Scînteia Tineretului, iunie 1972 (Anul 28, nr. 7166-7191)

1972-06-14 / nr. 7177

„SCÂNTEIA TINERETULUI" pag. 6 CENTRELE ŞI PREŞEDINŢII COMISIILOR DE BACALAUREAT (Urmate din pag- a V-a) Liceul nr. 2 Olteniţa. Comisia nr. 15 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Eic. nr. 2 (cursuri de zi). Preşedinte : SuciuMaria, şef lucrări dr. , biologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 2 Olteniţa. Comisia nr. 16 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la: Lic. nr. 2 (cursuri, serale şi restanţieri). Preşedinte : Iliescu Elena, lector-univ. dr.matematică. Institutul agronomic „N. Bălcescu“Bucureşti. Liceul Snagov. Comisia nr. 17 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Snagov (cursuri de zi, învăţământ fără frecvenţă şi restamţieri). Preşedinte: Ciachir Nicolae, conf. univ. dr. istorie, UniversitateaBucureşti. Liceul Urziceni. Comisia nr. 18 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Urziceni (cursuri de zi). Preşedinte : Centea Larisa, lector univ. filologie. Institutul agronomic „ Bălcescu“ Bucureşti. Liceul Urziceni. Comisia nr. 19 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Urziceni (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Nichita Gheorghe, şef lucrări dr., Institutul politehnic Bucureşti, JUDEŢUL MARAMUREŞ Liceul „Gheorghe Şincai“, BaiaMare, Comisia nr. 1 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Gh Şincai" (cursuri de zi). Preşedinte : Trifu Mihai, conf. univ., dr. biologie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul ,,Gheorghe Şincai“ Baia Mare. Comisia nr. 2 reala, limba, de. predare română. Se vor prezernta candidaţii de la Lie. „Gh. VŞincai“ (cursuri serale şi rastriţieri). Preşedinte : Bălan Laris», şef lucrări fizică, institutul pedagogic Baia Mare. Liceul „Gheorghe Şincai" Baia Mare. Comisia nr. 3 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Gh. Şincai“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Fanache Vasile, conf. univ. dr. filologie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 3 Baia Mare. Comisia nr.4 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 3 şi Lic. nr. 2(cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte: Givulescu Razvan, prof. univ. dr. geologie, Institutul pedagogic Baia Mare. Liceul nr. 3 Baia Mare. Comisia nr. 5 umanistă, limba de pre- ' dare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 3 (cursuri de zi). Preşedinte : Felecan Nicolae, lector univ. filologie. Institutul pedagogic Baia Mare. Liceul nr. 3 Baia Mare. Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare maghiară de la Lic. J nr. 3 şi Lic. ,,Gh. Şincai“ (cursuri de zi, serare, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Szocs Huba, şef 1 lucrări dr. fizică, Institutul pedagogic Baia Mare. Liceul de muzică şi arte plastice Baia Mare. Comisia nr. 7 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. de muzică şi arte plastice, cursuri de zi şi Lie, nr. 3, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri. Preşedinte : Filip Tănase, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Baia Mare. Liceul „Dragoş Vodă“ Sighetu Marmaţiei. Comisia nr. 8 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie „Dragoş Vodă“ (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Giurgiu Ioan, lector univ. matematică, Institutul pedagogic Baia Mare. Liceul „Dragoş Vodă“ Sighetu Marmaţiei. Comisia nr. 9 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Dragoş Vodă“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). •Preşedinte : Timbolschi Silvia, lector univ. filologie. Institutul pedagogic Baia Mare. Liceul ,,Dragoş Vodă“ Sighetu Marmaţiei. Comisia nr. 10 umanistă, limba de predare maghiară şi ucraineană. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limbă de predare maghiară şi ucraineană ale Lie. „Dragoş Vodă“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Favliuc Nicole, conf. univ. dr. filologie. Universitatea Bucureşti. Liceul Baia Sprie. Comisia nr. 11 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Liceului din Baia Sprie (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Horvath Dumitru, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Baia Mare. Liceul Borşa. Comisia nr. 12 mixtă, limba depredare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Borşa şi secţia reală din: Baia Borşa (cursuri de zi,, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Fage Ioan, lector univ.. Institutul pedagogic Baia Mare. Liceul Cavnic. Comisia nr. 13 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Cavnic (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Soreanu Ion, şef lucrări biologie, Institutul pedagogic Baia Mare. Liceul Seini. Comisia nr. 14 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie. Serni (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Borlea Cornel, prof. gr. Istorie, director Liceul nr. 3 Baia Mare. . Liceul Somcuţa Mare. Comisia nr. 15 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Somcuţa. Marecursuri de zi, serale, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri. Preşedinte Boboc Marin, prof. gr. I pedagogie, director Liceul „Gh. Şincai“ Baia Mare, Liceul Tg. Lipuş. Comisia nr. 16 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Tg. Lăpuş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ores Valeriu, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Baia Mare. Liceul Vişeu de Sus. Comisia nr. 17 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Vişeu de Sus (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Gaidici Aurel, lector univ. matematică, Institutul pedagogic Baia Mare, JUDEŢUL MEHEDINŢI Liceul :Traian“ Drobet» Turnu Severin. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Traian“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Coloş Nicolae, conf. univ. dr. biologie, Universitatea Craiova. Liceul „Traian“ Drobeta Turnu Severin. Comisia nr. 2 reală, limba de predare româna. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Traian“ (cursuri serale). Preşedinte : Anghelescu Dan, conf. univ. dr.. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul nr. 2 Drobeta Turnu Severin. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii dela Lie. nr. 2 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). | Preşedinte : Petrişor Marin, lector univ. dr. filologie, Uni- versitatea Craiova. Liceul nr. 1 Drobeta Turnu Severin. Comisia nr. 4 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 3 (cursuri de zi, învăţă- J mint fără frecvenţă şi restan- ; ţieri). Preşedinte : Florea Ioan, conf. univ. dr. chimie. Institutul poli- tehnic „Traian Vuia“ Timişoara, i I Liceul nr. 3 Drobeta Turnu Severin. Comisia nr. 5 umanis- j tă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la I Lie. nr. 3 (cursuri de zi, învă- j ţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Bălaşa Titus, lector univ. filologie, Universitatea Craiova. Liceul Baia de Aramă. Comi- sia nr. 6 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candi- daţii de la Lie. Baia de Aramă şi Lie. Siseşti (cursuri de zi, în- văţămînt fără frecvenţă şi res- tanţieri). Preşedinte : Drăghici Octavian I Liviu, lector univ. biologie, In- stitutul pedagogic Piteşti, Liceul Vînju Mare, Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Vinju Mare. Lie. Cu nimir şi Lie. Gogoşu (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Caracaleanu Ion, lector univ., Universitatea Craiova. Liceul Orşova. Comisia nr. 8 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Orşova (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Petroiu Deliu, lector univ. filologie. Universitatea Timişoara. Liceul Strehaia. Comisia gm 9 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Strehaia (cursuri de, zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ene Florea, conf. univ. biologie, Universitatea Craiova. JUDEŢUL MUREŞ Liceul „Al. Papiu Ilarian“ Tg. Mureş. Comisia nr. 1 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. ,Al. Papiu Ilarian“ (cursuri de zi). Preşedinte: Ristea Opriţă Ioan, conf. univ. chimie, Institutul de medicină şi farmacie Tg. Mureş. Liceul „Al. Papiu Ilarian“ Tg. Mureş. Comisia nr. 2 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. ,Al Papiu Ilarian“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Marcu Oliviu, lector univ. dr. geografie, Institutul pedagogic Tg. Mureş. Liceul „Al. Papiu Ilarian“ Tg. Mureş. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. ,,Al. Papiu Ilarian“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Chereji Ion, conf. univ. filologie, Institutul de teatru „Szentgyörgy István“ Tg. Mureş. Liceul „Bolyai Farkas“ Tg. Mureş. Comisia nr. 4 mixtă,limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Bolyai Farkas“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Popescu Ion, şef lucrări fizică, Universitatea Braşov. Liceul „Bolyai Farkas“ Tg. Mureş. Comisia nr. 5 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Bolyai Farkas“, (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Pater Zoltán, lector univ. dr. matematică, Institutul pedagogic Tg. Mureş. Liceul „Unirea" Tg. Mureş. Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Unirea“ . (cursuri de zi). Preşedinte : Galea Aurel, lector univ. dr. istorie, Institutul pedagogic Tg. Mureş. Liceul „Unirea“ Tg. Mureş. Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii dela Lic. „Unirea“, (cursuri de zi şi rasanţieri). Preşedinte : Weszely Tiberiu, lector univ. dr. matematică, Institutul pedagogic Tg. Mureş. Liceul nr. 4 Tg. Mureş. Comisia nr. 8 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de :la Lic. nr. 4 (cursuri de zi, serale şi restanţieri). . Preşedinte : Stanca Vasile, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Tg. Mureş. Liceul nr. 4 Tg. Mureş. Comisia nr. 9 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lie nr. 4 (cursuri de zi şi serale).. Preşedinte : Biro Gabnel, lector univ. matematică, Institutul pedagogic Tg.. Mureş. Liceul nr. 5 Tg. Mureş. Comisia nr. 10 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 4, Liceul nr. 5 şi Liceul de arte plastice (cursuri de zi). • Preşedinte : Suciu Vasile, prof. gr. IT geografie, dir. Liceul nr. 1 Reghin. Liceul nr. 8 Tg. Mureş. Comisia nr. 11 mixtă, limba de predare maghiară. .Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 4, Liceul nr. 5 şi Lie. de arte plastice (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Kicsi Anton, lec-Itor univ. filologie, Institutul pe-dagogie Tg. Mureş. Liceul nr. 1 Sighişoara. Comisia nr. 12 reală, limba de predare română şi maghiară Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară, (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Kiss Elemer, lector univ. matematică, Institutul pedagogic Tg. Mureş. Liceul nr. 1 .Sighişoara. Comisia nr. 13 mixtă, limba de prejdare română. Se vor prezenta candidaţii de la: Lic. nr. 1 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Bujdoiu Nicolae, lector univ. filozofie, Universitatea Braşov. ; Liceul nr. 2 Sighişoara. Comisia nr. 14 mixtă, limba de predare română şi germană. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi, germană ale Lie. nr. 2 (cursuri de zi). Preşedinte : Kruch Iuliana, şef lucrări biologie, Universitatea Braşov, Liceul nr. 1 Luduş, Comisia nr. 15 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 1 (cursuri de zi). Preşedinte : Constantinescu Alexandru, şef lucrări fizică Universitatea Braşov, Liceul nr. 2 Luduş, Comisia nr. 16 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Mileşan Ioan, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Tg. Mureş. Liceul nr. 1 Reghin. Comisia nr. 17 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1 şi Liceul Gurghiu (cursuri de zi). Preşedinte : Orman Gabriel, lector univ. matematică, Universitatea Braşov. Liceul nr. 1 Reghin. Comisia nr. 18 mixtă, limba de predare română. Se vor prezentă candidaţii de la Lie. nr.licursuri se■ rale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinta : Enăchescu limaiei, lector univ. filologie, Institutul pedagogic Tg. Mureş. • Liceul nr. 1 Reghin. Comisia nr. 19 mixtă, limba de predare, maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 1 şi Lie. nr. 2 (cursuri de zi, serale, invăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Kiss István, lector univ. chimie, Institutul pedagogic Tg. Mureş. Liceul nr. 2 Reghin. Comisia nr. 20 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 2 şi Lie. Deda (cursuri de zi). Preşedinte : Văsieş Simion, prof. gr. I . geografie, director Liceul „Al. Papiu Ilarian“ Tg. Mureş. Liceul Sovata. Comisia nr. 21 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Sovata (cursuri de zi). Preşedinte : Varga Victoria, lector univ., Institutul pedagogic Tg. Mureş. Liceul nr. 1 Târnăveni. Comisia nr. 22 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 1 (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Giurgiu Emil, prof. gr.-Filologie, Liceul nr. 1 Sighişoara. Liceul nr. 1 Tirniveni. Comisia nr. 23 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie. nr. 2 şi de la Lie. Bahnea (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Szabó Nicole, lector univ. istorie, institutul pedagogic Tg. Mureş. Liceul Band. Comisia nr. 24 reală, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie. Band (cursuri de zi). Preşedinte : Nagy Alexandru, prof. geografie, director Liceul Iernut. Liceul Iernut. Comisia nr 25 mixtă, limba de predare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie. Iernut (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Timar Francisc, prof. filologie, director Liceul Miercurea Mirajului. Liceul Miercurea Mirajului. Comisia nr. 26 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lie.. Miercurea Nirajului (cursuri de zi). Preşedinte : Dezsi Iosif, lector univ. istorie. Institutul pedagogic Tg. Mureş. Liceul Riciu. Comisia nr. 27 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Riciu (cursuri de zi). Preşedinte: Pleşca Constantin, prof. gr. II filozofie, director Liceul nr. 2 Luduş. Liceul Sirinaş. Comisia nr. 28 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Sărmaţ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Mureşan Vasile, prof. biologie gr. II, director Liceul Deva. Liceul Sîngeorgiu de Pădure. Comisia nr. 29 mixtă, limba de prădare română şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară ale Lie Sîngeorgiu de Pădure (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri) Preşedinte : Bocz Gheorghe, prof. gr. I filologie, director adjunct Liceul nr. 2 Târnăveni. JUDEŢUL NEAMŢ Liceul „Petru Rareş“ Piatra Neamţ. Comisia nr. 1 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Petru Rareş“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Cotuna .Der«, lector univ. chimie, Institutul pedagogic Bacău 1. Liceul „Petru Rareş“ Piatra Neamţ. Comisia nr. 2 ,reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de ta Lie. „Petru Rareş“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Boişteanui Ioan, conf. univ. dr. biologie. Institutul agronomic „Ion Ionescu de la Brad“ Iaşi. Liceul „Petru Rareş“ Piatra Neamţ. Comisia nr. 3 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lit. „Petru Rareş“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Constantinescu Ion, lector univ. filologie Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul „Calistrat Hogaş“ Piatra Neamţ. Comisia nr. 4 reală, limba de predare română. Se vor prezentacandidaţii de la Lic. „Calistrat Hogaş“ (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Tutoveanu Maria, şef lucrări dr. chinie, Institutul politehnic Iaşi. Liceul „Calistrat Hogaş“ Piatra Neamţ. Comisia nr. 5 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Calistrat Hogaş“ (cursuri de zi, învăţământ fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Catargiu Virgil, lector univ. filozofie. Universitatea, „Al. I. Cuza" Iaşi. Liceul nr. 3 Piatra Neamţ. Comisia nr. 6 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 1 (cursuri de zi). Preşedinte : Moroşanu Nicolae, conf. univ. dr.. Institutul agronomic „Ion Ionescu de la Brad“ Iaşi. Liceul „Roman Vodă“ Roman. Comisia nr. 7 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ..Roman Vodă“ (Cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi res- tanţieri). Preşedinte : Drabie Irina, conf. univ. chimie. Institutul politehnic Iaşi, Liceul ..Roman Vodă“ Roman. Comisia nr. 8 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „Roman Vodă“ (cursuri de zi, Invăţămînt fără frecvenţă ai restanţieri). Preşedinte : Cosei Gheorghe, lector univ. filologie, Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi/ Liceul nr. 9 Roman. Comisia nr. 9 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. n 2 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Rang Adina, conf. univ. dr. chimie. Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul nr. 2 Roman. Comisia nr. 10 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, nr. 2 (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Palade Laurenţiu, conf. univ. biologie. Institutul astronomic „Ion Ionescu de la Brad“ Iaşi. Liceul Tg. Neamţ. Comisia nr. 11 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Tg. Neamţ (cursuri de ai,serale şi restanţieri). Preşedinte : ^hieman Iosub, prof. univ. biologie, Institutul agronomic, „Ion Ionescu de la Brad“ Iaşi. Liceul Tg. Neamţ. Comisia nr. 12 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Tg. Neamţ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Baran Neculai, lector univ. dr. filologie. Universitatea „Al. I. Cuza“ Iaşi. Liceul Borca. Comisia nr. 13 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Borca (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Cejocaru Alexandru, prof. gr. matematică. Liceul nr. 1 Roman. Liceul Bicaz. Comisia nr. 14 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Bicaz (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Ciocirlan Vasile, lector univ. dr. filozofie. Conservatorul „G. Enescu“ Iaşi. Liceul Săbăoani. Comisia nr. 15 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Săbâoani (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Angheluţ Costache, prof. gr. I geografie, dir. Liceul Tg. Neamţ. Liceul Roznov. Comisia nr. 16 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Roznov (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Neaga Nicolae, şef lucrări dr. Institutul agronomic „Ion Ionescu de la Brad“ Iaşi. JUDEŢUL OLT Liceul „Radu Greceanu“ Slatina. Comisia nr. 1 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „R. Greceanu“ (cursuri de zi, învăţămînt fară frecvenţă). Preşedinte : Popescu Iulian, conf. univ. dr., Universitatea Craiova. Liceul „Radu Greceanu" Slatina. Comisia nr. 2 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „R. Greceanu“ (cursuri serale). Preşedinte : Carabeţeanu Petre, conf. univ. Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Radu Greceanu" Slatina. Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. .,R. Greceanu“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Preda Gheorghe, conf. univ. dr. fizică, Academia de Studii Economice Bucureşti, Liceul „Ion Minulescu“ Slatina. Comisia nr. 4 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ..I. Minulescu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Gherbanovschi Nicolae, lector univ. fizică. Universitatea Bucureşti.Liceul „Ion Minulescu“ Slatina. Comisia nr. 5 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „I. Minulescu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Rosianu Nicolae, lector univ. dr. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 1 Caracal. Comisia nr. 6 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 1 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Donoaica Ştefan, conf. univ. dr. Academia de studii economice Bucureşti. Liceul nr. 1 Caracal. Comisia nr. 7 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 1 şi Lie. Dioşti, jud. Dolj (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Florea Silvia, lector univ. filozofie, Institutul agronomic „N. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul nr. 2 Caracal. Comisia nr. 8 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, nr. 2 (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Fugariu Florea, lector, univ. filologie. Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 2 Caracal. Comisia nr. 9 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 3 şi Lie. Ostea (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Soare Alexandru, şef lucrări dr., Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul Corabia. Comisia nr. 10, reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Corabia (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Hamburg Ileana, lector univ. dr. matematică. Universitatea Craiova. Liceul Corabia. Comisia nr. 11 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Corabia (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Diaconu Ion, prof. gr. II biologie, Lie. pedagogic Slatina. Liceul Balş. Comisia nr. 12 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Balş (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte: Mureşan Nicolae, lector univ. chimie, Universitatea Craiova. Liceul Balş. Comisia nr. 13 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Balş (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă). Preşedinte : Ghimeş Gheorghe, şef lucrări dr.. Institutul de , petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul Drăgăneşti. Comisia nr. 14 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Drăgăneşti (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Achimescu Elena, prof. gr. II biologie, dir. Liceul „R. Greceanu“ Slatina. Liceul „Iancu Jianu“. Comisia nr. 15 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Iancu Jianu (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Mateescu Ion, prof. gr. I matematică, dir. Lic. „I. Minulescu“ Slatina. Liceul Piatra Olt. Comisia nr. 16 reali, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Piatra Olt (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Tută Victor, lector univ. biologie, Universitatea Craiova. Liceul Potcoava. Comisia nr. 17 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Potcoava (cursuri de zi şi serale). Preşedinte Florea Stelian, lector univ. chimie, Universitatea Craiova. Liceul Văleni. Comisia nr. 18 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Văleni (cursuri de zi). Preşedinte : Ciuhu Constantin, prof. gr. II matematică, dir. Liceul Corabia. JUDEŢUL PRAHOVA Liceul „Ion Luca Caragiale“ Ploieşti. Comisia nr. 1 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. I. L. Caragiale“ (cursuri de zi). Preşedinte : Vlădescu Ion, prof. univ. dr.. Institutul de petrol Ploieşti. Liceul „Ion Luca Caragiale“ Ploieşti. Comisia nr. 2 reală limba, de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „I. L. Caragiale“ (cursuri de zi, serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Suciu Dan George, conf. univ. dr. chimie. Institutul de petrol Ploieşti. Liceul „Ion Luca Caragiale" Ploieşti. Comisia nr. 3 umanistă limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. •"I', Caragiale“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Nichita Mihai, lector univ. filologie. Universitatea Bucureşti. Liceul nr. 2 Ploieşti. Comisia nr. 4 reală limba de predare ro-o mână. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 2 (cursuri de zi). Preşedinte : Cuciuc Moise, prof. univ. matematică. Institutul de petrol Ploieşti. Liceul nr. 2 Ploieşti. Comisia nr. 5 reală limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii ■ de la Lic. nr. 2 (cursuri de zi, serale, învăţămint fără frecvenţa şi restanţieri). Preşedinte : Dumitrescu Ion, coal. univ. dr.. Institutul de petrol Ploieşti. Liceul nr. 2 Ploieşti. Comisia nr. 6 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. nr. 2 (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). . Preşedinte : Arvinte Maria, lector univ. dr. filologie, Uni-versitatea Bucureşti. Liceul „Mihai Viteazul“ Ploieşti. Comisia nr. 7 umanistă, limba de predare română. Se vor prezente candidaţii de la Lic. „M. Viteazul“ Ploieşti (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Caloianu Florica, lector univ. dr. filologie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Nicolae Bălcescu“ Ploieşti. Comisia nr. 8 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „N. Bălcescu“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Iancu Silvia, lector univ. dr. geografie, Universitatea Bucureşti. Liceul „Nicolae Bălcescu“ Ploieşti. Comisia nr. 9 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „N. Bălcescu“ (cursuri serale). Preşedinte : Tudosescu Veronica, şef lucrări dr. biologie. Universitatea Bucureşti. Liceul „Alexandru Ioan Cuza“ Ploieşti. Comisia nr. 10 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Al. I. Cuza“ şi Lie. „Minai Viteazul“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Drăghici Nicolae, conf univ. matematică. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul „Alexandru loan Cuza“ Ploieşti. Comisia nr. 11 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Al. I. Cuza“ şi Lie. de muzică (cursuri de zi). Preşedinte : Petreacă Aurel, lector, unit, dr. filologie. Universitatea Bucureşti. Liceul „Alexandru loan Cuza“ Ploieşti. Comisia nr. 12 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic . „Al. I. Cuza“ (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte Ifrim Mihail, conf. univ. dr. Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Constantin Dobrogeastu Gherea" Ploieşti. Comisia nr. 13 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „C. D. Gherea“ (cursuri de zi). Preşedinte : Marcu Marcel, şef lucrări, Institutul de petrol Ploieşti, Liceul „Constantin Dobrogeanu Gherea“ Ploieşti. Comisia nr. 14 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ,,C. D. Gherea“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Badale teodor, conf. univ.dr. filozofie, Institutul de petrol Ploieşti. Liceul „Constantin Dobrogeanu Gherea“ Ploieşti. Comisia nr. 15 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „C. Dobrogeanu Gherea“ şi secţiile serale din Valea Călugărească şi din Boldeşti-Scaeni (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Ionescu Florin, conf. univ., Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul Băicoi. Comisia nr. 16 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Băieoi (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : ştefănescu Paul, şef lucrări fizică. Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul militar „Dimitrie Cantemir“ Breaza. Comisia nr. 17 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „D. Cantemir" (cursuri de zi). Preşedinte : Dulămiţă Titi, prof. univ. dr.. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul militar „Dimitrie Cantemir* Breaz». Comisia nr. 18 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „D. Cantemir“ (cursuri de zi). Preşedinte : Raul Mihail, conf. univ. dr.. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul militar „Dimitrie Cantemir" Breaza. Comisia nr. 19 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „D. Cantemir“ (cursuri de zi). Preşedinte : Bulău Leon, conf. univ. dr., Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Aurel Vlaicu“ Breaza. Comisia nr. 20 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „A. Vlaicu“ (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Hagiescu Mircea, şef lucrări fizică, Institutul de petrol Ploieşti. Liceul Buşteni. Comisia nr. 21 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lieu, Buşteni şi secţia serală Azuga (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Enescu Liliana, conf univ. matematică. Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul „Nicolae Grigorescu" Cimpina. Comisia nr. 22 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. ..N. Grigorescu“ (cursuri de zi şi serale). Preşedinte : Popa Dumitru, şef lucrări dr. matematică. Institutul de petrol, gaze şi geologie Bucureşti. Liceul „Nicolae Grigorescu“ Cimpina. Comisia nr. 23 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la „N. Grigorescu“ (cursuri de zi, serate, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Comănescu Maria, lector univ. fizică, Universitatea Bucureşti. Liceul „Ilie Pintilie“ Cimpina. Comisia, nr. 24 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „Ilie Pintilie“ (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Muscalu Ştefan, lector univ. dr. fizică. Universitatea Bucureşti. Liceul Comarnic. Comisia nr. 25, mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. Comarnic (cursuri de zi). Preşedinte : Ianuli Victor, şef lucrări. Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul Filipeştii de Pădure. Comisia nr. 26 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de Ialie. Filipeştii de Pădure (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Marin Sandu, şef lucrări, Institutul de construcţii Bucureşti. Liceul Mizil. Comisia nr. 27 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Mizil (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Bogdan Virgil, şef lucrări matematică. Institutul politehnic Bucureşti. Liceul Mizil. Comisia nr. 28 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Mizil (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Negoi Ion, lector univ. istorie, Universitatea Bucureşti. Liceul Mîneciu. Comisia nr. 29 mixtă, limba de, predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Mîneciu (cursuri de zi şi restanţieri). , Preşedinte : Armaş Silvia, lector univ. dr. filologie. Universitatea Bucureşti. Liceul Plopeni. Comisia nr. 30 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Plopeni (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Vasiliu Aspasia, prof. gr. I filologie, director Lic. „I. L. Caragiale“ Ploieşti. Liceul Sinaia. Comisia nr. 31 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Sinaia (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Iana Sofia, lector univ. dr. geografie. Universitatea Bucureşti. Liceul Slănic. Comisia nr. 32 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Slănic (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Botorog Elena, prof. gr. II. filologie, director Lie. ..I. Pintilie“ Cimpina. Liceul Urlaţi. Comisia nr. 33 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Urlaţi (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Bucurescu Ion, prof. univ. dr. matematică, Universitatea Bucureşti. Liceul Văleni de Munte. Comisia nr. 34 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Văleni de Munte (cursuri de zi, serale şi restanţieri). Preşedinte : Voinea Radu, şef lucrări, dr. biologie. Institutul agronomic „N. Bălcescu“ Bucureşti. Liceul Văleni de Munte. Comisia nr. 35 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii , de la Lic. Văleni de Munte (cursuri de zi şirestanţieri). Preşedinte: Vescu Victor, lector univ. dr. filologie. Universitatea Bucureşti. JUDEŢUL SATU MARE Liceul „Mihai Eminescu“ Satu- Mare. Comisia nr. 1 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. „M. Eminescu“ (cursuri de zi, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Iancu Vasile, conf. univ. chimie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul „Mihai Eminescu“ Satu-Mare. Comisia nr. 2 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lic. „M. Eminescu“ (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Petrovi Iosif, prof. univ. dr. docent filologie. Universitatea „Babeş-Bolyai“ Cluj. Liceul nr. 3 Sat.-Marc, Comisia nr. 3 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, nr. 2 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Pteancu Paul, prof. gr. I biologie, dir. Liceul din Cărei. Liceul nr. 2 Satu-Mare, comisia nr. 4 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, nr. 2 (cursuri serale şi restanţieri). Preşedinte : Barbur Ioan, lector univ. fizică. Universitatea Babeş-Bolyai-Cluj. Liceal nr. 3 Satu-Mare. Comisia. nr. 5 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. nr. 3 (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Pitea Mihaela, şef lucrări dr. chimie. Institutul de medicină şi farmacie Cluj. Liceul cu limba de predare maghiară Satu-Mare. Comisia nr. 6 reală, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, cu limba de predare maghiară (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Zsako Ioan, conf. univ. dr. chimie. Universitatea Babeş-Bolyai Cluj. Liceul cu limba de predare maghiară Satu-Mare. Comisia nr. 7 reală, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, cu limba de predare maghiară (cursuri serale, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Manek Francisc, lector univ. dr. chimie. Universitatea Babeş-Bolyai-Cluj. Liceul cu limba de predare maghiară Satu-Mare. Comisia nr. 8 umanistă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la Lie, cu limba de predare maghiară (cursuri de zi, invăţămint țară frecventă şi restanţieri). Preşedinte : Mate Jakob, lector univ. filologie. Universitatea Babeş-Bolyai-Cluj. Liceul Ardud. Comisia nr. 9 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Ardud (cursuri de zi şi restanţieri). Preşedinte : Cosma Gheorghe, prof. gr. X matematică, dir. Lic. „M. Eminescu"-Satu-Mare, liceul Cărei. Comisia nr. 10 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Cărei (cursuri de zi, serale, învăţămînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Mascaş Aurel, lector univ. chimie, Institutul pedagogic Oradea. Liceul Cărei. Comisia nr. 11 umanistă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Liceul Cărei . (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Sida Andrei, lector univ., Institutul de medicină şi farmacie Cluj. Liceul Cărei. Comisia nr. 12 mixtă, limba de predare maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţia cu limba de predare maghiară a Lic. Cărei (cursuri de zi, invăţămint fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Korodi Galban, şef lucrări dr. biologie. Universitatea Babeş-Bolyai Cluj. Liceul Negreşti-Oaş. Comisia nr. 13 mixtă, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii, de la Liceul Negreşti (cursuri de zi, serale, învăţâmînt fără frecvenţă şi restanţieri). Preşedinte : Ioanovici Aurel, lector Univ. matematică. Institutul pedagogic Baia-Mare. Liceul iaşi iad. Comisia nr. 14 mixtă limba de predare română, şi maghiară. Se vor prezenta candidaţii de la secţiile cu limba de predare română şi maghiară (cursuri de zi, învăţămint fără frecvenţă şi restanţieri) . Preşedinte : Furai Bela Miklós, prof. gr. Istorie, Liceul cu limba de predare maghiară Satu-Mare. JUDEŢUL SĂLAJ Liceul Zalău. Comisia nr. 1 reală, limba de predare română. Se vor prezenta candidaţii de la Lie. Zalău (cursuri de zi, (Continuare in pag. a Vil-a) MIERCURI 14 IUNIE 1972