Scînteia Tineretului, iunie 1971 (Anul 27, nr. 6853-6878)

1971-06-11 / nr. 6862

„SCâNTEIA TINERETULUI" pag. 4 wmsefsstmmmmmBemmmsmmmmm CENTRELE ŞI PREŞEDINŢII COMISIILOR DE BACALAUREAT (Urmare din pag. a III-a) Liceul nr. 2 Arad. Comisia nr. 4 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Arad. (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte : Lazăr Jucu Doina, conf. univ. dr. chimie, Institutul politehnic „T. Vuia“ Timişoara. Liceul nr. 1 Arad. Comisia nr. 5 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 3 din Arad. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Apreotesei Cezar, conf. univ. dr. filologie— Institutul agronomic Timişoara. Liceul nr. 3 Arad. Comisia nr. 6 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 3 din Arad. (cursuri serale). Preşedinte : Geier Alfred, conf. univ. matematici — Institutul politehnic „T. Vuia" Timişoara. Liceul nr. 3 Arad. Comisia nr. 7 mixtă limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 3 din Arad. (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Neumann Karol, şef lucrări st. biologice — Institutul politehnic „T. Vuia“ Timişoara. Liceul nr. 4 Arad. Comisia nr. 8 mixtă limba de predare română-germană. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 4 din Arad. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Oprendeck Bernard, conf. univ. dr. fizică — Institutul politehnic „T. Vuia“ Timişoara. Liceul nr. 5 Arad. Comisia nr. 9 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 5 din Arad. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Kyri Iacob, şef lucrări, dr. chimie — Institutul politehnic „T. Vuia“ Timişoara. Liceul de cultură generală — Cermei. Comisia nr. 10 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Cermei — (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Babea Tiberiu, şef lucrări matematici — Institutul politehnic „T. Vuia“ Timişoara. Liceul de cultură generală Chişineu-Criş. Comisia nr. 11 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Chişineu-Criş. (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Domocoş Teodor, lector univ. şt. biologice — Universitatea Timişoara. Liceul de cultură generală Curtici. Comisia nr. 12 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Curtici. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Pleşu Velinea, lector univ. matematici — Universitatea Timişoara. Liceul de cultură generală Gurahonţ. Comisia nr. 13 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Gurahonţ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Dewald Adalbert, lector univ. dr. chimie, Universitatea Timişoara. Liceul de cultură generală, Ineu. Comisia nr. 14 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Ineu. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Oancea Nicolae, şef lucrări, dr. matematici, Institutul politehnic „T. Vuia“ — Timişoara. Liceul de cultură generală Ineu. Comisia nr. 15 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Ineu. (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Stugren Bogdan, conf. univ. dr. şt. biologice. Universitatea „Babeş-Bolyai“ — Cluj. Liceul de cultură generală Lipova. Comisia nr. 16 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Lipova. (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Király Francisc, lector univ. filologie, Universitatea Timişoara. Liceul de cultură generală Nădlac. Comisia nr. 17 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Nădlac. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Atanasiu Gheorghe, şef lucrări, dr. fizică — Institutul politehnic „T. Vuia“ Timişoara. Liceul de cultură generală — Pîncota. Comisia nr. 18 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Pincota. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Popa Ion, şef lucrări: dr. fizică. Institutul politehnic „T. Vuia“ Timişoara. • Liceul „Gh. Lazăr“ — Pecica. Comisia nr. 19 reală, limba de predare română — maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,,Gh. Lazăr“ din Pecica şi Liceul nr. 2 din Pecica. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Turoş Gheorghe, şef lucrări matematici — Institutul Politehnic „T. Vuia“ Timişoara. Liceul de cultură generală — Sîntana. Comisia nr. 20 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Sîntana. (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Frăsinel Nicolae, conf. univ. dr. şt. biologice — Universitatea Timişoara. Liceul de cultură generală — Săvîrşin. Comisia nr. 21 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Săvirşin. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Pop Vasile, şef lucrări, dr. fizică — Institutul politehnic „T. Vuia“ Timişoara. Liceul de cultură generală Sebiş. Comisia nr. 22 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Sebiş. (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Grighercsic Eugen, conf. univ. geografie — Universitatea Timişoara. Liceul de cultură generală — Vinga. Comisia nr. 23 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Viriga (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Ghibedea Vasile, conf. univ. geografie — Universitatea Timişoara. JUDEŢUL ARGEŞ Liceul „N. Bălcescu“ — Piteşti, Comisia nr. 11 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,,N Bălcescu“ din Piteşti (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Petrescu Alexandru-Dan, conf. univ., dr. chimie, Instit. pedagogic Piteşti. Liceul „N. Bălcescu" — Piteştii Comisia nr. 2 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Bălcescu“ din Piteşti (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Tudoran Ruxandra, lector univ. matematici, Instit. politehnic „Gh. Gheorghiu Dej" Bucureşti. Liceul „N. Bălcescu“ — Piteşti. Comisia nr. 3 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Bălcescu“ din Piteşti (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Burlacu Veronica, lector univ. matematici, A.S.E. — Bucureşti. Liceul „N. Bălcescu“ — Piteşti. Comisia nr. 4 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Bălcescu“ şi Liceul de muzică din Piteşti (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Dragomirescu Gheorghe, conf. univ. filologie, Instit. pedagogic Piteşti. Liceul nr. 2 — Piteşti. Comisia nr. 5 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Piteşti, (cursuri de zi). Preşedinte : Dodoc Petre, lector univ. dr. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Bucureşti. Liceul nr. 2 — Piteşti. Comisia nr. 6 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Piteşti. (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ieremia Tiberiu, conf. univ. dr. biologie, Institutul de medicină şi farmacie — Bucureşti. Liceul nr. 2 — Piteşti. Comisia nr. 7 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Piteşti. (cursuri de zi). Preşedinte : Roşianu Nicolae, lector univ., dr. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 2 — Piteşti. Comisia nr. 8 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Piteşti şi Liceul seral Ştefâneşti. (cursuri serale). Preşedinte : Trandafir Rodica, lector univ. dr. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ Bucureşti. Liceul „Al. Odobescu“ — Piteşti. Comisia nr. 9 reală limbă de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Al. Odobescu“ din Piteşti, (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Valuţă Gheorghe, prof. univ. dr. docent şi biologice, Institutul pedagogic Piteşti. Liceul „Al. Odobescu“ — Piteşti. Comisia nr. 10 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Al. Odobescu“ din Piteşti,cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Moise Ion, lector univ. dr. filologie, Institutul pedagogic Piteşti. Liceul „Al. Odobescu“ — Piteşti. Comisia nr. 11 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Al. Odobescu“ din Piteşti,cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Ionescu Marioara, lector univ. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu- Dej“ — Bucureşti. Liceul „D. Golescu“ — Cîmpulung. Comisia nr. 12 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Golescu“ din Cîmpulung. (cursuri serale). Preşedinte : Nicolae Stelianlector univ. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul „D. Golescu“ — Cîmpulung. Comisia nr. 13 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Golescu“ din Cîmpulung. (cursuri de zi). Preşedinte : Vasiliu Gheorghe, conf. univ. dr. ştiinţe biologice, Institutul pedagogic Piteşti, Liceul „D .Golescu“ — Cîmpulung. Comisia nr. 14 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Golescu“ din Cîmpulung. (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ionescu Crişan, lector unic matematici, Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „D. Golescu" — Cîmpulung. Comisia nr. 15 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „D. Golescu“ din Cîmpulung. (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Dogaru Gheorghe, lector uni- filologie, Institutul pedagogic Piteşti. Liceul nr. 2 — Cîmpulung. Comisia nr. 16 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Cîmpulung. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Ceachir Nicolae, conf. univ. dr. istorie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Vlaicu Vodă“ — Curtea de Argeş. Comisia nr. 17 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Vlaicu Vodă“ din Curtea de Argeş, (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Leonăchescu Nicolae, conf. univ. dr. fizică, Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Vlaicu Vodă“ — Curtea de Argeş. Comisia nr. 18 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Vlaicu Vodă“ din Curtea de Argeş, (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Şendrulescu Ion, lector univ. istorie, Universitatea Bucureşti. Liceul de cultură generală — Costeşti. Comisia nr. 19 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Costeşti. (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Cristescu Alexandru, lector univ. şt. biologice Institutul pedagogic Piteşti. Liceul de cultură generală — Corbeni. Comisia nr. 20 mixtă limba de predare română Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Corbeni. (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Petroianu Radu, lector univ. şt. biologice, “Institutul pedagogic Piteşti. Liceul de cultură generală — Domneşti. Comisia nr. 21 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candiadaţii de la Liceul din Domneşti, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Dulgheru Gheorghe, şef lucrări dr. fizică, Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul de cultură generală Mozăceni. Comisia nr. 22 reală , limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Mozăceni. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Dragoş Vasile, şef lucrări, dr. geologie, Institutul de petrol, gaze şi georgie Bucureşti. Liceul de cultură generală — Rucăr. Comisia nr. 23 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Rucăr. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Iosif Elena, lector univ. filozofie, Universitatea Bucureşti. Liceul de cultură generală — Stilpeni. Comisia nr. 24 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Stilpeni. (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Panaite Valeriu, şef lucrări fizică. Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej" Bucureşti. Liceul de cultură generală — Topoloveni. Comisia nr. 25 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Topoloveni. (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Drăghici Octavian, lector univ. biologie, Institutul pedagogic Piteşti. Liceul de cultură generală — Vedea. Comisia nr. 26 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Vedea, (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Arsenescu Nicolae, şef lucrări chimie, Institutul pedagogic Piteşti. JUDEŢUL BACĂU Liceul „G. Bacovia“ — Bacău. Comisia nr. 1 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „G. Bacovia“ din Bacău, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Ticulescu Dumitru, conf. univ. dr. şt. biologice — Institutul pedagogic Bacău. Liceul „V. Alecsandri" — Bacău. Comisia nr. 2 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „V. Alecsandri“ din Bacău, (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Picoş Constantin, conf. univ. dr. şt. biologice — Universitatea Bucureşti. Liceul „V. Alecsandri“ — Bacău. Comisia nr. 3 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „V. Alecsandri“ din Bacău, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Demeter Andrei, prof. univ. dr. şt. biologice — I.E.F.S. Bucureşti. Liceul „V. Alecsandri“ — Bacău. Comisia nr. 4 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „V. Alecsandri“ şi Liceul de muzică din Bacău, (cursuri de zi şi restanţieri şi fără frecvenţă). Preşedinte : Coban Grigore, lector univ. filologie — Institutul pedagogic Bacău. Liceul nr. 3 — Bacău. Comisia nr. 5 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 3 din Bacău. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Mutihac Vasile, conf. univ. dr. docent geo-geografie — Universitatea Bucureşti. Liceul „L. Pătrăşcanu" — Bacău. Comisia nr. 6 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,,L. Pătrăşcanu“ din Bacău, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Tănăsescu Victor, lector univ. istorie — Institutul pedagogic Bacău. Liceul „L. Pătrăşcanu" — Bacău. Comisia nr. 7 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „L. Pătrăşcanu“ din Bacău, (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Opreanu Elena, lector univ. matematici — Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 oraş Gh. Gheorghiu-Dej. Comisia nr. 8 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 din oraşul Gh. Gheorghiu- Dej. (cursuri de zi, serale). Preşedinte : Dimitriu Matilda, lector univ. chimie — Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 oraş Gh. Gheorghiu-Dej. Comisia nr. 9 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 din oraşul Gh. Gheorghiu- Dej. (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Diaconiţă Ion, lector univ. şt. sociale — Institutul pedagogic Bacău. Liceul nr. 2 oraş Gh. Gheorghiu-Dej. Comisia nr. 10 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din oraşul Gh. Gheorghiu- Dej. (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Vascan Ion,lector univ. fizică — Institutul pedagogic Bacău. Liceul nr. 2 oraş Gh. Gheorghiu-Dej. Comisia nr. 11 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 şi liceul cu program de educaţie fizică din oraşul Gh. Gheorghiu-Dej. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Căşeriu Cezar, lector univ. st. biologice — Institutul pedagogic Bacău. Liceul de cultură generală — Buhuşi. Comisia nr. 12 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Buhuşi. (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Zaharia Iulian, lector univ. chimie — Institutul pedagogic Bacău. Liceul de cultură generală — Buhuşi. Comisia nr. 13 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Buhuşi. (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). , Preşedinte : Savin Leontina, lector univ. şt. biologice — Institutul pedagogic Bacău. Liceul de cultură generală — Comăneşti. Comisia nr. 14 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Comăneşti şi de la Secţia serală Dărmăneşti. (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Iordăchescu Lucia, lector univ. fizică — Institutul pedagogic Bacău. Liceul de cultură generală — Comăneşti. Comisia nr. 15 uma*ni stă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Comăneşti. (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Corina Doru, lector univ. şt. biologice — Institutul pedagogic Bacău. Liceul de cultură generală — Moineşti. Comisia nr. 16 reală limba de predare română.. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Moineşti. (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Popa Valeriu, lector univ. matematici — Institutul pedagogic Bacău. Liceul de cultură generală — Moineşti. Comisia nr. 17 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Moineşti şi de la Secţia serală Zemeşi (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Slave Elena, conf. univ. dr. filologie — Universitatea Bucureşti. Liceul de cultură generală — Tg. Ocna. Comisia nr. 18 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Tg. Ocna. (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Cojocaru Constantin, lector univ. filologie — Institutul pedagogic Bacău. Liceul de cultură generală — Podu-Turcului. Comisia nr. 19 mixtă limba de predare română Se vor prezenta candidaţii de la Liceul dir. Podu-Turcului. (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Brînduş Constantin, lector univ. geografie.Institutul pedagogic Bacău. JUDEŢUL BIHOR Liceul „E. Gojdu“ — Oradea. Comisia nr. 1 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „E. Gojdu“ din Oradea (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Lung Nicolae, lector universitar matematici — Institutul pedagogic Oradea. Liceul „E. Gojdu“ — Oradea. Comisia nr. 2 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „E. Gojdu“ din Oradea, (cursuri serale). Preşedinte : Turcu Ion, conf. univ. dr. matematici — Universitatea Timişoara. Liceul „E. Gojdu“ — Oradea. Comisia nr. 3 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,,E. Gojdu“ din Oradea, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Tomuş Silvia, lector univ. filologie — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „E. Gojdu“ — Oradea. Comisia nr. 4 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „E. Gojdu“ din Oradea, (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte : Bitan Ştefan, conf. univ. dr. filologie — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 — Oradea. Comisia nr. 5 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Oradea. (cursuri de zi). Preşedinte : Gligor Traian, conf. univ. matematici — Institutul politehnic „T. Vuia“ Timişoara. Liceul nr. 2 — Oradea. Comisia nr. 6 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Oradea, (cursuri de zi). Preşedinte : Zdrenchea Maria, lector univ. dr. filologie — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 — Oradea. Comisia nr. 7 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Oradea. (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Idiţoiu Ilie, conf. univ. fizică — Institutul politehnic „T. Vuia“ Timişoara. Liceul nr. 2 — Oradea. Comisia nr. 8 mixtă limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Oradea, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Kiss Zoltán, şef lucrări, dr. şt. biologice —Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Al. Moghioroş“ — Oradea. Comisia nr. 9 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Al. Moghioroş“ şi Liceul de muzică din Oradea, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Şuteu Alexandru, conf.,v.ing. dr. chimie, Institutul pedagogic Oradea. Liceul „Al. Moghiooroş“ — Oradea. Comisia nr. 10 reală limbă de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Al. Moghioroş“ din Oradea. (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Szilagy Pali, lector univ. dr. matematică, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj Liceul „Al. Moghioroş“ — Oradea. Comisia nr. 11 mixtă limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Al. Moghioroş“ din Oradea. (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri)., Preşedinte : Manek Frartcisc, lector Univ. dr. chimie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 4 — Oradea. Comisia nr. 12 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 4 din Oradea, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Jura Emil, conf. univ. dr. ştiinţe biologice, Institutul agronomic Cluj. Liceul nr. 4 — Oradea. Comisia nr. 13 umanistă limba de predare română-Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 4 din Oradea, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Puşcaşu Petre, lector univ. pedagogie — Institutul pedagogic Baia Mare. Liceul nr. 4 — Oradea. Comisia nr. 14 mixtă limba de preţ dare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul, nr. 4 din Oradea, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Kovács Andrei, şef lucrări dr. şt. biologice — Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „S. Vulcan" — Beiuş. Comisia nr. 15 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,,S. Vulcan“ din Beiuş. (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Cîmpian Vasile, lector univ. matematici — Institutul pedagogic Oradea. Liceul „S. Vulcan“ — Beiuş. Comisia nr. 16 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „S. Vulcan“ şi Liceul nr. 2 din Beiuş. (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Botiş Valeria, lector univ. filologie — Institutul pedagogic Oradea. Liceul de cultură generală Alejd. Comisia nr. 17 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Alejd. (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Rus Coriolan, lector univ. fizică, Institutul pedagogic Oradea. , Liceul de cultură generală „Dr. Petru Groza“, Comisia nr. 18 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din oraşul Dr. Petru Groza, (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Doric Valentin, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Oradea. Liceul de cultură generală Marghita. Comisia nr. 19 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Marghita. (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Drimba Lucian, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Oradea. Liceul de cultură generală Marghita. Comisia nr. 20 ceară limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Marghita. (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Kröbl Paul, lector univ. dr. chimie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul de cultură generală Popeşti, Comisia nr. 21 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Popeşti, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Grecu Victor, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Oradea. Liceul de cultură generală Salonta. Comisia nr. 22 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Salonta. (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Mresniţă Vasile, conf. univ. dr. şt. biologice. Institutul agronomic Cluj. Liceul de cultură generală Salonta. Comisia nr. 23 mixtă limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii, de la Liceul din Salonta. (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Pop Mircea, lector univ. ştiinţe biologice, Institutul pedagogic Oradea. Liceul de cultură generală Săcuieni. Comisia nr. 24 reală limba de predare română-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Săcuieni. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Blajovici Traian, lector universitar, filologie. Institutul pedagogic Oradea. Liceul de cultură generală Ţinea. Comisia nr. 25 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Ţinea, (cursuri de zii şi restanţieri). Preşedinte : Izdrăilă Vasile, conf. univ. matematici. Institutul politehnic „T. Vuia“ Timişoara. Liceul de cultură generală Vadul Crişului. Comisia nr. 26 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Vadul Crişului. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Mascaş Aurel, lector univ. chimiei Institutul pedagogic Oradea. Liceul de cultură generală Valea lui Mihai. Comisia nr. 27 reală limba de predare românămaghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Valea lui Mihai. (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedintei:A. Savu Isai, lector univ. matematici, Institutul pedagogic Oradea. Liceul de cultură generală Vaşcău. Comisia nr. 28, mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Vaşcău. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Stanciu Cornel, lector univ. şt. biologice, Institutul pedagogic Oradea. JUDEŢUL BISTRIŢA NĂSĂUD Liceul nr. 1 — Bistriţa. Comisia nr. 1 reală, limbă de predare română-germană. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 din Bistriţa (cursuri de zi). Preşedinte : Koch Francisc, conf. univ. dr. fizică, Universitatea „Babeş — Bolyai“ — Cluj. Liceul nr. 1 Bistriţa. Comisia nr. 2 mixtă, limbă de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 din Bistriţa (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte Cosma Maria, lector univ. chimie, Universitatea „Babeş — Bolyai“ — Cluj. Liceul nr. 2. — Bistriţa. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română-maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Bistriţa (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Meszaros Nicolae, conf. univ. dr. geologie, Universitatea „Babeş — Bolyai“ — Cluj. . Liceul „G. Coşbuc“ — Năsăud. Comisia nr. 4 mixtă, limbă de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „G. Coşbuc“ din Năsăud (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ceuca Traian, conf. univ., dr. şt. biologice, Universitatea „Babeş — Bolyai“ — Cluj. Liceul nr. 2 — Năsăud. Comisia nr. 5 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Năsăud (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Ghicolaş Maria, conf. univ. dr. şt. biologice — Universitatea „Babeş — Bolyai“ - Cluj. Liceul de cultură generală — Beclean. Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Beclean (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Trandafoiu Nicolae, lector univ. dr. filozofie — Universitatea „Babeş-Bolyai“ — Cluj. ’ Liceul de cultură generală din Nimigea. Comisia nr. 7 reală limbă de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Nimigea (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Cristureanu Alexandru, lector univ. filologie — Universitatea „Babeş — Bolyai“ Cluj. Liceul de cultură generală Prundu Bîrgăului. Comisia nr. 8 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Prundu Bîrgăului (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Man Ştefan, lector univ. fizică — Universitatea „Babeş-Bolyai“ — Cluj. Liceul de cultură generală Singeorz-Băi. Comisia nr. 9 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Sîngeorz-Băi. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Ciurchea Maria, lector univ. dr. şt. biologice — Universitatea „Babeş-Bolyai“ — Cluj. Liceul de cultură generală — Teaca. Comisia nr. 10 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Teaca, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Bia Cornel, şef lucrări matematici — Institutul politehnic — Cluj. JUDEŢUL BOTOŞANI Liceul „A. T. Laurian“ — Botoşani. Comisia nr. 1 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta toţi candidaţii de la Liceul „A. T. Laurian“ — din Botoşani, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Vasiliu Cristofor, conf. univ. dr. matematici, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Bucureşti, Liceul „A. T. Laurian“ — Botoşani. — Comisia nr. 2 reală, limba de de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „A T. Laurian“ din Botoşani (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Tamaş Vasile, lector univ. matematici, Universitatea Iaşi. Liceul „M. Eminescu“ — Botoşani. Comisia nr. 3 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Eminescu" din Botoşani, (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Rotaru Emil, lector univ. matematici, Universitatea Iaşi. Liceul „M. Eminescu“ — Botoşani. Comisia nr. 4 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Eminescu“ şi Liceul de muzică din Botoşani,cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Lazăr Costinel, conf. univ. dr. ec. politică, Institutul politehnic „Gh. Gheorghiu-Dej“ — Bucureşti.. Liceul de cultură generală Bucecea. Comisia nr. 5 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta : candidaţii de la Liceul din Bucecea. (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Bold Anişoara, lector univ. dr. chimie, Universitatea Iaşi. Liceul de cultură generală Darabani. Comisia nr. 6 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Dărăbani şi Rădăuţi Prut (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Bilbcă Nicolae, lector univ. chimie, Universitatea Iaşi. Liceul de cultură generală Darabani. Comisia nr. 7 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Dărăbani. (cursuri de zi). Preşedinte : Călinescu Ciceron, lector univ. filologie, Universitatea Iaşi. Liceul nr. 1 Dorohoi. Comisia nr. 8 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 din Dorohoi. (cursuri de zi, serale). Preşedinte : Oprea Spiridon, şef lucrări dr. chimie, Institutul politehnic Iaşi. Liceul nr. 1 Dorohoi. Comisia nr. 9 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 din Dorohoi. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Jurcă Valentina, lector univ. dr. chimie, Universitatea Iaşi. Liceul nr. 2 Dorohoi. Comisia nr. 10 reala, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Dorohoi. (Cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Osadeţ Eugen, şef lucrări fizică, Institutul politehnic Iaşi. Liceul nr. 2 Dorohoi. Comisia nr. 11 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Dorohoi. (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Rusu Dumitru, lector univ. .dr. istorie, Universitatea Iaşi. Liceul de cultură generală saveni. Comisia nr. 12 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Săveni. (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Trifan Florentina, şef lucrări fizică, Institutul politehnic Iaşi. Liceul de cultură generală Săveni. Comisia nr. 13 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Săveni (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Pisică Constantin, şef lucrări dr. şt. biologice. Universitatea — Iaşi. Liceul de cultură generală Ştefăneşti. Comisia ■ nr. 14 mixtă, limbă de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Ştefăneşti (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Sîrghie Ion, lector univ chimie, Universitatea Iaşi. Liceul de cultură generală Truşeşti. Comisia nr. 15 mixtă, limbă de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul din Truşeşti. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Lazăr Dumitru, lector univ. chimie, Universitatea Iaşi. Liceul de cultură generală Vorniceni. Comisia nr. 16 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţi de la Liceul din Vorniceni (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Oniceanu Mihai, şef lucrări st. geologice, Universitatea Iaşi. JUDEŢUL BRAŞOV Liceul nr. 1 Braşov. Comisia nr. 1 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 din Braşov. (cursuri de zi). Preşedinte : Munteanu Giusepe, conf. univ. dr. fizică, Institutul politehnic Braşov, Liceul nr. 1 Braşov. Comisia nr. 2 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 din Braşov. (cursuri serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Şerban Emil, conf. univ. matematici, Institutul politehnic — Braşov. Liceul nr. 1 Braşov. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 din Braşov. (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Romanovici Alexandru, prof. univ. dr. şt. naturale, Institutul pedagogic Braşov. Liceul nr. 1 Braşov. Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare germană. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 1 din Braşov, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Bednar Horst, conf. univ. dr. chimie, Institutul politehnic Braşov. Liceul nr. 2 Braşov. Comisia nr. 5 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 2 din Braşov, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Roman Ion, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Braşov. Liceul nr. 3 Braşov. Comisia nr. 6 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 3 din Braşov, (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Simionescu Claudia, lector univ. matematici, Institutul pedagogic Braşov. Liceul nr. 3 Braşov. Comisia nr. 7 ,reală limba de predare romana. Se vor prezenta candidata de la Liceul nr. 3 din Braşov, (cursuri serale şi învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte : Ionaşcu Nicu, loc-TM UniV’ fizica a Ostilului pedagogic Braşov. Liceul nr. 3 Braşov. Comisia nr. 8 umanistă limba de prime » ,serVOr Prezenta PAdaţii de la Liceul nr. 3 din Braşov. (cursuri de zi, învăţămînt fara frecvenţa şi restanţieri). Preşedinte : Bir Heinrich, tul mnnrîVh ®C' P°litică. Institu- Dej“P- Buncureşti Gheorghiu-Liceul nr. 4 Braşov. Comisia : Amina, limba de predare româna. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 4 din Braşov. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Voina Ecaterina, lector univ. chimie, Institutul pedagogic Braşov. Liceul nr. 4 Braşov. Comisia nr 10 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 4 din Braşov. (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Orman Babriei, lector univ. matematici. Institutul pedagogic Braşov. Liceul „Unirea“ — Braşov Comisia nr. 11 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Unirea“ din Braşov. (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Parpală Vasile, conf. univ. dr. fizică, Institutul politehnic Braşov. Liceul „Unirea“ — Braşov Comisia nr. 12 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Unirea“ din Braşov, (cursuri serale şi învăţămint fără frecvenţă). Preşedinte : Marinescu Constantin lector univ. matematici. Institutul pedagogic Braşov. Liceul „Unirea“ — Braşov. Comisia nr. 13 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul ,,Unirea“ şi Liceul de muzică din Braşov, (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Bedighian Ohanes, lector univ. filologie, A.S.E Bucureşti. Liceul „Unirea" — Braşov. Comisia nr. 14 mixtă limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Unirea“ din Braşov. (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Tloieşteanu Maria, lector univ. matematici, Institutul pedagogic Braşov. (Continuare în pag. a V-a) VINERI II IUNIE 1971