Scînteia Tineretului, august 1970 (Anul 26, nr. 6595-6619)

1970-08-15 / nr. 6607

„SCâNTEIA TINERETULUI" pag. 5 CENTRELE ŞI PREŞEDINŢII COMISIILOR EXAMENULUI DE BACALAUREAT — DIN SESIUNEA AUGUST 1970 — Examenul de bacalaureat (sesiunea de toamnă) se va desfășura în perioada 20—31 august. Probele scrise sînt programate după cum urmează : _ 20 august — literatura română ; — 22 august — matematică (secjia reală) şi limba străină sau limba latină (secjia umanistă); Liceul „M. Sadoveanu“, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,,M. Sadoveanu“, (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Filimon Ion, prof. univ., dr. matematici, — Institutul de construcţii — Bucureşti, Liceul „I. L. Caragiale", comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „I. L. Caragiale“, „Rosetti“, nr. 24 şi nr. 35, (cursuri de zi, serale, învăţămint tară frecvenţă şi restanţieri). preşedinte Isopescu Alexandru, conf. univ. dr. ing. chimie, — Academia de studii economice — Bucureşti, Liceul nr. 32, comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele ,,Dr. Petru Groza“ şi nr. 32, (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Petrea Ioan, conf.. univ. dr., fizică. — Universitatea Bucureşti. Liceul „D. Cantemir“, comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „D. Cantemir“, nr. 10 şi nr. 37, (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi ex. de diferenţă). Preşedinte Ciachir Nicolae, conf. univ. dr. istorie, Universitatea Bucureşti, Liceul „Spiru Haret“, comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Spiru Haret“, (cursuri de zi, serale, învăţări,în faţă frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Dobrescu Luigi, conf. univ. idr. ctoc- chimie — Academia de studii economice — Bucureşti, Liceul „E. Racoviţă“, comisia nr. 6 mixtă, limba de predare romană. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „E. Racoviţă“ (cursuri de zi, serale, învăţămint fara frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Morlova Irina conf. univ. dr. doc. şt. biologic" „.7" Institutul agronomic „N._ Balcescu“ , Bucureşti. Liceul „M. Viteazul", comisia nr. 7 reală, limba de predare romană. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Viteazul , (cursuri de zi, serale si restanţieri). Preşedinte Oprea Korea, prof. univ. matematici, or. ing., Institutul politehnic — Bucureşti, Liceul „M. Viteazul“, comisia ,n.r- I -mixta- limba de predare bow-3. Se vor Prezenta candidaţii de la liceele „M. Viteazul “, nr. n. (curs-in invaţamint fără frecvenţă şi restanţieri)). Preşedinte Teodorov SerarbUf-10nr .univ- dr- flreşti ’ ~ Universitatea Bucu-Liceul nr. 15, comisia nr. 9 mixtă, limba de predare românămaghiară. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 15 şi nr. 9, (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Botez Mihai, prof. univ. dr. matematici, — Institutul politehnic — Bucureşti, Liceul „G. Coşbuc“, comisia nr. 10 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „G Coşbuc“, (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Toboşaru Ion, prof. univ. dr. filozofie. — — Institutul de artă teatrală şi cinematografică „I. L. Caragiale“ — Bucureşti. Liceul „Alexandru Sahia", comisia nr. 11 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Al. Sahia“, cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Stanciu Corneliu, conf. univ. dr. matematici, — Institutul de construcţii — Bucureşti. Liceul „23 August“, comisia r,r. 12 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceul „23 August“, (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Djamo Nicolae, conf. univ. geografie. — Academia de studii economice — Bucureşti. Liceul seral de cultură generală, comisia nr. 13 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul seral de cultură generala, (cursuri serale). Preşedinte Draghici Nicolae, conf. univ., matematici, — Institutul politehnic — Bucureşti. Liceul seral de cultura generală, comisia nr. 14 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul seral de cultură generală, (cursuri serale). Preşedinte Bobeica Traian, conf. univ. fizică, Universitatea Bucureşti, Liceul „M. Basarab", comisia nr. 15 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Basarab“. (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Bogdănescu Virgil, conf. univ. matematici, — Institutul de petrol, gaze şi geologie — Bucureşti. Liceul „M. Basarab“, comisia nr. 16 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „M. Basarab“ şi „Alex. I. Cuza“, (cursuri de zi, serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte Carabulea Anatol, conf. univ. dr. matematici — Institutul politehnic — Bucureşti, Liceul nr. 39, comisia nr. 17 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 39 şi 43, (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Voinea Nicolae, conf. univ. dr. chimie, — Institutul de construcţii — — Bucureşti, Liceul „M. Eminescu“, comisia nr. 18 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „M. Eminescu" şi nr. 41, (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Strihan Andrei, prof. univ dr. filozofie, — Institutul de artă teatrală şi cinematografică „I. L. Caragiale" — Bucureşti. Liceul „I. Creangă", comisia nr. 19 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „I. Creangă" şi nr. 30, (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Boico Cristina, conf. univ. filozofie, — Institutul de construcţii — Bucureşti. Liceul „Gh. Şincai“ comisia nr. 20 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul„Gh. Şincai“, cursuri de zi, serale, învăţămînt fără, frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Georgescu Florin, conf. udiv. filozofie. — Institutul de educaţie fizică şi sport — Bucureşti. Liceul „Gh. Lazăr", comisia dr. 21 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Gh. Lazăr“, (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Rădulescu Ion, prof. univ. dr. doc. geografie — Universitatea Bucureşti, Liceul „D. Bolintineanu“, comisia nr. 22 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta ,candidaţii de la Liceul „D. Bolintineanu“, (cursuri de zi serale, învăţămînt fără frecvente stanţieri). Preşedinte TT Vi ctor- conf. dr.iv. VchifimatCD , Institutul politehnic — Bucureşti, Liceul „G. CălinescU“, comisia nr. 23 mixtă, limba de Ziaraj’ flchifină. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „G Călinescu“, cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Zevceanu Constantin, conf. univ matematica — Institutul de construcţii — Bucureşti. Liceul nr. 36, comisia nr 24 TMăXtSei,mba de predare r°mâ- 5” ,fer ,vor Prezenta candidaţii Zi “ Liceu! nr 36 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Ghiliceanu Mircea, conf irtehmiV atemntiCi’ Institutul politehnic — Bucureşti. Liceul ,,N. Bălcescu", cor'da 25-mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta cescu“at frdx3la licee,e A cescu , n.r. 33, nr. 42 __ , . „ plastReZif ?! Liceul de artee’. (cursuri de zi serale învăţăm mt fără frecvenţă figsva) Liceul „T. Vladimirescu“, comisia nr. 26 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. ' tedimirescu", (cursuri de zi serale, învăţămînt fără frecvente stanţieri). Preşedinte Iie Gheorghe, conf. ur.niv. matematici, — Institutul de construcţii — Bucureşti, Liceul nr. 25, comisia nr. 27 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 25 şi 31, (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Ştefănescu Dan, conf univ. matematici, - Institutul politehnic — Bucureşti, Liceul „I. Neculce“, comisia nr. 28 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „I. Neculce“, (cursuri de zi, serale, învăţământ fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Georgescu Iulia, conf. univ. dr. chimie, — Institutul politehnic — Bucureşti Liceul „A. Vlaicu", comisia nr. 29 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „A. Vlaicu“. (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Turcu Ioan, conf. univ. dr. socialism ştiinţific, — Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 6, — comisia nr. 30 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 6, (cursuri dezi, serale şi restanţieri). Preşedinte Roman Tiberiu, conf. univ. matematici, — Institutul de petrol, gaze şi geologie — Bucureşti, Liceul „D. Petrescu“, comisia nr. 31 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Petrescu, (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Grama Ion, prof. univ. dr. doc. topografie, — Institutul agronomic „N. Bălcescu“ — Bucureşti. Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ — Alba Iulia, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ din Alba-Iulia (cursuri de zi, serale, invâţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Saimac Anton, conf. univ. dr. electrotehnică, Institutul de mine Petroşani, Liceul „Horia, Cloşca şi Crişan“ — Abrud, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Abrud, Cîmpeni, Baia de Arieş şi Zlatna (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Veza Samson, lector univ. geografie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Avram Iancu" — Aiud, comisia nr. 3 mixtă, limba de predare românămaghiară. Se vor prezenta candidaţi de la liceele din Aiud şi Ocna Mureş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Kechedy Elisabeta, lector univ. dr. chimie, Universitatea „Babeş-Bolyai", Cluj, Liceul „I. Mureşianu“ — Blaj, comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Blaj, Jidvei şi Teiuş (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Bobescu Gheorghe, conf. univ dr. ing., Institutul politehnic Braşov, Liceul de cultură generală Cugir, comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Cugir (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Prosie Victor, conf. univ. chimie, Institutul de mine Petroşani, Liceul de cultură generală Sebeş, comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română-germană. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Sebeş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gătej Pintilie, conf. univ. dr. ing. Institutul politehnic Braşov, Liceul „N. Bălcescu“ Piteşti, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele de muzică şi „ Bălcescu“ Piteşti (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Hurmuz Vasile, conf. univ. dr. istorie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 2 — Piteşti, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 — Piteşti (cursuri le zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Bomboe Petre, conf. univ. matematici dr. ing. Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul nr. 3 — Piteşti, comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 3 — Piteşti, din Topoloveni şi secţia serală Ştefăneşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri) Preşedinte Mărculeţiu Victor, conf. univ. chimie. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul de cultură generală Curtea de Argeş, comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Curtea de Argeş, Corbeni şi Domneşti (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Marinescu Dumitru — lect. univ. matematici, Academia de studii economice — Bucureşti, Liceul nr 1 — Cîmpulung, comisia nr. 5 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 — Cîmpulung (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Pirnuţă Gheorghe, lector univ. dr. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 Cîmpulung, comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 1 şi nr. 2 — Cîmpulung şi liceele din Rucăr şi Stîlpeni (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă, restanţieri). Preşedinte Mirescu Nicolae, şef lucrări matematici, Institutul politehnic Bucureşti. Liceul de cultură generală — Vedea, comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Vedea (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri) .Preşedinte Simion Sorin, lector univ. matematici. Institutul pedagogic de 3 ani — Piteşti Liceul de cultură generală — Costeşti, comisia nr. 8 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Costeşti şi Mozăceni (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Arsenescu Nicolae, lector univ. fizico-chimice, Institutul pedagogic de 3 ani — Piteşti. Liceul „I. Slavici" — Arad, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română-germană-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „I. Slavici“ şi nr. 4 — Arad şi Liceul din Vinga (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ardelean Victor, conf. univ. geografie, Universitatea Timişoara. Liceul nr. 2 — Arad, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr 2 şi nr. 5 — Arad, nr. 1 — Pecica şi liceele din Chişineu-Criş, Sintana, Curtici, Lipova, Pincota şi Săvîrşin (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Turcu Ioan, conf. univ. dr. electrotehnică, Universitatea Timişoara. Liceul nr. 3 — Arad, comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română-maghiară-slovacă. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr 3 — Arad, nr. 2 — Pecica şi Liceul Nădlac (cursuri de zi ,serale şi fără frecvenţă). Preşedinte Grigorcsik Eugen, conf. univ. geografie, Universitatea Timişoara. Liceul de cultură generală — Ineu, comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Ineu, Cermei Sebiş şi Gurahonţ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gáspár Dumitru, lector univ. matematici, Universitatea Timişoara, Liceul nr. 2 Bacău, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 1, nr. 2 şi de muzică Bacău şi Liceul din Podu Turcului. (Cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vlad Artenie, conf. univ. dr. chimie, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi, Liceul nr. 4 Bacău, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 4 Bacău. (Cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Maftei Elena, conf. univ. dr. psihologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 4 Bacău, comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 3 şi nr. 4 Bacău. (Cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Alistar Dumitru, conf. univ. filologie, Institutul pedagogic de 3 ani Bacău, Liceul de cultură generală Buhuşi, comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul de cultură generală Buhuşi. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Rusu Steluţa, lector univ. şt. biologice. Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul de cultură generală — Moineşti, comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Moineşti. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tănăsescu Victor, lector univ. istorie. Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul de cultură generală — Comăneşti, comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Comăneşti şi Secţiile serale din Zemeşi şi Dărmăneşti.Cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Condrea Ion, şef lucrări mecanică, Institutul politehnic Iaşi. Liceul nr. 1 , oraşul Gh. Gheorghiu-Dej, comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 1 şi nr. 2 oraşul Gh. Gheorghiu-Dej şi Liceul din Tg. Ocna. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Pruteanu Octavian, şef lucrări tehnologie, Institutul politehnic Iaşi, Liceul nr. 1 — Bistriţa, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Bistriţa şi liceele din Prundul Bîrgăului şi Teaca. (Cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Oroş Ioan, conf. univ. dr. ştiinţe biologice, Universitatea „Babeş-Bolyai“, Cluj. . , Liceul „G. Coşbuc“ — Năsaud, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare româna. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Năsăud şi liceele din Beclean, Sîngeorz Băi şi Nimigea. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Cordoş Emil, lector univ. dr. chimie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „E. Gojdu“ — Oradea, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „E. Gojdu“ — Oradea (Cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Milcoveanu Dan, conf. univ. dr. fizică, Institutul de mine — Petroşani. Liceul „E. Gojdu“ — Oradea, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „E. Gojdu“ — Oradea şi liceele din Aleşd şi Vadu Crişului. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Galea Virgil, prof. univ. dr. doc. chimie, Institutul de medicină şi farmacie Cluj, Liceul „Alexandru Moghioroş" — Oradea, comisia nr. 3 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Al. Moghioroş“ Oradea. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Sebők Petru, şef lucrări şi biologice. Institutul agronomic „Dr. P. Groza“ Cluj. Liceul nr. 4 — Oradea, comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 2, nr. 4, nr. 5 şi Liceul de muzică şi arte plastice — Oradea. (Cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Blajovici Traian, lector univ. filologie. Institutul pedagogic de 3 ani Oradea. Liceul „Samuil Vulcan“ — Beiuş, comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele Samuil Vulcan şi nr. 2 Beiuş şi liceele din or. Dr. P. Groza şi din Vaşcău. (Cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Stanciu Cornel, lector univ. şt. biologice, Institutul pedagogic de 3 ani Oradea. Liceul de cultură generală — Marghita, comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceele din Marghita, Săcuieni, Valea lui Mihai şi Popeşti. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Tabără Victor, şef lucrări dr. matematici, Institutul politehnic Bucureşti. Liceul de cultură generală — Salonta comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Salonta şi Ţinea. (Cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Pop Mircea, lector univ. şt. biologice, Institutul pedagogic de 3 ani Oradea, Liceul „B. P. Haşdeu“ — Buzău, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „B. P. Haşdeu“ şi „M. Eminescu“ — Buzău şi liceele din Beceni şi Pogoanele . (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Corbu Constantin, conf. univ. dr. istorie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Al. Vlahuţă“ — Rm. Sărat, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezente candidaţii de la liceele „Al. Vlahuţă“ şi „Ştefan cel Mare“ Rm. Sărat , (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Brindaş Costică, lect. univ. geografie. Institutul pedagogic de 3 ani Bacău. Liceul de cultură generală — Pătîrlagele, comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Pătîrlagele ; (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Petrescu Ion Burloiu, conf. univ. dr. geografie. Institutul pedagogic de 3 ani Constanţa, Liceul nr. 1 Braşov, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română-germană. Se vor prezenta candidaţii de la liceele de muzică nr. 1 şi nr. 2 Braşov şi liceele din Rupea, Feldioara, Predeal şi Săcele ; (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Bednar Horst, conf. univ. dr. chimie, Institutul politehnic Braşov, Liceul nr. 4 — Braşov, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezente candidaţii de la liceele nr. 3 şi nr. 4 Braşov , (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Nicolescu Alexandru, prof. univ. dr. matematici, Institutul de petrol, gaze, geologie Bucureşti. Liceul „Unirea“ — Braşov, comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezente candidaţii de la Liceul Unirea Braşov şi secţia serală Lunca Cîlnicului , (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Ionaşcu Gheorghiţă, conf. univ. dr. ing., Institutul politehnic Braşov, Liceul „Unirea“ — Braşov, comisia nr. 4 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Unirea- Braşov şi Liceul din Săcele, (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vajda Alexandru, conf. univ. dr. ing. Institutul politehnic Braşov. Liceul de cultură generală — Codlea, comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română-germană. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Codlea (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Bednar Victoria, lector univ. dr. chimie. Institutul pedagogic de 3 ani Braşov. Liceul nr. 1 — Făgăraş, comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezente candidaţii de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Făgăraş şi Liceul din Şercaia . (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Alexandru Ştefan, prof. univ. dr. ing. Institutul politehnic Braşov. Liceul de cultură generală — Zărneşti, comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Zărneşti şi Rîşnov ,cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri) Preşedinte Matiac Ioan, şef. lucrări dr. ing. Institutul politehnic Braşov, Liceul de cultură generală — or. Victoria, comisia nr. 8 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Oraşul Victoria (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Turcu Aurel, lector univ. fiz.-chimice, Universitatea Bucureşti, Liceul nr. 2 Sf. Gheorghe, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 1 şi nr. 2 Sf. Gheorghe, din Baranlt şi din Covasna. (Cursuri de v.i. serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Bogdan Strugren, conf. univ. dr. şt. biologice, Universitatea „Babeş-Bolyai“ — Cluj Liceul de cultură generală Tg. Secuiesc, comisia nr. 2 mixtă limba de predare română-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Tg. Secuiesc. (Cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Balogh Dezideriu, lector univ. filolofie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Ady-Şincai“ Cluj, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „Ady-Şincai“ şi „E. Racoviţă" — Cluj şi Liceul din Huedin. (Cursuri de zi, serale, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Bobeş Ioan, prof. univ. dr. şt. biologice. Institutul agronomic „Dr. P. Groza" Cluj. Liceul „G. Bariţiu“ Cluj, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „G. Bariţiu“, „G. Coşbuc“, „M. Eminescu“, „N. Bălcescu“, nr. 6 şi nr. 15 Cluj şi Liceul din Gilău. (Cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Precup Octavian, conf. univ. şt. biologice, Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj, Liceul nr. 10 Cluj, comisia nr 3 mixtă, limba de predare română-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 10, nr. 12, nr. 14 şi Liceul de arte plastice — Cluj. (Cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Vasculescu Traian, prof. univ. dr. doc. şt. medicale, Institutul de medicină şi farmacie Cluj, Liceul „Brassai“ Cluj, comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „Brassai“, nr. 3, nr. 11 şi Liceul de muzică — Cluj. (Cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Mózes Paul, prof. univ. şt. biologice, Institutul agronomic „Dr. P. Groza“ Cluj, Liceul „M. Viteazul“ Turda, comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „M. Viteazul“ şi nr. 2 Turda şi liceele din Cimpia Turzii şi Iara. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Oprean Aurel, conf. univ. pedagogie-psihologie. Institutul politehnic Cluj. Liceul nr. 2 Dej, comisia nr. 6 mixtă, limba de predare românămaghiară. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „„A. Mureşianu“ şi nr. 2 Dej, „A. Ipătescu“ şi „P. Maior“ din Gherla. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restan- fieri). Preşedinte Trif Mihai, şef lucrări dr. şt. biologice, Universitatea Babeş-Bolyai — Cluj, nr. 2 Caransebeş şiliceele din Trehadia şi Oţelu Roşu. (Cursuri ■âe zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Iliaş Tiberiu Nicolae, ■conf. univ. dr. mecanică. Institutul de mine Petroşani. Liceul de cultură generală Oraviţa, comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezente candidaţii de la liceele din Oraviţa. Grădinari, Anina, Bozovici, Moldova N. şi Berzasca. (Cursuri de zi, serale, invăţămîrtt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Crista Nicolae, şef lucrări, dr. şt. biologice. Institutul agronomic — Timişoara, Liceul „N. Bălcescu“ Craiova, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Bălcescu“. (Cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Papastate D. C. prof. univ., dr. doc. filologie, Universitatea Craiova, Liceul „Fraţii Buzeşti“ Craiova, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Fraţii Buzeşti“ şi Liceul de muzică şi arte plastice — Craiova. (Cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vernescu Dumitru, conf. univ. matematici. Institutul de construcţii Bucureşti, Liceul nr. 3 Craiova, comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 3 Craiova. (Cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Păun Marin, prof. univ. dr. şt. biologice, Universitatea Craiova, Liceul „T. Arghezi“ Craiova, comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,,T. Arghezi“ Craiova. (Cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Avramescu Cezar, conf. univ. dr. matematici, Universitatea Craiova, Liceul „N. Titulescu“ Craiova, comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezente candidaţii de la Liceul ,,N. Titulescu“ Craiova şi liceele din Bechet, Dăbuleni, Filiaşi şi Melineşti» (Cursuri de zi: serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Donat Stoianovici Lileta, conf. univ. dr. filologie, Universitatea Craiova. Liceul de cultură generală Băileşti, comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Băileşti, Bîrca, Cornii, Galicea Mare şi Segarcea. (Cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Rădulescu Gheorghe, lector univ. chimie, Universitatea Craiova. Liceul de cultură generală Calafat, comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Calafat, Cetate, Pleniţa şi Poiana Mare. (Cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gîian Marin, conf. univ. dr. şt. biologice. Universitatea Craiova. Liceul de cultură generală Dioşti, comisia nr. 8 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Dieşti. (Cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte Pătraşcu Ion, lector univ. dr. filologie. Universitatea Craiova. Liceul nr. 2 — Tîrgovişte, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 2 Tîrgovişte din Băleni şi secţiile serale din Mija şi Doiceşti, (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Ionescu Virgil, conf. univ. matematici, — institutul de construcţii — Bucureşti. Liceul „Enăchiţă Văcărescu" Tîrgovişte, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „E. Văcărescu“, nr. 1 din Tîrgovişte şi Liceul din Moreni, (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Cristescu Al., lector univ. şt. biologice. — Institutul pedagogic de 3 ani — Piteşti Se vor prezenta candidaţii la liceele din Pucioasa şi Fi (cursuri de zi, serale, înv. mint fără frecvenţă şi resţieri). Preşedinte Dodoc Pe şef lucrări matematici dr. — Institutul politehniciiBureşti. Liceul de cultură gene Gaeşti, comisia nr. 4 şi limba de predare română vor prezenta candidaţii de Liceul din Găeşti, (cursuri zi, serale, învăţâmânt fără fruenţă şi restanţieri). Preşed. Ivadu Nicolaie, lector adev. r tematici, Institutul pedagic de 3 ani - Piteşti. Liceul de cultură generacari, comisia nr. 5 şilmba de predare română, vor prezenta candidaţii de la ceele din Răcari si de„ zi. serale. învă mint fara frecvenţă şi rest rî.ns' fPr,e?edinte Sandu Dus tru, şef lucrări matematici. •pg- Institutul de petrol s, Şi geologie — Bucureşti. — 25 august — literatura maternă pentru absolvenţii liceelor cu predare în limbile naționalitatilor conlocuitoare. Examinarea orală va începe după o pauză de 1—2 zile de la ultima lucrare scrisă și se va face succesiv, pe obiecte, în zile diferite, după programul stabilit de comisia de examen, asigurîndu-se cel puțin o zi liberă între obiecte pentru fiecare serie de candidați. Liceul nr. 1 — Brăila, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezente candidaţii de la Liceul nr. 1 Brăila. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi resten- ■ ţieri). Preşedinte Petrescu Ion, conf. univ. dr. geografie, Institutul pedagogic de 3 ani Galaţi. Liceul nr. 2 — Brăila, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 Brăila. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Teodorescu Grigore, conf. univ. chimie. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul nr. 3 — Brăila, comisia nr. 3 mixtă, limba depredare română. Se vor prezente candidaţii de la Liceul nr. 3 Brăila. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Bohăţiel Teodor, şef lucrări, dr. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 4 — Brăila, comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezente candidaţii de la Liceul nr. 4 Brăila. (Cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Banu Constantin, conf. univ. dr. inginer, Institutul politehnic Galaţi. Liceul nr. 5 — Brăila, comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezente candidaţii de la Liceul nr. 5 Brăila şi liceele din însurăţei, Movila Miresii şi Măxineni. (Cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gavriliuc Angela, şef lucrări chimie, Institutul pedagogic de 3 ani, Galaţi. Liceul de cultură generală — Făureî, comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Făurei şi Ianca. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Homnar Solomon, lector univ. chimie, Academia de studii economice Bucureşti, Liceul „M. Eminescu" — Botoşani, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Eminescu“ Botoşani. (Cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Huiu Constantin, conf. univ. matematici. Institutul politehnic — Iaşi. Liceul de cultură generală — Dărâbani, comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Dărăbani şi Rădăuţi Prut. (Cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Rusu Dumitru, lector univ. dr. istorie, Universitatea „Al. I. Cuza” — Iaşi. Liceul nr. 1 — Dorohoi, comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 1 şi nr. 2 din Dorohoi. (Cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă, şî restanţieri). Preşedinte Jurcă Valentina, lector univ. dr. chimie, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul de cultură generală — Săveni, comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Săveni şi din Vorniceni.Cursuri de zi: serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Deleanu Spiridon, şef lucrări mecanică, Institutul politehnic Iaşi. Liceul de cultură generală — Bucecea, comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Bucecea.Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Zet Dumitru, şef lucrări mecanică, Institutul politehnic Iaşi. Liceul de cultură generală — Truşeşti, comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Truşeşti şi din Ştefăneşti. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Apreuteseu Constantin, lector univ. matematici, Universitatea „Al. I. Cuza“ — Iaşi. Liceul „A. T. Laurian“ Botoşani, comisia nr.1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „A.T. Laurian“ Botoşani. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Martiniuc Constantin, prof. univ. dr. doc. geografie. Universitatea „Al. X. Cuza“ Iaşi. SÎMBÂTĂ 15 AUGUST 1970 Liceul „Mircea cel Bătrin“ — Constanţa, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele „Mircea cel Bătrin" şi nr. 3 Constanţa , cursuri de zi, se- ■ rale, invăţămitnt fără frecvenţa şi restanţieri). Preşedinte Săveanu Lucius, prof. dr. doc. fizică, Institutul pedagogic de 3 ani Constanţa. Liceul „M. Eminescu" — Constanta, comisia nr. 2 mixtă, limba de predarei romană. Se vor prezenta candidaţii de la liceele ,.M. Eminescu“ şi nr. 4 Constanta si liceele din Năvodari, M. Kogălniceanu, Hirşova şi Topraisar ; scursuri de zi, serale, învăţămînt fătră frecvenţă şi , restanţieri). Preşedinte Mageru Victor, prof. uoniv. dr. fizică, ţ Institutul pedagogic de 3 ani Constanţa. ■ Liceul de cultură generală — Mangalia, comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele din Mangalia, Techirghiol şi Eforie Sud ; (cursuri de zi, serale, învăţărmi int fără frecvenţn şi restanţieri). Preşedinte Teodorescu Georgeta, şef, lucrări fizică, Institutul agronomic „Sf. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul nr. 1 — Medgidia, comisia nr. 4 mixtă, limba de pre- . dare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 Madgidia şi liceele din Cernavodă, Negru Vodă, Cogealac, Cobadin, Adamcliisî, Băneasa şi Ostrov . (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Vericea-nu Gheorghe. Conf. univ. dr. chimie. Institutul pedagogic de 3 ani Constante- Liceul nr. 2 — Medgidia comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română.. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 Medgidia : (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Gherbanovschi Nicolae, lect. univ. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 Reşiţa, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română-germană. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 Reşiţa. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Puşcaşu Silviu, conf. univ. fizică, Universitatea Craiova. Liceul nr. 2 Reşiţa, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 2 şi nr. 3 Reşiţa şi Liceul din Bocşa. (Cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Drugărin Cornel, conf. univ. dr. chimie, Universitatea Timişoara. Liceul nr. 1 Caransebeş, comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la liceele nr. 1 şi Liceul „V. Alecsandri“ Galaţi, comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „V. Alecsandri“ Galaţi, (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Olănescu Amedeu, conf. univ. mecanică, — Institutul politehic — Galaţi, Liceul nr. 2 — Galaţi, comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceele nr. 2 şi nr. 6 Galaţi, (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte Popovici Alexandru, prof. univ. şt. biologice. — Institutul politehnic — Galaţi. (Continuare în pag. a VI-a)