Comisia Nr. 6 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Oţelul Roşu (curs de zi şi serale). Preşedinte Justin Cornea, prof. matematică gr. II, director adjunct şcoala medie Nr. 1 Arad. Şcoala medie Ciacova. Comisia Nr. 7 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Ciacova şi Deta. (curs. de zi şi restanţieri). Preşedinte Bujor Jumanca, prof. geografie gr. II, şcoala medie Nr. 1 Caransebeş. Şcoala medie Gătaia. Comisia Nr. 8 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Gătaia (curs. de zi şi restanţieri). Preşedinte Aurel Gruescu, prof. pedagogie gr. II, director şcoala medie Făget. Şcoala medie Făget. Comisia Nr. 9 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Făget (curs. de zi şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Roz, prof. istorie gr. II, director adjunct şcoala medie Nr. 3 Arad. Şcoala medie Lipova. Comisia Nr. 10 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Lipova (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Aurel Drenceanu, conf. univ. fizică, Institutul Politehnic Timişoara. Şcoala medie Lipova. Comisia Nr. 11 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Lipova (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Duşan Sablici, prof. lb. română emerit, director şcoala medie Nr. 10 Timişoara. Şcoala medie Buziaş. Comisia Nr. 12 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Buziaş (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Paul Miclău, lector uni- filologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie Oraviţa. Comisia Nr. 13 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Oraviţa şi Moldova Nouă (curs de zi). Preşedinte Ioan Bejan, conf. univ. fizice, Institutul Politehnic Timişoara. Şcoala medie Oraviţa. Comisia Nr. 14 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Oraviţa şi Moldova Nouă (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Maria Ivănescu, prof. lb. română gr. II, şcoala medie Nr. 2 Arad. Şcoala medie Orşova. Comisia Nr. 15 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Orşova şi Mehadia (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion D. Ilie, lector univ. geografie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie Slnicolaul Mare. Comisia Nr. 16 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Slnicolaul Mare (curs de zi, înînvăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Grigore Ştefan, prof. istorie gr. I, şcoala pedagogică Arad. Şcoala medie Periam. Comisia Nr. 17 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Periam (curs de zi). Preşedinte Cornelia Daba, prof. şt. biologice, director adjunct şcoala medie Nr. 1 Reşiţa. Şcoala medie Jimbolia Comisia Nr. 18 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Jimbolia şi Recaş (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Elena Vlad, prof. lb. română gr. II, director şcoala medie Nr. 2 Caransebeş. Şcoala medie Nr. 1 Arad. Comisia Nr. 19 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Nr. 1 Arad. (curs de zi). Preşedinte Ion Lupescu, prof. univ. fizică, Institutul politehnic Timişoara Şcoala medie Nr. 1 Arad. Comisia Nr. 20 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala media Nr. 1 Arad (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Gheorghiu, conf. univ. matematică Institutul Politehnic Timişoara. Şcoala medie Nr. 1 Arad. Comisia Nr. 21 secţie reală cu lb. de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Nr. 1 Arad şi Nr. 2 Pecica (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Iosif Rehon, prof. chimie gr II, director şcoala medie Nr. 3 Arad. Şcoala medie Nr. 2 Arad. Comisia Nr. 22 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Nr. 2 şi Nr. 3 Arad( curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Popescu, prof. matematică gr. I, şcoala medie Nr. 2 Lugoj. Şcoala medie Nr. 2 Arad. Comisia Nr. 23 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Nr. 2 şi Nr. 3 Arad (curs. de zi, Preşedinte Ştefan Căproiu, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie Nr. 2 Arad. Comisia Nr. 24 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Nr. 1 şi Nr. 2 Arad (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Victor Iancu, conf. univ. filologie, Universitatea Timişoara. Şcoala medie Nr. 3 Arad. Comisia Nr. 25 secţiereală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Nr. 3 Arad. (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tiberiu Iancu, prof. matematică gr. II, director şcoala medie Nr. 3 Timişoara. Şcoala medie Nr. 3 Arad. Comisia Nr. 26 secţie mixtă cu lb. de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Nr. 3 Arad (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Rudolf May, prof. matematică gr. II, director adjunct, şcoala medie Nr. 2 Timişoara. Şcoala medie Nr. 5 Arad. Comisia Nr. 27 Secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Nr. 4 şi Nr. 5 Arad (curs. de zi şi restanţieri). Preşedinte Iose Fuchs, prof. matematică gr. II, şcoala medie Nr. 10 Timişoara. Şcoala medie Nr. 5 Arad. Comisia Nr. 28 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Nr. 3, Nr. 4 şi Nr. 5 Arad (curs. de zi şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Crişan, lector univ. filologie, Universitaea Timişoara. Şcoala medie nr. 1 Lugoj. Comisia nr. 29 secţie umanistă Se vor prezenta candidaţi de la I şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Lugoj (curs de zi şi 1 restanţieri. Preşedinte Elvira Bîtea, prof. ib. I română gr. lt. Şcoala medie nr. 10 Timişoara. Şcoala medie nr. 2 Lugoj. Comisia nr. 30 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi al. 2 Lugoj (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ioan Cornea, conf univ. chimie, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 2 Lugoj. Comisia nr. 31 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Lugoj şi Şcoala medie Nădrag (cursuri de zi, serală, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Maria Husiin, prof. fizică gr. II, Şcoala medie Reşiţa. Şcoala medie nr. 1 Reşiţa. Comisia nr. 32 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Reşiţa (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Dreciu, lector univ. matematică, Universitatea Timişoara. Şcoala medie nr. 1 Reşiţa. Comisia nr. 33 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr 2 Reşiţa (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Petru Nistor, prof. geografie gr. II, Şcoala medie nr. 1 Arad. Şcoala medie nr. 1 Reşiţa. Comisia nr. 34 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Reşiţa (cursuri de zi, serate şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Sima Onceanu, prof. matematică gr. II, Şcoala medie nr. 1 Arad. Şcoala medie nr. 1 Reşiţa. Comisia nr. 35 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Reşiţa (curs seral). Preşedinte Ioan Novac, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie Anina. Comisia nr. 36 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Anina (cursuri de zi, serale şi restanţieri) Preşedinte Ştefan Roskos, prof. matematică, director Şcoala medie Nădlac. Şcoala medie Bocşa. Comisia nr. 37 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Bocşa (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alfred Schuster, prof. fizică gr. II, Şcoala medie nr. 2 Lugoj. Şcoala medie nr. 1 Timişoara. Comisia nr. 38 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Timişoara (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Aurel Nanu, prof. univ. matematică, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 1 Timişoara. Comisia nr. 39 ,- secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Timişoara (curs seral). Preşedinte Iacob Suciu, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 1 Timişoara. Comisia nr. 40 — secţie reală cu lb. de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Timişoara, Şcoala medie nr. 2 Lugoj şi Şcoala medie Jimbolia (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Paul Szőny, conf. univ. filologie, Universitatea „Babeş Bolyai" Cluj. Şcoala medie nr. 1 Timişoara. Comisia nr. 41 — secţie mixtă de lb. de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi br. 10 Timişoara (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ştefan Mozer prof. lb. maghiară, director adj. Şcoala medie nr. 1 Arad. Şcoala medie nr. 2 Timişoara. Comisia nr. 42 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Timişoara (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Boboescu, conf. univ. matematică, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 2 Timişoara. Comisia nr. 43 — secţie reală cu lb. de predare germană. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Timişoara şi Şcoala medie nr. 4 Arad (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Iosif Dick, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 2 Timişoara. Comisia nr. 44 — secţie mixtă cu lb de predare germană. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medii nr. 2 Timişoara, Şcoala medie Jimbolia şi Şcoal medie nr. 2 Lugoj (curs de zi şi restanţieri) Preşedinte Iosif Reichel, prof univ. chimie, institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 3 Timişoara. Comisia nr. 45 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 3, nr. 4 şi nr. 6 Timişoara (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Silaş, prof. univ. matematică, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 3 Timişoara. Comisia nr. 46 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 3, nr. 1 şi nr. 2 Timişoara (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ştefan Binder, conf. univ. filologie, Universitatea Timişoara. Şcoala medie nr. 5 Timişoara. Comisia nr. 47 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 5 şi nr. 8 Timişoara (curs, de zi şi restanţieri). Preşedinte Cornel Ungureanu, conf. univ. matematică, Institutul Politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 5 Timişoara. Comisia nr. 48 ,- secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 5, nr. 3 şi nr. 8 Timişoara (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Bogoevici, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 5 Timişoara. Comisia nr. 49 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 5 şi nr. 7 Timişoara (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Apostolescu, prof. univ. pedagogie, Institutul pedagogic de 3 ani Timişoara. Şcoala medie nr. 7 Timişoara. Comisia nr. 50 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 7 Timişoara (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Vasile Mioc, prof. univ. matematică, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 7 Timişoara. Comisia nr. 51 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 7 Timişoara (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ion Manu, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 7 Timişoara. Comisia nr. 52 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 7, nr. 3, nr. 5 şi nr. 10 Timişoara (curs seral şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Zeno Gropşanu, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 10 Timişoara. Comisia, nr. 53 — secţie reală Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 10 Timişoara (curs de zi). Preşedinte G. Ostrogovich, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 10 Timişoara. Comisia nr. 54 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 10 Timişoara (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Leon Sauciuc, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Timişoara. Şcoala medie nr. 10 Timişoara. Comisia nr. 55 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 10 Timişoara (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Cornel Stoiculescu, prof. istoric gr. II, Şcoala medie Lipova. Şcoala medie nr. 10 Timişoara. Comisia nr. 56 — secţie mixtă cu lb. de predare germană şi sârba. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 10 Timişoara (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Mirco Jivcovici, conf. univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie de artă Timişoara. Comisia nr. 57 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie de artă şi Şcoala medie nr. 4 Timişoara (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Vasile Popeangă, prof. pedagogie gr. I, emerit, director Şcoala pedagogică Arad, Regiunea Braşov Şcoala medie Agnita, Comisia nr. 1, secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Agnita (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Constantin Marinescu, lector univ. matematică, Institutul pedagogic de 3 ani, Braşov. Şcoala medie nr. 1, Făgăraş, Comisia nr. 2, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1, nr. 2, Făgăraş şi Şcoala medie, oraşul Victoria (curs seral, învăţămînt fară frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Valentin Georgescu, prof. geografie, director Şcoala medie nr. 3, Braşov. Şcoala medie nr. 2 Făgăraş, Comisia nr. 3, secţie umanistă Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Făgăraş (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ioan Niculiţă, lector univ. filologie, Univ. „Babeş-Bolyai"-Cluj. Şcoala medie nr. 1, Făgăraş, Comisia nr. 4, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 1 Făgăraş, Şcoala medie oraşul Victoria şi Şcoala medie Avrig (curs de zi). Preşedinte Rodica Ciurea, prof. matematică gr. II, Şcoala medie nr. 5 Braşov, Şcoala medie nr. 2 Făgăraş, Comisia nr. 5, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr 2 Făgăraş (curs de zi). Preşedinte Ioan Stoia, prof. emerit Şt. Biologice, Şcoala medie nr 1 Braşov. Şcoala medie Blaj, Comisia nr. 6, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Blaj (curs de zi). Preşedinte Petru Ludaşan, prof. lb. română, director şcoala medie Agnita. Şcoala medie Blaj, Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Blaj (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Pirvu, conf. univ. pedagogie, Conservatorul de muzică „Gheorghe Dima" Cluj. Şcoala medie Rupea, Comisia nr. 8, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Rupea (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Remus Popovici, prof. lb. latină-română, director Şcoala medie nr. 1 Făgăraş. Şcoala medie Cisnădie, Comisia nr. 9, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Cisnădie şi Avrig (curs de zi, seral şi restanţieri). Preşedinte Hans Welmann, prof. şt. biologico-chimie, Şcoala medie nr. 2 Sighişoara. Şcoala medie Sălişte Sibiu, Comisia nr. 10, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Sălişte şi Tălmaciu (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Popescu, prof. lb. română, director şcoala medie nr. 2, Mediaş. Şcoala medie nr. 1 Sf. Gheorghe, Comisia nr. 11, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 1 Sf. Gheorghe şi şcolile medii Covasna şi Lunca Colnicului (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Marin Călinescu, prof . matematică gr. I, Şcoala medie nr. 1, Mediaş, Şcoala medie nr. 2 Sf. Gheorghe, Comisia nr. 12, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 2, Sf. Gheorghe (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Madar, lector univ. filozofie, Institutul politehnic, Braşov. Şcoala medie nr. 1 Sighişoara, Comisia nr. 13, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 1 Sighişoara (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Profira Sandovici, lector univ. matematică, Universitatea „Babeş-Bolyai", Cluj, Şcoala medie nr. 2 Sighişoara, Comisia nr. 14, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 2 Sighişoara şi Şcoala medie Dumbrăveni (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Aurelia Bogdan, prof. lb. română-franceză, director adj. Şcoala medie, oraşul Victoria. Şcoala medie nr. 1 Mediaş, Comisia nr. 15, secţie reală Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 1 Mediaş şi Şcoala medie Copşa Mică (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Calu, lector univ. chimie. Univ. „Babeş- Bolyai", Cluj Şcoala medie nr. 1 Mediaş, Comisia nr. 16, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi 2 Mediaş (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Cruţu, lector univ. fizică, Institutul politehnic Braşov, Şcoala medie nr. 2, Mediaş, Comisia nr. 17, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 2 şi nr. 1 Mediaş (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Suraru, lector univ biologie, Universitatea ,,Babeş-Bolyai'', Cluj. Şcoala medie nr. 1, Sibiu, Comisia nr. 18, secţie reală Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Sibiu (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Viorica Manu, şef lucrări chimie, Institutul politehnic Braşov, Şcoala medie nr. 1 Sibiu, Comisia nr. 19, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Sibiu (curs de zi). Preşedinte Cristina Mandravel, lector univ. fizică, Institutul pedagogic de 3 ani, Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Sibiu, Comisia nr. 20, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Sibiu (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Irina Iliuţ, prof. istoric, director adj Şcoala medie nr. 1 Braşov. Şcoala medie nr. 3, Sibiu, Comisia nr. 21, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Sibiu (curs de zi). Preşedinte Domnica Ulm, prof. lb. latină-română, director adj. Şcoala medie nr. 4, Braşov. Şcoala medie nr. 3, Sibiu, Comisia nr. 22, secţie reală Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Sibiu (curs de zi). Preşedinte Steliana Grosu, prof. lb. română, directoare Şcoala medie nr 2, Braşov. Şcoala medie nr. 3, Sibiu, Comisia nr. 23, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Sibiu (curs de zi). Preşedinte Ioan Pop, lector univ. biologie, Universitatea „Babeş-Bolyai," Cluj, Şcoala medie nr. 3 Sibiu, Comisia nr. 24, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala nr. 3 Sibiu (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Cornelia Albu, prof. istoric, director adj., Şcoala medie nr. 3-Braşov. Şcoala medie nr. 4, Sibiu, Comisia nr. 25, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 4 Sibiu (curs de zi). Preşedinte Laurian Raica, prof. pedagogie, director Şcoala medie Blaj. Şcoala medie nr. 1 Braşov, Comisia nr. 26, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Braşov (curs seral). Preşedinte Constanţa Sasu, şef lucrări chimie, Institutul politehnic Braşov. Şcoala medie nr. 1 Braşov. Comisia nr. 27 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr 1 Braşov (curs de zi). Preşedinte Aurel Rusu, prof. univ. matematică, Institutul politehnic Braşov, Şcoala medie nr. 1 Braşov. Comisia nr. 28 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Braşov (curs de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tuliu Racotă, prof. lb. română, director Şcoala medie nr. 2 Sighişoara. Şcoala medie nr. 3 Braşov. Comisia nr. 29, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Braşov (curs seral şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Aurora Demetrescu, prof. lb. română, gr. II, director Şcoala medie nr. 3 Sibiu. Şcoala medie nr. 3 Braşov. Comisia nr. 30 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 3 Braşov (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Achim, prof. geografie, director Şcoala medie „Gh. Lazăr" Sibiu. Şcoala medie nr. 4 Braşov. Comisia nr. 31 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 4 Braşov (curs de zi). Preşedinte Aurel Drăgulănescu, conf. univ. matematică, Institutul politehnic Braşov. Şcoala medie nr. 4 Braşov. Comisia nr. 32 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 4 Braşov (restanţieri). Preşedinte Ana Ciobanu, şef lucrări • biologie, Institutul agronomic „Nic. Bălcescu" Bucureşti. Şcoala medie nr. 4 Braşov. Comisia nr. 33 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 4 Braşov (curs seral). Preşedinte Claudia Simionescu, lector univ. matematică, Institutul pedagogic de 3 ani Braşov, Şcoala medie nr. 4 Braşov. Comisia nr. 34 secţie umanistă Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 4şi nr. 2 Braşov, Şcoala medie „Unirea" şi Şcoala medie de muzica (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ion Roman, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Braşov Şcoala medie „Unirea" Braşov. Comisia nr. 35 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Unirea" şi Şcoala medie nr. 4 Braşov (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ion Soneriu, lector univ. geografie, Institutul pedagogic de 3 ani Braşov. Şcoala medie „Unirea“ Braşov. Comisia nr. 36 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 şi Şcoala medie „Unirea" Braşov (curs de zi). Preşedinte Maria Fanache, prof. lb. română gr. I, Şcoala medie nr. 1 Sibiu. Şcoala medie „Unirea" Braşov. Comisia nr. 37 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Unirea" Braşov (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Petre Iordan, şef lucrări biologie, Institutul agronomic „Nic. Bălcescu" Bucureşti. Şcoala medie „Unirea" Braşov. Comisia nr 38 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Unirea" şi Şcoala medie nr. 2 Braşov (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Traian Opincaru, prof. pedagogie gr. I, Şcoala medie nr. 3 Sibiu. Şcoala medie „Unirea" Braşov. Comisia nr. 39 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie „Unirea" Braşov (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Nicolae Drăgan, prof. istorie, Şcoala medie nr. 2 Mediaş. Şcoala medie Codrea. Comisia nr. 40 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Codrea (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Lupu Ion, lector pedagogie, Institutul pedagogic de 3 ani Bucureşti. Şcoala medie Predeal. Comisia nr. 41 , secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Predeal (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Liviu Cristian, lector univ. matematica, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu- Dej" Bucureşti. Şcoala medie Rîşnov. Comisia nr. 42. secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Rîşnov (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Margareta Aldea, prof. lb. română, director adj. Şcoala medie Predeal. Şcoala medie Săcele. Comisia nr. 43 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Săcele şi Zărneşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vasile Barna, prof. lb. română, director Şcoala medie nr. 1 Mediaş. Şcoala medie nr. 1 Sf. Gheorghe. Comisia nr. 44 secţie reală cu lb. de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Sf. Gheorghe şi Şcoala medie Baraolt (curs de zi). Preşedinte Elisabeta Nacsadi, lector univ. chimie, Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureş. Şcoala medie nr. 2 Sf. Gheorghe. Comisia nr. 45 — secţie mixtă cu lb. de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Şcoala medie nr. 2 Sf. Gheorghe şi şcolile medii ^.3~30^ Covasna (curs de zi, seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Adam Dankanits, lector univ. istorie, Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureş. Şcoala medie nr. 2 Sf. Gheorghe. Comisia nr. ~ secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Sf. Gheorghe şi Şcoala medie Baraolt (curs de zi şi restantieri) Preşedinte Ştefan Sisak, şef lucrări fizică, Institutul politehnic Braşov. Şcoala medie Tg. Secuiesc. Comisia nr. 47 — secţie mixtă cu limba de predare maghiara. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Tg. Secuiesc (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ernest Albert, prof. lb. maghiară, director Şcoala medie nr. 1, Sf. Gheorghe. Şcoala medie Săcele. Comisia nr. 48 — secţie reală cu lb. de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Sighişoara, Şcoala medie nr 3 Sibiu, Şcoala medie Săcele şi Şcoala medie nr. 5 Braşov. Preşedinte Ludovic Kiss, prof. lb. latină, director Şcoala medie Tg. Secuiesc, Şcoala medie „Unirea” Braşov. Comisia nr. 49 — secţie mixtă cu lb de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie ..Unirea” Braşov (curs de zi şi seral) Preşedinte Ioan Chereji, conf. univ. filologie. Institutul de teatru Tg. Mureş. Şcoala medie nr. 2. Mediaş. Comisia nr. 50 — secţie cu limba de predare germană. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Sighişoara, Şcoala medie nr. 2 Mediaş, Şcoala medie Agnita, Şcoala medie Bistriţa reg. Cluj (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Hermann Schmidt, prof. istoric, director adjunct Şcoala medie „Gheorghe Lazăr" Sibiu. Şcoala medie nr. 1 Sibiu. Comisia nr. 51 — secţie mixtă cu lb. de predare germană. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Sibiu şi de la Şcoala pedagogică de învăţători şi educatoare Sibiu (cursuri de zi, serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Wächter Fridrich, lector univ. fizică, Universitatea Bucureşti Şcoala medie nr. 1 Braşov. Comisia nr. 52 — secţie mixta cu lb. de predare germană. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Braşov (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Fakesch, prof. matematică, director, Şcoala medie nr. 2 Sibiu. Regiunea Bucureşti Şcoala medie Alexandria. Comisia nr. 1, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Alexandria (curs de zi). Preşedinte Virgil Dron, lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bucureşti. Şcoala medie Alexandria. Comisia nr. 2 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Alexandria (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Baron, prof. fizică gr. II, director Şcoala medie nr. 1 Giurgiu. Şcoala medie Alexandria. Comisia nr. 3 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Alexandria (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Angelescu, prof. matematică gr. II, director Şcoala medie Videle. Şcoala medie Călăraşi. Comisia nr. 4 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Călăraşi (curs de zi). Preşedinte Florea Oprea, conf. univ. chimie, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Şcoala medie Călăraşi. Comisia nr. 5 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Călăraşi (curs de zi). Preşedinte Constantin Matei, prof. istorie, gr. II, director Şcoala medie Urziceni. Şcoala medie Călăraşi. Comisia nr. 6 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Călăraşi (curs seral, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte, Florian Popescu, prof. limba română, gr . II, director Şcoala medie Fierbinţi. Şcoala medie Călăraşi. Comisia nr. 7 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Călăraşi (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Traian Costa, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie Drăgăneşti Vlaşca. Comisia nr. 8 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Drăgăneşti Vlaşca (curs de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Florian Creţeanu, prof. limba română, gr. II, dir. adj. Şcoala medie Tr. Măgurele. Şcoala medie Feteşti. Comisia nr. 9— secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie Feteşti (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Trandafira Petrescu, prof. limba română, gr. II, director Şcoala medie Răcari. Şcoala medie Feteşti. Comisia nr. 10 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de laşcolile medii Feteşti şi Ţăndărai (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri. Preşedinte Constantin Popescu, prof. fizică, gr. II. Şcoala medie Tr. Măgurele. Şcoala medie nr. 1. Giurgiu. Comisia nr. 11 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcoala medie nr. 1 Giurgiu (curs de zi). Preşedinte Lucia Ivan, şef lucrări chimie univ. Universitatea Bucureşti. Şcoala medie nr. 1. Giurgiu. Comisia nr. 12 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Giurgiu (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Laurenţiu Georgescu, prof. limba română gr. II, Şcoala medie Călăraşi. Şcoala medie nr. 2 Giurgiu. Comisia nr 13 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 2 Giurgiu (curs de zi). Preşedinte Achim Marinescu, lector univ. fizică, Universitatea Bucureşti Şcoala medie nr. 2 Giurgiu. Comisia nr. 14 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Giurgiu (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ilie Puia, lector univ. istorie, Institutul de ştiinţe economice „V. I. Lenin“ Bucureşti. Şcoala medie Lehliu. Comisia nr. 15 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Lehliu (curs de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Petru Manea, prof. limba română, gr. II, director adj. Şcoala medie nr. 1 Giurgiu. Şcoala medie Brăneşti. Comisia nr. 16 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Brăneşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Petru Vlaicu, prof. istorie, gr. II, directoare Şcoala medie Giurgiu. Şcoala medie nr. 1 Olteniţa. Comisia nr. 17, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Olteniţa (curs de zi). Preşedinte Constantin Cioclidia, şef lucrări matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej" Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Olteniţa. Comisia nr. 18 — secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Olteniţa (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Emilia Druc, prof. chimie, director adj. Şcoala medie Giurgiu. Şcoala medie nr. 1 Olteniţa. Comisia nr. 19 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr 1 şi nr. 2 Olteniţa (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Năstăsel, prof. istorie, director Şcoala medie Buftea. Şcoala medie Răcari. Comisia nr. 20 — secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Răcari şi Snagov (curs de zi). Preşedinte Lazăr Dragoş, legi şi univ. matematică. Universitatea Bucureşti. Şcoala medie Răcari. Comisia nr. 21 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Răcari şi Snagov (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Maiac Ghevontian, prof. geografie, director Şcoala medie Feteşti. Şcoala medie Buftea. Comisia nr. 22 — secţie reală Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie Buftea (curs de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Dănilă, conf. univ. matematică, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej” Bucureşti. Şcoala medie nr. 1 Roşiori de Vede. Comisia nr. 23. secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Şcoala medie nr. 1 Roşiori de Vede (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Romulus Petrovici, prof. matematică, director adj. Şcoala medie nr. 2 Giurgiu. Şcoala medie nr. 2 Roşiori de Vede. Comisia nr. 24 — secţie reală Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Roşiori de Vede (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Mihai Grigorescu, prof. geografie, director Şcoala medie nr. 2 Olteniţa. Şcoala medie nr. 2 Roşiori de Vede. Comisia nr. 25 — secţie umanistă Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii nr. 1 şi nr. 2 Roşiori de Vede (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Eugenia Eliade, lector univ. biologie, Universitatea Bucureşti. Şcoala medie Titu. Comisia nr. 26—secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile medii Titu şi Bolintinul din Vale (curs de zi). Preşedinte Constantin Ionel, prof filozofie, gr. II, director Şcoala medie Călăraşi. Şcoala medie Titu. Comisia nr. 27 — secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la şcolile Titu şi Bolitinul din Vale (curs de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vasile Ionescu, prof. geografie, director Şcoala medie Brăneşti.