Scînteia Tineretului, iunie 1968 (Anul 24, nr. 5918-5942)

1968-06-14 / nr. 5929

SCÂNTEIA TINERETULUI PAGINA 3 CENTRELE ŞI PREŞEDINŢII COMISIILOR EXAMENULUI DE BACALAUREAT DIN SESIUNEA IUNIE 1968 Printr-un ordin al ministrului învăţămîntului s-au stabilit centrele şi preşedinţii comisiilor pentru examenele de bacalaureat de la liceele de cultură generală şi de la liceele de artă şi examenul de diplomă la liceele pedagogice şi institutele pedagogice de învăţători din sesiunea iunie 1968. EXAMENELE ÎNCEP ÎN TOATA ŢARA ÎN ZIUA DE 17 IUNIE A.C., ORELE 9 DIMINEAŢA cu proba scrisă la literatura română, în vederea pregătirii examenului, preşedinţii comisiilor se vor prezenta la centrele la care au fost numiţi în dimineaţa zilei de 16 iunie a.c. Se menţionează mai jos centrele unde vor funcţiona comisiile, liceele care vor prezenta candidaţii la fiecare centru, precum şi preşedinţii comisiilor. MUNICIPIUL BUCUREŞTI Liceul „I. L. Caragiale". Comisia nr. 1, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „I. L. Caragiale“ şi Liceul nr. 34 (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mihai Botez, prof. univ. dr. matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul „I. L. Caragiale“, Comisia nr. 2, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „I. L. Caragiale“, Liceul „M. Sadoveanu“, Liceul „Dr. Petru Groza", liceele nr. 32, nr. 34 şi nr. 35 (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Antoneta Antoniu Pierret, conf. univ. dr. filologie Universitatea Bucureşti, Liceul „M. Sadoveanu“, Comisia nr. 3, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „M. Sadoveanu“, liceele nr. 32, nr. 34 şi nr. 35 (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Aurel T. Nicolau, prof. univ. dr. docent fizică Universitatea Bucureşti, Liceul „Dr. Petru Groza“, Comisia nr. 4, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Dr. Petru Groza“ şi Liceul nr. 32 (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Constantin Ionescu Bujor, prof. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ Bucureşti. Liceul „D. Cantemir", Comisia nr. 5, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „D. Cantemir“ şi Liceul nr. 10 (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Sergiu Gogolniceanu, prof. univ. dr. chimie, Institutul agronomic „N. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul „Spiru Haret". Comisia nr. 6, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Spiru Haret“ şi Liceul nr. 32 (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Falade, prof. univ. fizică, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Spiru Haret", Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Spiru Haret" şi Liceul nr. 37 (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Toboşaru, conf. univ. dr. filozofie Institutul de artă teatrală şi cinematografică „I. L. Caragiale“ Bucureşti. Liceul „Emil Racoviţă“. Comisia nr. 3, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Emil Racoviţă“ (curs seral). Preşedinte Cornel Stanciu, conf. univ. dr. matematică Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Emil Racoviţă". Comisia nr. 9, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Emil Racoviţă“ (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Florin Georgescu, conf. univ. filozofie Institutul de cultură fizică Bucureşti. Liceul „Mihai Viteazul", Comisia nr. 10, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mihai Viteazul“ (curs seral). Preşedinte Gabriel Sudan, prof. univ. dr. matematică Institutul de arhitectură „Ion Mincu“ Bucureşti, Liceul „Mihai Viteazul“, Comisia nr. 11, secţie mixtă cu limbile de predare română şi greacă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mihai Viteazul“ şi Liceul nr. 14 (învăţămînt fără frecu■entă şi restantieri). Preşedinte Aron Petric, conf. univ. istorie Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 15. Comisia nr. 12, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 15 (curs seral şi restantieri). Preşedinte Constantin Rabega, prof. univ. dr. chimie Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 15. Comisia nr. 13, secţie mixtă cu limbile de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 15 şi nr. 9 (învăţămînt fără frecvenţă şi restantieri). Preşedinte Francisc Albert, prof. univ. dr.Chimie Institutul politehnic ..Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. "Liceul „Alex. Sahia". Comisia nr. 14, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Alex. Sahia“ şi Liceul „ 23 August“ (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Mirco Jivcovici, conf. univ. filologie Universitatea Bucureşti. Liceul „23 August“, Comisia nr. 15, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „„23 August“ (curs seral). "preşedinte Ovidiu Dragnea, prof. univ. matematică Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul seral de cultură generală Bucureşti. Comisia nr. 16, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul seral de cultură generală Bucureşti (curs seral). Preşedinte Mircea Tîrnovean, conf. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dei“ Bucureşti. Liceul seral de cultură generală Bucureşti. Comisia nr. 17, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul seral de cultură generală( Bucureşti (curs seral). Preşedinte Mihai Pascu, conf. univ. dr. fizică Universitatea Bucureşti. Liceul seral de cultură generală Bucureşti. Comisia nr. 18, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul seral de cultură generală Bucureşti (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Ion Rădulescu, conf. univ. dr. geografie Universitatea Bucureşti. Liceul „M. Basarab“. Comisia nr. 19, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul ,.M. Basarab" (curs seral). Preşedinte Gheorghe Constantinescu, prof. univ. Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „M. Basarab". Comisia nr. 20, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „M. Basarab“ şi Liceul „Alex. I. Cuza“ (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Antonescu, prof. univ. dr. docent şt. biologice Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 39, Comisia nr. 21, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 39 (curs seral şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Haralambie Chirilei, prof. univ. dr. docent şt. biologice Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul „M. Eminescu“, Comisia nr. 22, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „M. Eminescu“ (curs ceral îi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ion Ionaşcu, prof. univ. dr. istorie Universitatea Bucureşti. Liceul „Gh. Şincai“, Comisia nr. 23, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gh. Şincai“ (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Disescu, prof. univ. dr. fizică Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ Bucureşti, Liceul nr. 30, Comisia nr. 24, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 30, nr. 41 şi Liceul „I. Creangă" (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Isopescu, conf. univ. chimie Academia de studii economice Bucureşti. Liceul „Gh. Lazăr“. Comisia nr. 25, secţie reală. Se vor prezenta : candidaţi de la Liceul „Gh. Lazăr“ (curs seral). Preşedinte Aurel Pîrvu, prof. univ. matematică Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Gh. Lazăr“. Comisia nr. 26, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Gh. Lazăr“ (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mihai Zapan, prof. univ. dr. docent chimie Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „D. Bolintineanu". Comisia nr. 27, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „D. Bolintineanu“ (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Sabin Antonescu, conf. univ. şi. economice, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 27. Comisia nr. 28, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 27 (curs seral şi restantieri). Preşedinte Sanda Hanganu, conf. univ. dr. matematică Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul nr. 36. Comisia nr. 29, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 36 (curs seral şi restantieri) Preşedinte Mihai Sarian, prof. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul „Nic. Bălcescu“, Comisia nr. 30, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nic. Bălcescu“ (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Adrian Ionescu, prof. univ. dr. docent şt. biologice Institutul de cultură fizică Bucureşti. Liceul „T. Vladimirescu“. Comisia nr. 31, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „T. Vladimirescu“ (curs seral). Preşedinte Dan ştefănescu, conf univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ Bucureşti, Liceul „T. Vladimirescu“ Comisia nr. 32, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „T. Vladimirescu“ şi Liceul nr. 33 (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Oisie Şafrau, conf. univ. filozofie Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 25. Comisia nr. 33, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 25 şi nr. 31 (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Emilia Iliescu, conf. univ. dr. docent, şt. biologice Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 40. Comisia nr. 34, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 40 (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dimitrie Camboli, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul nr. 6. Comisia nr. 35, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 6 (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Igor Ivanov, conf univ. chimie, Institutul de construcţii Bucureşti, Liceul „Aurel Vlaicu“, Comisia nr. 36, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Aurel Vlaicu“ (învăţămînt fără frecventă şi restantieri) Preşedinte Leo Gruia, conf. univ. matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul „I. Neculce“, Comisia nr. 37, secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „I. Neculce“ (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Th. Gheorghiu, prof. univ. dr. docent matematică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul de muzică nr. 1. Comisia nr. 38, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele de muzică nr. 1 şi nr. 2 (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Trifu, prof. univ. pedagogie psihologie Conservatorul „Ciprian Porumbescu“ Bucureşti. Liceul de arte plastice. Comisia nr. 39, secţie umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul de arte plastice şi Liceul de coregrafie (curs de zi). Preşedinte Mircea Mancaş, prof. univ. dr. filozofie Institutul de artă teatrală şi cinematografică „I. L. Caragiale“ Bucureşti. Liceul „G. Coşbuc“, Comisia nr. 40, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „G. Coşbuc“ (Curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restantieri). Preşedinte Octavian Floarea, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul „D. Cantemir“, Comisia nr. 41 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „D. Cantemir“ (examene de diferenţa). Preşedinte George Herman, conf. univ. dr. şt. biologice Institutul de medicină şi farmacie Bucureşti, JUDEŢUL ALBA Liceul din Sebeş. Comisia nr. 1 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul din Sebeş şi Liceul economic special Sebeş (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte P. Tribunescu, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic Timişoara. Liceul din Cugir. Comisia nr. 2 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul din Cugir (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Emil Stoica, conf. univ. fizică Institutul de mine Petroşeni. Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan" Alba Iulia. Comisia nr. 3 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ Alba Iulia şi Liceul din Teiuş (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Lupescu, prof. univ. fizică Institutul politehnic Timişoara. Liceul „I. Mureşanu“ Blaj, Comisia nr. 4 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „I. Mureşanu“ Blaj şi Liceul din Jidvei (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Teodor Tripcea, lector univ. dr. istorie Universitatea Timişoara, Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ Abrud, Comisia nr. 5 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Horia Cloşca şi Crişan“ Abrud, liceele din Baia de Arieş, Cîmpeni şi Zlatna (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Popescu conf. univ. matematici Universitatea Timişoara, Liceul „Bethlen Gabor“ Aiud, Comisia nr. 6 secţie mixtă candidaţi de la Liceul „Bethlen Gabor“ Aiud şi Liceul din Ocna Mureşului (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte George Tomuta, conf. univ. dr. filozofie Universitatea „Babeş- Bolyai“ Cluj. JUDEŢUL ARAD Liceul „Ion Slavici“ Arad. Comisia nr. 1 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Ion Slavici“ Arad (curs seral). Preşedinte Aurel Cotiu, conf. univ. dr. matematici Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 2 Arad. Comisia nr. 2 secţie mixtă Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 2, nr. 1 şi nr. 5 Arad (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Z. Gropsianu prof. univ. dr. chimie Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 3 Arad. Comisia nr. 3 secţia reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr 3 Arad (curs. seral). Preşedinte Ioan Bîtea conf. univ. matematici Universitatea Timişoara. Liceul nr. 3 Arad. Comisia nr. 4 secţie mixtă cu limbile de predare română, maghiară şi slovacă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 3, nr. 1 Arad, Liceul nr. 2 Pecica, Liceul „G. Coşbuc“ Nădlac, liceele din Deva şi Petroşeni (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Pavel Mozeş, prof. univ. şt. biologice Institutul agronomic „Dr. P. Groza“ Cluj, Liceul nr. 4 Arad, Comisia nr. 5 secţie mixtă cu limbile de predare română şi germană. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 4 Arad, Liceul „Ion Creangă“ Curtici, Liceul „Gh. Lazăr“ Pecica, Liceul „G. Coşbuc“ Nădlac, liceele din Vinga, Lipova şi Chişineu Criş (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restantieri). Preşedinte St. Rosinger, conf. univ. fizica Institutul politehnic Timişoara. Liceul Ineu. Comisia nr. 6 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele din Ineu: Pincota, Cernei, Gurahonţ, Sebeş şi Sîntana (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restantieri). Preşedinte Profir Degeratu conf. univ. dr. fizică Institutul de mine Petroşeni. JUDEŢUL ARGEŞ Liceul „Nic. Bălcescu“ Piteşti. Comisia nr. 1, secţia reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nic. Bălcescu“ Piteşti (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Mircea Naumescu, conf. univ. fizică Institutul de construcţii Bucureşti, Liceul „Nic. Bălcescu" Piteşti, Comisia nr. 2, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nic. Bălcescu“ şi Liceul de muzică Piteşti (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Papastate, conf. univ. dr. docent filologie Universitatea Craiova. Liceul „Nic. Bălcescu" Piteşti. Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele din Costeşti, Topoloveni şi Mozăceni (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Iuracec, conf. univ. dr. şt. biologice Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Liceul nr. 2 Piteşti. Comisia nr. 4, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Piteşti (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Lelescu, conf. univ. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 2 Piteşti, Comisia nr. 5, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Piteşti, liceele din Stîlpeni şi Ştefăneşti (curs seral, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Augustin Z. N. Pop, conf. univ. filologie Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Liceul „Alex. Odobescu“ Piteşti. Comisia nr. 6, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Alex. Odobescu“ Piteşti (curs seral, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Nicolescu, prof. univ. dr. matematică Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Alex. Odobescu“ Piteşti. Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Alex. Odobescu“ Piteşti şi Liceul din Vedea (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Vrabie, conf. univ. dr. filologie Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Liceul „Dinicu Golescu“ Cîmpulung. Comisia nr. 8, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Dinicu Golescu“ Cîmpulung (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Chiriac Vasiliu, conf. univ. dr. matematică Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej Bucureşti. Liceul „Dinicu Golescu" Cîmpulung. Comisia nr. 9, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Dinicu Golescu“ şi Liceul nr. 2 Cîmpulung şi Liceul din Rucăr (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ilie Puia, lector univ. dr. istorie Academia de studii economice Bucureşti. Liceul din Curtea de Argeş. Comisia nr. 10, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele din Curtea de Argeş, Domneşti şi Corbeni (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dan Al. Petrescu, conf. univ. dr. chimie Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. JUDEŢUL BACAU Liceul Nr. 4 Bacău. Comisia Nr. 1 secţia reală. Se vor prezenta candidat de la Liceul Nr. 4 Bacău (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Iliescu conf. univ. fizică Institutul Politehnic Iaşi, Liceul nr. 4 Bacău, Comisia nr. 2 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 4 şi nr. 3 Bacău (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Valerian Pocinoc, conf. univ. dr. şt. biologice Institutul pedagogic de 3 ani Bacău, Liceul „Vasile Alecsandri“ Bacău. Comisia nr. 3 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „V. Alecsandri“ şi Liceul „G. Bacovia“ Bacău (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mircea Sandulovici conf. univ. dr. fizică, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul din Buhuşi. Comisia nr. 4 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul din Buhuşi (curs seral, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Constantin Marinescu conf. univ. sr. sociale Institutul pedagogic de 3 ani Galaţi. Liceul din Comăneşti. Comisia nr. 5 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele din Comăneşti şi Boiştea Dărmăneşti (curs seral, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Lucia Ifteni şef lucrări dr. st. biologice Institutul Agronomic „Ion Ionescu de la Brad“ Iaşi. Liceul nr. 1 Municipiul Gh. Gheorghiu-Dej. Comisia nr. 6 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Municipiul Gh. Gheorghiu-Dej (curs seral). Preşedinte Ion Bejan, conf. univ. dr. fizică, Institutul Politehnic Iaşi. Liceul nr. 2 Municipiul Gh. Gheorghiu-Dej. Comisia nr. 7 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 2 şi nr. 1 Municipiul Gh. Gheorghiu-Dej (curs seral, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Sirbu, conf. univ. st. economice Institutul Politehnic Galaţi. Liceul „V. Alecsandri“ Bacău. Comisia nr. 8 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele din jud. Bacău (restanţieri). Preşedinte Valeria Barbu lector univ. dr. şt. biologice Universitatea Bucureşti. Liceul din Moineşti. Comisia nr. 9 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele din Moineşti şi Tazlăul de Sus (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Virgil Toma şef lucrări dr. st. biologice Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul din Tg. Ocna. Comisia nr. 10 secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul din Tg. Ocna (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Eugen Turenschi şef lucrări dr. st. biologice Institutul Agronomic „Ion Ionescu de la Brad“ Iaşi, JUDEŢUL BIHOR Liceul nr. 1 Oradea. Comisia nr. 1, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Oradea (curs seral). Preşedinte Atan Sandru, conf. univ. fizică Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 1 Oradea. Comisia nr. 2, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Oradea (învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Ion Rădoi, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 1 Oradea. Comisia nr. 3, secţie mixtă.. Se vor prezenta candidaţi de la liceele din judeţul Bihor (restanţieri). Preşedinte Traian Gîrda, prof. univ. chimie Institutul agronomic Timişoara. Liceul nr. 2 Oradea, Comisia nr. 4, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 şi Liceul de muzică Oradea, liceele din Aleşd şi Vadul Crişului (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Miron Şoarec, conf. univ. muzică Conservatorul de muzică „Gh. Dima“ Cluj. Liceul nr. 4 Oradea. Comisia nr. 5, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 4 şi nr. 5 Oradea (restanţieri). Preşedinte Călina Mare conf. univ. dr. filozofie Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 1 Beiuş. Comisia nr. 6 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Beiuş, liceele din Vaşcău şi Oraşul dr. Petru Groza (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Cornel Olaru conf. univ. dr. şt. economice Universitatea Timişoara. Liceul din Marghita. Comisia nr. 7, secţie mixtă cu limbile de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele din Marghita, Valea lui Mihai, Săcuieni şi Popeşti (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte I. Mencssy şef lucrări dr. chimie Institutul Politehnic Timişoara. Liceul din Salonta. Comisia nr. 8 secţie mixtă cu limbile de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul din Salonta (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Francisc Manek, lector univ. dr. chimie Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 3 Oradea. Comisia nr. 9, secţie reală cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 3 Oradea (curs seral şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Edmund Felszeghy, prof. univ. dr. chimie Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 3 Oradea. Comisia nr. 10, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 3, nr. 2, nr. 4 şi nr. 5 Oradea (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ştefan Gyurko, conf. univ. dr. ştiinţe biologice Universitatea ..Babeş Bolyai“ Cluj. JUDEŢUL BISTRIŢA-NASAUD Liceul „George Coşbuc" Năsăud. Comisia nr. 1 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „G. Coşbuc“, Liceul nr. 2 Năsăud, liceele din Beclean, Nimigea şi Sîngeorgiu Băi (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vlad Văzdăuţeanu, conf. univ. dr. fizică, Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 1 Bistriţa. Comisia nr. 2 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 1, nr. 2 Bistriţa, liceele din Prundul Bîrgăului şi Teaca (curs seral, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Victor Vascenco, conf. univ. dr. filologie Universitatea Bucureşti. JUDEŢUL BOTOŞANI Liceul din Dărăbani. Comisia nr. 1, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele din Dărăbani şi Rădăuţi Prut (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Iosub Vaisman, conf. univ. şt. biologice Institutul agronomic „Ion Ionescu de la Brad“ Iaşi. Liceul „A. T. Laurian“ Botoşani. Comisia nr. 2, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „A. T. Laurian“ Botoşani şi Liceul din Truşeşti (curs seral, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ion Grigoraş, conf. univ. dr. filozofie Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul „M. Eminescu“ Botoşani. Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „M. Eminescu“ Botoşani şi Liceul din Ştefăneşti (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Niculae Asandei, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic Iaşi, Liceul nr. 1 Dorohoi. Comisia nr. 4, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 1, nr. 2 Dorohoi, liceele din Bucecea, Vorniceni şi Săveni (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alexandrina Barbu, lector univ. dr. şt. biologice Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. JUDEŢUL BRAŞOV Liceul nr. 1 Braşov. Comisia nr. 1 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Braşov (curs seral). Preşedinte Gheorghe Iacobescu, conf. univ. dr. matematică Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 1 Braşov. Comisia nr. 2, secţia reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Braşov (curs seral, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Emil Şerban, conf. univ. matematică, Institutul politehnic Braşov. Liceul nr. 3 Braşov. Comisia nr. 3, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 3 şi nr. 1 Braşov (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Romanovici, prof. univ. dr. şt. biologice, institutul, pedagogic de 3 ani Braşov. Liceul nr. 4 Braşov. Comisia nr. 4, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 4 Braşov (curs seral). Preşedinte Florea Dudiţă, conf. univ. dr. fizică. Institutul politehnic Braşov. Liceul nr. 4 Braşov. Comisia nr. 5, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 4 şi Liceul „Unirea“ Braşov (restanţieri). Preşedinte Iuliu Morariu, prof. univ. dr. docent şt biologice. Institutul politehnic Braşov. Liceul „Unirea“ Braşov. Comisia nr. 6, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Unirea“ Braşov (curs seral). Preşedinte Tiberiu Roman, conf. univ. matematici. Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Unirea“ Braşov. Comisia nr. 7, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Unirea“ Braşov (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Todirescu, conf. univ. dr. fizică, Institutul politehnic Braşov. Liceul „Unirea“ Braşov. Comisia nr. 8, secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Unirea“ Braşov (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gh. Facsko, prof. univ. dr. chimie. Institutul politehnic Timişoara. Liceul de muzică Braşov. Comisia nr. 9, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul de muzică Braşov, Liceele din Săcele şi Lunca Câlnicului (cursuri de zi, serale şi restantieri). Preşedinte Gheorghe Dragomirescu, conf. univ. filologie. Institutul pedagogic de 3 ani Piteşti. Liceul din Codlea. Comisia nr. 10, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul din Codlea (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restantieri). Preşedinte Vasile Parpală, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Braşov. Liceul din Zărneşti. Comisia nr. 11, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul din Zărneşti şi Rişnov (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Tudor, conf. univ. dr. şt. biologice. Institutul politehnic Braşov. Liceul nr. 1 Făgăraş. Comisia nr. 12, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Făgăraş (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Mihai Giurconiu, conf. univ. fizică. Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 2 Făgăraş. Comisia nr. 13, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Făgăraş şi Liceul din oraşul Victoria (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Darie Parascău, conf. univ. dr. şt. biologice. Institutul politehnic Braşov. JUDEŢUL BRAILA Liceul nr. 1 Brăila. Comisia nr. 1, secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Brăila (curs seral şi restanţieri). Preşedinte George Cristescu, conf. univ. dr. fizică Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 2 Brăila. Comisia nr. 2 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Brăila (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Constantin Mocanu, conf. univ. dr. matematică Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 3 Brăila. Comisia nr. 3 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 3 Brăila, (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Grigore Teodorescu, conf. univ. chimie Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 4 Brăila. Comisia nr. 4 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 4, nr. 1, nr. 2 şi nr. 3 Brăila. Liceele din Ianca, însurăţei, Făurei, Măxineni şi Movila Miresei. (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Corneliu Rusescu conf. univ. fizică. Institutul pedagogic de 3 ani Galaţi. Liceul nr. 1 Brăila. Comisia nr. 5, secţia mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele din judeţul Brăila (restanţieri). Preşedinte Nicolae Ceauşescu conf. univ. pedagogie Institutul de cultură fizică Bucureşti. JUDEŢUL BUZĂU Liceul „B. P. Haşdeu“ Buzău. Comisia Nr. 1 secţia reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „B. P. Haşdeu“ Buzău, liceele din Beceni şi Pogoanele (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Virgil Bogdănescu conf. univ. matematică Institutul de petrol gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „B. P. Haşdeu" Buzău. Comisia Nr. 2 secţia umanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „d. Haşdeu“, Liceul „M. Eminescu“ Buzău, Liceul „Al. Vlahuţă“ şi Liceul Nr. 2 Rm. Sărat, liceele din Pătîrlagele şi Beceni. (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Barbu Teodorescu conf. univ. dr. filologie Universitatea Bucureşti. Liceul „M. Eminescu“ Buzău. Comisia Nr. 3 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „M. Eminescu“ Buzău şi Liceul din Pătîrlagele (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Simona Popp conf. univ. dr. matematică Universitatea Bucureşti. Liceul „Alex. Vlahuţă" Rm. Sărat. Comisia Nr. 4 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Al. Vlahuţă“ şi Liceul Nr. 2 Rm. Sărat (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ştefănuţ Enache conf. univ. dr. matematică Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu Dej“ Bucureşti, Liceul „M. Eminescu“ Buzău, Comisia Nr. 5 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „M. Eminescu“ şi Liceul „B. P. Haşdeu“ Buzău, Liceul „Al. Vlahuţă“ şi Liceul Nr. 2 Rm. Sărat, liceele din Pătîrlagele, Pogoanele şi Beceni (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dorin Cristescu şef lucrări dr. matematică Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti, JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN Liceul nr. 1 Reşiţa. Comisia nr. 1 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Reşiţa (curs seral). Preşedinte Nerva Porumb, prof. univ. matematici. Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 1 Reşiţa. Comisia nr. 2 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 1, nr. 2 Reşiţaşi Liceul din Bocşa (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Leon Sauciuc, prof. univ. dr. docent chimie. Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 1 Caransebeş. Comisia nr. 3 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 1, nr. 2 Caransebeş, liceele din Mehadia şi Oţelul Roşu (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mihai Bilă, conf. univ. fizică, Institutul politehnic Timişoara. Liceul din Oraviţa. Comisia nr. 4 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele din Oraviţa, Grădinari, Moldova Nouă, Bozovici, Berzasca şi Anina (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Horescu, conf. univ. dr. chimie Universitatea Timişoara. JUDEŢUL CLUJ Liceal „Ady Şincai", Cluj. Comisia Nr. 1, secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Ady Şincai“ şi Liceul „M. Eminescu“ Cluj (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Avram Radu prof. univ. dr. şt. biologice Institutul de medicină şi farmacie Cluj. Liceul „E. Racoviţă" Cluj. Comisia nr. 2 mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „E. Racoviţă“ Cluj (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Valer Fărcăşan prof. univ. dr. chimie. Universitatea „Babeş-Bolyai” Cluj. Liceul „G. Bariţiu“ Cluj. Comisia nr. 3 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „G. Bariţiu“ Cluj şi Liceul Huedin (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Bechet conf. univ. şt. biologice Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul Nr. 7 Cluj. Comisia nr. 4 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele nr. 7, Nr. 2, Nr. 6, Nr. 8, Nr. 14, Nr. 15, şi Nr. 16 Cluj şi Liceul din Gilău (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Augustin Pop prof. univ. dr. aestent chimie Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul Nr. 10 Cluj. Comisia nr. 5 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Nr. 10 şi Nr. 12 Cluj (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Ioan Grecu prof. univ. dr. chimie Institutul de medicină şi farmacie Cluj, Liceul de arte plastice Cluj. Comisia nr. 6 secţie umanistă cu limbile de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul de arte plastice, Liceul de muzică şi Liceul de coregrafie Cluj (curs de zi şi restanţieri). Preşedinte Iuliu Csehi, prof. univ. dr. docent filologie Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul Nr. 7 Cluj. Comisia nr. 7 secţie reală cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 7 Cluj (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Carol Kálik conf. univ. dr. matematici Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj, Liceul nr. 7 Cluj, Comisia nr. 8 secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Nr. 7 şi Liceul „Ady Şincai“ Cluj, Liceul „Bethlen Gabor“ Aiud şi Liceul Nr. 2 Bistriţa (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Iosif Pataki conf. univ. dr. istorie Universitatea „Babeş-Bolyai" Cluj. Liceul Nr. 12 Cluj. Comisia nr. 9 secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Nr. 12, Nr. 3, Nr. 10, Nr. 11, Nr. 14, Nr. 15 şi Nr. 16 Cluj, liceele Nr. 1 şi Nr. 2 Dej, Liceul „P. Maior“ Gherla, Liceul ,,M. Viteazul“ Turda, Liceul din Huedin (curs seral şi restanţierii). Preşedinte Ioan Zsako conf. univ. dr. chimie Universitatea ,,Babeş Bolyai“ Cluj, Liceul Nr. 2 Dej, Comisia nr. 10 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Nr. 2 şi Nr. 1 Dej (curs seral, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ioan Hodişan lector univ. dr. şt. biologice Universi„Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „P. Maior“ Gherla. Comisia nr. 11 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „P. Maior“ şi Liceul „Ana Ipătescu“ Gherla şi Liceul din Mociu (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Victor Săhleanu conf. univ. dr. docent st. biologice Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „M. Viteazul“ Turda. Comisia nr. 12 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „M. Viteazul“ Turda şi Liceul Nr. 3 Cîmpia Turzii (curs seral şi restanţieri) Preşedinte Nicolae Ghircoiaşu prof univ. dr. matematici Institutul Politehnic Cluj. Liceul „M. Viteazul“ Turda. Comisia nr. 13 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „M. Viteazul“ şi Liceul Nr. 2 Turda, Liceul Nr. 3 Cîmpia Turzii şi Liceul din Iara. (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri) Preşedinte Corneliu Degan prof. univ. dr. docent şt. biologice Universitatea „Babeş Bolyai“ Cluj. JUDEŢUL CONSTANŢA Liceul „Mircea cel Bătrîn“, Constanţa Comisia nr. 1 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“ Constanţa (curs seral) Preşedinte Marin Dumitrescu conf. univ. matematică Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu Dej“ Bucureşti. Liceul „Mircea cel Bătrân" Constanţa. Comisia nr. 2 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“ Constanţa, liceele din Năvodari şi Mangalia (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Gheorghe Vlasin conf. univ. dr. matematică Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Mircea cel Bătrân" Constanţa. Comisia nr. 3 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Mircea cel Bătrîn“ Constanţa (învăţămînt fără frecvenţă) Preşedinte Vasile Hurmuz conf. univ. dr. istorie Universitatea Bucureşti. Liceul Nr. 2 Constanţa. Comisia nr. 4 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul Nr. 2 şi Liceul „Mircea cel Bătrîn“ Constanţa (restanţieri). Preşedinte Ion Berceanu prof. univ. ştiinţe economice. Institutul agronomic „Nic. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul Nr. 2 Constanţa. Comisia nr.5 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 şi Liceul economic special Constanţa (curs seral). Preşedinte Mihai Atanasiu conf. univ. dr. matematică Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 3 Constanţa. Comisia nr.6 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 3 şi Liceul de muzică şi arte plastice Constanţa, liceele din Năvodari, Eforie şi Techirghiol (curs de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Oscar Kreindier prof. univ. matematică Institutul Politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul nr. 4 Constanţa. Comisia nr. 7 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele din jud. Constanţa (restanţieri). Preşedinte Constantin Corbu conf. univ. dr. istorie Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 Medgidia. Comisia nr. 8 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 1 Medgidia (curs seral şi învăţămînt fără frecvenţă) Preşedinte Gheorghe Cosma conf. univ. fizică Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 Medgidia. Comisia nr. 9 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele Nr. 1 şi Nr. 2 Medgidia, liceele din Ostrov şi Adamclisi (restanţieri). Preşedinte Dodu Stoian conf. univ. dr. matematică Institutul de Construcţii Bucureşti. Liceul nr. 1 Medgidia. Comisia nr. 10 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la liceele din Băneasa, Hirşova, Cogealac, M. Kogălniceanu, Cernavodă, Negru Vodă, Cobadin şi Topraisar (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri), Preşedinte Costică Pavel lector univ. dr. st. biologice Universitatea Craiova. JUDEŢUL COVASNA Liceul nr. 1 Sf. Gheorghe. Comisia nr. 1 secţie mixtă cu limbile de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 1, nr. 2 Sf. Gheorghe, liceele din Baraolt, Covasna şi Tg. Secuesc (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Nicolae Almaşi, conf. univ. dr. chimie Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 Sf. Gheorghe. Comisia nr. 2 secţie mixtă cu limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul nr. 2 Sf. Gheorghe şi Liceul din Tg. Secuiesc (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Eugen Vargha, lector univ. dr. chimie Universitatea „Babeş-Bolyai" Cluj. JUDEŢUL DÎMBOVIŢA Liceul nr. 3 Tîrgovişte, Comisia nr. 1 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 1, nr. 2, nr. 3 Tîrgovişte, Liceele din Găeşti, Vişina, Titu şi Răcari (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mira Tudor conf. univ. şt. biologice Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul nr. 2 Tîrgovişte. Comisia nr. 2 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele nr. 2 şi nr. 3 Tîrgovişte (curs seral şi restanţieri). Preşedinte Eugen Mihăileanu conf. univ. dr. matematică Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 Tîrgovişte. Comisia nr 3 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele din judeţul Dîmboviţa (restanţieri). Preşedinte Victor Grigorescu conf. univ. dr. şt. economice Institutul de medicină şi farmacie Bucureşti. Liceul din Pucioasa. Comisia nr. 4 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceele din Pucioasa şi Fieni. (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri) Preşedinta Ion Bulborea conf. univ. dr. Ştiinţe economice. Universitatea Bucureşti. Liceul din Moreni. Comisia nr. 5 secţie mixtă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul din Moreni şi secţia serală Mija (curs seral, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri) Preşedinte Mircea Ionescu Vara conf. univ. dr. şt. biologice Universitatea Bucureşti. JUDEŢUL DOLJ Liceul „Nic. Bălcescu“ Craiova. Comisa nr. 1 secţie reală. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Nic. Bălcescu“ şi Liceul nr. 4 Craiova, Liceele din Dăbuleni şi Bechet (învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Eugen Dobrescu prof. univ. dr. docent matematică Universitatea Craiova. Liceul de muzică şi arte plastice Craiova. Comisia nr. 2 secţie umaanistă. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul de muzică şi arte plastice. Li(Continuare in pag. a IV-a)