Scînteia Tineretului, iunie 1970 (Anul 26, nr. 6542-6567)

1970-06-12 / nr. 6552

ASCINTEI A TINERETULUI" pag. 3 CENTRELE ŞI PREŞEDINŢII COMISIILOR EXAMENULUI DE BACALAUREAT DIN SESIUNEA IUNIE 1970 Municipiul Bucureşti Liceul „M. Sadoveanu", comisia nr. 1 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mihail Sadoveanu“ (cursuri de zi). Preşedinte Zapan Mihai — prof. univ. dr. ■ chimie — Institutul de petrol, gaze şi geologie — Bucureşti. ■ Liceul „M. Sadoveanu", comisia nr. 2 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mihail Sadoveanu“ (cursuri serale). Preşedinte Luca Constantin, conf. univ. dr. chimie — Universitatea Bucureşti. Liceul „M. Sadoveanu“, comisia, nr. II — ,reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii, de la Liceul„Mirgil Sadoveanu“ (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Pop Simona — conf. univ. dr. mecanica — Universitatea Bucureşti. Liceul „M. Sadoveanu“, comisia, nr. 4 .— mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Mihail Sadoveanu“ (cursuri, de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Gheorghiu Constanţa — prof. dr. chimie — Universitatea Bucureşti. Liceul „I. L. Caragiale", comisia nr. 5 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. L. Caragiale“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Dragomir Virgil — prof. univ. matematici — Institutul de construcţii Bucureşti, Liceul „I. L. Caragiale“, comisia nr. 6 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „I. L. Caragiale“ şi nr. 35 (cursuri de zi). Preşedinte Bucur Florica, conf. univ. dr. matematici — Institutul deconstrucţii • Bucureşti. Liceul „I. L. Caragiale", comisia nr.7 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele ,,I L. Caragiale“ şi nr. 35 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Petrie Aron, conf. univ. dr. istorie — Universitatea Bucureşti. Liceul „I. L. Caragiale“, comisia nr. 8 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. L. Caragiale“ (cursuri serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Isopescu Alexandru, cent, univ. matematici — Academia de studii economice- Bucureşti, Liceul nr. 24, comisia nr. 9 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 24, (cursuri de zi). Preşedinte C. Ionescu Bujor, prof. univ. matematici — Institutul Politehnic Bucureşti. Liceul „Dr. Petru Groza“, comisia nr. 10 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la „Liceul „Dr. Petru Groza“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Frincu Paul, conf. univ. dr. matematici — Institutul politehnic Bucureşti, Liceul „Dr. Petru Groza“, comisia nr. 11 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Dr. Petru Groza“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Palade G Gheorghe, prof. univ. fizică — Institutul de petrol, gaze şi geologie-Bucureşti, Liceul nr. 32, comisia nr. 12 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 32 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Camboli Dimitrie, conf. univ. dr. chimie — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul nr. 32, comisia nr. 13 —, reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 32 (cursuri serale şi invăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Enela Barbu, conf. univ. matematici — Institutul politehnic Bucureşti, Liceul nr. 32, comisia nr. 14 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 32 (cursuri de zi, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Toboşaru Ion, prof. univ. dr. filologie — Institutul de artă teatrală „I. L. Caragiale“-Bucureşti, Liceul „C. A. Rosetti", comisia nr. 15 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „C. A. Rosetti“. (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). • Preşedinte Caragheorghe F.mil prof. univ. ,matematici — Institutul politehnic Bucureşti, Liceul „C. A. Rosetti“, comisia nr. 16 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „C. A. Rosetti“ (cursuri de zi, învăţăminte fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mancaş Mircea, prof. univ. dr. filologie. Institutul de artă teatrală ,,I. L. Caragiale“-Bucureşti, liceul „Z,, Kosmodemianskaia“, comisia nr. 17 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Kosmodemianskaia“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Ştefan Adela, conf. univ. dr. docent biorirnie — Universitatea Bucureşti. Liceul „D. Cantemir", comisia nr. 18 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Cantemir“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Manoliu Ion, prof. univ. matematici. Institutul de construcţii-Bucureşti, Liceul „D. Cantemir", comisia nr. 19 , mixtă, limba de predare română. Sevor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Cantemir“ (cursuri dezi, serale, imvăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Lăcătuşu Matilda, conf. univ. dr. ştiinţe biologice — Universitatea Bucureşti.: Liceul „D. Cantemir“, comisia nr. 20 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Cantemir“ (candidaţii care au absolvit liceul prin examene de diferenţă). Preşedinte Picoş (estică, conf. univ. dr. ştiinţe, biologice — Universitatea Bucureşti, Liceul „Spiru Haret", comisia nr. 21 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Spiru Haret“ . (cursuri de zi, Învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Filimon Ion, prof. univ. dr. matematici — Institutul de construcţii-Bucureşti, Liceul „Spiru Haret", comisia nr. 22 umanistă, limba de pre- • dare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Spiru Haret“ (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Rusu Florenţa, prof. univ. socialism — I.E.I-’.S. Bucureşti. Liceul „Spiru Haret", comisia nr. 23 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Spiru Haret“ (cursuri serale). Preşedinte Voinea Nicolae, conf. univ. dr. chimie — Institutul de construcţii-Bucureşti. Iiceul nr. 37, comisia nr. 24 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 37 (cursuri de zi). Preşedinte Alexiu Iulian, conf. univ. matematici — Institutul de construcţii-Bucureşti. Liceul nr. 37, comisia nr. 25 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 37 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Gogălniceanu Sergiu, prof. univ. dr. chimie — Institutul agronomic „N. Bălcescu“ — Bucureşti, Liceul „E. Răcoriţi“, comisia nr. 26 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candi- ,daţii de la Liceul „E. Racoviţă“ (cursuri de zi). Preşedinte Cornea Paul, conf. univ. filologie — Universitatea Bucureşti. Liceul „E. Răcoriţi“, comisia nr. 27 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „E. Racoviţă“ (invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Petrea Ion, conf. univ. dr. fizică — Universitatea Bucureşti, Liceul „E. Răcoviţi", comisia nr. 28 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „E. Racoviţă“ (cursuri de zi, învăţăminte Iară frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Cremer Isidor, conf. univ. pedagogie — Universitatea Bucureşti, Liceul „E. Racoviţă", comisia nr. 29 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „E. Racoviţă“ (cursuri serale).. Preşedinte Apostolescu Maria, conf. univ. ştiinţe biologice — I.C.P.P.D.-Bucureşti. Liceul „M.. Viteazul", comisia nr. 30 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M.. Viteazul“ (cursuri de zi). Preşedinte Gheorghiu Th. Gheorghe, prof. univ. dr. doc. matematică — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „M. Viteazul“, comisia nr. 31 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Viteazul“ (cursuri de zi). Preşedinte — Matei Ion, conf. univ. matematici — Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „M. Viteazul“, comisia nr. 32 — reala, limba-'de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Viteazul“ (cursuri de zi). Preşedinte Petre Augustin, prof. univ. dr. doc matematici — Institutul politehnic Bucureşti, Liceul „M. Viteazul", comisia nr. 33 — reală, limba de predare română-greacă. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „M. Viteazul“ şi nr. H (cursuri de zi, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Botez Mihail, prof. . dr. matematici — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „M. Viteazul", comisia nr. 34 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Viteazul“ (cursuri de zi,, învaţământ fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Rojin Alexandru, conf. univ. dr. filologie — I.C.P.P.D.-Bucureşti. Liceul „M. Viteazul“, comisia nr. 35 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,,M. Viteazul“ (cursuri serale şi ■ restanţieri). Preşedinte Botes Emil, prof. univ. matematicii— Institutul de construcţii-Bucureşti. Liceul nr. 15, comisia nr. 36—■ reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 15 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Vrînceanu Gheorghe, conf. univ. dr. matematici — Institutul de construcţii- Bucureşti, Liceul nr. 15, comisia nr. 37 — reală, limba de predare română — maghiară. Se vor prezenta : candidaţii de la Liceele nr. 15 şi nr. 9 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Cozma Gheorghe, conf. univ. fizică — Universitatea Bucureşti, Liceul nr. 15, comisia nr. 38 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 15 (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vascenco Vieler, conf. univ. dr. filologie — Universitatea Bucureşti, Liceul nr. 15, comisia nr. 39 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr.. 15 (cursuri serale şi invăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte UIsa Eugen, conf. univ. matematică — Institutul de construcţii-Bucureşti. Liceul „G. Coşbuc", comisia nr. 40 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de laLiceul „G. Coşbuc“ (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Beleş Ion, conf. univ. matematici — Institutul de construcţii-Bucureşti. Liceul „G. Coşbuc", comisia nr. 41 —, mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ..G. Coşbuc“ .(cursuri de zi, serale, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Moisil Gheorghe, prof. univ. dr. fizică — Institutul politehnic Bucureşti, Liceul „Alex. Sahia", comisia nr. 42 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Alex. Sahia“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Anghelescu Dan, conf. univ. dr. fizică ■— Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Alex. Sahia“, comisia nr. 43 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Alex. Sahia (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte Dulamiţă Titi — conf. univ. dr. fizica — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „23 August“, comisia nr. 44 mixtâ, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „23 August“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Vasilescu Vasile, prof. univ. dr. ştiinţe biologice — I.M.F. Bucureşti. Liceul „23 August“, comisia nr. 45 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „23 August“ (cursuri serale). Preşedinte Pimsner Victor, conf. univ. matematici — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul seral de cultură generală, comisia nr. 46 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul: seral de cultură generală (cursuri serale). Preşedinte Vasiliu Chiriac, conf. dr. matematici — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul seral de cultură generali, comisia nr. 47 — reala, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul seral de cultură generală (cursuri serale). Preşedinte Ştefănescu Dan, conf. univ. matematici — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul seral de cultură generală, comisia nr. 48 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul seral de cultură generală (cursuri serale şi restanţieri) . Preşedinte Gavrilaş I., conf. univ. matematici — Institutul politehnic Bucureşti, Liceul „Alex. I. Cuza“, comisia n. 49 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Alex. I. Cuza“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Ionescu Dan, Conf. univ. dr. matematici — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Alex. I. Cuza“, comisia nr. 50 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Alex. I. Cuza“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Tuchel Nicolae, conf. univ. dr. chimie — I.M.F. Bucureşti. Liceul „M. Basarab", comisia nr. 51 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la: Liceul „M. Basarab“ (cursuri de zi). Preşedinte Barbălat Ion, prof. univ. matematici — Institutul de construcţii-Bucureşti. Liceul „M. Basarab“, comisia nr. 52 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Basarab“ (cursuri serale). Preşedinte C. Ionescu Bujor, prof. univ. matematici — Institutul politehnic-Bucureşti. Liceul „M. Basarab", comisia nr. 53 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Basarab“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ştefănoiu Vasile, conf. univ. filozofie — I.C.P.P.D.-Bucureşti. Liceul „M. Basarab", comisia nr. 54 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Basarab" (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Petcu Radu, conf. univ. fizică — Institutul de construcţii-Bucureşti, Liceul nr. 39, comisia nr. 55 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 39 (cursuri de zi, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). . . Preşedinte Dobrescu Luigi, conf. univ. dr. tehnologie — Academia de studii economice Bucureşti. Liceul nr. 39, comisia nr. 56 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 39 şi nr. 43 (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Bulborea Ion, prof. univ. dr. economie politică — Universitatea Bucureşti. Liceul „M. Eminescu“, comisia nr. 57 — reala, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Eminescu“ (cursuri de zi). Preşedinte Ivanov Igor, conf. univ. chimie— Institutul de construcţii-Bucureşti, Liceul „M. Eminescu“, comisia nr. 58 — reală, limba de predare română. Se vor prezente candidaţii de la Liceul „M. Eminescu“ (cursuri de zi, serale, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dobrescu Andrei, conf. univ. dr. matematici — Institutul de construcţii-Bucureşti. Liceul „M. Eminescu", comisia nr. 59 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,,M. Eminescu“ (cursuri de zi, învăţămint fară frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Kovács Adalbert, conf. univ. dr. filologie — Universitatea Bucureşti. Liceul „I. Creangă", comisia nr. 60 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. Creangă" (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Armeanu Virgil, prof. univ. dr. chimie — Academia de Studii Economice- Bucureşti, Liceul „I. Creangă“, comisia nr. 61 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. Creangă“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Popescu Grigore, conf. univ. soc. ştiinţific — I.M.F.-Bucureşti. Liceul „Gh. Şincai", comisia nr. 62 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta kandidaţii de la Liceul „Gh. „Şincai" (cursuri de zi). Preşedinte Gabriel Sudan, prof. dr. doc. matematici — Institutul de arhitectură „I. Min,cu“ Bucureşti. Liceul „Gh. Şincai“, comisia nr. 63 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Şincai“ (cursuri serale). Preşedinte Mărculeţiu Victor, conf. univ. chimic — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Gh. Şincai“, comisia nr. 64 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Şincai" (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Florin Georgescu, conf. univ. filozofie — Institutul de cultură fizică şi sport-Bucureşti, Liceul „Gh. Şincai“, comisia nr. 65 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Şincai“ (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Pascu Mihai, conf. univ. fizică — I.C.P.C.D.-Bucureşti, Liceul nr. 30, comisia nr. 66 creală, limba de predare română. Se vor prezente candidaţii de la Liceul nr. 30 (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Zeveleanu Constantin, conf. univ. matematici — Institutul de construcţii- Bucureşti, Liceul nr. 30, comisia nr. 67 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 30 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Dumitru, conf. univ. geografie — Academia de Studii Economice- Bucureşti. Liceul nr. 41, comisia nr. 68 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 41 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Iovu Mircea, prof. univ. dr. chimie — Universitatea Bucureşti). Liceul „Gh. Lazăr“, comisia nr. 69 — reală, limba de predare română. Se vor prezente candidaţii de la Liceul „Gh. Lazăr“ (cursuri de zi). Preşedinte Ţiţeica Radu, prof. dr fizică — Institutul de petrol, gaze şi geologie-Bucureşti. Liceul „Gh. Lazăr“, comisia nr. 70 — reală, limba de predare româna. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Lazăr“ (cursuri de zi). Preşedinte Kreindler Oscar, prof. univ. matematici — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Gh. Lazăr", comisia nr. 71 — reală, limba de predareromană. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,,Gh. Lazăr“ .(cursuri serale, învăţământ fara frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Oprea Florea, prof. univ. dr. chimie — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Gh. Lazăr", comisianr. 72 — umanistă, limbă de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Lazăr“ (cursuri de zi). Preşedinte Trăsnea Ovidiu, conf. univ. dr. ştiinţe sociale — Universitatea Bucureşti. Liceul „Gh. Lazăr“, comisia nr. 73 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Lazăr (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Rabega Constantin, prof. dr. doc. chimie — Universitatea Bucureşti. . . Liceul „D. Bolintineanu", comisia nr. 74 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „„D. Bolintineanu“ (cursuri de zi). Preşedinte Stoica Marius, conf. univ. dr. matematici — Institutul Politehnic Bucureşti. Liceul „D. Bolintineanu", comisia nr. 75 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Bolintineanu (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte Sachter Ozias, conf. univ. matematici — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul D. Bolintineanu, comisia nr. 76 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul D. Bolintineanu. (Cursuri de zi, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Antonescu Sabin conf. univ. ec. politică .— Institutul Politehnic — Bucureşti. Liceul G. Călinescu, comisia nr. 77 — reală, limba de predare română.. Se vor prezenta candidaţi de la : Liceul G. Călinescu. (Cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Dalban Constantin, conf. univ. dr. matematici — Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul G. Călinescu, comisia nr. 78 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul G. Călinescu (Cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte Cucurezeanu Ilie, conf. univ. fizică— Institutul politehnic — Bucureşti. Liceul G. Călinescu, comisia nr. 79 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceul G. Călinescu. (Cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Grigorescu Victor — conf. univ. dr. economie politică — Institutul de medicină şi farmacie — Bucureşti, Liceul nr. 36, comisia nr. 80 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 36. (Cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Dumitrescu Dan, prof. univ. dr. matematici — Institutul de construcţii , — Bucureşti. Liceul nr. 36, comisia nr. 81 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 36 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Cojigaru Buium, conf. univ. ing. — Academia de studii economice — Bucureşti. Liceul NT. Bălcescu, comisia nr. 82 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii dela Liceul N. Bălcescu (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Bîrcă Gălăţeanu — prof. dr. doc. fizică — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul N. Bălcescu, comisia nr. 33 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul N. Bălcescu (cursuri de zi). Preşedinte Vladimirescu Ion,prof. univ. dr. matematici — Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul Ni. Bălcescu, comisia nr. 84 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul N. Bălcescu (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Ungureanu Ion, conf. univ. matematici — Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul Ni. Bălcescu, comisia nr. 85 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul N. Bălcescu (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Strihan Andrei, prof. univ. dr. estetică, — Institutul de artă teatrală „I. L. Caragiale“ — Bucureşti. Liceul T. Vladimirescu, comisia nr. 86 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul T. Vladimirescu (cursuri de zi). Preşedinte Guţă Crăciun, conf. univ. dr. matematici — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul T. Vladimirescu, comisia nr. 87 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul T. Vladimirescu (cursuri serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). .Preşedinte Ursea Vasile, conf. univ. dr. matematici — Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul T. Vladimirescu, Comisia nr. 88 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul T. Vladimirescu (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Hanganu Gheorghe, conf. univ. dr. filologie — Institutul politehnic Bucureşti, Liceul nr. 21, comisia nr. 189 reală, limba de predare germană. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 21 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Hollinger Abraham, conf. univ. dr. matematici — Universitatea Bucureşti, Liceul nr. 25, comisia nr. 90 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 25 (cursuri de zi şi restanţieri).. Preşedinte Nissim Alexandru, conf. univ. dr. matematici — Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul nr. 25, comisia nr. 91 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 25 (cursuri serale). Preşedinte Wisner Paul, conf. univ. dr. matematici — Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul nr. 25, comisia nr. 92 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta :candidaţii de la Liceul nr. 25 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Ionescu Virgil, conf. univ. matematică — Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul nr. 31, comisia nr. 93 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 31 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Ieremia Tiberiu, conf. ■ univ. dr. şt. biologice — I.M.F. Bucureşti. Liceul nr. 33, comisia nr. 94 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 33 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Şerbănescu Ana, conf. univ dr. chimie — Institutul petrol, gaze, geologie — Bucureşti, Liceul nr. 33, comisia nr 95 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 33 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Dinu Mircea, prof. univ. dr. filozofie — Institutul agronomic „N. Bălcescu“ — Bucureşti. Liceul nr. 42, comisia nr. 96 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 42 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Nicolescu Lili Jeanne, conf. univ. dr. matematici — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul I. Neculce, comisia nr. 97 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul I. Neculce (cursuri de zi). Preşedinte Soare Mircea, conf. univ. dr. doc. matematici — Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul I. Neculce, comisia nr. 98 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul I. Neculce (cursuri serale). Preşedinte Bobeica Traian, coif. univ. mecanică — Universitatea Bucureşti. Liceul I. Neculce, comisia nr. 99 — mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul I. Neculce (cursuri de zi, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Albert Francisc, prof. univ. dr. chimie — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul A. Vlaicu, comisia nr. 100 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul A. Vlaicu (cursuri de zi). Preşedinte Sarian Mihai, prof. univ. matematici — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul A. Vlaicu, comisia nr.101 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul A. Vlaicu (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Hila Virgil, conf. univ. dr. matematici — institutul de construcţii Bucureşti. Liceul A. Vlaicu, comisia nr. 102 — umanistică, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul A. Vlaicu (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Bădilă Nicolae, conf. univ. dr. ec. politică —• Institutul politehnic Bucureşti. Liceul nr. 6, comisia nr. 103 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 6 (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte Teodorescu Grigore, conf. univ. chimie — Institutul Politehnic — Bucureşti. Liceul nr. 6, comisia nr. 104 — mixta, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 6 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Georgescu Iulia, conf. univ. dr. chimie — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul D. Petrescu, comisia nr. 105 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul D. Petrescu (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Solomon Osias, conf. univ. dr. chimie — Institutul politehnic Bucureşti. Liceul D. Petrescu, comisia nr. 106 , mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul D. Petrescu (cursuri de zi, învăţămint iară frecvenţa şi restanţieri). Preşedinte Ceauşescu Nicolae, conf. univ. dr. I.E.F.S.-Bucureşti. Liceul de arte plastice, comisia nr. 107 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul de arte plastice (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Tohăneanu Alexandru, conf. univ. dr. pedagogie — InTitluluhativ -Uiiv. „N. Grigorescu“ — Bucureşti. Liceul de muzică nr. 1, comisia nr. 108 -- umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul de muzică nr. 1 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Chiţimiă Ion, prof. univ. dr. doc. filologie — Universitatea Bucureşti. Liceul de muzică nr. 2, comisia nr. 109 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul de muzică nr. 2 şi Liceul de coregrafie (cursuri de zi şi restantagri). Preşedinte Boldan Emil, conf. univ. filologie — Universitatea Bucureşti. Judeţul Alba Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan" — Alba Iulia, comisia nr. 1 — reala, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ — Alba Iulia (cursuri de zi). Preşedinte Simion Emil, şef lucrări, dr. fizică — Institutul politehnic Cluj. Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ — Alba Iulia, comisia nr. 2 —reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ — Alba Iulia (cursuri serale, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Iancu Vasile, conf. univ. chimie — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ — Alba Iulia, comisia nr. 3 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ — Alba Iulia (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Fanache Vasile, lector univ. dr. filologie — ■Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj, Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ — Abrud, comisia nr. 4 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ — Abrud, (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ceuca Traian, şef lucrări dr. şt. biologice — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj, Liceul „Avram Iancu“ — Aiud, ■ comisia nr. 5 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul „Avram Iancu“ — Aiud. (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ureche Vasile lector univ. dr. matematică — Universitatea „Babeş-Bolyai“ - Cluj, Liceul „Avram Iancu" — Aiud, comisia nr. 6 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Avram Iancu“ — Aiud. (cursuri de zi, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Zdrenghea Maria, lector univ. dr. filologie — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Bethlen Gabor" — Aiud, comisia nr. 7 — mixtă, limba de predare maghiara. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Bethlen Gabor“ — Aiud. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Molnár Eugen, conf. univ. geografie Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Ion Mureşianu" — Blaj, comisia nr. 8 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Ion Mureşianu“ — Blaj, (cursuri de zi, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Helgiu Iulian, conf. univ. fizică — Universitatea Babeş-Bolyai Cluj. Liceul „Ion Mureşianu“ — Blaj, comisia nr. 9 — mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Ion Mureşianu“ — Blaj. (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Botoc Margareta, şef lucrări dr. şt. biologice — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul de cultură generală — Cîmpeni, comisia nr. 10— mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Cîmpeni (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tămăşan Traian, lector univ. dr. şt. economice — Institutul politehnic Cluj. Liceul de cultură generală — Cugir, comisia nr. 11 — mixtă, limba de predare română. Sevor prezenta candidaţii de la liceul din Cugir (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Bîrsan Gheorghe, lector univ. filozofie — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul de cultură generală — Cugir, comisia nr. 12 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Cugir. (cursuri serale). Preşedinte Rădulescu Marcel, lector univ. dr. matematici — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceu de cultură generală — Ocna Mureş, comisia nr. 13 — mixta, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Ocna Mureş, (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Coman Nicolae, şef lucrări dr. şt. biologice — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul de cultură generală — Sebeş, comisia nr. 14 — reală, limba de predare româno-germană. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Sebeş, (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Schlect Zeno — lec■ tor univ. .dr. fizică — Universitatea Timişoara. Liceul de cultură generală — Sebeş, comisia nr. 15 — umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Sebeş, (cursuri de zi, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vinţelor Onofrei, lector unniv. dr. filologie .— Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Horea" — Zlatna, comisia nr. 16 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Horea“ — Zlatna (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Marusciac Dumitru, şef lucrări matematică — Institutul politehnic — Cluj. Liceul de cultură generală — Baia de Arieş, comisia nr. 17 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Baia de Arieş. (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Maghiaru Ovidiu, , lector univ. filozofie — Univ. „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul de cultură generală — Jidvei, comisia nr. 13 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul din Jidvei. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Negrea Ion, lector univ. matematică — Institutul politehnic — Cluj. Liceul de cultură generală — Teiuş, comisia nr. 19 — mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Teiuş. (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Boancă Chirion, şef de lucrări matematică — Institutul politehnic — Cluj. Judeţul Arad Liceul „I. Slavici“ Arad, comisia Nr. 1 mixta, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. Slavici“ Arad (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Drugăriu Cornel, conf. univ. dr. chimie Universitatea Timişoara, Liceul „I. Slavici" Arad, comisia Nr. 2 mixtă, limba de predare română-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. Slavici“ Arad (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Hegheduş Ladislau, lector univ. fizică Universitatea Timişoara, Liceul Nr. 2 Arad, comisia Nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Nr. 2 Arad (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vintilescu Doinit, lector univ. pedagogie Universitatea Timişoara. Liceul Nr. 3 Arad, comisia Nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Nr. 3 Arad (cursuri de zi şi restanţieri). ■ Preşedinte Florea Ioan, conf. univ. dr. chimie Institutul politehnic Timişoara. Liceul Nr. 3 Arad, comisia ‘'■Nr, 5 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Nr. 3 Arad (cursuri serale). Preşedinte Ungureanu Cornel, prof. univ. dr. fizică Institutul politehnic Timişoara. Liceul nr. 3 Arad, comisia nr 6 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 3 Arad (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Grigerssik Eugen, conf. univ. geografie — Universitatea Timişoara. Liceul nr. 4 Arad, comisia nr. 7 — mixtă, limba de predare română-germană. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 4 Arad (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Stoica Ioan, lector univ. dr. filologie — Universitatea Timişoara. Liceul nr. 5 Arad, comisia nr. 8 — reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 5 Arad (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Dodon Eugen, prof. univ. dr. mecanică — Institutul politehnic — Timişoara. Liceul de cultură generală Chişineu Criş, comisia nr. 9 —* mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Chişineu Criş (cursuri de zi, serale, învăţâmînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Neamţu Nicolae, lector univ. matematici — Institutul politehnic Timişoara. Liceul de cultură generală Sintana, comisia nr. 10 — mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceul din Sintana (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Simion Cosma, conf. univ. dr. chimie — I.C.P.P.D. — Timişoara. Liceul de cultură generală Ineu, comisia Nr. 11, reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Ineu (cursuri de zi, serale, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Antone Ioan, prof. gradul I, directorul Liceului „I. Slavici“ din Arad. Liceul de cultură generală Ineu, comisia Nr. 12 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Ineu (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Bunescu Traian, conf. univ. dr. drept, Universitatea Timişoara. Liceul de cultură generală Cernei, comisia Nr. 13 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Cernei (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Cazan Paul, lector univ. matematici Universitatea Timişoara. Liceul de cultură generală Pincota, comisia Nr. 14 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Pincota (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Drecin Gheorghe, lector univ. matematici, Universitatea Timişoara. Liceul de cultură generală Sebiş, comisia Nr. 15 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Sebiş (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Relu Alexandru, lector univ, filologie Universitatea Timişoara. Liceul de cultură generală Gurahonţ, comisia Nr. 16 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Gurahonţ (cursuri de zi, serale, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tcaciuc Mihai, lectore univ. şi. economice, Universitatea Timişoara. Liceul de cultură generală Lipova, comisia Nr. 17 mixtă, limba de predare româna. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Lipova şi din Sarvîrşin (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Aczel Otto, lector univ. fizică Universitatea Timişoara. Liceul „I. Creangă“ Curtici, comisia Nr. 18 reală, limba de predare româna. Se vor prezente candidaţii de la Liceul „I. Creanga“ Curtici (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Rosa Victor, lector univ. şt. biologice, Universitatea Timişoara. Liceul de cultură generală Vinga, comisia Nr. 19 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Vinga (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Clebe Petru, profesor gradul IX, directorul Liceului Nr. 4 Arad. Liceul G. Coşbuc — Nădlac, comisia nr. 20 reală, limba de predare română-slovacă. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul G. Coşbuc — Nădlac (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Vescu Victor — lector univ. dr. filologie — Universitatea Bucureşti. Liceul Gh. Lazăr — Pecica, comisia nr. 21 reală, limba de predare româno-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la liceele Gh. Lazăr şi nr. 2 Pecica (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Stein Emil, şef lucrări chimie — Universitatea Timişoara, Judeţul Argeş Liceul „N. Bălcescu" Piteşti, comisia Nr. 1 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Bălcescu" Piteşti (cursuri de zi). Preşedinte Buhuş Pavel, prof. univ. dr. matematici — Institutul politehnic din Bucureşti Liceul ,,N. Bălcescu", Piteşti, comisia Nr. 2 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Bălcescu“ Piteşti (cursuri de zi). Preşedinte Puşcaşu Silviu, (Continuare în pag. a IV-a) VINERI 12 IUNIE 1970