Scînteia Tineretului, iunie 1972 (Anul 28, nr. 7166-7191)

1972-06-14 / nr. 7177

„SCÂNTEIA TINERETULUI» pag. 4 CENTRELE ŞI PREŞEDINŢII COMISIILOR DE BACALAUREAT (Urmare din pag. a llt.a) I Liceul Codlea. Comisia nr. 17 reală, limba de predare română I şi germană. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba I de predare română şi germa- I nă ale liceului Codlea. Preşedinte Schreiber Karin, lector univ. matematică. Universitatea Braşov. Liceul Codlea. Comisia nr. 18 reala, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Codlea (cursuri serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Zotta Benone, lector univ dr geografie. Academia de studii economice Bucureşti. Liceul ,.Radu Negru" Făgăraş. Comisia nr. 19 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Radu Negru“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Bîleu Gheorghe, lector univ filozofie. Universitatea Braşov. Liceul .,Radu Negru“ Făgăraş. Comisia nr 20 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Radu Negru” b cursuri seralei. Preşedinte :firvan Radu, lector univ dr. fizică. Universitatea Bucureşti Liceul nr. 2 Făgăraş. Comisia nr. 21 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie nr. 2 (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Popa Gheorghe, lector univ. istoric. Universitatea Braşov. Liceul Rîşnov. Comisia nr. 22 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Rîşnov (cursuri de zi, serale). Preşedinte : Urdea Eugenia, prof. gr. II, filologie, dir. Liceu Predeal. Liceul „Şt. O. Iosif" Rupea. Comisia nr 23 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Ltc. „Şt. O. Iosif“ şi Lic. Feldioara (cursuri de zi). Preşedinte : Micu Emil, şef lucrări dr. fizică, Universitatea Braşov. Liceu Săcele. Comisia nr. 24 reală, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară, (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Suciu Ion Hugo, lector universitar biologie. Universitatea Braşov. Liceul Şercaia. Comisia nr. 25 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie Şercaia (cursuri de zi) Preşedinte : Buţiu Isidor, prof. gr. II geografie, dir-adj. Liceul nr. 1 Braşov. Liceul Oraşul Victoria. Comisia nr. 26 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Dr. Victoria (cursuri de zi). Preşedinte : Brana Mircea, şef lucrări fizică. Universitatea Braşov, Liceul Oraşul Victoria. Comisia nr. 27 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Dr. Victoria (cursuri serale). Preşedinte : Suciu Aurel, lector universitar biologic, Universitatea Braşov. Liceul Zărneşti. Comisia nr. 28 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, Zărneşti (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Căian Ioan, lector univ. filozofie, Universitatea Braşov. Liceul Zărneşti. Comisia nr. 29 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Zărneşti (cursuriserale). Preşedinte : Lascu Ion, şef lucrări biologie. Universitatea Braşov. Secţia serală Lunca Clinicului. Comisia nr 30 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Secţia serală Lunca Clinicului (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Cămărăscu Ana, prof. gr. I geografie. Liceul „Unirea“ Braşov. JUDEŢUL BRĂILA Liceul „Gh. Munteanu Murgoci“ Brăila. Comisia nr. 1 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Gh. Munteanu Murgoci“ (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Enache Ştefâniţă, conf. univ. dr. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Gh. Munteanu Murgoci“. Brăila. Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Gh. Munteanu Murgoci“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Voica Constantin, lector univ. dr. biologie. Universitatea Bucureşti. Liceul „Nicolae Bălcescu“ Brăila. Comisia nr. 3 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ..Nicolae Bălcescu“ (cursuri de zi). Preşedinte : Andrei Silvan, prof. univ., Institutul de construcţii Bucureşti-Liceul „Nicolae Bălcescu“ Brăila. Comisia nr. 4 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, „Nicolae Bălcescu“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Toma Eugen, şef lucrări fizică, Institutul politehnic Galaţi. Liceul „Nicolae Bălcescu'' Brăila. Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie„N. Bălcescu“ şi Liceul Movila Miresei (cursuri de zi şi restanţieri). ■ Preşedinte : Stănescu Romeo, şef lucrări chimie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Nicolae Iorga“ Brăila. Comisia nr. fiseală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „N. Iorga" (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Ghiliceanu Mircea. conf. univ. matematică. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Nicolae Iorga“ Brăila. Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ,,N. Iorga“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Mitroi-Rădulescu Natalia, şef lucrări dr. biologie, Universitatea Bucureşti Liceul „Panait Istrati“ Brăila-Comisia nr. 8 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „P. Istrati“ (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Craiu Virgil, lector univ. dr. matematică, Universitatea Bucureşti, Liceul „Panait Istrati" Brăila, Comisia nr. 9 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ,,P. Istrati“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Dolocan Voicu, lector univ. dr. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Panait Cerna“ Brăila. Comisia nr. 10 reală, limba de predare română- Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „P. Cerna“ (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri) Preşedinte : Georgescu Drăguţa, şef lucrări chimie. Institutul politehnic Galati Liceul „Panait Cerna" Brăila. Comisia nr. 11 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „P. Cerna" (cursuri de zi, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Dima-Drăgan Corneliu, lector univ. filologie Universitatea Bucureşti. Liceul Făurei. Comisia nr. 12 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Făurei (cursuri de zi, serale, invătămînt fără frecventă .Si restanţieri). Preşedinte • Pătraşcu Adriana, sef lucrări biologie. Institutul pedagogic Galaţi. Liceul Tanca. Comisia nr. 13 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. lanca (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Viţă Petre, lector universitar matematică. Institutul politehnic Galaţi. Liceul însurăţei. Comisia nr. 14 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. însurăţei (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Marela Didina, şef lucrări chimie. Institutul pedagogic Galaţi. Liceul Măxineni. Comisia nr. 15 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Măxineni (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Stoian Aurel, şef lucrări chimie.Institutul politehnic Galaţi. JUDEŢUL BUZĂU Liceul „Bogdan Petriceicu Haşdeu“ Buzău. Comisia nr. 1 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ..B. P. Haşdeu" (cursuri de zi) Preşedinte : Vlad Ion, conf. univ. dr., Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Bogdan Petriceicu Haşdeu" Buzău. Comisia nr. 2 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „B. P. Haşdeu“ (cursuri de zi) Preşedinte : Păltineanu Gavril, lector univ. matematică, Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Bogdan Petriceicu Haşdeu" Buzău. Comisia nr. 3 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. .B. P. Haşdeu“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Stoian Elena, conf. univ. dr.. Academia de studii economice. Liceul ..Bogdan Petriceicu Haşdeu" Buzău. Comisia nr. 4, umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie „B. P. Haşdeu" (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Nechita Eleonora, lector universitar Institutul de arhitectură „I. Mincu" Bucureşti., Liceul „Mihai Eminescu“ Buzău. Comisia nr. 5 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „M. Eminescu“ (cursuri de zi). Preşedinte • Popescu Nicolae, conf. univ. de fizică. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Mihai Eminescu“ Buzău. Comisia nr. 6 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „M. Eminescu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Murgulescu George, lector universitar matematică. Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Mihai Eminescu“ Buzău. Comisia nr. 7 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „M. Eminescu" (cursuri de zi). Preşedinte Croitoru Maria, prof. gr. II filologie, dir. adj. Lic. „B. P. Haşdeu“ Buzău. Liceul „Mihai Eminescu“ Buzău. Comisia nr. 8 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lice. „M Eminescu“ (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Buga Neonila, lector univ., filologie. Institutul de arte plastice „N. Grigorescu“ Bucureşti. Liceul „Alexandru Vlahuţă" Rm. Sărat. Comisia nr. 9 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Al. Vlahuţă“ (cursuri de zi). Preşedinte : Iliescu Constantin, conf. univ. dr. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Alexandru Vlahuţă“ Rm. Sărat. Comisia nr. 10 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de ta Lic. „Al. Vlahuţă" (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Zlătescu Victoria, lector univ. matematică, Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Alexandru Vlahuţă" Rm. Sărat. Comisia nr. 11 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Al. Vlahuţă“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Tănăsescu Victor, lector univ. istorie, Institutul pedagogic Bacău. Liceul „Ştefan cel Mare" Rm. Sărat. Comisia nr. 12 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Ştefan cel Mare“ (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte • Frăţiă Gheorghe, şef lucrări dr. fizică, Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Ştefan cel Mare" Rm. Sărat. Comisia nr. 13 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Ştefan cel Mare“ (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Buga Marin, lector univ. filologie. Institutul pedagogic Bacău. Liceul Beceni. Comisia nr. 14 mixtă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Recent (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Cristofor Eugen, lector universitar filologie. Universitatea Bucureşti. Liceul Pătimagele. Comisia nr. 15 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Pătimagele (cursuri de zi) Preşedinte : Bumbea Ion, şef lucrări fizică, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti Liceul Pătimagele. Comisia nr. 16 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Pătimagele (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Spina Virginia, prof. gr. I filologie, dir. adj. Liceul „M. Eminescu“ Buzău. Liceul Pogoanele. Comisia nr. 17 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Pogoanele (cure de zi şi restanţieri). Preşedinte : Luca Gheorghe, şef lucrări chimie. Institutul politehnic Galaţi. JUDEŢUL CARAŞ-SEVERIN Liceul nr. 1 Reşiţa. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română şi germană. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1, secţia cu limba de predare română şi secţia cu limba de predare germană, (cursuri de zi, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Wehry Andrei, conf. univ. dr., Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul nr. 1 Reşiţa. Comisia nr. 2 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1 (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Gligor Traian, conf. univ. matematică. Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul nr. 2 Reşiţa. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 3 şi Lie. nr. 3 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Ţintă Aurel, conf. univ. dr. istorie. Universitatea Timişoara. Liceul Anina. Comisia nr .4 reală, limba de predare română- Se vor prezenta Candidaţii de la: Liceul Anina (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Cornut Alexandru, şef lucr. dr. matematică, Institutul politehnic „Traian Vuia"* Timişoara. Liceul Bocşa. Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Bocşa (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Policec Anton, conf. univ. dr. fizică, Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul nr. 1 Caransebeş. Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1 Caransebeş (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Marin Viliam, conf. univ. dr. istorie, Universitatea Timişoara. Liceul nr. 2 Caransebeş. Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 Caransebeş (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Klepp Horst, conf univ. dr. fizică, Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul Moldova Nouă. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Moldova Nouă (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Cristuinea Constantin, şef lucr. fizică. Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul Oraviţa. Comisia nr. 9 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Oraviţa şi Lie. Grădinari (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Manolescu Gabriel, lector univ. filologie. Universitatea Timişoara. Liceul Oţelul Roşu. Comisia nr. 10 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Oţelul Roşu (cursuri de zi, serale şi restanţieri) . Preşedinte : Schiett Zene, conf. univ fizică. Universitatea Timişoara. Liceul „Eftimie Murgu" Bozovici. Comisia nr. 11 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ..E. Murgu“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Micsa Ioan, şef lucr. fizică. Institutul politehnic „Traian Vuia“ Timişoara. Liceul „Traian Lalescu“ Mehadia. Comisia nr. 12 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. T. Lalescu“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Fazecas Ioan, şef lucr. dr. biologie. Institutul agronomic Timişoara. Liceul Berzasca. Comisia nr. 13 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Berzasca (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinta : Pom Ton, prof. gr. î matematică, Lie. nr 1 Caransebeş. JUDEŢUL CLUJ Liceul „Ady-Sincai" Cluj — Comisia nr 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Ady-Sincai" (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Ghişa Eugen, prof. dr. docent biologie. Universitatea „Babeş-Bolyai" Cluj, Liceul „Ady-Şincai" Cluj — Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1, Liceul nr. 4 şi Liceul nr. 9 (cursuri serale, Învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Condreanu Constantin, conf. univ. dr. fizică. Institutul politehnic Cluj. Liceul „George Coşbuc" Cluj. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „G. Coşbuc“ (cursuri de zi). Preşedinte : Chircoiaş Maria, conf. univ. dr. biologie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 3 Cluj. Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare maghiară ale Lie. nr. 3 Lie. „Ady-Şincai" şi Lie. ..S. Brassai“ (cursuri de zi şi restanţieri.) Preşedinte : Nagy Ladislau, conf. ,univ. fizică. Institutul politehnic Cluj. Liceul „Emil Racoviţă“ Cluj. Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „E. Răcoviţă“ (cursuri de zi). Preşedinte : Radu Avram, prof. univ. dr. biologie. Institutul de medicină şi farmacie Cluj. Liceul „George Bariţiu“ Cluj. Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Gh. Bariţiu" (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Onişor Teodor, conf. univ. dr geografie. Universitatea Babeş-Bolyai Cluj. Liceul „Gheorghe Bariţiu" Cluj. Comisia nr. 7 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Gh. Bariţiu“ (cursuri serale). Preşedinte: Benea Mircea, conf. univ. dr. chimie, Institutul politehnic Cluj. Liceul „Brassai Sámuel” Cluj. Comisia nr. 8 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lio. „Brassai Samuel“ (cursuri seraţieri). Preşedinte : Pop Olivia, şef lucrări dr. fizică. Institutul politehnic Cluj, Liceul „Brassai Sámuel” Cluj. Comisia nr. 9 mixtă, limba de predare maghiară Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „Brassai Sámuel“ (cursuri serale, învăţămint, fără frecvenţă şi restanţieri) Preşedinte • Gyurko Ştefan, conf. univ. dr. biologie. Universitatea ..Babeş-Bolyai" Cluj. Liceul „Nicolae Bălcescu“ Cluj. Comisia nr. 10 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „N. Bălcescu“ (cursuri de zi şi restanţeri). Preşedinte : Petcu Pavel, conf. univ. dr. biologie, Institutul de medicină şi farmacie Cluj, Liceul „Mihai Eminescu“ Cluj, Comisia nr. 11 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul „M. Eminescu" şi Liceul nr. 6 (cursuri de zi). Preşedinte: Opreanu Aurel, conf. univ. pedagogie. Institutul politehnic Cluj. Liceul nr. 10 Cluj. Comisia nr. 12 umanistă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Liceului nr. 10 (cursuri de zi). Preşedinte : Mate Gavril, lector univ. filologie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 10 Cluj. Comisia nr. 13 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 10 (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Cofiu Aurel, prof. univ. dr. matematică, Institutul politehnic Cluj. Liceul nr. IX Cluj Comisia nr. 14 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de, la Liceul nr. 11 (cursuri de zi). Preşedine : Szabó Sigismund, şef lucrări dr. biologie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 12 Cluj. Comisia nr. 15 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Liceului nr. 12 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Veza Samson, lector univ. geografie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr 12 Cluj. Comisia nr. 16 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul nr. 12 (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Bechet Maria, şef lucrări dr. biologie. Universitatea ,.Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 15 Cluj. Comisia nr. 17 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie. nr. 15 (cursuri de zi). Preşedinte : Fabian Ana, şef lucrări dr. biologie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 18 Cluj. Comisia nr. 18 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie. nr .16 şi Liceului nr 14 (cursuri de zi). Preşedinte : Ney Andrei, conf. univ dr. matematică. Universitatea ..Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul de muzică Cluj, Comisia nr 19 umanistă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie. de muzică (cursuri de zi). Preşedinte . Weiss Tiberiu, conf. univ. de filologie. Universitatea ..Babeş-Bolyai“ Cluj Liceul de arte plastice Cluj. Comisia nr. 26 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. de arte plastice. Lie. de coregrafie şi Lie. pentru orbi (cursuri de zi). Preşedinte: Goga Nicolae, conf. univ. dr. filologie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul Gilău, Comisia nr. 21 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Gilău (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Bulzan Aurel, prof. gr. I filozofie. Liceul nr. 8 Cluj. Liceul „Andrei Mureşan“ Dej, Comisia nr. 22 reală, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lic. „A. Mureşanu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Sebestyen Petru, lector univ., Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 Dej. Comisia nr. 23 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 2 şi Lie. „A. Mureşanu“ (cursuri de zi). Preşedinte : Ciplea Gheorghe, lector univ. dr. filologie, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 Dej. Comisia nr. 24 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte: Clamba Aurel, prof. gr. I matematică, Liceul nr. 5 Cluj. Liceul „Mihai Viteazul“ Turda. Comisia nr. 25 reală, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lio. ..Mihai Viteazul" (cursuri de zi). Preşedinte: Huszár Andor, lector univ., Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Mihai Viteazul" Turda. Comisia nr. 26 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Mihai Viteazul" (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Boţoc Margareta, şef lucrări dr. biologie, Universitatea „Babeş-Bolyai" Cluj. Liceul „Mihai Viteazul" Turda. Comisia nr. 27 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Mihai Viteazul" (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Man Ştefan, lector univ. fizică, Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 2 Turda. Comisia nr. 28 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, nr. 2 Turda şi Lie. Iara (cursuri de zi şi restanţeri). Preşedinte : Ciurchea Maria, conf. univ. dr. biologie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul Cimpia Turzii. Comisia nr. 29 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Cimpia Turzii (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Cosma Maria, lector univ. chimie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul Cimpia Turzii. Comisia nr. 30 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Cimpia Turzii (cursuri de zi). Preşedinte : Radu Andrei, lector univ. filologie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Petru Maior" Gherla. Comisia nr. 31 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Petru Maior“ (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Boancă Chirion, şef lucrări. Institutul politehnic Cluj. Liceul ,,Petru Maior" Gherla. Comisia nr. 32 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie. „Petru Maior“ şi de la Lie. din Mociu (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă). Preşedinte : Palkó Atilla, prof. gr. I istorie, dir. adj., Liceul nr. 11 Cluj Liceul „Ana Ipătescu" Gherla. Comisia nr. 33 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Ana Ipătescu" (cursuri de zi) Preşedinte : Coteţiu Vaier, şef lucrări. Institutul politehnic Cluj. Liceul Huedin. Comisia nr. 34 reală, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie. Huedin (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Sigismund Adam, lector univ. filologie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul Huedin. Comisia nr. 35 umanistă, limba de predare română Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Huedin (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Bogdan Lucia, prof. gr. , filologie, dir. adj., Liceul nr. 8 Cluj. JUDEŢUL CONSTANŢA Liceul „Mircea cel Bătrin" Constanţa. Comisia nr. 1 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ..Mircea cel Bătrin“ (cursuri de zi) . Preşedinte : Mageru Victor, prof univ. dr. chimie. Institutul pedagogic Constanţa Liceal „Mircea cel Bătrin“ Constanţa. Comisia nr. 2 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candiaţii de la Lie. „Mircea cel Bătrîn“ (cursuri serapreşedinte : Constantinel« Gheorghe, conf. univ. dr. chimie. Institutul politehnic Bucureşti Liceul „Mircea cel Bătrîn“ Constanţa. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ..Mircea cel Bătrin“ (cursuri de zi). Preşedinte : Cărunta Violeta, lector univ., Institutul pedagogic Galaţi. Liceul „Mircea cel Bătrin“ Constanţa. Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Mircea cel Bătrîn“, de la Lie. de arte plastice şi de la Lie. de muzică (cursuri de zi, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Zisulescu Ştefan, conf. univ. dr. psihologie, Institutul pedagogic Constanţa. Liceul nr. 2 Constanţa. Comisia nr. 5 reală, limba de predare română Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 (cursuri de zi). Preşedinte : Gheorghiţă _ Candida. conf. univ. dr. fizică. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul nr. 2 Constanţa. Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 2 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Sipos Florian, conf. univ.. Institutul politehnic Galaţi. Liceul nr. 2 Constanţa. Comisia nr. 7 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 2 (cursuri serale). Preşedinte : Cobaznian Viorica, lector univ. chimie. Institutul pedagogic Constanţa. Liceul nr. 2 Constanţa. Comisia nr. 8 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 2 (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte: Mandlescu Dumitru, lector univ. fizică. Institutul pedagogic Constanţa. Liceul nr. 3 Constanţa. Comisia nr. 9 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 3 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Enacu D. Anghel, conf. univ matematică. Institutul pedagogic Constanţa. Liceul nr. 3 Constanţa. Comisia nr. 10 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 3 (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Năstase Anton, conf. univ. dr. geografie.. Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 4 Constanţa. Comisia nr 11 reală, limba de predare română Se vor prezenta candidaţii de Ia Lie. nr. 4 (cursuri de zi). Preşedinte : Ciobanu Eleonora, lect. univ fizică. Institutul pedagogic Constanţa. Liceul nr. 4 Constanţa. Comisia nr. 12 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 4 (cursuri de zi). Preşedinte : Corbu Constantin, conf. univ. dr. istorie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 4 Constanţa. Comisia nr. 13 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 4 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Florea Virgil, conf. univ. dr. Institutul agronomic „N. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul Eforie Sud. Comisia nr. 14 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Eforie Sud şi Lie. Techirghiol (cursuri de zi şi restanţieri).« Preşedinte : Petrescu Dan, conf. univ. dr. chimie, Institutul pedagogic Piteşti. Liceul Mangalia. Comisia nr. 15 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, Mangalia şi Lie. sanatorial Mangalia (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Dumitrescu George, conf univ. dr. Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul Cogealac. Comisia nr. 16 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Cogealac (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Costea Nicolae, lector univ. matematică, Institutul pedagogic Constanţa. Liceul Cernavodă. Comisia nr. 17 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Cernavodă (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte: Dumitraşcu Gheorghe, lector univ. istorie, Institutul pedagogic Constanţa. Liceul Hirşova. Comisianr. 18 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Hirşova (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Teodorovici Cornel, lector univ. matematică, Institutul pedagogic Constanţa. Liceul Topraisar. Comisia nr. 19 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Topraisar (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Iusuf Neuzat, lector univ. filologie. Universitatea Bucureşti. Liceul Negru Vodă. Comisia nr. 20 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta: candidaţii de la Lie. „Negru Vodă“ (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Iliescu Vladimir, lector univ. istoric. Institutul pedagogic Constanţa. Liceul Cobadin. Comisia nr. 21 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie Cobadin şi Lie. Adamclisi (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Tutoveanu Vasile, lector univ. pedagogie. Institutul pedagogic Constanţa. Liceul Băneasa. Comisia nr. 22 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Băneasa şi Lie. Ostrov (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Matache Grünberg Arie, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Constanţa. Liceul Mihail Kogălniceanu. Comisia nr. 23 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Mihail Kogălniceanu (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Sporea Svetlana, lector universitar filologie. Institutul pedagogic Constanţa. Liceul Năvodari. Comisia nr. 24 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Năvodari (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Macearov Maria, lector univ. filologie, Academia de studii economice Bucureşti. Liceul nr. 1 Medgidia. Comisia nr. 25 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lice nr 1 Medgidia (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Pascu Toma, şef lucr. dr. biologie. Institutul agronomic „N. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul nr. 1 Medgidia. Comisia nr. 26 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1 Medgidia (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ştefănescu Emilian, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Constanţa. Liceul nr. 2 Medgidia. Comisia nr. 27 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 2 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Osman Sabina, lector univ. filologie. Academia de studii economice Bucureşti. Liceul nr. 2 Medgidia. Comisia nr. 28 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 2 Medgidia (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Sarîcu Gheorghe, lector univ. fizică. Institutul pedagogic Constanţa. JUDEŢUL COVASNA Liceul nr. 1 Sf. Gheorghe Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie. nr. 1 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Kovács Adalbert, conf. univ. dr. filologie. Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 2 Sf. Gheorghe. Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr 2 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Marinescu Rareș, lector univ. filologie. Universitatea Braşov Liceul nr. 2 Sf. Gheorghe. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Deres Andrei, lector univ. filozofie. Institutul de teatru „Szentgyörgy István" Tg. Mureş. Liceul Tg. Secuiesc. Comisia nr. 4 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Tg. Secuiesc (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Roman Ion, lector univ, filologie, Universitatea Braşov. Liceul Tg. Secuiesc. Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare maghiara. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Tg. Secuiesc (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Albert Ernest, prof. gr. II filologie, director Liceul nr. 1 Sf. Gheorghe. Liceul Covasna. Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii ele la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie. Covasna (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Dane Margareta, lector univ., Institutul de medicină şi farmacie Tg. Mureş. Liceul Baraolt. Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu lim- ba de predare română şi ma- ghiară ale Lie. Baraolt (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Perszesy Iuliu, prof. gr. I biologie, director Liceul nr. 2 Sf. Gheorghe. Liceul intorsura Buzăului, Comisia nr. 8 reală, limba de predare română. Se vor prezentta candidaţii de la Lie. Intorsura Buzăului (cursuri de zi). Preşedinte : Teacă Traian, prof. gr. II, director Liceul Covasna. JUDEŢUL DÎMBOVIŢA Liceul „Grigore Alexandrescu“ Tîrgovişte. Comisia nr. I mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Gr. Alexandrescu “ (cursuri de zi). . Preşedinte : Tudor Mira, conf. univ. dr. geologie, Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul nr. 2 Tîrgovişte. Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 (cursuri de zi). Preşedinte : Ciocîrdia Constantin, conf. univ. dr. matematică, Institutul politehnic Bucureşti. Liceul nr. 2 Tîrgovişte. Comisia nr. 3 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Bohăţiel Teodor, lector univ. dr. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Ienăchiţă Văcărescu" Tîrgovişte. Comisia nr. 4 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţi de la Lic. „I. Văcărescu" (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Drăghici Ion conf. univ. dr. filozofie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Ienăchiţă Văcărescu" Tîrgovişte. Comisia nr. 5 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. Văcărescu“ cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ciocirlan Vasile, şef lucrări, dr. biologie. Institutul agronomic „N. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul „Ienăchiţă Văcărescu" Tîrgovişte. Comisia nr. 6 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. Văcărescu“ şi secţia serală Doiceşti (cursuri serale). Preşedinte : Ionescu Virgil, conf. univ. Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul Fieni. Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii la Lic. Fieni (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Gavrilă Virgil, conf. univ. dr. biologie, Institutul agronomic „N. Bălcescu“, Bucureşti. Liceul Băleni. Comisia nr. 8 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Băleni (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Ghiţău Dumitru, şef lucrări, dr. geologie. Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul Moreni. Comisia nr. 9 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Moreni (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Munteanu Vasile, lector univ., Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul Găeşti. Comisia nr. 10 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Găeşti (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Matei Elena, lector .univ. geografie, Universitatea Bucureşti. Liceul Găeşti, Comisia nr. 11 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţi de la Lic. Găeşti (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Teodorescu Ştefan, Conf. univ., Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul Pucioasa. Comisia nr 12 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Pucioasa (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Cioc Nicolae, şef lucrări chimie, Universitatea Bucureşti. (Continuare in pag. a V-a) MIERCURI 14 IUNIE 1972