Scînteia Tineretului, iunie 1966 (Anul 22, nr. 5298-5323)

1966-06-15 / nr. 5310

CENTRELE ŞI PREŞEDINŢII COMISIILOR EXAMENULUI DE MATURITATE din sesiunea iunie 1966 Printr-un ordin al Ministrului Invăţămîntului s-au stabilit centrele şi preşedinţii comisiilor pentru examenele de maturitate de la liceele de cultură generală şi de la liceele de artă, precum şi pentru examenele de diplomă de la liceele pedagogice de învăţători, educatoare şi institutele pedagogice de învăţători din sesiunea iunie 1966. Examenele încep în toată ţara în ziua de 17 iunie 1966, orele 9 dimineaţa cu proba scrisă la limba şi literatura română, în vederea pregătirii lucrărilor examenului, preşedinţii comisiilor se vor prezenta la centrele la care au fost numiţi în dimineaţa zilei de 16 iunie a.c. Se menţionează mai jos centrele unde vor funcţiona comisiile, şcolile care vor prezenta candidaţi la fiecare centru, precum şi preşedinţii comisiilor. liceul „Mihail Sadoveanu" — Comisia nr. 1 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mihail Sadoveanu" — (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Aurel Nicolau, prof. univ dr. docent, fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Mihail Sadoveanu" — Comisia nr. 2 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mihail Sadoveanu" — (curs seral). Preşedinte Constantin Antonescu, prof. univ. dr. docent ştiinţe biologice, Universitatea Bucureşti. Liceul „Ion Luca Caragiale" — Comisia nr. 3 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Ion Luca Caragiale" — (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Constantin Ionescu Bujor, prof. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. .. Liceul „Ion Luca Caragiale" — Comisia nr. 4 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Ion Luca Caragiale* * * 4 * * 7 * * 10 — (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Adalgiza Trică, lector univ. chimie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Ion Luca Caragiale“ — Comisia nr. 5 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele „Ion Luca Caragiale" şi „Mihail Sadoveanu" — (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Gheorghe Palade, prof. univ. fizică, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Dr. Petru Groza“ — Comisia nr. 6 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Dr. Petru Groza" — (curs de zi). Preşedinte Mircea Naumescu, conf. univ. fizică, Institutul de Construcţii Bucureşti. Liceul „Dr. Petru Groza" — Comisia nr. 7 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Dr. Petru Groza" — (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Ştefan Petrescu, prof. univ. dr. docent matematici, Institutul de Construcţii Bucureşti, Liceu nr. 32 — Comisia nr. 8 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 32 şi nr.135 — (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Simona Popp, conf. univ. dr. matematici, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 32 — Comisia nr 9 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 32 şi nr. 35 — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Mocanu, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul de muzică nr. 2 — Comisia nr. 10 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele de muzică nr. 1 şi nr. 2 şi Liceul de coregrafie (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Trifu, prof. univ. psihologie-pedagogie, Conservatorul „Ciprian Porumbescu" Bucureşti. Liceul nr. 10 — Comisia nr. 11 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 10 ş: „Dimitrie Cantemir"—(curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ana Antoniu Piereti, conf. univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Dimitrie Cantemir” — Comisia nr. 12 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Dimitrie Cantemir" — (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte George Cristescu, conf. univ. fizică, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul „Dimitrie Cantemir" — Comisia nr. 13 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Dimitrie Cantemir" — (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Grigore Agopian, conf. univ. matematici, Institutul de ştiinţe economice „V. I. Lenin" Bucureşti. Liceul „Spiru Haret“ — Comisia nr. 14 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Spiru Haret" — (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Vasile Nedelcu, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul „Spiru Haret" — Comisia nr. 15 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Spiru Haret" — (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Leo Gruia, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul „Spiru Haret" — Comisia nr. 16 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele „Spiru Haret" şi „C. A. Rosetti" — (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Duhăneanu, lector, univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul „C. A. Rosetti" — Comisia nr. 17 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „C. A. Rosetti" — (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Cecilia Cavoni, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 37 — Comisia nr. 18 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 37 — (curs de zi şi restanţieri) Preşedinte Grigore Posea, conf. univ. geografie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Emil Racoviţă" — Comisia nr 19 secţie reală. Se vor prezenta candidat de la Liceul „Emil Racoviţă" — (cursul de zi şi serale). Preşedinte Ilinca Tănăsescu, prof. matematică, directoare Liceul nr. 15 Bucureşti. Liceul „Mihai Viteazul" — Comisia nr 20 secţie reală. Se vor prezenta candidat de la Liceul „Mihai Viteazul" — (curs de zi). Preşedinte Gabriel Sudan, prof. univ matematici. Institutul de Constructi Bucureşti. Liceul „Mihai Viteazul" — Comisia nr 21 secţie reală. Se vor prezenta candidat de la Liceul „Mihai Viteazul“ — (curs de zi). Preşedinte Mihai Krim, conf. univ. matematici, Institutul de Construcţii Bucureşti. Liceul „Mihai Viteazul" — Comisi nr. 22 secţie cu limbile de predat română şi greacă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 14, „Mihai Viteazul şi „Emil Racoviţă" — (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restattieri). Preşedinte Margareta Alincăi, pro emerită fizică, Liceul ,,Dr. Petru Groza Bucureşti, Liceul „Mihai Viteazul"- Comisia nr. 23 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „Emil Racoviţă" şi „Mihai Viteazul" — (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Adrian Ionescu, prof. univ. dr. docent ştiinţe biologice, Institutul de cultură fizică Bucureşti. Liceul nr. 15 — Comisia nr. 24 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi, de la Liceul nr. 15 — (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Toma Vasilescu,, conf. univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 15 — Comisia nr. 25 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 15 — (curs de zi). Preşedinte Haralambie Ionescu, prof. univ. dr. docent matematici, Institutul de ştiinţe economice „V. I. Lenin“ Bucureşti. Liceul nr. 15 — Comisia nr. 26 secţie reală — cu limbile de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 9 şi nr. 15 — (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Marosi, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Alexandru Sahia" — Comisia nr. 27 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Alexandru Sahia" — (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Isidor Cremer, conf. univ. pedagogie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 38 — Comisia nr. 28 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 38 (curs de zi). Preşedinte Marioara Iordan, prof. m emerii matematici, directoare Liceul nr. 39 Bucureşti. Liceul nr. 38 — Comisia 29 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 15 şi nr. 38 — (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Lupu Ion, lector univ. pedagogie, Universitatea Bucureşti. Liceul seral de cultură generală — Comisia nr. 30 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul seral de cultură generală — (curs seral). Preşedinte Gabriela Ţiţeica, prof. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej’ Bucureşti. Liceul seral de cultură generală — Comisia nr. 31 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul seral de cultură generală — (curs seral). Preşedinte Mihai Pascu, conf. univ. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul seral de cultură generală — Comisia nr. 32 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul seral (de cultură generală — (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Mircea Tirnoveanu, conf. univ. matematici, Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul seral de cultură generală — Comisia nr. 33, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul seral de cultură generală — (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Ion Rădulescu, conf. univ. geografie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Matei Basarab" — Comisia nr. 34, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Matei Basarab" (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Mihai Zapau, prof. univ. dr. docent chimie. Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Matei Basarab" — Comisia nr. 35, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Matei Basarab" __ (cursuri de zi, serale, învăţămaînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Ciurea, prof. matematici, director Liceul „Tudor Vladimirescu" Bucureşti. Liceul „Matei Basarab" — Comisia nr. 36, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Matei Basarab" — (curs de zi, învăţămînt , fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ana Cozmiţă, prof. filozofie gr. II, directoare Liceul nr. 27 Bucureşti. Liceul „Alex. I. Cuza“ — Comisia nr. 37 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Alex. I. Cuza" — (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Cosma, conf. univ. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Alex. I. Cuza" — Comisia nr. 38 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „Alex. I. Cuza“ şi „G. Coşbuc" — (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Jana Cristu, prof. filologie, directoare Liceul nr. 10 Bucureşti. Liceul „G. Coşbuc" — Comisia nr. 39, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „G. Coşbuc" — (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Octavian Floarea, şef lucrări chimie, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul „G. Coşbuc“ — Comisia nr. 40 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „G. Coşbuc" (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restantieri). Preşedinte Gheorghe Zapan, prof. univ. dr. docent psihologie, Universitatea Bucureşti, Liceul nr. 39 — Comisia nr. 41 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 39 (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restantieri). Preşedinte Ioan Barbălat, prof. univ. matematici, Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul nr. 39 — Comisia nr. 42 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 39 — (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Gheorghe Poalelungi, lector filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 39 — Comisia nr. 43 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 39 şi Liceul „Alexandru I. Cuza" — (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Constantin Ioan, prof. univ. dr. docent fizică, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu" Bucureşti. Liceul „Mihai Eminescu" — Comisia nr. 44 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mihai Eminescu" — (curs de zi). Preşedinte Andrei Dobrescu, prof. univ. dr. matematici, Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Mihai Eminescu" — Comisia nr. 45 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mihai Eminescu“ şi secţia serală comuna 30 Decembrie.(curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Disescu, prof. univ. dr. docent fizică, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu" Bucureşti. Liceul „Mihai Eminescu" — Comisia nr 46 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mihai Eminescu“ — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Elvira Creţu, prof. pedagogie gr. II, directoare adjunctă Liceul nr. 33 Bucureşti. Liceul „Ion Creangă" — Comisia nr. 47 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Ion Creangă" — (curs de zi). Preşedinte Aurel Pirvu, prof. univ. matematici, Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Ion Creangă" — Comisia nr. 43 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Ion Creangă" şi Liceul nr. 30 — (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Sabin Antonescu, conf. univ., ştiinţe sociale, Institutul de Cultură Fizică Bucureşti. Liceul „Gheorghe Şincai" — Comisia nr. 49 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gheorghe Şincai" — (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Gălăţeanu Bîrcă, prof. univ. fizică, Institutul politehnic, „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul „Gheorghe Şincai" — Comisia nr. 50 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gheorghe Şincai" (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Sandu Răutu, conf. univ. dr. matematici, Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Gheorghe Şincai" — Comisia nr. 51 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gheorghe Şincai" — (curs de zi). Preşedinte Constantin Velichi, conf., univ. istorie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Gheorghe Şincai“ — Comisia nr. 52 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gheorghe Şincai" — (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Isopescu, conf. univ. fizică, Institutul de ştiinţe economice „V. I. Lenin“ Bucureşti. Liceul nr. 30 — Comisia nr. 53 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 30 — (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Smaranda, lector univ. matematici, Universitatea Bucureşti. Liceul „Gheorghe Lazăr" — Comisia nr. 54 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gheorghe Lazăr" — (curs de zi). Preşedinte Mihai Botez, prof. univ. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul „Gheorghe Lazăr" — Comisia nr. 55 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gheorghe Lazăr" — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Virgil Armeanu, prof. univ. dr. docent chimie, Institutul de ştiinţe economice „V. I. Lenin“ Bucureşti. Liceul „Gheorghe Lazăr" — Comisia nr. 56 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gheorghe Lazăr" — (curs de zi). Preşedinte Ioana Cosma, prof. istorie gr. II, directoare, Liceul „Nicolae Bălcescu" Bucureşti. Liceul „Gheorghe Lazăr" — Comisia nr. 57 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gheorghe Lazăr" — (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ilie Ilasievici, prof. matematică gr. I, director Liceul nr. 38 Bucureşti, liceul „Dimitrie Bolintineanu — Comisia nr. 58, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Dimitrie Bolintineanu" — (curs de zi). Preşedinte Ovidiu Dragnea, prof. univ. matematici, Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Dimitrie Bolintineanu“ — Comisia nr. 59 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Dimitrie Bolintineanu" — (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Valeriu Pisoschi, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Dimitrie Bolintineanu" — Comisia nr. 60 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Dimitrie Bolintineanu" — (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ion Berceanu, prof. univ. ştiinţe sociale, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu" Bucureşti, Liceul nr. 27 — Comisia nr. 61 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 27 — (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Haralambie Chirilei, prof. univ. dr. docent şt biologice, Institutul Agronomic „N. Bălcescu" Bucureşti. Liceul nr. 27 — Comisia nr. 62, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 27 şi nr. 36 — (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Ion Ciocîrlan, prof. istoric gr. II, director, Liceul nr. 29 Bucureşti. Liceul nr. 36 '•— Comisia nr. 63 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi, de la Liceul nr. 36 — (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Constantin Mocanu, lector univ. geografie, Institutul de ştiinţe economice „V. A. Lenin", Bucureşti. Liceul nr. 36 — Comisia nr. 64 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 36 —• (cursul seral). Preşedinte Gheorghe Th. Gheorghiu, prof. univ. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej1" Bucureşti. Liceul nr. 36 — Comisia nr. 65 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 36 — (curg seral). "Preşedinte Sergiu Gogălniceanui, conf. univ. dr. chimie, Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu" Bucureşti. I Liceul „Nicolae Bălcescu“ — Comisia nr. 66 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nicolae Bălcescu" — (curs da zi). Preşedinte. Alexandru Nicolescu, prof. univ. dr. docent matematici, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Nicolae Bălcescu" — Comisia nr. 67 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nicolae Bălcescu" — (cursuri de zi, serala, şi restanţieri). Preşedinte Petre Mirescu, conf. univ. matematici, Institutul de ştiinţe economice „V. I. Lenin" Bucureşti. Liceul „Nicolae Bălcescu" — Comisia nr. 68 secţie mixtă”. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nicolae Bălcescu" — (curg de zi ■ şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Mircea Manea?, prof. univ. dr. filozofie, Institutul de artă teatrală şi cinematografică „I. L. Caragiale" Bucureşti. Liceul „Tudor Vladimirescu" — Comisia nr. 69 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Tudor Vladimirescu“ — (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ilie Puia, lector univ. istorie, Institutul de ştiinţe economice „V. I. Lenin“ Bucureşti. Liceul „Tudor Vladimirescu" — Comisia nr. 70 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Tudor Vladimirescu" — (curs seral şi învăţămînt fără frecvenţă). — Preşedinte Dumitru Flondor, lector univ. matematici, Institutul Politehnic ..Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul nr. 21 — Comisia nr. 71 secţia mixtă cu limba de predare română şi germană. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 21 şi Liceul de arte plastice — (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Bruno Colbert, conf. univ. filologie. Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 25 — Comisia nr. 72 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 25 — (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Tatiana Gaiar, lector univ. istorie. Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 33 — Comisia nr. 73 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 33 şi nr. 31 — (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Gheorghe Vrînceanu, lector univ. dr. matematici. Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 33 — Comisia nr. 74 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 33 şi nr. 31 — (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ion Toboşaru, conf. univ. dr. filozofie, Institutul de artă teatrală şi cinematografie „I. L. Caragiale" Bucureşti. Liceul „Ion Neculce" — Comisia nr. 75 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Ion Neculce” —: (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Victor Constantinescu, conf. univ. matematici. Institutul de construcţii’ Bucureşti. Liceul „Ion Neculce" — Comisia nr. 76 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul ,,Ion Neculce" şi Liceul nr. 61 (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constanta Moruzzi, conf. univ. dr. docent ştiinţe biologice. Universitatea Bucureşti. Liceul „Aurel Vlaicu* — Comisia nr. 77 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Aurel Vlaicu" ■— (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Visarion, conf. univ. matematici. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej” Bucureşti. Liceul „Aurel Vlaicu — Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Aurel Vlaicu" — (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Dan Ştefănescu, conf. univ. matematici. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej" Bucureşti. Liceul nr. 6 — Comisia nr. 79 se esie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 6 — (cursuri de zi şi seralei. Preşedinte Ion Miu, conf. univ. matematici, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 40 — Comisia nr. 80 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 40 — (curs de zi). Preşedinte Iulius Otto, prof. filozofie ar. 11, director, Liceul „Mihail Sadoveanu" Bucureşti. Liceul nr. 40 — Comisia nr. 81 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 40 — (curs seral di învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Floren Tara, conf. univ. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul „Dimitrie Cantemir" — Comisia nr. 82 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Dimitrie Cantemir" — (examene de diferenţă). Preşedinte Dumitru Almas Allincăi, conf. univ. istorie, Universitatea Bucureşti-Liceul „Spiru Haret" — Comisia nr. 83 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul ,,Spiru Haret" — (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Emil Stancu, prof. pedagogie gr. II, director Liceul „Matei Basarab” Bucureşti. Liceul „Mircea cel Bătrîn". Comisia nr. 1 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mircea cel Bătrîn" (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Marin Dumitrescu — conf. univ. matematici. Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul „Mircea cel Bătrîn''. Comisia nr. 2 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“ şi Liceul nr. 3 Constanţa (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tacor Tacoman, şef lucrări unniv. matematici, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul „Mircea cel Bătrîn". Comisia nr. 3 secţie reală. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mircea cel Bătrîn ” şi Liceul nr. 3 Constanţa (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Aurelian Stan conf. univ. matematici Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej". Bucureşti. Liceul „Mircea cel Bătrîn". Comisia nr. 4 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“ (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Victor Vascenco, conf. univ. dr., filologie Universitatea Bucureşti. Liceul „Mircea cel Batrîn". Comisia nr. 5 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mircea cel Bătrîn" şi Liceul nr. 3 Constanţa (cursuri serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Atena Herbst Rădos, conf. univ. geografie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 2. Comisia nr. 6 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul, nr. 1, nr. 2 Constanţa şi Sc. teh. contabilă nr. 17 Constanţa (cursuri de zi, serale şi restanţieri).Preşedinte Victor Magen __ conf. univ. chimie-fizică Institutul pedagogic de 3 ani Constanţa. Liceul nr. 2. Comisia nr. 7 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Constanţa şi Liceul Năvodari, (darsuri serale, şi restanţieri). Preşedinte Fiorea Oprea, conf. univ. matematici, Institutul politehnic „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 2. Comisia nr. 8 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 şi Liceul nr. 4 Constanţa (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Haralambie Ionescu — conf. univ. matematici. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul nr. 2. Comisia nr. 9 secţie reală. , Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Constanţa şi Liceul Năvodari, (curs de zi). Preşedinte Ion Fait — conf. univ. fizică, Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul nr. 2. Comisia nr. 10, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Constanţa şi Liceul Năvodari (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Enache Puiu — lector univ. filologie. Institutul pedagogic de 3 ani Constanţa. Liceul nr. 3. Comisia nr. 11 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele „Mircea cel Bătrîn" de muzică şi nr. 3 din Constanţa şi Liceul din Năvodari (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Aurelian Tache — lector univ. filozofie Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 3. Comisia nr. 12 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 3 şi nr. 4 Constanţa, Techirghiol, Eforie Sud (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinta Ion Stănciulescu, lector univ. ştiinţe economice, Institutul de ştiinţe economice „V. I. Lenin“ Bucureşti. Liceul nr. 4. Comisia nr. 13 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 4 şi nr. 2 Constanţa (curs de zi). Preşedinte Mircea Ghiliceanu — conf. univ. matematici. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul nr. 4. Comisia nr. 14 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 4 Constanţa şi Techirghiol (curs de zi). Preşedinte Mihai Atanasiu — conf. univ. matematici. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul nr. 4 Comisia nr. 15 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 4 şi nr. 3 Constanţa (curs de zi). Preşedinte Ion Negoiu — lector univ. istorie Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 4. Comisia nr. 16 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 4 Constanţa şi Liceul Eforie Sud (curs de zi). Preşedinte Aurel Roman — lector univ. istorie Universitatea Craiova. Liceul Mangalia. Comisia nr. 17 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Mangalia şi Liceul T.B.C. (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Nicolescu — conf. univ. matematici Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul Costeşti — Comisia nr. 1 secţie mixtă — se vor prezenta candidaţi de la liceele Costeşti şi Mozăceni (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Emil Diaconescu, prof. filologie director Liceul Băbeni. Liceul Curtea de Argeş — Comisia nr. 2 secţie reală — se vor prezenta candidaţi de la liceele Curtea de Argeş şi Domneşti (curs de zi). Preşedinte Desdemona Slavic, prof. geografie, directoare Liceul nr. 2 Piteşti. Liceul Curtea de Argeş — Comisia nr. 3 secţie mixtă — se vor prezenta candidaţi de la Liceul Curtea de Argeş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Arsenescu, prof. filozofie gr. II, director, Liceul Topoloveni. Liceul Corbeni — Comisia nr. 4 secţie mixtă — se vor prezenta candidaţi de la Liceul Corbeni (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Nicolae Enescu, prof. istoric gr. I director Liceul Costeşti. Liceul Drăgăneşti Olt — Comisia nr. 5 — secţie mixtă — se vor prezenta candidaţi de la liceele Drăgăneşti Olt şi Văleni (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte. Gheorghe Popa, prof. şi biologico-geografie gr. II director Liceul BrezoiU. Liceul Drăgăşani — Comisia nr. 6 secţie reală — se vor prezenta candidat de la Liceul Drăgăşani (curs de zi). Preşedinte Lucian Mănescu, nrdi emerit maternal. Liceul Nicolae Bălcescu, Rm. Vîlcea. Liceul Drăgăşani — Comisia nr. 7 secţie mixtă - sa vor prezenta candidaţi de la Liceul Drăgăşani (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gabriela Pisoschi lector universitar filologie, Universitatea Craiova. Liceul Găieşti — Comisia nr. 8 secţie reală — se vor prezenta candidaţi de la Liceul Găieşti (curs de zi). Preşedinte Alexandru Iuracec conf. universitar st. biologice Institutul Pedagogic ’ de 3 ani Piteşti. Liceul Găieşti — Comisia nr. 9 secţie umanistă — se vor prezenta candidaţi de la Liceul Găieşti (curs de zi). Preşedinte Ion Oiţă lector universitar filologie Universitatea Bucureşti. Liceul Topoloveni — Comisia nr. 10 — secţie reală — se vor prezenta candidaţi de la liceele Topoloveni şi Vişina (curs de zi). Preşedinte Silviu Stoiculescu, prof. chimie, director Liceul Curtea de Argeş. Liceul Topoloveni — Comisia nr. 11 — secţie mixtă — se vor prezenta candidaţi de la Liceul Topoloveni (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Niţescu, prof. filologie director Liceul nr. 2 Cîmpulung-Muscel. Liceul Horezu — Comisia nr. 12 — secţie mixtă — se vor prezenta candidaţi de la Liceul Horezu (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ilie Tudor prof. şt. biologice director Liceul nr. 1 Slatina. Liceul nr. 1 „Dinicu Golescu“ Cîmpulung — Comisia nr. 13 — secţie reală — se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Cimplung (curs de zi). Preşedinte Dumitru Şerban şef lucrări matematici Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul nr. 1 „Dinicu Golescu" Cîmpulung — Comisia nr. 14 — secţie reală — se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Cîmpulung (curs de zi). Preşedinte Vasile Popescu şef lucrări matematici Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul nr. 1 „Dinicu Golescu" Cîmpulung — Comisia nr. 15 — secţie reală — se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 Cîmpulung şi Şc. Tehnică de contabilitate (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ion Marinescu, conf. univ. şt. biologice Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Liceul nr. 1 „Dinicu Golescu" Cîmpulung — Comisia nr. 16 — secţie umanistă — se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Cîmpulung (curs de zi). Preşedinte Florente Ghinescu lector univ. filologie Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 „Dinicu Golescu" Cîmpulung — Comisia nr. 17 secţie mixtă — se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Cîmpulung şi Rucăr (curs de zi, fără frecvenţă). Preşedinte Gheorghe Stroescu prof. filozofie gr. II, Liceul nr. 1 Rm. Vîlcea. Liceul nr. 2 Cîmpulung — Comisia nr. 18 secţie reală — se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2 Cîmpulung şi Stîlpeni (curs de zi). Preşedinte Ion Banu, prof. universitar filozofie Universitatea Bucureşti. Liceul Vedea — Comisia nr. 19 secţie mixtă — se vor prezenta candidaţi de la Liceul Vedea (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Eugen Dreşcă lector univ. şt. sociale Universitatea Craiova. Liceul nr. 1 Rîmnicu Vîlcea — Comisia nr. 20 secţie reală — se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Rm. Vîlcea (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Mihai Ion Trandafir lector univ. şt. sociale Universitatea Craiova. Liceul nr. 1 Rîmnicu Vîlcea — Comisia nr. 21 secţie reală — Se vor prezenta candidati de la Liceul nr. 1 Rîmnicu Vilcea (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Ion Todor, prof. univ. dr. docent şt. biologice Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Liceul nr. 1 Rîmnicu Vîlcea — Comisia nr. 22 secţie mixtă — se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Rîmnicu Vîlcea (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Maria Manoliu, lector univ. filologie Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 2 Rîmnicu Vîlcea — Comisia nr. 23 secţie mixtă — se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Rîmnicu Vilcea (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Mitulescu prof. geografie gr. II, director Liceul nr. 1 Piteşti. Liceul nr. 2 Rîmnicu Vîlcea — Comisia nr. 24 secţie reală — se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Rîmnicu Vîlcea (cursuri de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Vasile Pieşu prof. geografie gr. II director Liceul nr. 1 Câmpulung Muscel. Liceul Băbeni — Comisia nr. 25 secţie reală — se vor prezenta candidaţi de la Liceul Băbeni (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Marin Teodorescu prof. filologie director Liceul Vedea. Liceul Călimăneşti — Comisia nr. 26 secţie reală — se vor prezenta candidaţi de la liceele Călimăneşti, Govora Băi şi Brezoi (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Vasile Şova prof. matematici director Liceul Găieşti. Liceul nr. 1 Slatina — Comisia nr. 27, secţie reală — se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Slatina (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Gabriel Ţepelea lector univ. filologie Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Liceul nr. 1 Slatina — Comisia nr. 28 secţie mixtă — se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Slatina şi sect. serală P. Olt (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri. Preşedinte Gheorghe Chelărescu prof. şt. biologice gr. II director Liceul Drăgăşani. Liceul nr. 1 Slatina — Comisia nr. 29 secţie reală — se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Slatina şi Potcoava, (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Negoiţă prof. şt. biologice director Liceul nr. 2 Rîmnicu Vîlcea. Liceul nr. 2 Slatina — Comisia nr. 30 secţie reală — se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2 Slatina şi Potcoava (curs de zi). Preşedinte Grigore Lăzărescu prof. st. biologice gr. II Liceul nr. 2 Rm. Vîlcea. Liceul nr. 1 Piteşti — Comisia nr. 31 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi, de la Liceul nr. 1 Piteşti (curs de zi, învăţămînt tară frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Traian Atanasiu, şef lucrări matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul nr. 1 Piteşti — Comisia nr. 32 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la: Liceul nr. 1 Piteşti (cursuri ele zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Marin, şef lucrări chimie, Universitatea Craiova. Liceul nr. 1 Piteşti — Comisia nr. 33 secţie umanistă. Se vor prezenta candi■ daţi de la Liceul nr. 1 Piteşti (curs de zi si restanţieri). Preşedinte Ion Dinu prof. filozofie gr. I director Liceul nr. 3 Piteşti. Liceul nr. 1 Piteşti — Comisia nr. 34 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Piteşti (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Augustin Z . Pop, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani, Piteşti. Liceul nr. 2 Piteşti — Comisia nr. 35 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2 Piteşti şi secţia serală Ştefăneşti (cursuri de zi, serale şi restanfieri). Preşedinte Nicolae Mirescu, şef lucrări matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul nr. 2 Piteşti — Comisia nr. 36 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Piteşti (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Aurelian Nichita, şef lucrări fizică Universitatea Craiova. Liceul nr. 2 Piteşti — Comisia nr. 37 secţie umanistă Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Piteşti (curs de zi). Preşedinte Dan Al. Petrescu, şef lucrări chimie, Institutul pedagogic de 3 ani, Piteşti. Liceul nr. 2 Piteşti — Comisia nr. 38 se esie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2 şi nr. 3 Piteşti (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Bera, lector univ. şt. biologice, Institutul Pedagogic de 3 ani, Piteşti. Liceul nr. 2 Piteşti — Comisia nr. 39 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Piteşti (curs seral şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Mariana Sîrbulescu, şef lucrări chimie Universitatea Craiova. Liceul nr. 3 Piteşti — Comisia nr. 40 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 3 Piteşti (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ştefan Ionescu, şef lucrări st. biologice Universitatea Craiova. Liceul nr. 3 Piteşti — Comisia nr. 41 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 3 Piteşti şi Liceul de muzică Piteşti (curs de zi, restanţieri). Preşedinte Ştefan Roman, lector univ. istorie, Universitatea Craiova. Liceul nr. 3 Piteşti — Comisia nr. 42 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 3Piteşti (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Lucian Roman, lector univ. istorie, Universitatea Craiova. Liceul nr. 3 Piteşti — Comisia nr. 43 se esie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 3 Piteşti (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ana Ciobanu, şef lucrări st. biologice Institutul agronomic „Nicolae Bălcescu"-Bucureşti. Liceul nr. 1 Bacău. Comisia nr. 1, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 3 Bacău (curs de zi). Preşedinte Constantin Borş — conf. univ. dr. fizică Universitatea „Al. I. Cuza" Iaşi. Liceul nr. 1 Bacău. Comisia nr. 2, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Bacău (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Sever Mihăilescu — lector univ. filologie Institutul Politehnic Iaşi. Liceul nr. 2 Bacău. Comisia nr. 3, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2 şi nr. 3 Bacău (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Cojocaru, prof. emerit matematici, Liceul Roman. Liceul nr. 2 Bacău. Comisia nr. 4, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Bacău (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Adrian Burgherea, prof. fizică gr. II, Liceul nr. 2 Piatra Neamţ. Liceul nr. 3 Bacău. Comisia nr. 5, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2 şi nr. 3 Bacău (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Marin Cosmescu — lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul nr. 4 Bacău. Comisia nr. 6, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 4 Bacău (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Aurel Panaite, prof. matematici gr. II, Liceul Roman. Liceul nr. 4 Bacău. Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 4 Bacău (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Vladimir Humeini, prof. fizică gr. II, Liceul nr. 1 Piatra Neamţ, Liceul Adjud. Comisia nr. 8, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Adjud şi Podul Turcului (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Micu — prof. filologie gr. II, director adj. Liceul nr. 1 oraşul „Gh. Gheorghiu-Dej“. Liceul Bicaz. Comisia nr. 9, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Bicaz (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Cezar Căsieru — lector univ. şt. biologice, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău, Liceul Buhuşi. Comisia nr. 10, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Buhuşi (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mihai Gora — prof. istorie gr. II, Liceul Moineşti. Liceul Comăneşti. Comisia nr. 11, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Comăneşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Petre Ciobanu, prof. filologie gr. II, Liceul nr. 2 Bacău. Liceul Moineşti. Comisia nr. 12, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Moineşti şi Liceul Comăneşti (curs de zi). Preşedinte Sergiu Postolache, prof. matematici gr. .II, Liceul nr. 4 Bacău. Liceul Moineşti. Comisia nr. 13, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Moineşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecventă şi restanţieri). Preşedinte Simion Gheorghe, prof. filologie gr. II, Liceul nr. 1 oraş „Gheorghe Gheorghiu-Dej“, Liceul nr. 1 „Gheorghe Gheorghiu-Dej“. Comisia nr. 14, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 „Gheorghe Gheorghiu-Dej“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Sonia Vlad, prof. istorie gr. II, Liceul nr. 2 Bacău. Liceul nr. 2 „Gheorghe Gheorghiu-Dej". Comisia nr. 15, secţie mixtă. Se vor prezente candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 3 „Gheorghe Gheorghiu-Dej" (cursuri de zi, serale, fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Panaite Oprea — prof. emerit geografie, Liceul nr. 1 Bacău. Liceul nr. 1 Piatra Neamţ. Comisia nr.16, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Piatra Neamţ (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Grigore Coban — lector univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul nr. 1 Piatra Neamţ. Comisia nr. 17, secfie mixtă. Se vor prezenta candidat de la Liceul nr. 1 Piatra Neamţ şi Iceul Roznov (curs de zi). Preşedinte Viorel Erhan lector univ şi biologice. Universitatea „Al. I. Cuza" Iaşi. Liceul nr. 2 Piatra Neamţ. Comisia nr. 18, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Piatra Neamţ şi Liceul Roznov (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Ticulescu — conf. univ. şt., biologice. Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul nr. 2 Piatra Neamţ. Comisia nr. 19, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Piatra Neamţ (curs de zi şi restanţierul. Preşedinte Dorin Damaschin — lector univ. psihologie, Universitatea Bucureşti. Liceul Roman. Comisia nr. 20, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Roman (curs de zi). Preşedinte Gabriel Puiu — lector univ. matematici. Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul Roman. Comisia nr. 21, secfie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Roman (curs de zi). Preşedinte Anton Vraciu — conf. univ. filozofie, Universitatea „Al. I. Cuza" Iaşi. Liceul Roman. Comisia nr. 22, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Roman şi Săbăoani (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Sandu — lector univ. fizică, Universitatea „Al. I. Cuza" Iaşi. Liceul Tg. Neamţ. Comisia nr. 23, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Tg. Neamţ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Mihalcea, prof. matematici, dir. adjunct, Liceul Roman, Liceul Tg. Neamţ. Comisia nr. 24, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Tg. Neamţ şi Tibucani (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Veronica Vicol, prob filologie gr. I, Liceul nr. 2,Piatra Neamţ, liceul Tg. Ocna. Comisia nr. 25, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Tg. Ocna (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ecaterina Căciulianu — prob filologie, director adj. Liceul nr. 2 Piatra Neamţ, Liceul nr. 1 Timişoara. Comisia nr. 1, sec fie reală cu limbile de predare română şi sîrbă. Se vor prezenta ■ candidaţi de la liceele nr. 1 Timişoara şi nr. 10 Timişoara — secţia cu limba de predare sîrbă (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Mirco Jivcovici, conf. univ. filologie Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 2 Timişoara. Comisia nr. 2, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Timişoara (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Vasile Mioc, prof. univ. matematici, Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 2 Timişoara. Comisia nr. 3, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 5, nr. 6 Timişoara (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Pompei Mureşan, prof. univ. dr. docent şt. biologice, Institutul Agronomic Timişoara. ,