Scînteia Tineretului, august 1966 (Anul 22, nr. 5351-5375)

1966-08-12 / nr. 5360

Centrele şi preşedinţii comisiilor examenului de bacalaureat (Urmare din pag. a 111-a) Liceul nr. 1 Oradea — Comisia nr. 7, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1, Oradea (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dan Bedeleanu, şef lucrări chimie, Institutul de medicină şi farmacie Cluj. Liceul nr. 4 Oradea — Comisia nr. 8, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2 nr. 4 şi nr. 5 Oradea, liceele Aleşd şi Vadul Crişului (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Gheorghe Pribac, prof. matematici. Liceul Ineu. Liceul nr. 1 Oradea — Comisia nr. 9, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Oradea (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Gheorghe, lector univ. filologie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj, Liceul nr. 4 Oradea — Comisia nr. 10, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 4, nr. 5, Liceul de muzică şi arte plastice Oradea, liceele Aleşd şi Vadul Crişului (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Hodişan, lector univ. botanică, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj, Liceul nr. 3 Oradea — Comisia nr. 11, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 2, nr. 3, nr. 4 şi nr. 5 Oradea (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vasile Vita, lector şi sociale. Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Cluj. Liceul Cobadin — Comisia nr. 1, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Cobadin, Adamclisi, Ostrov, Băneasa, Negru Vodă şi Topraisar (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Tudorache, prof. filologie gr. II. , Liceul Hîrşova. Liceul nr. 1 Medgidia — Comisia nr. 2, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Medgidia, liceele Cernavodă, şi M. Kogălniceanu (curs de zi). Preşedinte Constantin Boroianu, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 Medgidia — Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul, nr. 1 Medgidia (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Lelescu, conf. univ. matematici Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul Hîrşova — Comisia nr. nr. 4, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Hîrşova şi Topologu (curs de zi şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Florea Andrei, prof. filologie, Liceul nr. 2 Medgidia. Liceul Babadag — Comisia nr. 5, secţie reală. Se vor prezenta Candidaţi de la liceele Babadag, Cogealac şi Jurilovca (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Cristea, lector univ. fizică Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 Tulcea — Comisia nr. 6, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Tulcea, liceele Cerna, Măcin, Isaccea şi Sulina (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Maria Dinescu, lector matematici, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Liceul nr. 1 Galaţi — Comisia nr. 1, secţia reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 şi nr. 3 Galaţi (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Eleonora Gheorghe, lector univ. matematici, Institutul pedagogic de 3 ani Galaţi. Liceul nr. 3 Galaţi — Comisia nr. 2, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Pechea, T. Vladimirescu şi Bujor (curs de zi, învăţământ fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Nacu, lector univ. chimie, Universitatea „Alex. I. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 5 Galaţi — Comisia nr. 3, secţia reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 4, nr. 5, nr. 6 şi nr. 7 Galaţi (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ioan Gîlcă, lector univ. matematică Institutul pedagogic de 3 ani Galaţi. Liceul nr. 5 Galaţi — Comisia nr. 4 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 5 şi nr. 3 Galaţi (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Aurora Stavrache prof. filologie gr. II, Liceul „Alex. I. Cuza“ Focşani. Liceul nr. 3 Galaţi — Comisia nr. 5, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 3, nr. 4, nr. 5, nr. 6, nr. 7 şi Liceul de muzică Galaţi (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Constantin Bîrcă, şef lucrări biologie, Universitatea „Alex. I. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 3 Galaţi — Comisia nr. 6, secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 3 şi nr. 1 Galaţi (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Papastate conf. univ. filologie, Universitatea Craiova. Liceul nr. 1 Galaţi — Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Galaţi (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Georgeta Filipescu, şef lucrări biologie, Universitatea „Alex. I. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 1 Brăila — Comisia nr. 8, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 şi nr. 3 Brăila (curs de zi). Preşedinte Eugenia Rucinschi lector univ. chimie Universitatea „Alex. I. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 1 Brăila — Comisia nr. 9 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4 Brăila, liceele însurăţei şi Movila _ Miresii (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Zamfir Manoliu, prof. matematici, Liceul nr. 3 Galaţi. Liceul nr. 3 Brăila — Comisia nr. 10, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Brăila (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Teodor Drăgănel, lector matematici, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Iaşi. Liceul nr. 3 Brăila — Comisia nr. 11, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 3 Brăila (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Aristide Vrabie, prof. matematici, Liceul nr. 5 Galaţi. Liceul nr. 2 Brăila — Comisia nr. 12, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3 şi nr. 4 Brăila (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Aristide Hasgan, conf. filologie, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Iaşi. Liceul nr. 4 Brăila — Comisia nr. 13, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Brăila, liceele Făurei şi Ianca (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Stănoiu, lector univ. biologie, Universitatea Craiova. Liceul nr. 1 Focşani — Comisia nr. 14, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Focşani (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Octavian Pîrvulescu, lector univ. matematici, Universitatea Craiova. Liceul nr. 2 Focşani — Comisia nr. 15, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Focşani (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Bogdan Bobîrnac, conf. univ. biologie, Universitatea Craiova. Liceul nr. 1 Focşani — Comisia nr. 16, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Odobeşti, Vidra, Panciu, Mărăşeşti şi secţia serală Gugeşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Antohi, conf. univ. pedagogie, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Iaşi. Liceul nr. 1 Tecuci — Comisia nr. 17 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Tecuci (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Rădulescu lector univ. chimie Universitatea Craiova. Liceul nr. 1 Tecuci — Comisia nr. 18 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Tecuci (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Soitu prof. filologie gr. II Liceul nr. 1 Galaţi. Liceul nr. 2 Tecuci — Comisia nr. 19 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Tecuci (curs de zi, seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Comeş conf. univ. biologie Universitatea Craiova. Liceul Alba Iulia — Comisia nr. 1, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Alba Iulia, Zlatna şi Teiuş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Serdean, lector pedagogic, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Liceul Brad — Comisia nr. 2 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Brad, Ilia, Gertej şi Gurabarza (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ligia Stoica, şef lucrări chimie, Institutul de mine Petroşeni. Liceul „Decebal“ Deva — Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Decebal“ Deva (cură de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dan Milcoveanu, conf. univ. fizică, Institutul de mine Petroşeni. Liceul „Decebal“ Deva — Comisia nr. 4 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Decebal“ Deva, liceele Simeria şi Haţeg (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Matei Şerban, lector universitar, matematici, Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 1 Hunedoara — Comisia nr. 5, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Hunedoara şi Liceul Călan (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Iosif Sturz, lector univ. matematici, Institutul politehnic Timişoara. Liceul Orăştie — Comisia nr. 6 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Orăştie şi Cugir (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Nestor Lupei, conf. univ. biologie, Institutul politehnic Timişoara. Liceul Petroşeni — Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Petroşeni şi Petrila (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe A. Chiţei, prof. emerit gr. I matematici, Liceul pedagogic Deva, Liceul Sebeş — Comisia nr. 8 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Sebeş, Miercurea şi Şcoala tehnică specială Sebeş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Florea, conf. univ. chimie, Institutul politehnic Timişoara. Liceul Vulcan — Comisia nr. 9 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Vulcan şi Lupeni (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Voicu Zoltan, lector univ. matematici, Institutul de mine Petroşani. Liceul „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bîrlad — Comisia nr. 1, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gh. Gheorghiu- Dej“ Bîrlad (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Arsenie Oprea, conf. matematici, Institutul politehnic Iaşi, Liceul „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bîrlad — Comisia nr. 2, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2, nr. 3 Bîrlad, liceele Murgeni şi Puieşti (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Costică Cazacu, lector univ. matematici Universitatea „Alex. I. Cuza“ Iaşi. Liceul „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bîrlad — Comisia nr. 3, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gh. Gheorghiu-Dej“, Liceul nr. 2 Bîrlad şi Liceul Murgeni (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Mihai Ciobanu, prof. filologie, Liceul „Cuza Vodă“ Huşi. Liceul „Cuza Vodă“ Huşi — Comisia nr. 4 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Cuza Vodă“ Huşi şi liceul Răducăneni (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Margareta Năstase, prof. chimie, Liceul „M. Eminescu“ Iaşi, Liceul „M. Kogălniceanu“ Vaslui — Comisia nr. 5, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „M. Kogălniceanu“, Liceul „Ştefan cel Mare“ Vaslui, liceele Codăeşti şi Negreşti (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ovidiu Scutaru, lector univ. fizică, Institutul politehnic Iaşi, Liceul „M. Kogălniceanu“ Vaslui — Comisia nr. 6 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „M. Kogălniceanu“ Vaslui şi Liceul Negreşti (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Elvira Goldman, lector univ. filologie, Universitatea „Alex. I. Cuza“ Iaşi. Liceul Paşcani — Comisia nr. 7 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Paşcani, Hălăuceşti şi Tg. Frumos (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Vasile Ţugulea, prof. matematici gr. II, Liceul nr. 3 Bîrlad. Liceul Paşcani — Comisia nr. 8 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Paşcani şi Tg. Frumos (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Elisabeta Navroteanu, prof. filologie, Liceul nr. 5 Iaşi, Liceul „Mihail Sadoveanu“ Iaşi — Comisia nr. 9, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul ,,M. Sadoveanu“, Liceul „M. Eminescu“, Liceul ,,C. Negruzzi“ Iaşi şi Liceul Vlădeni (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Cotruţ, prof. univ. chimie, Institutul politehnic Iaşi, Liceul „Vasile Alecsandri“ Iaşi — Comisia nr. 10, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „V. Alecsandri“, Liceul „C. Negruzzi“, Liceul „G. Ibrăileanu“ Iaşi şi Liceul Hîrlău (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Golovcenco, conf. univ. fizică, Universitatea „Alexandru I. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 9 Iaşi — Comisia nr. 11, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Alexandru I. Cuza“ şi Liceul nr. 9 Iaşi (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Eugen Florea, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Iaşi, Liceul nr. 8 Iaşi — Comisia nr. 12, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 5 şi nr. 8 Iaşi (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Elena Bogdan, conf. univ. chimie, Universitatea „Alexandru I. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 8 Iaşi — Comisia nr. 13 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 8 şi nr. 9 Iaşi (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Florin Vălu, conf. univ. chimie, Institutul politehnic Iaşi. Liceul de muzică şi arte plastice „Octav Băncilă“ Iaşi — Comisia nr. 14 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul de muzică şi arte plastice „Octav Băncilă“, Liceul „M. Sadoveanu“ şi Liceul nr. 9 Iaşi, liceele Hîrlău şi Belceşti (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Elena Stratulat, lector univ. filologie Universitatea „Alexandru I. Cuza“ Iaşi. Liceul „Mihail Eminescu“ Iaşi — Comisia nr. 15, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul ,,M. Eminescu“, Liceul ,,C. Negruzzi“ şi Liceul „Alex. I. Cuza“ Iaşi (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Emilian Bold, lector univ. istorie, Universitatea „Alexandru I. Cuza“ Iaşi. Liceul „Vasile Alecsandri“ Iaşi — Comisia nr. 16, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „V. Alecsandri“, Liceul „G. Ibrăileanu“ şi Liceul nr. 8 Iaşi (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Constantin Alexandru, prof. pedagogie-psihologie, Liceul „M. Kogălniceanu“ Vaslui, Liceul Cărei — Comisia nr. 1 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Cărei şi Tăşnad — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Grecu, lector univ. şt. sociale, Institutul de medicină şi farmacie Cluj. Liceul Cărei — Comisia nr. 2 secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Cărei şi Tăşnad — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Bela Kristo, conf. univ. chimie, Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureş. Liceul Vişeul de Sus — Comisia nr. 3 secţie mixtă. Se vor prezenta: candidaţi de la liceele Vişeu şi Borşa — (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Miron Ionescu, lector univ. pedagogie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 1 Baia Mare — Comisia nr. 4 secţia reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Cehul Silvaniei, Tg. Lăpuş, Cavnic, Şomcuţa Mare şi Seinin (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Beltechi, prof. matematică-fizică. Liceul nr. 2 Satu Mare. Liceul nr. 1 Baia Mare — Comisia nr. 5, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 3 Baia Mare, liceele Cehul Silvaniei, Baia Sprie şi Seiniș (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ludovic Biga, prof. şt. sociale, Liceul nr. 1 Satu Mare Liceul nr. 3 Baia Mare — Comisia nr. 6, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2, nr.3 Baia Mare şi Liceul Baia Sprie (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Aurel Ioanovici, lector univ. matematici, Institutul pedagogic de 3 ani Baia Mare. Liceul nr. 3 Baia Mare — Comisia nr. 7, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 3 Baia Mare, liceele Cavnic, Şomcuta Mare, Baia Sprie şi Seiniş (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Monica Iazăr, lector univ. filologie. Institutul pedagogic de 3 ani Baia Mare Liceul nr. 1 Satu Mare — Comisia nr. 8, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Satu Mare şi Liceul Negreşti — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Beşe, prof. matematică-fizică, Liceul Cehul Silvaniei. Liceul nr. 1 Satu Mare — Comisia nr. 9, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Satu Mare, liceele Negreşti şi Ardud — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Victor Iancu, lector univ. filologie. Institutul pedagogic de 3 ani Baia Mare. Liceul nr. 1 Satu Mare — Comisia nr. 10, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Satu Mare — (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Carol Varga, prof. filologie, Liceul nr. 1 Sighetul Marmaţiei. Liceul nr. 2 Satul Mare — Comisia nr. 11, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Satu Mare şi Liceul Ardud — (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Liviu Vîrf, conf. univ. chimie. Institutul pedagogic de 3 ani Tg. Mureş. Liceul nr. 2 Satu Mare — Comisia nr. 12, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Satu Mare şi Liceul Ardud — (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Emil Balla, lector şt sociale, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Cluj. Liceul Sighetul Marmaţiei — Comisia nr. 13 secţie mixtă cu limbile de predare română, maghiară şi ucraineană. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Sighetul Marmaţiei — (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Iagliuc, lector univ. filologie. Universitatea Bucureşti Liceul Miercurea Ciuc — Comisia nr. 1, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Miercurea Ciuc, Sânmartin, Dăneşti, Gheorghieni, Ditrău, Joseni, Remetea şi Topliţa (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Andrei Rotu, conf. univ. filologie, Universitatea „Babeş-Bolyai" Cluj. Liceul Gheorghieni — Comisia nr. 2 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Gheorghieni, Dr. P. Groza, Odorhei, Miercurea Ciuc, Topliţa, Subcetate şi Deda (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vasile Macavei, prof. matematici, Liceul „Bolyai-Farkas“ Tg. Mureş, Liceul nr. 1 Tîrnăveni, Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Tîrnăveni şi Liceul Jidvei (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tiberiu Piersică, lector univ. biologie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 1 Reghin — Comisia nr. 4, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Reghin (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinta Gheorghe Crăciun, lector univ. şt. sociale, Institutul de medicină şi farmacie Tg. Mureş, Liceul „Bolyai-Farkas“ Tg. Mureş — Comisia nr. 5, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Bolyai-Farkas”, Liceul „Unirea", Liceul nr. 4 şi Liceul de artă Tg. Mureş (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tiberiu Weisz, conf. univ. filologie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 4 Tg. Mureş — Comisia nr. 6, secţie reală cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 4, nr. 5, Liceul „Unirea“ şi Liceul „Papiu Ilarian" Tg. Mureş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Francisc Manek, conf. univ. chimie, Universitatea „Babeş-Bolyai" Cluj, Liceul „Papiu Ilarian“ Tg. Mureş — Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Papiu Ilarian“ şi Liceul „Bolyai-Farkas“ Tg. Mureş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Chereji, conf. univ. filologie, Institutul de teatru Tg. Mureş, Liceul nr. 4 Tg. Mureş — Comisia nr. 8, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 4, nr. 5, Liceul „Unirea" Tg. Mureş, liceele Sîngeorgiu de Pădure şi Band (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Maria Chircoaşu, lector univ. biologie, Universitatea „Babeş- Bolyai“ Cluj, Liceul nr. 2 Reghin , Comisia nr. 9, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Reghin, Liceul nr. 2 Tîrnăveni, liceele Iernut-Luduş, Sîngeorgiu de Pădure, Sovata, Miercurea Niraj şi Band (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tihamer Kolumban, prof. biologie. Liceul Topliţa. Liceul Luduş — Comisia nr. 10, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Luduş, Sărmaş, Rîciu şi Iernut (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Bogdan Stugren, lector univ. biologie. Universitatea „Babeş-Bolyai" Cluj. Liceul „Dr. P. Groza“ Odorheî — Comisia nr. 11, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Dr. P. Groza“ Odorhei, liceele Corund, Vlăhiţa, Zetea şi Cristur (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţierii). Preşedinte Alexandru Nagy, prof. biologie, Liceul Iernut, Liceul „Nicolae Bălcescu“ Craiova — Comisia nr. 1, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nicolae Bălcescu“ şi Liceul nr. 3 Craiova (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Virgil Gheorghiu, prof. univ. fizică, Universitatea Craiova. Liceul „Fraţii Buzeşti“ Craiova — Comisia nr. 2, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Fraţii Buzeşti“ şi Liceul nr. 4 Craiova (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ion Petreanu, prof. univ. chimie, Universitatea Craiova. Liceul ,,Fraţii Buzeşti“ Craiova — Comisia nr. 3, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Fraţii Buzeşti“ şi Liceul nr. 3 Craiova (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Ioan Toma, conf. univ. chimie, Institutul Politehnic Timişoara. Liceul nr. 3 Craiova — Comisia nr. 4 secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 3, nr. 4, Liceul „Fr. Buzeşti“ şi Liceul de muzică Craiova (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ion Maxim, prof. univ. st. biologice, Universitatea Craiova. Liceul nr. 5 • Craiova — Comisia nr. 5, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 5 Craiova (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ioan Bohian, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 5 Craiova — Comisia nr. 6, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 5. Liceul „Nic. Bălcescu“ Craiova şi Liceul Bălceşti — Olteţu (cursuri de zi, serale şi restanţeri). Preşedinte Ion Safin, prof. univ. biologie, Universitatea Craiova. Liceul „Nic. Bălceascu" Craiova — Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nic. Bălcescu“ Craiova (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Mihăilescu, prof. univ. biologie, Universitatea Craiova. Liceul nr. 1 Tg. Jiu — Comisia nr. 8, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Tg. Jiu, liceele Novaci şi Tg. Cărbuneşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Borislav Cristici, conf. univ. matematici. Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 2 Tg. Jiu — Comisia nr. 9, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Tg. Jiu, liceele Valea Sadului, Peşteana şi Rovinari (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Ion Ciolac, prof. matematici, Liceul „Nic. Bălcescu“ Craiova. Liceul nr. 1 Tg. Jiu — Comisia nr. 10, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Tg. Jiu, liceele Valea Sadului, Tg. Cărbuneşti şi Novaci (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Dănescu, prof. biologie gr. II. Liceul nr. 5 Craiova. Liceul nr. 1 Tr. Severin , Comisia nr. 11, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Tr. Severin şi Liceul Vînju Mare (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Maria Biea, conf. univ. matematici, Universitatea Timişoara. Liceul nr. 2 Tr. Severin — Comisia nr. 12, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3 Tr. Severin, liceele Strehaia, Siseşti şi Vînju Mare (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Dumitrescu, lector univ. pedagogie, Universitatea Craiova. Liceul nr. 3 Turnu Severin — Comisia nr. 13, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 3 Turnu Severin, liceele Baia de Aramă şi Vînju Mare (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Dincu, prof. matematici. Liceul nr. 1 Tg. Jiu. Liceul nr. 1 Caracal — Comisia nr. 14, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Caracal şi Liceul Corabia (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ştefan Rosinger, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 2 Caracal — Comisia nr. 15, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2 şi nr. 1 Caracal şi Liceul Corabia (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mircea Bălaşa, conf. univ. biologie, Universitatea Craiova. Liceul Balş — Comisia nr. 16 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Balş, Grădişte şi Oveselu (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Florea Ciobanu, conf. univ. biologie, Universitatea Craiova. Liceul Băileşti — Comisia nr 17 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Băileşti, Segarcea şi Bîrca (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Florea Ene, conf. univ. biologie, Universitatea Craiova. Liceul Bechet — Comisia nr. 18, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Bechet şi Dăbuleni (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Dumitru Ceauşescu, conf. univ. chimie, Universitatea Timişoara. Liceul Clafat — Comisia nr. 19 secţie trstă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Calafat, Cetate şi Vînju Mare (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Negrea, conf. univ. Universitatea Craiova. Liceul Filiaşi — Comisia nr. 20, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Filiaşi şi Melineşti (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Marin Păun, conf. univ. biologie, Universitatea Craiova. Liceul Pleniţa — Comisia nr. 21, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Pleniţa, Cujmir şi Cornu (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Marin Gîtan, conf. univ. biologie, Universitatea Craiova. Liceul nr. 1 Buzău — Comisia nr. 1, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Buzău şi Liceul Pătîrlagele (curs de zi). Preşedinte Teodor Leca, lector univ. fizică. Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Liceul nr. 1 Buzău — Comisia nr. 2, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Buzău, liceele Beceni, Pogoanele, Mizil şi Pătîrlagele (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ştefan Salivan, prof. matematici, Liceul nr. 5 Ploieşti. Liceul nr. 2 Buzău — Comisia nr. 3, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2, nr. 1 Buzău, liceele nr. 1, nr. 2 Rm .Sărat, liceele Beceni, Mizil şi Pătîrlagele (curs de zi). Preşedinte Constantin Rapcea, prof. biologie gr. II, Liceul Sinaia. Liceul nr. 2 Buzău — Comisia nr. 4, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2, nr. 1 Buzău, liceele nr. 1, nr. 2, Rm. Sărat, liceele Pătîrlagele şi Mizil (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mihai Safir, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 Cîmpina — Comisia nr. 5, secţie reală. Se, vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Cîmpina, liceele Buşteni şi Sinaia Kurs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ernest Bein Faladi, conf. univ. matematici, Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul nr. 2 Cîmpina — Comisia nr. 6, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2, nr. 1 Cîmpina, liceele Buşteni, Breaza, Sinaia (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Valeriu Pisoschi, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul Moreni — Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Moreni, Filipeşti şi Băicoi (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Aspasia Vasiliu, prof. filologie. Liceul nr. 1 Ploieşti. Liceul nr. 1 Ploieşti — Comisia nr. 8, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Ploieşti, liceele Urlaţi, Plopeni, Slănic şi Ciorani (curs de zi). Preşedinte Dumitru Sulgerescu, lector univ. matematici, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Liceul nr. 1 Ploieşti — Comisia nr. 9, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 5, nr. 6 Ploieşti, liceele Urlaţi şi Slănic (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Mihai Marinescu, lector univ. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 Ploieşti — Comisia nr. 10, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Ploieşti, liceele Urlaţi şi Plopeni (curs seral şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Vladimir Lambrino, conf. univ. chimie, Institutul medico-farmaceutic Bucureşti. Liceul nr. 1 Ploieşti — Comisia nr. 11, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4 Ploieşti şi secţia serală Valea Călugărească (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gavrilă Stan, conf. univ. biologie. Institutul Agronomic „Nic. Bălcescu" Bucureşti. Liceul nr. 2 Ploieşti — Comisia nr. 12, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2, nr. 3 şi nr. 4 Ploieşti (curs de zi). Preşedinte Alexandra Burcescu, lector univ. fizică. Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul nr. 2 Ploieşti — Comisia nr. 13, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2, nr. 3 şi nr. 4 Ploieşti (curs de zi). Preşedinte Elena Iliescu, lector univ. filologie, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Liceul nr. 2 Ploieşti — Comisia nr. 14, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 2, nr. 4, nr. 5 Ploieşti şi secţia serală Boldeşti (curs seral şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Mircea Naumescu, conf univ. fizică. Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul nr. 5 Ploieşti — Comisia nr. 15, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 5 Ploieşti (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Ion Faii, conf. univ. fizică. Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul nr. 5 Ploieşti — Comisia nr. 16, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 5 Ploieşti (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Eugen Păştea, conf. univ. biologie. Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul nr. 5 Ploieşti — Comisia nr. 17, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 5 Ploieşti (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Mihai Ifrim, conf. univ. fizică. Institutul de construcţii Bucureşti Liceul nr. 6 Ploieşti — Comisia nr. 18, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 6, nr. 1, nr. 2, nr. 3, nr. 4 Ploieşti, liceele Urlaţi şi Plopeni (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Valeria Bănulescu, prof. biologie. Liceul nr. 1 Tîrgovişte. Liceul nr. 1 Rm. Sărat — Comisia nr 19, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Rm. Sărat (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Leon Livorschi, conf. univ. matematici. Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul Vălenii de Munte — Comisia nr. 20, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Vălenii de Munte şi Mîneciu Pămînteni (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Diaconu, lector univ., Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 Tîrgovişte — Comisia nr. 21, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3 Tîrgovişte, liceul Băleni şi secţia serală Mija (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Carol Kromec, conf. univ. matematici. Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul nr. 3 Tîrgovişte — Comisia nr. 22, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 3, nr. 1 şi nr 2 Tîrgovişte ( cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Victor Grigorescu, lector univ. şt. sociale, Institutul medico-farmaceutic Bucureşti. Liceul Pucioasa — Comisia nr. 23, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Pucioasa şi Fieni (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mihai Vulpescu, prof. filologie, Liceul nr. 6 Ploieşti. Liceul „A. T. Laurian“ Botoşani — Comisia nr. 1, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Al. Laurian“ Botoşani şi Liceul Săveni “ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Nemiţan, lector univ. matematici, Institutul pedagogic de 3 ani Suceava. Liceul nr. 2 Botoşani — Comisia nr. 2, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 33 Bucureşti ca secţie pedagogică de învăţători — Comisia nr. 1. Se vor prezenta candidaţi de la liceele pedagogice de învăţători Bucureşti şi Buzău (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Vasile Bunescu, conf. filozofie, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti Liceul nr. 33 Bucureşti cu secţie pedagogică de învăţători — Comisia nr. 2. Se vor prezenta candidaţi de la liceele pedagogice de învăţători Buftea, Constanţa şi Institutul pedagogic de învăţători Bucureşti (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Oisie Safran, conf. univ. pedagogie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 33 Bucureşti cu secţie pedagogică de învăţători — Comisia nr. 3. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul pedagogic de educatoare şi Institutul pedagogic de învăţători Bucureşti (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Victoria Atanasiu, lector psihologie, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Liceul pedagogic de învăţători Cîmpulung-Muscel — Comisia nr. 4. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul pedagogic de învăţători şi Institutul pedagogic de învăţători Cîmpulung-Muscel (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Iosif Gabrea, prof. univ. pedagogie, Universitatea Bucureşti. Liceul pedagogic de învăţători Cîmpulung-Muscel — Comisia nr. 5. Se vor prezenta candidaţi de la Institutul pedagogic de învăţători Cîmpulung- Muscel (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Constantin Matei, lector univ. pedagogie, Universitatea Bucureşti. Liceul pedagogic de învăţători Arad — Comisia nr. 6. Se vor prezenta candidaţi de la liceele pedagogice de învăţători Arad, Oradea şi Deva şi de la Institutele pedagogice de învăţători Arad şi Deva (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Cioroianu, conf. univ. psihologie, Universitatea Craiova, Liceul pedagogic de învăţători Arad — Comisia nr. 7. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul pedagogic de educatoare Arad şi Institutul pedagogic de învăţători Arad (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Constantin Sandu, lector univ. pedagogie, Universitatea Bucureşti. Liceul pedagogic de învăţători Cluj — Comisia nr. 8 se vor prezenta candidaţi de la Liceul pedagogic de învăţători şi Institutul pedagogic de învăţători Cluj (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Popescu, lector pedagogie. Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Liceu pedagogic de învăţători Cluj — Comisia nr. 9 cu limbile de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul pedagogic de învăţători Aiud, Liceul pedagogic de educatoare Aiud şi Institutele pedagogice de învăţători Cluj şi Aiud (curs de zi, învăţămînt fără frec-Liceul nr. 2 Botoşani, liceele Bucecea, Truşeşti şi Ştefăneşti ) (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Lazăr, lector univ. filologie. Institutul pedagogic de 3 ani Suceava. Liceul „Dragoş Vodă" Câmpulung - Moldovenesc ■— Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Dragoş Vodă“, Cîmpulung-Moldovenesc, Liceul Moldoviţa şi Liceul „Ştefan cel Mare“ Cîmpulung. Moldovenesc (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Luţica Tintilă, prof. geografie, Liceul nr. 2 Suceava. Liceul nr. 1 Fălticeni — Comisia nr. 4, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Fălticeni, liceele Dolhasca şi Drăguşeni (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Traian Chelariu, lector univ. psihologie, Institutul pedagogic de 3 ani Suceava. Liceul Gura Humorului — Comisia nr. 5, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Gura Humorului, Solca şi Vatra Dornei (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Hortensia Suhan, prof. geografie gr. II., Liceul „Dragoş Vodă“ Cîmpulung-Moldovenesc. Liceul nr. 1 Rădăuţi — Comisia nr. 6, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Rădăuţi şi Liceul Siret (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Enric Goldhagen, lector univ. fizică, Universitatea „Alex. I. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 2 Rădăuţi — Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Rădăuţi (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Elvira Botez, lector univ. matematici. Institutul pedagogic de 3 ani Suceava. Liceul nr. 1 Suceava — Comisia nr. 8, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Suceava (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Antoniu Pierret Ana, conf. univ. filologie, Universitatea Bucureşti Liceul nr. 2 Suceava — Comisia nr. 9, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Suceava (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Dragomir Ştefan, prof. istoric gr. II., Liceul nr. 1 Botoşani. Liceul nr. 1 Dorohoi — Comisia nr. 10, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Dorohoi şi Liceul Darabani (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Sbierea, lector univ. fizică, Institutul pedagogic de 3 ani Suceava, venţă şi restanţieri). Preşedinte Andrei Dancsuly, prof. univ. pedagogie. Universitatea „Babeş-Bolyai" Cluj. Liceul pedagogic de învăţători Cluj — Comisia nr. 10. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul pedagogic de învăţători Blaj, Liceul pedagogic de educatoare Cluj şi Institutele pedagogice de învăţători Blaj şi Cluj (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mariana Roşea, conf. univ. pedagogie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul pedagogic de învăţători Galaţi — Comisia nr. 11. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele pedagogice de învăţători şi educatoare Bacău şi Galaţi (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Maria Cosma, lector univ. pedagogie. Universitatea Bucureşti. Liceul pedagogic de învăţători Galaţi — Comisia nr. 12. Se vor prezenta candidaţi de la Institutul pedagogic de învăţători Galaţi (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioana Ionescu, conf. univ. pedagogie, Institutul de perfecţionare a cadrelor didactice Bucureşti. Liceul „C. Negruzzi" cu secţie pedagogică Iaşi — Comisia nr. 13. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul pedagogic de învăţători Bîrlad şi Institutul pedagogic de învăţători Iaşi (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Cornelia Dumitriu, lector univ. psihologie, Universitatea „Alex. I. Cuza“ Iaşi Liceul pedagogic de învăţători Sighetul Marmaţiei — Comisia nr. 14 cu limbile de predare română şi ucraineană. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul pedagogic de învăţători şi Institutul pedagogic de învăţători Sighetul Marmaţiei (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Maximilian Boroş, lector univ. psihologie, Institutul pedagogic de 3 ani Baia Mare. Liceul pedagogic de învăţători Odorhei — Comisia nr. 15 cu limbile de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul pedagogic de învăţători şi Institutul pedagogic de învăţători Odorhei (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Zoltán Nahuik, conf. univ. pedagogie. Universitatea „Babeş-Bolyai" Cluj. Liceul pedagogic de învăţători Craiova — Comisia nr. 16. Se vor prezentă candidaţi de la Liceul pedagogic de învăţători şi Institutul pedagogic de învăţători Craiova (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Ilie Stănculescu, lector univ pedagogie. Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Liceul pedagogic de învăţători Suceava. — Comisia nr. 17. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul pedagogic de învăţători şi Institutul pedagogic de învăţători Suceava (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri) Preşedinte Steliana Năstăsescu, conf. univ. pedagogie, Universitatea Bucureşti. DIN SESIUNEA AUGUST 1966